Fórum >> Típusok >> Giulietta

Kazes☻2018-06-02 18:58:41 // 9970
És van még a CW, vagy az végleg el lett vetve?!
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-02 12:06:17 // 9969
Köszi az infót. Még megy itt a harc, hogy mi legyen, elég patthelyzet van :-) A Gt az egyetlen ami feleségem részéről szóba jöhet. Szép autó, viszont szerintem kevés az ajtaja és túl érzékeny a futóműve ahhoz amire nekünk kell :-) De lehet nincs igazam :-D Szóval vagy 146 nagy felújítás lesz, vagy egy kis futású benzines Gt.
Próbálkoztam a Giuliettaval, nyilván gyorsan pirosat kerestem :-) De a Gt ellen nehéz a küzdelem :-D
KrTibi2018-06-01 22:39:25 // 9968
A piros QV-t eladták már, egyik ismerősömet is érdekelte volna. Arra jutottunk, hogy annyira nem lehetett szakadt, ha ilyen hamar elment. Az a szürke GT tényleg nagyon szép, és nagy Alfa fan a tulaja.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-01 22:05:19 // 9967
Számomra nem volt kétséges :-) Az a 100e km-es volna egy cartársé? Szép nagyon az is.
Kazes☻2018-06-01 22:00:02 // 9966
Egy biztos, autót választani tud! Dicséretes! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-01 21:50:49 // 9965
Az a baj, hogy a teljes Gt felhoztalból konkrétan ez :-) Túl jók a fotók :-)
Egyébként az alig futott 1.8 ts azóta is eladó, azzal még ki is békülnék, ha alkuképes. A Gt teljesen alkalmatlan amúgy a feladatra, de én már ennyire menekülnék :-) Nem tudom mi lesz ebből..
Kazes☻2018-06-01 21:39:45 // 9964
Király! Van is egy eladó itt Amorén, patika állapotban, igaz kisebb motorral. Mondjuk az ovi környékére se menjetek majd vele! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-01 21:35:06 // 9963
Milyen duma? :-)
Az a gáz... mutatom: Kingám rábökött erre. Ez tetszik neki :-)
Kazes☻2018-06-01 20:29:58 // 9962
Naugye...! Amíg én mondtam, hogy ugyanez a bajom, főleg a Ts-el, csak ment a duma...! :P De most már muszáj, mert elkezdted és Kinga is várja... hajrá! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-01 20:21:12 // 9961
Nekem az autó felújítás, az nem való :-) Minden bajom van tőle, keresem a menekülő útvonalat. Valaki jól fog járni egy alig futott td-vel hamarosan. A jtd-nél is a kasznizás volt a vége, nekem ez a téma nem megy :-D Nekiálltam lemosni a kaszni elemeket, aztán gondoltam felteszek naponta egyet. Kihoztam egy ajtót, lemostam. Aztán szépen vissza is tettem a műhelybe. Ennyi, nem megy. Ez már nem az én sportom. Kell egy másik kényelmes autó, amivel nem kell foglalkozni. Semennyit :-)
Kazes☻2018-06-01 19:39:35 // 9960
Szóval itt! :D
Kazes☻2018-06-01 19:39:12 // 9959
Neked meg úgysem való! :P Giulietta topicban már felmerült, mert valaki szemezget vele... :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-01 18:36:14 // 9958
Mármint EZT, ha sikerül csatolnom.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-01 18:35:54 // 9957
Sziasztok! Néztem ezt a QV hirdetést. Szerintetek reális ez az ár, vagy valami stikli van ezzel a vassal?
Steewy22018-06-01 15:13:37 // 9956
Belső hőmérő 2015 óta nincs a modellben a szerviz szerint nekem mikor mertek akkor a fuvokan a legkisebb hőmérséklet volt 14 fok amióta kíván cserélve és kint van 30+ azóta mertek 5 fokos levegőt és alapgazon volt 9-10 között


Szerintem széria hiba lesz de érdekes hogy senki se tudom meg róla
Steewy22018-06-01 15:10:11 // 9955
Hat akkor nagyon szenzor gyanús a dolog nekem is úgy mutatkozott mindha jó lenne meg télen - t is mutatót de mégsem volt jo ha nem akar hűteni a klímád rendesen akkor megér egy cserét 40-50€ kb de komplett tükör csere
István0022018-06-01 13:41:22 // 9954
Az ott kiakadt a kuplung pedálról. Miután félretoltak és facebookon segítettek, összeraktam. De ekkor már úton volt a vontató, elvittem a szerelőhöz, és berakták a hiányzó alkatrészt, hogy több ilyen ne legyen.
AlfaWatch2018-06-01 12:24:13 // 9953
Mi tortent??
István0022018-06-01 11:57:25 // 9952
Jó reggelt!
vzsiros2018-06-01 08:09:24 // 9951
ez a hőmérséklet érzékelő/kijelző, mittudoménmi az egyedüli hibám az autóban:
mostanában, így 30 fok esetén, akár 17 fokra is felmelegszik az autó szerint a külső hőmérséklet... Amikor még csak huszonX fokok vannak, akkor mag max 10-11 fok... :O
Akkor ez típus hiba, ugye?

(amúgy a klíma ettől függetlenül jól működik, úgy tűnik a belső hőmérsékletet vagy jól méri, vagy nem tudom)
István0022018-06-01 06:49:04 // 9950
Nekem mosás után szokott hosszú percekig 18fokon állni, és persze a klima akkor se megy nagyon. Hiába van kint 35. Majd hirtelen beáll és a klíma lefújja a fejem. :-)
AlfaWatch2018-05-31 13:00:28 // 9949
Az enyem olyat csinal, h reggel a garazsbol kiallva percek telnek el amire valtozik a homerseklet. Aztan hirtelen ugrik a hofok.ma pl 20 rol hirtelen 27 lett. Olyat is eszrevettem, h neha a ketto homerseklet kozott ugral a homero... varok vele es a nyari 15e km szervizkor megnezetem.
Steewy22018-05-31 12:56:08 // 9948
Szerelő furcsállta hogy ha ott van náluk bent a műhelyben mindig 23 fokot jelezet mert semmi fele hibakódot nem adót és meg a napon is mutatott 30-35 fokot nekem sem tűnt fel de mikor mondtak megnéztem a másik autóban és volt akár 10 fok eltérés is a kettő között
petbalog2018-05-31 09:05:49 // 9947
Valóban csalóka egyébként. Én is kipróbáltam többet vásárlás előtt, még dízeleket is megnéztünk, majd az egyik barátom végül olyat vett. Én mindenképp benzinest akartam, így lett a Multiair, viszont meglepően nagyot lépett a 120 lovas is próbakörön, persze azért ez a jelenlegi érezhetően jobb és erősebb (a 120-as egy elég fapados példány volt és utólag is azt mondom, hogy megérte a fél millió pluszt az extra felszereltség és erősebb motor). Sokat túrtam a netet előtte és már ezeknél is jellemző volt az a fiatos/alfás jelenség, hogy erősebb az autó valójában, mint a katalógusban, a 120 lovast sok helyen 135-140 körül mérték, a Multiairt pedig 175-180 ló körül, míg érdekes módon a QV-t "csak" 220-230-nak. Ez persze konkrét példányonként biztosan változhat.
Saját tapasztalat alapján jobban megy az 1.4 Multiair, mint előtte a 180 lóra chippelt dízel GT-m, jobban megy, mint a régi 175 lovas Celicám és ugyanúgy megy, mint a 175 lovas JTDm Giulietta. Nem bántam meg. :)
KrTibi2018-05-31 08:37:09 // 9946
Ugyanebben a dilemmában voltam. Szerintem a 120 lovas a szükséges minimum egy Alfába, a Multiair pedig már tényleg jól megy. Aztán megláttam élőben, és úgy döntöttem elég lesz 120 le is. :)
Golyszi2018-05-31 07:35:01 // 9945
csak a QV ;)
Kazes☻2018-05-30 21:47:59 // 9944
Még jó, hogy...! :)
Öcsi2018-05-30 21:14:02 // 9943
Nagyon szép autó, én szívesen látnám a garázsban!
Zoli672018-05-30 20:52:35 // 9942
Szia, próbáld ki a qv-t is..utána döntsd el.én nem bántam meg,minden nap örömet okoz.
MEO2018-05-30 19:51:16 // 9941
Köszönöm mindenkinek az infókat! 😁
dpszabi2018-05-30 16:45:04 // 9939
Sziasztok!!! (BUON GIORNO!)

Giulietta vásárlás előtt állok...
Nagy a gondom... :)

Vagy 1.4 170 LE vagy 1.75 235 LE...

Sajnos az orrom elől eladtak egy piros kis 1.4-et...
Jelenleg 1 db 1.75-ös van olyan amit szeretnék.
Szervìzkönyv, kevés km...

Próbáltam a 170 packóst, hát az is meggyőzött...

Nem tudom, hogy megéri-e a több paci, némi benzinért cserébe.

Van esetleg valakinek ilyen kis ékszerdoboza???

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_75_tbi_quadrifoglio_verde_69_000km_garantalt_kmnavi-12995737

Ő lenne a kis mocsok...

Köszi előre is.

Üdv: Szabolcs
CseBali2018-05-30 15:28:04 // 9938
...nekem 99.500 km van az autóban - eddig nem volt multiair gondom (lekopogom), én imádom ezt a verziót, gyors, rugalmas, dinamic-ban állat, és cserében 8,2-8,5L-el eljárok úgy, hogy 90%-ban csak város :)
István0022018-05-30 13:35:57 // 9937
Hogy derült ki? Tipp, vagy a kijelzőn is furcsa hőmérséklet értékek jelentek meg?
petbalog2018-05-30 09:19:01 // 9936
Szia!

Nekem Multiair van, meg is hibásodott már, ha ilyet veszel, érdemes eltenni rá azt a +300 ezer forintot. :) Ezen kívül semmi más baja ennek se, kvázi ugyanaz a motor, 120 lovasra nem nagyon panaszkodnak, de ennél is csak a modul szokott előfordulni, netes infók és saját tapasztalat alapján fogyasztás ugyanannyi, viszont ez nyilván jobban szedi a lábát, szóval lehet hosszútávon "visszahozza" így az árát. Én újra Multiairt vennék.
DKori2018-05-29 21:42:32 // 9935
A 120 lovasban nincs MultiAir, az "hagyományos" fojtószelepes motor, ez gyakorlatilaga Fiat konszern 120 lóerős 1.4 T-Jet motorja, ami többek közt még a Fiat Bravoban, Grande Puntoban stb. is megtalálható. Nem egy problémás darab (anno még a gyártás legelején a vízpumpánál voltak vele tömítési gondok, nem egy embernek kellett gariban orvosolni pl a Bravo-sok közül is, de ezen kívül kb semmi más drámai nem merült fel).

A 170-es az MultiAir, erről meg már Te is írtál... Szerintem egyértelműen ez a kényesebb (eltúlozni sem akarom, nem azt mondom, hogy minden sarkon szétesik, de a kettő közül gyanítom többen megerősítenek, hogy a 120-as kevésbé hisztis), cserébe nyilván nagyobb vele a "tüzijáték" is. :)

Szvsz tök jó lehet nem irreális igények mellett a kellemesen nyomatékos 120-as is (olyannyira, hogy az aktuális OFF vásárlása előtt némileg nálam is képbe került a TB 120-as Giulietta, de végül most nem úgy alakult...), de ez csak a szubjektív része. :)
Chianti2018-05-29 21:41:57 // 9934
Szia! Nekem az alap 1,4 88 kW ,120 LE-s verzió van. Nem mondom, hogy versenyautó, viszont Dinamic módban egész szépen szedi a lábát. Nekem nagyon bejött, én egy 159-ből ültem át Giuliettába, ami persze teljesen más világ, de nagyon megszerettem! Vásárlás előtt én is beleolvasgattam itt a fórumon, kinek milyen gondjai voltak / vannak a benzines változatokkal, és ez jött ki. Persze ettől függetlenül lehet jó egy TBi is, ezt majd megerősitik a kedves Cartársak. :o)
MEO2018-05-29 21:04:25 // 9933
Sziasztok!

Giulietta vásárlása(is) képbe került. 1.4 TB 120 vagy 170 lovas ? Melyik szokott kevesebbszer meghibásodni? Olvastam, hogy a "'multiair" modul szokott meghibásodni. Az mindkét verzióban megtalálható? (Csak benzines jöhet szóba, de az 1750Tibi sajnos nem játszik!)
Steewy22018-05-29 21:01:28 // 9932
Na végre újra működő képes a klíma a kicsi kocsiban 😜😜😜😜😜😜kisebb fejfájást okozot a szervizbek miután bele invesztáltak 2500€ értékben alkatrészt garancia alatt végül pedig rájöttek hogy megúszták volna olcsón ha először cseréltek volna a 50€ külső Hőmérőt 😂😂😂 de legalább működik hiba mentesen 😂
Golyszi2018-05-25 20:40:26 // 9931
Sziasztok,

Nem tudjátok tök véletlen hogy az 1.750tbi- nél a légszűrőhöz vezető csőnek mekkora a külső-belső átmérője?
KrTibi2018-05-24 21:49:04 // 9930
A Selenia K P.E és a Star P.E ugyanazt a Fiat 955535-S2 minősítést tudja. Előbbi a T-jet és Multiair Fiatok, utóbbi az ugyanilyen motoros Alfák gyári ajánlása. Nagy különbség nem lehet a kettő közt...

Az EU6 Multiair-be Digitek P.E kell. Visszamenőleg nem tudom.
otci2018-05-24 18:26:17 // 9929
Ajha,
Digitek P.E 5W-30, ez nekem nagy újdonság.
2 éve mikor vettem az autót, a győri "márkaszervizben" nem a kézikönyv által előírt Selenia Start, hanem a Selénia K PURE-t javasolták, hogy ez a gyártó által ajánlott olaj,
én azóta is ezt rakom bele.
Holnap kiváncsiságból benézek, hogy jelenleg akkor most mi is az aktuális oil...
Jimmi T.2018-05-24 18:06:54 // 9928
Ja, a kérdés már csak az hogy mit kapok a csere után. a régi multiairt vagy már valami fejlesztett változatot és ahhoz kellhet a DigiteK Pe-t .
Piritu - 1.000.0002018-05-24 15:41:22 // 9927
Annyira újak ezek az olajok, hogy szerintem Ofi-n kívül nem nagyon tud érdemben bárki nyilatkozni. Az oldala a Digitek PE-t írja a kocsihoz.
Jimmi T.2018-05-24 12:38:00 // 9926
Engem az érdekelt volna , (egy szakértő véleménye ) hogy a Selenián belül , most már miért a K pure energy multiair feliratost rakták bele , mert előtte évekig a Star pe. ment.
Illetve jött ez a DigiteK ,hogy ezzel kapcsolatban van e valami tudás.

A francia ,japán ,német , soltvadkerti csodaszerek nem érdekelnek , ott nem csináltak multiair motort . a kiskőrösi olajnak is van merci meg vv meg bmw tanúsítása , hmmm
hg6idn2018-05-24 12:31:51 // 9925
Köszi, nem vészes 1300.- Ft/db, ha nem jön ösdze akkor márkaszervizbe megyek:)
G-MANN🍀2018-05-24 11:53:22 // 9924
Szia, sajnos nem tudok ilyen helyet. De egy darab gyári talán nem lehet olyan drága és akár a márkaszerviz is tud elfogadható árban rendelni. Egy kérdést esetleg megér :-)
üdv
Csaba
petbalog2018-05-24 10:51:56 // 9923
Én is Motult használok már, 8100 X-Clean, ami tudja a hozzávaló Fiat minősítést, eddig 0 olajfogyasztás és tökéletesen működik az autó, bár kb. összesen 10 ezret mentem ezzel az olajjal, közte pedig volt egy Multiair modul csere. :) Amikor én utánanéztem szinte nem is találtam 4-5 olajon kívül, amelyik rendelkezik ezzel a minősítéssel, végül saját döntés alapján választottam ezt, majd a modulcserekor a szerelést elvégző srác (huszonéves alfás múlttal) szintén zsigerből ezt a Motult javasolta és akkor is az került bele, jövőhónapban szintén ez fog, amikor esedékes lesz a csere. Árban tűrhető, sőt olcsóbb, mint a Selenia, legalábbis amikor én néztem, és jobban is bízok valamiért ebben, szóval mondhatjuk, hogy nálam is hit kérdése, de maradok a Motulnál.
A sokadik Multiair modul számomra még mindig hatalmas rejtély, nekem a gyári 160 ezret bírt ki, most belekerült az új és a szerelő állítása szerint sem kéne, hogy baj legyen vele a jövőben, amennyiben gyári előírás szerint lett minden cserélve a gyári alkatrészekkel (szelepfedél tömítés, Multiair tömítés, Multiair szűrő) és megfelelő olajjal van használva, amit 10-15 ezrenként cserél is az ember és nyilván ésszerűen használom az autót, sőt, akár a 200 lóerő vagy afeletti tuningot is bírnia kell, ismer rá pár példát. Lényeg a lényeg, én bízom a szavában és reménykedem, hogy valóban nem kell több modult cserélnem.
hg6idn2018-05-24 08:57:00 // 9922
Szia!
Ma kaptam az infón Unixból, hogy csak 10 darabos szettben tudják hozni :(, Tudsz ajánlani helyet ahol 1 darabot is lehet rendelni?
Hátsó ablaktörlő kar tömítés
Gyári cikkszám:
50530945
Piritu - 1.000.0002018-05-23 17:42:37 // 9921
Pont ezért nem kértem én se bele gyári navit.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak