WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 16:48:10 // 117740
Óhh.. sajnálom :-( Ez ilyen sorsszerűen hangzik..
Lev2019-07-04 16:41:45 // 117739
Hasonló a helyzet: Minek mondanánk le az Alfázásról és használnánk egy olyan autót, ami nem okoz igazán örömet? Csak azért, hogy egyel több fölösleges táskát el tudjunk pakolni?- én ezt a kérdést kaptam :)
Milyen furcsa az élet...amíg én itt irkálok az új autóról, belement egy Peugeot Boxer a parkolóban a 156 hátuljába :(
Milyen furcsa az élet...amíg én itt irkálok az új autóról, belement egy Peugeot Boxer a parkolóban a 156 hátuljába :(
Vittorio1592019-07-04 16:17:01 // 117738
Alfacitybe ha sátorozni akarok,akkor kell sátorhelyet foglalni? Vagy csak úgy felcsapom azt kész a placcon?
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 16:15:29 // 117737
Próbáltam én is. :-) Az elmúlt hónapokban sok szalonban jártam, ajánlatokat kértem, próba ültem stb. Bővült a család, gondoltam ideje egy új autónak, amiben elférünk és nincs rá gond, csak menni kell vele. Aztán végül elült a dolog, olyan idegen érzés más autóban ülni, nem esett jól. Nyilván hülyeség, de ez van. A családom sem igazán vevő másra, csak az Alfa. És az is kiderült, hogy képesek egy csomó lomot otthon hagyni :-) Kétszer voltunk már kisebb kiránduláson családilag, és befértünk. Babakocsi, bőröndök, táskák, pont annyit pakoltak, ami befért. Úgyhogy egyelőre alkalmasnak nyilvánítottuk a 159-et. Most is azzal csavarognak a csajok. Ez van, ők is szeretik, és ez a fontos :-)
Lev2019-07-04 15:29:19 // 117736
Igen,de én most legalább nyugodt lelkiismerettel mondhatom, hogy megpróbáltam :)
Egyébként először nem volt a lehetséges utódok között a Giulia, de hála asszonynak elmentünk, megnéztük, kipróbáltuk, majd hatalmas mosollyal megállapítottuk az úton hazafelé, hogy fölösleges tovább nézelődnünk, megtaláltuk, amint kerestünk :)
Egyébként először nem volt a lehetséges utódok között a Giulia, de hála asszonynak elmentünk, megnéztük, kipróbáltuk, majd hatalmas mosollyal megállapítottuk az úton hazafelé, hogy fölösleges tovább nézelődnünk, megtaláltuk, amint kerestünk :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 15:20:58 // 117735
mi más is lehetne, tényleg annyi de annyi autóban ültem, vezettem, tapogattam ...csak ez marad :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 15:16:56 // 117734
"Szerintem meg semmi sem jó csak az Alfa"
Kár tovább írni. Nekünk itt, akik itt vagyunk, úgyis ez a vége :-)
Kár tovább írni. Nekünk itt, akik itt vagyunk, úgyis ez a vége :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 15:15:30 // 117733
Nem keverem, drasztikus példának hoztam fel. :-) Vagyis ha muszáj, akkor azért sikerül rendesen megtervezni, megépíteni. Nem a technika jelenlegi állása a szűk keresztmetszet.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 15:12:38 // 117732
nagyon helyes inkább a kompromisszum de ezért megéri....
Lev2019-07-04 15:11:37 // 117731
Én most tényleg majdnem minden márkát megnéztem, kipróbáltam ami a kalapba került, de valahogy a végére csak a Giulia maradt. Tudom, hogy 1 évben kb. 2x szűkös lesz, de ezt majd megoldjuk valahogy :)
Liquid2019-07-04 15:09:31 // 117730
nem tudok gépelni :)
"Ott nekem lehet " -> "Ott nem lehet"
"Ott nekem lehet " -> "Ott nem lehet"
Lev2019-07-04 15:08:30 // 117729
Teljesen megértelek, főleg egy olyan 159 után mint a tied, nehéz megfelelő új autót találni.
Tényleg szép a Kia, vezetni is jó volt,de nem tudtam volna igazán szeretni, a 7 év garancia ellenére sem. A hangszóróból üvöltő hangra sport módban pedig szavakat sem találok, ha nem velem történik, el sem hiszem, hogy létezik ilyen.
Tényleg szép a Kia, vezetni is jó volt,de nem tudtam volna igazán szeretni, a 7 év garancia ellenére sem. A hangszóróból üvöltő hangra sport módban pedig szavakat sem találok, ha nem velem történik, el sem hiszem, hogy létezik ilyen.
Liquid2019-07-04 15:08:10 // 117728
Persze hogy nem cél normálisan megcsinálni. Az autókat, - véleményem szerint a prémiumokat méginkább - az első tulajnak és 100-150e km-re tervezik. Pontosan ki van számolva, hogy mi az a minimum, ami még biztosan kiadja. Persze előfordul, hogy ezt elszámolják, de még inkább előfordul, hogy tekert az óra :)
A repülést ne keverd ide, az kissé kritikusabb üzem, ott minden duplázva, triplázva van. Ott nekem lehet arra játszani, hogy majd az assistance segít :)
A repülést ne keverd ide, az kissé kritikusabb üzem, ott minden duplázva, triplázva van. Ott nekem lehet arra játszani, hogy majd az assistance segít :)
alfa155gyuri2019-07-04 15:03:29 // 117727
Akkor felületes voltam,bocsi! :)
Liquid2019-07-04 15:03:18 // 117726
háát pedig ami benne van egy autóban az el fog romolni, idő / km kérdése :)
Már rég nem ott tartunk, hogy bármi is örökös legyen.
Már rég nem ott tartunk, hogy bármi is örökös legyen.
RomeoOne2019-07-04 14:58:42 // 117725
Újautó problémákról volt szó, ez meg nem azoknál jön elő
alfa155gyuri2019-07-04 14:53:38 // 117724
Igen! :)
Meg letörik a kiegyenlítő tartály visszafolyó csöve meg ilyen kis bosszantó apróságok.
Meg most remeg valamiért.
Meg letörik a kiegyenlítő tartály visszafolyó csöve meg ilyen kis bosszantó apróságok.
Meg most remeg valamiért.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 14:49:56 // 117723
Szerintem meg semmi sem jó csak az Alfa, itt legalább csak olyan nyűgök vannak, hogy folyat a spricni, reped a kijelző, nem jól mér a külső hőmérő...apróságok ellenben kurvára megy, kurva szép, kurva jó egy szóval CEFET :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 14:43:31 // 117722
Ebben sajnos igazad van, a belterek szörnyűek. Nem csak a KIA-nál . Sok új autó a 146-om szintjét sem hozza. Plasztiktenger tablettel. Ez engem is zavart. A 159-emhez pedig kb semmi nem ért fel amit mostanában láttam.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 14:41:39 // 117721
Paks a ludas és most meg lesz 2. mi lesz te atyaúúúúúristen :DDDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 14:40:32 // 117720
Ki mondta, hogy a Ford jó? Azt az egyet márkaszinten kerülöm. :-)
Dunántúlon biztos van valami negatív háttérsugárzás :-DDD
Dunántúlon biztos van valami negatív háttérsugárzás :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 14:37:42 // 117719
A hiba ott van ebben a magyarázatban, hogy rég túlléptünk az egyszerű autókon. Az olcsó használós autókat is mint ECU-k vezérlik, dugig vannak szenzorokkal, infotainmenttel, vezetés támogató aktív/passzív rendszerekkel. Az egyszerű sem annyira egyszerű. Viszont az ipari tervezés már áll olyan szinten, hogy ezeket a nem prémiumban és a prémiumban is meg lehet építeni megfelelően. Egy Airbus mennyivel bonyolultabb bármilyen prémium autónál?.. Fenntartom, hogy nem cél normálisan megcsinálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 14:37:09 // 117718
nézd mindenhol vannak problémák csak valaki elmondja valaki meg nem és az utóbbi van többségben nálunk mivel mit tesz Isten alkatrészekkel foglalkozunk ez lecsapódik meg mögöttünk van egy szerviz is így sokat látunk ... pl a héten a tutijó 1.6 ecobost Ford aminél konstrukciós hiba, hogy a hüvely nem ér fel a blokk magasságáig és 100-120e kmnél össze esik a hüvely a víz meg szépen meg be a blokkba, csere száraz hüvelyre 3-4 kiló :DDD faxa dolog megvenni egy 4-5 millás használt autót amire még rá kell költeni ennyit ....biztos vannak tutijó márkák csak mindig én vagy az ismerősök szopnak be.... a héten pl a 3 hónapos gyöngyházfehér Vitarát asszony lemosta magasnyomásúval és 3cm-en lemállott a festék :DDD na az mi? áhhhhhhhh kurvavilág van ....
Lev2019-07-04 14:33:58 // 117717
Sziasztok. Bocsánat, hogy a semmiből beszállok, de éppen autó vásárlás előtt állunk (végül céges lesz,alapból 159 lett volna): pont a felsorolt pozitívumok miatt, Kia Proceed Gt (luxus csomaggal, tetőablakkal) volt a terv. Tényleg nagyon jó a 7 év garancia, vonzóak a feltételek, nekem a forma is kifejezetten tetszik, de egyszerűen képtelen voltam megbarátkozni az anyagok minőségével, legszívesebben elsírtam volna magam, amikor beültem, komoly örömet okozott,visszaülni a 15 éves 156-ba. Nem lett volna sokkal olcsóbb,mint egy jól felszerelt Giulia super, de egy inkább 2 kategóriával van alatta. Szeptemberig nem tudnak rendelést felvenni, a gyár felújítása miatt és pontos árat sem tudnak kalkulálni, mert változás (emelés) várható, de konkrétumokat még nem ismerik..
alfa155gyuri2019-07-04 14:27:11 // 117716
Sziasztok!
Van ötletetek,hogy mitől rázhat az autó gyorsításkor?Féltengely csillagot és poharat cseréltem.1,9jtdm
Köszik
Van ötletetek,hogy mitől rázhat az autó gyorsításkor?Féltengely csillagot és poharat cseréltem.1,9jtdm
Köszik
RomeoOne2019-07-04 14:26:07 // 117715
Azért, mert abban van ami elromolhat. Volt egy megbízhatósági lista, amin a prémiumnak nevezett autók elég szarul szerepeltek. Kiderült, hogy azért, mert azok tele vannak elektronikával, ami meghülyülhet néha és ugye az már egy hiba. Amiben nincsenek ilyenek, annak nem is lesz vele hibája. A prémiummal sem azért van szívás, mert kitörik a kereke. Azok a részei nem szarabbak, amik megvannak egy nem prémium autóban is.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 14:23:57 // 117714
Már kértem ajánlatot GT-re, korrekt. :-) Aztán nem mentem el tesztvezetni, jó nekem egyelőre a 159. Pedig olcsóbban jött volna ki az új autó törlesztő plusz éves szerviz + gumi 5 évre mint a 159 várható fenntartása (ha ilyen szolidan kéri el a részét, mint eddig, akkor is). És ez a vicc. Beülve meg szinte ugyanaz a feeling, kivéve a kormányon a jelet.
Ha nem érzelmi alapon autóznék, simán az a jó megoldás a család autóztatására. Már ha ragaszkodok az ilyen lapos, úton hasalós, csatornafedél kerülgetős autózáshoz.
Ha nem érzelmi alapon autóznék, simán az a jó megoldás a család autóztatására. Már ha ragaszkodok az ilyen lapos, úton hasalós, csatornafedél kerülgetős autózáshoz.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 14:17:55 // 117713
Nem hasonlítom, csak mondom. Ezzel sem értek egyet, hogy a prémiumság a szívást jelentse. Ez a vevő hülyének nézése. Ezeken van a legnagyobb hasznon, drága az alkatrész, ami esélyes, hogy kell is, mert így van kitalálva. A pénzes vevőt fejjük meg egyszer, aztán még egyszer. Érdekes módon az autóiparban a prémium jelenti azt, hogy mérget vehetsz rá, hogy elromlik. És nem azért mert bonyolult :-)
Shadin2019-07-04 13:57:42 // 117712
Páromnak most vettünk Stonic-ot és szerintem tök jó. Anyagra, összeszerelésre stb. Kivi vagyok meddig bírja. Én meg veszek egy Ceed GT-t az Alfa mellé hogy legyen valami ami működik mindig, mert a Kispatesz is köhög :-)
Liquid2019-07-04 13:49:57 // 117711
nálam :) kiszőrösödött a bowden a balelsőben
Liquid2019-07-04 13:49:10 // 117710
Azért a 159-hez (és kategóriatársaihoz) képes full fapad, közlekedőedényeket ne hasonlítsuk hozzá. Egy hasonló Audival biztosan sokkal több nyűg van mint egy Skodával pl.
Attól hogy sokan nem prémiumként kezelik még az... (legalábbis, felépítésben, anyaghasználatban, bonyolultságban)
Meg az se mindegy hogy milyen motort hasonlítasz. Mert pl. egy 1.6 szívó Altea biztos hogy kevésbé problémás, mint egy 2.0TDI Passat
Attól hogy sokan nem prémiumként kezelik még az... (legalábbis, felépítésben, anyaghasználatban, bonyolultságban)
Meg az se mindegy hogy milyen motort hasonlítasz. Mert pl. egy 1.6 szívó Altea biztos hogy kevésbé problémás, mint egy 2.0TDI Passat
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 13:44:55 // 117709
Stimmel, én is így gondolom. Periódusok és konkrét típusok, amik jól sikerülnek. Ilyen szempontból tényleg nem lehet márkaszinten ítélni. Az egyes márkáknak és kompletten az autóiparnak is vannak jobb-rosszabb periódusai. Volt egy ADAC megbízhatósági tesztről cikk pár hónapja, sok táblázattal. Jól kielemezték, de ami feltűnő volt, hogy 2017 körül minden(!) autómárka meghibásodási darabszáma egyszerre lecsökkent.
Sakkoznak a vásárló közönséggel. Rozsdásodás szempontból épp most jó, de 7 évesen széthullik ez-az. Mindenki arra figyel, hogy lehet ez, hisz régen nem hullottak szét. Oké, legyártják tartósra, nincs meghibásodás, aztán 7 év múlva kiderül, hogy hoppá, rohad. Mindegy, csak el kelljen dobni. Szomorú ez.
Sakkoznak a vásárló közönséggel. Rozsdásodás szempontból épp most jó, de 7 évesen széthullik ez-az. Mindenki arra figyel, hogy lehet ez, hisz régen nem hullottak szét. Oké, legyártják tartósra, nincs meghibásodás, aztán 7 év múlva kiderül, hogy hoppá, rohad. Mindegy, csak el kelljen dobni. Szomorú ez.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 13:38:51 // 117708
Azért mondom a családot, mert azt biztosan tudom. Hogy ismerősök mint mondanak, azt persze feltételesen kell kezelni :-) Fordot nem vennék, ennyit tudok. És Citroen Jumpyt sem, bár ez nem is fenyeget. :-)
Kíváncsi leszek, hogy a Kia Ceed és a Mazda mit fognak mutatni hosszabb távon.
Kíváncsi leszek, hogy a Kia Ceed és a Mazda mit fognak mutatni hosszabb távon.
Csabi2019-07-04 13:32:15 // 117707
Hát ha már téma, nekünk volt Kiánk öt évig. Igaz Picanto de félelmetes, hogy mennyire gagyi volt :) 4Évesen leszakadt a belső tető,a mennyezeti huzat/kárpit fogta, kézzel lehetett emelgetni, vagy fejjel,mert rálógott a fejedre...Elengedte a ragasztó, így vissza kellett ragasztani egy teljes kárpitbontás után. Szintén négy évesen légzsák vezérlő adta meg magát,a gyári ára 300lett volna. Végül egy villamossági guru szerelte meg 40-50ért. A hátsó ablakok rendszeresen lecsúsztak, kézzel kellett visszahúzni őket. (karos volt, nem elektromos)
Nincs ilyen egyik márkánál sem, hogy "csak használni"kell....Vannak ilyen periódusok inkább így mondanám.
Nincs ilyen egyik márkánál sem, hogy "csak használni"kell....Vannak ilyen periódusok inkább így mondanám.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 13:21:53 // 117706
mindig ép ezekkel :DDD kár, hogy nem a lottószámokkal rohadna el... Te meg mindig az olyanokkal akiknek sosincs semmi gondjuk vagy van csak nem mondják el, mert hogyan festene már ha kiderülne :DDD
Csabi2019-07-04 13:17:24 // 117705
Nem tudom mi van mögötte, pedig én szinte soha nem működtetem őket, mert a szellőztetést megoldom az elsőkkel.
Az elsők komolyabb szerkezetek, még nem hallottam, hogy elromlott volna valakinél.
Az elsők komolyabb szerkezetek, még nem hallottam, hogy elromlott volna valakinél.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 13:16:51 // 117704
Mert Te épp ezekkel találkozol. :-) A családban volt/van pár újonnan vásárolt autó. Van amivel volt gond (Seat Altea, Citroen Jumpy), de a többséget csak használni kell. Nem 3, hanem 6-8 évig is akár, mindenféle gond nélkül. Opel, Ford, Kia, Toyota. Egyik sem prémiumkodó, csak sima mezei A-ból B-be jutó autó. És nulla bajuk van hosszabb távon is. A KIA-król pl kifejezetten azt hallani, hogy nagyon bírják még a flottás strapát is.. 7 év garival midegy, hogy érzelmi alapon mit gondolunk, a legjobb opciók között van. Jó ár-érték arány, hosszú gari, jó finanszírozás és egyáltalán nem rossz autók. De majd hosszabb távon is tudok referálni, öcsémék beszereztek egy ceed-et, meglátjuk mit bír.
És egyébként tuti biztosan 7 évig tartanám meg, ha ilyet vennék.
És egyébként tuti biztosan 7 évig tartanám meg, ha ilyet vennék.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 11:07:35 // 117703
39900ft :DDD
RomeoOne2019-07-04 10:50:37 // 117702
1.9TDI Galaxy turbócső kb 7cm hosszú 50-es átmérő a gyári 45e ...talátam ugy-t 4500ft ...előállítása kb 150ft
És mennyiért adod? 5000-ért vagy 30-ért és ráírod, hogy akció, 15ezerrel olcsóbb, mint a 45ezres? :D
És mennyiért adod? 5000-ért vagy 30-ért és ráírod, hogy akció, 15ezerrel olcsóbb, mint a 45ezres? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 10:31:57 // 117701
hááát ez a 3 évig csak tankolni kell bele erősen sántít.... meg járni a garis szarságokat :)))
VKG231!!! (156+75)2019-07-04 10:26:02 // 117700
Ez egyáltalán nem dacia effektus.
Igen, bosszantó, mindig a legrosszabbkor történik az ilyen, de ne vicceljünk már, hogy ez csak a szaralfával van így...
Minden autó szar, mert szarra van tervezve, nem kell ez, hogy csak ez meg csak az. Megépíthetnék az autókat 3x ennyiért, de akkor ki venne újat 4 évesen?
Fel kell fogni, hogy ez a fogyasztói társadalom. Nem a minimum 10 éves ablakemelő szerkezetet kell hibáztatni, hogy direkt spórolnak rajta... :)
Nyilván elmehetnének a dejzelek most is 3 millió kmt, mint 40 éve, de az senkinek sem az érdeke... senkinek.
Meg kell venni az új autókat és akkor 3 évig csak tankolni bele, az a legnyugodtabb :)
Igen, bosszantó, mindig a legrosszabbkor történik az ilyen, de ne vicceljünk már, hogy ez csak a szaralfával van így...
Minden autó szar, mert szarra van tervezve, nem kell ez, hogy csak ez meg csak az. Megépíthetnék az autókat 3x ennyiért, de akkor ki venne újat 4 évesen?
Fel kell fogni, hogy ez a fogyasztói társadalom. Nem a minimum 10 éves ablakemelő szerkezetet kell hibáztatni, hogy direkt spórolnak rajta... :)
Nyilván elmehetnének a dejzelek most is 3 millió kmt, mint 40 éve, de az senkinek sem az érdeke... senkinek.
Meg kell venni az új autókat és akkor 3 évig csak tankolni bele, az a legnyugodtabb :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 10:23:01 // 117699
jah az ablakemelők az említett példányoknál is lerohadnak csak példának okádék írtam ... nincs hét hogy ne keresnének valamihez márkától függetlenül...
jah a legnagyobb heti Golf VI hűtőventi 2012-es csak gyári 2 kiló :DDD
és a legpozitívabb 1.6HDi Mitsubishi turbó új 73e :DDD
legszánalmasabb 1.9TDI Galaxy turbócső kb 7cm hosszú 50-es átmérő a gyári 45e ...talátam ugy-t 4500ft ...előállítása kb 150ft :DDDDD
jah a legnagyobb heti Golf VI hűtőventi 2012-es csak gyári 2 kiló :DDD
és a legpozitívabb 1.6HDi Mitsubishi turbó új 73e :DDD
legszánalmasabb 1.9TDI Galaxy turbócső kb 7cm hosszú 50-es átmérő a gyári 45e ...talátam ugy-t 4500ft ...előállítása kb 150ft :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 10:16:41 // 117698
S Merga jó hogy szóba hoztad ott meg a 4 dugattyús Brembo féknyergek rohadnak le 2 kiló / db csak gyári, inkább rohadjon le az ablakemelőm 8e-ért :DDD
Attis2019-07-04 10:12:20 // 117697
Azért ez egy kicsit olyan szocialista dacia effektus. Szar a gyári, de van hozzá után gyártott olcsón. Felőlem kerülhet százezerbe egy szerkezet, ha az úgy van megtervezve, hogy 0,5% alatti a hibaarány és nem úgy hogy ígyis-úgyis tönkre megy. Erre azt tudom válaszolni, hogy a 2003-es S Mercinkben sem az ablak nem esik le, se nem ázik be sehol. Valószínű ott is 6 számjegyű az ára....
PBali2019-07-04 09:40:32 // 117696
Basszus, én minden nap úgy indulok el melóból, hogy mind a 4 ablakot lehúzom már a kulccsal, aztán pár percig így közelekedem...:-) Nem mondom, hogy nem jut eszembe, hogy mikor nem megy fel valamelyik...Az előző 147-esemen pont eladás előtt pár nappal maradt lent a bal első ablakom (14 évesen)...csináltatathattam meg, kiékelve mégsem adhattam oda...Az elsők jobban bírják a 159-nél, mint a hátsók? Ugye klíma okosító cikkekben is az van mindig, hogy először szellőztess, aztán kapcsold csak be, pláne ha a kocsiban 40 fok van...Idén a "csúcsom" 42 fok...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-04 09:23:17 // 117695
itt legalább van után gyártott olcsó pénzért, mondjuk egy Honda Acordnál vagy Range Rovernél, a 7 év garis koreai lószaroknál nincs csak gyári majd 6 számjegyért ....
katbal2019-07-04 09:12:57 // 117694
lyen ablakemelö hiba a németeknél is pont gyakori. Ismerettségi körben Merci, BMW, VW, Skoda stb....... Vagy elég, ha csak kinézek a céges parkolóba, minden nap látni ragasztoszalaggal felgányolt ablakot. Minden alkatrészen spórolni kell, sajnos ez az eredménye.
Attis2019-07-04 08:33:18 // 117693
Szintén zenész. nekem is a bal hátsó fittyedt le kb. 2 hete. Részemről nonszensznek tartom, hogy a 159-be is pont olyan puttó alkatrészeket építettek be ebből a szempontból, mint mondjuk a 147-be. Ez kb pont olyan idegesítő hiba, mint a beázás a vezető oldali ajtónál. El lehet bagatellizálni, de mikor szidva vannak itten a német márkák, akkor elég sokan megfeledkeznek az ilyen "apró hibákról", főleg úgy hogy prémiumként akarjuk beállítani a 159-et. Nem az IKEÁban vagyunk, ahova ki van írva, hogy időnként húzd meg a csavarokat... :(
Shadin2019-07-04 08:13:52 // 117692
Vegyél egy pár tágulási tartályt időben és forrasztasd át az összes kötést, meg az oldalán az öntési hibát!