RomeoOne2017-01-12 11:09:43 // 89855
1-es vagy 2-es. Bár én nem vennék 16-20-ért 225/50R17-es téligumit. Mondjuk a MOMO sem valami minőségi cucc gumik terén.
Smith2017-01-12 10:29:56 // 89854
Kerékdilemma.
Alap probléma, jön a 159, 19-es nyárigumikkal. Most viszont tél van, miért is ne pont most kelljen autót venni, ha nem elég a szopás, még ez is. :)
Tehát messze még a tavasz, addig azért kitudja milyenek lesznek az utak, ha száraz nem gond, ha jég van tökmindegy, de pl. hóban nem olyan jó a már kopottas nyári gumi.
Lehetőségeim:
1.
Nagyfékes, veszek minimum 17-es gyári alufelnit egy kisebb vagyonért, arra meg valami télgumit (16-20-ért már van, nem a legnevesebb gyártótól, de elvagyok azzal télen, úgysem száguldozok)
2.
Van kilátásban egy 17-es gyári felni szett, Momo téli gumikkal, erre még nem kaptam árat.
3.
60000-ért van 19-es Vredestein téli-nyári gumi, ami mindenkor ugyanolyan jó, vagy ugyanolyan rossz, kitudja :) Ezzel megúsznám az őszi-tavaszi macerát, költséget (kb. 3500 x 4), nem foglalná a helyet a használaton kívüli kerék, stb. stb.
4.
Van egy eladó komplett 17-es felniszett, erre szintén kéne gumit venni, de talán be tudják számolni a 166-ról marad nagytojástartós kerekeimet. Itt jut eszembe, mennyit lehet ezekért elkérni? Mennyi a reális ára egy ilyen szettnek? (2.5 éve lettek görgőzve/homokfújva/fényezve)
5.
Van olcsóbb gyári felniszett, ami Opel... 5x110, 65-ös agy, ET41. Erre is gumi kell. Mondjuk ettől a megoldástól távol tartanám magam, égne a pofám az opelkerékkel :(
6.
................................ :)
Bármilyen tanácsot elfogadok, meghallgatok :)
Alap probléma, jön a 159, 19-es nyárigumikkal. Most viszont tél van, miért is ne pont most kelljen autót venni, ha nem elég a szopás, még ez is. :)
Tehát messze még a tavasz, addig azért kitudja milyenek lesznek az utak, ha száraz nem gond, ha jég van tökmindegy, de pl. hóban nem olyan jó a már kopottas nyári gumi.
Lehetőségeim:
1.
Nagyfékes, veszek minimum 17-es gyári alufelnit egy kisebb vagyonért, arra meg valami télgumit (16-20-ért már van, nem a legnevesebb gyártótól, de elvagyok azzal télen, úgysem száguldozok)
2.
Van kilátásban egy 17-es gyári felni szett, Momo téli gumikkal, erre még nem kaptam árat.
3.
60000-ért van 19-es Vredestein téli-nyári gumi, ami mindenkor ugyanolyan jó, vagy ugyanolyan rossz, kitudja :) Ezzel megúsznám az őszi-tavaszi macerát, költséget (kb. 3500 x 4), nem foglalná a helyet a használaton kívüli kerék, stb. stb.
4.
Van egy eladó komplett 17-es felniszett, erre szintén kéne gumit venni, de talán be tudják számolni a 166-ról marad nagytojástartós kerekeimet. Itt jut eszembe, mennyit lehet ezekért elkérni? Mennyi a reális ára egy ilyen szettnek? (2.5 éve lettek görgőzve/homokfújva/fényezve)
5.
Van olcsóbb gyári felniszett, ami Opel... 5x110, 65-ös agy, ET41. Erre is gumi kell. Mondjuk ettől a megoldástól távol tartanám magam, égne a pofám az opelkerékkel :(
6.
................................ :)
Bármilyen tanácsot elfogadok, meghallgatok :)
David | Centocinquantanove2017-01-12 09:09:29 // 89853
Fiatal ez még... :) Elmegy ez még 3x ennyit :)
RomeoOne2017-01-12 08:58:29 // 89852
Ha egyet kattintottál volna az adatlapomra, akkor ez a kérdés valószínűleg fel sem merült volna :D
Én pénteken viszem és aznap hozom is :)
Én pénteken viszem és aznap hozom is :)
Tocke2017-01-12 08:52:04 // 89851
Nem a tiedet láttam nála kedden? Egy ezüst SW.
Tocke2017-01-12 08:50:48 // 89850
Így van, nekem a hátsó helyzetjelzőkből a két belső nem világít a kábelátvezetés miatt.
RomeoOne2017-01-12 08:34:48 // 89849
Ha holnap megszereli a kocsit Csöri, akkor feltétlen letesztelem Várpalotáról hazafelé jövet :)
Tocke2017-01-12 08:28:08 // 89848
Nekem kedden egy 160 km-es út alatt sem ment feljebb 60-65 foknál! Úgyhogy hétfőn csere lesz, Mall termosztátot vettem hozzá. Tudom nem ez a gyári, de azt mondták róla, hogy minőségi cucc.
Don Gombóc2017-01-12 08:10:22 // 89847
Ez az előerősítő panel szerintem inkább a gps vételhez van, a sima rádió előerősítő az ránézésre is egyszerűbb kell hogy legyen.
Szerintem inkább kontakt hiba okozza a legtöbb vételi zavart, és még más is amire nemrégen jöttem rá.
A múltkor írtam hogy mennyire meg vagyok elégedve a rádió vételével.
Aztán az egyik kirándulásunkkor elkezdett szarakodni szkennelésre sem talált állomást, a még szóló állomás is recsegett ropogott, a nagyobb teljesítményű adókat sem fogta be.
Aztán valamiért kihúztam a szivargyújtóból a navi töltőjét, és hoppá a rádió elkezdett kifogástalanul működni.
Nos 3 db töltőm is van, és mindegyik beleugat a rádióba nagyfrekisen.
Mindhárom más más típus, és mind szar.
Ennyit a kapcsolóüzemű fosokról.
Javaslom mindenkinek hogy próbálja meg, hogy esetleg nem a nyomorult töltő csinálja-e a bajságot. Mivel sokan használnak menet közben egyéb kütyüt, lehet hogy sokaknak csupán ez a baja.
Szerintem inkább kontakt hiba okozza a legtöbb vételi zavart, és még más is amire nemrégen jöttem rá.
A múltkor írtam hogy mennyire meg vagyok elégedve a rádió vételével.
Aztán az egyik kirándulásunkkor elkezdett szarakodni szkennelésre sem talált állomást, a még szóló állomás is recsegett ropogott, a nagyobb teljesítményű adókat sem fogta be.
Aztán valamiért kihúztam a szivargyújtóból a navi töltőjét, és hoppá a rádió elkezdett kifogástalanul működni.
Nos 3 db töltőm is van, és mindegyik beleugat a rádióba nagyfrekisen.
Mindhárom más más típus, és mind szar.
Ennyit a kapcsolóüzemű fosokról.
Javaslom mindenkinek hogy próbálja meg, hogy esetleg nem a nyomorult töltő csinálja-e a bajságot. Mivel sokan használnak menet közben egyéb kütyüt, lehet hogy sokaknak csupán ez a baja.
redbulz2017-01-12 07:49:00 // 89846
Végre haza tudtam hozni a járgányt a váltójavításoskuplungozós történetből :) Már majdnem teljes a vigyor az arcomon, már csak a többi hülyeséget kell orvosolni :D De rohadtul hiányzott...:)
Giuntini2017-01-11 23:21:18 // 89845
Ha jól működik a rendszer, akkor nincs dadogás, sőt még finomabban jár az autó a befecskendezett üzemanyag mennyisége miatt. A többit osztom, de ez is a piac hatása. Amikor én elkezdtem dízelezni (1991-ben), a dízelautó jóval drágább volt mint egy benzines. Az üzemanyag viszont relatíve olcsó volt. Annak idején a Croma 70 l-es tankját 1700 forintból megtankoltam az Aral kútnál. Viszont 7500-as olajcsere periódus volt. Emellett még nagyon gyenge is volt, hiszen a 2500-as Croma szívódízel 75 lóerős volt. A TD volt 115 lóerős. És akkor ez volt a legerősebb dízel motor, nyomatékosabb volt mint a 164-es VM motorja. A dízelt csak az vette, aki valóban sokat autózott, mert akkora volt az árkülönbség a benzines és dízel között. Utána állították át nyugatot a dízeljárművekre. Akkora lett a számuk, hogy minden környezetszennyezésért a dízeleket okolták. Az olcsó üzemanyag miatt, és a dízel "szalonképessé" tétele miatt, megnőtt drasztikusan a dízelek száma. Ma például egy 5-ös BMW-ből a 80%-át biztos hogy dízel motorral adják el. Ezért lett meghatározó probléma a dízelek környezetszennyezése, meg az, hogy nem is volt igazán alternatívája a dízeleknek. A benzinesek fejlesztése háttérbe szorult, míg a dízelek hatalmas fejlődést írtak le. De most már ez sem elég, mert a környezetvédelem szinte megöli őket.
Giuntini2017-01-11 23:03:48 // 89844
Mindenesetre az tetszik, hogy csökkenteni fogják a zöld rendszámra jogosult autók kategóriáit. Gondolom az X5-ös és egyéb szerepjáró hibridek, amik 20 literes fogyasztásra is képesek nem kaphatnak zöld rendszámot többé. Felül fogják vizsgálni, hogy tisztán elektromos használatban mennyit képesek elmenni. Az vicc, hogy 2 km-t képes elmenni elektromos üzemben, aztán jobban szennyezi a környezetet mint kettő másik, és zöld rendszámra jogosult.
Liquid2017-01-11 22:38:33 // 89843
sajna az a kábel a 159-nél se 100%-os, de ettől még igen jó autó
Haddel2017-01-11 22:21:15 // 89842
Gratulálok! Még legalább ugyanennyit!😃
RB 832017-01-11 22:11:38 // 89841
Nyilván :) ez nem kérdés, csak kár érte.... a 166-nál is tört :)
droberto2017-01-11 22:06:10 // 89840
Tökéletes autó nincs. A Giliettának meg a csomagtartó ajtó kábelátvezetése törik.
Jó autó az 159.
Jó autó az 159.
RB 832017-01-11 21:54:02 // 89839
Köszönöm, de ha jól látom és olvasom tartós megoldás csak az új talppal lesz... kár érte hogy ezt igy "elrontották" ... mert az ex 166-os autóm radió jele még 14 éves korában is tökéletesen müködött....
Martin Kovacs2017-01-11 21:52:08 // 89838
Bizony bizony.... Ahogy eltávolítottam ezt a sok sallangót a rendszerből tökéletesen üzemel az egész..... Nincs dadogás nincs regenerálás stb stb.... Beszéltem erről a témáról több emberrel...
Kérdezem én mivel jobb az ha telimegy a szűrő korommal majd azt regenerálás közben kiégetem a környezetbe ugyancsak.... Megszűrve... Csak kérdezem én miért akarják a dízel autót úgy kezelni mint egy benzinest nyugaton.... A diesel autó kormolt, kormol és kormolni is fog..... Akkor is tudták mégis elterjesztették.Értem én, hogy környezvédelem amit támogatok is valamilyen szinten de lásd Vw botrány egyszerűen nem képesek a gyártók oylan emiszziós normákat teljesíteni amiket előírnak....
Lásd Ford Euro6 NOX rendszer.... Nos a fordról családi tapasztalatból kiindulva tudok véleményt mondani de nem igazán tűrne nyomdafestéket..... A dpf rendszere egy konstrukció hiba az egész....
Végezetül Liquid cartars szerintem is sokkal jobb a 2.4 ezek nélkül, nekem sem üzemel már egyik sem.. Tudom sokan elitélnek minket emiatt, de bocsánat, hogy nem akarok minden második héten dadogó autóval, 50 km-es regeneálási távolságokat...
Peace !
Kérdezem én mivel jobb az ha telimegy a szűrő korommal majd azt regenerálás közben kiégetem a környezetbe ugyancsak.... Megszűrve... Csak kérdezem én miért akarják a dízel autót úgy kezelni mint egy benzinest nyugaton.... A diesel autó kormolt, kormol és kormolni is fog..... Akkor is tudták mégis elterjesztették.Értem én, hogy környezvédelem amit támogatok is valamilyen szinten de lásd Vw botrány egyszerűen nem képesek a gyártók oylan emiszziós normákat teljesíteni amiket előírnak....
Lásd Ford Euro6 NOX rendszer.... Nos a fordról családi tapasztalatból kiindulva tudok véleményt mondani de nem igazán tűrne nyomdafestéket..... A dpf rendszere egy konstrukció hiba az egész....
Végezetül Liquid cartars szerintem is sokkal jobb a 2.4 ezek nélkül, nekem sem üzemel már egyik sem.. Tudom sokan elitélnek minket emiatt, de bocsánat, hogy nem akarok minden második héten dadogó autóval, 50 km-es regeneálási távolságokat...
Peace !
Dömpi (il dottore)2017-01-11 21:49:33 // 89837
Ka, és két napja be van fagyva szélvédő mosó spricnim :(
Dömpi (il dottore)2017-01-11 21:48:16 // 89836
RB 832017-01-11 21:42:54 // 89835
Köszi, megkeresem a blogját...
Haddel2017-01-11 21:38:11 // 89833
Többen próbáltuk már javitani,rövidtávú sikerrel járt a dolog. Nézd meg Lexlutor kollega blogját. Végül neki is csak az új antenna hozott tartós sikert.
Nekem is vennem kell majd.
Nekem is vennem kell majd.
RB 832017-01-11 21:36:57 // 89832
Szia, kontaktspray-vel megtakarithatom ? vagy valami jobb ... a lakk mondjuk egy szintelen körömlakk :) ?
üdv B.
üdv B.
yani🍀2017-01-11 21:29:09 // 89831
Le kell lakkozni a nyákot. A mostanit is megtakaríthatod az oxidációtól és ki tudod próbálni, hogy javul-e a helyzet.
RB 832017-01-11 21:02:30 // 89830
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem hogy a Radió jel erősségét hogy tudnám jobbá tenni mert Autopályán semmi nem jön be, városban még csak csak... valószinüleg a talp a rossz szigeteléstöl és befolyt viztöl oxidálodot- vagy "vizkövesedett" , igazából találtam is hozzá gyárit : http://www.ebay.de/itm/Original-Alfa-Romeo-159-Mito-Lager-Antennenfus-50508224-NEU-/322367030161?hash=item4b0e928391:g:wxgAAOSwZQRYW8Te
Eper ezt a számot hozza nekem az alvázszám alapján ... de attól félek ha kicserélem elöbb utóbb ujra ez lesz a probléma vele... lehet-e szigetelni hogy a nedvesség ne folyon bele vagy ismertek esetleg egy költséghatékonyabb megoldást hogy ne kelljen cserélni???
Köszönöm
B.
Eper ezt a számot hozza nekem az alvázszám alapján ... de attól félek ha kicserélem elöbb utóbb ujra ez lesz a probléma vele... lehet-e szigetelni hogy a nedvesség ne folyon bele vagy ismertek esetleg egy költséghatékonyabb megoldást hogy ne kelljen cserélni???
Köszönöm
B.
Liquid2017-01-11 20:47:46 // 89829
Az bizony, marhaság :) Időnként eszembe jut, hogy az ilyen környezetet tudatos dolgok, amik ugye pont azt szolgálnák, hogy jobb legyen a zuzmóknak, jelentős többletet okoznak, fogyasztásban, gyártásban, és minuszt megbízhatóságban. Csak ez valahogy mindig kimarad...
Pl. a 2.4-ek átlagfogyasztása 1-2l-rel (!!!) csökken, ha el van távolítva az EGR és a DPF, és ez nem a regen alatti többlet, hanem átlag.
Nem hiszem el, hogy nem lehetne ésszerrűbben megoldani.
Mert ugye szép dolog a környezetvédelem és kell is, de azt ami az autóiparban megy, még igen finoman szólva is álszentnek tartom, és ez csak fokozódik a zéróemissziósnak csúfolt, széntüzelésű erőművekből táplált, kurva drágán és környezetszennyező módon előállított eldobható hibridekkel meg vellanygépekkel.
UFF
Pl. a 2.4-ek átlagfogyasztása 1-2l-rel (!!!) csökken, ha el van távolítva az EGR és a DPF, és ez nem a regen alatti többlet, hanem átlag.
Nem hiszem el, hogy nem lehetne ésszerrűbben megoldani.
Mert ugye szép dolog a környezetvédelem és kell is, de azt ami az autóiparban megy, még igen finoman szólva is álszentnek tartom, és ez csak fokozódik a zéróemissziósnak csúfolt, széntüzelésű erőművekből táplált, kurva drágán és környezetszennyező módon előállított eldobható hibridekkel meg vellanygépekkel.
UFF
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-01-11 20:44:54 // 89828
Hát akkor nagyon elnyomta, mert még hallgatta is :) Jó cucc az Irsai még van pár Lityi félre téve erre a célra :)
droberto2017-01-11 20:42:50 // 89827
Nem látta, mert az Irsai Olivér elnyomta a látását! :)
NGéza2017-01-11 20:28:38 // 89826
Nekem a régi szoftver van fent (1.9-es). 90%-95% között regenerál. kb. 1100 km-t megyek a regenerálások között, 99%-ban városon kívül. A napi km számlálót minden regenerálásnál nullázom, így kb. tudom mikor regenerál. Füst nem szokott lenni csak megemelkedik a pillanatnyi fogyasztás és alapjáraton kimozdul a turbónyomás mérő és nagyon forró gáz jön ki a kipufogóból. Regenerálás után az eltömődöttség 15% környékére esik vissza. A legutóbbi regenerálásnál volt füst, talán azért mert előtte sokat járt alapjáraton a szerelőnél. Az utolsó regenerálás viszont már régen volt, ránéztem és több, mint 1100 km volt benne és az eltömődöttség még 80% alatt volt. Nem tudom mi lehet az oka, a mostani használatba csak annyi volt más, hogy mentem kb. 400 km-t autópályán.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-01-11 20:17:38 // 89825
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-11 20:01:28 // 89824
Csikós hétvégi cikke. Nagyon ez motoszkál bennem is.
Autóra és nem autóra vonatkoztatva is.
Autóra és nem autóra vonatkoztatva is.
Shadin2017-01-11 20:00:54 // 89823
Tényleg. Leesett....
Shadin2017-01-11 20:00:35 // 89822
Ue. a szitu és előttem cserélték a termoszt amitől semmi sem változott.
Giuntini2017-01-11 20:00:16 // 89821
Nálam az átlag 400 km volt a regenerálások között. Ez az utolsó 5 regen átlaga, amikor sok a város. Nyáron, mikor főleg pályázom, jóval magasabb. Nekem a 2011 frissítés rajta van, ami 80 valahány százaléknál már elindítja a regent. A frissítéssel gyakrabban regenerál.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-11 19:58:59 // 89820
Nem ment végig a folyamat, mert megérkeztem a könyvelésre. Aztán nem folytatta, pedig volt pár km városon kívül utána. Az tuti, hogy ilyen miatt nem fogok keringeni fel alá... Sok mindenben kompromisszum kész vagyok, hisz Alfázok :-) De az autó a fő funkcióját legyen már képes ellátni, vigyen el oda ahova mennem kell. Nem nagy igény szerintem :-)
emGéza2017-01-11 19:37:29 // 89819
Én reggel mértem!
Paraméterek:
- 16,5°C ,
- fűtés 2 egységen (végig) ,
- városon belül ,
- 50+ km/h-ás sebességgel .
Eredmények:
- ~10 perc járatás után , 8 km megtételével elérte a 90 °C ,
- aztán , motorfékkel 2 km lejtmenet , visszaesett 80 °C-ra ,
- majd , 3 km kellett , hogy visszamenjen 90-re ,
- 17 km menve ,
- az olaj majdnem 80 °C-ra melegedett fel .
Paraméterek:
- 16,5°C ,
- fűtés 2 egységen (végig) ,
- városon belül ,
- 50+ km/h-ás sebességgel .
Eredmények:
- ~10 perc járatás után , 8 km megtételével elérte a 90 °C ,
- aztán , motorfékkel 2 km lejtmenet , visszaesett 80 °C-ra ,
- majd , 3 km kellett , hogy visszamenjen 90-re ,
- 17 km menve ,
- az olaj majdnem 80 °C-ra melegedett fel .
David | Centocinquantanove2017-01-11 19:37:21 // 89818
A régi szoftverrel teljesen normális a 800 km, sőt nekem már 1000 km felett is volt két regen közt.
Úgy tudom volt frissítés, amiben ezt a távot megfelezték és a korábban írt 450-500 km lett az átlagos táv két regen közt.
Most 1.9-ről beszélek, a többinél nem tudom hogy van.
Úgy tudom volt frissítés, amiben ezt a távot megfelezték és a korábban írt 450-500 km lett az átlagos táv két regen közt.
Most 1.9-ről beszélek, a többinél nem tudom hogy van.
Giuntini2017-01-11 19:35:10 // 89817
Nem láttad Zoli a VTT-n? gyakorlatilag nincs csomagtartója a mélynyomó ládáktól:)
droberto2017-01-11 19:19:07 // 89816
De ha kikapcsolod a teljesen a szellőzőrendszert, nincs rajta se aktív (venti) se passzív (beáramló külső levegő) általi hőelvonás.
Egyébként megcsináltam a méréseket (bár sajnos a laptop nem volt nálam, hogy valós hőadatokat írhassak):
Paraméterek:
- 6,5°C
- fűtés OFF-on
- városon kívül
- 180-80 km/h-ás sebesség
- 90°C körüli induló vízhőmérséklet (Nagyjából ennyi lehetett, mert a mérés előtt már mentem 20 km-t)
Eredmények:
- GPS 180-al nincs (az órán látható) vízhőfok csökkenés.
- terheletlenül (üresben, lejtőn gurulva) sajnos csökkent a vízhőmérséklet. 3 km alatt 120-ról 80-ig lassulva 80°C-ra esett viszza a vízhőmérséklet.
- ezután padlógázzal 160-ig gyorsítva kb 25 sec visszament (az óra szerinti) 90-re.
- ezután ha a fűtést feltekertem max-ra (Hi) akkor kb. 2 km alatt megint visszament 80-ra. A befújt levegő hőmérséklete inkább langyos volt mint meleg. (Az ülésfűtés jobban melegített.)
Kíváncsi leszek, hogyha a többiek is mérnek nekik is visszaesik-e az órájuk.
Emlékeim szerint korábban nem csinált ilyet.
Egyébként megcsináltam a méréseket (bár sajnos a laptop nem volt nálam, hogy valós hőadatokat írhassak):
Paraméterek:
- 6,5°C
- fűtés OFF-on
- városon kívül
- 180-80 km/h-ás sebesség
- 90°C körüli induló vízhőmérséklet (Nagyjából ennyi lehetett, mert a mérés előtt már mentem 20 km-t)
Eredmények:
- GPS 180-al nincs (az órán látható) vízhőfok csökkenés.
- terheletlenül (üresben, lejtőn gurulva) sajnos csökkent a vízhőmérséklet. 3 km alatt 120-ról 80-ig lassulva 80°C-ra esett viszza a vízhőmérséklet.
- ezután padlógázzal 160-ig gyorsítva kb 25 sec visszament (az óra szerinti) 90-re.
- ezután ha a fűtést feltekertem max-ra (Hi) akkor kb. 2 km alatt megint visszament 80-ra. A befújt levegő hőmérséklete inkább langyos volt mint meleg. (Az ülésfűtés jobban melegített.)
Kíváncsi leszek, hogyha a többiek is mérnek nekik is visszaesik-e az órájuk.
Emlékeim szerint korábban nem csinált ilyet.
Shadin2017-01-11 19:13:26 // 89815
Azt meg hogy?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-01-11 19:08:07 // 89814
Rángatni biztos nem rángatja, Nekem 140 AH-t kell kiszolgálnia :)
Shadin2017-01-11 19:02:21 // 89813
Tudom, h volt már téma, de néha én is lehetek lusti.
Javasolt, vagy nem a gyárinál nagyobb akkumulátort beletenni?
Ha igen, az nem rángatja jobban a generátort?
Vagy nem tudja jobban rángatni, max nem tud feltöltődni?
Köszike :-D
Javasolt, vagy nem a gyárinál nagyobb akkumulátort beletenni?
Ha igen, az nem rángatja jobban a generátort?
Vagy nem tudja jobban rángatni, max nem tud feltöltődni?
Köszike :-D
Shadin2017-01-11 18:57:23 // 89812
2.0-nál nem emeli a tb nyomást, inkább akkor is lent marad a mutató, ha mutatnia kéne már valamit. Enyhén pulzáló fordulatszám (mutató) ~800 körül.
Shadin2017-01-11 18:54:04 // 89810
Én tök egyszerűen észreveszem, a múltkor telefröcsköltem olajjal a DPF környékét és amikor csinálja akkor az ég le róla...
droberto2017-01-11 18:51:02 // 89809
Gyárilag nekem Lemförder volt bent. A TRW is nagyon jó.
droberto2017-01-11 18:50:17 // 89808
Picit gyorsabban tömődik városban, de a 100 km az nagyon kevés. Ez biztos, hogy 41km alatt ment fel 73%-ra? Ha igen akkor ott valami nem kerek. Hány mbar a deltaP-d alapjáraton?
konigla2017-01-11 18:42:52 // 89807
Pont ma akartam kérdezni, hogy nem gáz-e, eddig ez a második regenerálásom, és, hogy 800 km volt a kettő között, de akkor ezek szerint nem. Persze pont csak 5 percre ugrottam volna ki a munkahelyemről, ehelyett mehettem a közelben erre a célra ideálisnak számító útvonalon. Asszerint csináltam, amit a használati útmutató ír (Piritu legutóbb feltette ide a topic-ba) 60 km/h 2000 körüli fordulatszám, ez hármast jelent nálam. Csak annyit vettem észre hogy nyersebb lett a motor hangja, illetve a dob felől olyan hangot hallatott mintha kilyukadt volna. Ezúttal nem volt puffogás. A fenti kondíciókkal nagyjából 7 km-ig tartott (legutóbb volt talán 16 is)
Krisz1562017-01-11 18:22:32 // 89806
Sziasztok!
Nálam is játszik a termosztát -20 foknál folyamatosan fel le mozog a vízhőfokmérő. Mai nap csak -4 fok volt pontosan 90 foknál állt a viz. Sajnos csillag garázs van igy -20-nál folyamatosan jeges volt az eleje.
Nálam is játszik a termosztát -20 foknál folyamatosan fel le mozog a vízhőfokmérő. Mai nap csak -4 fok volt pontosan 90 foknál állt a viz. Sajnos csillag garázs van igy -20-nál folyamatosan jeges volt az eleje.