Fórum >> Típusok >> Giulietta

Liquid2020-09-02 21:34:27 // 12214
Az 1.2 8V Panda, meg a ki Hyundai is inkább 10 vagy a-felett kér városban, rövid távokon.
Ezek a mai fogyasztás adatok nagyon elrugaszkodottak. Mondjuk a 2.4 Q4-gyel se sikerült még csak megközelíteni sem a katalógusadatot. A Tibor meg sehogy se jön ki 10-11 alatt.
Biztos bennem van a hiba :)
Kazes☻2020-09-02 21:01:07 // 12213
Amikor még valóban hátul tudott elkaparni! 😃
Kazes☻2020-09-02 20:59:36 // 12212
Nem hát... a Giulietta régen is siker volt! 😃
Kazes☻2020-09-02 20:58:12 // 12211
Édespofa... de csak óvatos helyreigazítást kapott, ugyi?! 😅
Lev2020-09-02 20:50:27 // 12210
😅
én még mindig a barátkozom a formájával (jól haladok egyébként),de az biztos,hogy mindenki imádja akinek van,vagy volt,ez nem lehet véletlen 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-02 20:43:44 // 12209
Nem gondtam, hogy ilyen vidám autó lesz ez 😀 Nagyon szeretjük. Asszonkámat még sose láttam így vezetni, látszik hogy élvezi. 😄
Bár látens drifter lehet, mert egy elindulásnál aszongya nekem: hogy elkapart a hátulja 😆
Naa mondom azt csak szeretnéd, az eleje volt 😀
Lev2020-09-02 19:37:46 // 12208
Mindig mondtam, hogy nincsenek csodák, főleg nem városban :) a 2.0 Giulia is olyan felhasználás mellett tud szép számokat produkálni, ahogy pl. Piritu használja, úgy viszont tényleg tud, ezt tapasztaltam is,de Budapesten még soha nem tudtam 10 alá vinni,igaz nem is nagyon törtem magam :D Nálam a start-stop használata egy decit sem csökkentet a fogyasztáson, az elejénél egy tanknál kipróbáltam, soha többet nem fogom, automatikusan kikapcsolom, ahogy beülök, kevés idegesítőbb dolgot ismerek mint ez. A lényeget pedig leírtad: a tankolás nem fáj, mert mosolyogva égetünk el minden egyes litert, innentől csak egy szám a fogyasztás, amit megnézünk, ha éppen olyan napunk van:)
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-02 18:54:19 // 12207
Persze már... :-)) Városban nagyon messze van a padlótól a pedál. Túl hamar, túl gyors ahhoz XD
Amúgy biztos lehetne faragni, ezt nem kétlem, mert egyikőnk sem képes a "shift indicator" szerint használni. Hogy én 2000 alatt felkapcsoljak egy benzinest? Nem megy a lábamnak XD
Ja mondjuk a stop startot lelőjük élből, lehet ez sem segít...
Kazes☻2020-09-02 18:38:45 // 12206
Neeem... csak nem koppig megy állandóan a gázpedál! Nyélgázon mindegyik iszákosabb! 😅😜😅
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-02 18:24:21 // 12205
Hát én ezt sejtem :-) A TD, ami a legenda szerint 6.5-ből el van városban, simán benyalja napi ingázós módban a nyócésfelet. :-) Én csak azt nem értem, hogy ezek a legendák hogy születnek. Egyszer valaki bemelegített motorral, egyenes üres úton ment 50-nel 100 métert? Vagy hogy? XD
Zolibácsi2020-09-02 17:49:14 // 12204
9-et eszik az 1.2 16V cabrio punto városban :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-02 17:08:53 // 12203
Szép 👍Vagány kis gépek ezek 😀 És baromi nehéz fotózni őket.

Amúgy.. őszintén.. van akinek 10 alatt fogyaszt a Multiair városban? 😁
Mondjuk az is tuti, hogy minden csepp benzinért ad is valamit, sóval nem sajnálom tőle.
Jimmi T.2020-09-02 12:40:59 // 12202
Köszi , már megtaláltam , csak volt több változat is :-)
'''''2020-09-02 09:34:23 // 12201
ErHard. :-)
Jimmi T.2020-09-02 08:55:57 // 12200
okosságok helyett én a hétvégi otthoni képeket osztanám meg veled :-)

még mindig szép a drága
Jimmi T.2020-08-21 12:56:03 // 12199
Hali , valaki tudja a 4 dugós Brembo nyereg cikkszámát ?
forrasr2020-08-19 14:42:08 // 12198
Így gondolom én is, a próféta szóljon belőled :) Nálam olyan évi 10ezer km-t fut (várhatóan az utóbbi évek tapasztalatai alapján-sőt most home office miatt lehet kevesebbet is) főleg városban, így évi 1x olajcsere és kb 30-ra lőttem be én is a mair szűrő intervallumát gyertya cserével egyszerre.
A számsor azért furcsa, mert olyan magyaros sorrend, környező országokban mindenhol fordítva írják.
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-19 14:30:54 // 12197
Én a látottak alapján 2-3 évente, de max 30e km után fogom cseréltetni a szűrőt. Egy mikroszűrőn a látható kokszolódás már rég rossz, de túl gyakran piszkálni is felesleges.

Az a számsor nagyon dátumnak néz ki, úgyhogy esélyes, hogy a tied is garanciában kapott anno új modult. Nem volt ez ritka, az Alfa owneren van pár sztori, 30e km körül történtek általában a modul bajok. Ha a tiednél is így történt, akkor egy százast elfutott azóta, ami megint kb reális, sőt 30e-s olajcserékkel egész jónak mondható. Szerintem ne tarts tőle, ennek most sokáig jónak kell lenni. :-)
forrasr2020-08-19 13:59:49 // 12196
Nagyjából képben vagyok, még megvétel előtt tájékozódtam mire lehet számítani. A szerelési hiba érdekelne mi lehetett, mert a ki-be szerelés nem bonyolult művelet.
Az mondjuk érdekelne, hogy töltik fel olajjal az indításhoz, tudja esetleg valaki?

A gyakori mair szűrőcseréről főképp a gyakoriság mértékéről is megoszlanak a vélemények, már megvettem, hogy majd bekerül nekem is preventive, de időközben becsengetett kétszer a mil lámpa 1-es henger uniair hibával, így aztán csere márkaszervizben megtörtént(használtautó garancia miatt ami októberig él), így maradt tartalékban egy szűrőm. Ebben most 137ezer van, eddig főképp 30ezres olajcserék voltak előző tulajoknál, utolsó kettő volt 20e km körül. A számsor azért érdekes, mert ha a gyártási ideje, akkor már volt korábban cserélve az autó 2012. márciusi gyártási ideje alapján.
Rosszat én is szerettem volna megkaparintani és szétkapni, de azt mondta a munkafelvevő sajnos, hogy vissza kell küldjék a gyártónak amit ők szerelnek ki.
Most elvileg van rá 2 év alkatrész garancia, de nem szeretném, ha szükség lenne rá.
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-19 13:48:14 // 12195
Úgy húszezrenként cserés...


Na jó, vicceltem 😆Viszont Jimmi T. cartárs cserélt többször. Nála szerelési hiba
is bejátszott egyszer, ha jól értettem. A korai modelleken képes volt 30e-nél elromlani, de van amiben bírja bőven 100e fölött. Szerintem alapvetően bírja az, csak volt egy rossz alkatrész sorozat 2010-11 körül. A szűrőjét érdemes cserélni gyaktan, nem bonyult, nem is drága, és láttam ami az enyémből 65e km után kijött. Volt lerakódás bőven.

A rossz modullal van terved? Ki ne dobd! 😃 Ha már nem kell, szívesen belenéznék, hogy mi is megy tönkre pontosan benne.
forrasr2020-08-19 12:55:14 // 12194
Sziasztok, Mi a tapasztalat-kinek mennyi km-nél volt esedékes a Multiair egység cseréje? Volt akinek kellett már többször is cserélni?Csere után meddig üzemelt jól?

A képe(ke)n látható felső számsor a gyártási idő lehet?
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-18 15:18:47 // 12193
Mindegy, jó fotó, nem úgy néz ki, mint ami telefonnal készült. :-)
Liquid2020-08-18 14:53:51 // 12192
Neem :) loptam a Kisalföld online-tól
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-18 13:52:36 // 12191
A képet te lőtted? Nagyon jó!
Liquid2020-08-18 13:48:41 // 12190
Tegnapi vihar és özönvíz margójára :)
Bilux2020-08-12 19:49:22 // 12189
van adblue-s Giulietta
Matheus92020-08-12 15:33:13 // 12188
Sziasztok.
Van egy 1.4 MultiAir-es Giulietta-m 2011-ből. Nem rég cseréltettem rajta Multiair modult mert a 3. hengernél elkopott. Sajna csere után meg olyat produkál hogy mikor bemelegszik az autó, (ugyan azon az úton járok dolgozni) szinte méterre pontosan ugyan ott elkezd kihagyni az 1. henger aztán pár széz méter és visszakapcsol. De utánna akármit csinálok tökéletesen működik.
Hibakód a P1061. Valamint berfecskendezés elektromos hiba. Valaki találkozott már ilyennel? Nézte szerelő aki kicserélte a modult ő azt mondta hogy 1. hengernél csatlakozó kontakthibás megnéztem, nicns vele semmi baj. Esetleg hogy hőtágulás miatt rosszul érintkezik arra az időre ? Válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm :)
Giuntini2020-08-11 11:12:13 // 12187
Csakis gyári tömítést, vagy azzal egyenértékű beszállítótól. Mikor a Csörinél voltam az enyémmel a hengerfej miatt, volt egy 159 2,0 jtdm.
Azt mondta hogy valszeg széthajtották. Találj valami jó bontott hf-et, szerintem itt sem érdemes kísérletezni a felújítással.
Igen, nagyon nagy baj, hogy gyakorlatilag 85 és 110 fok között 90 fokon áll a mutató.
Bento2020-08-11 10:31:52 // 12186
A 2020-as 1.6d Doblóban van külön AdBlue tartály, de szerintem a Giuliettákat már nem frissítették környezetvédelmileg.
RomeoOne2020-08-11 09:47:07 // 12185
Én már évekkel ezelőtt is találkoztam Csörinél hengerfejes 2.0 motorral. Én is meglepődtem, hogy ilyen is lehet, de akár ezzel a motorral is előfordulhat...
Mattyancs2020-08-11 08:00:33 // 12184
Üdv.
Gulietta 2,0 jtdm hengerfejem elrepedt. Még sosem hallottam ilyesmi hibáról körünkben. Sajnos egyszer ennyi év után engem is elért egy komolyabb hiba, ami számomra érthetetlen 150e km futásnál. Valószínűleg az volt az okozó hogy a hűtőventillátor kisebbik fokozata nem kapcsolt be, ugyanis az előtét ellenállás elromlott ami kB 4e Ft. Nem értem hogy a mai komputeres világban egy ilyen hibát miért nem jelez ki a műszerfalon. Ezért a semmiségért most komoly motorproblémát és költséget okozott.

Kérdésem az lenne hogy milyen típusú tömítést tetessek bele, valakinek volt e rossz tapasztalata ezzel kapcsolatban.

Köszönöm.
Piritu - 1.000.0002020-08-09 20:33:55 // 12183
A 2.0-ban nem volt, nem hinném hogy a "kistesó"-ban van.
Marcika2020-08-09 15:49:46 // 12182
Sziasztok!

Az 1.6 jtdm alfakban van FAP adaléktartály?
Elvileg jelezne, ha kifogyna de kíváncsi lettem.

Előre is köszi, ha valaki tudja.
G-MANN🍀2020-08-04 15:55:04 // 12181

Álom!👍
Kazes☻2020-08-04 10:50:06 // 12180
5*! 😁




U.i.: nekem az első pillanattól tecc! 😜
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-04 10:31:29 // 12179
A Giulietta formailag is igazán történelmi gyökerű szerintem. A 156 facelift, és a Brera/159 óta az Alfát a többség ezzel a szigorú, morcos dizájnnal azonosítja. Miért is? Volt egy Giugaro féle 156 morcosítás, és egy szintén Giugaro féle 159 formaterv. Gyönyörűek, de az Alfa romeo nem kizárólag ez, sőt! A szintén Giugaro által rajzolt 105/115 coupekon nyoma sincs a szigorú nézésnek. Ugyanebben a korszakban a Giulietták, pláne Ercole Spada Giulietta SZ formaterve szintén inkább cukipofa mai szemmel. De ha tovább megyünk és megnézzük a Giulia TZ-t (Spada), az is hasonló karakter, a 60-as évek sportos autója így nézett ki. Ennek a vonalnak a felelevenítését látom a Giuliettában. Nézzünk meg egy első generációs Porsche 911-et pl.. a mai napig felismerhetően ez a 911-ek formája.
A 60-as években talán a Montreal volt a szigorúra húzott orrnak az őse. By Gandini. Az az autó lehetett akkor olyan dizájn bravúr, mint a Brera concept volt 2002-ben.
Az Alfánál egész biztosan minden új dizájn következménye, feldolgozása valami korábbinak. Ahogy a 159 is egy kicsit SZ, kicsit Montreal, kicsit 156 gyökerű lehet, úgy a Giulietta kicsit Giulietta SZ (vagy akár Giulia TZ), kicsit GT Junior, és kicsit 8C.

A 159 egy egyértelmű és fotogén forma, a Giuliettát viszont érdemes alaposan megnézni és meg kell érteni. Eleinte nekem sem tetszett, pláne képekről. Élőben egyszerűen más jelenség. Modern is, múltidéző is, különleges is, és pláne vidám. Nekem az első Alfám igazi életvidám érzést adott, pedig csak egy "csicsafiat" volt. A Giulietta tökéletesen és 100%-ig visszaadta azt ami hiányzott, és a benzinmotorjával megadta azt is ami nekem még sosem volt, csak mások Alfáit próbálgatva éreztem. Must have Alfa.
Nekem is kellett külső erő ami rávett, hogy ízlelgessem még kicsit a formát. Ugye Kazes? XDD De emlékszem, hogy amikor az OAH-nál voltunk Giuliát nézni, a feleségem le sem vette a szemét a fehér Giulia mellett álldogáló Giuliettáról, ő már akkor kinézte magának :-))
Jimmi T.2020-08-04 08:25:37 // 12178
Jimmi T.2020-08-04 08:16:04 // 12177
A szépség ugye más és más mindenkinek .
Én 10 év után is boldog vagyok reggel amikor az udvaron meglátom.
10 évvel ezelőttről emlékszem hogy mi midennek lehordták itt ezen a fórumon azok az okosok akik már máshol osztják az észt.
Mi meg itt vagyunk a korosodó Giuliettával , az utóbbi 10 évben az alfát a felszínen tartó modellel , és nem válok meg tőle, mert ugyanilyet vennék csak , ha lenne. :-)
Kau2020-08-03 19:58:03 // 12176
Mutattam a lányomnak a Giulietta fotóját, hogy ilyet tervezek. Annyira nem nyűgözte le. Aztán egy mini Alfa talin ott volt egy fehér Giulietta. Mutattam neki, hogy erről lenne szó. Azt mondta, hogy hú, ez nagyon szép, ilyen jöhet! :)))
RomeoOne2020-08-03 10:22:25 // 12175
BMW-sből lett Alfás kolleganőm új autója és a félig off-osom találkoztak a telephelyen :D

G-MANN🍀2020-08-02 19:31:10 // 12174
👍ez így van😁
WarbiRunner (Gyuri)2020-08-02 18:58:02 // 12173
Hogy mennyit számít a Giuliettánál, hogy élőben lásd, ne csak képeken.

Tegnap tesóméknál voltunk, feltolattam a kapubeállóba. Amikor indultunk vissza, mentünk ki az autóhoz. A hátulján ahogy nyitottam, világított az üdvözlő fény , meg is jegyezte, hogy ez így szerinte a legszebb autó hátsó, nagyon eltalálták, gyönyörű. Aztán folytatta: " az eleje az már annyira nem is tudom..". És ekkor odaértünk az orrához, és ránézett "uhh.. ez baromi jól néz ki" :-)
Kb így gondolom én is. Képekről sosem taglózott le a látvány, élőben valahogy összeáll, tetszik :-)
G-MANN🍀2020-08-01 14:37:00 // 12172
😁 Tervben van, hogy megyünk, de egy családi szülinap is lesz 2-kor ezért picit necces, hogy el tudunk-e menni, meglátjuk 😁😉
leopop32020-08-01 06:10:52 // 12171
Mi tavaly voltunk apával a Nohabon 😊
Nasuto2020-07-31 16:32:17 // 12170
Jöhet, ne tartsd magadba :D mert mindenhol csak kézi, nagynyomású mosót láttam, csak mindig rohanásban voltunk és nem tudtam begurulni. Érdekes módon olaszban rendes humán kézi mosót szerintem még nem is láttam. Gépi van mint égen a csillag, de hát oda nem megyünk. ;)
Mediterrán party-n lesztek?
Giuntini2020-07-31 15:35:14 // 12169
Nohab!!!
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-31 14:45:44 // 12168
Szépek. Hátul a feliratok mennyire mutatják a rokonságot :-) És nem tudom.. de a Maseren is a 159 tükre van? Mert a Giuliettán tutira XDDD
G-MANN🍀2020-07-31 14:41:35 // 12167
Gyönyörű! Tudok egy jó olasz mosót ajánlani 😉😉
forrasr2020-07-31 13:35:28 // 12166
Nohabon is jól mutat a batikolt hatás :)
Kazes☻2020-07-31 12:50:28 // 12165
No, de azzal a két héttel sem mutat rosszul! 😉
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak