tomimod2021-02-18 08:48:51 // 12510
Szia. Én bár nem vagyok szaki a témában, de ha nem gyárival megegyező paraméterű felnivel szemezek, akkor mindenképp próbálnám. Az a tuti. Az ET kalkulátorok ugyan nem adnak egzakt választ a kérdésedre, de némi támpontnak jók a gyári felni méretekkel összevetve.
lungfefe2021-02-17 15:18:14 // 12509
Sziasztok!
Ismét kérdés.... :-)
Nyárra keresek kereket, alapvetően a 9-11 küllősök tetszenek (olyat loptak le anno a 155-ősőmről is). Az adatokból (szélesség, ET) megállapítható-e, hogy felmegy-e a nagyfékes Giuliettára.
pl.:
Ez?
vagy,
Ez?
De ilyen lenne a numero uno(persze a méretet ne nézzétek):
Köszke
Ismét kérdés.... :-)
Nyárra keresek kereket, alapvetően a 9-11 küllősök tetszenek (olyat loptak le anno a 155-ősőmről is). Az adatokból (szélesség, ET) megállapítható-e, hogy felmegy-e a nagyfékes Giuliettára.
pl.:
Ez?
vagy,
Ez?
De ilyen lenne a numero uno(persze a méretet ne nézzétek):
Köszke
Kazes☻2021-02-13 16:42:35 // 12508
Hehe...! XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-02-13 16:14:18 // 12507
Mármint ha lecserélődik? Akkor is így marad. Bár megnéztem, egy Quattroporte nem nagyon fér el odaát XD
Kazes☻2021-02-13 14:20:08 // 12506
Azért is kérdeztem, hogy „Nem lesz ebből ZENdülés... előbb - utóbb csak - csak! ;)" merthogy ki tudja meddig zenkedik ZEN?! XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-02-13 14:01:53 // 12505
Az már szeptember óta így van, de tudod te :-)
Így sokkal praktikusabb, szóval így is marad.
Így sokkal praktikusabb, szóval így is marad.
Kazes☻2021-02-13 13:48:45 // 12504
Akkor Zenkedj csak... :P de most csakis a parkolóhely miatt kérdeztem! :D
Piritu - 1.000.0002021-02-13 09:10:41 // 12503
Piritu - 1.000.0002021-02-13 07:40:50 // 12502
Azért van mert a tompítottat nem figyeli az elektronika. Feltételezik hogy észreveszed ha nem látsz nélküle :-)
Amúgy - szerintem - azért nem figyeli, mert a felügyelő rendszeren esik némi feszültség és az fényerő veszteséget okozna.
Amúgy - szerintem - azért nem figyeli, mert a felügyelő rendszeren esik némi feszültség és az fényerő veszteséget okozna.
Marcika2021-02-13 06:42:43 // 12501
Sziasztok!
Valaki tudja esetleg, hogy miért lehet az alábbi jelenség?
Tavaly amikor kiégett a rendszámtábla világítás egyik izzója, akkor jelzett a műszerfal.
Most hogy kiégett a jobb első tompított, ezt nem jelezte.
Vagy azért lehet, mert a “fagy” jelzése prioritást élvez?
Előre is köszi!
Valaki tudja esetleg, hogy miért lehet az alábbi jelenség?
Tavaly amikor kiégett a rendszámtábla világítás egyik izzója, akkor jelzett a műszerfal.
Most hogy kiégett a jobb első tompított, ezt nem jelezte.
Vagy azért lehet, mert a “fagy” jelzése prioritást élvez?
Előre is köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2021-02-12 22:31:29 // 12500
A világnak jobb ha én Zenkedek. :-)
Az az autó olyan higgadtan, szépen használja az erejét. Ez meg nem..
Mint egy kölyök kutya szájában a lábtörlővel. XD
Az az autó olyan higgadtan, szépen használja az erejét. Ez meg nem..
Mint egy kölyök kutya szájában a lábtörlővel. XD
Kazes☻2021-02-12 20:50:41 // 12499
Nem lesz ebből ZENdülés... előbb - utóbb csak - csak! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2021-02-12 20:47:15 // 12498
lungfefe2021-02-10 20:05:07 // 12497
Olasz Giuliettás csoportban is hasonlót írtak, csak ott is azt furcsálták, hogy nem szivárgó hang hanem elektromos zaj.
A digó cartárs valami klíma csövet cserélt és megoldódott, mert szivárgott a gáz.
A digó cartárs valami klíma csövet cserélt és megoldódott, mert szivárgott a gáz.
otci2021-02-10 18:36:39 // 12496
Nekem, tavaly csinálta, ugyan ez a hang volt és mint kiderült a klíma kompresszorból jött.
Egyértelműen beazonosítható ha a kompresszorról leveszed a fekete test kábelt és ezután elhallgat. Kb. 5-6 percig csinálta autó leállítás után, viszont ha használtam a klímát és úgy állítottam le az autót csendben volt.
Nálam a klímagáz feltöltés segített. Azóta rendben van, nem csinálja.
Akkor azt az infót kaptam, hogy kevés a gáz és a kompresszorban található kiegyenlítő szelep dolgozik csak nem tud kiegyenlíteni, ezért búg még leállítás után is jó pár percig.
Egyértelműen beazonosítható ha a kompresszorról leveszed a fekete test kábelt és ezután elhallgat. Kb. 5-6 percig csinálta autó leállítás után, viszont ha használtam a klímát és úgy állítottam le az autót csendben volt.
Nálam a klímagáz feltöltés segített. Azóta rendben van, nem csinálja.
Akkor azt az infót kaptam, hogy kevés a gáz és a kompresszorban található kiegyenlítő szelep dolgozik csak nem tud kiegyenlíteni, ezért búg még leállítás után is jó pár percig.
pettinke2021-02-05 20:54:03 // 12495
Dízel, 7 év alatt 100e km - ez vagy igaz, vagy sem.
Ami még feltűnt, az a fapad: manuális klíma, buta kijelző a műszerek közt, kicsi rádió, halogén fényszóró (hiába hirdeti LEDesnek), nincs tolatóradar. Ez szubjektív, de nekem ezek hiányoznak.
Úgy kiállásra szép, de azért szeretnék egy fotót a motortérről is.
Ami még feltűnt, az a fapad: manuális klíma, buta kijelző a műszerek közt, kicsi rádió, halogén fényszóró (hiába hirdeti LEDesnek), nincs tolatóradar. Ez szubjektív, de nekem ezek hiányoznak.
Úgy kiállásra szép, de azért szeretnék egy fotót a motortérről is.
lungfefe2021-02-05 20:17:43 // 12493
Ok, köszi mindenkinek. :-)
pettinke2021-02-05 18:54:39 // 12492
Sok minden van ezekben a modern autókban, ami leállítás után csinál még mindenféle házi feladatot. Kalibrálunk fojtószelepet, elzárjuk a szellőzés csappantyúit, kiürítünk lecsapató tartályt, ilyesmik. Hagyd, hadd végezze a dolgát.
G-MANN🍀2021-02-05 18:46:58 // 12491
Bocs, rossz helyre írtam 🙈, azt hittem Giulia hang, csak ott ez sokkal halkabb és kikapcsol, normál működés ott a turbó plusz hűtése miatt.
G-MANN🍀2021-02-05 18:44:48 // 12490
Szerintem ne vedd le a sarut, magától elhallgat, nem tudom mi az, de halkan hallottam már hasonlót, turbó hűtéshez valami, vagy más, de kikapcsol magától nálam.
lungfefe2021-02-05 18:34:21 // 12489
Halihó!
Leállítás után a videón hallható hangot adja a kocsi. Reset(aksisaru le, fel) után elmúlik. Gyújtás rá és visszajön a hang és marad is leállítás után is. What a fuck?
???
Ez csak közelről ilyen hangos, alapvetően egy szolíd zugás, mint mikor egy trafó dolgozik.
Leállítás után a videón hallható hangot adja a kocsi. Reset(aksisaru le, fel) után elmúlik. Gyújtás rá és visszajön a hang és marad is leállítás után is. What a fuck?
???
Ez csak közelről ilyen hangos, alapvetően egy szolíd zugás, mint mikor egy trafó dolgozik.
Kazes☻2021-02-04 15:34:04 // 12488
Menni fog az, ne izgulj, nyerni fogsz! 😀
szelod92021-02-04 15:12:55 // 12487
Már tocsogott a WD-ben eddig is. Most kapott egy kis csavarlazítót és kiálltam vele a napra :DDD Lehet hogy ez hosszú fárasztás eredménye lesz, de nem adom fel.
Kazes☻2021-02-04 14:43:44 // 12486
Szvsz fújd be pl. WD40-el, vagy ilyesmivel, kis idő múlva kicsit kocogtatni és le kell jönnie húzóval, vagy akár nélküle. Nekem így sikerült... sajna a hátsók jobban be tudnak így állni... bár egyszer egy MiTo elsőjével is szívtam ehhez hasonlóan. 😀
szelod92021-02-04 13:56:46 // 12485
Sziasztok!
Hátsó ablaktörlőkart sikerült valakinek leszedni? Az anya lejött, de a kar nem akar. Már vettem hozzá lehúzót, de meg se mozdul. Tömítést akarom kicserélni alatta, de nem adja könnyen magát. Valakinek tipp esetleg?
Hátsó ablaktörlőkart sikerült valakinek leszedni? Az anya lejött, de a kar nem akar. Már vettem hozzá lehúzót, de meg se mozdul. Tömítést akarom kicserélni alatta, de nem adja könnyen magát. Valakinek tipp esetleg?
GEORGE2021-01-22 11:19:53 // 12484
Szia Marcika!
Csak mert a HAHU-n nem lehet valamit kiválasztani, mert fényévekkel követik az autóiparban a változásokat, attól még komoly műszaki tartalmak nemfognak megváltozni.
Továbbra is csak egy mechanikus váltó marad a Selespeed meg a TCT is.
Igen, tudnak automata üzemmódban is működni, de még sem egyenértékűek egy valóban automataváltóval. A működési elvük merőben más, szerkezeti kialakításuk is..
Csak mert a HAHU-n nem lehet valamit kiválasztani, mert fényévekkel követik az autóiparban a változásokat, attól még komoly műszaki tartalmak nemfognak megváltozni.
Továbbra is csak egy mechanikus váltó marad a Selespeed meg a TCT is.
Igen, tudnak automata üzemmódban is működni, de még sem egyenértékűek egy valóban automataváltóval. A működési elvük merőben más, szerkezeti kialakításuk is..
Marcika2021-01-22 08:26:32 // 12483
Szia George!
Én értékelem az észrevételed, én is puffogok a TV előtt, amikor Wéber Gábor azt mondja, hogy: “mennyi a lóerő”, vagy mikor “tekerőgomb”-nak hívja a kézi állítókereket a kormányon. Hiszen ő szakkommentátor.
Itt viszont azért másról van szó: az automatikus működésű - tehát nem kézi kapcsolású - hajtóművet automatának szokták nevezni. Nézd meg, ki tudsz e választani pl. HaHu-n olyat, hogy dupla kuplung, vagy TCT. De akár egy autóalkatrész webshopon sem találsz ilyen opciót. Ezzel nincsen gond.
Bár alázattal közelítek a járműgépészekhez, mégis általános gépészmérnök vagyok. Igaz úgy csúfoltak minket épületgépészeket, hogy “piros vonal - kél vonal” (utalva ezzel a fűtéstechnikára), azért hajtóművet nekünk is kellett “tervezni”. Így azt nem lehet állítani, hogy bár automatának neveztem a TCT-t, ne értenék én is valamilyen mértékben a gépészethez.
Kérdésedre a válasz:
Azért nem szedték szét a szervizben a váltót, mert szívességből állt ott az autó a zárt szervizben az ünnepek alatt, hogy az utcán lerobbant autó ne álljon közterületen. Ha már ott volt, a testvérem - aki ott a szervizvezető - feltöltötte az akksit és elkezdte diagnosztizálni.
Mivel nem akarta, hogy a tulajdonos rögtön nagy költségekbe verje magát - tekintettel arra, hogy nem foglalkoznak motor és váltó generállal -, és mivel az iskolában azt tanították, hogy a jó szakember először utánajár/kérdez - ezért írtam én ide nektek, hátha van valakinek tapasztalta.
Te sem örülnél, ha leszednék a váltód, mondanák neked, hogy ott helyben nem javítható, de a váltóshoz felszerelt váltóval kell vinni, mert ő is ki akarja olvasni.
Én értékelem az észrevételed, én is puffogok a TV előtt, amikor Wéber Gábor azt mondja, hogy: “mennyi a lóerő”, vagy mikor “tekerőgomb”-nak hívja a kézi állítókereket a kormányon. Hiszen ő szakkommentátor.
Itt viszont azért másról van szó: az automatikus működésű - tehát nem kézi kapcsolású - hajtóművet automatának szokták nevezni. Nézd meg, ki tudsz e választani pl. HaHu-n olyat, hogy dupla kuplung, vagy TCT. De akár egy autóalkatrész webshopon sem találsz ilyen opciót. Ezzel nincsen gond.
Bár alázattal közelítek a járműgépészekhez, mégis általános gépészmérnök vagyok. Igaz úgy csúfoltak minket épületgépészeket, hogy “piros vonal - kél vonal” (utalva ezzel a fűtéstechnikára), azért hajtóművet nekünk is kellett “tervezni”. Így azt nem lehet állítani, hogy bár automatának neveztem a TCT-t, ne értenék én is valamilyen mértékben a gépészethez.
Kérdésedre a válasz:
Azért nem szedték szét a szervizben a váltót, mert szívességből állt ott az autó a zárt szervizben az ünnepek alatt, hogy az utcán lerobbant autó ne álljon közterületen. Ha már ott volt, a testvérem - aki ott a szervizvezető - feltöltötte az akksit és elkezdte diagnosztizálni.
Mivel nem akarta, hogy a tulajdonos rögtön nagy költségekbe verje magát - tekintettel arra, hogy nem foglalkoznak motor és váltó generállal -, és mivel az iskolában azt tanították, hogy a jó szakember először utánajár/kérdez - ezért írtam én ide nektek, hátha van valakinek tapasztalta.
Te sem örülnél, ha leszednék a váltód, mondanák neked, hogy ott helyben nem javítható, de a váltóshoz felszerelt váltóval kell vinni, mert ő is ki akarja olvasni.
lungfefe2021-01-22 01:26:35 // 12482
Találtam egy linket, ahol ezt taglalja, szintén beázás volt, viszont kilehetett operálni a tükörből.
A hajszárítót kipróbálom, mert valóban mosás után jőtt elő.
A hajszárítót kipróbálom, mert valóban mosás után jőtt elő.
forrasr2021-01-21 20:21:55 // 12481
Elvileg jó bele a 159es hőmérője,mert ugyanaz.
Jimmi T.2021-01-21 14:20:59 // 12479
Azt hiszem csak a házzal együtt cserélhető. Jobb oldali tükör alján van. Vagy egy hónapja én is jártam így , tíz év alatt először,. A mosós jól megverethette sterimobbal és amikor kijöttem a + 17 fokból 10 perc múlva - 37,5 -et mutatott . Mivel nem garázsban áll és hideg is volt ( 2-3 fok ) hajszárítóztam és másnap már kiszáradva jól jelzett.
Én gyári 18 -as kerekekkel vettem ,de ezeken a szar utakon ami felénk van ráz. Jó úton baba, főleg a kinézete.
Én gyári 18 -as kerekekkel vettem ,de ezeken a szar utakon ami felénk van ráz. Jó úton baba, főleg a kinézete.
lungfefe2021-01-21 12:34:57 // 12478
Köszönöm a segítséget, tanácsokat.
Megpróbálom kibontani a hőmérőt a tűkörházból, mert most már 25 foknál jár, és keresek valami baba 18-as kereket tavaszig.
Megpróbálom kibontani a hőmérőt a tűkörházból, mert most már 25 foknál jár, és keresek valami baba 18-as kereket tavaszig.
GEORGE2021-01-21 09:56:17 // 12477
Hagyjuk cartárs, végül is jogodban áll azt gondolni bármiről amit akarsz :-) :-)
Nekem meg nem célom megváltoztatni az egyének véleményét :-) :-)
Nekem meg nem célom megváltoztatni az egyének véleményét :-) :-)
Selmak2021-01-21 09:48:03 // 12476
Automata az amelyik emberi beavatkozás nélkül képes az áttétel változtatni és ebből szempontból lényegtelen, hogy bolygóműves, variátoros, duplakuplungos, szekvenciális, vagy csak robotizált szikronváltó. Az hogy bolygóműves volt az első nem jelenti hogy kizárólag az lenne automata, ráadásul a bolygóműves váltó is megcsinálható kizárólag kézi működtetésűre ha olyan igény van rá.
GEORGE2021-01-21 09:39:15 // 12475
Nem fogok vitatkozni szakmai dolgokban. Aki leautomatázza a TCT váltót, meg a SELESPEED váltót, az minden bizonnyal nem ért a gépészethez. Azért mert egy mechanikus szerkezetű váltó tud automata üzemmódban is váltani, még soha nem lesz automataváltó. Nem fejteném ki mitől automataváltó vagy mitől nem az.
Ha elhiszed, ha nem hiszed el amit írok, attól még valós tényt marad, hogy a TCT minden, csak nem automata váltó.
Az alábbi váltók tudnak váltani "maguktól"
- a hagyományos automata váltó ( nyomatékváltó )
- a SELESPEED ez egy mechanikus váltó, amin egy kapcsoló robot végzi a sebességek kapcsolását és a kuplung kinyomását.
- a TCT ez pedig egy dupla kuplungos mechanikus sebességváltó, automata funkcióval.
még lehetne a konkurens váltótípusokat is sorolni....de maradjunk az Alfa háza táján.
Ha elhiszed, ha nem hiszed el amit írok, attól még valós tényt marad, hogy a TCT minden, csak nem automata váltó.
Az alábbi váltók tudnak váltani "maguktól"
- a hagyományos automata váltó ( nyomatékváltó )
- a SELESPEED ez egy mechanikus váltó, amin egy kapcsoló robot végzi a sebességek kapcsolását és a kuplung kinyomását.
- a TCT ez pedig egy dupla kuplungos mechanikus sebességváltó, automata funkcióval.
még lehetne a konkurens váltótípusokat is sorolni....de maradjunk az Alfa háza táján.
Selmak2021-01-21 09:21:52 // 12473
De az, mivel képes emberi beavatkozás nélkül váltani.
GEORGE2021-01-21 09:14:08 // 12472
A TCT nem automata váltó, az egy mechanikus dupla kuplungos váltó. Ha már szervizben van/volt, miért nem szedik le és néznek bele?
GEORGE2021-01-21 09:10:21 // 12471
A kerék kipörgések megzabozáslása lenne az elektronikus Q2-nek a feladata.......de hát a műsperr olyan a mechanikus sperrhez képest mint a NŐ és a guminő közti különbség.
A műsperr csak "A" és "D" üzemmódban aktív a Giulietta-ban.
Amúgy meg kb annyira jó, hogy igazából csak koptatja a fékbetétet. A következő projektem a mechanikus sperr beszerzése és beépítése.
Azzal lesz az igazi a Giulietta QV.
A műsperr csak "A" és "D" üzemmódban aktív a Giulietta-ban.
Amúgy meg kb annyira jó, hogy igazából csak koptatja a fékbetétet. A következő projektem a mechanikus sperr beszerzése és beépítése.
Azzal lesz az igazi a Giulietta QV.
GEORGE2021-01-21 08:53:05 // 12470
Giulietta QV 240 lóval kontra Giulia 2.0 TB 200 lóval..... nehéz kérdés.
Mindkettő autó remek a maga kategóriájában. Azt ne feledjük, hogy egy generáció van köztük! A Giulia padlólemez és hajtás lánc a kategóriájában jelenleg a leges legjobb! Sok Giulietta QV volt a kezem alatt és van már sajátom is.
Ha csak a számokat nézüük nincs értékelhető különbség a kettő gyorsulási adati közt. Végsebességben a Giulietta QV jobb, de hogy most 23X-at megy valami vagy 24X-et szerintem ez sem olyan döntő értékű, hogy emiatt válassza valamelyiket az ember.
A Giulietta QV egy erős, dinamikus, rugalmas 5 ajtós verda. Ha még nem vezettél ilyet, megfogsz lepődni, hogy milyen csendes, milyen finoman működik. Szerintem túl halk is :-) 200.nál a hanghatásokból nem igen érződik, hogy mennyivel is suhansz a német autópályán.....
Giulia 2.0 TB meg pont ugyan ilyen. Halk,meglepően jól mozgatja 200 lovas motor a Giuliát. Felsőbb tartományokban kicsit tompább a Giulietta QV-hoz képest, de ugye van plusz 40 paci és kb 100-120 kg súlyhátránya a Giuliettához képest. Magyarul a Giulietta QV "fickósabb"
Hogy melyiket válaszd?
Ha a 159-es túl nagy, a Giulia sem lesz kisebb! A Giulia 4.643m hosszú, míg a 159-es 4.660m hosszú. Mondjuk úgy ugyan olyan méretűek. Giulietta 4.351m. Ha a méret számít, akkor Giulietta QV legyen! Aztán dönthet még a pénz is... amiben megint a Giulietta QV javára dőlhet a mérleg....
Egy biztos, bármelyiket választod, nem fogsz rossz döntést hozni, mind a kettő remek autó a maga kategóriájában.
Mindkettő autó remek a maga kategóriájában. Azt ne feledjük, hogy egy generáció van köztük! A Giulia padlólemez és hajtás lánc a kategóriájában jelenleg a leges legjobb! Sok Giulietta QV volt a kezem alatt és van már sajátom is.
Ha csak a számokat nézüük nincs értékelhető különbség a kettő gyorsulási adati közt. Végsebességben a Giulietta QV jobb, de hogy most 23X-at megy valami vagy 24X-et szerintem ez sem olyan döntő értékű, hogy emiatt válassza valamelyiket az ember.
A Giulietta QV egy erős, dinamikus, rugalmas 5 ajtós verda. Ha még nem vezettél ilyet, megfogsz lepődni, hogy milyen csendes, milyen finoman működik. Szerintem túl halk is :-) 200.nál a hanghatásokból nem igen érződik, hogy mennyivel is suhansz a német autópályán.....
Giulia 2.0 TB meg pont ugyan ilyen. Halk,meglepően jól mozgatja 200 lovas motor a Giuliát. Felsőbb tartományokban kicsit tompább a Giulietta QV-hoz képest, de ugye van plusz 40 paci és kb 100-120 kg súlyhátránya a Giuliettához képest. Magyarul a Giulietta QV "fickósabb"
Hogy melyiket válaszd?
Ha a 159-es túl nagy, a Giulia sem lesz kisebb! A Giulia 4.643m hosszú, míg a 159-es 4.660m hosszú. Mondjuk úgy ugyan olyan méretűek. Giulietta 4.351m. Ha a méret számít, akkor Giulietta QV legyen! Aztán dönthet még a pénz is... amiben megint a Giulietta QV javára dőlhet a mérleg....
Egy biztos, bármelyiket választod, nem fogsz rossz döntést hozni, mind a kettő remek autó a maga kategóriájában.
GEORGE2021-01-21 08:18:42 // 12469
Szabolcs 1592021-01-21 04:24:23 // 12468
szelod92021-01-20 21:45:04 // 12467
Szerintem teljesen vállalható a 18-as kerék. Az arányaiban talán a legszebb felniméret a Giuliettán. Nekem van egy kis ültetésem is mellé, de nincs panasz a komfortra.
Kazes☻2021-01-20 20:28:50 // 12466
Jobb oldali tükörben szokott lenni, talán ebben is. 🙂
Kristyon2021-01-20 20:15:52 // 12465
Hali,
Gratula hozzá, nagyon szép ;)
Még én is csak ismerkedem a miénkel, 18"- as kerekkel kaptam, teljesen élhető. a 147-en 17" kerekek vannak, de ennek a 18"-al is lágyabb a futóműve, ha a komfortra gondolsz :)
Szerinem az úthibák sem gyilkolhatják jobban mint a 17"-al.
Méretben nagy külömbség nincs a kettő között a 147-en a nyári 17" 225/45, a téli az 17" 215/45. A Giuliettán 18" 225/40 van
A hőmérő, ha nem egy forró vizes mosás után készült a fénykép, akkor az vagy a szenzor hibája, vagy a szenzor csatlakozójánál esetleg egy kis oxidáció, aminek hatására megváltozott ellenállással érzékeli a hőmérsékletet. Esetleg extrém esetben olyan helyen van elhelyezve (nincs a helyén) a szenzor aminek hatására nem a külső hőmérsékletet mutatja...
Gratula hozzá, nagyon szép ;)
Még én is csak ismerkedem a miénkel, 18"- as kerekkel kaptam, teljesen élhető. a 147-en 17" kerekek vannak, de ennek a 18"-al is lágyabb a futóműve, ha a komfortra gondolsz :)
Szerinem az úthibák sem gyilkolhatják jobban mint a 17"-al.
Méretben nagy külömbség nincs a kettő között a 147-en a nyári 17" 225/45, a téli az 17" 215/45. A Giuliettán 18" 225/40 van
A hőmérő, ha nem egy forró vizes mosás után készült a fénykép, akkor az vagy a szenzor hibája, vagy a szenzor csatlakozójánál esetleg egy kis oxidáció, aminek hatására megváltozott ellenállással érzékeli a hőmérsékletet. Esetleg extrém esetben olyan helyen van elhelyezve (nincs a helyén) a szenzor aminek hatására nem a külső hőmérsékletet mutatja...
Kazes☻2021-01-20 17:47:19 // 12464
Grat, sok boldog km-t kívánok vele! 🙂
lungfefe2021-01-20 17:24:58 // 12463
Sziasztok!
10 év kihagyás után ismét Alfa Romeo tulajdonos lettem. :-) A 155-ös után egy Giulietta lett az új családtag. 2015-ös, 1.4 TB QVline a kicsike.
A képek még kereskedőiek, sajnos azóta csak koszolódik.
Viszont lenne már pár kérdésem:
Osztrák import, 17-es téligumival vettem, az osztrák nem nagyon szokta adni vele a nyári(télit). Ha nyárra 18-as keréket vennék rá az, hogy bírná magyar utakat?
Szerintem meghülyült a hőmérője:
Mi lehet a baj?
Alfadepo-ban vettem bele mankókereket, emelőt, kerékkulcsot(mert csak defektjavító volt benne), viszont a kerékbe való hungarocell emelő/kulcs/vonószem tartó nem volt neki. Ha valakinek lenne elfekvőben vevő lennék rá.
Egyenlőre ennyi, lesz még ígérem. :-)
10 év kihagyás után ismét Alfa Romeo tulajdonos lettem. :-) A 155-ös után egy Giulietta lett az új családtag. 2015-ös, 1.4 TB QVline a kicsike.
A képek még kereskedőiek, sajnos azóta csak koszolódik.
Viszont lenne már pár kérdésem:
Osztrák import, 17-es téligumival vettem, az osztrák nem nagyon szokta adni vele a nyári(télit). Ha nyárra 18-as keréket vennék rá az, hogy bírná magyar utakat?
Szerintem meghülyült a hőmérője:
Mi lehet a baj?
Alfadepo-ban vettem bele mankókereket, emelőt, kerékkulcsot(mert csak defektjavító volt benne), viszont a kerékbe való hungarocell emelő/kulcs/vonószem tartó nem volt neki. Ha valakinek lenne elfekvőben vevő lennék rá.
Egyenlőre ennyi, lesz még ígérem. :-)
Szabolcs 1592021-01-20 13:19:14 // 12462
poteka2021-01-20 11:04:34 // 12461
Nekem ugyanez volt a baj, akármit csináltam, a kinti levegőt fújta be jobb oldalon. MES mozgatta, háromszor szétszedve-összerakva semmi változás és kb. ugyanezeket a képtelen értékeket mutatta. Új jobbos motorral semmi változás, többszöri újrakalibrálás után sem. Nekem konkrétan hideget fújt be.
Aztán két héttel később megdöglött a fűtőmotor kompletten, annak cseréje után bal oldali tűzforró levegő mellé jobb oldalon legalább langyosat fújt (akkor is, ha jobb oldalra volt állítva a létező legnagyobb hőmérséklet-különbség).
Márkaszervíz és egy privát szaki sem tudta megoldani, remélem itt nagyobb szerencsével jártok. Így adtam el később, ismert hibaként, az akárhol megálló hátsó ablaktörlővel együtt, aminek a megoldásába szintén belebuktam (gumi átvezetőkben kábelcsere, pozícióérzékelő-tisztítás, szétszedés-összerakás nem segített).
Én elméletben a hőmérséklet-szenzor hibájára gondoltam még (nem tudom, hogy van-e külön a jobb- és bal oldalon, vagy egy szenzor értékéből és a beállítás különbségéből matekozik), hogy a jobb oldali hőmérséklet értéket rosszul értelmezte és ezért küldte oda a hideget.
Aztán két héttel később megdöglött a fűtőmotor kompletten, annak cseréje után bal oldali tűzforró levegő mellé jobb oldalon legalább langyosat fújt (akkor is, ha jobb oldalra volt állítva a létező legnagyobb hőmérséklet-különbség).
Márkaszervíz és egy privát szaki sem tudta megoldani, remélem itt nagyobb szerencsével jártok. Így adtam el később, ismert hibaként, az akárhol megálló hátsó ablaktörlővel együtt, aminek a megoldásába szintén belebuktam (gumi átvezetőkben kábelcsere, pozícióérzékelő-tisztítás, szétszedés-összerakás nem segített).
Én elméletben a hőmérséklet-szenzor hibájára gondoltam még (nem tudom, hogy van-e külön a jobb- és bal oldalon, vagy egy szenzor értékéből és a beállítás különbségéből matekozik), hogy a jobb oldali hőmérséklet értéket rosszul értelmezte és ezért küldte oda a hideget.