Dömpi (il dottore)2017-01-10 15:27:55 // 89706
ja, ez kb. stimmel
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-10 15:10:25 // 89705
Nem is hasonlítani akarom én a maserhez, mert nyilván nincs értelme. De inkább azt az életérzést látom benne , minthogy bármilyen sportos jelzőt aggatnék rá. És azt is el tudom képzelni, hogy egy TBI manuális váltóval tök más feeling, és inkább adná a versenygép érzést. Sőt biztos vagyok benne :-) De most per pillanat beszippantott egy kicsit ez az élmény, ez az autó ilyen. Jó, benne van egy box, amitől kicsit erősebb mint gyárilag, biztos ez is kell hozzá. Ettől a maser biztos gyorsabb, jobb, de dízellel számomra semmivel nem kívánatosabb. 15 millával biztos nem. Benzinesben más kérdés :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-10 14:29:34 // 89704
az hogy az majd 300 nyiha, meg az 59 is nagyon szép sőt a szegmensében a legszebb de a maser azért veri :P
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-10 14:16:43 // 89703
Ez biztos :-) Viszont az egész "előadásnak" semmi köze egy könnyű sportos autóhoz. Nem adja át úgy az erőket, nem pörget fel, nincs ordító hang, egy pillanatra sem jut eszembe egy pályán acsarkodó versenygép. És innentől semmi értelmét nem látom azoknak a kritikáknak, miszerint ez az autó nehéz. ÉS? Ez nem is akar Colin Chapman elvei szerinti sporteszköz lenni. Egy porcikájában sem érzem, és ha akarom sem tudok úgy nézni erre az autóra. A 146 jtd, ami abszolút értelemben lassabb volt, zsigerileg hordozta magában a versenyautót (valamiért a tádé sajna nem). És ez most nem negatív kritika a 159-ről. Sőt.
Lehet csak én élem meg így, de nekem ezzel a motorral, váltóval, felszereltséggel ha rá nézek, beleülök, megyek vele, az jut eszembe, hogy innentől végképp mi értelme egy diesel Ghiblinek... azon kívül, hogy az kevesebbet eszik :-P
Lehet csak én élem meg így, de nekem ezzel a motorral, váltóval, felszereltséggel ha rá nézek, beleülök, megyek vele, az jut eszembe, hogy innentől végképp mi értelme egy diesel Ghiblinek... azon kívül, hogy az kevesebbet eszik :-P
Haddel2017-01-10 14:06:01 // 89702
Pár hete jutott eszembe ,hogy már sok km van a váltóolajomban.Meg is vettem a bele való olajat ,de nem cseréltem le ,mert csak az udvaron van aknám ,és nem volt kedvem fagyoskodni. Ma meg voltam Zé mühelyében ,mert hengerfejes lett a Berlingom,ők javitják ,és mondja Zsolti,ö szokta csinálni a Bocit ,hogy lecserélték a váltóolajat kuplungozáskor. Ó mondom ,az fasza! Lehet mondta anno ,de én el is felejtettem.😃
Pénteken viszont leadom a kocsit ,és kicserélik azt a tömitést az olajszivattyúnál ,ami miatt hidegben indítás után kiírja a comp ,hogy nincs olajnyomás ,állitsa le a motort.
Pénteken viszont leadom a kocsit ,és kicserélik azt a tömitést az olajszivattyúnál ,ami miatt hidegben indítás után kiírja a comp ,hogy nincs olajnyomás ,állitsa le a motort.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-10 13:35:38 // 89701
Nálam is ugyanez a helyzet. A c-tek folyton ott lóg valamelyik autón, indul is mindkettő gond nélkül. :-) Érdekes stratégiával indít a 2.4 egyébként. Az injektor nyitási nyomás hamar megvan, épp egyet teker és már engedélyezi a porlasztókat. Onnantól aztán bármi van beindítja magát. Lemerült akksival is addig ügyeskedett, hogy beindult. Az nem szólt túl szépen, de feltornázta a fordulatot. :-)
Előtöltést, mennyiségeket, nem tudom mit hova állít, de ügyes, olyan mintha nem fix hidegindítási táblája lenne, hanem bizonyos paramétereket állítgatna. Ma reggel, -17-ben feltöltött akksival egy fordulat önindító, aztán felküldte 1100-ra a fordulatot, és onnan engedte vissza szép lassan. Nagyon könnyen beindult.
Nem mellesleg a 20 éves TD is úgy indult, hogy csak ámultam :-) Meg se kottyant neki a -17. Két izzítás, pöcc röff.
Előtöltést, mennyiségeket, nem tudom mit hova állít, de ügyes, olyan mintha nem fix hidegindítási táblája lenne, hanem bizonyos paramétereket állítgatna. Ma reggel, -17-ben feltöltött akksival egy fordulat önindító, aztán felküldte 1100-ra a fordulatot, és onnan engedte vissza szép lassan. Nagyon könnyen beindult.
Nem mellesleg a 20 éves TD is úgy indult, hogy csak ámultam :-) Meg se kottyant neki a -17. Két izzítás, pöcc röff.
Marseus2017-01-10 13:34:23 // 89700
Szevasztok!
12.000-et ki sem merném mondani az eladó helyébe,inkább azt mondanám,h nincs és nem is forgalmazunk.:-D geci ez a világ..gondolom az előállítási költsége eléri a 40 forintot. fuj..
12.000-et ki sem merném mondani az eladó helyébe,inkább azt mondanám,h nincs és nem is forgalmazunk.:-D geci ez a világ..gondolom az előállítási költsége eléri a 40 forintot. fuj..
yani🍀2017-01-10 13:29:02 // 89699
Áztasd be vízkőoldóba, majd levegővel próbáld meg átfújatni!
Dida2017-01-10 13:20:26 // 89698
Gyárinak az ára 12 000 Ft sajnos, ezért próbálok valami meg oldást találni :/
Csabi2017-01-10 13:19:24 // 89697
Nálam is füstölt addig míg gyengécske volt az akksi...a lassú tekerés miatt több főtengely fordulat kell mire beindul, az addig befecskendezett és el nem égetett gázolaj meg füst formájában távozik... Tegnap megcsináltam a Ctek-el az AGM recond programot...ma reggel a -13°C-ban pöc-röf indult, mintha 0 fok lett volna csak....ja és persze semmi füst.
droberto2017-01-10 13:14:01 // 89696
Ez egy elosztó T-idom. Sanszos, hogy ahogy a CarTárs is írja van benne visszaszapó szelep (golyó + rugó).
Smith2017-01-10 13:08:33 // 89695
Én szétszedném valahogy, rosszabb nem lesz tőle. :) Szerintem azért ekkora mert van benne valami visszacsapó szelep szerű.
Itt van sok minden, adapterek, elosztók, visszacsapók, szerintem pótolható.
De úgy sejtem gyáriban sem lehet nagy érvágás.
http://vdf-ker.hu/csovek_toldok_tartalyok_226/csotoldok_elosztok_231
Itt van sok minden, adapterek, elosztók, visszacsapók, szerintem pótolható.
De úgy sejtem gyáriban sem lehet nagy érvágás.
http://vdf-ker.hu/csovek_toldok_tartalyok_226/csotoldok_elosztok_231
Dida2017-01-10 13:00:31 // 89694
droberto2017-01-10 12:42:56 // 89693
Nálam -16 ban, -4 volt bent a garázsban.
David | Centocinquantanove2017-01-10 12:39:53 // 89692
Az, hogy fűtetlen, de szélvédett és van teteje, az az én tapasztalatom szerint kb. 5-6-7 fokot jelenthet ilyenkor plusszban, attól függően, hogy kint is hogyan változik az idő.
Tehát ha kint a levegő -12, az a zárt garázsban csak -6, ami azért sokat számít.
Tehát ha kint a levegő -12, az a zárt garázsban csak -6, ami azért sokat számít.
David | Centocinquantanove2017-01-10 12:26:54 // 89691
Nálam szerintem nem rossz a termosztát.
Igazából csak nagy hidegben, értsd -10 és alatta - van, hogy fűtéskor esik a hőfok. Ez felett igazából nincs ilyen probléma.
Meg ha tényleg huzamosabb ideje már meleg, azaz 90-es az acqua, akkor egyre kevésbé érzékenyebb a fűtésre, tehát akkor már nem nagyon ejti le a mutatót.
Tegnap pl pont -10 környéke volt, a fűtés csak épp egypálcásra volt kapcsolva fentre, hogy ne párásodjon, de így is 6-7km (6-7 perc) kell hogy bemelegedjen 90-re.
Ezzel csak annyi a baj, hogy ilyenkor már fél úton járok hazafél nagyjából.
Igazából csak nagy hidegben, értsd -10 és alatta - van, hogy fűtéskor esik a hőfok. Ez felett igazából nincs ilyen probléma.
Meg ha tényleg huzamosabb ideje már meleg, azaz 90-es az acqua, akkor egyre kevésbé érzékenyebb a fűtésre, tehát akkor már nem nagyon ejti le a mutatót.
Tegnap pl pont -10 környéke volt, a fűtés csak épp egypálcásra volt kapcsolva fentre, hogy ne párásodjon, de így is 6-7km (6-7 perc) kell hogy bemelegedjen 90-re.
Ezzel csak annyi a baj, hogy ilyenkor már fél úton járok hazafél nagyjából.
Dömpi (il dottore)2017-01-10 12:06:50 // 89690
Igen, de fűtetlen faház
droberto2017-01-10 11:58:17 // 89689
Így van egy öngyuladós motor sose fog úgy indulni mint egy benyás.
droberto2017-01-10 11:56:27 // 89688
Szerintem nem füst az amit írtál, hanem inkább a hideg száraz levegő miatt látható jelenség.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-10 11:54:28 // 89687
amelyiknek jó a porlasztója, meg az izzítógyertyái és az akkuja az jól indul hidegben is, persze nem egy benyáshoz képest... függetlenül attól kinek a gyártmánya ...
ócskavas forban még vízhőfokmérő sincs, meg nagyon fűtés sem mondjuk az 59-hez képest :)))
ócskavas forban még vízhőfokmérő sincs, meg nagyon fűtés sem mondjuk az 59-hez képest :)))
droberto2017-01-10 11:50:44 // 89686
áhh nem bírok írni. :(
droberto2017-01-10 11:48:34 // 89685
"luxus túraautó" - amivel piszkos mód semlegesen fordul, és bazi nagy kanyarsebességeket lehet elérni, köszönhetően a kiváló és tartós KKL és Multilink felfüggesztésnek. :)
tdemeter2017-01-10 11:48:15 // 89684
De te garázsban állsz?
droberto2017-01-10 11:44:51 // 89683
Hidegindítás:
Felesleges parázni. Minden dízel ílyen hidegben. A JTD meg egyébként még szépen indul szerintem. Halgassatok meg egy PSA dízelt vagy dci-t. Majdnem lerúgja magáról a befecskendező rendszert
"Fűteni alig tudok, mert hiába van 90-en az Acqua, 1 perc alatt 10 fokot képes esni a vízhőfok, ha FULL AUTO módban +22 fokot szeretnék." - Én is pont erre lettem figyelmes vasárnap. Amikor lejtőn gurultam mindig visszacsökkent 80°C-ra. Először azt hittem a -15°C hideg miatt van, de -4-be is ugyanezt csinálta. Úgyhogy ez termosztát lesz. 9 év után elfáradt a gyári.
Ja és ha 90-ről elindul lefele az valójában csak 72°C ha jól emlékszem.
Felesleges parázni. Minden dízel ílyen hidegben. A JTD meg egyébként még szépen indul szerintem. Halgassatok meg egy PSA dízelt vagy dci-t. Majdnem lerúgja magáról a befecskendező rendszert
"Fűteni alig tudok, mert hiába van 90-en az Acqua, 1 perc alatt 10 fokot képes esni a vízhőfok, ha FULL AUTO módban +22 fokot szeretnék." - Én is pont erre lettem figyelmes vasárnap. Amikor lejtőn gurultam mindig visszacsökkent 80°C-ra. Először azt hittem a -15°C hideg miatt van, de -4-be is ugyanezt csinálta. Úgyhogy ez termosztát lesz. 9 év után elfáradt a gyári.
Ja és ha 90-ről elindul lefele az valójában csak 72°C ha jól emlékszem.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-10 10:19:37 // 89682
Valószínű az erős dízel/automata kombináció adja ezt a feelinget. Nekem nagyon erre volt szükség, pedig nagyon nem ezt hajszoltam amikor autót kerestem. :-)
Nem mondom, hiányzik kicsit a nyers élménykedés, de majd egyszer... Most ezt ki kellett próbálnom, meg kellett tapasztalnom, és teszik. :-) Az eddigi 2500km alatt egyetlen egyszer sem emelkedett meg a pulzusom, leszoktam a dudálásról, és egyszerűen nem bosszant fel amitől eddig elborult az agyam. Sportos családi élményautót kerestem, és egy luxus túraautót sikerült vennem.
Nem mondom, hiányzik kicsit a nyers élménykedés, de majd egyszer... Most ezt ki kellett próbálnom, meg kellett tapasztalnom, és teszik. :-) Az eddigi 2500km alatt egyetlen egyszer sem emelkedett meg a pulzusom, leszoktam a dudálásról, és egyszerűen nem bosszant fel amitől eddig elborult az agyam. Sportos családi élményautót kerestem, és egy luxus túraautót sikerült vennem.
David | Centocinquantanove2017-01-10 09:45:53 // 89681
Az akksicsere nálam is bejátszott, eddig - lekopogom - a bosch silver s4 mindig elsőre röccentette be a vasat, erőlködés nélkül.
Menet közben nálam is mintha egy henger kihagyna egy ütemet, megtorpan egyszer egyszer.
Miután beindul a motor közvetlenül utána meg búgva horkant egy rövidet, halvány lilám sincs, hogy mi lehet...
A kulcs tavirányítós gombjai sosem működtek kb +10 C° alatt, csak miután manuálisan rányitok a kulcs tollával, utána szépen működik.
Egyik nap lefagyott a kilincs, könyörögtem 20 percet az autónak, hogy engedjen be... :)
Amíg hagyom melegedni, a járatás alatt hátul olyan mint egy omega nagykoncert.
Váltó iszonyat nehezen jár amíg át van fagyva.
Fűteni alig tudok, mert hiába van 90-en az Acqua, 1 perc alatt 10 fokot képes esni a vízhőfok, ha FULL AUTO módban +22 fokot szeretnék.
Ezeket leszámítva új akksival és makszmósön delejjel összességében jól veszi az akadályokat.
Hiába no, ez egy mediterán jószág :)
Menet közben nálam is mintha egy henger kihagyna egy ütemet, megtorpan egyszer egyszer.
Miután beindul a motor közvetlenül utána meg búgva horkant egy rövidet, halvány lilám sincs, hogy mi lehet...
A kulcs tavirányítós gombjai sosem működtek kb +10 C° alatt, csak miután manuálisan rányitok a kulcs tollával, utána szépen működik.
Egyik nap lefagyott a kilincs, könyörögtem 20 percet az autónak, hogy engedjen be... :)
Amíg hagyom melegedni, a járatás alatt hátul olyan mint egy omega nagykoncert.
Váltó iszonyat nehezen jár amíg át van fagyva.
Fűteni alig tudok, mert hiába van 90-en az Acqua, 1 perc alatt 10 fokot képes esni a vízhőfok, ha FULL AUTO módban +22 fokot szeretnék.
Ezeket leszámítva új akksival és makszmósön delejjel összességében jól veszi az akadályokat.
Hiába no, ez egy mediterán jószág :)
Kócosw2017-01-10 09:14:58 // 89680
Kivaltottad a lancreakciót :)
meg most innentöl kezdve tudjatok mikor kell megis valakit kiküldeni ha "lassan halado" alfast akartok fogni :P :D
meg most innentöl kezdve tudjatok mikor kell megis valakit kiküldeni ha "lassan halado" alfast akartok fogni :P :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-10 09:08:19 // 89679
Valószínű. Ha megyek Bp-re, általában reggel 7-9 közt vagyok a pályán. Nem nagyon szoktak mérni ilyenkor, de legalább tudom most már az okát :-)
Haddel2017-01-10 09:04:35 // 89678
Ez az M3 autópályán is igy van? Mert akkor muhahaha! (zsiványhangulatjel)😃
Hardy2017-01-10 07:44:03 // 89677
Elarulok egy óriási titkot. Reggel illetve este 7-9 ig de inkább 6 tol nincs rendőr a pályán a szaka szűnjön mivel akkor van váltás illetve egyébb írásos tevékenység. Ha csak nincs valami akció. De az ritka mint a fehérholló. :-))
yani🍀2017-01-10 07:38:30 // 89676
Inkább Xado-t tegyél az olaj mellé!
Zolibácsi2017-01-10 07:15:49 // 89675
Minap írtam én is a masik topicba egy hasonlót csak ott BMW volt aki mindenáron le akart tolni. Aztán kapott egy oktatást, de a hülyéje jött repetazni...
Mondjuk múltkor meg párom járt így csak ő kifogta Mo. Legerősebb saab- jat, faszi 200- nal úgy ránk előzött hogy csak pislogtam a hátsó ülésről.
Mondjuk múltkor meg párom járt így csak ő kifogta Mo. Legerősebb saab- jat, faszi 200- nal úgy ránk előzött hogy csak pislogtam a hátsó ülésről.
redbulz2017-01-10 07:15:26 // 89674
Én is azt hittem, de mindkettőről kiderült a szétszedéskor, hogy kuka, pedig nem voltak erre utaló tünetek :( Lehet amúgy, hogy ezekben a tünetekben viszont már különbözik a benzines és a dízel. Szóval adja az ég, hogy tényleg "csak" ennyi legyen nálad. De tudod, jobb félni és készülni picit mint a soha nem alvó Murphy-ben bízni ;)
cjkacsa2017-01-09 23:51:50 // 89673
Igen de az enyémben nem m32-es váltó van hanem c635-ös jól mondta Green Monster. Na mindegy holnap kap tutella olajat metabonddal aztán majd beszámolok mi lett vele. Köszi!
Dömpi (il dottore)2017-01-09 23:18:18 // 89672
ne de biztos úr! :)
Liquid2017-01-09 22:55:43 // 89671
engem nem tud megszállni a nyugalom, lehet az automata hozománya :D
Engem anniyra ritkán találnak meg a részerek, hogy direkt keresem a kihívást sokszor.
Persze lehet hogy a nagy részét észre se veszem :D
Engem anniyra ritkán találnak meg a részerek, hogy direkt keresem a kihívást sokszor.
Persze lehet hogy a nagy részét észre se veszem :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-09 22:28:53 // 89670
I nagy Zen nyugalom közepette már én is eljutottam idáig. A csomagtartóig rám húzott egy új Forester. A 146-tal elkapott volna az ideg, most semmi, csak zavart. Utolértünk egy kamiont. Már indexelt, pedig 800-an jöttek szemben. Na jó, gondoltam akkor én is indexelek. Így mentünk vagy 3 km-t. :-) Közben nyomtam egy sport gombot alattomban. Aztán lett egy pár autónyi rés. Pont amennyi kellett. Szegény subarus..
5 percet küzdött, hogy utolérjen, pedig visszaálltam 100-ra :-) Még agresszívebben tolt. Megint sport gomb. Na itt lett szemből egy kis csend, úgyhogy toltuk. Ebből annyit vettem észre, hogy egy emelkedő orrú Forester eltűnik 20s alatt teljesen a tükörben. Debrecenben ért utol nagy lendülettel, amikor már tértem le az utcánkba. :-) Ez számomra feldolgozhatatlan még most is, hogy ekkora halál nyugalommal tud ilyen irgalmatlanul menni ez az autó. :-) Nem tudom mennyivel mentem, biztos nagyon gyorsan, de képes volt még a Blue and Me is épp Vangelist berakni erre a pár percre :-D Én 2 hónapja nagyon nem így vezettem. Hírből sem ismertem ezt a semmi nem tud meghatni nyugalmat. Fura, de jó.
5 percet küzdött, hogy utolérjen, pedig visszaálltam 100-ra :-) Még agresszívebben tolt. Megint sport gomb. Na itt lett szemből egy kis csend, úgyhogy toltuk. Ebből annyit vettem észre, hogy egy emelkedő orrú Forester eltűnik 20s alatt teljesen a tükörben. Debrecenben ért utol nagy lendülettel, amikor már tértem le az utcánkba. :-) Ez számomra feldolgozhatatlan még most is, hogy ekkora halál nyugalommal tud ilyen irgalmatlanul menni ez az autó. :-) Nem tudom mennyivel mentem, biztos nagyon gyorsan, de képes volt még a Blue and Me is épp Vangelist berakni erre a pár percre :-D Én 2 hónapja nagyon nem így vezettem. Hírből sem ismertem ezt a semmi nem tud meghatni nyugalmat. Fura, de jó.
Piritu - 1.000.0002017-01-09 22:03:27 // 89669
Anno mi is ilyesmivel szoktuk múlatni az időt a német "Autobahn"-on. (320d, 2.0PDTI és társaival)
Szerintem már hiányzott neki :-)
Szerintem már hiányzott neki :-)
Hardy2017-01-09 21:59:48 // 89668
Igazabol Fehervarig nem tudtam milyen auto mert csak az elso lampait lattam a sotetbe. Azt is messzirol.Aztan lelassítottam kisoroltam, ekkor mellem jott villantott párat és tovább ment.
Tocsa2017-01-09 21:49:50 // 89667
Azé itt én a német ótókat írnám előrre! Nézegessetek má pár videjót .:)
A sógor szuper tdi skodája sem nagyon indult a minusz 10 be pedig az akkuja is jó .
Én minusz 23 ba kimentem és pöcröff 3 nap állás után. :)
A sógor szuper tdi skodája sem nagyon indult a minusz 10 be pedig az akkuja is jó .
Én minusz 23 ba kimentem és pöcröff 3 nap állás után. :)
Tocsa2017-01-09 21:44:16 // 89666
Mit ér az erő ha nem uralod! :)
Mindenképp kár érte még alig száradhatott meg rajta a festék. :(
Mindenképp kár érte még alig száradhatott meg rajta a festék. :(
norbi04092017-01-09 21:18:55 // 89665
Nekem szerencsére azoknak semmi bajuk :) Nem kotyog a lendkerék, kuplung is rendben. De ez a vàltófelújítás is elég lesz. Amúgy is nagyon jól indul az évem kiadások terén... mondjuk nem az autóra hanem a háztartásban de akkor is :)
Haddel2017-01-09 21:01:17 // 89664
Hehe,igen ,néha kell egy kis oktatás az offoknak😃
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-01-09 20:57:29 // 89663
A " régi" verzió csak anyagot ad turbó nyomást nem emel
Hardy2017-01-09 20:37:06 // 89659
Nagyon jó ez a box. Ma megtalált egy SuperB Budaorsnel. Egész Fehérvárig próbálta tartani a tempót velem. Én lustaba nyomtam. 100 nal beraktam 6 ba aztán maradt ott végig. Nem valtogattam. Gyorsításoknal nagyon lemaradt aztán mikor kijöttek elem utolért aztán megint összement a tükörbe. Mikor tudtunk menni és hagytam magam 200 ig bírta. Aztán felette már nem nagyon. Viszont az enyém 200 nal még érezhetően és szemmel láthatóan gyorsult. Előtte itt már nagyon lomha volt. 230 nal nem mertem többet menni mert már sotetedett és téli gumik vannak fenn de meg bírta volna. Meg eleg tömött volt a belső sav de érdekes módon mindenki kiment előlem. Nagyon jó érzés hogy 150 körül kényelmesen hangtalanul suhan és még ennyi tartalék van benne ha szükség van rá.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-09 20:36:35 // 89658
Rendben, csörögj, megoldjuk. Egy kiolvasást is összehozunk, ha gondolod.
ProdyG2017-01-09 20:27:58 // 89657
Ja értem. Első körben az akksit zárom ki, aztán meglátjuk.
Csak furcsa, hogy ha már egyszer megy a kocsi, akkor egy idő után, menet közben miért szarik be a rendszer az akksi miatt? Mert akkor az már töltés alatt van stb... na de nem értek hozzá... a héten kiderül mizu...
köszi!
Csak furcsa, hogy ha már egyszer megy a kocsi, akkor egy idő után, menet közben miért szarik be a rendszer az akksi miatt? Mert akkor az már töltés alatt van stb... na de nem értek hozzá... a héten kiderül mizu...
köszi!