Kazes☻2021-01-20 17:47:19 // 12464
Grat, sok boldog km-t kívánok vele! 🙂
lungfefe2021-01-20 17:24:58 // 12463
Sziasztok!
10 év kihagyás után ismét Alfa Romeo tulajdonos lettem. :-) A 155-ös után egy Giulietta lett az új családtag. 2015-ös, 1.4 TB QVline a kicsike.
A képek még kereskedőiek, sajnos azóta csak koszolódik.
Viszont lenne már pár kérdésem:
Osztrák import, 17-es téligumival vettem, az osztrák nem nagyon szokta adni vele a nyári(télit). Ha nyárra 18-as keréket vennék rá az, hogy bírná magyar utakat?
Szerintem meghülyült a hőmérője:
Mi lehet a baj?
Alfadepo-ban vettem bele mankókereket, emelőt, kerékkulcsot(mert csak defektjavító volt benne), viszont a kerékbe való hungarocell emelő/kulcs/vonószem tartó nem volt neki. Ha valakinek lenne elfekvőben vevő lennék rá.
Egyenlőre ennyi, lesz még ígérem. :-)
10 év kihagyás után ismét Alfa Romeo tulajdonos lettem. :-) A 155-ös után egy Giulietta lett az új családtag. 2015-ös, 1.4 TB QVline a kicsike.
A képek még kereskedőiek, sajnos azóta csak koszolódik.
Viszont lenne már pár kérdésem:
Osztrák import, 17-es téligumival vettem, az osztrák nem nagyon szokta adni vele a nyári(télit). Ha nyárra 18-as keréket vennék rá az, hogy bírná magyar utakat?
Szerintem meghülyült a hőmérője:
Mi lehet a baj?
Alfadepo-ban vettem bele mankókereket, emelőt, kerékkulcsot(mert csak defektjavító volt benne), viszont a kerékbe való hungarocell emelő/kulcs/vonószem tartó nem volt neki. Ha valakinek lenne elfekvőben vevő lennék rá.
Egyenlőre ennyi, lesz még ígérem. :-)
Szabolcs 1592021-01-20 13:19:14 // 12462
poteka2021-01-20 11:04:34 // 12461
Nekem ugyanez volt a baj, akármit csináltam, a kinti levegőt fújta be jobb oldalon. MES mozgatta, háromszor szétszedve-összerakva semmi változás és kb. ugyanezeket a képtelen értékeket mutatta. Új jobbos motorral semmi változás, többszöri újrakalibrálás után sem. Nekem konkrétan hideget fújt be.
Aztán két héttel később megdöglött a fűtőmotor kompletten, annak cseréje után bal oldali tűzforró levegő mellé jobb oldalon legalább langyosat fújt (akkor is, ha jobb oldalra volt állítva a létező legnagyobb hőmérséklet-különbség).
Márkaszervíz és egy privát szaki sem tudta megoldani, remélem itt nagyobb szerencsével jártok. Így adtam el később, ismert hibaként, az akárhol megálló hátsó ablaktörlővel együtt, aminek a megoldásába szintén belebuktam (gumi átvezetőkben kábelcsere, pozícióérzékelő-tisztítás, szétszedés-összerakás nem segített).
Én elméletben a hőmérséklet-szenzor hibájára gondoltam még (nem tudom, hogy van-e külön a jobb- és bal oldalon, vagy egy szenzor értékéből és a beállítás különbségéből matekozik), hogy a jobb oldali hőmérséklet értéket rosszul értelmezte és ezért küldte oda a hideget.
Aztán két héttel később megdöglött a fűtőmotor kompletten, annak cseréje után bal oldali tűzforró levegő mellé jobb oldalon legalább langyosat fújt (akkor is, ha jobb oldalra volt állítva a létező legnagyobb hőmérséklet-különbség).
Márkaszervíz és egy privát szaki sem tudta megoldani, remélem itt nagyobb szerencsével jártok. Így adtam el később, ismert hibaként, az akárhol megálló hátsó ablaktörlővel együtt, aminek a megoldásába szintén belebuktam (gumi átvezetőkben kábelcsere, pozícióérzékelő-tisztítás, szétszedés-összerakás nem segített).
Én elméletben a hőmérséklet-szenzor hibájára gondoltam még (nem tudom, hogy van-e külön a jobb- és bal oldalon, vagy egy szenzor értékéből és a beállítás különbségéből matekozik), hogy a jobb oldali hőmérséklet értéket rosszul értelmezte és ezért küldte oda a hideget.
forrasr2021-01-20 08:31:04 // 12460
Hibakód nincs, de a különbözet a visszacsatolás és a beállított érték között jelentős. Nem mindenre dob be hibát az autó ami rossz, csak segít a diag a visszafejtésében.
forrasr2021-01-20 08:29:56 // 12459
Én a jobbos levegő terelőlap állító motor hibára gondolnék, van hozzá javítókészlet:
"Klíma keverő motor (jelen esetben jobboldali) hiba megoldása:
-Műszerfalat nem kell szét szedni hozzá
-Jobboldali lábtér burkolat leszedése (mintha pollen szűrőt cserélnél)
-van egy függőleges merevítő vas (2db 5mm imbusz illetve szőnyeg négyzet alakú műanyag fedél alatt egy 13mm kulcsnyílású csavar) el kell távolítani!
-egy jó LED-es lámpa mert nélküle semmit nem látsz
-6mm villáskulcs a kis csavarokhoz 2db csavar lesz
Csak kötél idegzetűeknek illetve vékonyabb illetve kis kezű embereknek javaslom!
Ha a motor fizikailag nem sérült és mozog MES-nel mozgatva! Akkor valószínűleg az ábrán levő “A” jelű javító kitt a hibás. Cirka 10.000Ft ebben 2db-t kapsz. Motor egyébként 13.000Ft környéke!
Ezt kihúzod a motor alól csere és fordított sorrendben vissza minden...
MES-nel klíma panelhez csatlakozása. Azon belül terelő lapok helyzetének újra kalibrálása NAGYON FONTOS ez a lépés!!!
És örülni neki 😉" by Bilux
Itt vannak képek is:
(https://www.facebook.com/groups/1860384404196648/permalink/2813518275549918)
"Klíma keverő motor (jelen esetben jobboldali) hiba megoldása:
-Műszerfalat nem kell szét szedni hozzá
-Jobboldali lábtér burkolat leszedése (mintha pollen szűrőt cserélnél)
-van egy függőleges merevítő vas (2db 5mm imbusz illetve szőnyeg négyzet alakú műanyag fedél alatt egy 13mm kulcsnyílású csavar) el kell távolítani!
-egy jó LED-es lámpa mert nélküle semmit nem látsz
-6mm villáskulcs a kis csavarokhoz 2db csavar lesz
Csak kötél idegzetűeknek illetve vékonyabb illetve kis kezű embereknek javaslom!
Ha a motor fizikailag nem sérült és mozog MES-nel mozgatva! Akkor valószínűleg az ábrán levő “A” jelű javító kitt a hibás. Cirka 10.000Ft ebben 2db-t kapsz. Motor egyébként 13.000Ft környéke!
Ezt kihúzod a motor alól csere és fordított sorrendben vissza minden...
MES-nel klíma panelhez csatlakozása. Azon belül terelő lapok helyzetének újra kalibrálása NAGYON FONTOS ez a lépés!!!
És örülni neki 😉" by Bilux
Itt vannak képek is:
(https://www.facebook.com/groups/1860384404196648/permalink/2813518275549918)
Szabolcs 1592021-01-20 06:10:52 // 12458
Hibakod nincs
Szabolcs 1592021-01-20 04:30:01 // 12457
Kristyon2021-01-19 21:54:54 // 12455
De, Köszönöm, sikerült :)
pettinke2021-01-19 21:38:30 // 12454
Ha ilyenkor hosszan megnyomod a jobb bajusz végén a gombot, az nem nullázza le?
Kristyon2021-01-19 21:36:23 // 12453
Josh.812021-01-18 22:59:25 // 12452
Remélem is, hogy jó lesz a rendelt Bt Elm327 mert már kiderűlt, hogy a MES free verzióját buktam a Giuliettára amihez +lenne USB-s interfészem. Igen, többnyire a sárga A3 adaptert írja és kéri a kommunikációhoz ahogy láttam. A többi szin annyira nekem nem a lényeges dolgokhoz való emlékeim alapján..Köszönöm.
Josh.812021-01-18 22:49:01 // 12451
Köszi a link infót.. Megnéztem, és hát..!egy kivételével mind piros az enyémnél, szóval a free verzió bukott a Giuliettára:(
Egyenlőre marad az Android-os AlfaOBD, és megvárom hozzá a rendelt interfészt..köszönöm.
Egyenlőre marad az Android-os AlfaOBD, és megvárom hozzá a rendelt interfészt..köszönöm.
Kristyon2021-01-18 18:36:07 // 12450
A MultiEcuScan szerint Giuliettánál csak a sárga adapterre van szükség, ahol kéri, de az ingyenes verzióval sajnos csak a CAN info olvasható, ahogy az a Piritu álltal megosztott linken is látható.
Amit most megrendeltél ELM327-t a leírás szerint is tuti jónak kell lennie ;)
Amit most megrendeltél ELM327-t a leírás szerint is tuti jónak kell lennie ;)
Piritu - 1.000.0002021-01-18 14:43:00 // 12449
Itt megtalálod hogy mivel kommunikál a MES. A free elvileg a pirosakat nem tudja.
Josh.812021-01-18 14:25:52 // 12448
Hali!Pont a mobilitás miatt használom/nám az Androidos AlfaOBD-t mert a laptop nem mindig van nálam, és a bizonyos Murphi miatt tuti akkor kellen amikor nincs:)
Köszönöm a hasznos infót, nálam is a jobb oldali BT-s ELM327-t van, szóval azért nem működik. Érdekes az, hogy nem 'Bangodos' hanem hivatalos-céges beszerezés Mo-ról. A gpj.vizsgasosron használjuk pl.lambdaérték kiolvasásra, változó sikerrel. Ott sem mindent és mindennel komunikált már egyébként. Ezek szerint a MES-el és AlfaOBD-vel semennyire sem áll szóba.. Most rendeltem egy interfaészt hivatalos Német oldalról(electronic-fuchs.de)amire garantálták a MES és AOBD komptibilitását,EZT:(https://electronic-fuchs.de/epages/e87b02f8-46da-4792-be6d-42392d89d882.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/e87b02f8-46da-4792-be6d-42392d89d882/Products/1000-4-%280%2C1kg%29).Jövőhéten megjön elvileg, hát nagyon várom már,kíváncsi vagyok. A MES ingyenes változata egyébkét a 'teljesség igényével'és adapterekkel használható Giuliettára.??
Köszönöm ismét a segítséget a továbbiakról beszámolok majd.
Köszönöm a hasznos infót, nálam is a jobb oldali BT-s ELM327-t van, szóval azért nem működik. Érdekes az, hogy nem 'Bangodos' hanem hivatalos-céges beszerezés Mo-ról. A gpj.vizsgasosron használjuk pl.lambdaérték kiolvasásra, változó sikerrel. Ott sem mindent és mindennel komunikált már egyébként. Ezek szerint a MES-el és AlfaOBD-vel semennyire sem áll szóba.. Most rendeltem egy interfaészt hivatalos Német oldalról(electronic-fuchs.de)amire garantálták a MES és AOBD komptibilitását,EZT:(https://electronic-fuchs.de/epages/e87b02f8-46da-4792-be6d-42392d89d882.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/e87b02f8-46da-4792-be6d-42392d89d882/Products/1000-4-%280%2C1kg%29).Jövőhéten megjön elvileg, hát nagyon várom már,kíváncsi vagyok. A MES ingyenes változata egyébkét a 'teljesség igényével'és adapterekkel használható Giuliettára.??
Köszönöm ismét a segítséget a továbbiakról beszámolok majd.
Josh.812021-01-18 13:35:50 // 12447
Sajnos azzal sem működik, ezért is gyanús az interfész, hogy azzal lesz a gond.. :(
Bár azt nem tudom tutira, hogy a MES ingyenes verziójával kommunikál a Giulietta?
Köszi,üdv
Bár azt nem tudom tutira, hogy a MES ingyenes verziójával kommunikál a Giulietta?
Köszi,üdv
Kristyon2021-01-16 22:43:55 // 12446
Hali, annyira nem vagyok híve a vezeték nélküli csatlakozásnak, de persze az út szélén nagyon jól tud jönni, mikor csak telefon meg az eszköz van az embernél.
Van három eszközöm, Multiecuscan-nal teszteltem (ami ezzel megy, az megy az AlfaOBD-vel is). A képen a bal szélső Wi-Fi-s 1.5-ös verzió, és a köközépső BT-s 2.1-s verzió, nem komunikálnak a Giuliettea rendszerével. (a 147-em rendszerével sem állnak szóba)
A jobb szélen az a viseltes (több mint 10 éves), az BT-s 1.4-s verzió, olvas mindent (aminél adaptert igényel, azt azzal). ez azért is ennyire viseltes, mert ez még csavarozva van és a csavarok a matrica alatt vannak, és a matrica már nem nagyon akart visszaragadni a szerelés utén. Ezt a módosítást akartam rajta elvégezni, de csak a lezáró ellenállást távolítottam el.
Van három eszközöm, Multiecuscan-nal teszteltem (ami ezzel megy, az megy az AlfaOBD-vel is). A képen a bal szélső Wi-Fi-s 1.5-ös verzió, és a köközépső BT-s 2.1-s verzió, nem komunikálnak a Giuliettea rendszerével. (a 147-em rendszerével sem állnak szóba)
A jobb szélen az a viseltes (több mint 10 éves), az BT-s 1.4-s verzió, olvas mindent (aminél adaptert igényel, azt azzal). ez azért is ennyire viseltes, mert ez még csavarozva van és a csavarok a matrica alatt vannak, és a matrica már nem nagyon akart visszaragadni a szerelés utén. Ezt a módosítást akartam rajta elvégezni, de csak a lezáró ellenállást távolítottam el.
pettinke2021-01-15 20:58:56 // 12445
Próbáld ki PC-vel, a MES-nek van szabad verziója. Ha azzal megy, akkor az ELM jó.
Josh.812021-01-15 16:39:42 // 12444
Sziasztok! Hibakód olvasóval küzdök, segítség-infó kellene;
Az Androidos (fizetős) AlfaOBD programot használja(ta) valaki Giuliettára?
Milyen Bluetooth-os ELM327 interfésszel használjátok? A gondom az,hogy a 14-es Giuliettával nem komunikál jelenleg az én BT OBD-m az AlfaOBD programmal. Párosítani és csatlakoztatni tudom egymással, de már az adatmozgás olvasás nem jön létre; Interface CAN hibát ír állandóan és mindenre. Hiába próbáltam a színes adapter kábeleket pl.sárga is ahova kéri, azzal sem működik. Nem tudom, hogy a BT Interface rossz-e vagy valami beállítási hiba van amit az AlfaOBD programban kellene állítani.. :( Már állítgattam az értékeket is ahogy a sugómenüben írja,de hiába! Annak is örülnék ha valaki ezeket a értékeket megmondaná, hogy mit-mire kell állítsak. Az autó OBD aljzata nem lehet hibás mert pl.Guttman és Launch olvasókat is tettünk már rá amikkel dolgozott szépen. valami tipp-ötlet srácok? Köszönöm.
Az Androidos (fizetős) AlfaOBD programot használja(ta) valaki Giuliettára?
Milyen Bluetooth-os ELM327 interfésszel használjátok? A gondom az,hogy a 14-es Giuliettával nem komunikál jelenleg az én BT OBD-m az AlfaOBD programmal. Párosítani és csatlakoztatni tudom egymással, de már az adatmozgás olvasás nem jön létre; Interface CAN hibát ír állandóan és mindenre. Hiába próbáltam a színes adapter kábeleket pl.sárga is ahova kéri, azzal sem működik. Nem tudom, hogy a BT Interface rossz-e vagy valami beállítási hiba van amit az AlfaOBD programban kellene állítani.. :( Már állítgattam az értékeket is ahogy a sugómenüben írja,de hiába! Annak is örülnék ha valaki ezeket a értékeket megmondaná, hogy mit-mire kell állítsak. Az autó OBD aljzata nem lehet hibás mert pl.Guttman és Launch olvasókat is tettünk már rá amikkel dolgozott szépen. valami tipp-ötlet srácok? Köszönöm.
VKG231!!! (156+75)2021-01-13 09:29:56 // 12443
Már a 155-ben is szívtam vele :DD
tomimod2021-01-13 09:18:54 // 12442
Pont ezt a problémát javította meg nálam az említett kolléga.
Marcika2021-01-12 19:19:11 // 12441
Sajnos én már a kábeljavíttatáson és az új Valeo motoron is túlvagyok.
Nekem a body computer maradt. :/
De egyelőre nem vállalta senki sem.
Egy szerviz épp nézi, hogy megcsinálja e.
Az alfa-romeo pedig sejtelmesen azt írta, ha meg tudják csinálni, akkor külön kábelezéssep megfelelő ellenállással, de nem mondták biztosra.
Ez egyébként egy elég ciki hiba szerintem. Őrület, hogy ilyennel foglalkozni kell.
Apróságnak tűnik, de amikor azért kell félreállni az M3ason, mert fél órája nem áll meg, és le kell állítani a kocsit, olyankor dühöngök :)
Nekem a body computer maradt. :/
De egyelőre nem vállalta senki sem.
Egy szerviz épp nézi, hogy megcsinálja e.
Az alfa-romeo pedig sejtelmesen azt írta, ha meg tudják csinálni, akkor külön kábelezéssep megfelelő ellenállással, de nem mondták biztosra.
Ez egyébként egy elég ciki hiba szerintem. Őrület, hogy ilyennel foglalkozni kell.
Apróságnak tűnik, de amikor azért kell félreállni az M3ason, mert fél órája nem áll meg, és le kell állítani a kocsit, olyankor dühöngök :)
Piritu - 1.000.0002021-01-12 15:36:53 // 12440
Gyakorlatilag mindegyik (Spidernek is!) gyerekbetegsége a kábelátvezetés, elsőre érdemes ránézni mert egyszerű orvosolni.
Aztán persze van hogy tovább visz az út komolyabb beavatkozások felé :-(
Aztán persze van hogy tovább visz az út komolyabb beavatkozások felé :-(
Jimmi T.2021-01-12 14:53:37 // 12439
Én is azzal kezdtem , a vége motorcsere lett . Kb 20.000 ft a Valeo (2019-ben )
Piritu - 1.000.0002021-01-12 14:45:25 // 12438
"hátsó ablaktörlő önálló élete" - A kábeleket érdemes lenne megnézni az átvezetőben.
tomimod2021-01-12 14:31:38 // 12437
Szerintem a hátsó ablaktörlő problémádat Seewer cartársunk fodja tudni orvosolni. Nekem is ő tette rendbe, hogy ne random pozícióban álljon le, és ne annyit töröljön amennyi éppen jól esik neki. Most hibátlanul dolgozik.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-12 09:55:34 // 12436
Igen, kb ugyanaz a két autó, a Giulietta platformján. Nem gyakori autó :-)
forrasr2021-01-12 09:34:50 // 12435
Ha a kuplung kiemel, akkor a váltás minőségén nem fog javítani a hidraulika olaj cseréje manuális váltónál. Ami befolyásolhatja a szinkronokon kívül, az a rudazat, szokták cserélni a kis segédkart ami a váltó tetején van két gömbfej a vége, ha kicsit lógnak a fejek, pontatlanabb a mozgása és okozhat nehézkes működtetést. (mellékelten egy kép róla-igaz dízelé de ugyanez a váltó van a benzinesen is csak az áttételek nem egyeznek-de lehet csak a difi áttétele más) Nálam csak az 1-es fokozat álló helyben való kapcsolása kelletlen ha épp nincsenek vonalban a fogak, váltó olajcsere óta javult a helyzet, de néha így is kér még üresben egy kis gázfröccsöt, hogy könnyen becsusszanjon. Menet közben a többi kapcsolás az hibátlan.
Öcsi2021-01-11 23:16:20 // 12434
Akár Dodge is lehetett volna. A szomszédom kapta a fiától, az USA-ból.
Öcsi2021-01-11 23:06:06 // 12433
chrysler 200
Marcika2021-01-11 22:32:20 // 12432
Váltóolajcsere nekem már vételkor megvolt.
Szerintem ha a kuplunggal lenne gond, nem emelne ki. Berakom 3asba, gyorsan felenged nagy gázon: ha csúszik, kuplung.
De amikor bizonyos sebességeket nehezebben vesz, a többit jól, akkor számomra az nem kuplung.
Én az 1-es és 2-es ( de inkább utóbbi) fokozatoknál érzem azt, hogy feltünően nehéz betenni. Ezt nem úgy kell érteni, hogy be kell rántani, hanem hogy egy mai autónak érezhetően könnyebb. 3-as, 4-es 5-ös könnyedén megy. 5-ből 4be vissza, időnként, ha gyorsan váltok, enyhén recseg.
Szerintem ezeken olaj, meg tárcsa nem segít. Kérdés, hogy neked is ilyesmi a jelenség?
Ha ennek ellenére is azt mondjátok: a hidraulika olajcsere segít, már holnap beiratom időpontra 🤓😎 bár így lenne.
Ez az egyetlen bajom a kocsival, meg a béna hátsó ablaktörlő önálló élete.
Szerintem ha a kuplunggal lenne gond, nem emelne ki. Berakom 3asba, gyorsan felenged nagy gázon: ha csúszik, kuplung.
De amikor bizonyos sebességeket nehezebben vesz, a többit jól, akkor számomra az nem kuplung.
Én az 1-es és 2-es ( de inkább utóbbi) fokozatoknál érzem azt, hogy feltünően nehéz betenni. Ezt nem úgy kell érteni, hogy be kell rántani, hanem hogy egy mai autónak érezhetően könnyebb. 3-as, 4-es 5-ös könnyedén megy. 5-ből 4be vissza, időnként, ha gyorsan váltok, enyhén recseg.
Szerintem ezeken olaj, meg tárcsa nem segít. Kérdés, hogy neked is ilyesmi a jelenség?
Ha ennek ellenére is azt mondjátok: a hidraulika olajcsere segít, már holnap beiratom időpontra 🤓😎 bár így lenne.
Ez az egyetlen bajom a kocsival, meg a béna hátsó ablaktörlő önálló élete.
Zolibácsi2021-01-11 21:47:28 // 12431
Az a baj, hogy konkrétan csak akkor lehet megmondani, hogy váltó problémás, ha szét szedték.
Addig meg ahogy a srácok is ajánlották, olaj csere váltóban, kuplung pedál munkahengereknél is(fék folyadék), aztán jöhet a többi, ha még mindig gond.
Addig meg ahogy a srácok is ajánlották, olaj csere váltóban, kuplung pedál munkahengereknél is(fék folyadék), aztán jöhet a többi, ha még mindig gond.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-11 21:46:12 // 12430
Dodge Dart 2.4? :-)
Marcika2021-01-11 21:14:27 // 12429
És ez ilyenkor biztosan kuplung?
Azt mondják a korai giuk szinkronjai gyári hibásak, és a jele az hogy nehezebben veszi az 1-es 2-es 3-ast. 2013-tól elvileg javították, illetve idővel ki is dobálja állítólag.
Én már próbáltam ezügyben kutakodni - mivel nekem is 2011es, és szerintem simábban kéne vennie a fokozatokat - de az alfaalkatreszek.hu eddig nem válaszolt, alfa szervizt pedig nem kérdeztem.
Előre is köszi annak, aki tud valamit.
Azt mondják a korai giuk szinkronjai gyári hibásak, és a jele az hogy nehezebben veszi az 1-es 2-es 3-ast. 2013-tól elvileg javították, illetve idővel ki is dobálja állítólag.
Én már próbáltam ezügyben kutakodni - mivel nekem is 2011es, és szerintem simábban kéne vennie a fokozatokat - de az alfaalkatreszek.hu eddig nem válaszolt, alfa szervizt pedig nem kérdeztem.
Előre is köszi annak, aki tud valamit.
Kazes☻2021-01-11 20:27:38 // 12428
Csak egy 2,4 L multiair mocit látok! 😉
Öcsi2021-01-11 19:58:35 // 12426
Bilux2021-01-10 13:33:47 // 12425
2013 utáni autókhoz...
Nasuto2021-01-10 13:17:03 // 12424
Én ezt ajánlom: Ez egy beépítő szett Guiliettához, és hozzá egy iLX-702D (navigáció nélküli - de minek, ha ott az Apple CarPlay) vagy a navigációs INE-W720D 2 dines fejegység. Az utóbbi pár évben az Alfa gyárilag is ezzel szerelte a Giuliettákat ha CarPlay-t kért az ügyfél, mert a UConnect Giulietta verziója erre nem volt képes. Az Alpine rendszere azért jó, mert a menüben az autó beállítások, a kormányról vezérlés, és természetesen az USB/AUX csatlakozó is megmarad.
Tbi Gabesz2021-01-09 19:10:12 // 12423
Megnézem . Köszi .
Piritu - 1.000.0002021-01-09 19:09:57 // 12422
Az hogy eltűnik és visszajön is arra utal hogy a sérült rész néha letestel, néha nem .
Piritu - 1.000.0002021-01-09 19:09:06 // 12421
A fékbetétekhez megy egy vezeték, ami a kopásjelzőhöz csatlakozik. Ha ezen valahol megsérült a szigetelés és letestel akkor úgy érzi a kocsi mintha el lenne kopva a betét.
(Nálam a Spidernél pl az volt a szitu hogy az összegyűlt fékbetét por megmelegedett akkor vezetővé vált és bejelzett, aztán kihűlt a fék és eltűnt a jelzés. A következő hegyről lefelé megint előjött.)
(Nálam a Spidernél pl az volt a szitu hogy az összegyűlt fékbetét por megmelegedett akkor vezetővé vált és bejelzett, aztán kihűlt a fék és eltűnt a jelzés. A következő hegyről lefelé megint előjött.)
Tbi Gabesz2021-01-09 19:03:00 // 12420
Ne cikizz már :)) !!! Fekbetéteket cseréltem . Fékbetétek ellenőrzéset irja . Csak nem jól fogalmaztam :) Ki írrja aztán eltünik aztán megint jön . Ötlet ?
Piritu - 1.000.0002021-01-09 18:24:38 // 12419
"Ki írta az autóm hogy vigyem fékpadra ." :-O
Van ilyen hibaüzenet?
Van ilyen hibaüzenet?
Tbi Gabesz2021-01-09 13:39:19 // 12418
Hello ! Ki írta az autóm hogy vigyem fékpadra . Kopottak voltak a betéteim igy kicseréltem őket . A hiba üzenet megmaradt . A betétek nem voltak határra kopva . Nem érzek semmi problémát . Van valakinek valami ötlete ?
bilon2021-01-04 12:17:27 // 12417
helló,
nem uconnectes giuliettaba be lehet valahogy reszelni az apple carplayt, ha van benne navi?
ha nem, akkor lehet aftermarket carplayes két dines cuccot belerakni? és nem okoz neki gondot?
illetve amiben uconnect van, arra van frissítés apple carplayre?
csakhogy mit keressek a használtautón :)
köszi
üdv
p
nem uconnectes giuliettaba be lehet valahogy reszelni az apple carplayt, ha van benne navi?
ha nem, akkor lehet aftermarket carplayes két dines cuccot belerakni? és nem okoz neki gondot?
illetve amiben uconnect van, arra van frissítés apple carplayre?
csakhogy mit keressek a használtautón :)
köszi
üdv
p
szelod92021-01-04 01:06:34 // 12416
Kazes☻2021-01-03 15:24:59 // 12415
Ez így van és sajnos előszeretettel feledkeznek meg róla és aztán, amikor valaki mégis megejti, olyan trutyi jön ki, hogy na... persze leginkább akkor, amikor már megkrepált a munkahenger. :)