Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2018-10-04 13:28:38 // 112156
Ha megint könnyezne valahol, azt érezném X méteres körben. Most csak "meleg" szaga van és pattog leállítás után :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 13:24:15 // 112155
Mer' mindig nyitogatod a géptetőt :-DDD Ha rossz a szaga, már húzod is ki a dugattyúkat, hogy minden stimmel e :-DDD
Giuntini2018-10-04 13:22:57 // 112154
Csak a Tibinek nincs hangja:(
Shadin2018-10-04 12:56:06 // 112153
A benyásban a hangja mellett tetszik egy jó kvázi csapatás után a motor(tér) "szaga". Az teljesen más mint a dízelé.
PBali2018-10-04 12:32:51 // 112152
Abszolút igazad van...de én már csak ilyen agyalós vagyok...:-) Ez a dízel hiszti se segíti elő, hogy "megnyugodjak"...aztán úgyis meglátjuk mi lesz belőle.
Szabolcs 1592018-10-04 12:30:43 // 112151
Szép napot kívánok mindenkinek 🐍 🍀 🇮🇹
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 12:24:46 // 112150
Jól gyanítod :-D Amúgy a Tiéd is egy jól felszerelt, szép darab, szóval lehet nincs is miért matekozni ezen.
PBali2018-10-04 12:22:43 // 112149
Gyanítom ez Ata verdája lesz...:-) Az is nagyon tuti. Nagyjából én is elengedtem, de szintén felsejlik néha! :-D Ha viszont elkezdek matekozni, az árkülönbség nem biztos, hogy nekem megéri...ez ilyen, mindenki úgy matekozik, ahogy a saját képlete engedi :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 12:15:36 // 112148
És hát igen :-DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 12:14:55 // 112147
Valami ilyesmi :-D Első autóm aminek szeretem a hangját :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 12:13:40 // 112146
Én már elengedtem :-) Néha még úgy felsejlik, hogy mi lenne ha, de alapvetően alszik a vezérhangya. :-) Nagyon szép így fehérben, antracit felnikkel amúgy. Egy TBi-re voltam nagyon rápörögve két éve szeptember körül. Szürke, bőrös műszerfalas gép. Nem sokon múlt, nem rajtam múlt :-) Egy cartárs használja boldogan.
RomeoOne2018-10-04 11:46:01 // 112145
Na most ránéztem én is. Nagyon jól néz ki az a fehér ezzel a sötét Ti felnivel. A kipufogóvég elég csibészes, úgy látom, hogy ráadásul felfelé áll kicsit. Ad egy plusz pikantériát a kocsinak, de sztem még belefér.
PBali2018-10-04 11:22:49 // 112144
Hát ja, elég "durván" kiáll, lehet csak ez a baja. Kíváncsi vagyok mennyire lesz kapós...Ritka is, szép is, benzines is, Ti is...
PBali2018-10-04 11:19:34 // 112143
Ja tényleg...:-) De azért a hirdetésfigyelő még aktív neki...:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-04 11:19:33 // 112142
szép az csak nagyon kitolta az idiótája, a hangja meg tényleg zsír, szépen dörmög ...
PBali2018-10-04 11:18:44 // 112141
:-D Szép is az...Nemrég voltunk Nápolyban, sehol ennyi Maseratit nem láttam, mint ott, illetve a környékén. Volt QP is (pályán se ment 90-100-nál többet, úriasan vezették), Ghibli is, GT is, de amiből a legtöbb volt, az az itthon igencsak ritka Levante. Persze Alfa is sok volt. A szállásunk előtt mindig egy kék 159 SW parkolt.
Giuntini2018-10-04 11:14:26 // 112140
Warbi nem startolna rá! Ő mar nem ülne at egy 4 hengeresbe...😊
RomeoOne2018-10-04 11:08:38 // 112139
Ő már csak egy Quattroporte-ról álmodozik :D
PBali2018-10-04 10:59:53 // 112138
Szép...elfogadnám :-) Egyedül a nem gyári kipuff nem tetszik így képekről, bár a hangja biztos jobb tőle, de szebb nem lett vele. Szerintem :-) Kíváncsi vagyok Warbi "rástartol-e", szerintem kicsit még úgy van vele ő is, mint én, nem tudta teljesen elengedni ezt a TBi témát...:-) De majd megcáfol, ha mégis.
RomeoOne2018-10-04 10:34:11 // 112137
Gyárilag tuti ott kéne lennie. Attól, hogy ültetnek rajta 2 centit meg kap egy küszöböt, nem fogja máshova verni a kavicsot. Bár, fene tudja, én már semmiben sem vagyok biztos :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-04 09:51:59 // 112135
Ki kellene olvasni azt az autót. DPF tömődöttséget, nyomáskülönbség szenzor értéket. Nekem a nyomás szenzor lett beteg, akkor regenerált 40km után (bár neked ezek szerint 20km???). Meg kellene nézni, hogy lefut e a regenerálás (kb 10 perc) és mennyi lesz utána az eltömődöttség. Egy ilyen nyomás szenzor tízenpár ezer Ft-os kategória és lehet hogy ennyi a baja.
A szúrós szagot többen írtátok, én még soha nem éreztem regeneráláskor..
Ha sokat használod városban az autót, akkor az egr-től lehet hogy jobb megszabadulni. A DPF maradhat, meg kell találni az okát, hogy miért regenerál sűrűn.
Giuntini2018-10-04 09:33:18 // 112134
Egy pár érdekesség! Eddig ezen a fórumon nem volt nagyon téma az ékszíjtárcsa. Pedig egy-két gondolatot megér. Mikir Csörit felhívtam tanácsért, miután történt, elmondta hogy ez a2,4-nél megtörténik, nem én vagyok az első és az utolsó, hogy így elhagyja magát. Az 1,9-nél súlyosabb a helyzet, kevésbé gyakori, de ott viszont sokszor alágyűri a szíjat a vezérlés alá, átugorhat a bordásszíj. A 2,4-nél ez a gyakoribb, ami nálam történt. Tehát preventív ezt is ellenőrizni kell. Ha repedés van a gumiban, érdemes nem várni vele.
beli212018-10-04 09:15:47 // 112133
Nyílván nem szeretnék tdi es pdtdi füstöt magam mögött, de az autó érdekében gondolkodom ezek kiiktatásán. És tisztában vagyok vele, hogy mem az autó hibája, ez az ilyen jellegű használatból adodik.
beli212018-10-04 09:12:42 // 112132
A folytószelep alján van a csatlakozó és az nem volt rádugva. Visszadugtam es sokkal pörgősebb, érezhetően kap levegőt az autó. Elötte kicsit lomha volt, de nem zavaróan. EGR és barátaira gondoltam.
Egyébként érdekes hogy hibakód mentes volt lehúzott csatival is. Az autócska teljesen füst mentes (de tényleg erős gázadásnál sincs semmi füst)
Uj porlasztok vannak.
beli212018-10-04 09:08:57 // 112131
Semmi hibát nem dobott. Éreztem hogy lomhább kicsit, en EGR es barátaira gondoltam. De amióta észrevettem es visszadugtam sokkal pörgősebb, jobban húz.
Liquid2018-10-04 09:05:43 // 112130
A heti 2 regen igen erős ennyi km-nél.
Preventív jelleggel nem kell semmihez hozzányúlni, ha nincs bajod vele, viszont ha ha ennyire kicsi a 2 regen közti km, és többször se sikerül a regen, akkor hamar probléma lesz.
Ilyenkor egy kényszerített regen meg tudja oldani, vagy egy tisztítás.
Viszont az is kérdés, hogy mi van a látható dolgok mögött. A DPF problémáit igen nagy részben valami más okozza. EGR, injektorok, lyukas turbocső, akármi, amitől egy DPF nélküli dízel füstölne mint állat.
Szóval én megnézetném a helyedben, hogy minden kerek-e.

Pontosan melyik csati volt lehúzva?
Zolibácsi2018-10-04 09:04:45 // 112129
Ha jó a dpf hagyd fenn, egr ha baj van vele ráersz akkor foglalkozni. Csati lehuzva, lehet hajlamos a be ragadasra és hibát dob?
beli212018-10-04 08:59:21 // 112128
Sziasztok CARtársak. Egy örök érvényű kérdéssel fordulok hozzátok. Az alany egy 2.4-es 159-es autócska. Nem mindennapi használatra vettem, olyan szerelem autó. Heti max 40km !!!!! -ert megyek vele. Szerintetek -a későbbi es rendszeres problémák elkerulese végett- kiiktassam az EGR-t es a DPF-et.???!!!!! Egyébként már most (2 hónapja van nálam az autó) hetente legalabb kétszer regenerál vagy csak próbál, érzem azt a szúrós szagot es a fogyasztás is növekszik. (Nyilván ilyenkor M3)
Ja es egy érdekesség. Most vettem észre hogy a pillangó szelep csatija le volt húzva. Visszadugtam es az auto új erőre kapott, sokkal pörgősebb.
Előző tulajdonos vajon miért tette....???!!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 21:38:50 // 112127
meg bemegy alá a kosz az még rondább...
RomeoOne2018-10-03 21:21:22 // 112126
A fehéren csúnyán megsárgul, sajnos. Lehet levették róla. Mondjuk jó nagy hülyeség, az enyém fél év alatt nagyon csúnyán összeverte pont azt a kis részt, ahol a fóliának kellett volna lennie.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 19:39:08 // 112125
meglesem nálam 2db TI van de a Berlinean szerintem nincs... pedig fényezve sem volt :)))
Giuntini2018-10-03 19:05:39 // 112124
Érdekes volt ez a kézifék dolog. Alánéztünk, a bowden kicsit lógott. Sehol nem volt szakadás. A könyöktámasz alatt állítottam a csavaron és jó lett! Na ne már... Mitől tud így egyik pillanatról a másikra elállítódni??? Lehetett látni, hogy a kar húzta a bowdent.
Roll19832018-10-03 19:02:23 // 112123
De kéne lenni rajta, úgy néz ki fényezés után ez már lemaradt. :D :D :D
csokagm2018-10-03 17:44:36 // 112122
Ti-n kavicsvédő fólia nincsen? Vagy csak erről került már le? Mondjuk nagyon szép. Meg nagyon felszerelt, de 4ért már lehet nem ilyet vennék.
Motomi802018-10-03 16:50:26 // 112121
Nem érzem egészségesnek. Megpróbálom majd az olajcserét. Meg megpróbálom leellenőrizni azt a bizonyos szűrőt az olajtartályban.
Tocke2018-10-03 14:33:05 // 112119
Az enyhe vibráció nálam is megvan és van egy kis hangja is. Nem tudom, az olajcserével jobb lesz e.
PBali2018-10-03 14:01:18 // 112118
Néztem=ránéztem fent van-e már.
PBali2018-10-03 14:00:00 // 112117
Ma is néztem már a hahu-n...:-) Mikor kerül fel? :-)
Motomi802018-10-03 13:47:42 // 112116
Sziasztok! Szervónak van szezonja? Az enyém most azt kezdte, hogy egy helyben ha tekerem a kormányt, kicst "darálósan" megy. Szivattyúhangot nem hallok.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 13:19:58 // 112115
na de megjött a fehér TI Berlinea TBi, a Ragazzon kipuff szépen duruzsol alatta, a szervizkönyve meg kisregény szerűen van teleírva... adnak a dolgokra na :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-03 12:17:32 // 112114
szép ez a szín és ritka... az ára majd eldönti kinek ér meg ennyi pluszt ...
Tocke2018-10-03 11:59:40 // 112113
Köszönöm szépen, akkor kell a 2x1 liter.
Shadin2018-10-03 11:55:26 // 112112
Emlékeim szerint 1,6 liter.
Tocke2018-10-03 11:16:48 // 112111
Sziasztok. tudja valaki mennyi szervo olaj kell a kormányműbe? 1,9 jtdm a vas. A kezelési pont a szervo olajat nem említi. Köszi.
Smith2018-10-02 22:44:44 // 112110
A 79000 is mágikus szám, mint a 119000 :D
yani🍀2018-10-02 22:39:16 // 112109
Vagy rendhagyó módon, előre tekerik az óráját:-)
yani🍀2018-10-02 22:37:21 // 112108
Na, ezt sem innen fogják megvenni:DDD
Természetesen korrekt, hogy jelezted, félre ne értsd!
Zolibácsi2018-10-02 22:32:46 // 112107
Csak jelzem, nem tudom erről van e szó, de szerelőm mondta kb egy hónapja, hogy lesz egy 159 1,8 tbi nagyon szép állapotban 70 ezer körüli futással, na azt véletlenül se vegyem meg mert a motorját éppen vakarják össze, széthajtották. Remélem nem ez az....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak