tirex2018-09-23 19:28:26 // 111840
Mikor totálkárra törtem az elözöt akkor szükségem volt rá
Grittya2018-09-23 19:26:41 // 111839
köszönöm,már megyek is majd írok hogy sikerült
Grittya2018-09-23 19:23:58 // 111838
te jártál már így ,,
tirex2018-09-23 19:23:30 // 111837
Ott an az. Picit megemeld elöl az üléslapot és ott van. Lehet bejjebb van csúszva
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:22:33 // 111836
Grittya2018-09-23 19:18:15 // 111835
nem találtam vésznyitót sem
tirex2018-09-23 19:18:08 // 111834
A hátsó üléslap alatt van a vésznyitókötél kampója a sofőr oldalon
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 19:16:54 // 111833
59-nél nem jellemző, főleg a 4 ajtósnál...bár kimérhető ha még is az...
Grittya2018-09-23 19:15:49 // 111832
csomagtartó átvezető kábelt hol kéne keresni ,,a hátsó üléseket próbáltam emelni meg dönteni de,hogy bemászom a csomagtérbe de nem tudtam nekem fixnek tünik
Piritu - 1.000.0002018-09-23 19:08:28 // 111831
Nem lehet csomagtartó átvezető kábel?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 19:04:07 // 111830
ezt passzolom... talán, mint ha lenne egy vésznyitó a hátsó ülésnél...vagy nem....
Grittya2018-09-23 19:03:05 // 111829
hogyan tudnám kinyitni,vagy valaki aki jártas benne és megoldaná problémámat
Grittya2018-09-23 18:55:42 // 111828
nincsen
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 18:50:25 // 111827
zárnak van hangja? ha nincs meghalt ...
Grittya2018-09-23 18:49:02 // 111826
sziasztok új tag vagyok,az Amorén,,segítségre lenne szükségem, Vásároltam kb 3 hete egy 159 sedant,1,8 benzin,,,nem nyílik a csomagtér ajtó,a mennyezeti gombsem nyit,és a távirányítóval sem nyit,..A lámpák villognak amikor megnyomom a távirányítón a gombot,de a csomagtér nemnyit, eddig legalább azzal lehetett nyitni..Ha valaki van Kőszeg-Szombathely környékén és tudna segíteni..Szívesen fogadnám,,,
Piritu - 1.000.0002018-09-23 18:16:33 // 111825
Az elmúlt 6 év itt a fórumon nagyrészt a tartálycseréről szólt :-DD
RomeoOne2018-09-23 18:15:23 // 111824
Akkor ott valami nagyon nem oké. A turbónyomásnak egy teligázra pillanatok alatt fel kell szaladnia a maximumra, függőleges állásba.
beeep1462018-09-23 18:08:28 // 111823
Köszönöm a választ, megnézzük.
Saját korábbi tapasztalat vagy tipp?
Saját korábbi tapasztalat vagy tipp?
Zolibácsi2018-09-23 18:02:34 // 111822
kormányszervó olajszint ellenőrzés és ha habos az olaj, akkor szűrő ellenőrzés. Ha szűrő le esett akkor tartály csere. inkább fordulathoz köthető a villanymotor hang, sebességhez nem.
Nézd meg, lehet csak ennyi
Nézd meg, lehet csak ennyi
beeep1462018-09-23 17:45:29 // 111821
Üdv!
A következő problémára várnék nem is inkább tippeket, inkább az esetleges itt a fórumon korábban felmerült tapasztalatokat (6 évig eléggé hanyagoltam az Amore-t.. :-) ). 1 hónapja van meg az autó, és a vétel óta tapasztalom, hogy 0-30 km/h-ig, 1-2 és néha 3-as sebességben olyan hangja van az autónak kihúzatásnál mintha lenne benne egy villanymotor.. 30-40 km/h felett ez megszűnik vagy a motorhang elnyomja.. Redbulz cartárs blogjában teljesen véletlenül találtam rá egy bejegyzésre, hogy váltó.. Váltottunk egy pár üzenetet, ahol elmondta, hogy az M32 6 sebességes váltó típushibája lehet (náls is kellett javítani), nem csak itt hanem egyéb OFF-os autókban. Múlt héten cseréltünk tervezetten váltóolajat, szakszervízben - gyárit (Automery Nyíregyháza). Nem szünt meg a villanymotor. Valakinek esetleg ötlet, tapasztalat?
Holnap fel fogok hívni egy váltójavító céget, de mielőtt szétborítják, jó lenne körbejárni a dolgot.
2.2 JTS, 142.000 km.
Köszönöm.
A következő problémára várnék nem is inkább tippeket, inkább az esetleges itt a fórumon korábban felmerült tapasztalatokat (6 évig eléggé hanyagoltam az Amore-t.. :-) ). 1 hónapja van meg az autó, és a vétel óta tapasztalom, hogy 0-30 km/h-ig, 1-2 és néha 3-as sebességben olyan hangja van az autónak kihúzatásnál mintha lenne benne egy villanymotor.. 30-40 km/h felett ez megszűnik vagy a motorhang elnyomja.. Redbulz cartárs blogjában teljesen véletlenül találtam rá egy bejegyzésre, hogy váltó.. Váltottunk egy pár üzenetet, ahol elmondta, hogy az M32 6 sebességes váltó típushibája lehet (náls is kellett javítani), nem csak itt hanem egyéb OFF-os autókban. Múlt héten cseréltünk tervezetten váltóolajat, szakszervízben - gyárit (Automery Nyíregyháza). Nem szünt meg a villanymotor. Valakinek esetleg ötlet, tapasztalat?
Holnap fel fogok hívni egy váltójavító céget, de mielőtt szétborítják, jó lenne körbejárni a dolgot.
2.2 JTS, 142.000 km.
Köszönöm.
Motomi802018-09-23 11:59:29 // 111820
Ma csodásan megy. A turbónyomás nem megy 1,4 fölé, de nem is esik vissza egy tized bárnál többet. Így tetszik! Máskor elmegy 1,5-ig de akkor visszaesik akár 0,8-ig is és onnan megy fel újból. Az előzéskor kellemetlen. Mikor milyenje van. Ma imádom. Megyek is vele mégegyet. :)
Giuntini2018-09-23 10:44:32 // 111819
Én inkábn szoftverre gyanakodnék. Ha a membrán átszakad, akkor nincs turbó nyomás. Az is lehet, hogy a geometria lapátok le vannak ragadva.
Nekem átszakadt a membrán. Nem volt turbónyomásom, fordulaton épphogy. Ki lett véve a turbó a tengelynek nem volt nagy a lógása, de fel lett újítva.
Nézesd meg először, hogy írva van-e a szoftver. Az természetes, hogy nagyobb gázadásra visdzaesik a turbónyomás, majd újra felépül.
Azt nézd meg, mennyire megy fel a turbónyomás. Ha eléri az 1.5-öt, nincs baj.
Az enyém azt csinálja, jogy sokszor állandó tempomatnál egészen fent van a nyomás, 1,4 bar környékén, gázadásta lejjebb megy, majd felépül. Ez normális.
Nekem átszakadt a membrán. Nem volt turbónyomásom, fordulaton épphogy. Ki lett véve a turbó a tengelynek nem volt nagy a lógása, de fel lett újítva.
Nézesd meg először, hogy írva van-e a szoftver. Az természetes, hogy nagyobb gázadásra visdzaesik a turbónyomás, majd újra felépül.
Azt nézd meg, mennyire megy fel a turbónyomás. Ha eléri az 1.5-öt, nincs baj.
Az enyém azt csinálja, jogy sokszor állandó tempomatnál egészen fent van a nyomás, 1,4 bar környékén, gázadásta lejjebb megy, majd felépül. Ez normális.
tirex2018-09-22 22:25:34 // 111818
Le kell húzni a malac vákumcsövét és ha nincs változás az a baj. Próba szerencse
Motomi802018-09-22 22:21:36 // 111817
Nekem is nagyjából ilyen. 2000-nél rúg egy nagyot utána megtorpan és újból megindul a végéig.
tirex2018-09-22 21:51:41 // 111816
Nekem a malacban volt átszakadva membrán az okozott hasonló tünetet, alacsony fordulaton gyenge volt 2000 után meg elindult mint állat
Motomi802018-09-22 21:40:31 // 111815
Köszi Zolibácsi! A turbót a sor végére hagyom, de majd gondolok a szavaidra! ;)
Vezérlést akarom először átnézetni. A csattogás idegesít. Utána turbónyomás szelep, majd szoftwer.
Ha ezek nem vezetnek eredményre már csak a turbó marad.
Vezérlést akarom először átnézetni. A csattogás idegesít. Utána turbónyomás szelep, majd szoftwer.
Ha ezek nem vezetnek eredményre már csak a turbó marad.
Motomi802018-09-22 21:36:31 // 111814
Az nem kizárt. Idővel kiderül.
Liquid2018-09-22 21:16:35 // 111813
az 56-on szerintem nekem is "sima" gumim volt
Zolibácsi2018-09-22 20:27:46 // 111812
nálam nem ette az olajat és hangja sem volt, egyszerűen nem töltött ha 2500 felett padlóztad vagy hullámzott a nyomás, 2000-ről le padlózva minden rendben volt és 4500 ig tartotta a nyomást.
berobbantam2018-09-22 20:22:46 // 111811
Szia
Pont az ellenkezője.A normállal sokkal csendesebb lett az utastér és közel nem rázot annyira az ültetés sem.Úgy megszokásbol megyek az ismerős utakon.De olyan sima lett minden a normál gumival,hogy mindig 130 felé jártam 100 helyett.Mondjuk ez 156.Van pár mázsa előnye az 59-hez képest.Lehet azért is adja ki ennyire a különbséget.
Pont az ellenkezője.A normállal sokkal csendesebb lett az utastér és közel nem rázot annyira az ültetés sem.Úgy megszokásbol megyek az ismerős utakon.De olyan sima lett minden a normál gumival,hogy mindig 130 felé jártam 100 helyett.Mondjuk ez 156.Van pár mázsa előnye az 59-hez képest.Lehet azért is adja ki ennyire a különbséget.
Süti1592018-09-22 19:43:22 // 111810
Szia,
előfordulhat, hogy kapott egy elfuserált chip tuningot.
előfordulhat, hogy kapott egy elfuserált chip tuningot.
Motomi802018-09-22 19:41:37 // 111809
Akkor úgy gondolom lenne hangja. Ha kifúj valahol annak tipikus hangja van meg ha kopott akkor is. Ennek semmi. Hogy mennyire van elrakódva a geometria rész azt passzolom. Ja, ha lógna a tengely akkor csipegetné az olajat. De nem teszi. Laza 2000 km-t tettem bele és még mindig maxon az olajszint.
Zolibácsi2018-09-22 19:35:50 // 111808
valószínűleg a turbód sem fickós már. Nekem akkor csinált ilyet amikor tengely irányú lógása volt a turbónak.
B verzió valahol el engedi a nyomást a rendszered, lyukas cső vagy bármi
B verzió valahol el engedi a nyomást a rendszered, lyukas cső vagy bármi
Motomi802018-09-22 15:47:50 // 111807
Sziasztok! Taggá váltam nálatok. Köszi szépen! Nyár közepén vettem egy 159 1.9 16v jtd-t. Egy hét után meg is kezdtem a barkácsot. Jöttek a gondok. Elvileg új vezérléssel és olajjal vettem a kocsit. Ránéztem a vezérlésre, tényleg újnak tűnik, Gates szíjjal. Olaj meg pár deci maradék volt a csomagtartóban. Selenia wr. Na most. A gondom az, hogy csattog. Főleg alapjáraton. Alacsony fordulaton gyengének találom. Padlógázas gyorsításnál pedig visszaesik a turbónyomás majd újból felépül. Érezni a teljesítményen is. Amiket eddig tettem:
Üzemanyagszűrő csere(látszólag régi volt)
Porlasztó bevizsgálás( mind tökéletes)
Szívósor lapátkák off
Dpf kibelez( sokat városozok, nem regenerált. Kényszer reg után is legjobb esetben 60%-ra tisztult.)
Map szenzor csere( 0,2-ről indult elötte a turbónyomás mutató)
Egr gyári szűkitő beszerelés
Szóval imádom a kocsit de még van mit finomítani.
Amire gyanakszom:
Vezérlés nincs jelen
Vgt szelep xar
Meg tegnap beszéltem Mankyval. Terveim vannak vele ;).
Nem akarok erőgépet csak offolni a sallangokat meg kellemes autózást.
Üzemanyagszűrő csere(látszólag régi volt)
Porlasztó bevizsgálás( mind tökéletes)
Szívósor lapátkák off
Dpf kibelez( sokat városozok, nem regenerált. Kényszer reg után is legjobb esetben 60%-ra tisztult.)
Map szenzor csere( 0,2-ről indult elötte a turbónyomás mutató)
Egr gyári szűkitő beszerelés
Szóval imádom a kocsit de még van mit finomítani.
Amire gyanakszom:
Vezérlés nincs jelen
Vgt szelep xar
Meg tegnap beszéltem Mankyval. Terveim vannak vele ;).
Nem akarok erőgépet csak offolni a sallangokat meg kellemes autózást.
Liquid2018-09-22 10:06:35 // 111806
Nem tudom te mit éreztél, de az ég világon semmi negatív nincs egy XL-es gumival. Főleg hogy a 159 méretében nem is nagyon van más. A RunFlat esetleg lehet másabb, de az több mint erősített. Az erősített oldalfal a súlyindex velejárója, az pedig valamilyen szinten méretfüggő.
Hogy érted azt, hogy a gyorshajtottál érzetre? Hangos volt? Mert az inkább minta...
Hogy érted azt, hogy a gyorshajtottál érzetre? Hangos volt? Mert az inkább minta...
berobbantam2018-09-21 23:51:57 // 111805
Hello
Nem erősített oldalfalú gumija van véletlen?Én avval legeltem be a 156-on.Most lekopott és vettem normált.Soha többet erősített.1 hónapig a kilóméter órát lestem.Folyton gyorshajtásba keveredtem úggy érzésre😃
Nem erősített oldalfalú gumija van véletlen?Én avval legeltem be a 156-on.Most lekopott és vettem normált.Soha többet erősített.1 hónapig a kilóméter órát lestem.Folyton gyorshajtásba keveredtem úggy érzésre😃
ZoliNix2018-09-21 23:07:15 // 111804
Látkák= lapátkák.
Ez a szr azt hiszi tudja mit akarok írni....
Ez a szr azt hiszi tudja mit akarok írni....
ZoliNix2018-09-21 23:04:25 // 111803
Most nekem sem mutat, de ki lettek szedve a látkák mikor beszivta a fele bandát.
Előtte kicsit megmozdult a mutató alapjáraton is.
Lehet hogy el volt koszolódva, vagy már nem voltak a helyükön a lapátok.
Előtte kicsit megmozdult a mutató alapjáraton is.
Lehet hogy el volt koszolódva, vagy már nem voltak a helyükön a lapátok.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 21:21:28 // 111802
Rájöttem.. váltógomb csere lesz ebből :-S
Ha lefelé nyomom az egész váltógombot, akkor engedi R-ből P-be szépen simán.
Ahogy nézem nem is én szedtem ezt le először. Ezt az AO fórumin is írták, a váltógomb leszedős topicban :-) Könnyen le fog jönni, mert előtted már úgyis le volt szedve :-D
Na nálam is így van. Meglesem majd, hogy tuningolható e valahogy, vagy egy 40-es ugrott.
Legszívesebben elhajítanám az egész műanyag baszt, és tennék rá egy alu golyót a'la Ferrari. Lenyomva venné az R-t, P-t. :-)
Ha lefelé nyomom az egész váltógombot, akkor engedi R-ből P-be szépen simán.
Ahogy nézem nem is én szedtem ezt le először. Ezt az AO fórumin is írták, a váltógomb leszedős topicban :-) Könnyen le fog jönni, mert előtted már úgyis le volt szedve :-D
Na nálam is így van. Meglesem majd, hogy tuningolható e valahogy, vagy egy 40-es ugrott.
Legszívesebben elhajítanám az egész műanyag baszt, és tennék rá egy alu golyót a'la Ferrari. Lenyomva venné az R-t, P-t. :-)
Liquid2018-09-21 20:11:06 // 111801
úgy-úgy :) Szoktam is mondani, hogy a bátorságom előbb fogy el minthogy bármi bizonytalanságot mutatna.
Smith2018-09-21 17:12:37 // 111800
Egyetértek, semmi baj nincs a Ti-vel, és úgy befexi a kanyart vele, hogy néha már én fosok, hogy borulunk. De nem. Oda van szögezve az úthoz, bármilyen kanyart képes volt eddig bevenni. Akárki beül, csak les, hogyan tud ez kanyarodni. Brutális.
Smith2018-09-21 17:10:51 // 111799
Ezt nem tudom megmondani. Nekem nem mutat semmit, az biztos. Talán a többiek is nyilatkoznak :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 16:11:44 // 111798
Köszi :-)
_Ata_2018-09-21 15:32:42 // 111797
Gondolkodtam rajta, majd ha nem lesz mar masra kolteni :D
_Ata_2018-09-21 15:30:29 // 111796
Szép az a felni :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 15:09:30 // 111795
Egyébként szerintem a 19-essel jobb a komfort, nekem sincs vele semmi bajom. Mondjuk Bp-n biztos megőrülnék és sajnálnám is használni, de itt nálunk nem vészes. Pedig reggelente 100m földút is van az útvonalban. Vicc, hogy a fél város kis utcákon erre kerül, de legalább becsülettel lesimítják pár hetente ezt a szakaszt :-)
Egyszer vezettem sima futóművel 159-et, azért úgy tényleg puhább, komfortosabb, viszont még kevesebb a visszajelzés az útról, elvész az autó maradék agresszivitása is :-)
Egyszer vezettem sima futóművel 159-et, azért úgy tényleg puhább, komfortosabb, viszont még kevesebb a visszajelzés az útról, elvész az autó maradék agresszivitása is :-)
Liquid2018-09-21 15:06:27 // 111794
kell egy jó is 18-as télre :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-21 15:03:46 // 111793
_Ata_2018-09-21 14:56:28 // 111792
Köszi mindenkinek:) Szerintem is a optikailag a 19 es kerek all jol ennek az autonak. Es sajna jon a tel, lehet felrakni a 17est :(
Liquid2018-09-21 14:32:51 // 111791
úgyvan, egy járható út pl. a 225/55R17 az kellően ballonos.
De szerintem se extrán rázós TI. Az enyém most ráz mint a barom, de azért mert ütnek a felnik és szarok a gumik :)
De szerintem se extrán rázós TI. Az enyém most ráz mint a barom, de azért mert ütnek a felnik és szarok a gumik :)