Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-10 20:26:45 // 81621
ismerem ezt az autót...
Pityukoma2016-04-10 20:01:35 // 81620
Tényleg elég ritka. Mondhatom én még nem is láttam 2.2JTS Ti-t. Egyébként teccetős amit belinkeltél. Te nem attól a kereskedéstől vetted a tiédet?
Shadin2016-04-10 19:49:10 // 81619
Csak azért linkeltem, mert a ritka autóról beszéltünk a múltkor :-)
2.2JTS Ti
2.2JTS Ti
Shadin2016-04-10 19:46:58 // 81618
Simán lehet ennyi. Városi fogyasztás és városi fogyasztás között is van különbség. Mondjuk úgy, ha Zalaegerszeg utcáin vezetek dugóban, akkor ~7,5 a fogyasztás, ha meg Budapesten pl. du. 17 órakor a belvárosban, akkor pedig ~8,5. Tudom, hogy ennél mindenki autója kevesebbet eszik, hajrá zuzmók, de az enyém ilyen falánk. Bár, ha a kollégám vezeti/vezetné, 6,5-tel is beérné :-)
Kócosw2016-04-10 19:23:37 // 81617
Csipeget a 2.4 qtronic al de azért meneget is :) dehát ez ilyen ,aki majmot vesz vegye meg neki a banánt is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-10 14:35:10 // 81616
Na elkészült?
Giuntini2016-04-10 13:50:23 // 81615
A 2,4 Q-tronic a legjobb, mert a gyári városi fogyija 11,6 l. Ennél csak a 3,2 jobb potom 16,5 l-es városi fogyasztással.
Hardy2016-04-10 13:01:45 // 81613
Az első értelem szeruen a 8 fejes vezérlő egysége. Innen pedig Te meg a Google megoldjatok. Kb egy rakás képet dob fel ahol a kert adatokat elolvashatod. De mind egyforma. 01 ,08,03
Hardy2016-04-10 12:55:24 // 81612
60693882elso
50504760 hátsó
50504760 hátsó
Roben52016-04-10 12:36:14 // 81611
Én is ilyet keresek!!!Ha lenne valahol jelentkeznék egyre!!!
Roben52016-04-10 12:34:45 // 81610
Sziasztok!
Egy kéréssel fordulnék azon cartarsakhoz akiknek van első park radarjuk!A vezérlő számai kellenének a csomiból!
Ha valaki le olvasná róla az adatokat(HW...SW..CODE...) azt meg köszönném!
Köszi ha segít valaki!Üdv...
Egy kéréssel fordulnék azon cartarsakhoz akiknek van első park radarjuk!A vezérlő számai kellenének a csomiból!
Ha valaki le olvasná róla az adatokat(HW...SW..CODE...) azt meg köszönném!
Köszi ha segít valaki!Üdv...
Todorriskov2016-04-10 12:32:45 // 81609
Pityukoma2016-04-10 12:18:28 // 81608
Pityukoma2016-04-10 11:57:46 // 81607
Laosz1562016-04-10 10:48:55 // 81606
hat en sajnos sehogy sem ferek hozza,akarhogy kombinaltam minden eszkoz nagy...
Shadin2016-04-10 07:21:05 // 81605
Dömpi (il dottore)2016-04-10 00:03:37 // 81604
a 8V-nél is simán kijön az EGR leszedése nélkül
Hardy2016-04-09 21:18:19 // 81602
Vagy lecsavarozod a lapátot es beragasztod a szárát mint a dogót.
emGéza2016-04-09 21:05:44 // 81601
Határozottan !
Igaz egy hete pumpáltam rá valami waxot ...
Legközelebb kipróbálom a sampon&wax kombót , maradva e márkánál .
Jókat írnak arról is .
Igaz egy hete pumpáltam rá valami waxot ...
Legközelebb kipróbálom a sampon&wax kombót , maradva e márkánál .
Jókat írnak arról is .
Invisible2016-04-09 20:56:41 // 81600
Ez akkor jobban bevált, mint a K2 ultra? :)
emGéza2016-04-09 20:38:22 // 81599
'''''2016-04-09 20:08:44 // 81598
Most vagy visszateszed a két csavarral a lapátot vagy ledugózod. Lapát nélkül kiesik.Simán ki tudod húzni felfelé.
Hardy2016-04-09 18:27:28 // 81596
Leszedte.
Viszont ha az tartja benn a tengelyt akkor az értelem szeruen ki fog esni.
Viszont ha az tartja benn a tengelyt akkor az értelem szeruen ki fog esni.
Laca622016-04-09 18:12:45 // 81594
Köszi ! Előbb utóbb kezdem megérteni a diesel lelkét !
Laca622016-04-09 18:09:19 // 81593
Köszi a választ ! És az miért van,hogy ha tempomattal haladok,változik a nyomás ha pedig a lábammal tartom a tempót akkor meg stabil ?
Shadin2016-04-09 18:06:19 // 81592
Tök normális, a tb nyomás nem sebességfüggő, hanem kikért teljesítmény/nyomaték kérdése, ami arányos a töltőlevegő mennyiségével, azaz a tb nyomással. Asszem kb.
Shadin2016-04-09 18:04:31 // 81591
Hát hol a fenében van?
Norby2016-04-09 17:53:25 // 81590
De már nincs benne a lapát!
2 db kis cavar fogta.
2 db kis cavar fogta.
'''''2016-04-09 17:52:16 // 81589
Attól még,hogy pályán mész,nem lesz állandóan folyamatos a turbónyomás.Ez normális. :-)
Laca622016-04-09 17:49:55 // 81588
Kérem,hogy ne nézzetek hülyének,de mint írtam is,ez az első diesel vasam.Az mennyire fasza,hogy pályán 130-nál a turbónyomás 0,8 , sima út ,ha előzök 6 -ban 1,5 és utána megint 0,8.Ez elfogadható ?
'''''2016-04-09 17:47:58 // 81587
Ha jól emlékszem a lapátok miatt nem jön ki.Tehát nem.
Norby2016-04-09 17:26:52 // 81586
Giuntini2016-04-09 17:09:01 // 81585
Ennek nagyon örülök!!!!!
Shadin2016-04-09 17:00:16 // 81584
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-09 16:57:23 // 81583
vittem egy karikát a rallys szerelőmet, mondta iszonyat jót tol 3000-től leszabályzásig
Shadin2016-04-09 16:54:31 // 81582
Hupsz, a 8V-t benéztem :-(
Shadin2016-04-09 16:53:16 // 81581
A jobb oldali a gázpedál :-)
Shadin2016-04-09 16:52:29 // 81580
Pityukoma2016-04-09 16:52:28 // 81579
Nekem 10.3, 100% város. Kagylós kúton tankolva. Még mindig nagyon szeretem :-)))
Pityukoma2016-04-09 16:47:49 // 81578
Ugyanarról a motorról beszéltek? Azt látom hogy a tiéd 8v, azt csak sejtem hogy FireAlfa CarTársé pedig 16v. Abból gondolom amit írt hogy hogyan cseréld, mert az adatlapjából csak azt látni hogy az övé 2006-osTitánszürke SW :-)
Kérdezd Dömpit, neki is 8v van már egy jó ideje.
Kérdezd Dömpit, neki is 8v van már egy jó ideje.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-09 16:22:30 // 81577
TBi kutas tankolás, még mindig 9.6 és ez 80% város...nyári gumi ... szerencsére idén még Agip marad az Agip...
Laosz1562016-04-09 14:04:34 // 81575
nem ferek hozza a csavarhoz az egr szeleptol ...
BigBratyó2016-04-09 13:56:55 // 81574
Kicsirigó?... :-) áttételesen értettem a fejfogást, természetesen nem kell/ és nem is lehet mindennel foglalkozni. Köszönöm a tanácsot.
Invisible2016-04-09 13:44:53 // 81573
Ha meglesz az utód, te is olyan boldog leszel, mint Balázs :D
'''''2016-04-09 13:38:44 // 81572
Enyémet most vitték el. :-(((
Online tag
2
Vendég2
499