Fórum >> Típusok >> 159

BadBoy2006-05-17 18:45:23 // 1421
Én a vw márkakerskedésből tudom, hogy a dizelek 30.000 kilaméterja használatban 19-22 ezer között alakul átlagban.
BadBoy2006-05-17 18:42:56 // 1420
Ezt az állitást, én is aláirom Kb 2 éve láttam egy újságban kimutatást, amiben az EU piacokon milyen a benzin - dizel arány az új autók között. Ausztria vezetett 75%-al, és már akkor 4-5 piacon volt 50%-os részesedés.
BadBoy2006-05-17 18:39:46 // 1419
Volt szerencsém látni, egy átadásra készitett 159-et, 1.9 JZS motorral. Az eladó azt mondta, hogy az a személy aki megrendelte azt mondta, nem kell neki más. A dizeleket ki sem próbálta, csak ezt az egy motorverziót. De az autó fullos: bőr, navi, elektromos ülés stb. stb.
TarP2006-05-17 12:57:30 // 1418
Ja, és padlógáznál feljön egy pop-up ablak, hogy "Do you really want the car to accelerate? "No" "Dismiss" "Cancel" "
Pietro2006-05-17 12:48:42 // 1417
és ha valami nem műxik, elég csak kiszállni az autóból és újra beszállni és már meg is javul! :-)))
Slowfeet2006-05-17 12:18:56 // 1416
Rátöltöm a GTA biosát a 146-omra, azt csókolom! Nem fogok én itt drága pénzér vasdarabokat vásárolgatni....
Halesz2006-05-17 12:10:01 // 1415
Hihi, ez jó :))) És akkor új értelmet nyer majd az Alfa Vírus :))))
Slowfeet2006-05-17 12:06:53 // 1414
két sparco ülés, becsövezés, egy fordulatszám+vízhőfokmérő. Műszerfal egyébb részei kidob (legalább nem lesznek sérült kárpitelemek a totalcarban). Futómű, fék, kuplung megerősít, 3.7-es blokkra biturbó. Lámpákat leragasztani! Kipif kidob...azt hadd szóljon.
BeeGee2006-05-17 12:02:52 // 1413
És faragják le a súlyát igazi allegrita-vá, 4 kerékhajtány maradhat, ülés csere, többi cucc lecsó :)
Slowfeet2006-05-17 11:58:11 // 1412
A merci A osztályban most is egy 2 lityis dolgozik, csak eladják lebutítva olcsóbban is 1.7 megy 1.8-as jelzéssel ha jól emlékszem. Namost ki a fasz vesz 2.0 jelzésűt, ha tényleg elég a bezérlő elektronikát buherálni. Aztán fizeted a biztosítást meg minden mást 1.6-ra.
zolee1452006-05-17 11:57:47 // 1411
4,2 v8 néccázhúszlóerő
BeeGee2006-05-17 11:56:08 // 1410
Mindenesetre a GTA-nak nagyot kell szólnia, mert elég cikis a motorpalettánk. Vagyis inkább a súly / LE arány.
zolee1452006-05-17 11:55:35 // 1409
a tuning meg úgy néz majd ki, hogy a novitec oldaláról letöltöd a szoftvert, rá rakod a frissítést az autó kompjúterére, és csá. Sőt ha valaki megelőz az autópályán akkor rögtön mobilinternet és töltöd a tuningot, vagy emelt díjas sms-ben kapod a szoftvert:))) A gyorsulást meg az nyeri akinek gyorsabb az internetkapcsolata:)) Vagy úgy lesz mint a vírusírtó, állandó internetkapcsolata lesz a kocsinak és csak mindig szól, hogy a +10 LE-s frissítést sikeresen telepítette magára
Slowfeet2006-05-17 11:53:18 // 1408
Szerintem megérdemelnénk a 2.2 JTS-re egy turbót, márcsak a karakter és az ár miatt. 3.2-est kevesen vesznek szerintem. Mostanában a piacon a 2.0-2.5 közötti a menő.
BeeGee2006-05-17 11:53:08 // 1407
:)) Eddig az autótunerek megtermett, edzett kétkezi emberek voltak, ezután kis szemüveges hekkerek lesznek majd :) Legnagyobb ellenségük a pda-król átugráló vírusok lesznek, nem az injektorcső szállítóképessége :)
BeeGee2006-05-17 11:48:36 // 1406
A 2.4es JTD egyébként szerintem jelenleg a legjobb alternatívája a 159esnek. Megy mint a mozdony, országúton nem hagyja le a 3.2es Brera, ergo a 159 3.2 sem mehet jobban :) Engem ez a motor volt az ami meggyőzött, már választanék dizel motort :)
Slowfeet2006-05-17 11:48:29 // 1405
Ráadásul, az 1.4 TSI lesz 140-170 LE között, az 1.6 meg 160-200 LE között, és nem kell több motort gyártani, mert lehet, majd úgy konfigurálni, mint a processzorokat. Aztán majd lesz olyan topicunk, ha ezt a Fiat is megcsinálja, hogy az 1.6 alapot ki tudta 210-re húzni? :)))
Slowfeet2006-05-17 11:46:09 // 1404
Jaja, a vicces az, hogy az 1.6 TSI 300 ezerrel drágább (nem 170, csak 150LE), mint a 115 lovas FSI, akkor meg minek az FSI. Szívóban lassan mindenki agyonveri a gófot.
Viktor852006-05-17 11:43:42 // 1403
Amikben 30ezer kmenként kell olajat cserélni? :D Kíváncsi vagyok mennyit bírnak ki majd a nagytudású vw tulajok alatt ennyire kihegyezett motorok ...
zolee1452006-05-17 11:42:22 // 1402
szerintem mi hárman ne is beszélgessünk, úgyis kitaláljuk egymás gondolatát:))
zolee1452006-05-17 11:41:17 // 1401
a vw olyannyira dolgozik, hogy már lehet venni 170LE-s 1,4 túrókompresszoros gófot.
BeeGee2006-05-17 11:40:12 // 1400
Ez nemegészen igaz! Új tendencia a downsize motorok is. Kis lökettérfogatú turbós - kompresszoros motorok. Majdnem dizeles fogyasztással, nagyobb kulturáltsággal, ugyanakkora nyomatékkal. Népautógyár már kijött egy 1.4es 170Le-s túrós-kompis motorral, 8 alatti fogyival...
Slowfeet2006-05-17 11:33:51 // 1399
De azt se felejtsd el, hogy a VW, a BMW, sőt a fiat is dolgozik a relative kis 1.4-2.0 turbós projekteken, sőt turbó és kompresszor házasításán. Vagyis az olcsó alapmodellek és a csúcs benzinesek mellett lesznek méregzsák 140-200LE-s fűnyírók.
zolee1452006-05-17 11:28:46 // 1398
szerintem meg egyáltalán nem véletlen, hogy az Alfa, sőt ha a grande puntót nézzük szinte az egész Fiat csoport a dízelek felé vette az irányt. A jövő ( a közeli jövő természetesen, mert a távolabbi az már más dolog) a dízeleké, és olcsó dízelt csak úgy lehet gyártani, ha nagy tételben csinálják (pl.: PSA féle HDi-k) Régebben volt sok benzines a palettán az egyes típusoknál, meg 1 dízel. Ma már kb fele-fele az arány. Sztem pár év, és a paletta tetején lesz egy erős turbós benzines, a többi meg dízel.
Slowfeet2006-05-17 11:23:22 // 1397
Figyelj, ha ennyi pénzem lenne autóra, akkor bevállalnám azt a plusz 2 milkát.
Kiskalap2006-05-17 11:18:18 // 1396
159be csak 2.4 jtd vagy 3.2 jts v6 csak legyen ki megfizesse
Slowfeet2006-05-17 11:12:33 // 1395
Na mivan, a tv felvétel óta megjavult a futómű? Nem is tudom, ki veszi meg az 1.8-as fiat motorral, vagy az 1.9 JTS-sel a 159-et. Mindenki tudja, hogy nem lesz erőgép. Az én 1.6-os fűnyírómotorom szépen viszi a 146-ot, de 156-ot már nem vennék 1.6-tal, ha villám akarok lenni. Ahogy egyetlen autóban sem az alapmotor mutatja meg, mire képes a tipus.
zolee1452006-05-16 00:21:27 // 1393
Megtaláltam a 147-es töréstesztjét is. Ez sem néz ki jobban mint a 156-os, bár elvileg 3 csillagot kapott ahogy olvastam, az oldalütközésre max pontot kapott, az húzta fel...3*-ra.
BadBoy2006-05-15 17:30:00 // 1392
Ezeknek az elektromos számitógép vezérelt ketyerék a fele csak reklámfogás, hogy megfogja a potenciális vevőket, de olyan dolgokról van szó, amelyeket a normális körülmények között autózó autós észre sem veszi.
BadBoy2006-05-15 17:27:18 // 1391
Ha igazán védenék a piacot, akkor nem engednének szemét kinai autót eladni. A jövőben kinai autók is lesznek (rövid időn belül) az európai utakon. Azok ellen kéne védekezni.
Slowfeet2006-05-15 17:26:11 // 1390
Chuck vigyázz, mer elnézek Debrecen felé a "szememmel"!
zolee1452006-05-15 17:18:38 // 1389
Chuck "Slowfeet" Norris :)
Slowfeet2006-05-15 17:05:46 // 1388
Ja már kiskoromban is fél kézzel nyomtam ki a lekvárt a palacsintából!!! Most meg alfákat török a mutatóujjammal :))
zolee1452006-05-15 17:01:17 // 1387
lehet hogy le kéne állni az izomfejlesztő szerekkel :))))))))))
TarP2006-05-15 16:40:07 // 1386
Erre való a sok év garancia, hogy kérjél rá egy betonpajzsot, ha ilyen bitang erős kezed van :)
Slowfeet2006-05-15 16:29:23 // 1385
"(asszem így mondják, de majd jön valami közlekedésmérnök és lehülyéz:D)" semmi, csaj jól esett beteljesíteni a jóslatodat :) Kiborulási sebessége nálunk az asszonynak van!
Slowfeet2006-05-15 16:27:52 // 1384
Gyerekek, én nagyon megijedtem szombaton. Pécsen nézegetük a szalonautókat. A 159 pajzsának két oldalán van két fém (persze, krómozott műanyag) hatású dísz elem...az egyiken végighúztam az ujjam, és a kezemben maradt. Egy mozdulattal visszapasszintottam a helyére (de ugyanúgy lejár), de akkor is. Mér kell ezt az amúgy jó autót így elbaxni??????
zolee1452006-05-15 16:26:55 // 1383
akkor halljuk a helyes megoldást:)
mesa2006-05-15 16:22:05 // 1382
Jól van, legyen igazad, csak hogy jól érezd magad! (perzse marhaság amit írsz) A Trabantok sem borulnak meg a rallye-kon a 135-ös gumikkal, bezzeg ha 205-ös lenne rajtuk, akkor igen ?! Te tudod a saját nézeted, én viszont a valóságban ezt láttom. :)) Na mindegy, mert ez itt erősen OFF.
Slowfeet2006-05-15 16:18:51 // 1381
Hülye! egy közlekedési mérnök
zolee1452006-05-15 16:08:41 // 1380
"Egyébként a boruláshoz nincs szükség tapadásra, így a kereken levő gumi szélessége kevésbé befolyásoló tényező, mint a per szám, vagyis a gumiköpeny netto magassága... :)" Nem értek veled egyet, de ezt már gonolom megszoktad. Valamilyen tapadás kell a boruláshoz. csak abba gondolj bele, hogy van-e az a sebesség amivel fel tudsz borítani egy Suzuki WagonR+-t a jégen? Ugyanez száraz aszfalton, akár peres slick gumikkal is viszonylag könnyen kivitelezhető. Akkor nem borulékony egy autó, ha a kiborulási sebessége (asszem így mondják, de majd jön valami közlekedésmérnök és lehülyéz:D) nagyobb mint a kicsúszási sebessége. Vagyis nem tudod elérni a boruláshoz szükséges sebességet, mert már előtte elkezd csúszni az autó. Mondjuk adott egy Wagoner ami alapból (hasra ütök) 120 nál csúszna, de már 115 -nél borul. Ha olajjal felkened a pályát, vagy raksz rá lefutott szar tapadású gumit akkor lehet hogy már 80-nál elkezd csúszni, így nem fogod tudni felborítani, mert már előtte beesel az árokba.:)
mesa2006-05-15 15:54:54 // 1379
Virsli guminak nagyobb a / értéke, tehát magasabban van a felni az úttól, így a gumi külső/belső pereme révén rugalmasabb, ettől jobban megdől az autó, hiszen hozzáadódik a gumi rugalmassága a kerkékfelfüggesztés tehetetlenségéhez, magyarán borulékonyabb. Egyébként a boruláshoz nincs szükség tapadásra, így a kereken levő gumi szélessége kevésbé befolyásoló tényező, mint a per szám, vagyis a gumiköpeny netto magassága... :)
Zool2006-05-15 15:52:42 // 1378
Ritka a 120-as ütközés. Mész mondjuk 120-al, észleled a helyzetet, vészfék és ütközés ténylegsen úgy 60-al, ha vmi nem jól alakult. Nagyobb sebességű ütközés általában elalvó söfőnél szokott előfordulni. Ritka h fékezés nélkül rohan az ember vmibe... A vékonyabb gunmi felülete kisebb, így a tapadása is kisebb, tehát borulás helyett továbbcsúszik. Elvileg a széles gumi és a magas kasztni/billegő futómű a veszélyes kombináció.
BeeGee2006-05-15 15:44:09 // 1377
Ezt tényleg nem tudom, de virsli gumival miért csúszik jobban? "az egész világ egy nagy átb@szás akkor elvileg mindegy hogy mit veszünk." Na ez a lényeg! :)
zolee1452006-05-15 15:29:38 // 1376
elvileg a virslibb gumikkal pont az érnék el, hogy csúszik az autó, nem borul.:) ha abból indulunk ki (ami egyébként jó kiindulási alap) hogy az egész világ egy nagy átb@szás akkor elvileg mindegy hogy mit veszünk. azért az megnyugtató, hogy nem papírautóban ül az ember, még akkor is, ah ez hamis biztonságérzet.
mesa2006-05-15 15:19:57 // 1375
Na igen. De a Sintrat nem EU-ban tervezték, azt nem tudom hol gyártották. Eszembe jut a Logan borulós tesztje is, ahol kiderült, hogy szándékosan, a cikk/fotó kedvéért virslibb gumikat raktak, és többel is mentek, mint máskor. Eszembe jutott az is, mikor a Mercedes hipermodern távolságtartó elektronikáját egy darab léccel helyettesítették / erősítették meg, hogy nehogy gigszer legyen tán mégis beégtek :))) Ezek a tesztek szerintem sem érnek semmit. Ha 65-tel ütközöl, akkor csak eltörik valamid egy biztonságos autóban, egyébként meghalsz, mint máskor, csak kellett valami a gyártóknak, amivel megnyugtathatják/becsaphatják az életüket féltő leendő vásárlókat.
zolee1452006-05-15 15:11:14 // 1374
nem voltam ott egyiknél sem. Ezek alapján amúgy pont annyira valószínű, hogy az európai törésteszten csaltak, hogy védják a piacot, mint amennyire valószínű, hogy az amerikai törésteszten próbálták menteni a menthetőt. Szerintem ebbe senki nem lát bele. Azért az Opel Sintrát is lehúzták, pedig az nem amerikai, igaz GM...
TarP2006-05-15 15:05:17 // 1373
Bár lenne annyi eszünk, hogy védjük az EU piacot, de még ehhez is buták vagyunk :(
mesa2006-05-15 15:02:33 // 1372
OFF Nem védem a Sevit, de több helyen rebesgetik, hogy nem tisztességes körülmények közt csattant az úgy oda az NCAP-nál ! "The 2006 Chevy Aveo received an exemplary frontal impact rating of 5 stars from the NHTSA, so we’ll be very interested to see if the North American version of the 2007 Chevy Aveo fares as poorly in our own crash tests as it did in the E-NCAP test" Érdekes módon USA-ban nem szerepelt ilyen tragikusan (az ottani szervezet neve NHTSA), sőt! Érthető hogy az EU megpróbálja védeni a piacait, de nem mindegy, miylen módszerekkel. És ha ugye az NCAP-t az európai nagy gyártók fizetik, akkor számukra kedvező, mások számráa valószínűleg kedvezőtlen eredmény születhet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak