Tocke2016-11-11 10:03:20 // 87154
Amennyire én tudom nem mindegyiké. Opcióként választható volt a lehajtható üléssor. Én is csak azután néztem meg az enyémet, miután megvettem. Szerencsére lehajtható:-)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 09:48:09 // 87153
Na arra én is :-) Köszi!
Még egy kérdés. A berlina üléssora (ugye...) lehajtható?
Még egy kérdés. A berlina üléssora (ugye...) lehajtható?
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 09:46:50 // 87152
Az írt 2.4 és a Novitec-es Tibi közt? :-)
Giuntini2016-11-11 09:41:17 // 87151
Én is szurkolok neked! Kíváncsi vagyok, mit választasz...
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 09:30:45 // 87150
Köszi :-)
Chianti2016-11-11 08:39:47 // 87149
Köszi a tapasztalatokat és szurkolok, hogy találd meg álmaid verdáját... :o)
Chianti2016-11-11 08:31:48 // 87148
Nagyon pöpec! Én is az MXS 5-ös verziót néztem ki magamnak.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-11 07:39:51 // 87147
Jó a CTEK, nekem is az van. Nagy variáció nincs vele, én az mxs 5-öst vettem, az tud 5A-t, van rekondicionáló programja. Tavaly télen mindkét autót néha töltőre dugtam, nem is volt gond soha. A jtd-ben halt meg most ősszel az akksi fura módon.
Hetekig tudtam vele mászkálni, de ha csak rátettem a gyújtást, akkor 20 perc alatt lemerült, nem indult az autó. Első ilyen alkalommal (rádi ószerelés volt..) rátettem a CTEK-et és töltés után elmentem az autóelektromoshoz . Gyári (!) értékeket mért az akksin.
Volt is fejvakarás, hogy akkor miért merült le? Már az autó elektromos rendszerét gyanusítottuk, mert úgy tűnt semmi gond az akksival. Aztán 1 hónap múlva megint csinálta. 15p CTEK után meg pöcc-röff.
Akkor állt össze a kép, hogy valójában ami gyorsan feltölt, az gyorsan le is merül és épp akkor is gyújtáson volt sokat, álló motorral, mert kiolvasni próbáltam, csak nem hgyata (kínai OBD kábel kampec). De hogy gyári indítóáramot mérni egy lefingott akksin...
Hetekig tudtam vele mászkálni, de ha csak rátettem a gyújtást, akkor 20 perc alatt lemerült, nem indult az autó. Első ilyen alkalommal (rádi ószerelés volt..) rátettem a CTEK-et és töltés után elmentem az autóelektromoshoz . Gyári (!) értékeket mért az akksin.
Volt is fejvakarás, hogy akkor miért merült le? Már az autó elektromos rendszerét gyanusítottuk, mert úgy tűnt semmi gond az akksival. Aztán 1 hónap múlva megint csinálta. 15p CTEK után meg pöcc-röff.
Akkor állt össze a kép, hogy valójában ami gyorsan feltölt, az gyorsan le is merül és épp akkor is gyújtáson volt sokat, álló motorral, mert kiolvasni próbáltam, csak nem hgyata (kínai OBD kábel kampec). De hogy gyári indítóáramot mérni egy lefingott akksin...
droberto2016-11-11 07:35:51 // 87146
Ez így igaz.
Szeretem is.
Most jutottam el, hogy megvettem a hororpénzes (3.000,-Ft), védőgumit rá. :)
Szeretem is.
Most jutottam el, hogy megvettem a hororpénzes (3.000,-Ft), védőgumit rá. :)
Chianti2016-11-10 23:35:58 // 87145
droberto Cartársnak van CTEK töltője, írtam is neki, de még nem válaszolt... :o(
Chianti2016-11-10 23:26:03 // 87144
Meglátjuk... egyelőre "Ööm é Bódottá!" :o)
fazek2016-11-10 23:13:51 // 87143
Szia! A téli garnitura nekem is "H" jelzésű. Nem hiszem hogy kevés lenne a 210-es sebesség index. Amióta megvan az autó, csak egyszer lépte át a km óra a 200-at.
Rolee462016-11-10 22:52:40 // 87142
Ez mas eset mint amit en irtam.A te eseted mas es azzal nincs is gond szerintem.A emlitett szitu inkabb a Taxi filmbol valo volt😃.En is eloztem mar jobbrol csak kicsit mashogy😉
Haddel2016-11-10 22:37:18 // 87141
A Ctek-röl jókat hallottam .Piritunak is az van ,ugy tudom Neki is bevált.
Nekem még a gyári akksi van a kocsiban,viszont mikor az injektor csati miatt rángatozott az autó ,akkor vettem auchanban egy sajmt márkás ,de jászakku által gyártott laposelemet. Úgyhogy ,ha beszarik a magneti marelli,akkor az kerül bele. Csak még ki kell találnom ,hogy rögzítem . Mert hiába kb azonos kapacitásra ,de méretre kisebb.
Tényleg,ki ,hogy oldotta meg ezt a problémát? Kár ,hogy nem állitható a gurtni a lerögzitő fülön. Gondolkoztam ,hogy vmi erös cérnaszerüséggel összevarrni rövidebre.
Nekem még a gyári akksi van a kocsiban,viszont mikor az injektor csati miatt rángatozott az autó ,akkor vettem auchanban egy sajmt márkás ,de jászakku által gyártott laposelemet. Úgyhogy ,ha beszarik a magneti marelli,akkor az kerül bele. Csak még ki kell találnom ,hogy rögzítem . Mert hiába kb azonos kapacitásra ,de méretre kisebb.
Tényleg,ki ,hogy oldotta meg ezt a problémát? Kár ,hogy nem állitható a gurtni a lerögzitő fülön. Gondolkoztam ,hogy vmi erös cérnaszerüséggel összevarrni rövidebre.
Martin Kovacs2016-11-10 22:31:30 // 87140
Nekem volt rajta mikor megvettem ! Plusz az első sárvédőívnél is. Hasznos dolog szerintem. Nekem nagyon jól bírja
Rolee462016-11-10 22:26:30 // 87139
Kissingbe a Baumarktba akcios volt kb 2 hete😉
tirex2016-11-10 21:59:25 // 87138
Ja kérem, így könnyű! :)
yani🍀2016-11-10 21:22:51 // 87136
Én elmennék megnézni a helyedben az utolsót! A lökhárítót lehet, hogy újrafényezték, de az javítható néhány tízesért, ha élőben is elüt.
A TI felszereltség is lehet különböző. Az enyémben gyárilag TI az ülés, a műszerek, a kormány. Gyárilag ültetett, de nincs TI küszöb, tükörborítás és 19"-os felni. 18-as felniben nem volt TI mintázat így amelyiket azzal rendelték, logikus, hogy más mintázatú. Az enyémet újonnan az Osztrák Iveco főnök kapta céges autónak 18"-as felnivel, így jött ki a gyárból.
A TI felszereltség is lehet különböző. Az enyémben gyárilag TI az ülés, a műszerek, a kormány. Gyárilag ültetett, de nincs TI küszöb, tükörborítás és 19"-os felni. 18-as felniben nem volt TI mintázat így amelyiket azzal rendelték, logikus, hogy más mintázatú. Az enyémet újonnan az Osztrák Iveco főnök kapta céges autónak 18"-as felnivel, így jött ki a gyárból.
Liquid2016-11-10 21:19:19 // 87135
a H-s 210-es sebességindexű, de nyilván nem fog atomjaira robbanni, ha egyszer mész mondjuk 214-gyel, szóval szerintem bőven jó a 210-es is
Liquid2016-11-10 20:58:28 // 87134
én se láttam regenerálni az elmúlt 4 évben, igaz nincs is benne DPF :)
Itáliai üveges2016-11-10 20:56:19 // 87133
Megnéztem a lapátfütéses üveget a Pilkington rendszerében ami a gyárnak szállít, csak a jobb kormányos autokba rendelhető.
Szerintük....
Egyetlen gyártónál van ilyen a Saint Gobain Glass gyárt ilyen üveget.
Ötven ezer forint környékén van az üveg ára.
Szerintük....
Egyetlen gyártónál van ilyen a Saint Gobain Glass gyárt ilyen üveget.
Ötven ezer forint környékén van az üveg ára.
Jani72122016-11-10 20:47:28 // 87132
használ valaki fényezésvédö foliát a hátso ajtó sarkán? Vagy esetleg lehet ilyet szerezni?
Gabesz012016-11-10 20:44:38 // 87131
Ha 2.0 jtdm-ed van csak akkor fogod észre venni ha rajta kapod :D Sokkal melegebb a kipufogón kiáramló kipufogó gáz , és olyan hangja van elöl, mintha a klímád menne kb..
Zolesz2016-11-10 20:19:20 // 87129
Sziasztok!
Április óta vagyok boldog tulajdonosa egy 159-nek. A fórum olvasást kicsit korábban kezdtem, és nem olyan régen regisztráltam is.
Téli gumi vásárlással kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A mostani 16" -os felnire szeretnék venni gumit. A nyári 215/55-os, ilyen méretet néztem télre is. Viszont kevés ebben a V sebesség indexű. Lehet télre H-sat is vagy mindenképpen V-s kell?
Április óta vagyok boldog tulajdonosa egy 159-nek. A fórum olvasást kicsit korábban kezdtem, és nem olyan régen regisztráltam is.
Téli gumi vásárlással kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A mostani 16" -os felnire szeretnék venni gumit. A nyári 215/55-os, ilyen méretet néztem télre is. Viszont kevés ebben a V sebesség indexű. Lehet télre H-sat is vagy mindenképpen V-s kell?
Gabesz012016-11-10 20:14:59 // 87128
nem tom,h miért fordítva töltötte fel a képeket, nálam rendben van :D
Gabesz012016-11-10 20:12:48 // 87127
Sziasztok!
2.0JTDm motoromban ki lett cserélve a szelepfedél és a vákuumpumpa tömítés.
Ma ránéztem az alfira, nem mentem vele, és ezt vettem észre rajta,amit a képeken láttok.
Vákuumpumpa mellett olajfolt.
Van tippetek,h mi lehet.? Olyan,mintha valahonnan föntről csöpögött volna és folyt két irányba a bordán ( fel-le )
2.0JTDm motoromban ki lett cserélve a szelepfedél és a vákuumpumpa tömítés.
Ma ránéztem az alfira, nem mentem vele, és ezt vettem észre rajta,amit a képeken láttok.
Vákuumpumpa mellett olajfolt.
Van tippetek,h mi lehet.? Olyan,mintha valahonnan föntről csöpögött volna és folyt két irányba a bordán ( fel-le )
tirex2016-11-10 19:41:09 // 87126
Gyerekek én 5éve járok 159-essel de még egyszer nem láttam hogy regenerálna. Se az első se ez. Lehet ezeket külön nekem gyártották anélkül.😃
Don Gombóc2016-11-10 19:36:52 // 87125
Hidegen is és melegen is akkor degenerál. :-) Regenerál persze, én momentán szarok rá még ha melegen is csinálja, majd a következő alkalommal folytatja vagy nem. Volt így is úgy is, majd beosztja magának. Sajna nem mindig dobja ki a sárga dpf ikont regenkor pedig jó lenne, mert az ember tudná mire számítson, és ha kellene akkor még menne vele.De ha így van beállítva akkor ő tudja. :-)
SzTomi2016-11-10 18:32:52 // 87124
A fűtéssel kellemesen csalódtam. Google szerint, 3km megtétele után, ekkor lép ki a vízhőfok mutató 50-ről, elkezd meleget ontani, alatta is mintha lágyan fújdogálna.
Ez van a leírásban, mint ahogy Giuntini is írta:
KIEGÉSZÍTŐ
FŰTŐBERENDEZÉS
(csak Diesel változatoknál)
(egyes változatoknál/piacokon)
A gépkocsi rendelkezik egy kiegészítő
fűtőberendezéssel, amely hideg, téli
időjárás esetén a motort segítve lehetővé
teszi az utastér gyorsabb felfűtését
a komfortos hőmérsékletre.
A kiegészítő fűtőberendezés járó motor
és 20 °C alatti külső hőmérséklet
esetén működik, amikor a motor még
nem érte el a normál üzemi hőmérsékletét.
Ez van a leírásban, mint ahogy Giuntini is írta:
KIEGÉSZÍTŐ
FŰTŐBERENDEZÉS
(csak Diesel változatoknál)
(egyes változatoknál/piacokon)
A gépkocsi rendelkezik egy kiegészítő
fűtőberendezéssel, amely hideg, téli
időjárás esetén a motort segítve lehetővé
teszi az utastér gyorsabb felfűtését
a komfortos hőmérsékletre.
A kiegészítő fűtőberendezés járó motor
és 20 °C alatti külső hőmérséklet
esetén működik, amikor a motor még
nem érte el a normál üzemi hőmérsékletét.
Giuntini2016-11-10 18:29:48 // 87123
Mondjuk ennek az autónak 15000 €-nak kellene lennie az igaz.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 16:45:58 // 87122
vagy blokkcserés volt
Liquid2016-11-10 15:59:11 // 87121
Nekem volt, de hidegben elpattogott. Az első télen csak tényleg hidegben, későb már 5 fokban is.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:44:38 // 87120
Igen, ezért adnék ennyit, főleg ilyen színkombinációval. Ez a kék, belül vajbőrrel ez elegáns.
Giuntini2016-11-10 15:41:31 // 87119
Como környékén jó autók vannak és pénzesebb olaszok. Elképzelhető hogy tényleg affare!
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:37:17 // 87118
Viszont ad rá egy év garit. Ez elhihető a digóknak, vagy csak szöveg? Vagy ezt már lehet majd átviszem az autóvásárlósba, ezt az autót körbeszaglászom azért.
Giuntini2016-11-10 15:36:07 // 87117
Ezt meg kellene nézni! Azt írjak, hogy tökéletes állapotban van, és márkaszervizben végeztek el rajta mindrnt. 40 ezer km ilyen aron hihetetlen kategória, de elképzelhető hogy Giuliára valt és szabadulni akar.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:34:45 // 87116
Azért mondom. Ha igaz, kell. Pirelli volt egyáltalán a gyári szerelésű kereke? 38e-nél esélyes hogy annak kéne még rajta lenni, vagy valaminek ami zsír új.
Na mindegy, nézelődök tovább. Ha valaki tud szép és jó, lehetőleg berlina Tbi-t jó árban, szóljon :-) Addig barátkozok a kormos tankkal, aztán majd lesz valahogy.
Na mindegy, nézelődök tovább. Ha valaki tud szép és jó, lehetőleg berlina Tbi-t jó árban, szóljon :-) Addig barátkozok a kormos tankkal, aztán majd lesz valahogy.
Chianti2016-11-10 15:26:50 // 87115
Tegnap bemérettem az akksit (mivel ÖAMTC tag vagyok, így nem került semmibe) így a tél előtt, mert nem szeretnék kellemetlen meglepetéseket a hideg téli reggeleken.
Azt mondta a szerelő srác, alapvetően semmi gond az akksival - pedig már három éves - de azért időnként egy töltés ráférne. Már csak azért is, mert csillaggarázsom van nekem is. Már régóta tervezem egy töltő vásárlását, azt hiszem itt az ideje. Én egy CTEK-re gondoltam...
Azt mondta a szerelő srác, alapvetően semmi gond az akksival - pedig már három éves - de azért időnként egy töltés ráférne. Már csak azért is, mert csillaggarázsom van nekem is. Már régóta tervezem egy töltő vásárlását, azt hiszem itt az ideje. Én egy CTEK-re gondoltam...
Invisible2016-11-10 15:11:01 // 87114
Nekem ma hozta a futár, remélem nálam is beválik! :)
Chianti2016-11-10 15:07:58 // 87113
Ha valaki ablaktörlő cserében gondolkodik és épp nem elérhető a gyári, bátran merem ajánlani ezt:
Tegnap vettem, ma teszteltem, így talán nem túl meggyőző az eredmény, de azt tudom mondani, hogy csont száraz ablakon se nyikorog, vagy pattog, és természetesen szépen töröl, nem csíkoz. Előtte azt hiszem Champion volt fenn, de már új korában sem tetszett, nem illeszkedett rendesen az üvegre, mostanra meg már elviselhetetlen volt. Ha kevés víz volt a szélvédőn elviselhetetlenül pattogott, nyikorgott és foltosan törölt. Még jó hogy nem kezdtem el csavargatni az ablaktörlő szárait, mert így tökéletes ahogy van. Szóval nekem bevált egyelőre, a többit majd egy év múlva.
Tegnap vettem, ma teszteltem, így talán nem túl meggyőző az eredmény, de azt tudom mondani, hogy csont száraz ablakon se nyikorog, vagy pattog, és természetesen szépen töröl, nem csíkoz. Előtte azt hiszem Champion volt fenn, de már új korában sem tetszett, nem illeszkedett rendesen az üvegre, mostanra meg már elviselhetetlen volt. Ha kevés víz volt a szélvédőn elviselhetetlenül pattogott, nyikorgott és foltosan törölt. Még jó hogy nem kezdtem el csavargatni az ablaktörlő szárait, mert így tökéletes ahogy van. Szóval nekem bevált egyelőre, a többit majd egy év múlva.
Tocke2016-11-10 15:02:24 // 87112
Nagyon hízelgőnek tűnik, de egy 5 éves Tibi 38.000 km-el 3 misiért...., hát sztem mese kategória. Ott vmi nem kerek.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 15:00:02 // 87111
Hang = Busso v6
A többi mindegy, csak halk legyen :-)
A többi mindegy, csak halk legyen :-)
Martin Kovacs2016-11-10 14:45:01 // 87110
haveromnak van qv giulietta.. Hangban tényleg semmi az 1750.... a 2.4 nek kifejezetten jó hangja van szerintem :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 13:53:44 // 87109
Pl egy ilyenre megdobban..dobb..
De az olaszokban se bízok kilóméterileg, és ismerősöm sincs arra :-)
Erre azt mondanám, hogy ha a kilométer valós, akkor ide nekem most azonnal.
De az olaszokban se bízok kilóméterileg, és ismerősöm sincs arra :-)
Erre azt mondanám, hogy ha a kilométer valós, akkor ide nekem most azonnal.
WarbiRunner (Gyuri)2016-11-10 13:47:02 // 87108
A tankolás nem sarkallatos kérdés, azt ki tudom optimalizálni :-) Valahogy az értékvesztés az amire az agyam erős tiltakozással reagál.
Egyébként szép nagyon az autód, annyiért jól vetted. :-)
Én vagyok a nagyon hülye, mert volt fenn egy berlina Ti jó árban egy darabig, csak akkor még jól elvoltam én a 146-ommal, halogatam ahogy szoktam. Mert hülye érzelmes módon ha egyszer beleülök, elfog a senkineksohaelnemadomdejóeznekem érzés. Aztán 1 hónapra rá most ott áll a kasznisnál és várja a döntést.
És persze most nulla darab olyan hirdetés van ami "kell" érzést vált ki. Sajnos.
Egyébként szép nagyon az autód, annyiért jól vetted. :-)
Én vagyok a nagyon hülye, mert volt fenn egy berlina Ti jó árban egy darabig, csak akkor még jól elvoltam én a 146-ommal, halogatam ahogy szoktam. Mert hülye érzelmes módon ha egyszer beleülök, elfog a senkineksohaelnemadomdejóeznekem érzés. Aztán 1 hónapra rá most ott áll a kasznisnál és várja a döntést.
És persze most nulla darab olyan hirdetés van ami "kell" érzést vált ki. Sajnos.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-11-10 12:45:03 // 87107
na igen én már azt sem tudom merre van a OBD csatim így 1,5 év Tibizés után már ez megér egy kis többletfogyasztást ... egyébként egy írt 2,4 és a TBi között nem látok nagy különbséget menetteljesítményre jó azaz 5 henger
yani🍀2016-11-10 12:39:07 // 87106
Nekem volt 2.0 Manky által írt progival. Élményben az átírás után közelítette meg a TBi vezetési élményét. Mondjuk ez az én hibám, de amíg a dieselem volt állandóan nézegettem mikor regenerált és mikorra várhatom a következőt. A TBi-re csak a szervizintervallum nullázásához csatlakozom a comphoz. Már sokszor volt téma mi a pro és kontra egyik vagy másik mellett. Én is azt mondom, hogy ez olcsóbban fenntartható.
Ha ugyanolyan lenne a költsége mint egy dieselé, akkor sem egyszerre fogod kiadni a pénzt, hanem apránként a tankoláskor. Ez is csak a 1,9-2.0-ra igaz, mert a 2.4 azért hasonlóan fogyaszt, mint a TBi.
Nekem 2,9-ben állt meg névre írva és nagyon örülök, hogy összejött.
Ha ugyanolyan lenne a költsége mint egy dieselé, akkor sem egyszerre fogod kiadni a pénzt, hanem apránként a tankoláskor. Ez is csak a 1,9-2.0-ra igaz, mert a 2.4 azért hasonlóan fogyaszt, mint a TBi.
Nekem 2,9-ben állt meg névre írva és nagyon örülök, hogy összejött.
Giuntini2016-11-10 12:16:28 // 87105
A dízelnél a fázasra van megoldás. Az enyémben gyárilag van kieg fűtés, hidegben indìtás után már jön a meleg, ami 70 fokos vìzhőmérsékletnél lekapcsol. Egy áldas.
Én is mentem Tbi-vel, a VTT-n Yaniét próbaltam ki. 200 lovas az is, de másképp megy. Nagyon finom, és könnyedebben mozog. A 2,4 viszont már 1500-ról iszonyú vehemenciaval gyorsul, a Tbi másképp, az viszont 3000 -nél él igazan. Mégis a karakterisztikaja miatt szerintem jobban autózható mint a hasonló benzinesek. Amit nagyon hianyolok a Tbi-nél az a hang. Semmi sportos igazi benzines Alfas hangja nincs. Pityukoma mikor vezette az én 2,4-emet, elismerte hogy hangban sportosabb mint a benzines.
Én is mentem Tbi-vel, a VTT-n Yaniét próbaltam ki. 200 lovas az is, de másképp megy. Nagyon finom, és könnyedebben mozog. A 2,4 viszont már 1500-ról iszonyú vehemenciaval gyorsul, a Tbi másképp, az viszont 3000 -nél él igazan. Mégis a karakterisztikaja miatt szerintem jobban autózható mint a hasonló benzinesek. Amit nagyon hianyolok a Tbi-nél az a hang. Semmi sportos igazi benzines Alfas hangja nincs. Pityukoma mikor vezette az én 2,4-emet, elismerte hogy hangban sportosabb mint a benzines.