Fórum >> Típusok >> 159

mmmcsongor2019-02-11 19:25:11 // 114778
átolvasom és jelentkezek.
Shadin2019-02-11 19:22:54 // 114777
Blogoltam róla sokat, lényeg h semmi baja, van benne ~ 120k km.
beeep1462019-02-11 19:00:34 // 114776
Üdv!

Elnézést, de máshol nem tudok panaszkodni az Alfás lét "nyomoráról"... :-D
Mai nap úgy néz ki végre sikerült találni egy hozzáértő szakműhelyt akik a jövő héten felújítják a váltómat, viszont a hónap WTF infója számomra: 2,2 JTS benzines motorban kettőstömegű lendkerék?
Eddig én hülye azt hittem ez csak a dízeles csapatot boldogítja.. :-)
mmmcsongor2019-02-11 18:45:17 // 114775
jól hangzik, érdekel a dolog.
mit lehet tudni ezekről a rugókról? volt valami különösebb oka, hogy lecserélted?
Shadin2019-02-11 18:25:07 // 114774
De vedd figyelembe, hogy a pro kit (is) piros lesz mire ideér.
Nekem námileg magasabb lett az Eibach-hal/kal, igaz, hogy rövid szárú Bilstein B8-assal van összerakva. Bár a B8-ak korábban a gyári Ti rugókkal volt szerelve és az volt az alacsonyabb. 40 ért van egy (SW) Ti rugó garnitúrám ;-)
Shadin2019-02-11 18:16:12 // 114773
ebben az esetben javasolnám az Eibach-ot hátra párban
mmmcsongor2019-02-11 18:03:25 // 114772
Már megnéztem, nincs eltörve, az előző tulaj vontatott a kocsival, valószínűleg az vágta tönkre
mmmcsongor2019-02-11 18:02:13 // 114771
kösz Shadin, jól néz ki!
olvastam a blogod a rugó cseréről. Mit gondolsz lenne bármi értelme sedan-ba SW rugót beépíteni, hogy magasabb legyen?
Shadin2019-02-11 17:11:21 // 114770
Téli 17":


Ti:


A Ti átmérője nagyobb, azért néz ki patkányabbul.
Competizione2019-02-11 17:10:25 // 114769
Sziasztok.1,75TBi a kocsim.Utóbbi időben,ha bedugom a kulcsot nem gyúlnak ki a műszerfal fényei,startolás működik és utána is rendben van minden,mi lehet a gond,tud valaki tanácsot adni?,,,,,,,köszi.
Shadin2019-02-11 17:07:35 // 114768
Ha lóg a Ti akkor nézd meg h nincs-e eltörve, mert nem kéne lógnia...
mmmcsongor2019-02-11 14:40:32 // 114767
Sziasztok,
az eredeti Ti rugóval már túl alacsony a kocsi, egyrészt sűrűn leér a kocsi alja, másrészt esztétikailag is csúnya, ahogy lóg a kocsi hátulja.
Az Eibach Pro Kit elvileg 30-35mm-t ültetne az én kocsimon (1,9 jtdm sedan), viszont az Eibach pro kit Sportwagon 25-30mm ültet az adatlap szerint.
Tudja-e valaki,hogy beépíthető-e a sedan verzióba az SW Eibach pro kit és ezáltal kevesebbet ültetne?
RomeoOne2019-02-11 14:22:43 // 114766
Ki kell tudakolni Robit, hogy milyen fiatalító főzetet iszik. Elhozza VTT-re és utána mindenki kilinccsel előre esik be a kanyarokba a 159-el :DDD
Shadin2019-02-11 14:21:30 // 114765
Tökre öregszel. Én is ezt éreztem Robi mellett a körforgóban. Soha nem toltam el addig a nagypatkányt. Ott már nem komfortos. 145 határai jobban elérhetőek nekem mint a 159-é. D ez tényleg nem az autó hibája.
Shadin2019-02-11 13:40:22 // 114764
Nem feltétlenül a vezérlés okozza, problémás lehet a VVT tárcsa. Egyik, másik v mindkettő.
A P0016 akkor jön, ha indítást követően 4 mp-n belül sem sikerül normális vezérlés pozíciót detektálnia a vezérmű jeladók felől. Ez lehet vezérlés VVT olajszelep is akár és szerintem a legvégén a lánc nyúlás, mert akkor már durva hangja kellene legyen.

Nézd meg, hogy hidegen indításnál jelentkezik-e zaj a vezérlőtárcsák felől, ami meg is szűnik kb. 4 mp-n belül.A lánc nyúlás is persze okozhatja, de az nem nagyon szűnik meg indítást követő 4 mp után, csak halkul...

_Ata_2019-02-11 10:43:23 // 114763
Nekem is az egyik volt csak cserélve szerintem eddig, ezért is nagyon eltérő az árnyalata. Amúgy a legtöbbre ezt írják: 2500óra (3-5 év átlagos használat mellett)
sty2019-02-11 10:40:06 // 114762
Srácok egyik napról a másikra furcsa hangokat hallok az utastérben. Járó motornál a fordulatszámmal ez is változik, olyan mint a generátor zaj csak mélyebb és nem a hangszórókból jön. Kintröl nem hallom csak ha benne ülök. Ja 2,4 automata
RomeoOne2019-02-11 10:31:47 // 114761
Nekem lassan 3 éve van bent a nem gyári. A másik, amivel vettem meg már lehet, hogy 3 is elmúlt. Arról feltételezem, hogy már egyszer cserélve volt és nem párban, azért izzott ki utána a másik. Mert azóta kb. azonos teljesítményen működnek.
RomeoOne2019-02-11 10:29:19 // 114760
Ja, ez nem lesz túl kék, viszonylag alacsony a színhőmérséklete
tdemeter2019-02-11 10:26:36 // 114759
Összességében mennyit bír ki egy xenon izzó? Van valakinek tapasztalata gyárival 0 kilómétertől?
_Ata_2019-02-11 10:01:43 // 114758
Ez egész jónak tűnik..
_Ata_2019-02-11 09:43:47 // 114757
Ja igen azt hallottam, hogy mindenképpen párban érdemes. Aztán próbálok valami olyasmit ami nem kékesen világít, szerintem az nem olyan hatékony, még ha sokak szerint jobban is néz ki :) Ugyis hamarosan olajcsere, akkor elkezdem nézegetni az izzókat is.
RomeoOne2019-02-11 09:21:30 // 114756
Igen, döglődik. Az enyém is ezt csinálta. Folyton a helyzetjelzőkre panaszkodott, de a xenon volt a ludas. Ha már a színe is más, akkor meg már főleg. Párban érdemes egyébként cserélni, azt ne felejtsd el!
Liquid2019-02-11 09:18:22 // 114755
az a jobb első helyzetjelző valszeg, a tompítottat és a refit nem figyeli
_Ata_2019-02-11 09:15:58 // 114754
Szerintetek lehet döglődik a xenon izzóm, ha indítás után gyakran kiírja, hogy kiégett a jobb első és csekkoljam.. Persze világít, és egy pár perc utána el is tűnik a hibaüzenet.. Az biztos, hogy kicsit másabb árnyalata van a jobb oldalinak, gondolom már cserélhették a másik oldalt régebben. Készüljek lassan a cserére? És ha igen milyet ajánlotok? :)
Tocke2019-02-11 07:31:05 // 114753
Tedd el egy garázsba, 10 év múlva szép summát adnak érte. A megkímélt példányoknak lassan kezd felmenni az ára.
ZoliNix2019-02-11 06:33:05 // 114752
Apukám Samarája pont eladó! Pont 1500-as, csilli-villi, 94-es hetvenvalahány ezer km. Tuti vétel! :)
Roll19832019-02-10 22:34:35 // 114751
Hát valamit valamiért, a veszélyt be kell vállalni, de kevés pénzből nincs olyan autó, ami le tudná utánozni az élményt, amit egy kétkerekű nyújt. Én 7 éve motorozok és azt tapasztalom, hogy egyre jobb a helyzet az utakon, az autósok egyre inkább figyelnek ránk és elengednek. Ha élményre vágyom, akkor inkább a kétkerekűt veszem ki a garázsból és nem az 59-est, szóval pontosan értem, hogy mi bajod az autóddal. Sajnos nemrég volt szerencsém kipróbálni egy S2000-est, azt hiszem, abban te is vigyorognál, de a 20 éves létére 5-6 milliós árcédula kicsit erős a gyomromnak, illetve teljesen haszontalan a vigyorgáson kívül minden másra.
Liquid2019-02-10 22:32:06 // 114750
Add el, ha nem érzed akkor nem érzed ennyi. Csak legyen már vége :)
Nem is értem mit magyarázunk mindannyian. Vissza kéne olvasnod az elmúlt hónapokat és te is erősen mosolyognál azon miket írtál. Egy erős skizo, harcosok klubja akármi, kiskutya faxa ehhez képest :)
Csak azt nem vágom, hogy ha nem elég a 230 ló 1700 kilóra akkor hogy lehet elég a bő 100-120 1200-ra? (vagy a buta futómű, rázkódás, kis nyomtáv, meg tengelytáv, esetleg a zajszigetelés hiányára porcosodik? :) Neked egy 1500-ös Samara kéne, abban kell gépészkedni a kanyarban már 40-nél is :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-10 22:21:25 // 114749
A motorról le vagyok tiltva :-D Élve akarnak otthon. Valahol megértem, így nem erőltettem tovább. Pedig tapasztaltam, hogy ott van ám bőven abból amit én keresek :-DD Csak igen egészségtelen tud lenni az agyeldobós "tánc". Elég egy pici hiba.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-10 22:10:29 // 114748
Magam írtam rá a programot. 480NM, 230Le Ennyi biztos megvan, ezerszer jobb, mint ahogy megvettem (egr on + box). Piszokul gyors, előzni pillanatok alatt lehet vele komplett sorokat, nagyjából bárkit lehagy. 230-nál nem mentem vele többet még, de ott már nem tolt meggyőzően. Mit kéne még tudnia? :-) Az erejével elégedett vagyok, tök jól el lehet érni az összes zöldet, egy durván gyors luxus szedan. Ettől érezni nem érzem az autót, ezért nem tud belesodorni a mókába. Ennyi az összes bajom vele. Az egy hülyeség, hogy a bátorságodon múljon a kanyartempó és amúgy sem a kanyartempó számít. Sosem tudtam "bátran" kanyarodni. Vagy elkap a gépszíj, vagy nem. Ha igen, azt ha kéred sem tudom újra megcsinálni :-)
Persze a családomnak egyébként sokkal jobb, ha normálisan vezetek szóval van előnye ennek is :-)
droberto2019-02-10 21:35:09 // 114747
A durva az, hogy amikor a tieddel mentünk, már úgy jött az élmény, hogy csak félgázt nyomtam. Aztán egyszer az egyenesbe lepadlóztam, de úgy meg lepődtem, hogy itt mekkora tartalékok vannak, hogy még most is bizsereg a fenekem. :)
Csabi2019-02-10 21:28:57 // 114746
"és lesz e "tánc"."

A tánc az biztos elmarad mert a nagy turbó-lyuk miatt nem oda való. Minden egyes visszafordítónál ahol 2000alá csökken a fordulat csak kínlódás van. /Bár a kínlódás részét élveznéd szerintem :D /
Oda motorral kell menni :)
Liquid2019-02-10 21:24:27 // 114745
nyomtál már félgáznál többet? :) mert ha ott sem ugrasz ki a zenből, akkor az autódból hiányzik úgy 100-150 lóerő. Vagy csak kéne már rá egy rendes program, aztán nem zeneznél, meg nyugalomoznál ennyit. Komolyan mondom legközelebb ha összefut a bagázs ülj be mondjuk Robi (vagy bármelyikünk) mellé aztán vagy megérted, vagy mindegy és add el gyorsan mert nem fogod megérteni soha.
Roll19832019-02-10 21:06:40 // 114744
2017-ben motorral jártam arra. A Transzfogaras útminősége elég vacak. Viszont a vele szinte párhuzamosan futó Transalpina az teljesen újra van aszfaltozva, ott minden benzinvérűnek könny szökik a szemébe. :) Mi is nyáron voltunk, de a forgalom hatalmas volt, kocsival körülbelül idegbeteg lettem volna a tötymörgéstől. Nem tudom mikor lenne érdemes menni, hogy ne legyen hatalmas a forgalom rajta, mert elég sokáig zárva van és elég hamar le is szokták az időjárás miatt zárni.

WarbiRunner (Gyuri)2019-02-10 20:52:08 // 114743
Elolvastam a bevezető soraidat. :-) És tényleg :-) Nem tudom velem van e baj, vagy ez a 2.4 automata kombó tényleg képtelen erre. Ez egy totális luxus szedán. Azt tudom, hogy így egyre kevésbé érzem, hogy akarom a sedanés a dízels (=nem akkor és arra használam amire akarom) a kompromisszumait. A Giulia az műszakilag nagyon vonz, design szempotból franc tudja. Sedan az is, túl nagy tanulópénz lenne, ha emiatt megint nem sokra lenne jó. Forgatom egy ideje a gondolatot, de nem győztem még meg magam :-). Pedig a berlina-kat szeretem igazán, olyan szépek az arányai :-)
Én Neked, Nektek, elhiszem, hogy adja az élményt. Az enyém, nekem nem adja. Lehet az eredeti elképzelés felé kéne vennem az irányt, és ilyeneket nézegetni.
Nem tudom. Jártam Mazda, Merci, Fiat, Renault szalonokban, keresem folyton az igazit, és ez nagyon jelzi, hogy hiába parkol itt a világ legszebb 159-ese az udvaron, nem kerek a sztori. Ez van. Az Alfa nekem mindig az érzelmekről fog szólni, képtelenség ezt racionálisan csinálni.
Nyárra van tervben egy Transzfogaras túra (remélem összejön)... baromi kiváncsi vagyok, hogy mivel fogok menni és lesz e "tánc".
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-10 19:53:11 // 114742
Az :-) Sokszor fantasztikusan jól esik ez a túlzott nyugalom, nem lehet elfáradni benne. De emiatt motoszkál a vezérhangya, hogy lépni kéne tovább, kéne valmivalami csörtető fenevad. Persze lehet onnan meg vágynék vissza, ki tudja :-)
Kazes☻2019-02-10 19:50:19 // 114741
Ez már Zen - dülés...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-10 19:34:49 // 114740
Győzködni nem kell. Lehet csak nem tudok vezetni :-) Amit 2009-ben próbáltam, 1.9 sw TI, ott az első lendületes kanyarnál ment a feneke, szépen mozgott, akkor tetszett meg. Annak a motorja volt kevés igazából. Lehet csak fiatalabb voltam :-D Vagy a 2.4 egyszerűen rossz súlyeloszlású. Kétszer kanyarodtam eddig négykerékkel csúszva a két év alatt, de az se "jött át". Nem tudtam semmit gépészkedni rajta. Bevette és kész. Lehet az automata is elvesz, a gázreakció pedig biztosan. Hegyeztem már rajta sokat, de sosem lesz az igazi. Nem jönnek az élmény pillanataok, állandóan csak a nyugi..
droberto2019-02-10 18:28:01 // 114739
A 159-el is érzed a határokat, csak ott bátrabbnak kell lenned. :) Persze az igaz, hogy kevesebb az a szituáció/útviszony az ahol, el lehet/érdemes érni, mert olyan brutális a sebeség, hogy hibázva nem lenne hely összeszedni.
De ezt ne hozzuk már fel hibának.
A Viper-es példát azért írtam csak, hogy simán lehet úgy fordulni vele, mint egyes "bénább" futóművű super sport kocsival.
Miért kapcsolnád ki az elektronikát? Egyrészt tökre jól van hangolva, igazán engedékeny, szinte észre se veszed a működését (pedig azért biztos nagyon sokat tesz hozzá, hogy jól adja ki), másrészt az első megcsúszáskor úgy is visszakapcsol.
A havas jeges bohóckodás, az tényleg nem neki való. Ahhoz nehéz. Még egy jóízűt kézifékezni se lehet vele. Viszont ez valljuk be, nem is áll jól neki. Aki ezt keresi a 159-be, az rossz helyen jár. Egyéb útviszonyok között pedig, ahogy írtam is, egy zseni. Én külön élvezni szoktam télvíz előtt, hogy nem rakom még fel a téli gumit. No ekkor kb jön az a határ tartomány mint a 45-46-nál nyáron. Magyarul nem kell 200-al venni a kanyart, hogy gépészkedni kelljen.
Amit meg írsz, hogy gázzal irányítasz azt tényleg tudja - pont ezt csináltuk tegnap Miklóson -, csak meg kell találd a helyet és kellően bátornak kell lenni. Egy idő után rá lehet azért érezni erre. Nagy sebességgel mész (mondjuk egy 90°-os kanyarban) kezd fordulni a hátulja. Ha még gyorsabban, 4 kerékkel csúszik. Pl itt jobbra kis ívben. A sebességet pontosan sajnos nem tudom megmondani, mert nem volt még bátorságom/időm az órára pillantani, de olyan 75-85 ez a tartomány.
Hosszú íven pedig a gázzal tudod irányítani a fenekét. Pl itt tegnap. A tempó kb itt is 70-80.
Természetesen nem akarlak győzködni, te érzed és tudod.
Csak ne ez legyen már a köztudatban, hogy az 59 túl steril és nem is Alfa, mert ez nem igaz.
Amit írsz meg olyan, mintha az ömlengősnek tűnő bemutatkozó soraimat másoltad volna be. :)
Engem megvett kilóra a típus, benne van az Alfaság (kivéve a motor, de én azt is imádom), és tudja azt, amit egy modern biztonságos autó. Elférünk, nagy a csomija, dinamikusan alakítható. A design már csak a hab a tortán.
Jelenleg - még mindig - (sajnos) nincs olyan típus a piacon, amire lecserélném. És tényleg nincs, nem túlzok. Persze egy Veloce Giulia megvenne, de ott már a berlinasággal kellene kössek egy hatalmas kompromisszumot.

Ja, és természetesen elfogult vagyok.
Ricoe1562019-02-10 17:03:12 // 114738
Sziasztok.
Ma unalmamban megnéztem az ePerben az alvázszámot.
Mit jelent az hogy:

TRIM LEVEL MEDIUM (IT INCLUDES TI) (LL1)
és
ECO KIT 1 Yes (5KQ)

Köszönöm
Szergej2019-02-10 15:30:24 // 114737
Szerintem is. Én is meglepődtem. Itt látni, hogy megéri kannás gázolajat használni. 😂😂
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-10 15:06:41 // 114736
A különbség az, hogy a 146-nál érzed hogy mikor fogja elveszteni a tapadást, a 159-nél a batorságodra van bízva. A 146-nál azonnal tudsz korrigálni, a 159-nél lesz ami lesz. Kipróbáltam csúszós úton. Drasztikus a különbség a két autó között ebben. A 159 határát nem érzed, és ha elektronika off, akkor meg nem fogod. Úgy száll el, mint egy darab kavics. A 146-ot minden esetben úgy 'dobtam el', hogy 4 kerékkel csúszva még gépészkedtem, ösztönösen. A kanyarsebesség egy dolog, abban nyilván sokkal jobb a 159,de soha nem fog tudni olyat, hogy gázzal megtolom az orrát, majd a gázpedállal hintáztatom az íven. 4 kerékkel csúszva úgy hogy a gázzal szűkítem, eresztem ahogy jól esik. Én nem tudom vele. Bekanyarodik és ennyi :-) A tudását nem becsülöm le, az ereje brutális, de játék az nincs benne. Engem nem motivál a dodge viper :-) A gép - ember összhang kell, és az nekem nincs meg. Ez nem egy próba kör alatt jön, hosszú km-ek alatt. A 159-cel 33e alatt egyetlen pillanatra sem született meg az a csoda, amikor nem vezetek egy tárgyat, hanem összeolvadok vele és kicsit tenyleg az agyamat eldobva 'táncolok' az aszfalton. Ha nem tudod miről beszélek, akkor Neked sem volt ez még meg :-) Ha tudod, akkor meg tudod, hogy AZ az élményautózás. Amikor a végén fogalmad sincs, hogy ezt hogy csináltad, de eszméletlen baromi jó volt. És kicsit leizzadsz, hogy basszus még túl is élted :-) Ilyet direkt nem. lehet, és nem a lóerőkön vagy a lengőkarokon múlik. Nem tudom mi kell hozzá. Talán direktség és balansz. Amikor egy ilyen pillanat megvan, tudod mennyire tojom le, hogy adagolós dízellel volt meg? Teljesen. :-) Minden lelassul, és a végére elönt az adrenalin. Pont olyan, mint egy jó pörgős Salsa rueda :-)
A biztonság, a gyorsaság más, hétköznapi dimenziók. Persze, jó autó a 159, még nem adtam. fel, hogy egyszer 'táncolunk'.
droberto2019-02-10 14:32:18 // 114735
Zseniális:
maestro842019-02-10 14:29:31 // 114734
Sziasztok! Pár hete rendkívül kedvező áron vettem egy 2.2 JTS-t . Műszakilag tudtuk, hogy nem 100-as az autó, de a betervezett javításokkal együtt is úgy jött ki a matek, hogy nem volt szabad otthagyni.

Gépre téve P0016 hibakódot olvastunk ki, amit a fórumok tanulsága szerint a nagy többségnek a vezérlés cseréje oldott meg. Valaki szerint van egy kis lánc hangja az autómnak, én nem vettem észre. A kód törlése után rövidesen visszajött az EML, azóta gépre nem került, de valószínű, hogy megint ezt a kódot olvasnánk ki. A hibás fő- és vezérműtengely jeladók is ezt a hibát szokták bedobni, vagy mást? Csak akkor ugranék neki a vezérléscserének, ha minden mást ki tudok zárni. A picit hosszabb indítózáson kívül más gondja nincs a motornak, a gázreakciót megfelelőnek érzem.

A teknőben lévő hőfok mérő néha jó, néha nem (a szintjelző működik). Külföldi fórumon olvastam, hogy lehet valahogy javítani, van valakinek közületek tapasztalata ezzel?

A kormányszervó alapjáraton is hangos volt, amit megszüntetett a tartály- és olajcsere (zöld). Viszont néha még mindig csinál olyat, hogy alapjáraton gurulásnál elmegy a szervó rásegítés és a végállásban a kelleténél nagyobb hangja van. A vastagabb piros olaj javíthatna ezen, vagy mindenképpen pumpa csere lesz belőle szerintetek?
droberto2019-02-10 14:17:32 // 114733
Hát ezek parádés értékek. :)
Shadin2019-02-10 14:16:21 // 114732
droberto2019-02-10 14:06:57 // 114731
Nem baj, hogy megteszem? :)

Teljesen fordítva gondolkodsz, mint én.

- Nekem a családom után a legjobb érzés, hogy álmaim kocsija minden nap tisztán és bevetésre készen áll a garázsban. (Tudom ez nálam valamiféle betegség. :)) Letojom, hogy lassan 1/6 annyit ér, mint amennyiben van. Szinte nem is használom, heti egyszer kijövök vele vásárolni, ügyeket intézni. Ősztől tavaszig megyek vele 3-4000 km-t, nyáron pedig szintén ennyit. De az a 6-8k km. Áhhhh (libaőr)
Az állapotát természetesen folyamatosan igyekszem javítani. Jónéhány paramétere sokkal jobb mint a gyári 0 km-es.
- Tegnap mentem a Zoli 145-ösével, mert már kezdem unni ezt nem is Alfa futóműve van a 159-nek dumát.
Nagyjából ismerem a helyzetet, csak frissítettem az emlékeimet.
A konklúzióm a következő. Tökéletesen ugyanúgy agilis és Alfa a 159, mint a 46. Annyi a különbség, hogy kanyarban (körforgóban) nem 60-nál veszti el a tapadását, hanem 80-nál. Nem véletlen nem tudott leszakadni néhány éve egy Dodge Viper a szekszárdi körforgókba. Sőt. Csak nyomni kell a gázt. Az, ahogy kanyarban viselkedik egy ZSENI. Persze ehhez gumi is kell.
Próbáld csak ki. A Q4 ugyanilyen, csak a feneke jobban kontroll alatt marad.
Nyilván nagyobb a tömege és a tapadása, aminek szűk fordulókban, kigyorsításoknál van némi hátránya a kicsi alfával szemben, de ott ahol a 45-46 már rég elszáll az 59-el még vígan lepadlózod neki.
- Természetesen bohóckodásra, élménykocsizásra a picike megfelelőbb, de csak TS-el vagy boxerrel. Az benzinnel az igazi. A hétköznapokon viszont nagy előny a rengeteg tartaléka ami van az 59-nek. Ha meg moose tesztet akarok csinálni vele sávváltáskor, körfógóban, akkor azt csinálom.
- Mi az a km mennyiség ami felett, már kell a túrakocsi? Nem kényelmesebb és biztonságosabb az 59 kirándulni? Vagy a nagy csomagtér, jól pakolhatóság kell. Mert ebben tényleg gyenge a berlina.
- Mi lenne ha Ghibli-d vagy Quatroporte-éd lenne? Azt se szeretnéd ezek szerint?
Liquid2019-02-10 13:45:20 // 114730
:D
Roll19832019-02-10 13:25:57 // 114729
:D :D :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak