Haddel2019-05-24 09:38:56 // 116905
Nem,itt Budapesten ,soroksároi Opelnél
Giuntini2019-05-24 09:33:47 // 116904
Hol cináltarrad már nem emlékszem. Osztrákoknál?
Haddel2019-05-24 09:30:30 // 116903
Csinálok ,ha lemostam. Ki akarom üregvédőzni a hétvégén .
Giuntini2019-05-24 09:22:58 // 116902
Osztrák munka? Mert ha igen, ez sajnos az általános.
RomeoOne2019-05-24 09:11:51 // 116901
Kép van róla?
Haddel2019-05-24 09:07:57 // 116900
Na srácok,éjszaka haza jöttem ,most látom elöször az autót ,mióta "kilakatolták".. az eredmény elszomorító. Hátsó ajtón ugyanúgy meg maradt a herpesz,amibe bele fújkáltak,tiszta narancsbőrös. Áá szomorú vagyok..
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 11:19:45 // 116899
az egy faxos játék én is láttam, kihúzza, beteszi aztán még párszor meg a másik kulcsot is és az a végén elmegy, igazi kulcspornó :DDD
Smith2019-05-23 11:10:46 // 116898
Tudom, hogy megoldják, csak az nem mindegy, mennyire egyszerű :)
Yakuza2019-05-23 10:38:45 // 116897
Új kulcsrol lenne szó.
Láttam valami videót, amin a két kulccsal mahinalnak.
Egyikről tanítják a másikat.
Erre kellene ötlet.
Láttam valami videót, amin a két kulccsal mahinalnak.
Egyikről tanítják a másikat.
Erre kellene ötlet.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 10:15:33 // 116896
hidd el megoldják kulcskód kell csak hozzá meg a body meg a saját kulcsofogadója ....
Smith2019-05-23 10:03:39 // 116895
"Haszbalt kulcsot soha
Nagyon bonyolult
Kb 60-65e egy kulcs
Csak a gyári tavos kulcs programozható fel, csak új . A body computer procijat kell kiolvasni (bontas) ebből lesz pin kód és ebből az eprom tartalombol elő kell kódolni a kulcsban Levő immo chipet majd a pin kóddal tanítani"
Nagyon bonyolult
Kb 60-65e egy kulcs
Csak a gyári tavos kulcs programozható fel, csak új . A body computer procijat kell kiolvasni (bontas) ebből lesz pin kód és ebből az eprom tartalombol elő kell kódolni a kulcsban Levő immo chipet majd a pin kóddal tanítani"
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 09:38:34 // 116894
fel lehet tanítani bármelyiket azaz ami nem lett egyszer kitiltva azt már soha többet...
Smith2019-05-23 09:06:17 // 116893
Nem lehet. Illetve nem érdemes tanítgatni. Új kulcs kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-23 06:44:56 // 116892
Szerviz vagy aki erre szakosodott, ne próbáld ki bonyolult játék...
droberto2019-05-23 02:43:40 // 116891
Erhard, azt hiszem tud. :)
Yakuza2019-05-22 23:36:48 // 116890
Sziasztok!
Valaki tud segíteni abban,hogy kulcsot hogyan lehet tanítani?
Vagy csak szerviz a megoldás?
Köszönöm előre is.
Valaki tud segíteni abban,hogy kulcsot hogyan lehet tanítani?
Vagy csak szerviz a megoldás?
Köszönöm előre is.
Giuntini2019-05-22 20:06:29 // 116889
Még egyszer sem voltál a Tibivel....
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-22 20:03:04 // 116887
Ez az elegante sorozat szerintem az FCA részéről az Alfásoknak szól kb. (fél füllel hall ezt_azt az ember) Ez a felszereltség ennyiért ajándék szerintem. Értem ezt a vonatkozasát is, nyilván nem cégeknek szól alapvetően.
Másrészt nagyon kevés magánember tudja ezt kifizetni. Aki igen, az bemegy és rendel valamit amit magának konfigurált.
A többséget cégeken keresztül veszik. A K-Pestnél is ott áll 9.9M-ért egy éve az egyik autó. Miért? Nincs váltófül benne + nem lízingelhető.
Egy cégnek nagyon nem mindegy, hogy nyílt végű lizingre hoz ki egy autót, vagy kifizeti egyben. Milliókat lehet fogni, nincs lekötve a tőke. A nem lízingelhető autók lassan is kopnak a ha. hu kínálatból. Párat felhívtam, ami jó arban van, általában nem áfás, ott is marad sok hónapig.
Szerintem ha az elegante változatra megadnák a 2%-os thm-et nyíltvégűre, látható mértékben fogyna jobban a Giulia. Kérdés, hogy azon úgy mennyi haszon marad. Nem. tudom :-)
Másrészt nagyon kevés magánember tudja ezt kifizetni. Aki igen, az bemegy és rendel valamit amit magának konfigurált.
A többséget cégeken keresztül veszik. A K-Pestnél is ott áll 9.9M-ért egy éve az egyik autó. Miért? Nincs váltófül benne + nem lízingelhető.
Egy cégnek nagyon nem mindegy, hogy nyílt végű lizingre hoz ki egy autót, vagy kifizeti egyben. Milliókat lehet fogni, nincs lekötve a tőke. A nem lízingelhető autók lassan is kopnak a ha. hu kínálatból. Párat felhívtam, ami jó arban van, általában nem áfás, ott is marad sok hónapig.
Szerintem ha az elegante változatra megadnák a 2%-os thm-et nyíltvégűre, látható mértékben fogyna jobban a Giulia. Kérdés, hogy azon úgy mennyi haszon marad. Nem. tudom :-)
Morfiusz Cédula2019-05-22 19:56:03 // 116886
Én most voltam vele szervízben, mert többek között nekem is volt néha nyiszogás az első futóművek felől. Volt surrogás/búgás is, meg kopogás a hátsó felől. A surrogást megoldotta egy csapágy csere, a hátsó kopogást meg a stabpálcák okozták, de a nyiszogásra nem lett megoldás. Csak néha van, ha indulás után rögtön mondjuk felállok egy rampára, vagy valami nagyobb amplitúdójú mozgás van. Ha közben a kormány is ki van tekerve, akkor nagyobb valószínűséggel jelentkezik. Menet közben már nem nagyon lehet hallani, vagy nincs. Azt mondta a szerelő, hogy húzták-vonták az elsőt, de minden tök feszes. Engem is eléggé zavar, de azt meg nem akarom, hogy cserélek mindent, aztán ugyanúgy előjön 10-20 ezer után.
Hozzáteszem, hogy nekem sokáig nem volt egyáltalán semmilyen futómű hang, mindössze egy fél-egy éve jelentkezett először.
Hozzáteszem, hogy nekem sokáig nem volt egyáltalán semmilyen futómű hang, mindössze egy fél-egy éve jelentkezett először.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-22 19:52:03 // 116885
Nekem vannak offosok a listán, és a racionális megoldást már kidobta az egyenlet. Nálunk külön családi csapatszállító nincs, tervben sem, de olyan képlékeny még ez.. a semmit nem változtatunktól a mindent felforgatunkig bármi lehet :-) Most is jó, ennél ne legyen sose rosszabb autóparkunk :-)
Morfiusz Cédula2019-05-22 19:41:08 // 116884
Én pont emiatt a következő autómnál már nem is fogok listázni. Ha listáznék, akkor a racionalitás jegyében más típusokat is fel kéne vennem a jelöltek közé, de annyira Alfát szeretnék, hogy inkább nem lesz lista. ;)
(kivétel a következő családi autó, ami valószínűleg valami egyterű vagy SUV lesz, de az más tészta)
(kivétel a következő családi autó, ami valószínűleg valami egyterű vagy SUV lesz, de az más tészta)
'''''2019-05-22 19:37:53 // 116883
GTR?Skyline? :-)
Shadin2019-05-22 19:19:01 // 116882
Valamelyik Alfával :-)
Most a Nissan van szervizben...
Most a Nissan van szervizben...
'''''2019-05-22 18:55:35 // 116881
Mivel jössz VTT-re? Azért egyben vannak a vasak?
Shadin2019-05-22 18:44:16 // 116880
Ez kapcsol ki :-(
'''''2019-05-22 18:39:22 // 116879
Mert neked ez a fétised! :-)))
Shadin2019-05-22 17:53:37 // 116878
Nekem sem hallja senki, még az összes szerelő sem, mégis vettem két alsó lengőkart és két kormányösszekötőt. Megy újabb majdnem hibátlan alkatrész a tárolóba. Majd csinálok egy garázsvásárt :-)
Shadin2019-05-22 17:51:27 // 116877
Akkor mire érvényes? :-(
Shadin2019-05-22 17:50:33 // 116876
Már majdnem az egész placc a Patkányé :-)
Shadin2019-05-22 17:48:57 // 116874
Szerintem igen. Meg ahogy nvekszik a hézag, úgy megy alá idegenanyag.
Shadin2019-05-22 17:48:04 // 116873
Azaz emeld fől, cseréld ki, rakd össze és tedd le. Én így tettem. A Nyomaték meg nem releváns szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-22 16:52:59 // 116872
Ez az elegante egy nagyon jó ajánlat szerintem. Egy xenont be lehetne tenni a sok vezetéstámogató hülyeség helyett, és kb tökéletes. Az akciós thm viszont nem érvényes rájuk, voltam személyesen a K-Pestnél, megkérdeztem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-22 16:46:14 // 116871
Nincs baja, csak rossz :-) Tudom, hogy nem kéne ezzel foglalkozni. De minél jobban nem akarok foglalkozni vele, annál jobban idegesít. Így visszagondolva így vettem, valószínűleg így fogom eladni is. Csaba eladáskor említette, hogy valami "műanyagot, vagy gumit" cserélni kell a futóműben, de csak hangja van néha. Erre gondolhatott, a megoldhatatlan lengőkar nyekergésre. Fater tegnap mellettem ült, neki az ingerküszöbét sem ütötte meg, nem is értette, hogy mi zavar. Szóval biztos nálam a hiba.
droberto2019-05-22 16:44:59 // 116870
Mivan, lett új mellékhelyiség azt mégis lomtalanítasz? :)))
droberto2019-05-22 16:43:38 // 116869
A gömbfej porvédőjén ott a felirat.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-22 16:42:51 // 116868
:-) Köszi
droberto2019-05-22 16:42:06 // 116867
És a hangnak pedig ennek az elcsúszásnak (forgásnak) a forrása lehet.
?!?
?!?
droberto2019-05-22 16:39:10 // 116866
Shadin2019-05-22 16:14:35 // 116865
Shadin2019-05-22 16:13:09 // 116864
Oda is van PU-m :-)
Seperc alatt kicseréled :-)
Seperc alatt kicseréled :-)
Shadin2019-05-22 16:12:21 // 116863
Én azt saccolom.
Shadin2019-05-22 16:11:48 // 116862
Adok egy szett Powerflex-est :-)
Olyat lehet dönteni vele a kerekeken hogy csak na, oszt mehetsz pályanapra vele :-)
Olyat lehet dönteni vele a kerekeken hogy csak na, oszt mehetsz pályanapra vele :-)
Shadin2019-05-22 16:10:06 // 116861
Szerintem az első szilent gyűrűi pozicionálják a lengőkart hosszirányban és mindegyik képes elfordulni a tengelyen, csak nem kéne hogy kézzel is el lehessen forgatni. Meyle-t vettem előtte, és aztán hamar vissza is vittem, mert az nagyon gyengén nézett ki, ott láthatóan "mereven" volt a gumi a lengőkar és a belső gyűrű közé vulkanizálva. Ott tuti h leeresztett állapotban kellett volna összetenni. A TRW és a LEM mindegyike elcsúszik szerintem elől hátul, csak nem mindegy milyen könnyen.
droberto2019-05-22 16:06:18 // 116860
droberto2019-05-22 16:02:44 // 116859
Ott már nekem is csinálhatja, ha nem szögből megyek fel.
Az enyém is kezd lebetegedni.
Alfa Romeo 159 - Első, alsó lengőkar, hátsó nagy szilent
Az enyém is kezd lebetegedni.
Alfa Romeo 159 - Első, alsó lengőkar, hátsó nagy szilent
droberto2019-05-22 16:01:17 // 116858
Szóval akkor felsőből a gyári TRW lehet?
droberto2019-05-22 15:59:38 // 116857
Jó lenne tudni melyik szilent nyekereg. Álló helyzetben ha csinálja, akkor csak egy akna kéne. Kézzel megfogva, míg valaki más mozgatja meg lehetne állapítani.
Giuntini2019-05-22 15:30:41 // 116856
Az enyém is ilyen! Nyekereg bizonyos helyzetekben, de egyébként semmi baja nincs.