Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2018-02-23 12:30:14 // 106009
azé a QV is feltűnő jelenség :)
'''''2018-02-23 12:24:48 // 106008
Amikor én a 159-em vettem 2007-ben akkor csak képen láttam előtte.Tudtam,hogy akarom és alig vártam,hogy mehessek érte.)éves korában adtam el de még akkor is megfordultak utána az utcán.
A Giuliát szoknom kellet két évig míg döntöttem.Nekem az alap nem jön be de a QV a kis csicsákkal,eltérésekkel már tetszik.Azt viszont nem gondoltam volna,hogy egy sima tankolás sokszor fél-egy órát vesz igénybe.Ismeretlenek jönnek hozzám és kérdezgetnek,dicsérik az alfát.Tesconál is ugyan így járok mostanában.Furcsa,na. :-)
pettinke2018-02-23 11:14:44 // 106007
a saját autóm (mármint a Montreal) előtt is üldögéltem az elején sokat, mire felfedeztem benne a kis részleteket, amiket önmagukban elsőre nem látsz, mégis belőlük áll össze harmonikus egésszé az autó.

és azt hiszem ez az, amit én minden dizájnban keresek, és amiben az olaszok verhetetlenek, a harmónia.
mert ahogy írtad, a bambino amint kibújt a világra, ez ivódik a szemébe öntudatlanul a környezetből.
pettinke2018-02-23 11:10:38 // 106006
ha rám gondolsz, engem azért nehéz "halálra sérteni" :-)

és persze, nem egyforma a népek izlése.
én a Multiplában a merészséget értékelem, és önmagában persze nem szép a felgyűrt orra, de legalább nem olyan mint a többi egyterű, és szeretni valóan butus.

hasonlóan, sokan nem szeretik a 4C-n a pókszemű lámpákat. szerintem az is szép.

és imádok minden furcsa kinézetű Zagato dizájnt. és nem szeretek minden Ferrari-t, hiába szépek mindenki szerint. nekem némelyik túl egyszerű.
αλφα2018-02-23 11:00:44 // 106005
Mindig megfeledkezem arról, hogy ízlésről nem nyitunk vitát. És halálra sértek egy csomó, egyébként szimpatikus embert...
pettinke2018-02-23 10:44:02 // 106004
nem az autót cseszték el, hanem a dizájnt. már nincs benne báj.
Zolibácsi2018-02-23 10:33:02 // 106003
Nincs a 2. Generációval sem baj. Édesanyám szereti nagyon. Szerintem egy kiváló autó a maga módján.
pettinke2018-02-23 09:44:47 // 106002
a Fiat Multiplát nem bántjuk, az gyönyörű! legalábbis az 1. széria. a cicaszem fészlifttel teljesen elcseszték.
αλφα2018-02-23 09:39:52 // 106001
Eleve formát tervezni nem is kéne engedni másnak, mint az olaszoknak. Ott szépek a városok, szépek az emberek, az egész ország. Ott éltek a legnagyobb szobrászok, festők, építészek. Van szépérzékük. (Bár néha megbicsaklik, lásd: Fiat Multipla...)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-23 09:20:21 // 106000
Ezt én is élvezem nagyon, hogy rendre megcsodálják az autót, és általában a jelzők nem csak sima "de szép". :-) Szilveszterkor másnap tőlünk mentünk vissza a helyszínre összepakolni. Már ketyegett az udvaron a TD. A baráti körből egy párt mi vittünk. Eddig még csak a TD-t látták, de most a srác megpillantotta a tető alatt lapuló szörnyet. Teljesen kész lett. Meg is kaptam, hogy " basszus Gyuri, ezt csak különleges vendégeknek veszitek elő?". Aztán nézte, és még valami sok jelzős mondat kicsúszott a száján. Valami lyen: baszki ez űber brutál állat k..a jól néz ki
Hát na. Jól tud esni az ilyen. Pláne tudva, hogy ők pár éves autókkal járkálnak. Egy saját, egy flottás, nem az aljából.
Chianti2018-02-23 08:06:16 // 105999
A 159 egy gyönyörű, sportos, különleges autócsoda. Nálam is előfordult még amikor Budapesten éltem, hogy valamit matattam az autó körül a parkolóban, amikor arra jött egy autós. Megállt előttem, lehúzta az ablakot, és azt mondta: "Szia, ne haragudj már, de már régóta figyelem ezt az autót, akármikor erre járok, mindig megcsodálom. Egyszerűen gyönyörű!" Mit mondjak, nagyon jólesett! Aztán jött a következő jellemző kérdés... :o) "És mennyire megbízható , nincs vele gond?" Én meg csak válaszoltam, ahogy mindig: "Semmi gond nem volt még vele, nagyon megbízható kocsi. Imádom!" Szóval ez tényleg egy olyan autó, amit a mai napig megnéznek az emberek, ahogy én is. Amióta Giuliettám van, már inkább őket figyelem, de persze a 159 mindig is örök szerelem marad. :o)
αλφα2018-02-23 06:49:54 // 105998
Én pl (már) nem sietek sehova Alfival. (Megöregedtem, na. Meg túl sok csúnyaságot láttam pályafutásom alatt.) Egyébként is az Alfa nem "megy az úton", hanem vonul, nem "odaér valahova", hanem megjelenik.

Valamelyik nap is vonulok, s látom, hogy az előttem haladó Opel hátsó ülésén bőszen fotóz (vagy videóz) egy kiscsákó. Én hülye meg vigyorogva integetek neki... A szupersportkocsikat nem számolva melyik tizenéves autót bámulnak meg ennyire? (Egyébként kövezzetek meg, nekem a mai napig szebb a 159-es "arca és alakja", mint a Giuliáé. Az is egy gyönyörű autó, de nem hozta bennem azt a must have érzést a megjelenésekor, mint annó az '59-es.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-22 21:55:17 // 105997
Én már meg se lennék 2nd Alfa nélkül :-) Ma is jót youngtimereztem miközben a dolgomat intéztem a városban. Aztán kicsit babusgattam, lemostam a múltheti retket róla, jól lecsapattam az alját, kerékdobokat, végül megtankoltam. Hálás egy jószág :-)
Liquid2018-02-22 21:46:24 // 105996
najó te nyertél :) T5 SDI az már ultimate :)
gecsa2018-02-22 21:40:45 // 105995
Ja, ugyanezzel a lebutított motorral van T5 is. Na, az megy csak igazán! Főleg rakottan! :D
Liquid2018-02-22 21:40:14 // 105994
SDI Caddy? Olyanhoz egyszer volt szerencsém, nagyon durva jószág :) Pörög a szerencsétlen dízel és tényleg nem megy.
gecsa2018-02-22 21:37:14 // 105993
A panda az megy. A caddy az max jön, de csak ha lejt. Akkor sem gyorsan. :D viszont csak 9 litert eszik.
Liquid2018-02-22 21:21:40 // 105992
a Panda is csak 60, de azok legalább olasz lovak :)
gecsa2018-02-22 21:15:04 // 105991
Jó neked, az én melósom 55ló. A gázpedállal a hangját vezérled. Más nem változik...
Haddel2018-02-22 20:58:35 // 105990
Jaja ismerős,ide is jön a sok túrista Macannal ,meg A7-el ,aztán a hegyen a 100 lovas betegágy melós autóval kell előzgetni őket😃
Liquid2018-02-22 20:45:18 // 105989
Sajna vagy nagyon birka, vagy qurvára ráér a közlekedők fele, hétvégén 3/4-e. Ez borzasztó :) Kénytelen vagyok Fittipaldit játszani, és az a durva, hogy a Pandával is simán oda-vissza előzgetek, olyan nyugger a tempó.
Liquid2018-02-22 20:41:25 // 105988
persze, hogy nem egyszerű, nekem is bedurrant a lábam-derekam-karom, de sima ügy némi odafigyeléssel.
gecsa2018-02-22 20:27:42 // 105987
Ennek szárazon is annyi a vége! :D
Haddel2018-02-22 19:59:15 // 105986
Biztos ilyen volt a holdállás,mert itt is mindenki hikomatban tolta. Nem győztem a céggessel előzgetni a sok holdkórost😃😃
gecsa2018-02-22 19:50:34 // 105985
Nagyon sanyarú sorsom kellene legyen, hogy rávegyem magam egy stelvióra. A hat henger sajnos nem lesz már ipció. Tehát vagy kivárok, vagy giulua q4 veloce lesz belőle.
Piritu - 1.000.0002018-02-22 19:47:57 // 105984
Kb. A SUV-os itt éri el a 35-ős csúcssebességét:
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 19:36:29 // 105983
egyéb iránt mivel majdnem ugyan az a két autó én nem osztottam volna meg... ahol többen lesznek oda megyünk :D
gecsa2018-02-22 19:24:32 // 105982
Esett egy centi hó? Vagy miért?
Piritu - 1.000.0002018-02-22 19:20:07 // 105981
Ma errefelé húzott autó nélkül se mentek olyan gyorsan. Mindenki ráért :-DD
gecsa2018-02-22 19:15:15 // 105980
159ről giuliara fognak váltani, a giulietta kicsi. Azt is nézegettem, de sem hely, sem v6...
Chianti2018-02-22 19:03:04 // 105979
Most látom csak, hogy Giuliettához is megvan minden ami kell... 😊 Király vagy!
RomeoOne2018-02-22 18:56:24 // 105978
Én majd arra leszek kíváncsi, hogy hogy válik majd a csapat í]y évek alatt Giuliássá/Stelviossá. Kéne annak a két típusnak egy közös topik. Attól félek az SW-sek inkább Stelviora váltanak és akkor megoszlik nagyon a tudás :D
Chianti2018-02-22 18:49:00 // 105977
Srácok, tényleg minden elismerésem. Sajnálom, hogy már nem tartozom közvetlenül ide, mert ez a kis csapat itt a topicban, egyszerűen elképesztő. 😊 Van pár topic itt az Amorén, de ilyen mint a 159, nincs még egy. Néhányan itt kenterbe vernek egy komolyabb autószerelőt. 😊
Haddel2018-02-22 18:12:49 // 105976
Én is anno a 33-al Szolnokon lerobbantam ,benzinpumpa kuka lett. Haverom húzott haza éjszaka Debrecenbe ,helyenként (szinte végig) nagyon gyorsan😃
Mai fejjel persze már nem csinálnám ,de fiatalság bolondság😃
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-22 17:29:22 // 105975
Király vagy, ezt holnap fixálom valami helyi meghajtóra :-)
frusciante2018-02-22 17:00:06 // 105974
Ezzel én is tisztában voltam, viszont 200 km 40el... Ráadásul faterom húzott, neki meg kB 30 km után elmentek otthonról... :) nem elég h eljött értem még lehúzzuk a kocsit a szerelőhöz, de utána még Haza is kéne érni... volt is halál félelmem főleg a pályán, bíztam az öregben, de azért ha nem volt forgalom állandóan kitettem a kocsi bal oldalát h én is lássak, ha van vmi, ahogy Liquid Cartárs is írta izomszervó, és izomfék... igaz az csak lassú tempónál volt rossz... hideg volt, de izzadtam... A kocsi párásodott, lehúztam az ablakot, fáztam, de a szervó meg a fék miatt meg izzadtam sőt pályán a tempó miatt is volt kis stressz... Tudom, h nem volt a legszabályosabb, meg h veszélyes volt, de igazából már 40 nél is ha satuzik a vontató nem állok meg így legalább haladtunk ahol lehetett, ezzel nem azt akarom mondani, h ez a követendő példa, de nem bántam meg... Igazából a lényeg annyi lett volna, h a kocsi azóta túlvan kB. 120.000en és a váltó hibátlan, pedig vészesen közeledik a 400.hoz... Tehát nem gondolom, h a manuális váltóval szerelt kocsikat nem lenne szabad vontatni...
Macccy2018-02-22 16:43:44 // 105973
Kellően elvetemült vagy, ez sokunknak hataalmaaas szerencséje :))

És van itt még néhány "sorstársad" :D
Shadin2018-02-22 16:30:41 // 105972
megosztásomon :-(
Shadin2018-02-22 16:24:46 // 105971
Ezúton reklámoznám, hogy ehhez minden anyag a rendelkezésre áll az állandó frissítés alatt álló megosztásom ami a bemutatkozó oldalamon megtalálható:-D

link
Zolibácsi2018-02-22 16:16:53 // 105970
Én nem tudom hogy távolból látatlanban hogy lehet ilyen hiba behatarolast csinálni, úgy hogy még csak nem is fordult elő nagyon itt a fórumon ez a hiba jelenség. Le a kalappal fiúk :)
Macccy2018-02-22 16:07:37 // 105969
Ahogy Shadin mondja, az injektor kábel csatlakozók bármelyikről lerohadnak, amiben van injektor, lehet a hő kicsit rásegít erre is, de lefogadom, hogy van másik márka ami stabilan hozza ezt a hibát. Ami meg ezt az önindítóst illeti, ne fogadj rá, hogy nem a hengerfej szervízeléskor nyúltak rá véletlenül valamire és az mostanra fajult el testhibásra. De ha mégse, akkor is egy olyan jelenség, amit - bár ez nem vígasz - a 159 tulajok közül csak te kaptál be, tehát megin nem nevezném az olasz átoknak .. :)

Igen, az a gond leginkább, ha olyan helyen makkan meg, ahol nem lehet beletúrni, mert ha első nap alá tudtok menni, akkor lehet aznap/másnap már kész. A srácok itt eléggé gyorsan belőtték a megoldást.

Jó ez a fórum.
Shadin2018-02-22 15:56:21 // 105968
Bármi más autót veszel ez ugyanúgy benne van a pakliban. Én is belenyúltam a tutiba a Tibivel, mégsem gondolom, hogy egy TSI-vel nem szoptam volna ekkorát. Ez a karma, valamennyit muszáj szopni és kész :-(
Shadin2018-02-22 15:46:31 // 105967
X ideje már használja a HF szerelés után, ez valami rázkódás előidézte akármi lehetett amit kimozgatott belőle a behúzótekercsnél.
ProdyG2018-02-22 15:38:32 // 105966
Pont ez a "viszonylag sima hiba" része aggaszt kicsit engem.

Kb 1 hónapja csináltattam meg a hengerfejet, ami egyértelműen rossz volt, megcsinálták, kicseréltek egyéb alkatrészeket is, fizettem egy zsák pénzt és ennyi. Nincs ezzel probléma.

De: ez a mostani probléma eddig nem került pénzbe, mégis 5 napot szívott az egész család miatta. 1 éve volt az injektor csatlakozókkal a kontakt hiba problémám, azt is viszonylag olcsón megúsztam, csak néhány új csatlakozót kellett vennem. Mégis, akkor is, több, mint 1 hónapig szívattam magamat és a családot, mert mindig a legrosszabb helyeken ment tönkre a csatik miatt a kocsi.
Úgy látom az ilyen dolgok miatt mondják, hogy nem megbízható a márka. Mert ezek tényleg nagyon bagatell és filléres dolgok, mégis halálba szívatják az embert. Ez nem normális így szerintem. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a következő :)
Macccy2018-02-22 15:24:21 // 105965
Hja, ez a lényeg, nincs fékszervó. Bármi megállás sokszorosan szar. Ráadásul a hátsó autónak kellene fokozatosan lelassítani, az elsőnek csak alig, pont azért, hogy ne érje utól a vontatott a vontatót, a kötél ne menjen senki alá, stb. Én fosnék autopályán, tempónál, bármi van, a hátsó nem is tudja meg, az első belelép csak közepesen a fékbe, máris reccsennek a lökhárítók. Azért ehhez marhanagy mázli kell.

rühellem a vontatást ..
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-22 15:19:12 // 105964
Giuntini írta is az elején, hogy volt leszedve, esélyes, hogy ezzel kapcsolatban az önindító körül lesz valami. Igaza lett. Le tud úgy testelni, ha túlhúzzák a tőcsavart?
RomeoOne2018-02-22 15:18:15 // 105963
Azért nem 2 méter szokott az a kötél lenni, inkább közel egy autóhossznyi, kb. 4 m. Mondjuk akkor egy bő 1 tized sec alatt teszed meg azt a távot 130-nál, de azért ahhoz pillanatszerűen kéne megállnia a vontató autónak, hogy ennyi idő alatt utol is érd, ami nem életszerű. Kivéve, ha betonfalnak megy, de akkor meg úgyis mindegy :)

Persze, nyilván így is jóval féktávon belül van, meg fékrásegítés sincs ilyenkor stb. Szóval egyetértek.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 15:16:27 // 105962
engem 80-90-nel húztak nagyjából kontrollálható a Spiderral viszont óvatosan húztak drága kenyér...
αλφα2018-02-22 14:43:33 // 105961
Tudom, tudom, életszerűtlen...

De 130-cal??? Az 36,11 m/s. Vagyis a kétméternyi kötéltávot 0,05 mp alatt teszed meg. Még csak át se villan az agyadon, hogy meghaltál... :)

Minket (ex)zsarukat úgy okítottak, hogy a zsaru nem azért van, hogy betartsa a szabályokat, hanem, hogy másokkal betartassa. Egy >3-szoros túllépésért elég csinos summát lehet kiszabni. De ez a legkevesebb. Addig nincs baj, míg nincs baj...

Szerintem nem éri meg. Szerintem.
Shadin2018-02-22 14:19:59 // 105960
Konkrétan az önindító vezérlő vezetéke ment le testre ezek szerint. A kis tőcsavar.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak