petbalog2017-10-27 09:52:29 // 9184
Hajszolni én sem semmiképp, leginkább első 10 km-en sem, mivel olajhőfok úgysincs, annak meg több idő kell bemelegedni, a vízhőfokot is csak tájékoztatás szinten értékelem én is, viszont annak tényleg megfelelő, szóval egyetértünk. :D
poteka2017-10-27 09:37:08 // 9183
Mondjuk nekem nincs start/stop a QV-n, de én is ezt hallottam vissza Alfánál dolgozó ismerőstől is. Azaz, hogy egy 200 fölötti autópályás tartós száguldás után a pálya melletti kútra beesve rögtön leállítani a motort ártalmas, de ha mondjuk hazaérsz a Balatonról, 70-80-as tempóval becsorogsz a bevezetőn, megfog 1-2 lámpa és aztán még a városban is közlekedsz egy kicsit, akkor van ideje visszahűlni a vörösizzásból.
Mondjuk a vízhőfok-mérő az inkább tájékoztatás, a szerelőm lemérte, hogy 75 és 100valahány fok között 90-et mutat a mutató, azaz biztosan nem lineárisan működik a kijelzés (a motorvezérlő nyilván pontos értékkel dolgozik). Hidegindítás után szoktam is látni, ahogy egyet-egyet ugrik a mutató felfelé, miközben melegszik. Úgyhogy nekem a vízhőfok-mérő inkább azt mutatja, hogy mikor érdemes rátenni a fűtést, de hajszolni nem kezdem még onnantól.
Igazából jó lenne egy olajhőmérő és gyanítom, a motor tudja is magáról, hogy hány fokos az olaj benne.
Mondjuk a vízhőfok-mérő az inkább tájékoztatás, a szerelőm lemérte, hogy 75 és 100valahány fok között 90-et mutat a mutató, azaz biztosan nem lineárisan működik a kijelzés (a motorvezérlő nyilván pontos értékkel dolgozik). Hidegindítás után szoktam is látni, ahogy egyet-egyet ugrik a mutató felfelé, miközben melegszik. Úgyhogy nekem a vízhőfok-mérő inkább azt mutatja, hogy mikor érdemes rátenni a fűtést, de hajszolni nem kezdem még onnantól.
Igazából jó lenne egy olajhőmérő és gyanítom, a motor tudja is magáról, hogy hány fokos az olaj benne.
petbalog2017-10-27 08:40:14 // 9182
Nekem az autószerelőm mondta nemrég, aki tényleg jó szerelő és igazán műszaki beállítottságú (tehát nem cseremester kontár, versenyautókat is épített már) illetve járt már több turbós autóval is, hogy igazából normál használatban nem fog olyan szinten felmelegedni az olaj/turbó, hogy számottevő legyen várni a leállítással. Persze, ha tempósabban mész, meghajtod, csapatod 5-10 percig, akkor már várni érdemes, de mondjuk egy szimpla tempomat 110-ezés után nem lesz semmi baja, ha leállítod. Másfelől én személy szerint nem tudom, hogy egy kulcsos leállítással egyenértékű-e a start/stopos leállítás ezeknél az autóknál, vagy a gyártóknak is eszébe jutott ez a kérdéskör. Fogyasztáskülönbségről nem tudok nyilatkozni az 1.4 MA-nál, mivel mióta megvan az autó, én használom is a start/stopot, egyedül mostanság kapcsolom ki indítás után városban néha, mert nekem már hajlamos volt jobb időben ilyen félmeleg állapotban is leállítani az autót, ezekben a 8-10 fokokban már inkább megvárom, hogy elérje a víz a 90-et és utána kapcsolom vissza csak a start/stopot.
Piritu - 1.000.0002017-10-26 22:25:37 // 9181
A jövő keddre bejelentkeztem a szakszervizbe. A bal oldali visszakapcsoló "fül" feladta a küzdelmet. Eddig ki-kihagyott, most nagyon ritkán működik. Kíváncsi leszek a diagnózisra, meg a megoldásra. Még egy hónapig garanciális.
Piritu - 1.000.0002017-10-26 22:20:41 // 9180
Ha erősebb autóra vágysz, akkor miért nem azokat nézegeted? :-)
A TS-t a más karakterisztikája miatt érzed gyengébbnek, hozzá képest a nagyot "toló" diesel erősebbnek tűnik.
A TS-t a más karakterisztikája miatt érzed gyengébbnek, hozzá képest a nagyot "toló" diesel erősebbnek tűnik.
hg6idn2017-10-26 20:31:51 // 9179
Sziasztok! Beköszönök ide, mivel ha sikeresek a terveim jővőre én is Giulietta tulaj leszek:)
Most az infó gyűjtés szakaszban vagyok: azt néztem, hazai kínálatban sok az 1,6 -os dízel. Mennyire dinamikus ezzel a motorral az autó? Céges Bravomba hasonló 1,6 dízel van, 90LE változat, nem túl rossz. Viszont párom 147 1,6 TS-ével nem szeretek hosszabb utakra menni, azt gyengének érzem... Na ilyen Alfát azért nem szeretnék:)
Ezt a motort érdemes optimalizálni ("chip")? Köszi, ha olvastad:)
Most az infó gyűjtés szakaszban vagyok: azt néztem, hazai kínálatban sok az 1,6 -os dízel. Mennyire dinamikus ezzel a motorral az autó? Céges Bravomba hasonló 1,6 dízel van, 90LE változat, nem túl rossz. Viszont párom 147 1,6 TS-ével nem szeretek hosszabb utakra menni, azt gyengének érzem... Na ilyen Alfát azért nem szeretnék:)
Ezt a motort érdemes optimalizálni ("chip")? Köszi, ha olvastad:)
Balázs156SW2017-10-26 17:24:17 // 9178
Nem igazán értem, hogy ha leállításnál szükséges várni pár percet, hogy a turbó visszahűljön, akkor pl. egy sorompónál, amikor forró a turbó miért jó ez? Nálam állandóan kikapcs.
lapisgergely942017-10-26 12:54:37 // 9177
Szia,
A start-stop tud azért jelentős(ebb...) üzemanyag mennyiséget megspórolni, ha főleg városi dugóban autózol huzamosabb ideig.
Egyébként ha az első generációs giuliettád van, akkor a középső aluminium kapcsolóknál lesz egy gomb ami felett két egymásba mutató kör alaku nyíl van, és középen meg talán egy S betű.
Ha az újabb fajta van, akkor pedig a váltó előtt van egy hasonló nyomógomb.
A start-stop tud azért jelentős(ebb...) üzemanyag mennyiséget megspórolni, ha főleg városi dugóban autózol huzamosabb ideig.
Egyébként ha az első generációs giuliettád van, akkor a középső aluminium kapcsolóknál lesz egy gomb ami felett két egymásba mutató kör alaku nyíl van, és középen meg talán egy S betű.
Ha az újabb fajta van, akkor pedig a váltó előtt van egy hasonló nyomógomb.
Timpiri2017-10-26 12:00:39 // 9176
Sziasztok!
Még "ismerkedős" szakaszban vagyok Julcsival,de szeretném megkérdezni,hogy a Start&stop rendszert ki lehet egyáltalán kapcsolni?! A korábbi Alfában ilyen nem volt,s nagyon nem tetszik ez még..... :-/
Őszintén mennyivel lesz gazdaságosabb ezzel a fogyyasztás?! Nem nagyon hiszem.
Légyszi válaszoljatok ;-)
Köszi!
Üdv.:
Timi
Még "ismerkedős" szakaszban vagyok Julcsival,de szeretném megkérdezni,hogy a Start&stop rendszert ki lehet egyáltalán kapcsolni?! A korábbi Alfában ilyen nem volt,s nagyon nem tetszik ez még..... :-/
Őszintén mennyivel lesz gazdaságosabb ezzel a fogyyasztás?! Nem nagyon hiszem.
Légyszi válaszoljatok ;-)
Köszi!
Üdv.:
Timi
G-MANN🍀2017-10-24 13:17:48 // 9175
az én pajzsomon sincs méhsejt, de alul a rácsok már a tiéden is azok :-) :-) :-)
poteka2017-10-23 21:11:03 // 9174
Köszönöm a tippet! Az ajtó alatti kifolyó rendben van, viszont némi szerencsével megtaláltam a problémát. Az ajtó alján a külső kéder fölött gyűlt össze a víz, ott a gumi már tulajdonképpen megfogta.
A fa, ami alatt állok, megfestette egy kicsit az esővizet és remekül látszott, hogy merre vezetett a víz útja. Az ajtózár fölötti kédergumi-szakasz elvált a kasztnitól és ott folyt be a víz, végigfolyt lefelé a sárvédő és az ajtó között, majd ott megfogta a kéder.
Nem tudom, hogy gyárilag milyennek kell itt lennie, de szerintem ha némi FBS-sel ott visszaállítom a légmentes zárást akkor a víz nem jut a kéderen belülre.
A fa, ami alatt állok, megfestette egy kicsit az esővizet és remekül látszott, hogy merre vezetett a víz útja. Az ajtózár fölötti kédergumi-szakasz elvált a kasztnitól és ott folyt be a víz, végigfolyt lefelé a sárvédő és az ajtó között, majd ott megfogta a kéder.
Nem tudom, hogy gyárilag milyennek kell itt lennie, de szerintem ha némi FBS-sel ott visszaállítom a légmentes zárást akkor a víz nem jut a kéderen belülre.
Kazes☻2017-10-23 17:09:54 // 9173
Nézd meg, hogy az ajtó alján elhelyezett víz kifolyó nyílások eltömődöttek-e... az ablaküvegnél lefolyó víznek ott kellene tudni távozni az ajtóból.
poteka2017-10-23 17:02:41 // 9172
Üdvözlet,
Valaki tapasztalt már olyat, hogy esőben a hátsó ajtók aljánál a külső kéder fölött víz gyűlik össze csukott ajtónál? Ha kinyitom a hátsó ajtót, kifolyik nyilván, de nem tudom, hogy honnan érkezik meg oda és miért nem folyik le?
Eldugult valami leeresztő vagy felül folyik be valahol, ahol nem kéne?
Előre is köszönöm a segítséget!
Valaki tapasztalt már olyat, hogy esőben a hátsó ajtók aljánál a külső kéder fölött víz gyűlik össze csukott ajtónál? Ha kinyitom a hátsó ajtót, kifolyik nyilván, de nem tudom, hogy honnan érkezik meg oda és miért nem folyik le?
Eldugult valami leeresztő vagy felül folyik be valahol, ahol nem kéne?
Előre is köszönöm a segítséget!
Jimmi T.2017-10-22 20:10:50 // 9171
az enyém még mindig szebb , mint a szinte minden márkán visszaköszönő méhsejt rács .
szerintem
szerintem
Timpiri2017-10-22 19:56:46 // 9170
Sziasztok! 2napja végre én is Giulietta tulajdonos lettem. Üdv köztetek és az utakon :-)
G-MANN🍀2017-10-22 17:39:08 // 9169
Szerintem tuti lesz!!😀
CseBali2017-10-22 09:24:25 // 9168
...az én autóm 2011-es, de az előző tulaj lecserélte a FL-es változatra2014-ben...
én most 1,5 év után most fogom kipróbálni a teljesen új verziót:
...hamarosan...
...mert foglalkoztat, hogy milyen lesz... :-)
én most 1,5 év után most fogom kipróbálni a teljesen új verziót:
...hamarosan...
...mert foglalkoztat, hogy milyen lesz... :-)
G-MANN🍀2017-10-21 20:51:16 // 9167
Ciao! 2013 vége már FL 😀
G-MANN🍀2017-10-21 20:49:27 // 9166
tamas9272017-10-21 19:25:14 // 9165
Piritu - 1.000.0002017-10-21 16:42:10 // 9164
Gegee2017-10-21 16:29:43 // 9163
Első facelift kapta ezt a pajzsot. Meg nem mondom mikortól! :) 2012 vagy 13.
Jimmi T.2017-10-21 16:03:49 // 9162
tamas9272017-10-21 15:26:25 // 9161
Gegee2017-10-21 11:25:12 // 9160
Szólhattál volna, szívesen elmentem volna én is! :) Igaz a fehér színnel eléggé kilógtam volna. :)
lapisgergely942017-10-21 09:22:25 // 9159
G-MANN🍀2017-10-20 23:33:58 // 9158
G-MANN🍀2017-10-20 23:32:31 // 9157
Pont így én is!! :-)
Zoli672017-10-20 19:54:51 // 9156
Csak gyárit használok és 7500km a csere periódus.Ezt az olajat ehhez a motorhoz fejlesztették ki.
lapisgergely942017-10-20 16:14:40 // 9155
Esőben még nem volt szerencsém használni. Ködről tudok nyilatkozni, abban nagyon nagy fejlődést jelent a sárga / sárgás halogén után.
noobi322017-10-20 15:33:16 // 9154
Értem.
Így egyre érdekesebben hangzik :)
Már csak egy kérdés maradt: milyen esöben?
Így egyre érdekesebben hangzik :)
Már csak egy kérdés maradt: milyen esöben?
lapisgergely942017-10-20 14:57:58 // 9153
Szia,
A 80EUR ár nem egy darabra vonatkozik, hanem egy szettre. Ha azt megveszed kompletten, akkor semmi másra nincs szükség a beszereléshez.
Amikor én vettem, akkor még 120EUR volt, de szintén nem darabja, hanem a szett (2 db H7 LED és 2 db can-bus modul fesz.kiegyenlítővel). Annyi szerencsém volt, hogy akkor fizettem ki, mikor nem volt raktáron, és sikerült ráalkudnom egy kis késés miatt, hogy legyen 80 EUR nekem is. :)
80 EUR volt magyarul a LED és 25 EUR a TNT futárszolgálat (3 nap alatt ideért Rómából)
A fényszórás tekintetében pedig továbbra is tartom, hogy köröket ver az Osram Nightbreaker Laserre és hasonló emeltfényű égőkre. Egyébként ez nem egy gagyi LED. Phillips LED chipeket használnak, és hosszú munkaórák vannak benne, mire sikerült lemásolniuk a H7 halogén világításának karakterisztikáját.
A képeket láthatod a weboldalon, és azok valós képek, nekem is teljesen hasonlóan funkcionál. Este jelentkezek majd képekkel :)
A 80EUR ár nem egy darabra vonatkozik, hanem egy szettre. Ha azt megveszed kompletten, akkor semmi másra nincs szükség a beszereléshez.
Amikor én vettem, akkor még 120EUR volt, de szintén nem darabja, hanem a szett (2 db H7 LED és 2 db can-bus modul fesz.kiegyenlítővel). Annyi szerencsém volt, hogy akkor fizettem ki, mikor nem volt raktáron, és sikerült ráalkudnom egy kis késés miatt, hogy legyen 80 EUR nekem is. :)
80 EUR volt magyarul a LED és 25 EUR a TNT futárszolgálat (3 nap alatt ideért Rómából)
A fényszórás tekintetében pedig továbbra is tartom, hogy köröket ver az Osram Nightbreaker Laserre és hasonló emeltfényű égőkre. Egyébként ez nem egy gagyi LED. Phillips LED chipeket használnak, és hosszú munkaórák vannak benne, mire sikerült lemásolniuk a H7 halogén világításának karakterisztikáját.
A képeket láthatod a weboldalon, és azok valós képek, nekem is teljesen hasonlóan funkcionál. Este jelentkezek majd képekkel :)
Piritu - 1.000.0002017-10-20 14:40:36 // 9152
...amiből aztán nagyon papás használat mellett meg is kajált majd 3/4 litert ezer km-en (max 3500 1/min). A belevalóból, rendes használat mellett ezerötszáz alatt semmit.
Egyszerűen túlmelegszik és túl folyós lesz...
Hasonló lenne nálad is.
Egyszerűen túlmelegszik és túl folyós lesz...
Hasonló lenne nálad is.
Piritu - 1.000.0002017-10-20 14:30:31 // 9151
Csak a gyári előírás szerintit tenném bele. A kibicnek semmi sem drága, az ajánlgatás ingyen van. A gyár tuti végiggondolta ezt az átfolyás témát IS.
Hasonló marhaságok miatt kerülhetett a német szakszervizben a Spideren TS motorjába is 5W30-as olaj...
Hasonló marhaságok miatt kerülhetett a német szakszervizben a Spideren TS motorjába is 5W30-as olaj...
noobi322017-10-20 14:11:00 // 9150
Hmm, lehet megér egy próbát...
Eddig azt olvastam mindenhol hogy tök felesleges halogén helyett LED-vel próbálkozni, mivel az LED nem úgy szórja a fényt a parabolára mint a halogén izzó.
Viszont nekem 80,- Eurós árat dob ki. Akciósan. Darabjáért...
Eddig azt olvastam mindenhol hogy tök felesleges halogén helyett LED-vel próbálkozni, mivel az LED nem úgy szórja a fényt a parabolára mint a halogén izzó.
Viszont nekem 80,- Eurós árat dob ki. Akciósan. Darabjáért...
Golyszi2017-10-20 13:54:55 // 9149
Gegee2017-10-20 13:09:18 // 9148
Selenia sport power 5w40, Max 10 ezres ciklusonként csere. Nem kell itt semmi más cuccal varázsolgatni. Ez a gyári olaja a motornak. Én hiszek neki.
lapisgergely942017-10-20 12:46:59 // 9147
Én egy percre sem bántam meg.
Nagyon jó fényereje van, ha hamarabb észreveszem a leszedhető gyűrűt rajta, akkor a szerelése is jóval könnyebb lett volna.
Minőségi anyagból készült, elég masszív, és a can-bus adapter simán elfér a lámpatesten belül. Az aluminiumból készült hűtőszalagok a végén nagyon jól behajtogathatóak a lámpatestbe, egyszóval nem kell semmi farigcsálás a beszereléséhez.
Az úton nagyon jól bevilágít mindent, és lévén, hogy Giuliettához van tervezve, nem hord szét a fény, és nem vakítja a szembejövőt. Este majd csinálok pár képet róla, hogy milyen a fénye, és hogy van irányítva.
Nagyon jó fényereje van, ha hamarabb észreveszem a leszedhető gyűrűt rajta, akkor a szerelése is jóval könnyebb lett volna.
Minőségi anyagból készült, elég masszív, és a can-bus adapter simán elfér a lámpatesten belül. Az aluminiumból készült hűtőszalagok a végén nagyon jól behajtogathatóak a lámpatestbe, egyszóval nem kell semmi farigcsálás a beszereléséhez.
Az úton nagyon jól bevilágít mindent, és lévén, hogy Giuliettához van tervezve, nem hord szét a fény, és nem vakítja a szembejövőt. Este majd csinálok pár képet róla, hogy milyen a fénye, és hogy van irányítva.
Golyszi2017-10-20 11:26:54 // 9145
Sziasztok, kérdéssel élnék a QV tulajok felé, olaj témában.
Szerelőmmel kicsit vitáztam ma reggel.
Most gyári 5w40re cseréltem magam az olajat. Azt mondta azonnal cseréljem 5w30ra vagy 0w30ra.
A következővel magyarázta (megpróbálom érthetően prezentálni): az olaj rendszerben 2 dolog van, olajnyomás és átfolyás. Ugy magyarázta, hogy az 5w40 sűrüsége miatt átfolyása 10-es skálán 4es, az 5w30-é 10. Így egy adott pontra jutó átfolyás 2.5x több ezért több olajjal képes hüteni azt a pontot. Illetve az is említette, hogy a körben nem 100%, hogy mindenhova eljut az olaj, sűrüsége miatt. Végig golndolva, van benne ráció, de mi a helyzet az alkatrészek falán megtapadással és kenéssel? Kisebb viszkozitás kevésbé ken?
Én ugy gondolom maradok a gyárinál, ugyis 8.000km-enként cserélem!
Ti mit gondoltok erről?
Szerelőmmel kicsit vitáztam ma reggel.
Most gyári 5w40re cseréltem magam az olajat. Azt mondta azonnal cseréljem 5w30ra vagy 0w30ra.
A következővel magyarázta (megpróbálom érthetően prezentálni): az olaj rendszerben 2 dolog van, olajnyomás és átfolyás. Ugy magyarázta, hogy az 5w40 sűrüsége miatt átfolyása 10-es skálán 4es, az 5w30-é 10. Így egy adott pontra jutó átfolyás 2.5x több ezért több olajjal képes hüteni azt a pontot. Illetve az is említette, hogy a körben nem 100%, hogy mindenhova eljut az olaj, sűrüsége miatt. Végig golndolva, van benne ráció, de mi a helyzet az alkatrészek falán megtapadással és kenéssel? Kisebb viszkozitás kevésbé ken?
Én ugy gondolom maradok a gyárinál, ugyis 8.000km-enként cserélem!
Ti mit gondoltok erről?
noobi322017-10-20 10:54:55 // 9144
És milyenek a személyes tapasztalataid?
lapisgergely942017-10-20 10:18:11 // 9143
Sziasztok,
Egy kis érdekességet osztanék meg veletek. Olaszországból rendeltem egy H7 LED szettet, az alábbi linken érhető el (a hsz pillanatában out of stock, de lesz belőle még elvileg):
https://www.xenovision.it/kit-led-anabbaglianti-giulietta-p-2417.html
A LED direkt Giuliettához van formázva. Abszolút nem vakítja a szembejövőt, de közben nagyon jó látási viszonyt biztosít. A sima halogén égőhöz képest 3-4x több lumen fényerejű fényt biztosít.
A beszereléshez levettem a lökhárítót (utólag kiderült, hogy egy teljesen felesleges kör volt, mert a LED karimája szétszedhető, és könnyedén beszerelhető a lámpatestbe... :D)
25 EUR volt a posta TNT futárral. Egyébként Whatsappon vagy Skypeon lehet a webshoppal kapcsolatban lépni, és a customer service első osztályú. Csak angolul vagy olaszul beszélnek.
Egy kis érdekességet osztanék meg veletek. Olaszországból rendeltem egy H7 LED szettet, az alábbi linken érhető el (a hsz pillanatában out of stock, de lesz belőle még elvileg):
https://www.xenovision.it/kit-led-anabbaglianti-giulietta-p-2417.html
A LED direkt Giuliettához van formázva. Abszolút nem vakítja a szembejövőt, de közben nagyon jó látási viszonyt biztosít. A sima halogén égőhöz képest 3-4x több lumen fényerejű fényt biztosít.
A beszereléshez levettem a lökhárítót (utólag kiderült, hogy egy teljesen felesleges kör volt, mert a LED karimája szétszedhető, és könnyedén beszerelhető a lámpatestbe... :D)
25 EUR volt a posta TNT futárral. Egyébként Whatsappon vagy Skypeon lehet a webshoppal kapcsolatban lépni, és a customer service első osztályú. Csak angolul vagy olaszul beszélnek.
Steewy22017-10-19 15:29:44 // 9142
lapisgergely942017-10-19 11:23:46 // 9141
Tudom, hogy már eléggé régi kérdés, de ha valakinek kellene ePER, akkor ezt is ajánlanám: https://www.fiatdalys.lt/en/catalog/step2/R/GIU
Piritu - 1.000.0002017-10-18 18:57:59 // 9140
tamas9272017-10-18 13:28:51 // 9139
Szia!
Nekem csak hosszabb távokon a visszaváltás 2-be nehézkes. Szerintem nekem más a problémám, mint neked.
Cseréltetek olajat meg a bowdent megnézetem, amit ajánlottak.
Nekem csak hosszabb távokon a visszaváltás 2-be nehézkes. Szerintem nekem más a problémám, mint neked.
Cseréltetek olajat meg a bowdent megnézetem, amit ajánlottak.
Jimmi T.2017-10-17 15:40:18 // 9138
majd a kuplungcsere javít rajta
otci2017-10-17 09:07:27 // 9137
Szia,
én is hidegebb időben tapasztalom, hogy nehézkes a váltás 2-es és 3-as fokozatban, fel és leváltásnál is, de ha bemelegszik nincs vele gond. 2011-es modell és tavaly tavasz óta használom. Váltó olaj csere megvolt, de nem igazán segített, max annyit, hogy tudom "friss" gyári olaj van benne...
én is hidegebb időben tapasztalom, hogy nehézkes a váltás 2-es és 3-as fokozatban, fel és leváltásnál is, de ha bemelegszik nincs vele gond. 2011-es modell és tavaly tavasz óta használom. Váltó olaj csere megvolt, de nem igazán segített, max annyit, hogy tudom "friss" gyári olaj van benne...
SteveOP2017-10-16 20:01:56 // 9136
Már ugy két éve nem használtam az usb-t semmire. Tegnap rácsatlakoztattam egy 8gb-ost tele mp3-al.
Először nem látott a rádió semmit. Utána gondoltam hátha fat-ba kell formázni, hát megtettem és egyből lejátszotta a tartalmat. De ettől a pillanattól kezdve világít narancssárgán a motorlámpa a müszerfalon. D mod letiltva de minden más működik.
Usb kivesz, minden oké. Nincs hibajelzés.
Valakinek volt már hasonló??
Esetleg az usb rossz vagy a pendrive? Még nem vettem másikat igy ezt nem probáltam.
Stimmel hogy ntfs-t nem olvas a rádió csak fat-ot? Nyáron volt szoftverfrissítés lehet az csinált valami galibát
Először nem látott a rádió semmit. Utána gondoltam hátha fat-ba kell formázni, hát megtettem és egyből lejátszotta a tartalmat. De ettől a pillanattól kezdve világít narancssárgán a motorlámpa a müszerfalon. D mod letiltva de minden más működik.
Usb kivesz, minden oké. Nincs hibajelzés.
Valakinek volt már hasonló??
Esetleg az usb rossz vagy a pendrive? Még nem vettem másikat igy ezt nem probáltam.
Stimmel hogy ntfs-t nem olvas a rádió csak fat-ot? Nyáron volt szoftverfrissítés lehet az csinált valami galibát
pe-Ti2017-10-16 07:57:31 // 9135
Még lehet váltó-bowden is nézesd meg mondjuk azzal nem szokott gond lenni kivéve ha szakad a porvédő és telemegy kosszal.
Online tag
0
Vendég0
342
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Stelvio
- Szerelőműhely
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas












