Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 21:13:30 // 87354
Hosszú, nem hosszú, csak igaz legyen :-)
yani🍀2016-11-15 21:13:22 // 87353
Olajat 0W40-es sport Castrolt kap. A 100-as benzintől állítólag hamarabb tönkremegy a gyertya, így 95-ös V-powert tankolok.
avvocato2016-11-15 21:03:14 // 87352
A TBI motorok mennyiben érzékenyek a benzinre? Néztem ma egyet, azt mondja a tulaj, hogy csak 100-as prémium benzint használ. Szerintetek is az kell bele? És az olajat T TBI tulajok milyet raktok bele?
Giuntini2016-11-15 20:59:20 // 87351
Pontosan nem érzed, hogy mennyire megy! Annyira jó a futómű, és annyira fölényes, hogy egyszerűen nem érzed benne a sebességet. Inkább arra kell vigyázni, hogy nagyon gyorsan utol lehet vele érni mindenkit.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-15 20:53:04 // 87350
hát ez hosszú történet :))) de kicsi az ország na....
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 20:46:13 // 87349
De gyorsan terjednek a hírek :-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 20:43:51 // 87348
Nem mondod.. ez komoly? Ezzel megkoronáztad a dolgot, mert az az egy alkatrész a dízelben amitől herótom van :-) Az automata váltótól nem félek annyira, jóféle Aisin, ha igaz. Ááá cool :-)
Én "okosműszaki" módjára még be is hallgattam a váltóhoz és megállapítottam, hogy de jó, nincs kettőstömegű hang, leállításkor nem ciccereg, akkor az még jó :-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 20:40:59 // 87347
Nem, van rajta egy "gyári" (Alfa szalonban feltett) remap. Egyébként szerintem az érzet nagyobb, mint ahogy valójában megy, de na... Ha egyszer meglódul, akkor böszme módon. És nagyon nagyon illik hozzá ez a hang.
mex862016-11-15 20:35:45 // 87346
amúgy gratula hozzá!
remélem beválik!
mex862016-11-15 20:34:57 // 87345
kettőstömegűt nem kell kímélned, mert bolygóművesben nincs :D
yani🍀2016-11-15 20:32:31 // 87344
Én is így vettem mindkettőt, pont úgy, ahogyan mondják, hogy ne! Elmentem, és az elsőt megnézve megvettem azt. Van valami ezekben az autókban, ami azonnal elvarázsolja az embert.
Giuntini2016-11-15 20:31:14 // 87343
Még hozzáteszem, hogy D-ben a legkisebb a nyírás, ha fölöslegesen kivesszük D-ből N-be, akkor folyamatosan működtetjük a kuplungokat, megnő az igénybevétel. Az automatánál a D állásban hagyás a legkíméletesebb.
Krisz1562016-11-15 20:27:39 // 87342
Gratula! Gyors volt! Én kb 3 hónapig néztem de nem bántam meg!!!
Giuntini2016-11-15 20:26:04 // 87341
Azért mert nem jó! Az automatát arra találták ki, hogy kényelmes legyen. Kivenni, berakni a kézi váltót kell. Az összes váltóspecialista azt mondja, hogy nem szabad kivenni majd újra berakni. Itt reteszelő szerkezet van, a kivétel folyamatos mechanikai igénybevételt okoz. Ha csak a féket taposod az olyan, mintha folyamatosan kúszna. Az "N" arra van kitalálva, ha ki kell szállni az autóból és jár a motor. Egyébként az internet is tele van automata váltók használatáról szóló cikkekkel.
Liquid2016-11-15 20:14:42 // 87340
Gratula! Ez gyors volt :)
De így van jól, én is belehabarodtam első látásra :)
'''''2016-11-15 20:11:30 // 87339
Viszed Manky-hoz? :-)
yani🍀2016-11-15 20:07:33 // 87338
Gratulálok, ez tényleg gyors volt!
forrasr2016-11-15 20:04:04 // 87337
Mi történik ha kiveszed D-ből ami fokozott elhasználódást okoz?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-15 19:51:37 // 87336
no elkelt Enka 59-e? Jó helyre került :P
Giuntini2016-11-15 19:46:07 // 87335
A "Winter" állásban 2-esből indul, és hamarabb kapcsol. Ne vedd ki soha D-ből. nagyon árt a váltónak. Nyugodtan nyomd a féket. Soha nem lesz attól baja. Ez így van kitalálva. A bolygóművesnek kell a kúszás! A legnagyobb igénybevétel akkor van, mikor a választókart használod. A Sport-ban meg feszesebbé válik az egész, jobban kipörög, de a gázreakció is jobb. Előzéseknél brutál, vagy egy kanyargós hegyi úton. Nem egy fogyasztáscsökkentő állás.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 19:35:08 // 87334
Köszi, mindenkinek köszi :-) A tanácsokat is.
A pontok nagyrésze stimmel, eszembe se jutott manuálban kapcsolgatni. Van fülecske, de nem hiányzott.
Egyedül a 2-es pont amit pont nem így gondoltam volna magamtól, gondoltam kímélem ha nem állok a féken miközben hajtana, hanem N-be kikattintom. A kettőstömegűnek gondoltam kímélőbb, de akkor ezentúl bátran inkább D-ben hagyom.
Ez, hogy városi dugóban milyen kényelmes dolog... hú :-)
És fogyasztásra rosszabbra számítottam, 7 körül evett hazáig. Ennyi paripától, ekkora autóban nem is rossz. Autópályán majd meglátjuk.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 19:30:44 // 87333
Nagyon kényelmes az automata, így kerek ez az autó. A kicsi késlekedését viszont szokni kell, nekem ez a legszokatlanabb. A sport/winter gomb helyét hamar megfogom tanulni bekötött szemmel is :-)
Hogy miért winter az nem tudom (a sportot értem :-)), ha lesz időm elolvasom majd a használatit. Annyi kütyü van benne, hogy a 10%-ára se jöttem még rá. Szokatlan na. Egész más világ. Nem ártott ez nekem. Azon kaptam magam, hogy nem cikázok, nem teszem-veszem az autót, mégis haladok. És a legeslegjobb, nem bazgatnak, nem versenyeznek, nem piszkálnak. Illedelmesen megvárják, hogy mit szeretnék, nem dudálnak le. Pihentető volt hazahozni és közben jöttem rá, hogy erre vágytam én igazán. Egy kis pihire.
Majd a következő autóm lehet hogy megint egy acsarkodó szörny lesz, de ez most nekem így tökéletes.
Aztán a szervízigényét majd látjuk, az "induló paraméterek" bíztatóak, nagyon nem kell hozzányúlni.
Giuntini2016-11-15 19:30:05 // 87332
Gratulálok hozzá! Soha nem fog hiányozni a manuális! Nagyon örülök neki! Majd meglátod, hogy ez a 2,4 automatával jó! Nem okoskodom, csak tanács, hogy az automata minék hosszabb életű legyen:
1, Ha nem tudod, hogy mikor cseréltek olajat, cseréld le. Szűrőt ne próbálj, mert a váltó kivétele nélkül nem lehet.
2, Minél kevesebbet használd a választókart. Soha ne vedd ki piros lámpánál D állásból, taposd a féket.
3, Hagyd kúszni piros lámpánál, mielőtt rálépsz a gázra.
4, Mikor beteszed D-be vagy R-be, várjál egy pillanatot mielőtt lelépsz a fékről. Érezni fogod, mikor beakad sebességbe. Akkor lépjél le róla.
5, Ne nagyon használd kézi üzemmódban, még ha vannak is rajta váltófülek. A bolygóművesnek nem tesz jót a kézi váltás.
Sok örömet hozzá! Ha kérdésed van, megtalálsz!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-11-15 18:56:31 // 87331
Gratula, sok szerencsét a vashoz :) Jó az auomata , még egyszer biztos nem vennék manuálisat :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 18:43:56 // 87330
Köszi! Gyorsabb mint terveztem, de nem nagy baj, hogy kimarad a hetekig országjárás.
'''''2016-11-15 18:37:14 // 87329
Ez gyors volt! :-) Gratula hozzá!
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 18:21:11 // 87328
Köszönöm :-)
Lesz lesz. Csak vergődjek túl ezen a hülye biztosítás kötésen. Eszement sok adat kell, olyan is, amit azt se tudom hol keressek. A 146 biztosításának kötvényszáma pl. :-S
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 18:19:27 // 87327
Azaz igen :-) Így szoktam asszem, pont nem olyan vettem, mint amiket nézegettem. Automata soha eszembe nem jutott volna magamtól. De ennek így kellett lennie, az autó talált rám.
droberto2016-11-15 18:03:54 // 87326
Hát akkor sok szeretetel üdvözlünk itt CarTárs! :)
Kép, adatok mikor lesz!
Shadin2016-11-15 18:00:06 // 87325
Azaz vettél egyet?
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-15 17:50:56 // 87324
Azóta annyi fejlemény van, hogy itt áll az udvaromon egy 2.4 Ti :-) Megvett kilóra, és egyelőre nem hiányzik a könnyedség. Pedig még automata is. Fene gondolta volna még tegnap... Csak élvezem a csendet, a nyugalmat . :-) Jó na. Az összkép nekem megvan, illik az autóhoz a nagy dízel.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-15 16:58:17 // 87322
gólyaláb a lengéscsillapító :))) a csonka állványra gondolsz?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-15 16:55:03 // 87321
nem tudok róla, hogy mások lennének a lengőkarok :) vagy mire gondolsz?
Shadin2016-11-15 16:07:22 // 87320
Az "ATE" TRW úszónyerges nem az. A gólyaláb v hogy híják. Ezt pl. biztos h módosították...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-15 11:48:26 // 87319
alu futóműves az összes
Shadin2016-11-15 11:35:21 // 87318
Nem az FL hozadéka volt a kis brembo-val együtt az alu futómű elemek?
ProdyG2016-11-15 11:29:46 // 87317
Ha fontos az erő, akkor szerintem ne gondolkozz másban, mint 2.4 vagy TBi.
Az én 2.4-embe is el tudnék képzelni még több erőt, pedig van benne bőven (sajnos nehéz a kocsi, valahogy ezt kompenzálni kell...)

Most szombaton mehetünk egy kört Debrecenben, hétköznap este sok értelmét nem látom a mutogatásnak, mert munka után már sötét van.
_Ata_2016-11-15 11:15:22 // 87316
Ma én is megtapasztaltam a TBI üzemanyag érzékenységét, legutóbb MOL-nál tankoltam és reggel hidegen pár másodpercig rángatott, mintha le akarna fulladni. Legközelebb tesztelem a Lukoil-t, ahogy írtátok :)
RomeoOne2016-11-15 10:46:44 // 87315
Őt ismerjük?
eladó sw Ti
Giuntini2016-11-15 08:45:45 // 87314
Ezt csak úgy tudták megoldani, hogy rövidítettek a hátsó ülőlapon és vékonyavv az első ülés támlája, illetve a támlán nagyobb a bemélyedés, hogy a térdnek több helye legyen.
Pityukoma2016-11-15 05:27:20 // 87313
Ja és FL utániaknál hátul nagyobb a lábtér amit a gyerekek kifejezetten szeretnek. A hátsó üléssor viszont nem dönthető az enyémben! Csak opció volt a Berlináknál és megmondom őszintén hogy mocskosul hiányzik pedig még csak egy éve van nálam a vas.
Pityukoma2016-11-15 05:22:41 // 87312
Kb ha két hét múlva jársz pesten akkor egy makulátlan állapotú 83ezret futott Tbi is arra vár hogy kipróbáld.


Hogy melyiket vegyed??? Ez nagy dilemma. Nekem az ex 1.9 16v 136lovas SW buta belga volt , majd meg chippeltettem ~166lovasra. Nagyon szerettem azt a tank szerű érzést ami biztonság érzettel párosult olyan 7literes fogyival karöltve a nagy átlagot tekintve. A mostani Berlina Tbi teljesen más. Könnyedséget sugall, robbanékony, mintha nem is ugyan arról a típusról beszélgetnénk. A városi (pösti) fogyija 11lityi. Városon kívül 7-8-al beéri. Ami szerintem tök jó egy 200lovas verdától ami 320Nm-t tud nem mellékesen. Ez ~6000km tapasztalata. Mostanában sajnos a garázsban szomorkodik (biztos tudod miért :-((((..)

Remélem ezzel a pár sorral én is hozzá segítettelek a döntésed meghozatalában :-)
Pityukoma2016-11-15 03:57:29 // 87311
Igen, lehet venni. Én nem fedelet, hanem a komplett 12V-os csatlakozót vettem meg amin rajta volt a lenyíló fedélke is. Csak rádugtam a gyárilag mögötte lévő csatlakozót és már működött is a csomiban. Így máris használhattam a hűtőtáskát nyáron. 3800ft volt, meglepően olcsó. Ja és a Fiat Kelet Pestnél vettem anno.
Pityukoma2016-11-15 03:26:35 // 87310
Az Amoren keresni valamit... hát igencsak körülményes, DE(!!!!) megtaláltam :-) . Sajnos nem blogot írtam róla hanem csak egy HSZ volt 2014.09.03.-án. Íme:oldal index lámpa.. Sajnos a 159-es használati utasításban tévesen a 156-os rajza és leírása került ami pont fordítottja a 159-ének. Valószínű neked sem törtek volna e a lámpáid ha jelen esetben nem a használatiban leírtakat követed hanem úgy jársz el ahogy én tanácsoltam anno.
Giuntini2016-11-15 00:37:27 // 87309
Ez az FL nem sok mindent érintett. Ülések formája, vékonyabb háttámlák, műszerfal világítás, órák számlapja, kívülről nyitható, az embléma megnyomásával nyitható csomagtartó, és a legfontosabb, átlagosan 50 kilós súlycsökkentés. Ennyi...
Rolee462016-11-15 00:26:01 // 87308
Szerintem kellene neked egy HATUL HAJT A KEREK😃 Juliska😉
RomeoOne2016-11-14 23:55:10 // 87307
És akkor miben érhető tetten az FL utánisàg? Fehér a műszerfal vilàgítàs? Miben más még az FL? Valami műszaki vonatkozású különbsèg is van? Javítottak vmit?
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-14 21:27:54 // 87306
Az erő de fontos, hogyne lenne az :-) Nem ragaszkodom a dízelhez, de abból van választék. Tbi-ből kb egy értelmesnek tűnő darab van fenn, az a fekete ami nemtom kié lehet :-) Még van az az SW Ti, de azt a csajok itthon erősen leszavazták. Azért ha úgy alakul, megnézem.
Itthon szavazásra lett bocsájtva. Tudtam én, hogy a nőknek drága ízlésük van, születetten :-)
Köszi a próba felajánlást. Lassan bármerre megyek, egy Cartárs felajánlotta a segítségét. Azért ilyenkor jó itt lenni..Köszi gyerekek! :-)
Zolibácsi2016-11-14 21:19:11 // 87305
Okostelefon.....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak