Csabi2016-09-21 13:44:31 // 85754
Ez igazán jó hír. Sajna nekem megint ki kell hagynom lagzi miatt...
Liquid2016-09-21 13:43:51 // 85753
az jóóó
Shadin2016-09-21 13:35:02 // 85752
Bakter akkor nekem is mennem kéne.
Shadin2016-09-21 13:33:44 // 85750
EGR nyitva pedig :-(
Shadin2016-09-21 13:32:49 // 85749
Ma már fél négytől nem vagyok. Holnap de. vagy du. 4-ig. jó lehet. Ebédidő fél 12 és fél egy között :-D
tdemeter2016-09-21 13:30:53 // 85748
Újat de nem gyarit. Erhard ajanlotta, gondolom neki lehet hinni😂
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 13:26:00 // 85747
Pityukoma is jön KUL-ra :)))
mezoba2016-09-21 13:21:10 // 85746
infópark csak nem telekom? :D
Giuntini2016-09-21 13:10:06 // 85745
Gyárit vettél vagy felújítottat? Mert ahogy hallom a felújított úhy szar ahogy van.
Csabi2016-09-21 12:43:03 // 85744
Kérdés mikor volt a csere, a csere után is megmaradt a teljesítmény csökkenés? Ilyen jellegű hibánál érdemes ránézni, mert ha kicsit is nyitva marad akkor még a szívósorod is elolvadhat, ha műanyag...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-09-21 12:35:53 // 85743
Giuntini2016-09-21 12:32:04 // 85742
A V10 is olasz tervezés csak itt gyártják Győrben. Nem az Audi számára készült hanem a Gallardóba. Egyébként egy Ferrari mindenben jobb mint egy Lambo.
tdemeter2016-09-21 12:28:56 // 85741
Csere volt, újat kapott.
Csabi2016-09-21 12:28:25 // 85740
EGR-ről nem írtál, megnézte/pucolta a szaki?
tdemeter2016-09-21 12:13:40 // 85739
Szoval ideertem gyorbe es a helyzet az, hogy akarhogy nyomtam neki, egesz uton nem akart regeneralni... Ez persze normalis, de mikor beertem a varosba pont akkor jutott eszebe 30-nal:(((( mondanom sem kell mennyire felhuzott...
Igy most leallitottam, lesz ami lesz, pedig nem szoktam. hatha elkezdi hazafele is.
Ugyanakkor van egy eszrevetelem, az pedig, hogy a turbonyomas mero 130-nal mast mutat mint eddig. Ahhoz szoktam hozza, hogy mindig 0.8 felett mutat kicsivel, most viszont vegig 0.8 alatt mutatott valamennyit. Felhivtam a szakit, kerdeztem, hogy nezte-e hogy esetleg nem-e lyukas a cso, de azt mondja, hogy neztek es nem talaltak rajta semmit sem....
Mindenesetre vmi tuti valtozott....
Igy most leallitottam, lesz ami lesz, pedig nem szoktam. hatha elkezdi hazafele is.
Ugyanakkor van egy eszrevetelem, az pedig, hogy a turbonyomas mero 130-nal mast mutat mint eddig. Ahhoz szoktam hozza, hogy mindig 0.8 felett mutat kicsivel, most viszont vegig 0.8 alatt mutatott valamennyit. Felhivtam a szakit, kerdeztem, hogy nezte-e hogy esetleg nem-e lyukas a cso, de azt mondja, hogy neztek es nem talaltak rajta semmit sem....
Mindenesetre vmi tuti valtozott....
tdemeter2016-09-21 12:10:20 // 85738
Szia!
Koszi a lehetoseget. Barmikor elmegyek amikor jo neked. Most gyorben vagyok, hazafele is beugrok vagy barmikor amikor jo neked...
Koszi a lehetoseget. Barmikor elmegyek amikor jo neked. Most gyorben vagyok, hazafele is beugrok vagy barmikor amikor jo neked...
tdemeter2016-09-21 12:09:17 // 85737
nemhogy korom felho nincs, de olyan sincs h kormos kipufogo. Az konkretan fem szinu belurol amiota megvan a vas (lassan 3 eve)
tdemeter2016-09-21 12:07:38 // 85736
Jaigen, nem irtam, de a map szenzor tisztitas volt az elso, aztan meg a szaki tett bele egy masikat, aminek elvileg mas szeria szama volt, szerinte a 16 szelepeshez valo... Ettol meg belement, de jobb nem lett...
Kolci2016-09-21 11:48:17 // 85735
Azt is érdemes nézni, hogy miből mennyit igényel a motor, s ezel szemben mennyit kap (nafta, levegő, kipuffgáz)
Porlasztók, nagynyomású állapota.........
Porlasztók, nagynyomású állapota.........
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-09-21 11:48:09 // 85734
Így is lehet nézni :) De a tulaj Német, a Karosszéria elemeket németek csinálják, meg mi :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 11:46:35 // 85733
GM motoros pár benyás... a többi sosem volt az, elég olaszos
RomeoOne2016-09-21 11:38:17 // 85732
Ha a design és a motor is olasz, akkor az nem német. Sőt, lehet, hogy olaszabb, mint mondjuk a 159-eseink a GM motorral meg váltóval.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-09-21 11:26:34 // 85731
A lambot meg vette kilóra az Audi, A Desing tervezés meg maradt az Olaszoknak, Az Aventador még olasz motoros, 2 -3 évig megy még ez a széria és jön a Facelift. A Huracan pl Német motoros, az R8 V10-es mocia van benne.
Shadin2016-09-21 11:11:40 // 85730
Ráadásul a 8V nem egy HP ezekre:-(
Fel tudjuk dugni itt nálam gépre, ha elgurulsz az Infoparkba.
Fel tudjuk dugni itt nálam gépre, ha elgurulsz az Infoparkba.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 11:10:01 // 85729
nincs fekete korom felhő az autó mögött?
Giuntini2016-09-21 10:46:25 // 85728
Nem rögtön a DPF-re kell gondolni. Ezt megtanultam és futottam a hiábavaló köröket. Pedig nálam tipikusan olyan volt a jelenség. Ha a DPF rossz, akkor minél jobban küldöd annál kevésbé megy. Ahogy el van tömődve a keresztmetszet csökken. Nagyon hasonlít a VGT hibára, ami nekem volt. A turbó és a DPF hibát nem írja ki, csak a következményt. És akkor keveri bele az EGR-t, és a légtömegmérőt. Mielőtt újabb fölösleges köröket futna, el kéne vinni egy tesztútra, ahogy az én estemben Robi és Shadin segítségével megtörtént. Ott menet közben lehet látni a diagrammot. Szerintem a DPF-nek semmi baja.
pettinke2016-09-21 10:40:38 // 85727
egyvalamit nem látok, hogy a MAP-szenzort néztétek-e?
a DPF nyomásérzékelő az összekötő cső dugulása vagy elégése miatt típushiba :-(
a DPF nyomásérzékelő az összekötő cső dugulása vagy elégése miatt típushiba :-(
RomeoOne2016-09-21 10:07:04 // 85726
Vidd el Csörihez Várpalotára. Szerintem lesz egy-két jó ötlete hozzá. Gyanús ez a DPF.
Giuntini2016-09-21 09:34:36 // 85725
Szívósor nem volt levéve?
tdemeter2016-09-21 09:26:05 // 85724
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.
Bár már korábban írogattam részleteket, de most kezd elegem lenni az autóból, pedig imádom a drágaszágomat.
Kb júli közepe óta nem akar menni a dög. 2500-ig olyan, mint a reumás kiscsiga, de onnantól repül.
Először azt vettem észre, hogy lomha, aztán néha meg ment. Hibaüzi nem volt.
Itt a fórumon sokan egér szelep cserét javasoltak, vettem hát egyet - tök feleslegesen, -változás nuku.
Aztán jött, hogy talán légtömeg mérő. Elvittem szervizbe, kicserélték a légtömegmérőt egy másik, használt (de elvileg hibátlan) darabra, változás nulla...
Kitakarították a pillangó szelepet ami tele volt retekkel, változás nulla.
Átnézték, turbó szaki megnézte, hogy dolgozik-e rendesen benne a pumpa, dolgozik, szabályozza a turbót. Be is lett fixálva a szabályozó, akkor sem ment alacsony fordulaton.
A héten ezért levették a turbómat és kitakarították. Teljesen hibátlan volt, változás szerintem nulla.
Két érdekesség azonban van vele: Egyrészt egyik reggel csak kidobott (életében először) egy check-engine lámpát, ami DPF nyomásérzékelő szenzor hibát (p2455) jelzett. A szaki rájött, hogy a szenzor fixen 0 nyomást mutat, ami a cső eldugulása miatt volt.
Ráadásul a comp szerint 150 KM-enként regenerált ami kurvasok. A legutóbbi fogyasztásom 9.5 liter /100 ami rengeteg!
Kidugult most, de szerintem semmivel sem megy jobban mint azelőtt.
Tegnap este megint előjött ugyanaz a hiba, nemtom miért egyenlőre.
Egyetlen dolgot érzékelek én, hogy a kocsi akkor megy, ha hideg van.
Ma reggel 13 fokban tök jól gyorsult. De tegnap kint állt a napon, utána lomha dög lett...
Volt, hogy 38 fokban állt kint, olyankor olyan volt, hogy leírhatatlan. 0-50-ig 20 másodperc...
Talán mégis légtömeg mérő, de már nemtom hova vigyem, hogy valaki ezt meg tudja mondani róla. Sajnos az itteni szakinak nincs mobil műszere, én meg eddig 3-at vettem az ebayről, de egyikkel sem mennek a szoftverek....
Most elindulok Győrbe, jól meghúzatom, hátha regenerál egyet, de már ehhez sem fűznék sokat.
Még annyit, hogy a turbós szerint nagyon sok korom volt a turbóban, több mint kéne. Ugyanez volt a pillangó szelepnél is és ugye a nyomászenzor csöve is attol dugult el.
Szóval sok a korom, ez is lehet baj talán....
Szóval most van elegem kissé a dizel viágból. Lassan énis TIBIre váltok, ha nem találja meg senki a hibát:(
Ha valaki segítene, annak nagyon hálás lennék. Bárhová hajlandó vagyok elvinni...
Köszi
Szeretnék segítséget kérni.
Bár már korábban írogattam részleteket, de most kezd elegem lenni az autóból, pedig imádom a drágaszágomat.
Kb júli közepe óta nem akar menni a dög. 2500-ig olyan, mint a reumás kiscsiga, de onnantól repül.
Először azt vettem észre, hogy lomha, aztán néha meg ment. Hibaüzi nem volt.
Itt a fórumon sokan egér szelep cserét javasoltak, vettem hát egyet - tök feleslegesen, -változás nuku.
Aztán jött, hogy talán légtömeg mérő. Elvittem szervizbe, kicserélték a légtömegmérőt egy másik, használt (de elvileg hibátlan) darabra, változás nulla...
Kitakarították a pillangó szelepet ami tele volt retekkel, változás nulla.
Átnézték, turbó szaki megnézte, hogy dolgozik-e rendesen benne a pumpa, dolgozik, szabályozza a turbót. Be is lett fixálva a szabályozó, akkor sem ment alacsony fordulaton.
A héten ezért levették a turbómat és kitakarították. Teljesen hibátlan volt, változás szerintem nulla.
Két érdekesség azonban van vele: Egyrészt egyik reggel csak kidobott (életében először) egy check-engine lámpát, ami DPF nyomásérzékelő szenzor hibát (p2455) jelzett. A szaki rájött, hogy a szenzor fixen 0 nyomást mutat, ami a cső eldugulása miatt volt.
Ráadásul a comp szerint 150 KM-enként regenerált ami kurvasok. A legutóbbi fogyasztásom 9.5 liter /100 ami rengeteg!
Kidugult most, de szerintem semmivel sem megy jobban mint azelőtt.
Tegnap este megint előjött ugyanaz a hiba, nemtom miért egyenlőre.
Egyetlen dolgot érzékelek én, hogy a kocsi akkor megy, ha hideg van.
Ma reggel 13 fokban tök jól gyorsult. De tegnap kint állt a napon, utána lomha dög lett...
Volt, hogy 38 fokban állt kint, olyankor olyan volt, hogy leírhatatlan. 0-50-ig 20 másodperc...
Talán mégis légtömeg mérő, de már nemtom hova vigyem, hogy valaki ezt meg tudja mondani róla. Sajnos az itteni szakinak nincs mobil műszere, én meg eddig 3-at vettem az ebayről, de egyikkel sem mennek a szoftverek....
Most elindulok Győrbe, jól meghúzatom, hátha regenerál egyet, de már ehhez sem fűznék sokat.
Még annyit, hogy a turbós szerint nagyon sok korom volt a turbóban, több mint kéne. Ugyanez volt a pillangó szelepnél is és ugye a nyomászenzor csöve is attol dugult el.
Szóval sok a korom, ez is lehet baj talán....
Szóval most van elegem kissé a dizel viágból. Lassan énis TIBIre váltok, ha nem találja meg senki a hibát:(
Ha valaki segítene, annak nagyon hálás lennék. Bárhová hajlandó vagyok elvinni...
Köszi
Liquid2016-09-20 21:49:03 // 85723
na ez tény :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 21:48:30 // 85722
Egyik nö sem könmyü eset :)
Liquid2016-09-20 21:46:18 // 85721
nem szép dolog ilyeneket mondani szegény nejedről :D
Mike MH42016-09-20 21:40:42 // 85720
Azzal próbálkoztam, engem a lejátszás nem érdekel, csak a kihangosító, viszont az nem akar működni Iphone-nal, de ás telóval sem jött össze.
Mike MH42016-09-20 21:36:54 // 85719
A párosítás működik, de autómatikusan szétkapcsol. Gondoltam frissíteni kéne a szoftvert mert valószínűleg gyári, de nem sikerült eddig,
Shadin2016-09-20 21:35:52 // 85718
Ami a B&M boxon van USB csati az nem ua.
Volt B&M USB lejátszás nélkül is, de az amivel próbálkozol az tudtommal sw frissítésre van ott :-(
Volt B&M USB lejátszás nélkül is, de az amivel próbálkozol az tudtommal sw frissítésre van ott :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 21:33:39 // 85717
Nem könnyü eset :)
Hardy2016-09-20 21:26:07 // 85716
A parositashoz nem kell usb. kijelzon tortenik.
Liquid2016-09-20 21:07:29 // 85715
Jól kijösz a főnököddel? :D
Mike MH42016-09-20 20:53:26 // 85714
Halihó!
Blue & Me rendszerrel kapcsolatban kellene nekem segítség. Légyszi aki tud valakit vagy valamit írjon.
Szal nincs a kesztyűtartóban csatlakozóm, de a magnó alatt van USB, a probléma az, hogy nem tudom összehozni az Iphone-ommal, mert valamiért lekapcsolódik. Nem tudtam frissíteni sem az USB-n keresztül, mert hibát dob.
Előre is köszönöm a segítséget.
Blue & Me rendszerrel kapcsolatban kellene nekem segítség. Légyszi aki tud valakit vagy valamit írjon.
Szal nincs a kesztyűtartóban csatlakozóm, de a magnó alatt van USB, a probléma az, hogy nem tudom összehozni az Iphone-ommal, mert valamiért lekapcsolódik. Nem tudtam frissíteni sem az USB-n keresztül, mert hibát dob.
Előre is köszönöm a segítséget.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 20:37:52 // 85713
Én még ma ;)
Liquid2016-09-20 20:32:54 // 85712
na akkor holnap kérek még fizetésemelést :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 20:29:55 // 85711
Seccperkaraláb 16-17 milla lesz az 2 évesen már 10 alatt lesz 4 évesen 5-6....mint egy bajortepsi
Liquid2016-09-20 20:18:19 // 85710
pontosan, erre gyúrok én is
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 19:10:50 // 85709
meglátjuk hova árazza majd be a piac 3-4 évesen..
Giuntini2016-09-20 19:05:26 // 85708
Nem mernék itthon 159-et venni többé, de semmilyen használt autót. Egyszerűen amiért itt kínálják, kint csak hulladékot lehet kapni.
Az automatáról hál istennek nincs tapasztalatom, szerviz téren, de vigyázni kell vele.
1, A váltó megbontása és kivétele nélkül nem lehet benne szűrőt cserélni. Ezért javasolt 60 ezrenként legalább benne olajat cserélni. A gépkönyv szerint nem kell.
2. A vezérlés még az érzékeny pontja.
Viszont a 2.4 motor nagyon jó összhangban dolgozik az automatával, én csak ezzel javasolom. Akik kipróbálták car-társak az enyémet, mind áradoztak róla. Nem tudok javasolni semmit. Nem mondhatom azt, hogy jobb egy 150 ezret futott, mint egy 200 ezer fölötti. A 200 ezer fölöttiben lehet hogy már elhárították a kezdődő hibákat, míg a 150 ezres még előtte áll. Annyit tehetsz az ügy érdekében, hogy a próbaúton nagyon figyeled a váltó viselkedését. Nagyon finoman kell váltania, nem lehet egy csöpp rángatás sem. Megeshet, hogy beránt, de ez csak akkor történhet meg, ha 35-nél kiteszi szabadonfutóba, és abban a pillanatban te erősen rálépsz a gázra, akkor visszarakja kettesbe, és akkor beránthat. Egyébként nagyon finoman kell váltania. De ez is egy olyan dolog, hogy nem veszed észre a próbaút során. Tanulékony váltója van, és ha más vezetési stílust érzékel, akkor elkezd rántani. Keveset futott a 2007-esekben már ritka mint a fehér holló.
Az automatáról hál istennek nincs tapasztalatom, szerviz téren, de vigyázni kell vele.
1, A váltó megbontása és kivétele nélkül nem lehet benne szűrőt cserélni. Ezért javasolt 60 ezrenként legalább benne olajat cserélni. A gépkönyv szerint nem kell.
2. A vezérlés még az érzékeny pontja.
Viszont a 2.4 motor nagyon jó összhangban dolgozik az automatával, én csak ezzel javasolom. Akik kipróbálták car-társak az enyémet, mind áradoztak róla. Nem tudok javasolni semmit. Nem mondhatom azt, hogy jobb egy 150 ezret futott, mint egy 200 ezer fölötti. A 200 ezer fölöttiben lehet hogy már elhárították a kezdődő hibákat, míg a 150 ezres még előtte áll. Annyit tehetsz az ügy érdekében, hogy a próbaúton nagyon figyeled a váltó viselkedését. Nagyon finoman kell váltania, nem lehet egy csöpp rángatás sem. Megeshet, hogy beránt, de ez csak akkor történhet meg, ha 35-nél kiteszi szabadonfutóba, és abban a pillanatban te erősen rálépsz a gázra, akkor visszarakja kettesbe, és akkor beránthat. Egyébként nagyon finoman kell váltania. De ez is egy olyan dolog, hogy nem veszed észre a próbaút során. Tanulékony váltója van, és ha más vezetési stílust érzékel, akkor elkezd rántani. Keveset futott a 2007-esekben már ritka mint a fehér holló.
Giuntini2016-09-20 18:43:44 // 85707
Ízlések és pofonok különböznek. Egyébként az Aventador nem német, szeretnék, ha az lenne. Az F12 egyébként igazi GT! Azzal az autóval lehet még utazni. Mellette erősebb az Aventadornál, 740 lóerős a Lambo "csak"700. A Ferrari jobban vezethető, szebb, egy valódi műremek! Orr-közép motoros, tökéletes a súlyelosztása, ezért gyorsabb is mint az Aventador. Nekem a Maserati GT is sokkal jobban tetszik a Lamborghininél.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2016-09-20 18:39:34 // 85706
Sziasztok . Ujra 159sw után nézegetek . Adott egy 2007 2.4mjet automata . Mire érdemes ennél a típusnál vételekor figyelni ? Leginkabb az automata érdekelne mik a tapasztalatok ?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-10593296
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-10593296
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-09-20 18:29:19 // 85705
Aventador német, inkább ferkó, maradjunk az Olasznál :)