_Ata_2017-09-30 07:54:04 // 99815
Köszönöm, ezek jól jöhetnek!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 07:01:34 // 99814
Miért pont Mahle? Mert olyan jó turbókat gyárt vagy szép a neve? Szürökben otthon vannak turbót sosem látott... Garret a gyári
Signus2017-09-30 01:53:08 // 99813
Sziasztok!
Két kérdésem lenne egy 1.9 JTDm (16v - 150HP) 159SW - Q-tronic gazdájaként.
Eljött az idő, hogy turbót cseréljek. De ránéztem a szerencsétlen leömlőmre és hát látott már szebb napokat is a komplett kipufogórendszer is..
Első kérdésem tehát, milyen turbót vegyek rá?
Mahle turbót szeretnék, de ezen belül passz.. A kipufogórendszernél pedig a minél szebb hang (részecskeszűrővel) lenne a fő szempont. Illetve, ha meg lehet oldani, akkor dupla kivezetést szeretnék a jelenlegi 1 helyett.
A második kérdésem elektronika..
Le volt véve az akksisarum már vagy 2-3 hónapja. Két probléma adódott. Egyik, hogy a csomagtér ajtó nem nyílik a belső kapcsolóval, csak a kulcson levő gombbal.
A másik pedig, nem tudom beállítani a zenelistákat, a telefont (Blue&Me) és semmi mást, ami azon a menün van. Ugyanis nem hajlandó belépni a menükbe..
A hibajelenség a következő: Váltok egy zenét, lenyomom jobb oldalt a lefele néző nyilat, lejön, hogy Media Player rákatt.. Settings... És visszalép a KM állásra.. A többi almenüt is végigpróbáltam, két "menübe lépés" és visszalép a KM állásra, mindegy, hogy melyiket választom.
Ezekre keresnék megoldást, előre is köszönöm a válaszokat!! :)
Két kérdésem lenne egy 1.9 JTDm (16v - 150HP) 159SW - Q-tronic gazdájaként.
Eljött az idő, hogy turbót cseréljek. De ránéztem a szerencsétlen leömlőmre és hát látott már szebb napokat is a komplett kipufogórendszer is..
Első kérdésem tehát, milyen turbót vegyek rá?
Mahle turbót szeretnék, de ezen belül passz.. A kipufogórendszernél pedig a minél szebb hang (részecskeszűrővel) lenne a fő szempont. Illetve, ha meg lehet oldani, akkor dupla kivezetést szeretnék a jelenlegi 1 helyett.
A második kérdésem elektronika..
Le volt véve az akksisarum már vagy 2-3 hónapja. Két probléma adódott. Egyik, hogy a csomagtér ajtó nem nyílik a belső kapcsolóval, csak a kulcson levő gombbal.
A másik pedig, nem tudom beállítani a zenelistákat, a telefont (Blue&Me) és semmi mást, ami azon a menün van. Ugyanis nem hajlandó belépni a menükbe..
A hibajelenség a következő: Váltok egy zenét, lenyomom jobb oldalt a lefele néző nyilat, lejön, hogy Media Player rákatt.. Settings... És visszalép a KM állásra.. A többi almenüt is végigpróbáltam, két "menübe lépés" és visszalép a KM állásra, mindegy, hogy melyiket választom.
Ezekre keresnék megoldást, előre is köszönöm a válaszokat!! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 21:27:54 // 99812
Amiböl sosem volt garink Graf... és a vicc Starline...Ina nem tudom mit csomagol, contit sem, gates sem.... a többiböl volt gari
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 21:17:44 // 99811
Plusz ez egy új márka? Van a Wahlernak valami afterm. almárkája? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 21:14:49 // 99810
A fos gyáriból :) Arról beszéltünk...
droberto2017-09-29 20:52:36 // 99808
After Market Wahler-ből van sok garos?
Ha igen, akkor mi a jó?
Ha igen, akkor mi a jó?
droberto2017-09-29 20:45:03 // 99807
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 20:42:04 // 99806
Kicsit sok a garis...ami soknak számit...
droberto2017-09-29 20:39:28 // 99805
Jó is volt.
Ez is egy álom amutó. :)
Ez is egy álom amutó. :)
droberto2017-09-29 20:38:49 // 99804
Azt mondta az importőr: nincs rá pénz. A Tipóra is alig kaptak állítólag.
Erre meg azt mondom, hogyha a Suzukinak van lé 2 főműsoridős reklámra a vezető kereskedelmi csatornán, akkor az FCA-nak is van.
Erre meg azt mondom, hogyha a Suzukinak van lé 2 főműsoridős reklámra a vezető kereskedelmi csatornán, akkor az FCA-nak is van.
Shadin2017-09-29 19:27:59 // 99803
_Ata_2017-09-29 19:19:31 // 99802
Na az király, holnap én is nekiesek az ülésfütésnek, félek nem lesz egyszerü
Roll19832017-09-29 19:16:06 // 99801
Költhetne az Alfa marketingre. Én még emlékszem a 156 tévés reklámjára, de valahogy az újakról ilyen nem készül.
Shadin2017-09-29 19:10:48 // 99800
Be. Nem viszik el. És nem megy sokkal jobban a Stelvio sem :-(
SWut2017-09-29 19:05:33 // 99798
Sziasztok!
A reggel említett park szenzor probléma megoldódott. Valószínűleg kontaktos a jobb oldali szenzor mert mosás a mai mosás után tisztázatlan körülmények között megjavult.
Kívülről nem látszik rajta semmi, de valamiért nem működött már egy hete, csak sípolt folyamatosan.
Gondoltam megosztom veletek. Az élet apró örmei :D
A reggel említett park szenzor probléma megoldódott. Valószínűleg kontaktos a jobb oldali szenzor mert mosás a mai mosás után tisztázatlan körülmények között megjavult.
Kívülről nem látszik rajta semmi, de valamiért nem működött már egy hete, csak sípolt folyamatosan.
Gondoltam megosztom veletek. Az élet apró örmei :D
Roll19832017-09-29 18:57:00 // 99797
Mindenkinek más a megfelelő. Nekem a lyukas szőnyeg nem az, főleg, hogy tudom mekkora macera mondjuk cserélni. :) Amúgy volt már pár autó a családban, de egyikben se volt lyukas a szőnyeg, pedig nem csak új autók voltak. Most is van Octavia II több, mint 300e km-rel, de ép a szőnyege.
droberto2017-09-29 18:12:14 // 99796
Ha a gyári (Wahler) vízpumpa 7-10 év, 200-250k km-t bír az akkor szarnak számít?
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-29 18:11:07 // 99795
Ehhez kapcsolódik, most volt a TC-egy cikk, amelyben egy Lancia Delta 1.9TD-vel megjárták Essen-t.
Erre a részre figyeltem fel:
"Hazafelé a Tintahal hozta az eddig megszokott formáját, egy pisszenés nélkül tette a dolgát, pedig egyből a százharmincat vágtuk a képébe. A pisszenést úgyse hallottuk volna meg, mert száz felett a beszélgetés emelt hangon sem lehetséges, leginkább sisakmikrofon kellene a megfelelő minőségű kommunikációhoz. Öreg, büdös, hangos és ráz. Kell-e több a boldogsághoz?"
A kopott de gyári 146 TD-ben ülve nem értem miről beszél. Simán siklik, 120-as utazó tempón pedig halk. Nagyon halk.
Erre a részre figyeltem fel:
"Hazafelé a Tintahal hozta az eddig megszokott formáját, egy pisszenés nélkül tette a dolgát, pedig egyből a százharmincat vágtuk a képébe. A pisszenést úgyse hallottuk volna meg, mert száz felett a beszélgetés emelt hangon sem lehetséges, leginkább sisakmikrofon kellene a megfelelő minőségű kommunikációhoz. Öreg, büdös, hangos és ráz. Kell-e több a boldogsághoz?"
A kopott de gyári 146 TD-ben ülve nem értem miről beszél. Simán siklik, 120-as utazó tempón pedig halk. Nagyon halk.
Zselé2017-09-29 18:05:35 // 99794
Az motor rendszam? :D
csokagm2017-09-29 17:10:54 // 99793
Én az árpád hídon lattam egy gyönyörű régi Giuliat. Nem fotóztam le, vezettem😁
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 17:08:00 // 99792
Mint az ablakemelö, a vizpumpa, gátlók...stb, stb
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 17:06:37 // 99791
A lendkerék csavarok sem gyáriak mert ha arra várnál még mindig állna az autód :))) Én már sokszor kifejtettem a vélemènyem erről :P
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-29 16:41:56 // 99790
Hátsó rugót ha egyszer cserélnem kéne biztosan nem gyárira fogom. Törik mint a ropi tipushibának is mondható, tehát a gyári is szar :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-29 16:38:20 // 99789
Én Győrben találkoztam vele, brutál jó hangja van :)
Shadin2017-09-29 16:27:21 // 99788
Giuntini2017-09-29 16:00:47 // 99787
Én is csak gyárit hasznalok. Nem akarom én leamortizálni a gépet. Minden, amit cseréltem rajta csak gyári, a hátsó rugóktól a lengőkarokig. A motor csakis gyári alkatrészekből van összerakva. A fékbetétek gyáriak, míg a tárcsák kurva jók, még jobbak mint a gyáriak. Ilyen alkatrészeknél lehet még jobb is mint a gyári, de fő szerkezeti elemeket csak gyárira érdemes cserélni. Meg más nincs is a 159-hez. A programozott amortizació sajnos működik, (pl a gumicsövek esetében) de csakis így lehet megőrizni az autót gyári állapotban. Az én autóm sokkal jobb állapotnak örvend, mi t mikor megvettem. Jó hogy a motor teljesen felújított, de amit cserélni kellett rajta, az mind gyári.
Minap mondta a futóműves haverom, hogy minek tíz éves autóra Michelin téli gumit venni. Ez hülyeség. Ennek a tízéves autónak jobb és feszesebb futóműve van, mint egy más új autónak. Ezzel a tízéves autóval jobban lehet nyesni a kanyarokat, mint az újakkal. Nem a kor számít, hanem mennyire szerethető az az autó.
Minap mondta a futóműves haverom, hogy minek tíz éves autóra Michelin téli gumit venni. Ez hülyeség. Ennek a tízéves autónak jobb és feszesebb futóműve van, mint egy más új autónak. Ezzel a tízéves autóval jobban lehet nyesni a kanyarokat, mint az újakkal. Nem a kor számít, hanem mennyire szerethető az az autó.
alfa155gyuri2017-09-29 14:27:06 // 99786
Egyszer már árult egyet 36000 km-el 10 éve szalonban állt azt mondta a telóba elmentem megnéztem sírás volt és valaki mégis megvette.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-29 14:25:46 // 99785
Elárulom Neked, hogy az enyémben is lyukad. Olyan hülye szögű a gázpedál, hogy a cipő sarka óhatatlanul nyomódik bele. Nálam is kopik tovább, nem tudok mit csinálni vele. Ott kellett volna hagynom az autót? Lyukas szőnyeg, egy karc, egy ujjbegynyi horpadás és belül a fémbetéteken használat nyom (szerintem a kutyusok szálltak be egyszer-kétszer). Egyik sem vészes, a zavaró szintet sem éri el számomra. És ez kb a teljes hibalista. :-) Hidd el, örültem én annak a pici horpadásnak a motorháztetőn, és enyhe karcnak a sárvédőn (tuti az is kutya volt), amikor a festékréteget körbemérte, majd az autót átnézte a mesterúr és így szólott: "ez az autó sose volt törve".
Viszont már látom, hogy ha valaha nekiállok megcsináltatni a szőnyeget, akkor oda egy műanyag betétet varratok.
Viszont már látom, hogy ha valaha nekiállok megcsináltatni a szőnyeget, akkor oda egy műanyag betétet varratok.
alfa155gyuri2017-09-29 14:24:59 // 99784
Kicseréltem a kuplungomat a kettős tömegűt és ha már lent volt a váltó akkor főtengely-nyeles tengely-féltengely szimeringeket és a lengőkar hátsó szlilentjét mert kicsit repedezett volt már. :)
Liquid2017-09-29 14:21:57 // 99783
te is tűsarkúban vezetsz? :)
alfa155gyuri2017-09-29 14:21:21 // 99782
Igen,tudom.
De nem értem,hogy amikor odamennek és meglátják,hogy köze sincs a képekhez miért nem hagyják ott azonnal.
De nem értem,hogy amikor odamennek és meglátják,hogy köze sincs a képekhez miért nem hagyják ott azonnal.
RomeoOne2017-09-29 14:09:53 // 99781
Ne vadulj, mert a végén átszakítod a padlólemezt és úgy hajtod a kocsit, mint a Flintstones-ék :D
Roll19832017-09-29 14:08:44 // 99780
A baj az, hogy sokan elmennek hozzá kocsit venni mielőtt megtalálják ezt a fórumot.
droberto2017-09-29 14:07:35 // 99779
Nekem van egy-két éles és kemény sarkú cipőm. A Guzu specifikus gumi szőnyegem bordáit le is szakította 2 x 4 hó, ~5k városi km alatt. :(
A szövet pedig most készül kiszakadni. :) :(
A szövet pedig most készül kiszakadni. :) :(
droberto2017-09-29 14:04:10 // 99778
Lehet, hogy egy ideggörcsös-lábrángó tűsarkús mádám vezette. :)
droberto2017-09-29 14:01:34 // 99777
Így van ez. :)
Sok mindentől függ és nehéz is megfogalmazni. Pl.: az se mindegy mennyit akarsz menni, hány éven keresztül. Én is ezt "csinálom", próbálom megtartani gyári állapotban még vagy 6-8 évig.
Sajnos én is kijártam az iskolát a Tipo-nál a gyenge minőségű, vagy "máshogyan viselkedő" utángyártott alkatrészekkel.
Sok mindentől függ és nehéz is megfogalmazni. Pl.: az se mindegy mennyit akarsz menni, hány éven keresztül. Én is ezt "csinálom", próbálom megtartani gyári állapotban még vagy 6-8 évig.
Sajnos én is kijártam az iskolát a Tipo-nál a gyenge minőségű, vagy "máshogyan viselkedő" utángyártott alkatrészekkel.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 14:00:56 // 99776
az gáz...
alfa155gyuri2017-09-29 14:00:22 // 99775
ÓÓÓÓÓ ez megint az Újpesti kamugép a felét sem hiszem amit mond meg a képeket sem.A színek sem stimmelnek ha odamész.
droberto2017-09-29 13:56:11 // 99774
Túl messzire raktad a két km-t egymástól. :) Én ha 50k vs 150k ről lenne szó, az elsőre (városira) tenném a voksomat (még az Euro4 dízel esetén is), azért mert amit itt felsoroltam, túl sokba kerülnek és ezek jó részét mondjuk egy 159 esetében 150-200k km körül már cserélni kell.
Ha 50k vs 70-90k-et írnál és ha tényleg egyforma a két vas már gondolkodnom kéne. :)
Most hogy szerelgetem az enyémet, látom, hogy jónéhány alkatrész már a élettartamának utolsó negyedét-harmadát járja, pedig még csak (valós) 200k van benne. Sajnos az elmúlt tíz év autóipara azt hozta, hogy a programozott élettartamot már szinte minden alkatrészen "tudják hozni".
Ha 50k vs 70-90k-et írnál és ha tényleg egyforma a két vas már gondolkodnom kéne. :)
Most hogy szerelgetem az enyémet, látom, hogy jónéhány alkatrész már a élettartamának utolsó negyedét-harmadát járja, pedig még csak (valós) 200k van benne. Sajnos az elmúlt tíz év autóipara azt hozta, hogy a programozott élettartamot már szinte minden alkatrészen "tudják hozni".
csokagm2017-09-29 13:54:12 // 99773
Ennyire beragadtak?:/
Roll19832017-09-29 13:50:40 // 99772
Ettől még számomra nem lesz elfogadható a lyukas szőnyeg. Micsoda igénytelen pöcsnek kell lenni ahhoz, hogy a szőnyeget kilyukassza valaki?!
csokagm2017-09-29 13:50:27 // 99771
Ebből is kiindulva jo eséllyel tekerte... Mint gyakorlatilag az összes autóját. Az is furcsa hogy már 3 autóját is láttam újra meghirdetve amiket kb 3 hónapja adott el. Valószínűleg nem azert adják el mert olyan kurva jo volt...
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-29 13:41:59 // 99770
Kb ezt mondom én is. :-) Az "állapotot veszünk" szlogent viszont én nem feltétlenül osztom. A km nagyon is számít. A típus ismeretében lehet egy rugalmas határt húzni a futásteljesítményben, azon belül pedig az állapot dönt.
Viszont egy 100-150e közti futású autónál még valószínűleg minden gyári, ami óriási előny. Ha olyan szempontból nézzük, hogy megveszem, és 10e múlva cserélhetem ezt is, azt is, akkor lehet nem. Viszont mivel mindene gyári, nincs még elkókányolva, nincs beletéve az Akron meg mindenféle szirszar bak, lengőkar, felújított lendkerék meg kitudja mi. És egy ilyen autó még halk, stabil, rezonanciamentes. Én meg majd eldöntöm, hogy ezt az állapotot szeretném e megőrizni és beleteszem e a gyári lengőkart, szilentet stb. Naná, hogy bele :-)
A 146-tal végigjátszottam, egy életre megtanultam, hogy mit jelent az utángyártott alkatrészekkel szervízelés. A végén bontóból bányásztam össze a gyári cuccokat, hogy végre gyárias érzetű legyen az autó. És ott a TD, ami 450e-ből névre írva jött haza. És az OLYAN volt, és most is olyan. Boldogan cseréltem az elporladt fékjét és lengőkarcsapágyait, és ésszel átszilenteztettem, és bent hagytam a gyári(!) lengőkarokat elöl.
És most a 159 is tudja ezt az érzetet. nekem nem az a dolgom, hogy feltámasszam és normális autót csináljak belőle, csak annyi, hogy fenntartsam az állapotát :-)
Nem mindegy.
Viszont egy 100-150e közti futású autónál még valószínűleg minden gyári, ami óriási előny. Ha olyan szempontból nézzük, hogy megveszem, és 10e múlva cserélhetem ezt is, azt is, akkor lehet nem. Viszont mivel mindene gyári, nincs még elkókányolva, nincs beletéve az Akron meg mindenféle szirszar bak, lengőkar, felújított lendkerék meg kitudja mi. És egy ilyen autó még halk, stabil, rezonanciamentes. Én meg majd eldöntöm, hogy ezt az állapotot szeretném e megőrizni és beleteszem e a gyári lengőkart, szilentet stb. Naná, hogy bele :-)
A 146-tal végigjátszottam, egy életre megtanultam, hogy mit jelent az utángyártott alkatrészekkel szervízelés. A végén bontóból bányásztam össze a gyári cuccokat, hogy végre gyárias érzetű legyen az autó. És ott a TD, ami 450e-ből névre írva jött haza. És az OLYAN volt, és most is olyan. Boldogan cseréltem az elporladt fékjét és lengőkarcsapágyait, és ésszel átszilenteztettem, és bent hagytam a gyári(!) lengőkarokat elöl.
És most a 159 is tudja ezt az érzetet. nekem nem az a dolgom, hogy feltámasszam és normális autót csináljak belőle, csak annyi, hogy fenntartsam az állapotát :-)
Nem mindegy.
SWut2017-09-29 13:33:23 // 99769
A kérdéses kocsiban a gáz és kuplung pedáloknál volt kiszagadva vagyis inkább bakancs sarokkal idegből kigyalulva a szőnyeg. A lyukak mérete kb ökölnyi méretű. Még hirdetik 74k km-el.
Tocke2017-09-29 13:26:29 // 99768
Az 3-4 milla is lehet. Remélem elviszik őket.
Shadin2017-09-29 13:17:50 // 99767
Aki Giulia Super 2.2 JTDm stb. vásárlásán töri fejét, annak egy infó, a Pappas a raktáron lévő ~10 autóját 30%-kal leárazza.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-29 13:16:11 // 99766
vicces vagy nem a 85e km-es rovarban is ki volt lyukadva a szőnyeg... ez magában még semmit nem jelent, ha egy ponton van kilyukadva az bizony magassarkú vagy csizma nyoma, ha szarrá van kopva mellé a szőnyeg akkor az a méter....