Haddel2017-02-11 09:20:19 //
91385
Tegnap jöttem haza A1-en ,és Linz ,és Bécs között ismerős autóba botlottam .
Szabolcs159 cartárs is hazafele tartott.😃 Konvojoztunk egy jót. Jó móka volt😃 Felesége csinált is egy pár fotót.köszi itt is😃



ProdyG2017-02-11 09:18:08 //
91384
Ha esetleg valaki erre tud mondani valamit... én nem találok semmit :(

nem csoda, féláron. mindig találni verebet. aztán jön a 'szarolasz' az új gazditól.
...és már tibi is van 2m alatt....hova sülyedünk?
ezek a vevők nem néznek kinti árakat? hogy ennyiért még lestrapált sincs kint, nemhogy átlag állapotú. akkor honnan szedhetik ezeket a kocsikat, bontóból.
yani🍀2017-02-11 09:05:07 //
91382
Már el is kelt.DDDDD
yani🍀2017-02-11 09:04:15 //
91381
Ezt már többen, több alkalommal leírták korábban....
Igazából azt is leírtuk, hogy 2 misi alatt nem ajánljuk a vásárlást. Van néhány cartárs, akinek korábban összejött, de az utóbbi időben sajnos nagyon sok lelakott, széthasznált 159-et hoztak be az országba. Én tudom, hogy milyen megkapó az autó formája, de mint Shadin is írta, elég hihetetlen, hogy 10 éves autókban 150K körül futottak.
nem sérült, fullos 159-es 1.2 milláért ?????
hahun
hú, ez egy korrekt leírás. jól jött volna nekem is annak idején.
Én mikor autót kerestem voltam ebben a kereskedésbe. Nagyon ügyesen tudnak fotózni ha érted mire gondolok :) Okádék volt az autó ,de most minden túlzás nélkül.
Shadin2017-02-11 07:58:21 //
91377
Nem lehet lepattintani amíg ki nem csavarod oldalról az egy szem csavart, amihez asszem le kell pattintani az oldal takarókat.
Shadin2017-02-11 07:56:58 //
91376
Egy megnézést megér, vigyél MES-t és ha esetleg beleszerettél, nézd meg ezeket a paramétereket, adnak némi információt az autóról. Pl. utolsó szervíz, három külön helyen található km információ, amiben normál állapotban is lehetnek pár 10 km eltérések, de sokkal több nem, ill. az alapjárati korrekció jelzi az injektorok állapotát kb. irányadóan, +-2 elfogadható felette elgondolkodtató. DPF adatok is adnak infót a használatról, pláne ha még benne van. Ha az ECU programja nem a 2011-es akkor van rá frissítés. A szerkezeti dolgokról meg már volt leírás max. 5 oldalanként, azt megtalálod. Vedd figyelembe, hogy első szériás autót nézel, 10+ éves, pofára jól néz ki de nem reális a futott km.

Volt már itt téma. Keress rá vagy használd az ePer-t. :)
Szia! Nekem van..
Másik garnitúrát vettem, emiatt eladóvá váltak a szép állapotban lévő, használt 159-es 17"-os GYÁRI alufelnijeim, gyári kupakokkal és a rajta levő nyári gumikkal. A felniméretek a belső fénykép alapján leolvashatóak. A felnik nem ütnek, nem ráznak, tökéletes futásúak. Két felnin látható sérülés, az egyiken nagyobb, a másikon kisebb. A gumik jó állapotban vannak, 225/50R17 méretűek, 2 db Goodyear (6.1-6.2mm) és 2 db Bridgestone (4.6-4.9mm).
Irányár: 130.000 Ft.

Akkor halgasd meg
ezt és leszoksz róla. :)
Sziasztok!
Kérhetnék egy kis segítséget. A műszerfalon lévő díszcsíkokat le lehet pattintani? Próbálkoztam vele de nem mertem jobban mert félek el törik. Van esetleg valami trükkje a dolognak?
Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!
Zselé2017-02-10 21:18:43 //
91371
Sokat javult a rezonancia probléma, miután felfedeztem, hogy kissé lapos a bal első (eddig valahogy sose állt úgy, hogy feltűnjön, és alig látszott egy picit laposabbnak). 1 bar volt benne... :))) Na igen, a 205/55 nagyon alacsony oldalfal...
Hétvégén megyünk Zé-hez olajozni, ránézünk a kerekekre és a kipufogóra is, remélem meglesz minden baj forrása.
Nem vagyok hajlandó stokin ülni. :)
Minden mást jól csinálok! :) (Kb. azóta, hogy hallgattam az Égéstérbe a BMW-s veztechszakértőt)
Tudod, minden centi számít a súlypontnál. :)
Liquid2017-02-10 21:12:28 //
91369
Támla függőleges? az durva :)
Én fekszem mindig az ülésben.
UNO-t kellett volna venned, egy SX-et mondjuk a Tipo helyett, abban a földön ültél :)
A Pilóta ulőlap szivacs még egész jó állapotban van. Biztos húszkilós vezette. :)))
Szegény Pityu! Ha még velünk lenne, biztos, rámenne. Egy ilyen volt még novemberben a vágya. :(((
Én kifejezettem utáltam a Tipo magas üléspozícióját. Én az ötvenkilencnél legalul ülök, közepes hátrabillentéssel, a támla a közel függőleges (így adja a legjobb oldaltartást), kormány alul lent, ülés hosszirányú pozíció: váll a támlán a csukló pont a kormány tetejének síkjában (így még behajlítva van a térdem, kinyomott kuplungal). Picit úrvezetős, de így, hogy hozzászoktam, hosszútávon kényelmesebb, jobb oldaltartásal bír és kezelhetőbb a kormány.
Az alul üléssel a cégnél kb egyedül vagyok. Itt mindenki fent ül a kormány pedig fent teherautósan. Áhhh.... mint egy egyterűnél, vagy IFA-nál!
Kazes☻2017-02-10 20:33:18 //
91365
Látom élvezed, hogy szívhatod a vérét... Bubu! :-D
Coyote2017-02-10 20:29:19 //
91364
De jó dolog is ez. És még felhúzott ablaknál is meg lehet csinálni :-)
Tudom, de nekem kényelmes volt az "égben" ülni. Semmi bajom nem volt vele. A Ford, Opel, Vw és amiket vezettem hasonlók voltak. Nekem ez a lent ücsörgés a szokatlan kicsit. És hiányzik, hogy fel tudjak könyökölni az ajtó kárpit tetejére, túl magasan van. A 146 legkirályabb kényelmi extrája a kikönyöklős ülés pozíció :-) Apró dolgok, de 9 év alatt megszokja az ember, aztán hiányzik. Majd átszokok, vagy teszek még egy párnát az ülésre, hogy be tudjak könyökölni :-)
Sziasztok!
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_navi.bor.xenon-10940650
Ezt az autót valaki nézte már meg? Vélemény esetleg?
Előre is köszi!
yani🍀2017-02-10 19:46:31 //
91361
"az a jó beállítás, ha a fejed és a tetőkárpit közé négy ujjadat tudod berakni." - A Spidernél - ha nyitva van - ez érdekes beállítás lehet :-DD
Shadin2017-02-10 19:40:02 //
91359
Úgy bizony, és a kinyújtott kezed a csuklódnál kell elérje a kormányt rendesen megtámasztott háttal :-) Téged megölne egy tréner :-)
Azt is mérted, hogy az 59 hosszú idő után az első olasz autó amiben nem az égben ülsz? Bár az is igaz, hogy elég nagy tartományban tudod az ülést állítani. Illetve az okos Vezetéstechnikai szakértők azt mongyák, hogy az a jó beállítás, ha a fejed és a tetőkárpit közé négy ujjadat tudod berakni. Ezzel az egyel nem tudok azonosulni!
A sok közös km alatt nagyon meg lehet szeretni egy autót (Alfát). Ez ilyen, nekem is nehezen megy :-)
Az a lényeg, hogy a 159 is odarajzolja a mosolyt az arcomra. Még nincs meg az ami a 146-nál volt, de nem is vezettem 200k km-t. Már megszerettem azért ezt a dögöt :-)
És hát igen. A felszereltsége az szerintem igen ritka lehet. Amikor vettem, nem nagyon fogtam fel, csak megtetszett az összhatás. De tényleg minden van benne, a motoros tükörtől a radionav-on keresztül a millió szenzoros parkradarig, ami még hóbuckára is jelez elöl. Kell idő mrgszokni, megtanulni, de bajban leszek a következő autómnál. Innen ugye lejjebb adni nehéz lesz :-)
Shadin2017-02-10 18:25:39 //
91356
Gyári, nagyfékre :-)
Shadin2017-02-10 18:25:13 //
91355
Ha valakinek van egy eladó szett 17-es felni garnitúrája esetleg téli gumival, szóljon plíz.
Smith2017-02-10 18:11:43 //
91354
De kis tuti fogorvosi székek. Hiányzik nagyon a motoros ülés. Még ha nem is állítgattam a 166-ban, tök jó volt mikor zizegett és vitte a seggem. Hiányzik a 166. Nem úgy általában, hanem AZ A 166 hiányzik ami az enyém volt. :(
159-ben a sok-sok autó közül egy motorosat se láttam. Szinte már azt hittem nem is létezett ilyen :)
No meg is van, átmásoltam a szögeket a TD-ről, ez lesz a 2-es memórián :-) Kíváncsi leszek. Teljesen végállás a motoroknak és így is 1 fokkal még jobban dől hátra az ülőlap és majd 5 centivel alacsonyabban van. Érzésből sose állítottam volna ide, de most beülve ismerősebb az érzés. Remélem így jó lesz.

Meglátjuk. Én nagyon furcsállom, hogy emberek nem kevés pénzt adnak olyan extráért ami csak jól néz ki, de amúgy kényelmetlen. Mondjuk látott már ilyet a világ, de egyelőre nem hiszek benne, hogy ennek tényleg ennyire gyilkosnak kell lennie. :-) Szóval próbálkozok. Mellette azért azt hiszem minden alkalmat meg fogok ragadni, hogy mindenféle más autót vezessek amilyen hosszú távokon csak lehet. Ez pont olyan dolog amit kompromisszumként nem lehet bevállalni. Plusz túrom a mobile-t, hátha valahonnan előkerül egy öreg orvos 146 jtd-je 70e km-rel. Vagy hasonló :-)
Adalékként..Tegnap este letört derékkal bicegtem anyósomék felé, és hátulról rám tüsszentett egy HF Integrale. Egy átlag gyalogos ugrott volna egyet ijedtében. Nekem pulzus fel, már fordultam, hogy mi az égnek van ennyire jó hangja. Hát mit mondjak... gyönyörű volt. Egyes, tüssz..., kettes, tüssz, aztán csak a hegyes motor és a diffi finoman vonyítós hangja ahogy visszavett gázzal elgurult mellettem :-) Engem ez érint meg, ezen nem tudok változtatni. Ott helyben adtam volna mindkét autómat érte.. :-)
Liquid2017-02-10 15:29:17 //
91351
Ezen logika mentén az összes bőr ülőgarnitúra meg kanapé rossz :)
Szerintem in inkább a szögekben bújt el a kisördög :)
Nekem a jobb lábam tud combnál megfájdulni, de úgy néz ki én vagyok ergonómiailag elrontva, mert szinte bármilyen ülőalkalmatosságnál megvan ez.
Coyote2017-02-10 14:56:47 //
91350
Nem a szög a lényeg, az anyag választás. A bőr szép, meg mutatós, de kényelmet tekintve nem optimális. Szerintem....
Na olyanban pont sosem ültem :-), de nem is gondoltam hogy valaha ez probléma lesz, azt meg pláne nem, hogy egy fullos prémium autóban járok így . Egy rossz konyhaszéken ülök mikor dolgozok, és semmi bajom. Már most találtam olyan honlapot, ahol az ergonomikus testhelyzetet taglalják. Aztán lemérem a 146 ülését, szögeket, magasságokat. Valahogy csak jó lesz.
Ezek szerint a legjobb ülés a Dacia 1310 TLX ülése:-)
Kell neked egy Proxy sorba rendezés MES-el. :)
Kazes☻2017-02-10 13:59:44 //
91346
Corben2017-02-10 13:54:19 //
91345
Sziasztok,
Tanácsot kérnék hátha valaki találkozott ezzel a problémával:
Pár hete töltöttem az akksit a kocsin, ehhez természetesen levettem az akku sarukat.
Másnap visszatettem és elindultam vele melóba,nem foglalkoztam az idő beállításával.
Egy hosszu piros várakozásnál gondoltam gyorsan beállítom, el is kezdtem a folyamatot annak rendje módja szerint:
Bal oldali bajuszkapcsolón lévő gomb megnyomása, be a menübe, óra beállítása...
A kellős közepén jártam és zöld lámpát kaptam elindultam, a menü természetesen visszaugrott alap állapotba, nem enged benne turkálni ha mész a kocsival.
Igen ám, csakhogy azóta sehogy nem enged engem belépni a menübe, álló helyzetben sem...
Teljesen inaktív a bal oldali bajuszkapcsolón lévő gomb...Az óra csak villog mert nem lehet beállítani...
Még az üres ablakmosó tartály ikont sem hajlandó törölni, ha az felvillan.
Akkut lekötöttem kb öt percre, visszatettem, de semmi változás.
Teljesen halott.
Ötlet valakinek?
Coyote2017-02-10 13:50:57 //
91344
Nem szivatás ez.....csak az igazat mondom :-)
Coyote2017-02-10 12:57:01 //
91342
És valóban......milyen puha...milyen finom is ez a plüss ülés :-P
Nekem azóta nem is fáj a derekam mióta ebbe ülök ;-)
:-)) Áhh nem bontom meg az autó egységét, ez így szép, így különleges. Ha nem tudom megoldani beállítással, akkor meghirdetem az autót és soha többé bőr belső.. A családom tiltakozna ezt tudom, nekem is fájna a szívem érte nagyon. Szóval remélem valahogy megoldódik... egy kicsit még küzdök vele.
Kunyho2017-02-10 12:31:49 //
91340
Oh, Te segítő, önzetlen ember!
_Ata_2017-02-10 12:29:02 //
91339
:DDD
Hardy2017-02-10 12:26:41 //
91338
Hogy segítsek neked és természetesen nem önös érdekből szívesen cserélek ülést veled. Fizetek is érte egy keveset. :-))))
Menet közben nem veszem észre, hogy kényelmetlen, bár nem süppedek úgy bele mint a 146 plüss ülésébe. Hazafelé szoktam érezni, hogy már nagyon nem tudom hova tenni a lábam, fészkelődök jobbra-balra, de max ennyi. Itthon kiszállok és járok-kelek kicsit, és akkor jön elő. Soha nem voltam derékfájós, 20 órás utakat repülök közben ülök repülőn, reptéren, transzfer buszban, van hogy a bőröndömön :-). Soha semmi gondom nem volt. A 146-tal 1000km után sem volt semmi ilyesmi, pedig nem autópályás 1000km volt. Életemben egyszer fájt a derekam ezelőtt , amikor rám emeltek egy stóc cserepes lemezt. Szóval valami biztos nincs rendben azzal az üléssel. Lehet kevés a súlyom hozzá, teljesen a hurkák tetején ülök, nem tudom :-) De veszett rossz, két napig le sem tudok hajolni rendesen, csak mint valami öregember. A tegnap délelőtti út után most kezd javulni, hogy járkáltam 4 órát a városban gyalog.
Ebbe én nem tudok érdemlegesen beleszólni, mert nem ismerem a TI ülést. Lehet, hogy a TI szorossága miatt érzed kényelmetlennek. Ezt a TI-sek véleményével lehet összehasonlítani. A normál üléssel nincs semmi gondom, nagyon kényelmesnek tartom. Nagyon tartós, és jó ülés. Keménysége, 200 ezer kilométer fölött is tökéletesnek mondható. Lehet, hogy hosszú távon a normál ülés több mozgásteret enged, viszont a TI sportosabb, és a kanyarokban jobban tart.