Giuntini2016-09-22 10:52:23 // 85804
Annak, hogy biztos valamelyik csövön van egy repedés. Hangja nincs, de elég ahhoz, hogy teljesítmény vesztés legyen.
tdemeter2016-09-22 10:43:09 // 85802
A turbó biztosan jó, a szomszédomnak ugyanis turbó javító cége van és maximálisan megbízok benne... Szerinte a világon semmi baja sincs, megsíkolva, kitakarítva, felújítva adta vissza.
A hangja is szebb most, nem sípol csak egy kicsit..
Engem aggaszt, hogy a turbónyomás 130-140 körül nem áll be 0.8 fölé, hanem alatta áll.
Bár ez nem diagnózis, de ez tuti valaminek az okozata.
A hangja is szebb most, nem sípol csak egy kicsit..
Engem aggaszt, hogy a turbónyomás 130-140 körül nem áll be 0.8 fölé, hanem alatta áll.
Bár ez nem diagnózis, de ez tuti valaminek az okozata.
Corben2016-09-22 10:42:42 // 85801
Sziasztok,
PDF téma.
Nekem az első időszakban volt gondolm a regenerálásokkal (7-800km).
Hiába jártam napi minimum 2x30-as etapokat főúton,ha nem nyomtam akkor 1500 körül forgott a motor normál használat közben.(Az autómata váltó mindíg gondoskodik róla.)
Igy az elején párszor jártam úgy, hogy beugrott a hibakód, vészüzembe kapcsolt a kocsi, ha tartósabban 1-2 ezer kilóméter mentem normál nem forszírozott vegyes használatban.
Természetesen első esetnél riadalom, mi a franc van, a gép ki is dobta hogy eltömődött a DPF.
Lehetőségek:
-Leszerel, tisztít.
-Kicsit erőltetem a regent magasabb fordulaton járással.
Második opciót választottam inkább.
Első alkalommal pályán feltornáztam a tempót 100-110-re (persze vészüzemben, majd visszaváltottam manuálban 3-ba és mentem vele 50-60 km-ert.
20km után már nem volt vészüzem (hibalámpa égett) és a kocsi öntudatára ébredt.
Pályáról lejövet után még pár napig úgy jártam melóba (30 km), hogy nem engedtem 3-nál (90 km/h-nál) feljebb váltani a kocsit és a hibalámpa is kialudt.
Úgyhogy a tapasztalatom azt mutatja hogy ha odafigyelek és egyszer kétszer havonta ha eszembe jut úgy járok melóba, hogy nem engedem a váltót feljebb 3-as fokozatnál 90-nél.
Semmi erőltettet gyorsulgatások vagy ilyesmi, egyszerűen tartós, egyenletes tempó magasabb fordulaton.
Nekem bevált.
Egy ehhez kapcsolódó hibajelenség:
Egyszer ugyanezeket a jelenségeket produkálta, az istennek nem tudtam elmúlasztani a hibát, hát gépre tettem, mire kidobta hogy DPF hőszenzor.
Ja igen a fogyasztás +2 liter volt kb :)
A hiba oka nem a szenzor volt hanem a csatlakozóba befoly víz egy motormosás során (én barom) és a csatiban az érintkezés olyan lett mint a mesében: hol volt hol nem.
Tisztítás kontaktspray, és minden ok lett, rá kb 20km-re már regenerált is :)
A PDF offot nem támogatom.
Gyerekem van, és szeretteim...
Persze tudom, hogy nem egy autón múlik, van elég szar amit beszívunk, ám legalább mi legyünk felelősségteljesebbek, hogy kevesebb káros anyagot engedjünk a levegőbe lokálisan.
PDF téma.
Nekem az első időszakban volt gondolm a regenerálásokkal (7-800km).
Hiába jártam napi minimum 2x30-as etapokat főúton,ha nem nyomtam akkor 1500 körül forgott a motor normál használat közben.(Az autómata váltó mindíg gondoskodik róla.)
Igy az elején párszor jártam úgy, hogy beugrott a hibakód, vészüzembe kapcsolt a kocsi, ha tartósabban 1-2 ezer kilóméter mentem normál nem forszírozott vegyes használatban.
Természetesen első esetnél riadalom, mi a franc van, a gép ki is dobta hogy eltömődött a DPF.
Lehetőségek:
-Leszerel, tisztít.
-Kicsit erőltetem a regent magasabb fordulaton járással.
Második opciót választottam inkább.
Első alkalommal pályán feltornáztam a tempót 100-110-re (persze vészüzemben, majd visszaváltottam manuálban 3-ba és mentem vele 50-60 km-ert.
20km után már nem volt vészüzem (hibalámpa égett) és a kocsi öntudatára ébredt.
Pályáról lejövet után még pár napig úgy jártam melóba (30 km), hogy nem engedtem 3-nál (90 km/h-nál) feljebb váltani a kocsit és a hibalámpa is kialudt.
Úgyhogy a tapasztalatom azt mutatja hogy ha odafigyelek és egyszer kétszer havonta ha eszembe jut úgy járok melóba, hogy nem engedem a váltót feljebb 3-as fokozatnál 90-nél.
Semmi erőltettet gyorsulgatások vagy ilyesmi, egyszerűen tartós, egyenletes tempó magasabb fordulaton.
Nekem bevált.
Egy ehhez kapcsolódó hibajelenség:
Egyszer ugyanezeket a jelenségeket produkálta, az istennek nem tudtam elmúlasztani a hibát, hát gépre tettem, mire kidobta hogy DPF hőszenzor.
Ja igen a fogyasztás +2 liter volt kb :)
A hiba oka nem a szenzor volt hanem a csatlakozóba befoly víz egy motormosás során (én barom) és a csatiban az érintkezés olyan lett mint a mesében: hol volt hol nem.
Tisztítás kontaktspray, és minden ok lett, rá kb 20km-re már regenerált is :)
A PDF offot nem támogatom.
Gyerekem van, és szeretteim...
Persze tudom, hogy nem egy autón múlik, van elég szar amit beszívunk, ám legalább mi legyünk felelősségteljesebbek, hogy kevesebb káros anyagot engedjünk a levegőbe lokálisan.
Giuntini2016-09-22 10:22:27 // 85800
Ebben igazad van, Dpf nélkül az autó üzembiztosabb, nincs vele a macera. Dehát a mai dízeleknél mennyivel üzembiztosabbak voltak a húdz évvel ezelőttiek. A második Cromámban majdnem 500 ezer km volt mikor eladtam, és a motornak semmilyen baja nem volt. Szerintem akárhogy vigyázol egy mostani 2,4 -re nem megy el 3-400 ezer km-nél többet. Mert a technika és a környezetvédelem oltárán sokat áldoztak az élettartamból és a megbízhatóságból. És akárhogy nem tetszik, vagy ezt nem akarjátok elfogadni, nagyon keményen fogják ellenőrizni a dìzeleket. Zsolt 155 nagyon jól leírta. A rajtra várnak a mobil ellenörző autók. Németországban egy herélt dízelt (magyar) megállítottak, és ott a helyszínen trélerre rakták, és be kellett rakatni a részecske szűrőt. Ezer eurós játékot az ember már meggondol. Biztos vagyok benne, hogy jövőre nálunk is fogják ellenőrizni. Igen, az lesz, hogy ki fognak kopni az utakról a dízelek. Csak annak éri majd meg, aki hosszú távon használja őket.
Giuntini2016-09-22 10:03:20 // 85799
Ha megnézitek Zolival, a diagrammokból biztos mindent láttok. Nekem ott a turbo környékén gyanús valami. Lehet hogy csak egy cső. Nekem a turbo geometria volt a ludas. Nálad a turbót megnézték. Ha a Dpf-el lenne a baj, az autó sehogy sem menne. Nekem is olyan volt a hibajelenség, amit Erhard mondott. Nem ment, és mar motorkontroll lámpa égett és volt mikor vészüzembe kapcsolt. Olyan volt mintha Dpf lett volna. Ki lett szedve és kimosva a Dpf, de javulás nem volt. Nálam a turbo okozta. De először csak a cső. Fél napig tökéletesen muzsikált. Aztán a turbo adta be az unalmasat.
Nivan842016-09-22 09:03:14 // 85798
Akkor pontosítok. Nem indítózás közben jön ez elő, hanem utána rögtön és üzem közben.
pettinke2016-09-22 09:00:52 // 85797
hát akkor ne mérj ... kövesd le a kábelek útját az akkuról a motortérbe / motorra első körben. de amit írsz, hogy "Következő indításkor rögtön utána pillanatra kinn marad az injektor visszajelző és megint ingadozik a hő jeladó. Kövi indításnál felszalad 130 fokra, majd azonnal visszaesik 90-re. " az nekem gyanús.
Nivan842016-09-22 08:55:30 // 85796
Fél éve lett a generátor felújitva, meg az akksi is új exide. azonnal beindul az autó. A mutató menet közben is hülyül nem csak indításkor.
Nivan842016-09-22 08:55:30 // 85795
Fél éve lett a generátor felújitva, meg az akksi is új exide. azonnal beindul az autó. A mutató menet közben is hülyül nem csak indításkor.
pettinke2016-09-22 08:53:51 // 85794
mérj azért az akkun egy feszültséget indítózás közben. ha 10 V tájékára leesik, akkor meghülyül az összes fedélzeti elektronika :-)
Nivan842016-09-22 08:50:26 // 85793
Skaccok,
a hőmérséklet jelzőm 80 és 90 fok között ingadozik. Leállítás és újraindítás után beáll mint a cövek. Következő indításkor rögtön utána pillanatra kinn marad az injektor visszajelző és megint ingadozik a hő jeladó. Kövi indításnál felszalad 130 fokra, majd azonnal visszaesik 90-re. Utána megint jó. Testkábelre gyanakszom, esetleg tipp hogy mit és merre érdemes megnézni?
Köszönöm,
Iván
a hőmérséklet jelzőm 80 és 90 fok között ingadozik. Leállítás és újraindítás után beáll mint a cövek. Következő indításkor rögtön utána pillanatra kinn marad az injektor visszajelző és megint ingadozik a hő jeladó. Kövi indításnál felszalad 130 fokra, majd azonnal visszaesik 90-re. Utána megint jó. Testkábelre gyanakszom, esetleg tipp hogy mit és merre érdemes megnézni?
Köszönöm,
Iván
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 08:48:22 // 85792
és akkor mi lesz? nekem DPF nélkül simán átment műszakin, zöldkártyán pedig idegen helyre vittem az autót...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 08:46:58 // 85791
nincs megfelelő levegőmennyiség 2500-ig ... dpf problémánál nem megy az autó nálam pl pucolásnál 130-cal nem ment többet az autó, állandóan pucolni akart, ha városba kapta el akkor alig akart menni
Zsolt1552016-09-22 07:34:18 // 85790
Az NKH Közúti ellenőrzési részlege - ha minden igaz - január 1-től beolvad a minisztériumba. Már beszerezték a mobil ellenőrzéshez szükséges Movanokat.
tdemeter2016-09-22 07:12:18 // 85789
Az a helyzet van, hogy én Giuntini-vel vagyok egy gondolat meneten, ha 1 mód van rá akkor nem venném ki belőle. Egyrészt az ő példája is mutatja, hogy valszeg oka van annak amiért elszaródott.
Mivel alapvetően rendeltetésszerűen használom és próbálom elvinni minél többet pályázni, így erős kételyem van arról, hogy alapvetően a DPF-EGR lenne rossz.
Lehet, hogy most vacakol de annak oka van.
Amin én felhúztam maga, hogy az OKOT sem tudjuk, egészen pontosan azt sem, hogy tulajdonképpen mi baja van a kocsimnak. Lehet, hogy lyukas egy cső, vagy akármi, de ezt sem tudtam meg az elköltött forintjaimért.
Ha most kivetetem ezeket a kocsiból akkor valszeg sosem tudom meg.
Pl érdekelne, hogy másoknak, akik dpf-el volt gondjuk, volt-e olyan jelenség, hogy 2500 felett kezdett el húzni az autó, de addig nem?
Nekem ez pl ellentmond teljesen a logikának...
Mivel alapvetően rendeltetésszerűen használom és próbálom elvinni minél többet pályázni, így erős kételyem van arról, hogy alapvetően a DPF-EGR lenne rossz.
Lehet, hogy most vacakol de annak oka van.
Amin én felhúztam maga, hogy az OKOT sem tudjuk, egészen pontosan azt sem, hogy tulajdonképpen mi baja van a kocsimnak. Lehet, hogy lyukas egy cső, vagy akármi, de ezt sem tudtam meg az elköltött forintjaimért.
Ha most kivetetem ezeket a kocsiból akkor valszeg sosem tudom meg.
Pl érdekelne, hogy másoknak, akik dpf-el volt gondjuk, volt-e olyan jelenség, hogy 2500 felett kezdett el húzni az autó, de addig nem?
Nekem ez pl ellentmond teljesen a logikának...
Liquid2016-09-21 22:43:35 // 85788
ja és még valami: egy 2005-ös 2.4 20V nem hiszem hogy jelentősen kevesebb anyagot ereget a levegőbe egy 2006-os 2.4 20V-nél... csak a régebbinek szabad...
Liquid2016-09-21 22:41:18 // 85787
Ennyire azért nem durva a helyzet, mert egy ésszerűen megírt DPF nélküli dízel sem füstöl, főleg ha nem parkettázzák állandóan. Az enyém is csak hirtelen padlózásnál dob pamacsot, jellemzően akkor mikor még nincs megfelelő turbonyomás, illetve a legfelső fordulatszám tartományban, ahol amúgy se használja az épeszű user.
Nem fogják levenni a rendszámot se itthon, se külföldön. Ha majd 2345-ben valóban ellenőriznek ilyet a műszakin, akkor már egyrészt nem lesz életben ilyen autó, másrészt meg elbukik és majd akkor vissza lesz rakva, vagy még okosabbra írva.
Az enyém 2x volt nem csókos műszakin, probléma nélkül. Ez az egész zöld mizéria kicsit túl van hypolva, most épp a dízelek a közellenségek. Persze csak a személyautók, mert a vonatok, hajók, repülők nem szennyeznek... Na mindegy..
A DPF amúgy is egy zsákutca, mert leginkább a szemnek szól.. de ezt már megvitattuk párszor. Tökéletesen igaza van a CarTársnak, Egy állandó potenciális problémaforrás a DPF az összes kortárs dízelen.
Természetesen nem kell bolygatni ami működik, de ha szuvas a fog, akkor ki kell húzni. Ez nem olyan mint a motorgenerál, amit vagy megcsinálsz vagy nincs autód, hanem olyan mint a folyton leengedő kerék: vagy fújogatod hetente, vagy egyszer megjavíttatod...
A mérnökök meg pont nem fojtanák meg a motort ilyen hülyeségekkel, ha a szemellenzős politikusok által korbácsolt marketingesek nem kényszerítik rá.
Abban pedig hogy regenerálás alatt nem bocsát ki igensokszoros mindenfélét, egyáltalán nem lennék biztos...
Nem fogják levenni a rendszámot se itthon, se külföldön. Ha majd 2345-ben valóban ellenőriznek ilyet a műszakin, akkor már egyrészt nem lesz életben ilyen autó, másrészt meg elbukik és majd akkor vissza lesz rakva, vagy még okosabbra írva.
Az enyém 2x volt nem csókos műszakin, probléma nélkül. Ez az egész zöld mizéria kicsit túl van hypolva, most épp a dízelek a közellenségek. Persze csak a személyautók, mert a vonatok, hajók, repülők nem szennyeznek... Na mindegy..
A DPF amúgy is egy zsákutca, mert leginkább a szemnek szól.. de ezt már megvitattuk párszor. Tökéletesen igaza van a CarTársnak, Egy állandó potenciális problémaforrás a DPF az összes kortárs dízelen.
Természetesen nem kell bolygatni ami működik, de ha szuvas a fog, akkor ki kell húzni. Ez nem olyan mint a motorgenerál, amit vagy megcsinálsz vagy nincs autód, hanem olyan mint a folyton leengedő kerék: vagy fújogatod hetente, vagy egyszer megjavíttatod...
A mérnökök meg pont nem fojtanák meg a motort ilyen hülyeségekkel, ha a szemellenzős politikusok által korbácsolt marketingesek nem kényszerítik rá.
Abban pedig hogy regenerálás alatt nem bocsát ki igensokszoros mindenfélét, egyáltalán nem lennék biztos...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 22:38:13 // 85786
A korom pedig káros, mind1 hogy dejzel, benya, fa, szén stb a szmog az igazi gyilkos aminek az egyik összetevöje a korom meg a por stb...gyárthatunk elméleteket de sajnos mindegyik jármü káros
Zolibácsi2016-09-21 22:16:48 // 85785
olvastam a cikket...de nem vagyok a pénztárcám ellensége....ha valami sz@r és nem lehet rendesen megcsinálni akkor jobb nélküle, minthogy évente kifizessek egy nagyobb összeget...és mondom egy 10 éves autóról beszélek. valószínűleg ha a fele idős lenne én is azon lennék, hogy gyári állapot maradjon meg.
mielőtt félre értenétek....
mielőtt félre értenétek....
Piritu - 1.000.0002016-09-21 21:58:00 // 85784
Az idézett cikk folytatása is érdekes lehet: "Az autó valós károsanyag-kibocsátása nagyjából a tíz-hússzorosára nő."
Piritu - 1.000.0002016-09-21 21:53:40 // 85783
"akkor már a kettes golfok sem járhatnának." - azok sose voltak koromszűrősek, mert kevésbé ártalmas, nagyobb méretű kormot nyomtak ki. Amúgy Németországban egy csomó helyre már nem mehetnek be még így sem.
Zolibácsi2016-09-21 21:17:37 // 85782
közeljövőben nem megyek külföldre, ha meg megyek akkor meg nem padlógázon közlekedek, akkor meg nincs füst. Persze ha valami menthető akkor legyen megcsinálva, de most nézd meg TDemetert 3x volt szervízben elköltött egy valag lóvét és még azt mondja neki a szervíz, hogy ne menjen vissza mert nem tudják megcsinálni...
Ebben az esetben szerintem vállalható az amit írtam. Hogy ha ez a szentháromság közül valamivel van baj akkor ki kell venni, véleményem szerint és nem elmenni még 3 másik szerelőhöz akik továbbra is csak a pénzt szedik ki a kocsiból.
Sokan kiüttetik a részecskeszűrőt: vagyis kiszerelik az autóból, és ennek megfelelően programozzák újra a vezérlőegységet. A vezérlőegység a részecskeszűrő telítettségét a bementi és kimeneti vége közötti nyomáskülönbségből számítja ki, az üres csövet teljesen tiszta részecskeszűrőként fogja érzékelni. Természetesen ezt a megoldást nem tudjuk ajánlani, mivel illegális: egy autó sem kerülhet rosszabb környezetvédelmi besorolásba, mint amilyennel kiadták
Szóval itthon nem veszik le a rendszámot ezért szerintem, mert akkor már a kettes golfok sem járhatnának.
És nem is hülyéztem le mérnököket, tisztában vagyok vele mi a különbség köztük és köztem. A DPF téma pedig örök, mert mindig lesz valaki akinek baja van vele.
Valaki azt mondja csináltasd meg 3-400 ezerért, valaki meg azt mondja szedd ki 100 ezerért. És lehet megcsináltatod, majd városozol még egy évet a 10 éves autóddal és megint kilyukadsz a kérdésnél DPF+EGR+pillangó vagy nyugalom hogy ezek már nincsenek. És ez nem azt jelenti hogy füstgép lesz a kocsidból...meg lehet azt szépen is chippelni, hogy ne okádja a füstöt.
Hozzáteszem sosem voltam dízel párti, de nem volt alternatíva számomra, majd pár év múlva egy TBI-re lecserélem az enyémet.
Ebben az esetben szerintem vállalható az amit írtam. Hogy ha ez a szentháromság közül valamivel van baj akkor ki kell venni, véleményem szerint és nem elmenni még 3 másik szerelőhöz akik továbbra is csak a pénzt szedik ki a kocsiból.
Sokan kiüttetik a részecskeszűrőt: vagyis kiszerelik az autóból, és ennek megfelelően programozzák újra a vezérlőegységet. A vezérlőegység a részecskeszűrő telítettségét a bementi és kimeneti vége közötti nyomáskülönbségből számítja ki, az üres csövet teljesen tiszta részecskeszűrőként fogja érzékelni. Természetesen ezt a megoldást nem tudjuk ajánlani, mivel illegális: egy autó sem kerülhet rosszabb környezetvédelmi besorolásba, mint amilyennel kiadták
Szóval itthon nem veszik le a rendszámot ezért szerintem, mert akkor már a kettes golfok sem járhatnának.
És nem is hülyéztem le mérnököket, tisztában vagyok vele mi a különbség köztük és köztem. A DPF téma pedig örök, mert mindig lesz valaki akinek baja van vele.
Valaki azt mondja csináltasd meg 3-400 ezerért, valaki meg azt mondja szedd ki 100 ezerért. És lehet megcsináltatod, majd városozol még egy évet a 10 éves autóddal és megint kilyukadsz a kérdésnél DPF+EGR+pillangó vagy nyugalom hogy ezek már nincsenek. És ez nem azt jelenti hogy füstgép lesz a kocsidból...meg lehet azt szépen is chippelni, hogy ne okádja a füstöt.
Hozzáteszem sosem voltam dízel párti, de nem volt alternatíva számomra, majd pár év múlva egy TBI-re lecserélem az enyémet.
Giuntini2016-09-21 20:57:08 // 85781
Nem akarok kötekedni, de akkor is ilyen széles lesz a mosolyod, ha esetleg kint Németországban megfognak, és trélerrel elvitetik az autót, és addig nem hozhatod el, míg vissza nem építteted a DPF-et, és mellette kiszurkolsz egy kis büntetést is? Németországban már vannak mobil mérők. Ha meglátják hogy füstöl, egyszerűen lekapcsolnak. A következőkben az EU többi országában is mérik. Ne félj attól, nálunk is fogják mérni, mert kis hazánkban rámennek a pénzre. A dízel az EU-ban fekete bárány lett. Szerintem nem kikapni kell valamit az autóból, hanem megjavítani. A DPF hiba valaminek a következménye. Nálam is mindenki ki akarta vetetni, és örülök, hogy hittem Shadinéknak, mert nem az volt a hiba. A DPF csak az utolsó láncszem. Az eltömődés okát kell felderíteni. Abban igazad van, hogy nem kerülhet rosszabb kategóriába. Mert leveszik a rendszámát. Ez az autó DPF-es, ennek így kell üzemelnie. Mellette a gyárban nem hülyék a mérnökök, tudják hogy miért tettek bele valamit. Ha a városban kezd el regenerálni, az nem káros. Annyi, hogy nem jó leállítani a motort. Úgy látszik már megint kezdődik a DPF téma. Nem hiszem, hogy jó dolog kidobálni egy autóból az alkatrészeket. Különben is a zuzmók is megérzik...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2016-09-21 20:35:16 // 85780
Tudtok mondani valakit itt Pesten frankó allapotfelmeresre ?
Zolibácsi2016-09-21 20:16:03 // 85779
mikor megvettem az autómat kb 400 km volt az átlag regen. aztán mivel munkábajárásra használtam főként hétvégenként kicsit hosszabb útra szépen elkezdett nőni a regenek száma és mindig akkor regenerált, mikor vagy beértem a melóhelyre, vagy haza értem este 11 kor. már már szarul indult hidegen a kocsi ilyen 3-4 majd 5 henger pár másodperc alatt. regen ekkor már 100-120 km mutatott. ez egy év alatt sikerült összehozni. Elvittem DZ-ékhez megtárgyaltuk mi a hiba, értették, tudták mit kell csinálni. ott hagytam náluk egy hétre a kocsit és azóta sincs vele semmi gondom. bármikor pöccre rángatás nélkül indul száraz minden rajta és minden para faktor kiölve a kocsiból. persze pénzbe került, de úgy voltam vele most kell egyszer megcsinálni, hogy többször ne legyen vele gond.
10 éves az autóm maximálisan leszarom hogy teligáznál füstöl (persze chippelve is van).
Rosszabb környezetvédelmi kategóriába pedig törvényileg sem kerülhet!
Szóval, ha engem bárki kérdez erről a dpf-egr-pillangószelep csoda hármasról, akkor csak azt mondom, hogy fölösleges az autóba. megy nélküle a kocsi és még a szopás sincs vele! Ha nem tudod hol csináltasd akkor ajánlom DZ éket kb minden héten van pár ilyen autó aminél ezeket csinálják.
10 éves az autóm maximálisan leszarom hogy teligáznál füstöl (persze chippelve is van).
Rosszabb környezetvédelmi kategóriába pedig törvényileg sem kerülhet!
Szóval, ha engem bárki kérdez erről a dpf-egr-pillangószelep csoda hármasról, akkor csak azt mondom, hogy fölösleges az autóba. megy nélküle a kocsi és még a szopás sincs vele! Ha nem tudod hol csináltasd akkor ajánlom DZ éket kb minden héten van pár ilyen autó aminél ezeket csinálják.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 19:55:22 // 85778
sajnos jobb DPF nélkül, mint vele akkor nincs szopás ...
Csabi2016-09-21 19:49:23 // 85777
Le kell venni a szelepet, aztán levenni róla a mágnest...utána újjal lehet mozgatni , ha beragadt akkor azt egyértelműen lehet érezni...Mindenképp érdemes a tisztítást megcsinálni, kézzel megjáratni...Főleg azért is mert ez kb fél óra munka annak aki már látott ilyet.
Egyébként meg MES-el vagy AlfaOBD vel lényegesen egyszerűbben igazolható vagy kizárható az EGR probléma...
Egyébként meg MES-el vagy AlfaOBD vel lényegesen egyszerűbben igazolható vagy kizárható az EGR probléma...
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2016-09-21 19:25:45 // 85776
Van esetleg valaki Nagykanizsán vagy környéken ? Meg kene nézni egy 159-T nekem , Erről a vasrol lenne szó hogy ne menjek le a családdal feleslegesen .
Haddel2016-09-21 19:24:47 // 85775
tdemeter2016-09-21 19:20:07 // 85774
Elnézést kérek azoktól akiket esetleg megsértettem vagy lelkébe tapostam, nem az Alfával van bajom, a helyzettel van és azzal a nyomorral amit emiatt nyár óta tolok magam előtt. Most telt be a pohár, most kezdem elveszteni a hitem....
tdemeter2016-09-21 19:05:22 // 85773
Azért haragszok rá, mert eddig iszonyú sok pénzt öltem bele, 3 helyre is elvittem és mégsem tudta senki sem megcsinálni.
Én vittem, vettem, fizettem. Azt gondolom, hogy én mindent beleadtam már ami tőlem elvárható, ellenben én nem kaptam meg amit akartam.
Ez persze simán lehet az én hibám (rossz helyre vittem) de mégicsak az van, hogy ezt nekem honnan kéne tudnom? Nem vagyok autószerelő, csak a az autómat szeretném, hogy jó legyen..
Az pedig hab a tortán, hogy a dizel a részecskeszűrőjével olyan amit képtelenség rendeltetésszerűen használni. Hiába viszem el havonta párszáz km autópályára, ha annyi esze van, hogy csak utána, városban kezd el regenerálni.
Pedig már a szalonban elmondják, hogy a dizelt el kell vinni autopályázni!
Én elviszem rendszeresen, prémiumot tankolok és ha elromlik akkor elviszem alfás szervízbe, fizetek is, hogy jó legyen, de mégsem jó, mégis elromlik és mégis az a tanács a végén, hogy szedjem ki a dpf-et, meg az egeret, mert minek az és az a baja hogy van...
Szerintem joggal kimondhatom, hogy egy sz*r és kezdem érteni azokat akiknek ebből elegük lett...
Én vittem, vettem, fizettem. Azt gondolom, hogy én mindent beleadtam már ami tőlem elvárható, ellenben én nem kaptam meg amit akartam.
Ez persze simán lehet az én hibám (rossz helyre vittem) de mégicsak az van, hogy ezt nekem honnan kéne tudnom? Nem vagyok autószerelő, csak a az autómat szeretném, hogy jó legyen..
Az pedig hab a tortán, hogy a dizel a részecskeszűrőjével olyan amit képtelenség rendeltetésszerűen használni. Hiába viszem el havonta párszáz km autópályára, ha annyi esze van, hogy csak utána, városban kezd el regenerálni.
Pedig már a szalonban elmondják, hogy a dizelt el kell vinni autopályázni!
Én elviszem rendszeresen, prémiumot tankolok és ha elromlik akkor elviszem alfás szervízbe, fizetek is, hogy jó legyen, de mégsem jó, mégis elromlik és mégis az a tanács a végén, hogy szedjem ki a dpf-et, meg az egeret, mert minek az és az a baja hogy van...
Szerintem joggal kimondhatom, hogy egy sz*r és kezdem érteni azokat akiknek ebből elegük lett...
tdemeter2016-09-21 18:57:27 // 85772
Ha a Német Misihez vinnéd, akkor majd említsd meg, hogy hallottad a storymat...
Lassan már családtagnak számítok ott...
Velük ott járok, hogy a múltkor megkértek rá, hogy ne vigyem többet hozzájuk az autót mert Ők nem tudják megcsinálni... Ez persze egyszerre poén és gáz...:(
Lassan már családtagnak számítok ott...
Velük ott járok, hogy a múltkor megkértek rá, hogy ne vigyem többet hozzájuk az autót mert Ők nem tudják megcsinálni... Ez persze egyszerre poén és gáz...:(
Jupiter1552016-09-21 18:44:26 // 85771
Ugyanazzal a problémával küzdök, mint tdemeter, de most, hogy hidegebb lett, nagyjából megszűnt a lomhasága. De azért érdekelne változatlanul, hogy mitől van ez.
Zolibácsi2016-09-21 18:22:42 // 85770
Szerintem csak a dpf miatt kar a kocsira vagy a dízelre haragudni. Ki kell dobni belőle a dpf egr és műanyag pillangó szelepeket. Én is kidobtam kapott egy kedves manky chippet és semmi gondunk. Minden zavaró tényező megszűnt. Javaslom ezt neked is. Boldogabb leszel....
tdemeter2016-09-21 17:51:35 // 85769
Mit kéne látnunk rajta?
tdemeter2016-09-21 17:50:34 // 85768
Csak hogy sírhassak kicsit még, hazajöttem Győrből és a ca.180 km-es út végén a legnagyobb dugóban 1-es fokozatban, araszolás közben kezdett el megint regenerálni....
Mindezt ott, ahonnan már esélyem sincs tempózni...Egész úton azt figyeltem, hogy mikor fog már, hát eszébe se jutott pedig nyomtam neki ahogy tudtam...:(
Asszem ez volt az utolsó dízel autóm, én befejeztem...
Mindezt ott, ahonnan már esélyem sincs tempózni...Egész úton azt figyeltem, hogy mikor fog már, hát eszébe se jutott pedig nyomtam neki ahogy tudtam...:(
Asszem ez volt az utolsó dízel autóm, én befejeztem...
Shadin2016-09-21 17:28:36 // 85767
Box-szal v. anélkül? Vagy hogy is írják a mai álláspontok szerint :-)
KORYY2016-09-21 16:03:40 // 85766
van valakinek elfekvőben piros sérülésmentes géptetője?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 15:38:00 // 85765
helyes, akkor 20m előnyt kapsz :DDD
Shadin2016-09-21 15:35:24 // 85764
Hát ezt mondom én is :-)
Shadin2016-09-21 15:22:20 // 85763
Már nem csúszik, kicsit tatásabbra vettük a q zuzmók miatt :-)
droberto2016-09-21 14:37:52 // 85762
Nem is értem, hogy miért ne jönnél???
droberto2016-09-21 14:37:50 // 85761
Zsír! :) Akkor ott a helyem. :)
Liquid2016-09-21 14:22:20 // 85760
este is Győrben leszel még?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 14:20:22 // 85759
ok kapsz némi előnyt a csúszós kuplungoddal csak hogy fair legyen a küzdelem :)))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 14:17:54 // 85758
lehet, de azért nézzetek rá sajnos pierburgot gariztattunk már pár hét után, mert szar volt :(
tdemeter2016-09-21 14:10:50 // 85757
Bármire vevő vagyok, barkihez elmegyek, aki tud segíteni ...😀
droberto2016-09-21 14:08:17 // 85756
A MAP-ot és megnézném, ahogy a Kollega mondja. De nehogy vegyél. Szerintem itt sokan vagyunk akik odadják egy próbakörre. :)
droberto2016-09-21 14:04:33 // 85755
Asszem mondtam neked múltkor, hogy a kért/kapott levegő arányát kellene megnézni MES-el online adatdiaggal.
Amig ezt nem tudjuk addig nem igazán lehet megmondani merre kell elindulni.
Nem értem a szerelőket se, hogy lusták erre, vagy csak nem éri meg nekik egy próbakör ölükben egy Laptoppal?!?
ELM - nekem is kéne már egy jóféle. Sajnos ezek az újak már másabbak mint a régiek. :(
Amig ezt nem tudjuk addig nem igazán lehet megmondani merre kell elindulni.
Nem értem a szerelőket se, hogy lusták erre, vagy csak nem éri meg nekik egy próbakör ölükben egy Laptoppal?!?
ELM - nekem is kéne már egy jóféle. Sajnos ezek az újak már másabbak mint a régiek. :(