yani🍀2018-05-16 12:59:51 // 108540
Giuntini2018-05-16 12:10:08 // 108539
Én nagyon megbízom Csöriben! Végtelenül normális a hozzáállása!
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-16 11:57:07 // 108538
:-( Ez rosszul hangzik. Egy menekülő utat tudnék még. Felrakni egy 156 2.4 hengerfejét. A lengyeleknél így oldják meg sorozatban, ezek szerint nem véletlenül.
Giuntini2018-05-16 11:55:00 // 108537
Nem opció, hiszen az enyém gyakorlatilag új motor. Nincs jól működő bontott motor, Csöri tegnap azt mondta, ami bontott motorokat betesznek, mindet ki kell venni, mert rosszak. Ezt mondta Szatyi is. Nincs megoldás más, csak egy új hf 900 ezerért? Azt már nem tudom ebbe az autóba beletolni. Én elítélem a Szakáll metált, hogy bevállalják a hf-ek felújítását, mikor mindegyik egy idő után szarrá megy. Csöri mondta, hogy most kongatták meg a harangot a 2,4-ekre, mert ez a hiba egy-két éve jött ki tömegestül, hogy a motorok elérték a 200-250 ezer km-t.
RomeoOne2018-05-16 11:48:58 // 108536
Hát ez nagyon nem jó hír :(
Mondjuk annyi látszik, hogy Csöri korrektségére legalább lehet számítani, Nem rakja fel neked úgy, hogy 50ezer után megint szar legyen.
De ez így elég rossz megvilágításba helyezi a 2.4-eket. Kérdés, hogy honnan jönnek a hengerfejek? Van aki szétbont jól működő motorokat, hogy eladja róla a hengerfejet? Vagy már eleve rossz volt a motor és azért bontották szét? Akkor nem csoda, ha rossz a hengerfej. Egyébként, ha hengerfejet nem sikerül szerezni, egy jól működő bontott motor nem opció?
Mondjuk annyi látszik, hogy Csöri korrektségére legalább lehet számítani, Nem rakja fel neked úgy, hogy 50ezer után megint szar legyen.
De ez így elég rossz megvilágításba helyezi a 2.4-eket. Kérdés, hogy honnan jönnek a hengerfejek? Van aki szétbont jól működő motorokat, hogy eladja róla a hengerfejet? Vagy már eleve rossz volt a motor és azért bontották szét? Akkor nem csoda, ha rossz a hengerfej. Egyébként, ha hengerfejet nem sikerül szerezni, egy jól működő bontott motor nem opció?
Giuntini2018-05-16 11:44:54 // 108535
Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy ennyi ideig semmit nem írtam, de vártam, hogy kész legyen az autó. Ehelyett semmi jó hírt nem tudok mondani. Kezdődött, hogy levittem Csörihez az autót. Csöri észrevette, hogy a 166-os hf-en is van repedés, és elvitte megnézetni, nyomáspróbáztatni. Hetekig volt ott, míg rámondták, hogy igazából nem mondják azt hogy rossz, de Csöri teljesen jogosan mondta, ha melegszik a motor, hogy bírja... Teljesen jogosan Csöri erre nem vállal felelősséget. Csörinek hoztak egy másik hf-et, az sem volt jó. Most volt egy harmadik, amire rámondták hogy tökéletes, Csörinek elküldték, és szarabb mint a többi. Csöri is azt mondja, most honnan szerezzünk...? Mindegyik 2,4-e hf szar, úgy látszik 250 ezer km-nél mindegyik kuka? Nagyon el vagyok keseredve, hónapok óta nem tudom használni az autómat, Csöri tényleg segítőkész, és jót akar, de szarból nem lehet várat építeni. Teljesen tanácstalan vagyok, és a legnehezebb helyzetbe kerültem. Ha valakinek van ötlete, ne tartsa magában. Nagyon sokat költöttem az autóra, mellette többször meg lettem vezetve, szerettem volna elmenni az idei Seleniára, de most már a VTT is csak egy álom....
Ne haragudjatok, hogy ennyi ideig semmit nem írtam, de vártam, hogy kész legyen az autó. Ehelyett semmi jó hírt nem tudok mondani. Kezdődött, hogy levittem Csörihez az autót. Csöri észrevette, hogy a 166-os hf-en is van repedés, és elvitte megnézetni, nyomáspróbáztatni. Hetekig volt ott, míg rámondták, hogy igazából nem mondják azt hogy rossz, de Csöri teljesen jogosan mondta, ha melegszik a motor, hogy bírja... Teljesen jogosan Csöri erre nem vállal felelősséget. Csörinek hoztak egy másik hf-et, az sem volt jó. Most volt egy harmadik, amire rámondták hogy tökéletes, Csörinek elküldték, és szarabb mint a többi. Csöri is azt mondja, most honnan szerezzünk...? Mindegyik 2,4-e hf szar, úgy látszik 250 ezer km-nél mindegyik kuka? Nagyon el vagyok keseredve, hónapok óta nem tudom használni az autómat, Csöri tényleg segítőkész, és jót akar, de szarból nem lehet várat építeni. Teljesen tanácstalan vagyok, és a legnehezebb helyzetbe kerültem. Ha valakinek van ötlete, ne tartsa magában. Nagyon sokat költöttem az autóra, mellette többször meg lettem vezetve, szerettem volna elmenni az idei Seleniára, de most már a VTT is csak egy álom....
RomeoOne2018-05-16 11:42:31 // 108534
főtengely jeladó ez a melegen nem indulós dolog, amit írsz.
avvocato2018-05-16 11:31:31 // 108533
Nekem volt 2.2 jts motoros 159-es alfám, velem is többször előfordult, hogy se kép se hang nem volt az indításnál. Főleg, amikor melegen leállítottam és pár perc múlva újra akartam indítani. Ez csak meleg motornál fordult elő, hidegen soha. Több szervízben voltam , persze a hibát akkor soha nem produkálta, nem jött rá a hiba okára senki. Viszont a 159 fórumon valaki írt ezzel kapcsolatban részletesen, de már nem emlékszem hogy ki volt.
Roll19832018-05-16 11:29:27 // 108532
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy a gyári tetőcsomagtartóra hány kerékpártartót lehet feltenni? Illetve, hogy hány kilóig terhelhető a tetőcsomagtartó?
Valaki tudja, hogy a gyári tetőcsomagtartóra hány kerékpártartót lehet feltenni? Illetve, hogy hány kilóig terhelhető a tetőcsomagtartó?
SzTomi2018-05-16 11:15:23 // 108531
Igen, csak akkor addig indítózik míg nyomod a gombot..
Tocke2018-05-16 11:06:48 // 108530
Látod ezt még nem próbáltam. Mondjuk az indítás előtti üzenet szerint "clutch or brake" úgy is kellene.
frusciante2018-05-16 10:01:24 // 108529
Kuplung helyett ha csak a féket nyomod akkor nem indul?
Tocke2018-05-16 09:43:47 // 108528
Mondjuk annyira nem értek ehhez a részéhez, lesznek itt tapasztaltabb cartársak is. De ha abból indulok ki, hogy a kuplungpedál kinyomása nélkül alapból nem indítható az autó, (érzékelő stb), lehetséges összefüggés a kettő között. Viszont a sok hibaüzenet nálam is akku-generátor gyanús.
gyml2018-05-16 07:28:02 // 108527
Szia!
Ha egyszerre ennyi hibát kiír az továbbra is tápellátási problémának tűnik. Egyébként a testkábeles probléma az típushiba, nálam is előjött és a neten is sok helyen olvasni. Jól meg lettek húzva a csavarok az akksi sarun és a testponton? Elég vastag kábelt kapott?
Ha egyszerre ennyi hibát kiír az továbbra is tápellátási problémának tűnik. Egyébként a testkábeles probléma az típushiba, nálam is előjött és a neten is sok helyen olvasni. Jól meg lettek húzva a csavarok az akksi sarun és a testponton? Elég vastag kábelt kapott?
Shadin2018-05-16 06:30:07 // 108526
Itthon ezt nem találtam ezért a gyártótól rendeltem meg.
Rusty2018-05-16 06:10:46 // 108525
Sziasztok!
Azt tanácsolták, hogy másoljam be ide is a Brerás csoportba írt problémámat, mert itt nagyobb az élet :)
Szóval:
Kicsit több, mint egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy ezüst színű Brerának. Alapvetően dízelt terveztem venni, aztán beültem egy benzinesbe, meghallottam a hangját, a többi már történelem.
Az elmúlt egy év alatt nagyjából kiismertem a hibáit, a váltó szokásosan rossz volt, pár hete ki is cseréltem egy bontottra, azóta az is rendben van. Azonban mostanában előjött egy pár olyan hiba, ami befolyásolja az autó megbízhatóságát, szóval tanácsokat szeretnék kérni, hátha találkoztatok már hasonlóval. Kezdődött azzal, hogy a tél utáni első alkalmakkor nem mindig indult az autó. Akku működött, de hiába nyomtam a start gombot, se kép se hang. Aztán másnap simán ment minden. Aztán harmadnap megint nem. Elvittem végül egy akksishoz, aki megmérte és mindent rendben talált. Végül egy autóvillamossági szervízben megtaláltuk a hibát, az indító és az akkumulátor közötti kábel volt elfáradva. 5000 Ft-ot fizettem érte. Utána megint pöccre indult, megvolt a nagyszervíz, váltó, kuplung, olajcsere stb. Szépen használom, minden rendben, aztán egyik nap megálltam tankolni, 3 percre rá indítanám, megint semmi reakció. 10 perc bénázás után aztán egyszercsak indul, utána hetekig semmi baj. Egészen most szombatig, amikor is Debrecen felé indulva, az M3 kivezető utolsó benzinkútjához tartva 5 mp alatt kidobálta a létező összes hibakódot. ASR, VDC, ABS, Hill Holder etc. Megálltam, motor ki, vissza, minden okés. Talán az tűnt fel, hogy előtte fékezéskor mintha máshol fogott volna a fék. Mindezek után mivel újraindításkor minden rendben volt levezettem Debrecenbe, ahol egyszercsak beesett a kuplung, váltó semmit nem vesz be, száz szónak is egy a vége az autó azóta is Debrecenben pihen mivel nekem sajnos vissza kellett érkeznem Pestre. Nyilván a kuplung külön probléma, ezt majd a szervízben megnézik ahol pár hete cserélték, de lehet bármi összefüggés a hibakódok és eközött? Valami probléma a rendszerben ami folyamatosan elkerüli a figyelmemet és a szerelőkét is? Esetleg elfolyt a folyadék a kuplungból és ráfolyt az érzékelőre, az indította be a hibakódokat? Igen, gondolom ez a legutóbbi probléma nem biztos hogy összefügg az eddigiekkel, csak egyszerűen elkezdett megbízhatatlan lenni az autó, én pedig tanácstalan vagyok, márpedig másfél hét múlva egy több ezer km-es útra terveztem indulni..
Köszi, bocs a hosszúságért! :)
Azt tanácsolták, hogy másoljam be ide is a Brerás csoportba írt problémámat, mert itt nagyobb az élet :)
Szóval:
Kicsit több, mint egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy ezüst színű Brerának. Alapvetően dízelt terveztem venni, aztán beültem egy benzinesbe, meghallottam a hangját, a többi már történelem.
Az elmúlt egy év alatt nagyjából kiismertem a hibáit, a váltó szokásosan rossz volt, pár hete ki is cseréltem egy bontottra, azóta az is rendben van. Azonban mostanában előjött egy pár olyan hiba, ami befolyásolja az autó megbízhatóságát, szóval tanácsokat szeretnék kérni, hátha találkoztatok már hasonlóval. Kezdődött azzal, hogy a tél utáni első alkalmakkor nem mindig indult az autó. Akku működött, de hiába nyomtam a start gombot, se kép se hang. Aztán másnap simán ment minden. Aztán harmadnap megint nem. Elvittem végül egy akksishoz, aki megmérte és mindent rendben talált. Végül egy autóvillamossági szervízben megtaláltuk a hibát, az indító és az akkumulátor közötti kábel volt elfáradva. 5000 Ft-ot fizettem érte. Utána megint pöccre indult, megvolt a nagyszervíz, váltó, kuplung, olajcsere stb. Szépen használom, minden rendben, aztán egyik nap megálltam tankolni, 3 percre rá indítanám, megint semmi reakció. 10 perc bénázás után aztán egyszercsak indul, utána hetekig semmi baj. Egészen most szombatig, amikor is Debrecen felé indulva, az M3 kivezető utolsó benzinkútjához tartva 5 mp alatt kidobálta a létező összes hibakódot. ASR, VDC, ABS, Hill Holder etc. Megálltam, motor ki, vissza, minden okés. Talán az tűnt fel, hogy előtte fékezéskor mintha máshol fogott volna a fék. Mindezek után mivel újraindításkor minden rendben volt levezettem Debrecenbe, ahol egyszercsak beesett a kuplung, váltó semmit nem vesz be, száz szónak is egy a vége az autó azóta is Debrecenben pihen mivel nekem sajnos vissza kellett érkeznem Pestre. Nyilván a kuplung külön probléma, ezt majd a szervízben megnézik ahol pár hete cserélték, de lehet bármi összefüggés a hibakódok és eközött? Valami probléma a rendszerben ami folyamatosan elkerüli a figyelmemet és a szerelőkét is? Esetleg elfolyt a folyadék a kuplungból és ráfolyt az érzékelőre, az indította be a hibakódokat? Igen, gondolom ez a legutóbbi probléma nem biztos hogy összefügg az eddigiekkel, csak egyszerűen elkezdett megbízhatatlan lenni az autó, én pedig tanácstalan vagyok, márpedig másfél hét múlva egy több ezer km-es útra terveztem indulni..
Köszi, bocs a hosszúságért! :)
Shadin2018-05-15 21:46:42 // 108524
Egyenesen a gyártótól.
gecsa2018-05-15 21:46:41 // 108523
Van valakinek felesleges szemüvegtartója? A zárjából érdekelne a kis fekete pöcök.
'''''2018-05-15 20:45:50 // 108522
Érdekel valakit egy 2.4 szívósor?
Lapátkák ki lettek véve és le lett dugózva de az egyik helyen kifúj.
Átvétel személyesen vagy VTT-n.Írjatok az oldalamra.
Lapátkák ki lettek véve és le lett dugózva de az egyik helyen kifúj.
Átvétel személyesen vagy VTT-n.Írjatok az oldalamra.
Roll19832018-05-15 20:36:17 // 108521
Ezek szerint mégis inkább kintről rendelted?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-05-15 14:19:52 // 108520
Fàma ismét aktív, abból lettek most a mozgó trafik :(
Shadin2018-05-15 13:47:47 // 108519
Megjött a kipufogóm 😎😍🤩😂🤔
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-15 09:03:01 // 108518
Lézeres a mérő egysége, de tényleg nem olyan veszélyes, mint anno a Fáma lézer. Amikor azokkal mértek, nem volt idő észrevenni és reagálni. Mire észrevetted már a csekk is ki volt nyomtatva. 1km-ről lőtt, és kép sorozatot is készített :-) Mióta Véda van, jobban meg lehet úszni, bőven van idő fékezni, vagy kamera árnyékba vonulni. Nem tudom ezek milyen távolról mérnek be, de 2-300m-nél nem több. Volt olyan, hogy elbambultam és 70-nel gurulam a városban. A rendőrrel szinte öszenéztem, kb. erre eszméltem. Nyomtam egy féket, nem jött csekk.
RomeoOne2018-05-15 08:29:11 // 108517
Én nem védekezek, max a megszakítós módszerrel. Fékezek, ha traffi van :DDD
De egyébként ha pályán 150 alatt maradsz, akkor nem fogsz csekket kapni. Országúton meg 110-ig viszonylag biztonságban vagy. Én pályán csak rövidebb szakaszokon szoktam 150 feletti sebességgel menni, nem húzatok úgy végig 100 km-t, szóval ott egyáltalán nem félek.
Jobb minőségű országutakon, pl a 62-esen Dunaújváros meg Szfehérvár között viszont végig szoktam húzatni 140-el. Ott meg is büntettek tavaly. Szerencsére csak 120-al kaptak el, mert már fékeztem :D
De általában országúton is tartom a 110-120-at és akkor még van idő fékezni.
Lakott területen meg 60-nál többet nem nagyon megyek, ott már jobban veszélyeztetnék másokat is.
De egyébként ha pályán 150 alatt maradsz, akkor nem fogsz csekket kapni. Országúton meg 110-ig viszonylag biztonságban vagy. Én pályán csak rövidebb szakaszokon szoktam 150 feletti sebességgel menni, nem húzatok úgy végig 100 km-t, szóval ott egyáltalán nem félek.
Jobb minőségű országutakon, pl a 62-esen Dunaújváros meg Szfehérvár között viszont végig szoktam húzatni 140-el. Ott meg is büntettek tavaly. Szerencsére csak 120-al kaptak el, mert már fékeztem :D
De általában országúton is tartom a 110-120-at és akkor még van idő fékezni.
Lakott területen meg 60-nál többet nem nagyon megyek, ott már jobban veszélyeztetnék másokat is.
Piritu - 1.000.0002018-05-15 07:16:52 // 108516
de leginkább nem megyek gyorsabban az objektiv felelősségi határnál....
boli1112018-05-15 06:21:46 // 108515
Vagy "hozzájárulás a mikulásbulihoz" :)
Ezekszerint ti Traffi hunterrel és Waze-val védekeztek.
Ezekszerint ti Traffi hunterrel és Waze-val védekeztek.
RomeoOne2018-05-14 23:28:24 // 108514
Csinálsz egy gyorshajtási alapot, mint én. Amikor jön egy csekk, akkor abból veszed ki a pénzt, a közlemény rovatba meg beírod, hogy "költsétek gyógyszerre" vagy "adakozás a fogyatékkal élőknek"
Liquid2018-05-14 23:24:39 // 108513
az addig volt jó amíg nem jött a waze, kevesen használják és 99%-ban vakriaszt. Sokáig használtam én is. Feleségem ex-kolegája fejeszti.
psychoati2018-05-14 23:22:27 // 108512
Traffi hunter
Liquid2018-05-14 23:20:04 // 108511
Az egy véda hordozható kamera, és meglepően jó képet készít sötétben is. Messze nem olyan tökéleteset, mint ahogy marketingelik, de működik.
Lehet hogy messziről bemér, de csak "közelről" tud olyan fotót készíteni, amin olvasható a rendszám, ez pedig feltétel.
Belsős infóim vannak :)
Lehet hogy messziről bemér, de csak "közelről" tud olyan fotót készíteni, amin olvasható a rendszám, ez pedig feltétel.
Belsős infóim vannak :)
esvé2018-05-14 23:14:44 // 108510
Piritu képén a lézeres "trafi" van....ráadásul nem elég, hogy nagyon messzire lát - ha jól emlékszem akár egy km-nél is messzebb - hanem van, amelyik éjjel is működik. Tapasztalatból mondom, hogy Várpalota környékén a 8as úton éjjel-látót használnak...
Liquid2018-05-14 22:43:50 // 108509
hogy pontosan miként működik azt nem tudom, valszeg lézerrel mér távolságot
Liquid2018-05-14 22:40:39 // 108508
a védás cég kizárólagos szerződést kötött a rendőrséggel, ezért üres pl. az összes fix mérős doboz az M1-en
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:38:22 // 108507
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:37:05 // 108506
Azt mondod hogy a három lábon álló (vagy a kocsi ülésére felállított) nagylencsés izé az nem lézer?
Liquid2018-05-14 22:33:30 // 108505
Nem lézereznek, védáznak, az meg kb. max. 200m.
A másik felvetésed sajna jogos, bár az a meglátásom/ tapasztalatom, hogy ez csak akkor játszik ha üres az út.
A másik felvetésed sajna jogos, bár az a meglátásom/ tapasztalatom, hogy ez csak akkor játszik ha üres az út.
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:29:19 // 108504
A waze-val az a bajom, hogy későn szól. Lézernél az 500m már régen késő. Sajna nem találtam állítási lehetőséget.
A másik meg hogy nem tudni, hogy más aktív felhasználó jár-e arrafelé.
Ellenben tetszett hogy az M1-en a kátyúkat is bejelölik az emberek :-)
A másik meg hogy nem tudni, hogy más aktív felhasználó jár-e arrafelé.
Ellenben tetszett hogy az M1-en a kátyúkat is bejelölik az emberek :-)
Shadin2018-05-14 22:26:11 // 108503
Az Eibach-kal magasabb lett majd 1 centit.
Liquid2018-05-14 22:24:26 // 108502
WAZE, meg persze az ésszel közlekedés, ami azért igen nehéz :)
Shadin2018-05-14 22:24:10 // 108501
Öregszem :-( Nem ismerem már a viccet irsai nélkül a motorgenerál óta ;-)
Piritu - 1.000.0002018-05-14 22:05:04 // 108500
Már évtizedek óta működik az utakon egy egyezményes rendszer, villant és köröz az ujjával a szembe jövőnek az ember. Sajnos az elmúlt években egyre kevesebben játsszák, így egyre megbízhatatlanabb.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-14 21:55:45 // 108499
Elolvastam... :-(
Okosabb lettem tőle, és bizonytalan. Kicsit guglizok még ezen.
Okosabb lettem tőle, és bizonytalan. Kicsit guglizok még ezen.
gecsa2018-05-14 21:52:51 // 108498
A sebességhatárok betartása.
boli1112018-05-14 21:50:08 // 108497
Sziasztok! Úgy néz ki megint nézeteltérésem támad a rendőrséggel. Ti mit használtok, illetve nektek mi vált be a traffipaxok ellen?
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-14 21:41:14 // 108496
Hali :-) Vennék én, de az nem ültető rugó? Nekem már néha ez a gyári magasság is tud fájni, egy milit se szeretnék lentebb tenni az autón. Legyen csak szépen gyári magasságon :-)
berobbantam2018-05-14 21:17:49 // 108495
Szia
Nekem az elejében felemás gólyaláb volt.(156)Mikor rájöttem direkt megmértem.Leeresztve 2-3 mili különbség volt a két oldal közt.Mikor kutyacsontot cseréltem akkor jöttem rá.Az egyik oldalt alig birtam kibokszolni.Betudtam abba,hogy az egyik oldalt emeltem fel az elejét.Így logikus,hogy feszül.A másik oldal viszont szinte kiesett mikor levettem az anyákat.Akkor kezdtem el agyalni,hogy akkor mi is van most?Szerintem vegyél egy szett eibach rugót.Az nem törik😊
Nekem az elejében felemás gólyaláb volt.(156)Mikor rájöttem direkt megmértem.Leeresztve 2-3 mili különbség volt a két oldal közt.Mikor kutyacsontot cseréltem akkor jöttem rá.Az egyik oldalt alig birtam kibokszolni.Betudtam abba,hogy az egyik oldalt emeltem fel az elejét.Így logikus,hogy feszül.A másik oldal viszont szinte kiesett mikor levettem az anyákat.Akkor kezdtem el agyalni,hogy akkor mi is van most?Szerintem vegyél egy szett eibach rugót.Az nem törik😊
Piritu - 1.000.0002018-05-14 20:58:06 // 108494
Azt hogy valami nem stimmel, mondjuk nem mész annyit hogy kiégesse magát...
A 2.0-ba jól van megoldva, nem kidobni kell hanem megkeresni hogy mi a baja. Lehet akár egy repedt cső is a nyomásmérő szenzoron.
A 2.0-ba jól van megoldva, nem kidobni kell hanem megkeresni hogy mi a baja. Lehet akár egy repedt cső is a nyomásmérő szenzoron.
gecsa2018-05-14 20:33:36 // 108493
Nekem pl az ülőlap lehetne kicsot hosszabb, de más panaszom nincs. Az állíthatósága is jó. De az utóbbi mindegyik Alfára igaz. Szerintem jól testre lehet szabni az üléspozíciót.
tirex2018-05-14 20:33:13 // 108492
A 18-as 5 vesés télikerekek alatt 16 mm van elöl hátul, nem ér bele sehol pedig hárman járunk ki csomagokkal.
gecsa2018-05-14 20:31:15 // 108491
Nem érezted át az iróniát! :D