Tocke2018-10-02 09:13:10 // 112090
Köszi, megpróbálom. Elég, ha kiszívatom a tartályból vagy van valami más módja is a cserének?
Roll19832018-10-02 09:08:12 // 112089
Ködfényszórókból van valami bevált márka? A mostaniak nagyon besárgultak, így cserélném őket.
Roll19832018-10-02 09:07:05 // 112088
Köszi, fotók alapján tényleg közel van a gyárihoz.
Roll19832018-10-02 09:06:41 // 112087
Igen, a szinter nekem is eszembe jutott már. Futok egy kört a városba és kiderül, hogy mit vállalnak az itteni szakik, amint lekerülnek a felnik az autóról.
PBali2018-10-02 08:25:33 // 112086
Hali, Morfiusz Cédula csináltatta meg antracit szürke színben (blogjából emlékszem), selyemfémű lakkal, az szerintem nagyon szép lett a képek alapján és közel áll a gyári színhez.
Liquid2018-10-01 20:13:20 // 112085
elsőre cserélnék folyadékot
Tocke2018-10-01 19:06:18 // 112084
Srácok, elkezdett nyöszörögni a kormányművem. Kis sebességnél, vagy álló helyzetben enyhe nyöszörgést hallok és érzek is vibrációt a kormányon. Az olaj nem habosodik, 4 éve volt tartály és olaj is cserélve. Az olajszint a minimum jelen van. Annyi még, hogy preventív jelleggel 3 hete kapott a kormánymű zsírzást és új gumiharangokat. Szépen hálálja meg a dög :-(
Van valami tippetek, mi lehet ez? Köszönöm.
Van valami tippetek, mi lehet ez? Köszönöm.
RomeoOne2018-10-01 16:22:02 // 112083
Végül ráböktem egyre, a végeredmény sztem kicsit sötétebb lett
Ez talán félreérthető. Azt akartam mondani, hogy egyet kiválasztottam, hogy hátha az majd olyan lesz, mint a gyári sötétebb fényezés (mint a Warbié is), de a végeredmény ahhoz képest sötétebb lett. (és nem a színkártyához képest lett sötétebb)
Ez talán félreérthető. Azt akartam mondani, hogy egyet kiválasztottam, hogy hátha az majd olyan lesz, mint a gyári sötétebb fényezés (mint a Warbié is), de a végeredmény ahhoz képest sötétebb lett. (és nem a színkártyához képest lett sötétebb)
RomeoOne2018-10-01 16:19:30 // 112082
Én érdeklődtem pár helyen, de azt mondták, hogy fényező egy felnivel nem áll le kínlódni, mert ugyanannyit tud érte elkérni, mintha egy elemet fújna le és 10x akkora munka.
Marad a szinterezés. Annál is marha nagy a színválaszték. Én is hasonló színt akartam, mint a gyári sötétebb fényezés, de egy színkártyán látva ezer színt egymás mellett, marhára nem fogsz tudni választani.
Végül ráböktem egyre, a végeredmény sztem kicsit sötétebb lett. De még nem láttam a kocsin, mert tavasszal csináltam és most fog először felkerülni. Én azt javaslom, hogy nézd ezeket a kékes szürke színeket a kártyákon és a világosabbakra törekedj. A felnin úgy is sötétebbnek fog mutatkozni. meg nagyon finomszemcsés porfestéket válassz.
blog
Marad a szinterezés. Annál is marha nagy a színválaszték. Én is hasonló színt akartam, mint a gyári sötétebb fényezés, de egy színkártyán látva ezer színt egymás mellett, marhára nem fogsz tudni választani.
Végül ráböktem egyre, a végeredmény sztem kicsit sötétebb lett. De még nem láttam a kocsin, mert tavasszal csináltam és most fog először felkerülni. Én azt javaslom, hogy nézd ezeket a kékes szürke színeket a kártyákon és a világosabbakra törekedj. A felnin úgy is sötétebbnek fog mutatkozni. meg nagyon finomszemcsés porfestéket válassz.
blog
Roll19832018-10-01 15:59:08 // 112081
Ha lekerülnek a nyári Ti felnik az autómról, akkor kapnak egy felújítást, mert a korábbi svájci tulaj néhányszor megjelölte őket. A terv az, hogy erről a sima ezüsttől elbúcsúzok és azt a sötétebb színt választom, ami WarbiRunner felnijén is van. Mi lehet ennek a színkódja, tudja valaki?
RomeoOne2018-10-01 15:17:36 // 112080
Nem vagyok amúgy gumis, csak egy ideje már eléggé elmerültem a témában. Sztem jobban, mint itt a fórumon bárki más. De ha van, aki nálam hozzáértőbb, esetleg a Continál, az Apollo-nál, a Hankook-nál stb. dolgozik, én szívesen átadom a terepet :D
Liquid2018-10-01 15:13:08 // 112079
húú de hétfő van, ez valóban csak nyomtatási nézet :)
Asszem jobb lesz ha nem imitálom tovább a munkát :)
Asszem jobb lesz ha nem imitálom tovább a munkát :)
RomeoOne2018-10-01 15:08:06 // 112078
Ugyanazokat a gumikat nézed, csak annyit csináltál ,hogy a másodikon kikattintottad, hogy az XL-es indexet ne jelenítse meg a táblázatban :DDD
Liquid2018-10-01 15:02:25 // 112077
Jaaa, hogy te vagy a gumis is :D
Igen valahogy úgy van, hogy egy adott mérethez 1 vagy 2 súlyindex tartozik, és ahol van kettő ott a nagyobbat XL-nek hívják.
Viszont akkor ezt hova helyezed el a világképben? :)
Az Uniroyal oldalán nézegettem a products alatt.
Az egyik XL a másik nem, a súlyindex pedig egyforma :)
Igen valahogy úgy van, hogy egy adott mérethez 1 vagy 2 súlyindex tartozik, és ahol van kettő ott a nagyobbat XL-nek hívják.
Viszont akkor ezt hova helyezed el a világképben? :)
Az Uniroyal oldalán nézegettem a products alatt.
Az egyik XL a másik nem, a súlyindex pedig egyforma :)
Morfiusz Cédula2018-10-01 14:52:38 // 112076
Ahogy írod, a Pirelliből _elvileg_ van ebben a méretben (235/40R19) nem XL, nekem tavasszal viszont nem sikerült beszereznem, mindenhol csak XL-et tartottak.
RomeoOne2018-10-01 14:30:27 // 112075
Valaki, gumihoz értő igazán felszólalhatna végre :)
Itt vagyok, nem tűnik fel? :DDD
Egy adott méretnek van egy súlyindexe. Nincs olyan, hogy 235/40R19-ből van 88-as, 91-es meg 92-es.
Az fixen 92-es, ha nem XL.
Az XL, meg erősített oldalfal, pontosabban eXtra Load, nagyobb terhelhetőség, tehát nagyobb súlyindex. Az adott méretnél 96. De amúgy az is fix egy adott méretnél, nincs 95-ös meg 98-as XL ezen a méreten. Ilyen egyszerű.
Itt vagyok, nem tűnik fel? :DDD
Egy adott méretnek van egy súlyindexe. Nincs olyan, hogy 235/40R19-ből van 88-as, 91-es meg 92-es.
Az fixen 92-es, ha nem XL.
Az XL, meg erősített oldalfal, pontosabban eXtra Load, nagyobb terhelhetőség, tehát nagyobb súlyindex. Az adott méretnél 96. De amúgy az is fix egy adott méretnél, nincs 95-ös meg 98-as XL ezen a méreten. Ilyen egyszerű.
Liquid2018-10-01 14:19:01 // 112074
Nem is mondtam olyat :)
Ahogy én értem, az XL konkrétan egy adott méret legnagyobb súlyindexe utáni lépcső.
A téligumim pl. 98V XL (Nexen Winguard Sport 235/45R18)
A nyári pedig 98Y XL volt (Uniroyal RainSport 3 245/40R19)
Valaki, gumihoz értő igazán felszólalhatna végre :)
Ahogy én értem, az XL konkrétan egy adott méret legnagyobb súlyindexe utáni lépcső.
A téligumim pl. 98V XL (Nexen Winguard Sport 235/45R18)
A nyári pedig 98Y XL volt (Uniroyal RainSport 3 245/40R19)
Valaki, gumihoz értő igazán felszólalhatna végre :)
RomeoOne2018-10-01 14:00:57 // 112073
Akkor az bizony XL
RomeoOne2018-10-01 14:00:48 // 112072
Nem. Egy adott gumiméret determinál egy súlyindexet. Az XL-es változat pedig a méretre jellemző nagyobb súlyindexet. Ez (majdnem 100%-ra biztosan mondom, hogy) minden esetben +4 szokott lenni.
235/45R18-on 94 a sima, 98 az XL
235/40R19-en 92 a sima, 96 az XL
stb.
235/45R18-on 94 a sima, 98 az XL
235/40R19-en 92 a sima, 96 az XL
stb.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-01 13:48:27 // 112071
Áhh sht...nem 92. Hanem 96 Y, ahogyan a gyári szerelésű is.
Liquid2018-10-01 13:44:04 // 112070
az XL a súlyindex mellett van, tehát 96-osból pl van ilyen és olyan is
RomeoOne2018-10-01 13:29:41 // 112069
A 92-es nem XL-es. Érdekes, mert a gyári honlap nem mutat nem XL-es változatot.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-01 13:27:16 // 112068
A Satin szerintem nem XL-es, nem látok rajta ilyen jelzést 92 Y. Az a 2.5t terhelhetőség elégnek tűnik :-)
A gyári Conti SC3 sem volt xl-es amúgy. Annyit tudok, hogy legközelebb is pont ilyen gumit vennék. Nagyon sokkal halkabb, nem kopik durván, és kényelmesebb mint a Contik voltak.
A gyári Conti SC3 sem volt xl-es amúgy. Annyit tudok, hogy legközelebb is pont ilyen gumit vennék. Nagyon sokkal halkabb, nem kopik durván, és kényelmesebb mint a Contik voltak.
Roll19832018-10-01 12:59:49 // 112067
17-est keresek a téli felnire.
RomeoOne2018-10-01 12:48:29 // 112066
Most direkt átnéztem pár márkát 235/40R19-ben
Continental:
A Conti Sportcontact3-ból van elvileg nem XL-es (tehát 92-es súlyindexű) gumi. De tekintve, hogy már az SC6-nál járnak, ez azért beszédesnek is mondható.
Michelin:
Nyári gumiból nincs nem XL-esük a méretben. Csak téliből egy minta. N0-s indexxel, azaz Porsche homologizáció.
Pirelli:
Itt relatíve van választék, P Zero-ból és P7 Cinturato-ból is a gyártói honlap szerint van 92-es súlyindex.
Dunlop:
Sport Maxx RT-ből van 92-es indexű. Ennél is beszédes, hogy a legfrissebb minta az RT 2
Vredestein:
Nincs nem XL-es
Goodyear:
Az Eagle F1 Asymmetric 2-ből van 92-es súlyindex. Megjegyzem, hogy ennél a típusnál is a 3-as jelzésű a legújabb minta.
Bridgestone
A Potenza RE050A-ból van 3 fajta XL-es és egy fajta nem XL-es. Ez utóbbi G-s üzemanyag indexű, szóval valószínűleg kopik gyorsan. Biztos tapad is. Ez is elég sportautó használatot sejtet. Amúgy ez sem egy friss minta.
Hankook:
Nincs.
A fentebbiek alapján tényleg levonható a következtetés, hogy nem nagyon erőltetik a nem XL-est ebben a méretben. Kimondottan sportkocsikra van nem XL-es ebben a méretben. A Pirellin kívül az újabb abroncs mintákból nincs is, csak XL.
Simán el tudom képzelni azt is, hogy fejlesztettek ezen a részén is annyit, hogy nincs számottevő különbség és elmúltak már azok az idők, mikor az XL-es egy batár gumi volt, ami rontotta a menetdinamikát.
Continental:
A Conti Sportcontact3-ból van elvileg nem XL-es (tehát 92-es súlyindexű) gumi. De tekintve, hogy már az SC6-nál járnak, ez azért beszédesnek is mondható.
Michelin:
Nyári gumiból nincs nem XL-esük a méretben. Csak téliből egy minta. N0-s indexxel, azaz Porsche homologizáció.
Pirelli:
Itt relatíve van választék, P Zero-ból és P7 Cinturato-ból is a gyártói honlap szerint van 92-es súlyindex.
Dunlop:
Sport Maxx RT-ből van 92-es indexű. Ennél is beszédes, hogy a legfrissebb minta az RT 2
Vredestein:
Nincs nem XL-es
Goodyear:
Az Eagle F1 Asymmetric 2-ből van 92-es súlyindex. Megjegyzem, hogy ennél a típusnál is a 3-as jelzésű a legújabb minta.
Bridgestone
A Potenza RE050A-ból van 3 fajta XL-es és egy fajta nem XL-es. Ez utóbbi G-s üzemanyag indexű, szóval valószínűleg kopik gyorsan. Biztos tapad is. Ez is elég sportautó használatot sejtet. Amúgy ez sem egy friss minta.
Hankook:
Nincs.
A fentebbiek alapján tényleg levonható a következtetés, hogy nem nagyon erőltetik a nem XL-est ebben a méretben. Kimondottan sportkocsikra van nem XL-es ebben a méretben. A Pirellin kívül az újabb abroncs mintákból nincs is, csak XL.
Simán el tudom képzelni azt is, hogy fejlesztettek ezen a részén is annyit, hogy nincs számottevő különbség és elmúltak már azok az idők, mikor az XL-es egy batár gumi volt, ami rontotta a menetdinamikát.
Liquid2018-10-01 12:26:41 // 112065
javítom magam: van de nagyon kicsi a merítés
Smith2018-10-01 12:17:34 // 112064
Bárhol kapható, nekem Csöri rendelte mikor cserélte is, volt vagy 400 Ft. :)
Liquid2018-10-01 12:16:33 // 112063
19-esben szerintem csak XL-es van. Tehát nem rontanak, mivel eleve avval van szerelve :)
RomeoOne2018-10-01 12:06:41 // 112062
Nem mondanám, hogy nem lehet komolyan venni. Nem törvényszerű, hogy XL-esnek kell lennie. Csak ebben a méretben már simán drágább a nem XL-es, mint az XL-es.
Nekem Vredestein Ultrac Vorti van most fent, ami kvázi sportgumi és a folyamatos pályahasználattól nagyon gyorsan kopik is. Ez a második szezonjának a vége lesz és vakargatom a fejemet, mert ha vissza is rakom a következő nyárra, abból már max 2-3 hónapot fog kibírni. Szóval majdnem 2 szezon alatt lefutottam az új abroncsaim. Igaz, nem is tudtam soha különösebben zavarba hozni, ha tapadni kellett.
Na, de hogy az első részhez visszakanyarodjak, a felvázolt okból kifolyólag nézegettem a Pirelli P Zero új sportváltozatát, mert iszonyúan tetszik a mintája. Az én méretemben van XL-es nagyon drágán, meg nem XL-es kibaszott drágán. Az utóbbi N1-es jelölésű, azaz Porsche-re homologizált abroncs. Szóval az XL-es a kommersz, a nem XL-es meg a drága, speckó abroncs. Nem mondanám komolyan vehetetlennek.
Nekem Vredestein Ultrac Vorti van most fent, ami kvázi sportgumi és a folyamatos pályahasználattól nagyon gyorsan kopik is. Ez a második szezonjának a vége lesz és vakargatom a fejemet, mert ha vissza is rakom a következő nyárra, abból már max 2-3 hónapot fog kibírni. Szóval majdnem 2 szezon alatt lefutottam az új abroncsaim. Igaz, nem is tudtam soha különösebben zavarba hozni, ha tapadni kellett.
Na, de hogy az első részhez visszakanyarodjak, a felvázolt okból kifolyólag nézegettem a Pirelli P Zero új sportváltozatát, mert iszonyúan tetszik a mintája. Az én méretemben van XL-es nagyon drágán, meg nem XL-es kibaszott drágán. Az utóbbi N1-es jelölésű, azaz Porsche-re homologizált abroncs. Szóval az XL-es a kommersz, a nem XL-es meg a drága, speckó abroncs. Nem mondanám komolyan vehetetlennek.
RomeoOne2018-10-01 12:00:39 // 112061
Amúgy azok az Satin abroncsok XL-esek? Az enyémek azok és annak is ilyen az oldalfala. Igazából olyan, mint ha masszív peremvédője lenne. Egy fokkal nyugodtabb is vagyok padka mellé parkolásnál mert az abroncs oldalfala éri el legelőször a padkát és ha nem lendülettel parkolok, akkor hamarabb észreveszem, hogy túl közel vagyok, mint hogy baja lenne a felninek.
ZoliNix2018-10-01 11:56:37 // 112060
Srácok!
Aki otthon cserél kerékcsapágyat mindenki nyomatékkulcsot használ?
Vagy csak érzésre?
Az elsőt még cseréltettem, de nem várnék a szerelőre a hátsónál, hosszú a sor.
Ehhez még nem merek olyan bátran hozzányúlni mint a régebbi autóimhoz.
Aki otthon cserél kerékcsapágyat mindenki nyomatékkulcsot használ?
Vagy csak érzésre?
Az elsőt még cseréltettem, de nem várnék a szerelőre a hátsónál, hosszú a sor.
Ehhez még nem merek olyan bátran hozzányúlni mint a régebbi autóimhoz.
Shadin2018-10-01 11:47:09 // 112059
Már nem sokat, de amelyik nem XL-es a 19"-os méretben azt nem is venném komolyan.
Roll19832018-10-01 11:06:08 // 112058
Srácok, az XL gumik mennyit rontanak a TI komfortján?
Liquid2018-10-01 10:28:23 // 112057
Attól függ milyen ülés, a TI-nél esélytelen.
A kvázi fapados szövetülésnél megoldható. Kérdezd meg Dömpi-t. Neki volt 3 gyerekülése ha jól emlékszem.
A kvázi fapados szövetülésnél megoldható. Kérdezd meg Dömpi-t. Neki volt 3 gyerekülése ha jól emlékszem.
Shadin2018-10-01 10:07:35 // 112056
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-01 10:00:14 // 112055
Vredestein Ultrac Satin 235/40 ZR19. Idén vettem rá, szóval ezt még nem kell gumiápolózni :-DD.
Előtte a gyárinak megfelelő ContiSportcontact 3 volt. Látható különbség van a két gumi között, hiába azonos a méret. A Conti összefeszül, úgy áll a felnin, mint valami germán tuningautón. A Vredestein oldalfala viszont függőlegesen követi tovább a felni vonalát, ezért láthatod "suvosabbanak" :-) Nekem így tetszik jobban, bár lehet nem az oldalnézet áll neki legjobban.
Ami még sokkal fontosabb, az a komfort és a gördülési zaj. Ezzel a gumival puhábban közlekedik az autó és nincs gumizaj. Szinte semmi. A Contik szerintem méltatlanul hangosak voltak egy ilyen zajszintű autóhoz. Lényegében pályán folyamatosan azt hallgattam, hogy hogy változik az aszfalt minősége alattunk. Most pedig csend van és csak suhanunk :-DD
Tapadásban nem tudom, hogy van e különbség. Ezzel a gumival több bátrabb kanyart vállaltam mint a Contikkal, de nem állítanám határozottan, hogy azért, mert ezzel jobban érzem a határait. :-D
Előtte a gyárinak megfelelő ContiSportcontact 3 volt. Látható különbség van a két gumi között, hiába azonos a méret. A Conti összefeszül, úgy áll a felnin, mint valami germán tuningautón. A Vredestein oldalfala viszont függőlegesen követi tovább a felni vonalát, ezért láthatod "suvosabbanak" :-) Nekem így tetszik jobban, bár lehet nem az oldalnézet áll neki legjobban.
Ami még sokkal fontosabb, az a komfort és a gördülési zaj. Ezzel a gumival puhábban közlekedik az autó és nincs gumizaj. Szinte semmi. A Contik szerintem méltatlanul hangosak voltak egy ilyen zajszintű autóhoz. Lényegében pályán folyamatosan azt hallgattam, hogy hogy változik az aszfalt minősége alattunk. Most pedig csend van és csak suhanunk :-DD
Tapadásban nem tudom, hogy van e különbség. Ezzel a gumival több bátrabb kanyart vállaltam mint a Contikkal, de nem állítanám határozottan, hogy azért, mert ezzel jobban érzem a határait. :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-01 09:38:09 // 112054
Egyébként ülés függő is. Tesóméknak egy G Astra-ban is sikerült megoldani, hogy befért 3 teljes méretű gyerekülés egymás mellé. Viszont gondolj bele, hogy ez egy elég átmeneti időszak amikor erre szükség lehet. Nem tudom mennyit mentek telt házzal hosszútávokat, és mennyi a gyerekek közti korkülönbség, de nálunk az jött ki, hogy azért a pár alkalomért amikor mindannyian hosszabb távra beülünk és megyünk valahova, nem cserélünk autót. Városban meg.. ugyan már :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-01 09:31:28 // 112053
Berlina-ban próbáltam :-) Megoldható, de egy gyerek elöl utazik. Nálunk ülésmagasító elöl, gyerekülés + babahordozó + Kinga hátul. A középső öv hossza van elcseszve, mert nem lehet a "púpra" középen bekötni a hordozót, nem éri át az öv. Úgy lenne igazán jó hosszabb távon. Tavaszra megcéloztuk, hogy a nagyobbik lánynak már ne kelljen magasító sem (135cm?), a kisebbik kapja a szép Ferraris magasítót,a mini manó meg marad még hordozóban. ha létezik olyan, hogy biztonsági öv hosszabbító, azzal bejátszuk középre a hordozót. Így elférnek hátul lazán majd. :-)
Egyébként a hátsó öv érdekes módon még felcsúszik a nagyobbik lányom nyakára, tehát kell magasító. Elöl viszont normálisan fut rajta az öv. Bár 150cm alatt nem szabályos elöl, viszont be tudja kötni magát és nem fagy meg a háta reggel a bőrülésben, hanem fetrenghet a felfűtött fotelben. :-D
Egyébként a hátsó öv érdekes módon még felcsúszik a nagyobbik lányom nyakára, tehát kell magasító. Elöl viszont normálisan fut rajta az öv. Bár 150cm alatt nem szabályos elöl, viszont be tudja kötni magát és nem fagy meg a háta reggel a bőrülésben, hanem fetrenghet a felfűtött fotelben. :-D
LacUS2018-10-01 09:02:13 // 112052
Sziasztok,
valaki próbált 3 gyerekülést SW-ben elhelyezni? Lehetséges vagy kénytelen leszek fél offosba átköltözni?
Köszi a segítséget előre is.
valaki próbált 3 gyerekülést SW-ben elhelyezni? Lehetséges vagy kénytelen leszek fél offosba átköltözni?
Köszi a segítséget előre is.
hpeti912018-10-01 08:09:30 // 112051
Sziasztok! 1.9 jtdm 16V-hez keresem a nívópálca tok és a karter közötti tömítőgyűrűt. Gyári száma: 55189839. Tudnátok javasolni egy helyet, ahol be lehet szerezni, mert én sehol nem találok.
Köszi!
Köszi!
Zolibácsi2018-10-01 07:04:44 // 112050
bibibiiii ,nekem megy fel is :-)
sutyi702018-09-30 23:02:13 // 112049
2008 januári, de felfele nem egy nekem se.
vermi902018-09-30 22:56:11 // 112048
Ha hosszan nyomom a nyitast lemennek az ablakok nálam... még a tető ablak is. Viszont felhúzni nem tudom a záró gombbal... nem is kell Olaszo.-ban mindig jó idő van. minek húznák fel :)
Liquid2018-09-30 22:54:53 // 112047
A nyitógombot nyomva tartva lehúzza az ablakokat. Pontosabban addig mozgatja amíg nyomva tartod. Ha 2007 nyaránál régebbi akkor felfele is működik.
sutyi702018-09-30 22:52:42 // 112046
Sziasztok!
Gyári távirányítóval lehetséges az ablakokat működtetni nyitáskor-záráskor?
...én ugyan nem tudok róla de ma érdekes dolog történt, bevásárlásból a kocsihoz érve, több csomaggal a kezembe nyitottam az ajtót, a kulcson minden nyomta amit értem. Ajtó kinyílott és az összes ablak lementek. Utána többször próbáltam imitálni de semmi nem történt.....
Gyári távirányítóval lehetséges az ablakokat működtetni nyitáskor-záráskor?
...én ugyan nem tudok róla de ma érdekes dolog történt, bevásárlásból a kocsihoz érve, több csomaggal a kezembe nyitottam az ajtót, a kulcson minden nyomta amit értem. Ajtó kinyílott és az összes ablak lementek. Utána többször próbáltam imitálni de semmi nem történt.....
droberto2018-09-30 20:48:13 // 112045
Vagy, csak nem elég fekete. :)
Egy suvix és egy gumiápolás változtatna a helyzeten. :)
Egy suvix és egy gumiápolás változtatna a helyzeten. :)
droberto2018-09-30 20:46:21 // 112044
Milyen márkájú gumid van?
235/40-19?
Tényleg egy kicsit ballonosabbnak (szuvosabbnak) tűnik pl. a Bridgestone-hoz képest.
Szerintem a Ferinek is ez ütöttötte meg a szemét.
Kíváncsi lennék, hogy milyen magas az oldalfal. Vagy lehet, hogy csak a bevágások futnak máshogy ki az oldalára.
235/40-19?
Tényleg egy kicsit ballonosabbnak (szuvosabbnak) tűnik pl. a Bridgestone-hoz képest.
Szerintem a Ferinek is ez ütöttötte meg a szemét.
Kíváncsi lennék, hogy milyen magas az oldalfal. Vagy lehet, hogy csak a bevágások futnak máshogy ki az oldalára.
droberto2018-09-30 20:41:50 // 112043
Jól mondod, a nagy brembóra csak a >=17" megy fel.
Nagy Brembó: 330 mm
Kicsi Brembo: 305 mm
TRW (úszó): 305 mm
Nagy Brembó: 330 mm
Kicsi Brembo: 305 mm
TRW (úszó): 305 mm
Motomi802018-09-30 15:45:34 // 112042
Hát nem tudom mi a következő lépés. Amig indul valószinüleg így marad. Nem tudom szoftveresen nem-e lehet ezen javítani.
Liquid2018-09-30 14:37:02 // 112041
Tudtommal csak a nagyfékre nem megy fel a 16-os, de mivel a tiéd 1.9 és nem TI, így valószínűleg nem a nagy Brembo van rajta. Viszont még mindig van a kis Brembo és a sima úszónyerges. Az átmérő oké, de az ET nem mindegy ha jól emlékszem. De majd megmondja valaki aki jobban tájékozott :)