Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-06 18:32:19 // 117065
ennyi :))) mindenki kp-val jön...
RomeoOne2019-06-06 18:30:56 // 117064
Nem olyan bonyolult ez, nekem 5 milliót a jelenlegi számlacsomagom mellett 6000 Ft lenne. Egy nagyságrenddel olcsóbb és nem is kell szaladgálnom utána csak pár kattintás.
A párnahuzatban tartásnál meg nagyobb hülyeség nincs is :D
Beteszed most az 5 millát MÁP pluszba, kapsz rá egy év múlva kb. 190 ezret. Ennyitől buksz el, ha egy év alatt, ha a párnádban van a pénzed :)
A párnahuzatban tartásnál meg nagyobb hülyeség nincs is :D
Beteszed most az 5 millát MÁP pluszba, kapsz rá egy év múlva kb. 190 ezret. Ennyitől buksz el, ha egy év alatt, ha a párnádban van a pénzed :)
droberto2019-06-06 18:26:40 // 117063
Erste Privilégium L. Mindenkinek lehet, ha van 150k havi jóváírás.
Full ingyenes. Eléggé titkos, fiókba beesve nyitni se tudod. De minden megoldható. 🙂
Full ingyenes. Eléggé titkos, fiókba beesve nyitni se tudod. De minden megoldható. 🙂
droberto2019-06-06 18:24:25 // 117062
Ha én autót akarok, akkor azt nem két nap alatt döntöm el, ergo a pénzt is van időm kiszedni.
Smith2019-06-06 18:22:43 // 117061
Egyik se olcsó, egyik se egyszerű. AZ a legjobb, ha hosszútávon mindig leveszed minden hónapban amit ingyen lehet, és betömöd a párnahuzatba :D
droberto2019-06-06 18:21:56 // 117060
Igen, alapvetően így van.
Viszont lehet erre több megoldás. Viszont ehhez látni kéne, meg pontosan felmérni.
Nálad az agyátmérő is stimmelt? Központosítani se kellet gyűrűvel.
Viszont lehet erre több megoldás. Viszont ehhez látni kéne, meg pontosan felmérni.
Nálad az agyátmérő is stimmelt? Központosítani se kellet gyűrűvel.
RomeoOne2019-06-06 18:08:12 // 117059
Biztos hangulatos, de mondjuk 5M forintot mennyi idő alatt tudnál felvenni ATM-ből? Vagy mennyit kéne fizetned, ha a bankfiókban vennéd fel?
Az előbbi esetben szerintem legalább 10 nap lenne, de 300ezer felett ritkán adnak ki az ATM-ek. És mennyibe kerülne?
Ahogy nézegettem kondíciós listákat, a bankfióki pénztári kifizetés lenne vagy 50ezer. Gondolom ATM-ből sem lenne sokkal olcsóbb csak az még nagyobb szívás lenne.
Az előbbi esetben szerintem legalább 10 nap lenne, de 300ezer felett ritkán adnak ki az ATM-ek. És mennyibe kerülne?
Ahogy nézegettem kondíciós listákat, a bankfióki pénztári kifizetés lenne vagy 50ezer. Gondolom ATM-ből sem lenne sokkal olcsóbb csak az még nagyobb szívás lenne.
Smith2019-06-06 17:46:12 // 117058
Mikor Erhardhoz mentem, az foglalót utaltam szilveszter napján, aztán vittem zacskóban a többit. A zacskó hangulatosabb, de azért nem biztos, hogy elmennék csak úgy, valaki vadidegenhez egy zacsi pénzzel, legalábbis nem egyedül. Szerintem erre nincs recept, úgyis látod milyen forma az eladó.
Smith2019-06-06 17:43:06 // 117057
Odamész, megírjátok a papírt, és mobilról átutalod a szeme előtt. Vagy kiveszed, és viszed zacsiban. Ha meg kereskedésben veszel, ott is lehet utalni.
De pl. a carnext-nél bemehetsz autót nézni, venni, papírozni, de fizetés kizárólag atutalással lehetséges.
De pl. a carnext-nél bemehetsz autót nézni, venni, papírozni, de fizetés kizárólag atutalással lehetséges.
RomeoOne2019-06-06 17:40:45 // 117056
Én amikor ezt vettem, kértem tőle egy számlaszámot és átutaltam.
Marseus2019-06-06 17:09:09 // 117055
nem pont idevágó téma:de ha kocsit vásároltok és mondjuk nem hetekig udvaroltok és fontolgatjátok (tehát nem vagytok hosszabb ideig kapcsolatban az eladóval) akkor,hogy oldjátok meg a kifizetést? Nyilván nem készpénzre gondoltam mert az nagyon drága ha ki kell vennem a számlámról.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-06 15:50:49 // 117054
Na ez is izgalmas, nekem a 146 jtd-n ugyanis penge éles lett a szélesebb nyomtávtól. Cserében csökkent a visszatérítő erő, kicsit modern autós túlszervózott feelingje lett. Kevésbé harcolós, kicsit alattomosabb, de nagyon gyors reakciójú, de talán az erőket kevésbé közvetítő hangolása lett. A saját határaimat könnyebben toltam túl a szélesebb futóművel, de aztán icipici belenyúlással, 200-as pulzussal mindig megoldódott :-DDD
A "botlábúság" inkább a futómű többi alkatrészén múlik szerintem. Egy rossz lengőkar, gátló, nagyon esetlenné tudja tenni. Ezeket kicseréled és juhú... :-DD
A "botlábúság" inkább a futómű többi alkatrészén múlik szerintem. Egy rossz lengőkar, gátló, nagyon esetlenné tudja tenni. Ezeket kicseréled és juhú... :-DD
RomeoOne2019-06-06 15:42:50 // 117053
Egy más ET-jű felninél viszont a központosító teljes hosszára fekszik fel a kerék a középfuratában
RomeoOne2019-06-06 15:41:53 // 117052
Kiemelő tárcsa alatt a pogácsát érted, akkor az vele a bajom, ahogy írtam is, hogy rövidíti az agynak azt a kinyúló részt, ami a felnibe megy, ami függőleges irányú terhelést viseli. Nem tudom, ezt központosítónak hívják? Most ha ez mondjuk 2 cm hosszú és felraksz egy 10 mm-es pogácsát, akkor csak a fele marad, ami szerintem veszélyes lehet. Ha meg olyan pogácsát akarsz, amin rajta van ez a központosító, annak meg az a feltétele, hogy túl kell lógnia az eredetin, ez esetben több, mint 20 mm-el növelnie kéne a nyomtávot. Nem?
droberto2019-06-06 15:30:22 // 117051
A körösből a Breráé is csak 18-as. A 19-es, Prodrive gyártmány. Azt hiszem G-Mannak volt ilyen felnije.
Nem értem, hogy műszakilag milyen hátránya van a más ET-jű felnihez képest a kiemelő tárcsás megoldásnak. Olyat gyártasz abból amilyet akarsz. Akár még oda is csavarozhatod fixen az agyra. Lehet integrált a központosítója is.
Ugyanígy a mozgókúpos csavarral sincs semmi gond. Nekem volt a Tipón.
Viszont pont ezért is vettem Alfát, hogy ne kelljen már ilyen "hülyeségekkel" foglalkozzak.
Egyszerű, jó, szép és még viszonylag kompromisszummentes is.
Nem értem, hogy műszakilag milyen hátránya van a más ET-jű felnihez képest a kiemelő tárcsás megoldásnak. Olyat gyártasz abból amilyet akarsz. Akár még oda is csavarozhatod fixen az agyra. Lehet integrált a központosítója is.
Ugyanígy a mozgókúpos csavarral sincs semmi gond. Nekem volt a Tipón.
Viszont pont ezért is vettem Alfát, hogy ne kelljen már ilyen "hülyeségekkel" foglalkozzak.
Egyszerű, jó, szép és még viszonylag kompromisszummentes is.
Jorjie2019-06-06 14:55:34 // 117050
Na jó, de Shadin a komplett első futóművet kicserélte, naná, hogy jobb lett :-)))
Persze én is észreveszem a jó magyar utakat téli-nyári váltáskor (185 vs. 205) de pár kilométer alatt "átállok". De olyan hatalmas különbségeket nem érzek, nyilván aki a hétköznapokban Fittipaldit játszik, és mindig derékszögben fordul, annak minden számít, és érzi a különbséget. Nyilván nálam az is szerepet játszik, hogy szögegyszerű a futómű, és valamilyen szinten gyári a felni is (Fiat Stilo), nincs nyomtávszélesítő, se tehermentesítő, se semmi, csak fel van cuppantva a helyére.
Persze én is észreveszem a jó magyar utakat téli-nyári váltáskor (185 vs. 205) de pár kilométer alatt "átállok". De olyan hatalmas különbségeket nem érzek, nyilván aki a hétköznapokban Fittipaldit játszik, és mindig derékszögben fordul, annak minden számít, és érzi a különbséget. Nyilván nálam az is szerepet játszik, hogy szögegyszerű a futómű, és valamilyen szinten gyári a felni is (Fiat Stilo), nincs nyomtávszélesítő, se tehermentesítő, se semmi, csak fel van cuppantva a helyére.
RomeoOne2019-06-06 14:50:39 // 117049
A gyári felnik szépek, legszívesebben én is 10 küllős TI-t vagy a Brera 5 patkós 19-esét vettem volna, de azok ET 41-ek, én meg nem pogácsázok. Az pedig elsődleges szempont volt, hogy a kerekeket kicsit kintebb kell hozni a gyári pozíciónál.
Fél évig kerestem ezt a felnit. Olyat kellett találnom, ami 5x110-es, mert nem csak pogácsával, de mozgókúpos csavarral sem fogok mókolni, olyat, amitől elfér a féknyereg, ami ugye nem egyszerű feladat a Brembo-s 159-nél, és olyat, ami tetszik is és az ET száma is 35-32 körül van. Nagyon nem volt egyszerű.
Egy ír kereskedővel leveleztem sokat, az jófej volt. Mindig, ha megláttam valamit, ami tetszett, neki írtam, ő felvette a kapcsoaltot a gyártóval és visszajelzett, hogy mit mondtak rá, elfér-e a 159-es féknyerge. A mostani lett a befutó.
Általában igaz, hogy a gyári felnik jobb minőségűek, de ez azért van, mert sokan a gagyi utángyártottakat veszik, az olcsót. Az enyém egy kis olasz manufaktúra terméke (kupakján a felirat: Prodotto con goglio in Italia), minőségére nincs panaszom. Súlya hasonló, mint a gyárinak és sajnos csattantam már bele csúnya kátyúkba, de sosem lett baja. Mások olyanok után görgőzni viszik a felniket.
De pl. vegyünk egy kovácsolt, tényleg magnézium O.Z. felnit, könnyebb és az tényleg jobb, mint a gyári (ha a gyári magnézium lenne, könnyebb lenne szerintem). Csak hát annak darabja is belekerül 1000-1500 GBP-be...
Fél évig kerestem ezt a felnit. Olyat kellett találnom, ami 5x110-es, mert nem csak pogácsával, de mozgókúpos csavarral sem fogok mókolni, olyat, amitől elfér a féknyereg, ami ugye nem egyszerű feladat a Brembo-s 159-nél, és olyat, ami tetszik is és az ET száma is 35-32 körül van. Nagyon nem volt egyszerű.
Egy ír kereskedővel leveleztem sokat, az jófej volt. Mindig, ha megláttam valamit, ami tetszett, neki írtam, ő felvette a kapcsoaltot a gyártóval és visszajelzett, hogy mit mondtak rá, elfér-e a 159-es féknyerge. A mostani lett a befutó.
Általában igaz, hogy a gyári felnik jobb minőségűek, de ez azért van, mert sokan a gagyi utángyártottakat veszik, az olcsót. Az enyém egy kis olasz manufaktúra terméke (kupakján a felirat: Prodotto con goglio in Italia), minőségére nincs panaszom. Súlya hasonló, mint a gyárinak és sajnos csattantam már bele csúnya kátyúkba, de sosem lett baja. Mások olyanok után görgőzni viszik a felniket.
De pl. vegyünk egy kovácsolt, tényleg magnézium O.Z. felnit, könnyebb és az tényleg jobb, mint a gyári (ha a gyári magnézium lenne, könnyebb lenne szerintem). Csak hát annak darabja is belekerül 1000-1500 GBP-be...
RomeoOne2019-06-06 14:40:04 // 117048
Ez ugyanaz a kategória, mint a minek 500 lovas autó, 200 ló mindenre elég :) Határhelyzetben sem éreztem rosszabbnak a nem gyári felniket, persze lehet, hogy ha Nürburgring körrekordot akarnék menni, már az a leheletnyi különbség is számítana. De ha nem mutatkozik különbség az én felhasználási körülményeim között a gyári és a nem gyári között, akkor irreleváns az, hogy egy "virtuális jóság" miatt ragaszkodjak a gyárihoz. És ebben a futóműben van annyi, hogy a 9-es ET eltérés meg sem kottyan neki. Amikor megvettem számoltam vele, hogy a kerékcsapágyakat esetleg hamarabb megeszi, de eddig semmi jelét nem mutatja.
Giuntini2019-06-06 14:05:14 // 117047
Emlékezz vissza a mi kis velencei útunkra! Én is észrevettem, hogy mennyivel jobb a futómű a 145-ösön. Az előző felnikkel szélesebb volt a nyomtáv, és sokkal botlábúbban viselkedett.
Jorjie2019-06-06 13:56:25 // 117046
Nekem a 146-nál télen a gyári felni van fent, és nekem is eléggé bent van, a nyári Stilo felnik pedig szépen síkban vannak a bódéval, és klasszisokkal jobban néz ki. Kormányzásban nem nagyon veszem észre a különbséget, igaz, hogy nem is túl bonyolult a futómű :-)
Giuntini2019-06-06 13:55:32 // 117045
A téliek nekem is kisebb ET számú nem gyári felniken vannak. Igen optikailag talán érezhető a különbség, de szerintem a gyári felniknél szebb nincs. A másik dolog, Ofival a VTT-n beszéltünk a könnyűfém felnikről. A gyári és a nem gyári felni között óriási az árkülönbség. Ofi azt mondja, a gyáriak magnéziumból készülnek....
Shadin2019-06-06 13:28:11 // 117044
Azt amit nem érzel, de mások jobban tudják esetleg :-)
RomeoOne2019-06-06 12:58:36 // 117043
Így használom évek óta. Télen gyári, nyáron nem gyári. Ha érezném, hogy szarabb, akkor nem tetszene a dolog, de igazából nem érezni különbséget. Akkor meg mit is áldozok be? :)
Shadin2019-06-06 12:54:28 // 117042
Beáldozod a mérnökök által hangolt futómű geometriát egy legalábbis vitatható optikai előnyért azzal az indokkal, hogy úgysem érzed a különbséget? :-(
RomeoOne2019-06-06 12:47:05 // 117041
több minden igényt ki kell elégítsen
Igen, ezt úgy hívják, hogy kompromisszum. Viszont én tudom, hogy hogy használom az autóm és tudom, hogy nincs szükségem erre a kompromisszumra, ezért feltehetem a kisebb ET-s felnit. Attól, hogy a kerék egy centivel kintebb van a gyárinál, még nem lesz egy japán/német "tuningcsoda". Csak jobban néz ki tőle. Emlékszem amikor feltettem ezeket a kerekeket, mnidig megmelengette a szívemet, amikor ránéztem. Végre úgy néz ki, ahogy kompromisszumok nélkül ki kéne néznie. A mélyen ülő kerekek nem szépek. Sután néz ki tőlük az autó. Nem azt mondom, hogy gyárilag nem néz ki jól a 159, de az biztos, hogy kissé kintebb hozott kerekekkel jobban.
Igen, ezt úgy hívják, hogy kompromisszum. Viszont én tudom, hogy hogy használom az autóm és tudom, hogy nincs szükségem erre a kompromisszumra, ezért feltehetem a kisebb ET-s felnit. Attól, hogy a kerék egy centivel kintebb van a gyárinál, még nem lesz egy japán/német "tuningcsoda". Csak jobban néz ki tőle. Emlékszem amikor feltettem ezeket a kerekeket, mnidig megmelengette a szívemet, amikor ránéztem. Végre úgy néz ki, ahogy kompromisszumok nélkül ki kéne néznie. A mélyen ülő kerekek nem szépek. Sután néz ki tőlük az autó. Nem azt mondom, hogy gyárilag nem néz ki jól a 159, de az biztos, hogy kissé kintebb hozott kerekekkel jobban.
droberto2019-06-06 12:46:51 // 117040
Miért ne növeljük a nyomtávot?
"A negatív hatásokat tovább növeli, hogy a kedvelt keréktárcsák ET-száma kisebb mint a gyári méret, ezáltal a jármű súlyából származó erők a kerékcsapágyak síkjától egyre távolabb esnek. Ez magával vonzza azt a nem előnyös hatást is, hogy az elkormányzási tengely és a talaj döféspontja a kerék középsíkjától befelé helyezkedik el ➋. Ez rontja a kanyarodási jellemzőket, a kormány nem tér vissza magától a semleges pozícióba. Ugyanilyen hatást okoznak a kedvelt nyomtávszélesítők is."
"A negatív hatásokat tovább növeli, hogy a kedvelt keréktárcsák ET-száma kisebb mint a gyári méret, ezáltal a jármű súlyából származó erők a kerékcsapágyak síkjától egyre távolabb esnek. Ez magával vonzza azt a nem előnyös hatást is, hogy az elkormányzási tengely és a talaj döféspontja a kerék középsíkjától befelé helyezkedik el ➋. Ez rontja a kanyarodási jellemzőket, a kormány nem tér vissza magától a semleges pozícióba. Ugyanilyen hatást okoznak a kedvelt nyomtávszélesítők is."
droberto2019-06-06 12:37:12 // 117039
Mert nem fér el! Néztél már a kerékjáratba, vetted le a dobbetétet? Szerintem igen. :)
Attól, hogy te 120 kg-nál nem terheled jobban, attól még több minden igényt ki kell elégítsen. Elég lesz majd egyszer hóláncot felrakjál :)
(Egyszer AC-n odatévedtem a tuning placchoz. Futva menekültem fel a szállásig.)
Attól, hogy te 120 kg-nál nem terheled jobban, attól még több minden igényt ki kell elégítsen. Elég lesz majd egyszer hóláncot felrakjál :)
(Egyszer AC-n odatévedtem a tuning placchoz. Futva menekültem fel a szállásig.)
Shadin2019-06-06 12:35:12 // 117038
A Ti-nél az általában min. 1'40" dőlés sokkal jobban kihozza, de jelen van a sima futóműnél is. Kispatkányon nézd meg a gyári kerék és a sárvédő ív viszonyát, hát egy majdnem hányás. Előtte egy oldalanként 15 mm-rel szélesebb kerék volt az autón, ami qrva jól nézett ki, de hogy mennyire szar volt az akkor derült ki amikor feltettem a gyári felnit. El sem lehet mondani a különbséget...
Giuntini lehet hogy emléxik még az első próbakörére...
Giuntini lehet hogy emléxik még az első próbakörére...
droberto2019-06-06 12:32:22 // 117037
Ha már így belemész a rajzolásba, akkor látnod és tudnod kell, amit itt már jó néhányan fejtegettek, hogy mitől (más) design szempontból a 159 mint a Giulia.
Az 59-nél a formaterv volt a legfontosabb, igen brutális, már-már meghökkentő sárvédőszélesítéseket kapott. Az első sárvédő lejtése szinte közelebb áll a vízszinteshez, mint a függőlegeshez. Ettől (is) ilyen vad, és kisebb belül, mint amekkora a külmérete, ettől van beljebb a kerék teteje.
Ezzel szemben a Giulia ezen része egy "németesebb" standard megoldás.
Az 59-nél a formaterv volt a legfontosabb, igen brutális, már-már meghökkentő sárvédőszélesítéseket kapott. Az első sárvédő lejtése szinte közelebb áll a vízszinteshez, mint a függőlegeshez. Ettől (is) ilyen vad, és kisebb belül, mint amekkora a külmérete, ettől van beljebb a kerék teteje.
Ezzel szemben a Giulia ezen része egy "németesebb" standard megoldás.
Shadin2019-06-06 12:29:40 // 117036
Van is tartalék rugóút, nem úgy mint a 159-nél ami alapból alacsonyabb mint a Giulia.
RomeoOne2019-06-06 12:28:32 // 117035
Én sem pogácsáznék, pont ezt mondtam. De sima futóműnél nem jön ki az ET különbség hatása nálam. Lehet, ha a tiedre felraknánk az én felnimet, már érezhető lenne. Lehet, hogy nem...
Shadin2019-06-06 12:27:54 // 117034
Ja és tény, hogy a gyári Ti rugókkal fél centivel még az Eibach-nál is alacsonyabb volt az autó. Ebből következtettem, hogy vagy lengőkar, vagy lengéscsill. szár okozza a patkányságot. a vicces az, hogy pl. Robi autója a Ti kerekekkel amellett, h magasabb egyenesebben is áll a kerék. Amellett, hogy nem állítható a dőlés, pont elég neki hogy lejjebb teszik a Ti-t 2 centivel és máris patkányosabb lesz az illesztés a kerékjáratnál :-(
Én ezt sportosságnak hívnám, nem esztétikai elbaxásnak...
Én ezt sportosságnak hívnám, nem esztétikai elbaxásnak...
RomeoOne2019-06-06 12:24:36 // 117033
A 159 szépségét többek között az adja, hogy jó nagy sárvédőszélesítések vannak rajta, szélesebb, agresszívabb kinézete van tőle. Csak azt nem értem, hogy akkor miért felejtették el a sárvédőívek után húzni a kerekeket is...
Shadin2019-06-06 12:23:43 // 117032
Viszont a kanyarban megjön az előnye. Az enyém még patkányabb mint a sima Ti, feltehetőleg a rövid szárú Bilstein B8-aknak köszönhetően, bár ez nem tudományos tény. Valóban zavaró számomra is, de hamarabb teszem vissza az excenteres PU felső lengőkarokat amivel be lehet állítani a dőlést, mintsem +1x pogit tegyek bele. Köztes megoldásként vettem alsó lengőkarokat, hátha azok vannak kinyúlva és az okozza a terpesztést. Ha nem, akkor van két jó alsó lengőkarom is már a polcon és megy be az excenter...
RomeoOne2019-06-06 12:22:14 // 117031
Hát a Giulia akkor ilyen német dizájn lett :D Pedig mintha a 159-ben lettek volna benne a németek erősebben :D
RomeoOne2019-06-06 12:20:01 // 117030
Nem tudom, lehet ez a TI futóműnél már előjön, nekem semmi ilyen problémát nem okozott.
Shadin2019-06-06 12:19:50 // 117029
Ez még smilével is sántít :-D
A design sok szempontból alá van értékelve a 159-nél, ha az a vezethetőségbe ütközik.
Én a sárvédő szélének leflexelését javasolnám és akkor pont olyan lehet mint egy német márka sárvédőjéhez vasalt kerék :-)
Sok smile....
A design sok szempontból alá van értékelve a 159-nél, ha az a vezethetőségbe ütközik.
Én a sárvédő szélének leflexelését javasolnám és akkor pont olyan lehet mint egy német márka sárvédőjéhez vasalt kerék :-)
Sok smile....
RomeoOne2019-06-06 12:18:22 // 117028
Shadin2019-06-06 12:16:38 // 117027
Nem az alaphelyzetben nagyobb nyomtáv okozza a problémát. Az is persze terheli a csapágyakat és erősen beleszól a futómű geometriába, de a legnagyobb gond a kanyarodásnál van, mert más íven fut a kerék a csuklóponthoz képest, ami már a kanyarodásba erősen beleszól. Minél kijjebb van a kerék, annál túlkormányozottabb lesz a kocsi, a gumi kopásáról már ne is beszéljünk, meg a teljesen kitekert kormánynál fűrészfogazásról sem.
RomeoOne2019-06-06 12:14:39 // 117026
Nyilván ezzel együtt jár, hogy úgy használom az autót, hogy ne érjen bele. Nem szoktam vele térkövet szállítani, de még csak a hátsó ülésen sem szokott nagyon utazni senki. Egyébként is nagyon durván meg kell pakolni az autót ,hogy ebből probléma legyen. 2 évvel ezelőtti VTT-n Dömpi példája megmutatta. Ahhoz, hogy az ő kisebb ET-s felnijével beleérjen a kaszniba a kerék, az kellett ,hogy dugig legyen tömve hátul a kocsi plusz még a vonóhorogra akasztható biciklitartó is fel legyen téve a biciklikkel. Ez utóbbi nélkül még a megpakolt kocsinál sem volt baj. Elég sok ott a tartalék...
droberto2019-06-06 12:10:42 // 117025
Egy Alfáról és nem egy Opelről beszélsz ám! :)
droberto2019-06-06 12:09:12 // 117024
Szerinted. Szerintem meg úgy néz ki jól ahogy van. Meg úgy is jó.
Nem véletlenül olyan amilyen. Utána meg kidobnád a dobbetétet, mert beleér? Mi ez, egy golf? Hagyjuk ezt meg szerintem a germanoidonak.
Nem véletlenül olyan amilyen. Utána meg kidobnád a dobbetétet, mert beleér? Mi ez, egy golf? Hagyjuk ezt meg szerintem a germanoidonak.
RomeoOne2019-06-06 12:03:49 // 117023
Nagyon túlgondolod már ezt a dolgot. A lényeg annyi, hogy a kerék akkor néz ki jól, ha a külső felülete kb. ugyanott van, ahol a bódéé. Gyárilag viszont jóval mélyebben ül a kerék. Főleg az ültetett TI-ken látszik. Most VTT-n a Liquid-én is néztem, de anno a Warbiét is figyeltem, hogy azokon mennyire látszik, hogy milyen mélyen ül a kerék a dobban... és nem néz ki jól.
RomeoOne2019-06-06 11:59:35 // 117022
Mert ahol nem az esztétika vezette a tervezők kezét, ott kell néha egy kicsit segíteni :)
droberto2019-06-06 11:58:41 // 117021
A következő lépés meg a sárvédő görgőzése-szélesítése lesz? Vagy mindjárt egy egy szélesítő kitet szegecseltek fel rá?
Ugyan már...
Ugyan már...
droberto2019-06-06 11:52:43 // 117020
Bocsi fiúk de nem bírom ki:
Sosem értettem, hogy minek kell egy olasz autó design-jához hozzányúlni.
Főleg nem, hogy miért kell egy Alfa futóművét piszkálni?
Szerintem mindegyikkel csak rontani lehet.
Sosem értettem, hogy minek kell egy olasz autó design-jához hozzányúlni.
Főleg nem, hogy miért kell egy Alfa futóművét piszkálni?
Szerintem mindegyikkel csak rontani lehet.
RomeoOne2019-06-06 11:05:53 // 117019
Mert ha felrakod a pogácsát, akkor annyival rövidebb lesz az a része az agynak, ami belemegy a felnibe. Nyilván instabilabb is lesz ettől. Legfeljebb azt lehet csinálni, hogy akkora pogácsát teszel fel, ami befedi tejesen azt a részt, amire ráhúzod a felnit és magán a pogácsán van egy ugyanilyen. De az meg már egy nagyon nagy ET tolás, sztem legalább egy 20-as. Az meg már megeszi hamar a kerékcsapágyat.
Ezért mondom, hogy a pogácsázás a gagyi megoldás. Pedig értem VIttorio problémáját, nekem is bajom van a mélyen ülő kerekekkel. De erre nem tudom milyen más megoldás lenne.
Én ezért vettem olyan felnit, aminek ET-je 32. Ez 9 mm-es nyomtáv szélesítővel egyenlő. De ez semmilyen menetdinamikai problémát nem okoz így. Ugyanúgy veszi a kanyarokat, ha nem jobban a szélesebb nyomtáv miatt....
Ezért mondom, hogy a pogácsázás a gagyi megoldás. Pedig értem VIttorio problémáját, nekem is bajom van a mélyen ülő kerekekkel. De erre nem tudom milyen más megoldás lenne.
Én ezért vettem olyan felnit, aminek ET-je 32. Ez 9 mm-es nyomtáv szélesítővel egyenlő. De ez semmilyen menetdinamikai problémát nem okoz így. Ugyanúgy veszi a kanyarokat, ha nem jobban a szélesebb nyomtáv miatt....
Shadin2019-06-06 11:01:03 // 117018
Elől a Ti-n nagyobb a dőlés ezért tűnik úgy mintha nagyon bent lenne (a teteje) meg az eleje lejjebb is van ami még rátesz optikailag egy kicsit.
Shadin2019-06-06 10:59:40 // 117017
Ha lehetséges, tartsd a gyári ET-t. Én kivettem belőle, mert már oldalanként 5mm is furcsaságokat művelt. Nem lett jobb, egyenesben tökmindegy, kanyarban meg simán rosszabb volt.
zoli9782019-06-06 08:00:17 // 117016
Meg tudnád mondani hányas csavar kell bele illetve milyen hosszút rakrál? Én önzáró anyán gondolkodom nehogy a sima kilazuljon :D