Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2016-09-20 18:10:22 // 85704
Gyönyörű gép, én is imádom. Bár ha választani kéne, lehet, hogy inkább az Aventador felé hajolnék. De sajnos nem állok ilyen dilemma előtt :(
Mondjuk a Maserati GranTurismo is csodás szerintem. Az még egy fokkal közelebb is van a földi halandóhoz.
Giuntini2016-09-20 17:53:34 // 85703
Milánóban és környékén feltűnő a Maseratik nagy száma. Minden nap minimum 7-8 darabot láttam. Granturismot, Quattroportét és Ghiblit. A Viale Monte Napoleonén Lambo Aventadort, és több Ferrarit.
Ezt a csodát Vicenzában találtam. Ennél szebb, és főleg jobb nincsen. Az F12 a kedvenc autóm. A kép magáért beszél:
Tomi&Ritus2016-09-20 17:16:22 // 85702
Sziasztok!

Nézte esetleg valaki? Vagy a colosseum auto kereskedessel tapasztalatok?
Főként fiatal kocsik vannak kevés km-esek
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor-navi-radar-10577461
Liquid2016-09-20 15:05:37 // 85700
naja, csak ahogy mondtad már a 200 lovasnál is, az biza nem olcsó...:)
Szóval középtávon, bőven jó lesz nekem egy Tibi, vagy a mostani marad...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 15:02:02 // 85699
minek? Párizsban mutatják be a Gyula Veloce kiviteleket a várva várt 280 lovas Tibit ami Q4 :))) jájj de várom mán háááá
Liquid2016-09-20 14:29:49 // 85698
A Tibi-re nem lehetne rávarázsolni egy Q4-es hajtást? Az lenne a nekem való :)
Liquid2016-09-20 14:24:56 // 85697
azt reméltem hogy jössz :)
Hogyne fájtingolnánk, bár erősern esélytelen vagyok.
Viszont a Tibit szivesen kipróbálnám... :)
Hardy2016-09-20 14:14:29 // 85696
Elvan az úgy magába. Csak a tudat hogy törött. Ha megragasztom akkor is látszik. Meg zavar hogy hibás.
Dömpi (il dottore)2016-09-20 14:08:32 // 85695
pillanatragasztó?
Hardy2016-09-20 13:57:45 // 85694
Eltört a váltókar melletti ezüst műanyag kereten. Csak úgy magától. Nem tudja valaki mi a cikszama véletlen. Gondolom nem en vagyok az egyetlen aki cserélt ilyent. Illetve en csak fogok.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 13:55:01 // 85693
megyek természetesen, fájtingolunk egyet, vagy ki is próbálhatod a benyát
Liquid2016-09-20 13:52:05 // 85692
az nem baj, a lényeg a társaság :)
Giuntini2016-09-20 13:13:33 // 85691
Én! De nem gyorsulok! Ahhoz túlzottan féltem az autót.
Liquid2016-09-20 13:04:42 // 85690
Ki jön KUL-ra?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 11:28:49 // 85689
maradjanak csak ott itt már voltak 150 évig...
Giuntini2016-09-20 11:18:34 // 85688
A 159 kategóriájában szerintem a legtöbb a 3-as BMW utána az Audi és aztán a Mercedes. Rengeteg Bmw van az északi részen. A lombardok és a venetóiak a leggazdagabbak. Ami feltűnt, hogy a sok migránshoz nem mennek oda a rendőrök. A Dóm téren állig felfegyverzett katonák járnak. Rendőrökkel voltam, de ezt ők is nagyon furcsállották. Milano belvárosában az arab leteríti az imaszőnyegét a legnagyobb tömegben és elkezd Mekka felé imadkozni. Hogy is van ez? Én úgy tudom Európában vagyunk. És ha elrebegi az imáját mielőtt előveszi a géppisztolyt...? Teljesen meghülyült a nyugat!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 09:53:43 // 85687
szeretik kint az Alfa"Bravo"-t... de jó hogy nem azt a vonalat vitték tovább
Giuntini2016-09-20 09:45:37 // 85686
Megjöttem Olaszországból, Milánóba, és a Lombard tavakhoz vittem ki csoportot, a Készenléti Rendőrség csoportját. Nagy szívfájdalmam volt. Elmentem a körgyűrűn az Alfa múzeum mellett és nem mehettem be... Egy Giuliat láttam, azt is Milano belvárosában, de csak egy pillanatra. 159 száma is megritkult. Mito is kevesebb van. Viszont Giulietta rengeteg.
Giuntini2016-09-20 09:31:17 // 85685
Mi a gond?
Dömpi (il dottore)2016-09-20 09:12:22 // 85684
kikerestem neked:
VV658B Titanio-Metallic
yani🍀2016-09-20 08:08:14 // 85683
Elnézést az off-os képért, a felni színe miatt tettem csak fel:
Dömpi (il dottore)2016-09-19 23:12:56 // 85682
A Felnifényezős blogomból😇
beli212016-09-19 21:44:52 // 85681
Üdv cartársak.
Sürgősen szükségem lenne egy szelepfedélre a benne lévő sok szép aprósággal. (Vezérmű tengelyek, himbák)
Vagy egy komplett 2.4 20v motor mit konstatál? :-/ hát igen elég beteg lett a kicsike.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 20:47:33 // 85680
csak rohadt drága 45e eur egy jobban felszerelt :)
Liquid2016-09-19 20:43:57 // 85679
na az nekem is birizgálja a fantáziám
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 20:40:07 // 85678
már nagyon kivi vagyok a 2.0-ás Tibi Gyulára, majd ha lesz bejelentkezem egy tesztvezetésre... aztán mehet az össze hasonlítás az 59-cel
yani🍀2016-09-19 20:25:09 // 85677
Én most fújattam felnit Nóri autójára 4 felnit antracit színűre.
A festő szomszédom, aki fújta, azt mondta, hogy ezeket nagyon nehéz fújni, mert az árnyalat függ a felvitt rétegek számától. Azt mondta, ha megkarcoljuk valamelyiket, akkor szinte biztos, hogy nem tudjuk egyformára fújni csak akkor, ha ismét mind a 4-et átfújjuk..
Shadin2016-09-19 19:47:09 // 85676
Srácok segítsetek!

Honnan lehet megtudni ennek a felninek a színkódját?



421 18" antracit

Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 19:40:30 // 85675
ezért vettem Tibit többek között az meg mindegyiktől nagyon távol áll :))))
Shadin2016-09-19 18:54:44 // 85674
Furi egyébként, hogy a Giulietta D térképe majd szét szaggatta a 159-et. Erősen vissza kellett venni, de az igaz, h nem volt reakció hiány.
WarbiRunner (Gyuri)2016-09-19 18:12:28 // 85673
Ezért marad meg a TD amíg csak bírja szusszal. Jól tolerálja a városi szüttyögést, hamar fűt, nagy baja nem tud (és nem is szokott) lenni. Majd ha már sok a harci seb, kicsinosítjuk, meg előbb utóbb kap egy kuplungot. Ebben a tempóban a következő 20-30 évben sem használjuk el műszakilag :-) Most járunk 140e-nél.
A Rapid... hát ja. Az buli :-) És még egy egész hosszú bakancslistát tudnék ide pöttyinteni, hogy milyen városi rohangálós hobbiautót kellene venni, amit a gyerekek is élveznek az oviból, isiből hazafelé :-D
WarbiRunner (Gyuri)2016-09-19 18:01:28 // 85672
Nem is ellentmondani akartam én :-) Inkább kiegészíteni.
Piritu - 1.000.0002016-09-19 17:25:19 // 85671
Mindezek a trükkös cuccok benne vannak az euro 6-os Giuliettában, mégis reagál a gázra :-P
Szerintem ha rátöltenék a progiját a 159-re, meg se ismerné a tulaj. Shadin már tapasztalta...
Shadin2016-09-19 14:56:28 // 85670
Az üzemanyagot telón vezetem a Fuelio app-ban, tök jó. Aztán néha átvezetem az AA oldalra :-) Minden tankolást tartalmaz amióta megvettem az autót.
A szerelési díj nem csak a kötelező dolgokról szól, nálam van ott minden...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 14:01:07 // 85669
csinálunk, a vevőért mindent :)
Hardy2016-09-19 13:58:12 // 85668
Van olyan? :-)) Nosztalgiázni szeretnék. Erre a Rapidra gondoltam.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 13:41:35 // 85667
egy jó octávia nem érdekel? :)))
Liquid2016-09-19 13:32:49 // 85666
hát az tény hogy egy modern turbodízel csak szenved a városban, sokkal jobb egy sima szívómotor
Hardy2016-09-19 12:38:41 // 85665
Nem is a fogyasztás miatt vennék városi rohangászás autót. Nyerges kamionjaim vannak gondolhatod hogy mennyire érdekel a fogyasztás főleg gázolajból. :-) azért vennem hogy kíméljen meg a rövidtávú város nem nagyon használ se a DPF nek se az EGR nek se a motornak. Valamiért régebbi egyszerű dízel azok hamar melegedtek még. Meg most kacérkodom egy Skoda RAPID dal Kicsit megpiszkálni nagyon jó gép lenne városba rohangálni
Csabi2016-09-19 12:29:41 // 85664
Világos amit írsz,és szerintem nem vagyunk annyira ellentmondóak egymásnak,a lényeg a több üzemanyag...:)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 12:18:20 // 85663
jaja meg a változó szívósor kiiktatása :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-09-19 12:05:46 // 85662
Szerintem a "hiba" alapvetően máshol van. Az ős 8v jtd sűrítési viszonya még 1:18.5 volt. A 16v-nél már csökkentették, a 2.0 jtdm-nek 1:16.5. Jelentős ám a különbség, és ez pontosan akkor jön ki, amikor nem tölt a turbó.
Az eredeti nagy sűrítés még szívódízel üzemmódban is normális nyomatékot adott. Ezért könnyű még az enyémből 1500 körül is használható nyomatékot kicsikarni egy kis előtöltés piszkálással úgy, hogy nem is hiányzik a VGT. Na ez nem fog menni 1:16.5 sűrítés mellett, pláne nem dpf-el, katalizátorral, csappantyúkkal fojtott kipufogó és szívó oldallal.
Persze, más szempontból ez a jobb megoldás, kultúráltabb, puhább hangot, kisebb rezonanciát is így lehet varázsolni egy traktormotornak.
Valamit valamiért.
Utólag a sűrítési viszonyon segíteni nem lehet. Viszont ügyes programozással kicsit azért javítható a helyzet. A turbólyukat ahogy Erhard is írta, az okozza, hogy szívó üzemben kicsi a nyomaték, lassan kéri le az ECU-tól a nyagyobb üzemanyag adagokat, így a kipufogó gáz árama sem növekszik gyorsan (főleg hogy fojtva is van rendesen). Átszenvedi magát a szívó üzemmódon.
Egyszerűsítve azt kell elérni, hogy a szívó módon mihamarabb átérjen. Ehhez minél hamarabb kell megfelelő kipufogógáz áramlást biztosítani.
Eltolt előtöltés, növelt üzemanyag mennyiség, piszkált geometria tábla és kibelezett kipufogórendszer kb a megoldás :-)
Csabi2016-09-19 12:04:56 // 85661
Úgy gondoltam, hogy mégsem ennyire egyszerű, hogy csak átírjuk az ECU-t...ha mégis akkor lesz egy alsó tartományban koromhányó járgányod...ez mégsem lehet cél, vagy megoldás...
emGéza2016-09-19 11:17:05 // 85660
Na ez szívás! Mármint aki csinálja. Mert nekem nincs hozzá önbizalmam.
Ráadásul a szerelő is azt mondta, ha a bölcsőhöz nem kell nyùlni. Szóval ,
kereshetek szerelőt is.
RomeoOne2016-09-19 10:58:04 // 85659
Egyébként én is azt írtam, hogy 90%-ban ECU, meg te is. Akkor meg nem értem, hogy miért írtad, hogy "nem teljesen így van, sőt..." :DD
RomeoOne2016-09-19 10:56:39 // 85658
Szerintem egyébként ugyanarról beszélünk. Csak annyit akartam mondani, hogy az, amit sokan tapasztalnak, hogy lenyomják a gázt alacsonyabb fordulaton és akkor vár egy másodpercet mire reagál, majd utána is elég lomhán indul, ez nem azért van, mert ott a turbólyuk és szar az egész konstrukció. Hanem, mert így van megírva. Persze, hogy több üzemanyag kell, meg nagyobb károsanyag kibocsátás stb. ha ezen változtatni akarnak, de attól még működik.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 10:56:27 // 85657
nem, bölcső le :(
emGéza2016-09-19 10:52:15 // 85656
Köszi! A váltót ki lehet fordítani a helyéről? Nem kell a bölcsőt bántani?
RomeoOne2016-09-19 10:50:39 // 85655
Ez mióta? A tankolásokon szokott látszani, de úgy látom te ezeket egyszerre vitted fel. Az enyémet is meg lehet nézni, április elején vettem a kocsit és úgy ment rá ennyi, hogy igazából a kötelezőkön kívül még nem kellett szerelőhöz vinni. Csak csinosítgattam :) Ehhez mondjuk 1.2 héten belül ehhez még hozzámegy kb 130 ezres tétel autóponyva meg egy 150-200 közötti tétel fényezés/polírozás (ez a rész be volt tervezve) + ugye a visszapillantó és bal első sárvédő, amit a BMW-s elkaszált (ez a rész nem, de sztem aránylag olcsón megúsztam, sztem 80 ezer körüli költsége lesz)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak