pettinke2017-10-02 21:18:52 // 99906
ha eszi, akkor az kijön hátul a kipufogón. mész elöl az autóval, haverod figyel hátulról. a kopott motor először motorféken fog kezdeni pamacsolni. a nagyon kopott motor meg gyorsításkor is.
Zselé2017-10-02 21:16:55 // 99905
Ilyen süllővel kár foglalkozni, mert ha nagy nehezen 5 nekifutásból megveszi, akkor is minden baja lesz utána... beperel, ha hidegbe gőzöl, mer biztos csúcsos, meg ilyenek.. :D
Piritu - 1.000.0002017-10-02 20:33:11 // 99904
Inkább ilyenekkel találkoztam....
Az esetek többségében a tulaj annyira laikus, hogy még a kérdést se érti.
Az esetek többségében a tulaj annyira laikus, hogy még a kérdést se érti.
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-02 18:50:10 // 99903
Vicces, de akitől vettük múlthéten a Zafirát, bevallotta.:-) Bevallotta azt is, hogy kicsit befog a kézifék. Mikor komolyra fordult a szándék, akkor pedig "elugrottunk" az ismerős szervizbe (ahova be volt már jelentkezve aznapra a fék miatt). Na ez volt vagy 20km-re. Elmentünk, megcsinálták, ki is olvasták, közben pályán, országúton, mindenhol mehettünk az autóval. Próbáltuk hidegen, melegen, 10-zel, 150-nel. . Kicsit hihetetlen volt, hogy ilyen van.
Lehet én mindig kifogom az ilyen arcokat :-) Biztos ezért hurcol a fél rokonság és ismerősi kör autót venni :-) Nem mintha annyira értenék hozzá pedig. Aztán meg rajtam a stressz, hogy nehogy valami roncsba nyúljunk bele. Eddig megúsztam :-)
Lehet én mindig kifogom az ilyen arcokat :-) Biztos ezért hurcol a fél rokonság és ismerősi kör autót venni :-) Nem mintha annyira értenék hozzá pedig. Aztán meg rajtam a stressz, hogy nehogy valami roncsba nyúljunk bele. Eddig megúsztam :-)
Piritu - 1.000.0002017-10-02 17:28:51 // 99902
Olyan eladót még nem hallottam, aki erre azt mondja, hogy "Természetesen, háromnegyed litert ezer km-en". Az 5W30-al etett TS tulajok (és a szerelőjük) szerint sem eszi, eheti, mert ez való bele...
tirex2017-10-02 17:21:25 // 99901
Megkérdezed hogy eszi-e! :)
Piritu - 1.000.0002017-10-02 16:36:27 // 99900
"hogy eszi-e az olajat" - ühüm...ezt hogy nézed meg? Mész egy 500 km-es tesztkört?
RomeoOne2017-10-02 13:21:14 // 99899
Egy képre kellett volna szerkeszteni a kettőt, mint az instán, pedagógiai-nevelő célzattal. Hát ha látják, hogy ilyen egy before-after ugyanabból az autóból, máshol is megfordul ez a fejükben, hogy ez csak parasztvakítás. Vagy az lesz, hogy ezután mindenki elkezdi majd filterezni a képeket és ez lesz az új divat a 120ezer km mellé. :D
Zolibácsi2017-10-02 13:00:49 // 99898
Igen :-))))) de felraktam a rendes képet is :-)
17" continental, profilja jó. Egyik felni tenyérnyi szinten lakk hibás.
17" continental, profilja jó. Egyik felni tenyérnyi szinten lakk hibás.
csokagm2017-10-02 12:55:18 // 99897
Látom azért vettél órát a kedvenc újpesti nepperünktől:D
Egyébként milyen téli szetted van?
Egyébként milyen téli szetted van?
Macccy2017-10-02 12:52:59 // 99896
A 406 nagyonjó autó (neki), használja egészséggel! :)
Majd letekerem ma, de már tekertem le egyszer üzemmeleg motornál én is úgy emlékszem és volt némi gőzölős kifújás. Viszont ha ettől annyira rossz lenne a motor állapota, akkor zabálná az olajat. Eddig csipeget, de a 7 ezer kilométer alatt nem fogyott el belőle a nívó max-min, ami úgy olvastam 1 liter. Ez simán normális fogyás, az A4 is evett ennyit 7 évesen.
Majd letekerem ma, de már tekertem le egyszer üzemmeleg motornál én is úgy emlékszem és volt némi gőzölős kifújás. Viszont ha ettől annyira rossz lenne a motor állapota, akkor zabálná az olajat. Eddig csipeget, de a 7 ezer kilométer alatt nem fogyott el belőle a nívó max-min, ami úgy olvastam 1 liter. Ez simán normális fogyás, az A4 is evett ennyit 7 évesen.
Zolibácsi2017-10-02 12:49:44 // 99895
Mohácsról jött fel Pestre 2x is a kocsi miatt....
Emberi hülyeség határtalan...
Mondom a vége az lesz, hogy nem adom el, hanem veszek hozzá valami nagy turbót és megtartom magamnak...
Emberi hülyeség határtalan...
Mondom a vége az lesz, hogy nem adom el, hanem veszek hozzá valami nagy turbót és megtartom magamnak...
csokagm2017-10-02 12:49:18 // 99894
Egy kérdés sajnos nincs meg a sat nav és a rádió biztonsági kód.
Eddig egyébként eszembe sem jutott, csak hívott az előző tulaj, hogy most találta meg elküldte postán megkaptam-e. Hát nem kaptam meg, de pechemre sima levélként adta fel...
Ezt ki lehet, deríteni esetleg alfa szervizben alvázszám alapján? Vagy bárhogyan ha egyszer beszarik az akksi ne legyen meglepetés?
Eddig egyébként eszembe sem jutott, csak hívott az előző tulaj, hogy most találta meg elküldte postán megkaptam-e. Hát nem kaptam meg, de pechemre sima levélként adta fel...
Ezt ki lehet, deríteni esetleg alfa szervizben alvázszám alapján? Vagy bárhogyan ha egyszer beszarik az akksi ne legyen meglepetés?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-02 12:44:53 // 99893
ahhh, naponta találkozom ilyenekkel :))) ezek nem akarnak autót venni csak nézelődnek
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-10-02 12:23:19 // 99892
Akkor ballagjon be a szalonba és vegyen zsír új autót. vagy ha a 406- annyira fasza akkor nem szabad el adni :)
Zolibácsi2017-10-02 12:09:22 // 99891
hideg motornál enyhe gözölgéssel mutatta magát a kartergáz, letekerte a dízel pözső 406 olajbeöntő kupakját és mutatta, hogy ott meg nincs gőzölgés.
Mondtam neki, hogy akkor döntsék el mit akarnak, ne raboljuk egymás idejét.
1.7 misit adott volna a kocsiért, hát majd akkor keres olyat 1.7 ért amire még elkölti az autó értékének a felét...
Én is csak röhögök ezen....
Mondtam neki, hogy akkor döntsék el mit akarnak, ne raboljuk egymás idejét.
1.7 misit adott volna a kocsiért, hát majd akkor keres olyat 1.7 ért amire még elkölti az autó értékének a felét...
Én is csak röhögök ezen....
pettinke2017-10-02 12:08:38 // 99890
mit szóljak? se beltérről, se motortérről nincs kép ... relatíve friss a rendszám, kintről hozták. ha valami bojrészer volt a tulaja előbb, az 1.4-nek biztos kinyomta a szemét, hogy menjen.
- kérjél még képet, sokat.
- nagyon meg kell nézni az alját, hogy rohad-e
- nagyon meg kell nézni a motort, hogy eszi-e az olajat, milyen a hangja, nem hengerfejes-e
- kérjél még képet, sokat.
- nagyon meg kell nézni az alját, hogy rohad-e
- nagyon meg kell nézni a motort, hogy eszi-e az olajat, milyen a hangja, nem hengerfejes-e
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-02 12:04:56 // 99889
Ez is már alacsonyabb futóművű verziónak tűnik. Vezetési élményre az a tuti, de azzal nem leszel nagy barátságban Budapesten :-) Csak farral parkolós, padkára nem felmenős :-)
Az eleje törött volt, de mondhatnánk melyiknek nem. Különben is ennyiért... Ha komolyan gondolkozol rajta, meg kell nézni, hallgatni. De előbb lehet azt a bordót keríteném sorra 285e-ért. Az magasabb verziónak tűnik (2 centiről beszélünk), az is szervizelt, és plusz garnitúra téli kerék van hozzá.
A fő tanácsom, a rozsda legyen az elsődleges szempont. Alulról nézd át, bármit veszel. Ennyi idősen mind rohad, de nem mindegy mennyire. Az alig futott TD-m is előbb-utóbb a lakatosnál kell, hogy landoljon (és inkább előbb). És akkor ide jöhet megint Csikós minden intelme az öregautózással kapcsolatbanl :-D
Az eleje törött volt, de mondhatnánk melyiknek nem. Különben is ennyiért... Ha komolyan gondolkozol rajta, meg kell nézni, hallgatni. De előbb lehet azt a bordót keríteném sorra 285e-ért. Az magasabb verziónak tűnik (2 centiről beszélünk), az is szervizelt, és plusz garnitúra téli kerék van hozzá.
A fő tanácsom, a rozsda legyen az elsődleges szempont. Alulról nézd át, bármit veszel. Ennyi idősen mind rohad, de nem mindegy mennyire. Az alig futott TD-m is előbb-utóbb a lakatosnál kell, hogy landoljon (és inkább előbb). És akkor ide jöhet megint Csikós minden intelme az öregautózással kapcsolatbanl :-D
Macccy2017-10-02 11:54:23 // 99888
Kartergáz az van, mindig, nem létezik olyan motor, amelyik egy picit ne lehelne, ne fújna levegőt, amikor jár és leveszed az olajbetöltő kupakot, vagy kihúzod a pálcát. Kartergáz elvezetést-szűrést is emiatt iktatnak be mérnökék. Ami nem mindegy, az a mennyisége. Viszont a kartergáz nyomása szerintem nem összekeverendő azzal, ha üzemmeleg motornál a 100+ fokos motorolaj párát látod hirtelen kifújni. Ha a vevőd ezt szemrátétellel állapította meg, abban simán benne van, hogy tévedett ..
Giuntini2017-10-02 11:40:08 // 99887
Szerintem igen, hiszen van ott nyomás. Autószakértők. Na az ilyen akar venni 100 ezret futottat üveggombokért.
A Hahun van egy fehér 145 TS. Ahhoz mit szóltok?
A Hahun van egy fehér 145 TS. Ahhoz mit szóltok?
RomeoOne2017-10-02 11:35:04 // 99886
Egyébként járó motorról le lehet csavarni az olajbetöltő sapkát? Nem fog ott kifröcskölni vagy valami?
Shadin2017-10-02 11:28:54 // 99885
Szerintem az balfax. Mindegyiknél van némi kartergáz ott. Talán Giuntini-nek nincs mert új a moci :-)
Zolibácsi2017-10-02 11:27:35 // 99884
Egy kicsi van nálam is. Ezért nem vették meg.... Szerintem majd szépen orra bukik ha megnez másik 159-et is.
Zolibácsi2017-10-02 11:25:13 // 99883
Nekem sem, most szembesültem én is ezzel.
Giuntini2017-10-02 11:23:45 // 99882
Egy kis kartergáz természetes. Nem is lehet másképp! Mikor nekem a motorom tönkrement, na ott volt kartergáz.
RomeoOne2017-10-02 11:08:02 // 99881
Érdekes. Nekem még sosem jutott ilyen eszembe. Nívó pálcát már csak hideg motornál húzogatok, mikor az olaj is visszacsorgott teljesen.
Zolibácsi2017-10-02 11:04:42 // 99880
Haha, nem vette meg a kocsit. Minden szép és jó de kihuzta a nivo pálcát és van minimális kartergaz. Meg letekertek az olaj beöntö kupakot és ott is volt egy kicsi.
Beszéltem a szerelommel és azt mondta hogy természetes egy
kicsi kartergaz. Ő is beszélt a szerelőjevel az meg azt mondta hogy ezeknél nincs kartergaz. Ha van akkor az gond.
Próbálta már valaki járó motornál kihuzni a nivo pálcát? Van kartergaz?
Beszéltem a szerelommel és azt mondta hogy természetes egy
kicsi kartergaz. Ő is beszélt a szerelőjevel az meg azt mondta hogy ezeknél nincs kartergaz. Ha van akkor az gond.
Próbálta már valaki járó motornál kihuzni a nivo pálcát? Van kartergaz?
PBali2017-10-02 11:03:29 // 99879
Szerintem - nem csak nálunk - az Alfáknak (a sok negatív megnyilvánulás ellenére) még mindig bőven van egy megmagyarázhatatlan romantikus vonzereje sokak számára...gyönyörű formák, árad belőle a dolce vita és kellően "egzotikus" is, a tömeggyártás ellenére.
A 159-esre ez különösen igaz, ezért is mutat jól mindig és mindenhol :-)
A 159-esre ez különösen igaz, ezért is mutat jól mindig és mindenhol :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-02 10:48:31 // 99878
Igen, a 159 simán behazudja magát bármilyen illusztris társaságba. És az a vicc, hogy azt nézik körbe. Ezen megáll az ész, de így van :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-02 10:39:03 // 99877
Én elengedném ezt az "életem végéig megtartom" dolgot :-) Egy autónál ez akkora erőfeszítéseket igényel, ami szerintem felesleges (csak hallgasd végig Csikós veterános előadását), és lehet hogy élményektől fosztod meg magad ezáltal. Mint ahogy én is úgy gondoltam, hogy a 146 jtd nekem örökre jó lesz. Aztán túl nőtt rajtam a feladat, nem volt időm letenni lakatolgatni. Átültem a 159-be és megtapasztaltam egy másik világot. Ezáltal a többi autóst is más szemmel tudom figyelni. Látom az előnyét, hátrányát egy ilyen autónak, és a következő kiválasztásánál ezer új szemponttal több lesz. Tudom mit jelent a több henger, az automata (sőt, a nyavajás fekete szín :-)) és az extrák kavalkádjából is megtanultam, hogy mi az amire szükségem van és mire nem. Szerencsém volt, hogy pont megfelelő élethelyzetben lett pont ilyen autóm. Így nem okozott csalódást. Nem napi bejárós autó, annak nyilvánvalóan alkalmatlan.
Annak bármilyen 159 alkalmatlan... arra tényleg felesleges több, mint egy régi, de jó karban lévő egyszerű szívó benzines (vagy mint a példám mutatja, adagolós dízel). Nálunk tiszta sor, hogy kell a két autó, hiszen minden reggel és minden délután iskola, óvoda kör. Azt Te tudod, hogy nálatok mire és miért kell az autó
Én személy szerint amúgy nem érzem, hogy tiltakozna a város ellen. A fogyasztása az más kérdés, az városban a hajmeresztő szintet súrolja :-) Vagy mondjuk egy 1.8 Tbi szintjét :-) Ettől eltekintve viszont nincs jele, hogy utálná. Az első autóm, amiben nem fagyok meg. Beindítom és az utca végén már lefűti a hajamat, már langyos az ülés alattam. Automatával araszolni akár a plázafeljáróban is nagyon kényelmes és egyszerű. Az elejét, hátulját lehet érezni, meglepő módon ez nem okozott gondot a 146-hoz képest. Sőt, a nagyobb tükrök miatt igazából tolatni könnyebb vele. Ha Budapesten találok bele egy nagyobb dugóba, csak azt érzem, hogy az idegrendszerem könnyebben viseli a 159-ben. Sokkal kevésbé bántanak, sokkal könnyebben beengednek, lényegesen kényelmesebb és ilyenkor jól jön, hogy elszigeteltebb a külvilágtól.
Persze értem a szempontjaidat, én is utálnám, ha valami balfék télen belém csúszna, vagy hasonló. Az viszont tuti biztos, hogyha úgy változna a helyzet, hogy az én autómmal is rendszeresen városozni is kellene, azonnal lecserélném a 159-et. A fogyasztás kevésbé érdekelne, de benzines autó lenne, ami alkalmas hosszabb utakra is.
Annak bármilyen 159 alkalmatlan... arra tényleg felesleges több, mint egy régi, de jó karban lévő egyszerű szívó benzines (vagy mint a példám mutatja, adagolós dízel). Nálunk tiszta sor, hogy kell a két autó, hiszen minden reggel és minden délután iskola, óvoda kör. Azt Te tudod, hogy nálatok mire és miért kell az autó
Én személy szerint amúgy nem érzem, hogy tiltakozna a város ellen. A fogyasztása az más kérdés, az városban a hajmeresztő szintet súrolja :-) Vagy mondjuk egy 1.8 Tbi szintjét :-) Ettől eltekintve viszont nincs jele, hogy utálná. Az első autóm, amiben nem fagyok meg. Beindítom és az utca végén már lefűti a hajamat, már langyos az ülés alattam. Automatával araszolni akár a plázafeljáróban is nagyon kényelmes és egyszerű. Az elejét, hátulját lehet érezni, meglepő módon ez nem okozott gondot a 146-hoz képest. Sőt, a nagyobb tükrök miatt igazából tolatni könnyebb vele. Ha Budapesten találok bele egy nagyobb dugóba, csak azt érzem, hogy az idegrendszerem könnyebben viseli a 159-ben. Sokkal kevésbé bántanak, sokkal könnyebben beengednek, lényegesen kényelmesebb és ilyenkor jól jön, hogy elszigeteltebb a külvilágtól.
Persze értem a szempontjaidat, én is utálnám, ha valami balfék télen belém csúszna, vagy hasonló. Az viszont tuti biztos, hogyha úgy változna a helyzet, hogy az én autómmal is rendszeresen városozni is kellene, azonnal lecserélném a 159-et. A fogyasztás kevésbé érdekelne, de benzines autó lenne, ami alkalmas hosszabb utakra is.
Giuntini2017-10-02 10:08:55 // 99876
Igen, ez egy teoria. Még gondolkodom...
Érvek a második autó (145 TS) mellett:
A 159-re annyit költöttem, hogy valóban soha nem akarom eladni, így állagát jobban megörzöm (örök szépség).
250-300 ezer körüli áron, már viszonylag egészségeset lehet találni ( A Hahun van egy friss fehér, azt érdemes lenne megnézni).
Nem nagy bukó, mert ilyen olcsó autótól meg lehet szabadulni.
Igazából ideiglenesen tavasztól őszig ki lehet vonatni a forgalomból, nincs költség.
A városban könnyebb vele télen a mozgás, az alkatrészárak olcsók hozzá, és nem feltétlenül a legjobbat kell belerakni mint a 159-be.
Nem a 159 kopik olyan helyzetben ami tök fölösleges, és bárhol ott lehet hagyni.
A városban feleslegesen elinduló regenek sem tesznek jót.Az Egr szelep állandó nyitogatása meg a motornak sem, mikor nyomja a kormot befelé. Pályán állandóan zárva van, és megy aDpf felé.
Ellenérvek:
Valóban egy második autó fenntartásának vannak költségei és ki tudja... (bár könnyű szívvel meg is lehet szabadulni)
A 159 egy különleges érzetet ad, és valóban a mai napig mindig öröm beszállni. Az automata váltó hihetetlen kényelmes minden helyzetben.
A 2,4-et azért vettem, mert pályázom sokat, és ez az élettere. Mióta megvettem ezt érzem, volt több 2,5 literes dízelem, de ez nem volt érezhető. A dugózás miatt, sokszor villamosozom, mert egyszerűen féltem a 159-et. Sokszor kell mennem csak 2-3 kilométert. Ez nem tesz jót a 159-nek, egy 1,4-es motort erre nem féltenék. Novembeig eldöntöm, de szerintem nem lesz második autó, hiába vannak érveim mellette.
Érvek a második autó (145 TS) mellett:
A 159-re annyit költöttem, hogy valóban soha nem akarom eladni, így állagát jobban megörzöm (örök szépség).
250-300 ezer körüli áron, már viszonylag egészségeset lehet találni ( A Hahun van egy friss fehér, azt érdemes lenne megnézni).
Nem nagy bukó, mert ilyen olcsó autótól meg lehet szabadulni.
Igazából ideiglenesen tavasztól őszig ki lehet vonatni a forgalomból, nincs költség.
A városban könnyebb vele télen a mozgás, az alkatrészárak olcsók hozzá, és nem feltétlenül a legjobbat kell belerakni mint a 159-be.
Nem a 159 kopik olyan helyzetben ami tök fölösleges, és bárhol ott lehet hagyni.
A városban feleslegesen elinduló regenek sem tesznek jót.Az Egr szelep állandó nyitogatása meg a motornak sem, mikor nyomja a kormot befelé. Pályán állandóan zárva van, és megy aDpf felé.
Ellenérvek:
Valóban egy második autó fenntartásának vannak költségei és ki tudja... (bár könnyű szívvel meg is lehet szabadulni)
A 159 egy különleges érzetet ad, és valóban a mai napig mindig öröm beszállni. Az automata váltó hihetetlen kényelmes minden helyzetben.
A 2,4-et azért vettem, mert pályázom sokat, és ez az élettere. Mióta megvettem ezt érzem, volt több 2,5 literes dízelem, de ez nem volt érezhető. A dugózás miatt, sokszor villamosozom, mert egyszerűen féltem a 159-et. Sokszor kell mennem csak 2-3 kilométert. Ez nem tesz jót a 159-nek, egy 1,4-es motort erre nem féltenék. Novembeig eldöntöm, de szerintem nem lesz második autó, hiába vannak érveim mellette.
PBali2017-10-02 09:56:47 // 99875
Biztos a két szélső helyen egy Audi állt, mikor ideértek...:-)
RomeoOne2017-10-02 09:51:41 // 99874
A rovar nem nagyon tud parkolni :D
Bár így jobban megnézve, lehet, hogy a Bentley miatt kellett odébb állnia.
Bár így jobban megnézve, lehet, hogy a Bentley miatt kellett odébb állnia.
Tocke2017-10-02 09:49:27 // 99873
Tegnapi szép napos délután, Pápa-Veszprémvarsány-Csetény 52 km-es útvonalon hét azaz 7 db 159-es Alfával találkoztam! Végig vigyorogtam, jó érzés volt. Ha volt köztük Amore tag, még egyszer Üdv!
PBali2017-10-02 09:34:42 // 99872
Én megértem Giuntinit, még ha nem is feltétlenül éri meg a második autó...de egy 159-et az ember szíve szerint örökre megtartana (én a 147-tel is így voltam, de persze nem így lett), már csak a szépsége miatt is :-) A városozás nálam speciel úgy néz most ki, hogy heti 2-3 alkalommal inkább pályán kerülök, hogy a másik pár napban ne legyen gond az esetleges dugózásból. Persze Győr még így sem Pest. A szépséget alátámasztandó: a fotókat szombaton készítettem Győrben, az egyetem parkolójában...azt hiszem ilyen drága vasak mellett is remekül fest a 159 :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-02 09:31:44 // 99871
nem is az a baj, a régebbi autóknál sajnos döglik le minden, ha nem kezelték le rendesen egy rozsdaboglya... folytonos apróbb pénzkiadások tömkelege ami rengeteg idő...
tirex2017-10-02 08:55:15 // 99870
Bridgeston a gumi bocs, telóról irok. A többi helyesírási hiba is csak a véletlen műve bocsi
tirex2017-10-02 08:52:03 // 99869
Na de azért venni egy olcsó kocsit hovy majd télen azzal közlekedsz mert féltesz egy 159-es(!) alfát!? Szeretem én is de azért nem egy 20millás kocsiról beszélünk könyörgöm.. A kocsi van értem, azért vettem hogy kiszolgáljon minden kényelmevel együtt. Jól írták itt eggy olcsó kocsinak lesz olyan költsége hogy bőven kinön belőle egy télo szett. Plusz üljek egy csotrogányban az amúgy lehangoló fos időben. Na nee má! Pont most van a willhabenen egy téli szett. 18 zoll vadiúj gumikkal. Ridgestom. Nehogy ne érje már meg jobban mint egy roncstemető.
Liquid2017-10-02 08:03:26 // 99868
nem ült még 159-ben
Csabi2017-10-02 07:46:55 // 99867
Csakis 159, használd , élvezd, ne aggódj fölösleges dolgokon. A többség használja télen is sós utakon, senki alól nem rohadt ki az autó, jól bírja a sót is ;) Nem most lesz az első teled az autóval eddig is megoldottad,szóval szerintem ne akassz egy plusz gondot a nyakadba.
Bármilyen öreg autóban gondolkodsz, arra is kell téli gumi, az is elromolhat. Szóval olyan szempontból rosszul számolsz, hogy ha veszel egyet 2-300ezerért, ott még nem álltak meg a költségek, számolni kell továbbiakkal is... Csak mire a nevedre kerül 60-70ezer, gumit is kell venni, az is ennyi, alsó hangon....szóval máris ott vagy egy 159 gumiszettnél :)
Bármilyen öreg autóban gondolkodsz, arra is kell téli gumi, az is elromolhat. Szóval olyan szempontból rosszul számolsz, hogy ha veszel egyet 2-300ezerért, ott még nem álltak meg a költségek, számolni kell továbbiakkal is... Csak mire a nevedre kerül 60-70ezer, gumit is kell venni, az is ennyi, alsó hangon....szóval máris ott vagy egy 159 gumiszettnél :)
Zolibácsi2017-10-02 06:44:51 // 99866
először azt mondta nem érezni a 200 lovat, mondtam neki, hogy lépjél már oda rendesen...
aztán meg 170- nél: mi? 170 ?! nem csal ez az óra? biztos hogy csal az óra...
aztán meg 170- nél: mi? 170 ?! nem csal ez az óra? biztos hogy csal az óra...
Liquid2017-10-01 23:57:11 // 99865
ezek szerint tényleg nem tudott másba belekötni :)
Liquid2017-10-01 23:55:09 // 99864
A felni gumi sajnos úgy van ahogy írod, és valóban nem mindegy hol városozol. De azért télen sem válik Mad-Max-xé a város :)
Amúgy nem vagyok biztos abban, hogy a 145 olyan tökéletes választás erre. Igaz hogy Alfa de ha már itt tartunk már csak azért is félteném azt is :) Inkább valami kis Fiat. Az még egyszerűbb/olcsóbb tud lenni. Mint ahogy abban is kételkedem kicsit, hogy 200-ért értelmes 145 van, meg úgy bármilyen értelmes autó :)
Amúgy nem vagyok biztos abban, hogy a 145 olyan tökéletes választás erre. Igaz hogy Alfa de ha már itt tartunk már csak azért is félteném azt is :) Inkább valami kis Fiat. Az még egyszerűbb/olcsóbb tud lenni. Mint ahogy abban is kételkedem kicsit, hogy 200-ért értelmes 145 van, meg úgy bármilyen értelmes autó :)
Zolibácsi2017-10-01 23:44:14 // 99863
Hülyeség persze, de aztán hívott hogy hétfőn viszi a kocsit.
Giuntini2017-10-01 23:42:36 // 99862
Na viszont itt a kényelmi faktor. A 159 garazsban áll, kieg fűtés van benne. Egy Hawaii:)) Egy csotrogányba beülni és dideregni egy más kérdés. Alapvetően nem erről szól a dolog. A 2,4 egy "érzékeny" autó. "Utálom a várost, utálom a tötymörgést, vigyázz rám" és egyebek. Tudtátok például azt, hogy lejtőn az automatának nem tesz jót, ha berakod P-be, és utána húzod be a kéziféket? Először N-be, kézifék, majd utána P-be. Egy automatás mondta nekem. Más vezetni egy olyan autót, ami "hadd szóljon". Valahogy mindenütt a rövid távú városi használatnál érzem, ezt mondja az autó; "engem nem erre teremtettek...".
Zolibácsi2017-10-01 23:42:00 // 99861
Ha sikerül a Q4, akkor veszek mellé egy nagy robogót nyárra. Varosozni
Giuntini2017-10-01 23:29:00 // 99860
Iszom egy Pilsner Urquell-t! :))) Várj azért ezzel a kijelentéssel! A 2,4 köztudottan nem városi autó. Plusz èn baromian féltem! Te Győrben laksz. Az egy kultúr város. Dodzsemezni Pesten nem a legjobb próbalkozas a 159. Ha jobb téli gommát nézel ki a 159-re az 150-200 ezer pénz. A négy felni használtan 100 rugó. Ez mar hasítja a 3 kilót. Ha találsz szerencsével egy 145 TS-t az 2-250 ezer. Ha szerencsèd van mèg megy is. A budapesti dodzsemezésre nem sajnálod. Nagyot nem bukhatsz rajta. Ha nyárra ideiglenesen kivonatod a forgalomból és letekarod, akkor még fizetned sem kell rá. A 159-et télen kíméled. Ez csak egy eszmefuttatás.
csokagm2017-10-01 23:06:55 // 99859
Csak így akart alkudni. Paraszt dolog.
Liquid2017-10-01 23:05:06 // 99858
Mért fogyasztana a benyás 12-t ott ahol a 2.4 automata 9-et? Még a V6 se...Max. egy Wagoner+
Ettől függetlenül inkább egy TS, ha youngtimer Alfát akarsz városba.
Kis kiigazítás: miután kiírtad ami nem kell, nem kell a gatyádat rákölteni 2 év múlva a visszaírásra, ezt tényleg nem tudom honnan veszed :) Egyszer sem volt gondom, de másnak se.
Ezt neked kell eldöntened mit akarsz :) Nálunk nem kérdés, mert kell a két kocsi. Ritkán ugyan de akkor kell, így van kis szívó benzines városba. De ha nem lenne a Panda nem csinálnék lelkiismereti kérdést a 2.4 Q4 városi használatából, mert egy autó helyett 2-t tartani, alapvetően felesleges. Akkor lenne értelme, ha egy rendszámmal meg lehetne oldani. Szóval igyál meg egy üveg Grappát, aztán találd ki :D
Ettől függetlenül inkább egy TS, ha youngtimer Alfát akarsz városba.
Kis kiigazítás: miután kiírtad ami nem kell, nem kell a gatyádat rákölteni 2 év múlva a visszaírásra, ezt tényleg nem tudom honnan veszed :) Egyszer sem volt gondom, de másnak se.
Ezt neked kell eldöntened mit akarsz :) Nálunk nem kérdés, mert kell a két kocsi. Ritkán ugyan de akkor kell, így van kis szívó benzines városba. De ha nem lenne a Panda nem csinálnék lelkiismereti kérdést a 2.4 Q4 városi használatából, mert egy autó helyett 2-t tartani, alapvetően felesleges. Akkor lenne értelme, ha egy rendszámmal meg lehetne oldani. Szóval igyál meg egy üveg Grappát, aztán találd ki :D
Piritu - 1.000.0002017-10-01 22:56:58 // 99857
A mobile-t nézve bagóért van keveset futott is.