Dzsozy2017-03-28 17:56:31 // 93204
Azt szeretném kérdezni a nagyérdeműtől, hogy olajteknő csavarjainak, van meghúzási nyomatéka? Le kell vennem az olajszenzor cseréje miatt, és nem sac per kb-ra kéne húzni gondolom.
Dzsozy2017-03-28 17:54:59 // 93203
Jófogáson van elméletileg. Kérdezd meg, igaz gyanús a kép, mert ezt vettem meg én. :-) De háthva van még belőle. Asszem 70e-be fáj, és nincs utángyártott. Ennyiért ajándék (volt).
Zolibácsi2017-03-28 13:58:53 // 93202
Szia igazabol barmelyik 159 jó választás, ha volt gazdája. Nincs akkora szórás szerintem mint a 156-nal. Ha meg baja van csak egyszer kell jól megcsinalni. Nincsenek nagyon visszaterő gondok egyiknel sem. Vannak enyhebb tipus betegsegek, amit egy hozzaerto szerelo olcson meg tud csinalni. A legtobb ilyen mar szerepelt a forumon tehat nagy meglepetes nem lehet. Minden attol fugg hogy milyen allapotu 159-t sikerul venni. En csak ajanlani tudom
Lexlutor2017-03-28 13:38:57 // 93201
Nekem 1.9 Diesel van 3 éve. Semmi különösebb próbléma nem volt vele. Egy vizcsővet cseréltem a motortérbe. Elég megbizható kocsi.
Gyapi Ɨ|ѯ2017-03-28 11:16:07 // 93200
Szia! Nekem 2.2 JTS van.
1 éve van meg, motorikusan semmi probléma vele, egyedül olajhőmérő érzékelőt kellene cserélnem, mert gyanúsan lassan kúszik fel a mutató.
Csak azért nyitom a motortértetőt, hogy gyönyörködjek benne :) a hangját szintén imádom, sokszor kikapcsolom a rádiót, hogy azt élvezzem :)
3000 fölött kezd rendesen húzni, 4500-nél meg ugrik, mintha turbó lenne benne.
Így 10,5l-t fogyaszt, fele vidék, fele pesti dugó.
Enyém kisfékes, 150-ig bőven elég, efölött azonban érzem, hogy elkellne a nagyobb fék.
1 éve van meg, motorikusan semmi probléma vele, egyedül olajhőmérő érzékelőt kellene cserélnem, mert gyanúsan lassan kúszik fel a mutató.
Csak azért nyitom a motortértetőt, hogy gyönyörködjek benne :) a hangját szintén imádom, sokszor kikapcsolom a rádiót, hogy azt élvezzem :)
3000 fölött kezd rendesen húzni, 4500-nél meg ugrik, mintha turbó lenne benne.
Így 10,5l-t fogyaszt, fele vidék, fele pesti dugó.
Enyém kisfékes, 150-ig bőven elég, efölött azonban érzem, hogy elkellne a nagyobb fék.
Zolibácsi2017-03-28 07:21:10 // 93199
Nekem nem mukodik ez a kabel. Nem valt at auxra a navis fejegyseg. Talan csak a simaval megy
Pappy2017-03-28 06:23:27 // 93198
Szia,
Tudtommal ujak. Vettem en is egy szettet, illetve ha minden igaz a Valeo lendkerek melle is tettek. Remelem uj is kerult bele, de megprobalok kiindulni abbol, hogy megbizhato szerelohoz vittem :)
Aztan nehogy kideroljun, hogy nem.....
Tudtommal ujak. Vettem en is egy szettet, illetve ha minden igaz a Valeo lendkerek melle is tettek. Remelem uj is kerult bele, de megprobalok kiindulni abbol, hogy megbizhato szerelohoz vittem :)
Aztan nehogy kideroljun, hogy nem.....
Haddel2017-03-27 22:07:51 // 93197
Benzines vonalon ,most nagyon népszerü köreinken az 1.75 Tbi,több Cartárs is olyanra cserélte a dízel százötvenkilencét.
Smith2017-03-27 21:58:29 // 93196
Nevezzük az egyszerűség kedvéért trónnak! :) Elég futurisztikus!
droberto2017-03-27 21:54:33 // 93195
afri2017-03-27 21:45:22 // 93194
Kedves 159-es tulajok!
Segítségetekre lenne szükségem!!
Autóvásárlás!
Én már 10 éve Alfázok, kezdtem 155tel (1.8ts, majd 2.5V6), aztán váltottam 166dízelre tavaly. Életem egyik legrosszabb döntése volt! :( :) ...Rájöttem, hogy utálom a gázolaj szagát, mindenképpen benzinre vágyik a szervezetem. Az Alfák iránti szenvedélyem pedig nem vitás. Próbálom páromat is megfertőzni, több-kevesebb sikerrel. :) tetszik neki az Alfa, de azt nemigazán tudja feldolgozni, hogy mennyi pénzt lehet beleölni ezekbe az olasz csodamasinákba. :D ő egyébként ford mondeózik, amire a 3 év alatt még semmit nem költött, ami dízel. Bár már ő is hajlik a benzin felé! De most mégis egy 159 jtd -vel szemezget. :) totál nem ismerem ezt a tipust, hallottam jót s rosszat, a népitélet is eléggé megoszlik!
Ezért kérdeznélek titeket, hogy az alábbi két tipushoz tudnátok-e pár gondolatot írni, mire kell odafigyelni autóvételkor, s a későbbiekben is. :)
Tehát Ő ezzel szemezget.
Én is 159est akarok, viszont benzinest, 2.2jts
Köszi az infókat!
További jó Alfázást mindenkinek!
Segítségetekre lenne szükségem!!
Autóvásárlás!
Én már 10 éve Alfázok, kezdtem 155tel (1.8ts, majd 2.5V6), aztán váltottam 166dízelre tavaly. Életem egyik legrosszabb döntése volt! :( :) ...Rájöttem, hogy utálom a gázolaj szagát, mindenképpen benzinre vágyik a szervezetem. Az Alfák iránti szenvedélyem pedig nem vitás. Próbálom páromat is megfertőzni, több-kevesebb sikerrel. :) tetszik neki az Alfa, de azt nemigazán tudja feldolgozni, hogy mennyi pénzt lehet beleölni ezekbe az olasz csodamasinákba. :D ő egyébként ford mondeózik, amire a 3 év alatt még semmit nem költött, ami dízel. Bár már ő is hajlik a benzin felé! De most mégis egy 159 jtd -vel szemezget. :) totál nem ismerem ezt a tipust, hallottam jót s rosszat, a népitélet is eléggé megoszlik!
Ezért kérdeznélek titeket, hogy az alábbi két tipushoz tudnátok-e pár gondolatot írni, mire kell odafigyelni autóvételkor, s a későbbiekben is. :)
Tehát Ő ezzel szemezget.
Én is 159est akarok, viszont benzinest, 2.2jts
Köszi az infókat!
További jó Alfázást mindenkinek!
Itáliai üveges2017-03-27 20:34:25 // 93193
A csavarok is újak?
Nem szabad a régiekkel összerakni, és a csavarokat nem adják a szetthez.
Nem szabad a régiekkel összerakni, és a csavarokat nem adják a szetthez.
Haddel2017-03-27 18:35:58 // 93192
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-27 15:55:49 // 93191
Áhhh de kár :-(
Ahogy Yani is ítra, valószínűleg bontott alkatrészekkel jársz a legjobban több szempontból is.
Én anno vettem új sárvédőt a 146-ra, ugyanígy megkoccoltam. Lefényeztettem, jó sokba került. Soha nem illeszkedett úgy, mint gyárilag, és 2 év alatt lerohadt. Aztán vettem 5e-ért a bontóból egy színhelyeset, és csodák csodája illeszkedett és színben sem ütött el...
Szóval ha találsz bontottban színhelyes csomitartó fedelet, érdemes feltenni. Ha egyszer eladod, akkor is jól jöhet, mert gyári rétegvastagságot fognak ott is mérni, nem szivatnak majd azzal, hogy úúúristen törött volt.
Egyébként van Debrecenben egy jó Alfás kasztnis, majd adom a számát, vagy el is mehetünk együtt. Nagyon rendes srác, és komoly szinten űzi a szakmáját.
Ahogy Yani is ítra, valószínűleg bontott alkatrészekkel jársz a legjobban több szempontból is.
Én anno vettem új sárvédőt a 146-ra, ugyanígy megkoccoltam. Lefényeztettem, jó sokba került. Soha nem illeszkedett úgy, mint gyárilag, és 2 év alatt lerohadt. Aztán vettem 5e-ért a bontóból egy színhelyeset, és csodák csodája illeszkedett és színben sem ütött el...
Szóval ha találsz bontottban színhelyes csomitartó fedelet, érdemes feltenni. Ha egyszer eladod, akkor is jól jöhet, mert gyári rétegvastagságot fognak ott is mérni, nem szivatnak majd azzal, hogy úúúristen törött volt.
Egyébként van Debrecenben egy jó Alfás kasztnis, majd adom a számát, vagy el is mehetünk együtt. Nagyon rendes srác, és komoly szinten űzi a szakmáját.
yani🍀2017-03-27 15:28:49 // 93190
Nem akarlak elkeseríteni, de jobban jársz egy sérülésmentes bontott ajtóval.
Saját tapasztalat: még az előző gazdája valamire rácsukta a csomagtérajtót, így a az alsó szélét javították azt szépen lefestették, de nálam 1 év elteltével megjelent a rozsda, aminek oka a következő, Az ajtó két lemezből van, ami a szélén van összeperemezve. Ez sérült nálad is. A javítás során a két lemez közötti részt nem igazán tudják lekezelni és a befolyó víztől elkezd rozsdásodni, először a belső majd a külső oldalon is. Két hónapja lett kész az enyém is.
Saját tapasztalat: még az előző gazdája valamire rácsukta a csomagtérajtót, így a az alsó szélét javították azt szépen lefestették, de nálam 1 év elteltével megjelent a rozsda, aminek oka a következő, Az ajtó két lemezből van, ami a szélén van összeperemezve. Ez sérült nálad is. A javítás során a két lemez közötti részt nem igazán tudják lekezelni és a befolyó víztől elkezd rozsdásodni, először a belső majd a külső oldalon is. Két hónapja lett kész az enyém is.
ProdyG2017-03-27 15:19:46 // 93189
beszélek vele is, köszi :)
Kazes☻2017-03-27 15:14:12 // 93188
Ha az ezen lévő kód (486/A) megegyezik az ajtón lévővel, akkor igen. :) Szerintem egy ügyes szaki ki tudja javítani az ajtód és a féyező is meg tudja oldani... Warbinál érdeklődj, mert még a 146-hoz keresett debreceni szakikat... :)
pettinke2017-03-27 15:00:07 // 93187
a csomagtartó fedélen kellene legyen a gyári színkód matricád, azt nézd inkább.
a lakatos tudja szemle után megmondani, de legrosszabb esetben egy bontott csomifedéllel megúszod.
szerintem a lökőst meg a csomifedelet full újra kell fényezni, talán a lökős felével megúszod, de ez megintcsak a fényező hozzáállásától függ.
a lakatos tudja szemle után megmondani, de legrosszabb esetben egy bontott csomifedéllel megúszod.
szerintem a lökőst meg a csomifedelet full újra kell fényezni, talán a lökős felével megúszod, de ez megintcsak a fényező hozzáállásától függ.
ProdyG2017-03-27 14:56:14 // 93186
ProdyG2017-03-27 14:38:17 // 93185
Tolatás előtt hátranéztem, nem láttam semmit (a tűzcsap eléggé alacsony volt, nem láttam), így jó nagy gázzal kezdtem tolatni, és mire a pityegés hatására meglepődve féket nyomtam már késő volt :(
Kazes☻2017-03-27 14:37:05 // 93184
Sajnálatos, de Szvsz, sima ügy... Értekezz WarbiGyurival, Ő már futott egy-két kört emlékeim szerint. :)
Liquid2017-03-27 14:19:22 // 93182
jaajjj, sikerült igen jó helyen megütni :(
Smith2017-03-27 14:09:08 // 93181
Hát ez szomorú :( Látom van tolatóradar, nem visított a kis görény? :(
ProdyG2017-03-27 13:57:38 // 93180
Sajnos megcsináltam a magam problémáját tegnap (pedig hibátlan volt a kocsi), beletolattam egy tűzcsapba:
Még csak nem is tudok hirtelen embert Debrecenben... mielőtt elkezdek itt körbekérdezni, mi várható szerintetek? Meg tudják ezt csinálni (hegesztés, fényezés stb...) új alkatrészek vásárlása nélkül? A lökhárító gondolom nem olyan vészes, de a csomagtartó ajtó is elhajlott, ezt le kell fényezni az egészet, vagy meg tudják csinálni csak a sérült sarkot?
Felkészülve szeretnék a szerelőkhöz menni...
köszi!
Még csak nem is tudok hirtelen embert Debrecenben... mielőtt elkezdek itt körbekérdezni, mi várható szerintetek? Meg tudják ezt csinálni (hegesztés, fényezés stb...) új alkatrészek vásárlása nélkül? A lökhárító gondolom nem olyan vészes, de a csomagtartó ajtó is elhajlott, ezt le kell fényezni az egészet, vagy meg tudják csinálni csak a sérült sarkot?
Felkészülve szeretnék a szerelőkhöz menni...
köszi!
Smith2017-03-27 13:45:41 // 93179
Nem volt mivel... :) Rendelnék gyáriban, de nem találom a nyomi eperben :)
antonov2017-03-27 13:35:59 // 93178
Akkor megnyugodtam. És pótoltátok? : )
Smith2017-03-27 13:24:39 // 93177
Naaaaa, mostanában elég tiszta :D
A Hobohoz nem viheted mosni. Szerdán jössz? Meglásd, addigra ragyogni fog, csak a Te kedvedért :D
A Hobohoz nem viheted mosni. Szerdán jössz? Meglásd, addigra ragyogni fog, csak a Te kedvedért :D
Smith2017-03-27 13:19:17 // 93176
Nekem is. Olyan kiváló minőségű merev műanyagból van, hogy rugalmasságnak még csak halvány nyomát sem lehet felfedezni benne. Törik, pattog, ahogy illik :)
Haddel2017-03-27 12:13:05 // 93175
Ez nekem is eltörött.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-27 11:48:30 // 93174
Az hogy nagy nyomakétól beráz, az pont a felületek miatt van. A Luk pl nem javasolja a felújítást, pontosan a tapadó felületek minőségének megváltozása miatt. Ugyanígy jártam a 146-tal az első kettőstömegű cserekor. 290Nm berázta, lényegében 2000-ről nem lehetett egy normálisat gyorsítani. És 235-ös lendkerék ment fel, tehát az m-jetre is jónak kellett volna lennie. Ami 300NM felett van gyárilag.
Az is lehet, hogy felmunkálják jól a tapadó felületet, de körben a kuplung felfekvő felületét nem munkálják le, ezzel is csökken a kuplungtárcsa nyomóereje.
És egyébként a felújított kettőstömegűvel elmentem vagy 80e-t, de lehet 100-at is. Jó kompromisszumos pár év volt... a végére meg voltam győződve róla, hogy ki is kotyogósodott, én is éreztem a finom pedálbenyomásra a dobolást a talpam alatt. A motor is dohogósabban járt, ha lehet még jobban remegett gyorsításra.
Szétszedéskor kiderült, hogy a bontott gyári amit szereztem nagyobbat kottyan! A kimozdulásai alapján egy 80%-os lendkeret vettünk ki.
Mégis a kb 50%-osnak ítélt (és 200k-t futott!) gyári szerelésű m-jet lendkerékkel egyszerre csak jó lett az autó. De nagyon. Egy kicsivel puhábbnak éreztem a gyárit, gyorsításra először kicsit elnyeli a nyomatékot. Viszont nem dobol, nem remeg, nem dohog tőle az autó.
A tolerancia 50%-a körüli kottyanás miatt (illetve szerintem továbbra sem 235-ös való a 105 jtd-be) volt egy cicergése, de ennyi.
Egy kis előtöltés programozással 8v-hez mérten irtó finom alapjáratot lehetett varázsolni. És 330Nm dolgoztatja azóta is Coyote cartársnál, és simán átviszi :-) Szerintem még elég sokáig.
Az is lehet, hogy felmunkálják jól a tapadó felületet, de körben a kuplung felfekvő felületét nem munkálják le, ezzel is csökken a kuplungtárcsa nyomóereje.
És egyébként a felújított kettőstömegűvel elmentem vagy 80e-t, de lehet 100-at is. Jó kompromisszumos pár év volt... a végére meg voltam győződve róla, hogy ki is kotyogósodott, én is éreztem a finom pedálbenyomásra a dobolást a talpam alatt. A motor is dohogósabban járt, ha lehet még jobban remegett gyorsításra.
Szétszedéskor kiderült, hogy a bontott gyári amit szereztem nagyobbat kottyan! A kimozdulásai alapján egy 80%-os lendkeret vettünk ki.
Mégis a kb 50%-osnak ítélt (és 200k-t futott!) gyári szerelésű m-jet lendkerékkel egyszerre csak jó lett az autó. De nagyon. Egy kicsivel puhábbnak éreztem a gyárit, gyorsításra először kicsit elnyeli a nyomatékot. Viszont nem dobol, nem remeg, nem dohog tőle az autó.
A tolerancia 50%-a körüli kottyanás miatt (illetve szerintem továbbra sem 235-ös való a 105 jtd-be) volt egy cicergése, de ennyi.
Egy kis előtöltés programozással 8v-hez mérten irtó finom alapjáratot lehetett varázsolni. És 330Nm dolgoztatja azóta is Coyote cartársnál, és simán átviszi :-) Szerintem még elég sokáig.
Shadin2017-03-27 10:51:00 // 93173
Nekem pont ezt (is) csinálta az előző 2.0 ue. beavatkozás után. Én a gyári felújított lendkeréknek tudtam be, nyomatékban is kevesebbet tudott mint a régi "rossz", meg ott van az a tényező is, ha nem a nyomatéklimiternél lévő rázást nézzük, hogy egészen egyszerűen szarul lett összerakva, vagy az alkatrészek felületei nem kompatibilisek egymással :-(
antonov2017-03-27 10:36:04 // 93172
Az csodás lenne, köszönöm!
yani🍀2017-03-27 10:31:00 // 93171
1db még lehet, hogy van valahol, ha időm engedi, este megnézem.
antonov2017-03-27 10:28:16 // 93170
Az ellendarabja kell nekem, ami viszont pont nincs nekik. Ezt törtem el. De még csak egyet, mert leállítottam magam.
Pappy2017-03-27 10:15:06 // 93168
Köszi szépen!
Akkor próbálok nem ráfeszülni a dologra :)
Akkor próbálok nem ráfeszülni a dologra :)
antonov2017-03-27 10:13:41 // 93167
Igen, ez jó ötlet köszi. Patentcentrumban sajnos nem tudják mikor lesz újra elérhető a cucc.
Liquid2017-03-27 10:08:48 // 93166
Szerezz egy bolha kiszedő fogót, azzal több eséllyel kiszeded törés nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-27 09:58:49 // 93165
Szia! Ezt a kicsit benyomott pedálnál remegést ne parázd túl. Valamilyen szinten normális. A gyári szerelésű lendkerék finomságát nem biztos hogy egy bármilyen cseredarab valaha is fogja hozni. Nem véletlenül tettem a 146-omba másodjára bontott gyárit (amiről tudtam, hogy első szerelésű). Nem a spórolás vezérelt, és be is jött :-)
Amúgy a rángatós esetem után elképzelhetőnek tartom, hogy itt is hozhat változást egy paraméter törlés, egy próbát megér.
Amúgy a rángatós esetem után elképzelhetőnek tartom, hogy itt is hozhat változást egy paraméter törlés, egy próbát megér.
Pappy2017-03-27 09:50:03 // 93164
Szia Gyuri,
Köszi szépen!
Átolvasom hátha nekem is meg lesz a megoldás :)
Üdv,
Tibi
Köszi szépen!
Átolvasom hátha nekem is meg lesz a megoldás :)
Üdv,
Tibi
antonov2017-03-27 09:48:59 // 93163
Köszi, őket néztem én is, megérdeklődöm tudnak-e szerezni.
Liquid2017-03-27 09:45:57 // 93162
http://www.patentcentrum.hu/
Én innen rendeltem egy marék különböző patentet.
Én innen rendeltem egy marék különböző patentet.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-27 09:42:47 // 93161
Akinek van kedve hosszú és több részes sztorit olvasni, a rángatós történet teljes terjedelmében a blogomban. :-) Hátha valakinek még hasznos lehet. Az autó végül úgy tűnik jó és ha visszajön a rángatás, már tudom mitől van és mit kell tenni.
antonov2017-03-27 09:36:38 // 93160
Jól érzem, hogy SW-nél az antenna javításhoz leszedendő hátsó kárpitdarabot patent eltörés nélkül nem lehet leszedni? Ugyanitt: honnan érdemes patentot venni? Unixban vajon lehet rendelni gyárit?
Liquid2017-03-27 09:27:27 // 93159
igen, miután leírtam rájöttem, hogy hülyeséget beszélek :)
droberto2017-03-27 09:16:01 // 93158
GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
droberto2017-03-27 09:11:47 // 93157
És a GM-től ha veszed, akkor olcsóbb: :)
Bal, első emelőbak :
GM (RG-143261) : 1.976 Huf.
Van azért előnye is (a merevséget leszámítva :)) a közös plattformnak. :)
Bal, első emelőbak :
GM (RG-143261) : 1.976 Huf.
Van azért előnye is (a merevséget leszámítva :)) a közös plattformnak. :)
droberto2017-03-27 09:10:00 // 93156
Én is mindig ezt mondom.
Kéne egy csápos emelő! :)))
Kéne egy csápos emelő! :)))
droberto2017-03-27 09:08:40 // 93155
Azért ott vannak oldalirányú erők is, mivel ugye nem két oldalról emeled. :)