Fórum >> Típusok >> Giulietta

Piritu - 1.000.0002019-02-03 11:49:23 // 10731
Nekem is azt rakott be Csöri, de nekem simán működik.
dottoretoma2019-02-03 11:14:34 // 10730
sziasztok, 2.0 jtdm Julisom van, a váltóolajat cseréltem a gyári tutela gearforce 75w-re, de mióta bejött a tél, nagyon el van macskásodva reggelente a váltó, eleve néha akad az 1es, de reggel hidegen mindig, meg kicsit olyan suhogós hang jön a váltóból mintha vinné magával a váltó a hideg olajat. Van jobb alternatíva amit jobban szeret?
Piritu - 1.000.0002019-02-02 19:17:38 // 10728
Tag itt az oldalon Jobb oldalon beírod a keresőbe hogy Zé. és hogy a tagok közt keressen akkor kidobja.
Botond12222019-02-02 17:45:10 // 10727
Nekem Delbuda lenne idealis...vagy Delpest a Duna kozeleben... Es az Olmant dicsertek...
Ki az a Ze??
Piritu - 1.000.0002019-02-02 16:09:16 // 10726
Forog itt is pár szerelő, hirtelen Zé jutott eszembe Bp-en. Várpalotán Csöri, én hozzájárok.
Botond12222019-02-02 14:44:49 // 10725
Kiket javasolsz? És Olman Zsoltról hallottam jókat...
A Stelviot az Olaszautokhoz viszem Misihez teljesen rendben van, nagyon korrektek és gyorsak, de hát az garis és céges...
Piritu - 1.000.0002019-02-02 10:56:48 // 10724
Személy szerint amint lejár a gari menekülök a márkaszervizektől.
pl anno a 147-nél pont annyiért cseréltek volna kuplungot mint amennyiért a német márkaszerviz tette. Alfa specifikus szerelő meg pont annyiért cserélte volna mint amennyiért a szettet adta a márkaszerviz.
poteka2019-02-02 09:47:34 // 10723
Én nem járok vele napi szinten, így másfél év alatt ment bele 20e km, szóval most 120.
Megbízható, mondjuk nekem előjött a korai évjáratban előforduló olajpumpa-hiba, ráadásul úgy, hogy kevesebbet szállított, így mire már jelezte a bajt hidegindításnál, addigra vitte magával az összes alsó csapágyat meg a turbót is. De ez egyedi eset.

Ami viszont fontos, az a hőterhelés, ez az adott típusból a legerősebb változatok problémája. Én a hűtőrendszerrel szívtam sokat, mire az összes szivárgást és folyást megszüntettem, mert a meleg kicsinálja a műanyag és gumi bizbaszokat. De a te autód jóval fiatalabb és kevesebbet futott, így ez valószínűleg még jódarabig nem érint.
poteka2019-02-02 09:41:31 // 10722
Kéziváltósnál 200e alatt van valamivel a kuplungcsere márkaszervízben, munkadíjjal, mindennel együtt. Illetve a minden alatt azt értve, ha a kettőstömegűt nem kell cserélni, de úgy tudom, nem jellemző, hogy benzinesben egy kuplungszett élettartama alatt megkotlana.
Zoli672019-02-02 06:51:02 // 10721
700 EUR körül van a LUK szett + munkadíj?
Piritu - 1.000.0002019-02-02 05:06:40 // 10720
Tuti hogy olcsobban is meg lehet uszni. A szett arat meg kellene kerdzni Erhardtol.
Piritu - 1.000.0002019-02-02 05:03:41 // 10719
Nem emlekszem hogy itt cserelt volna mar valaki.
Az automata uzemeles miatt ugy gondolom hogy kiesik a ballab fugges es tobbet el kell mennie a kezivaltosnal.
Botond12222019-02-01 23:48:56 // 10718
Persze azt tudom mi a TCT csak nem ertettem melyik reszere gondoltal...olaj, hidraulika vagy kuplung...
Botond12222019-02-01 23:47:38 // 10717
Nekem azt mondtak hogy labfuggo de kb 100-140 kozott barmikor megerhet a cserere es akkor kb 500k...az Olaszutok hazaban ..
szelod92019-02-01 23:33:44 // 10716
Kuplungról van infó, hogy mennyit bírhat? TCT-s autókat 180 körül is találtam abban a kategóriában, ahol nézelődöm. Ha esetleg kuplung cserés, akkor az mekkora költség lehet?
Piritu - 1.000.0002019-02-01 23:02:13 // 10715
Igazából egy közönséges mechanikus váltóról beszélünk hidraulikus működtetéssel. Bármelyik váltó elmegy 100e km-t olajcseréig, a hidraulika meg főleg. A gyár szerint nem is kellene cserélni ...
Piritu - 1.000.0002019-02-01 22:58:44 // 10714
2 éves csere szerintem felesleges. Nincs akkora hőterhelésnek kitéve mint a motorolaj.
Piritu - 1.000.0002019-02-01 22:57:38 // 10713
TCT - a váltó ami a kocsiban van :-)
Mindkét folyadékot cseréltem ahogy a blogomban van. A kuplung még eredeti, most 145e van benne.
Botond12222019-02-01 22:20:34 // 10712
Én a Stelvióba teszek kb ennyit...lassan 2 éves....90eKm...
Zoli672019-02-01 21:46:53 // 10711
Most 92ekm van benne és 100-nál csere lesz. Egyébként júniusban lesz 5 éves. Nagy a terhelés...hő és teljesítmény is ezért nem szabad a cseréken spórolni.
27700 km-el vettem 2,5 évesen, viszont 30ekm-t megyek évente 95%-ban autópályán.
Botond12222019-02-01 21:32:38 // 10710
Köszönöm! ezt megjegyezni se lesz könnyű!
A sebváltó olaj 2 évente azért meglepő...függetlenül a futástól?
ÉS a TCT folyadékot hány km után cserélted?
Botond12222019-02-01 21:29:50 // 10709
Igen, valóban más...de azért köszönöm!
És a motor mennyire megbízható? Mennyi van a Tiedben?
Botond12222019-02-01 21:28:03 // 10708
Köszönö!
Mit értesz TCT alatt? a folyadékot, olajat vagy a kuplung cserét? Egyébként a kuplung neked meddig bírta?
Zoli672019-02-01 21:18:55 // 10707
Üdv. A Csapatban! Motorolaj max.10ekm/csere , sebváltó és fékfolyadék 2 évente csere, hűtőfolyadék 3 évente, pollen 15ekm , levegőszűrő 20ekm, gyertya 60ekm, vezérlés+vízpumpa 4 évente. TCT vezérlő folyadék cserét a márkaszervíz nem javasolja?, de idén én is cseréltetem. Akku 4 évente szintén. Egyébként nyomd a gázt és mosolyogj! A benzinkúton nem fogsz....
poteka2019-02-01 18:56:05 // 10706
Én is láttam, TBi-m van, de kézi váltóval, így nem tudok okosat mondani. A kéziben megvételkor, 100e km-nél csereltettem valtoolajat, de ez teljesen mas kavehaz.
Jimmi T.2019-02-01 18:25:09 // 10705
Jimmi T.2019-02-01 18:18:48 // 10704
szerintem nem , ha veszel hozzá egy dízelmotort is
Surcy2019-02-01 17:11:54 // 10703
Üdv.Tud nekem valaki információt.Egy kipufogó véges Giuliettám szeretném két kivezetéses dobra cserélni.(1.4 Multiair 170le.)szereztem bontóból csak a 2.0 Dieselé.Ha ez megy fel motor működést befolyásol e?Teljesítmény stb???
Piritu - 1.000.0002019-02-01 16:56:20 // 10702
Szerintem mindenki látta, itt is meg az összes többi helyen is, inkább az lehet hogy TiBi tulaj nem sok van és éppen nem léptek be :-)
TCT: én a 120ezres nagy szerviznél cseréltettem.
Botond12222019-02-01 16:03:09 // 10701
Sziasztok!
Megismétlem a hozzászólást mert csevegésként írtam és lehet hogy nem láttátok,

Most csatlakoztam a klubhoz és tanácsot is kérnék rögtön,
Pár nap múlva kerül birtokunkba (illetve feleségem birtokába ) egy piros Giulietta QV 1.75tbi TCT.. 2016 39ekm (Engem rajta kívül egy Stelvio boldogít) Golfról váltott saját elhatározásból...

Tanácsokat szeretnék kérni hogy mit érdemes rajta cserélni ebben a "korban".
Olaj 5-15-30eKmnél volt de most is fogunk.
Hallottam hogy a TCTben ajánlott az olaj és hidraulika folyadék csere is.... De mikor?

Köszi a tanácsokat!
B
Botond12222019-01-31 19:50:54 // 10700
Sziasztok! Most csatlakoztam a klubhoz és tanácsot is kérnék rögtön,
Pár nap mulva kerül birtokunkba (illetve feleségem birtokába ) egy piros Giulietta 1.75tbi TCT.. 2016 39ekm (Engem rajta kívül egy Stelvio boldogít) Golfról váltott saját elhatározásból...

Tanácsokat szeretnék kérni hogy mit érdeme rajta cserélni ebben a "korban".
Olaj 5-15-30eKmnél volt de most is fogunk.
Hallottam hogy a TCTben ajánlott az olaj és hidraulika folyadék csere is....

Köszi a tanácsokat!
B
Haddel2019-01-31 19:50:47 // 10699
Nagyon szép fotók!
Golyszi2019-01-31 11:20:06 // 10697
nem tudom Ti hogy vagytok vele, de azért tud feszengeni a kamerába :D
tdemeter2019-01-30 19:18:53 // 10696
Szerintem a giulia lett az új 159-es.
Bár a szép lámpáit még egy facelift keretében rátehetnék igazán.
szelod92019-01-30 18:59:09 // 10695
Képeken valahogy az egész autó olyan butácska :D Élőben meg teljesen máshogy jön át. Ha lenne újabb 159 akkor valószínűleg az lenne, de mivel nincs és a Giulia nem fér bele (még) a keretbe így más nem nagyon marad.
tdemeter2019-01-30 18:42:11 // 10694
A giuletta tipikusan ilyen autó, nem is értem, hogyan tudtak ilyet alkotni egy 159 után. Furcsa dolog, de képről nekem sem jött be soha ,de többször volt már olyan, hogy majdnem vettem a szalonban egyet annyira elvarázsolt.
Ellenben a 159-el ami képről bármikor vettem volna. Az valamiért nagyon fotogén, a giuletta meg nem annyira...
szelod92019-01-30 18:20:05 // 10693
Viccnek szántam :) Van pár gomb és pár kisebb alkatrész, ami közös bennük, ha jól emlékszem a multikormány gombjai pont ugyanazok. Valamint felépítés beli hasonló megoldásokra gondoltam.
pe-Ti2019-01-30 11:57:29 // 10692
Ciao!
Kíváncsivá tettél ezzel a "Giu 50%-ban Punto evo" kijelentéssel (remélem viccnek szántad) ezt hol olvastad-láttad-tapasztaltad mivel nekünk mindkettő van de eddig nem igazán találtam hasonlóságot a két autó között...kivéve bizonyos motorokat (mair).
A Bi-xenon szuper a távfénye hatalmasat terít a tompított sem rossz viszont az AFS miatt jobb kanyarban le szoktak villogni gondolom pont szembe lövi őket....
petbalog2019-01-30 09:25:34 // 10691
Nekem ilyen ülésem van, pont erről beszéltem, szerintem tökéletes. Nekem sima halogén lámpám van, szerettem volna xenont, de nem találtam olyan autót, amiben volt, ezen kívül pedig minden megvan ebben is, szerintem hamarosan LED-del pótolom ezt a hiányosságot. :)
G-MANN🍀2019-01-30 06:49:30 // 10690
Szerintem nem lehet se így se úgy programozni, gyári beállítás, csak a fenti kijelzős kiírja, hogy mit tartalmaz az adott beállítás. FL után a hifi kijelzőn mindegyik kijelzi.
Piritu - 1.000.0002019-01-30 06:49:16 // 10689
Az enyemet nem lehet, de meg nem is hallottam rola hogy lehetne.
szelod92019-01-30 01:37:34 // 10688
Szóval az AFS nem paraszt vakìtás? Ma volt szerencsém megnézni élőben egy Giuliettát és jobban tetszett, mint képeken. Hamarosan meghirdetem az autómat és kitűzök célnak egy 170 lovas, jól felszerelt példányt. A kihajló fejegység nèlkül is lehet programozni külön a DNA kapcsoló tulajdonságait?
Piritu - 1.000.0002019-01-29 22:42:22 // 10687
A -330 kg-ot és +20LE-t nagyon érezni. A 159-em 2.0 volt 170 lóval, ahhoz képest is sokkal jobban megy. Hogy mást ne mondjak hozza a gyári gyorsulási adatot, a 159 messze nem tudta.
xenon: nagyságrenddel jobb a 159 halogénnál. Főleg az út szélén feltűnő a vadakat sokkal hamarabb észrevenni mert bevilágít a mezőre.
G-MANN🍀2019-01-29 16:55:17 // 10686
Facelif előtt kartámasz szerintem jó volt, utána feljebb emelték, hogy valamilyen ital beférjen alá a tartóba. Picit talán magasra került...
KrTibi2019-01-29 16:46:27 // 10685
A bi-xenon bitang jó, imádom. A Punto-é tükrös, az egész korrekt, projektoros Bravom volt, az például halovány. A halogénes Giu jobb nála, élhető, de érdemes xenonosra vadászni, látványosan jobb.

Ülés témához: facelift-tel változtak az ülések is, szerintem előnyükre. Az enyémben olyanok vannak, mint G-MANN autójában, de hagyományos fejtámlával. 175 cm, 70kg vagyok, nekem hibátlan. A könyöklő kicsit lehetne alacsonyabban, de megszokás kérdése.
G-MANN🍀2019-01-29 14:51:20 // 10684
Eddig nekem ez a legjobb!!! :-) Álom a hangja és ahogy megy, de ráéreztél.....Veloce már körvonalazódik:-)
PBali2019-01-29 14:29:47 // 10683
Elnézve a régebbi Alfáidat, volt pár jó álmod...rendesen elfog a jó értelemben vett irigység...:-) Tudom, nem lehet összehasonlítani, de ez a Giulietta eddig a legjobb? Vagy már kanyarban egy Giulia Veloce...:-D
G-MANN🍀2019-01-29 13:24:18 // 10682
:-):-):-) álom
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak