Gegee2018-02-18 15:35:44 // 9610
Igen, igen ez Csabi autója. :)
Jani72122018-02-18 14:10:05 // 9609
szívem szerint egy ilyesmit vennék, de ez most a feleségemnek lesz :) Életem legnagyobb hibája volt eladni a v6-ot!
AlfaWatch2018-02-18 10:50:55 // 9608
G-MANN🍀2018-02-18 09:56:40 // 9607
Nekem a 2013-as qv val semmi gondom nem volt soha, 18ekm-rel vettem, hasonló gondos gazdától, az is igaz, hogy mielőtt eladtam kb 50ekm volt csak benne, de 10 ezrenként karbantartás, friss olajjal, álom volt!!! Minden pillanat!!! Új tulaja is imádja, megérdemli, igazi rajongó ő is!!! A mostanit meg nem is igazán tudom leírni, most van benne 5300 km, bejáratava :-) teljesen más, hörög, morog!!! Mindenki utána fordul, olyan mint a 4c hangja legyengített változatban, d-ben.....álom, soha nem hittem volna. Szuper facelift lett így, jár hozzá ez a hang, és TCT váltóval el is lehet durrogtatni :-) :-) imádom!!!!!! Aki megteheti, szerezzen egy ilyet!!!!!
poteka2018-02-17 23:15:29 // 9606
Olajpumpa nem szallitott eleget, az megviselte az összes hajtokar- és támcsapágyat. Igy ez mind cserés volt, plusz ha már ennyire belementünk, akkor termosztátcsere folyás miatt, turbo olajcsö csere mert kértem, illetve vezérléscsere kompletten, mert ami benne volt az nem volt valami meggyözö (1 éve elvileg friss vezérléscserével vettem). Igazából az idö volt a sok, mire a hiba feltárása után minden spéci alkatrész megérkezett.
poteka2018-02-17 19:48:56 // 9604
Érdekes, itt Budapesten még mindig semmi csapadék. Meg is kergettem délután a frissen összerakott QV-t. Megmondom öszinten, hogy a két hónapos technikai szünet alatt megfordult a fejemben, hogy eladom, de az elso kövér gáz D-ben, hármasban 100-nál feledtette az összes szívást. Ráadásul állati jó lett a gép.
A 120 lovas elegendö, a 170 lovas erös, a QV fölényes. Az igaz viszont, hogy a 120-as a legkevésbé problémás.
A 120 lovas elegendö, a 170 lovas erös, a QV fölényes. Az igaz viszont, hogy a 120-as a legkevésbé problémás.
Jani72122018-02-17 14:33:46 // 9603
Köszönöm a válaszokat, igazából benzinest szeretnénk, ma megnézem, de próbaútra semmi esély. Szakad a hó, de nem kicsit :(
AlfaWatch2018-02-17 14:10:57 // 9602
Én szeretem nagyon. Elegendő az ereje. Pályán is van benne elegendő tartalék 130- rol simán ugrik N-ben is. D-t még nem igazán nyüstölöm. Majd, ha a jobb idők jönnek😉.
De persze ez is viszonyítás kérdése. Ha igazán erős kell szerintem qv (én személy szerint nem vagyok dieseles).
Megbízhatóságot nem tudom, még csak 5500km van meg.
Szerintem jo választás lehet az az autó😀.
De persze ez is viszonyítás kérdése. Ha igazán erős kell szerintem qv (én személy szerint nem vagyok dieseles).
Megbízhatóságot nem tudom, még csak 5500km van meg.
Szerintem jo választás lehet az az autó😀.
AdiArsenal2018-02-17 06:01:18 // 9601
A legjobb turbo benzines motor, nincs típus hibája, nem egy erőgép, de nagyon megbízható, powerjet 3 tuningboxal pedig már jól is megy.
Jani72122018-02-16 21:33:14 // 9600
:) A Giulia, jó :) Giuliettára gondoltam :)
Jani72122018-02-16 21:29:35 // 9599
poteka2018-02-14 17:44:33 // 9598
Amit eddig összeolvastam a témában, az alapján a közvetlen befecskendezés pontosabb, precízebben adagolható a mennyiség és az időzítés is (a szívócső-befecskendezéshez képest). Nagyobb nyomáson adott idő alatt több üzemanyag juttatható be/adott mennyiség rövidebb idő alatt jut be és lehet finoman variálni többszörös befecskendezéssel, elő- és utóbefecskendezéssel.
Lehet szegénykeverékes üzemben spórolni, vagy hűteni az égésteret némi többletüzemanyaggal, ami meg teljesítménynövekedést tud hozni (főleg, ha a turbó miatt meg felmelegedett a bejuttatott levegő).
Így a motor a befecskendezés variálásával többféle "üzemállapotban" tud működni, azaz katalógusban szépen mutat a teljesítmény és a fogyasztás is.
A hátránya pedig nyilván az, hogy drágább, bonyolultabb, valamint a szívószelepeken és -csatornán nem halad át az üzemanyag, így nincs öntisztulás. Ha az öntisztulási lehetőségtől megfosztott szívótraktust még megkínáljuk némi kipufogógázzal meg a kartergázzal, akkor egy idő után ahol lehet, lerakódik a dzsuva, amiből eltűnnek az illékony összetevők és marad a koksz. De én egy lelkes amatőr vagyok, javítsanak ki a szakik, ha nem így van.
Lehet szegénykeverékes üzemben spórolni, vagy hűteni az égésteret némi többletüzemanyaggal, ami meg teljesítménynövekedést tud hozni (főleg, ha a turbó miatt meg felmelegedett a bejuttatott levegő).
Így a motor a befecskendezés variálásával többféle "üzemállapotban" tud működni, azaz katalógusban szépen mutat a teljesítmény és a fogyasztás is.
A hátránya pedig nyilván az, hogy drágább, bonyolultabb, valamint a szívószelepeken és -csatornán nem halad át az üzemanyag, így nincs öntisztulás. Ha az öntisztulási lehetőségtől megfosztott szívótraktust még megkínáljuk némi kipufogógázzal meg a kartergázzal, akkor egy idő után ahol lehet, lerakódik a dzsuva, amiből eltűnnek az illékony összetevők és marad a koksz. De én egy lelkes amatőr vagyok, javítsanak ki a szakik, ha nem így van.
AlfaWatch2018-02-14 17:39:30 // 9597
Nekem egy ket hete reggel csinalt olyat, h a kikelzon semmi.a bekapcsolo gomb sem vilagitott. Leallit, majd ujra be. Semmi ugyanugy... majd kb 30 masodperc es mukodik minden tokeletesen... lassabban ebredt reggel az elektronika a motorhoz kepest😀.
Az enyemben nem navis a radio.csak sima.
Az enyemben nem navis a radio.csak sima.
Chianti2018-02-14 15:42:20 // 9596
Nos uraim, a ma reggeli indításnál mintha mi sem történt volna, szépen bekapcsolt a központi kijelző, meg a rádió, semmi hibaüzenet és minden működik, ahogy kell. :o) Úgy látszik ez tényleg csak egy múló hiszti volt. :o) Mindenesetre ezentúl szépen megvárom amíg föláll a rendszer, eltűnik a figyelmeztető felirat, és csak aztán nyomkodom a kijelzőt. Lehet azt nem szerette, hogy egy kicsit korán piszkáltam bele... Egyébként meg ezek szerint ha ilyen van, hogy nem reagál semmire, akkor több idő kell neki amíg újra magára talál... Szóval ennyi, bár minden hiba így oldódna meg... :o)
Zoli672018-02-14 14:27:16 // 9595
Igen, a kokszosodást nem lehet megúszni, előbb/utóbb minden közvetlen bef. motort elér. Kérdés,hogy van e ennyi előnye a gyakorlatban a közvetlennek a hengerenkéntivel szemben. Vagy csak a környezetvédelmi normák indokolják?
poteka2018-02-14 13:41:02 // 9594
Az én autóm Olaszországból jött, vezetett szervízkönyvvel.
Egy olasz tulajdonos - főleg az első tulajdonos az első 100.000 km-en - nem fog egy centtel sem többet költeni az autóra, mint ami elő van írva. Ez ki is derült a szervizek, átvizsgálások alkalmával. Kétszer volt szervizben az autó, a harmadik előtt adták el, az elsőnél gariban cseréltek egy turbót a szokásos karbantartásokon felül. A gyári gumik után kínai gagyikat raktak fel (már lecseréltem Pirellire), a felniket össze-vissza padkázták (felújíttattam teljesen mind a négyet) és a két első sárvédő is újra van fényezve a karcok miatt. Az olaszok nem vigyáznak az autóra, csak használják. Az autó egyébként kifogástalan állapotban van, de ez inkább az Alfát dicséri és nem az első gazdáját.
A könyvben valóban 35000 van, csak azt felejtik el, hogy VAGY 1 ÉV, illetve azt, hogy ez a motor számára ideális használat mellett értendő. Sok városozással, rosszabb minőségű utakon (pl. por), rövid távokon drasztikusan lerövidül az olaj hasznos élettartama.
A szívóoldali kokszosodás szerintem ettől teljesen független és inkább a közvetlen befecskendezés, illetve a kipufogógáz-visszavezetés miatt alakul ki és többé kevésbé mindegyik autót érinti. Csak valamelyiket 50 ezrenként kell pucolni, valamelyiket meg 150-200 ezrenként. Az olajcsere kitolása inkább a vezérlés környékét, a turbó kenését, az olajpumpát és az olajteknő iszaposodását veszélyezteti. Az én esetemben amúgy nem ez volt a gond, hanem az olajpumpa, amit a gyár azóta már újabb cikkszámon tart, jelezve, hogy történt valami fejlesztés - ezek szerint nem volt tökéletes korábban.
Egy olasz tulajdonos - főleg az első tulajdonos az első 100.000 km-en - nem fog egy centtel sem többet költeni az autóra, mint ami elő van írva. Ez ki is derült a szervizek, átvizsgálások alkalmával. Kétszer volt szervizben az autó, a harmadik előtt adták el, az elsőnél gariban cseréltek egy turbót a szokásos karbantartásokon felül. A gyári gumik után kínai gagyikat raktak fel (már lecseréltem Pirellire), a felniket össze-vissza padkázták (felújíttattam teljesen mind a négyet) és a két első sárvédő is újra van fényezve a karcok miatt. Az olaszok nem vigyáznak az autóra, csak használják. Az autó egyébként kifogástalan állapotban van, de ez inkább az Alfát dicséri és nem az első gazdáját.
A könyvben valóban 35000 van, csak azt felejtik el, hogy VAGY 1 ÉV, illetve azt, hogy ez a motor számára ideális használat mellett értendő. Sok városozással, rosszabb minőségű utakon (pl. por), rövid távokon drasztikusan lerövidül az olaj hasznos élettartama.
A szívóoldali kokszosodás szerintem ettől teljesen független és inkább a közvetlen befecskendezés, illetve a kipufogógáz-visszavezetés miatt alakul ki és többé kevésbé mindegyik autót érinti. Csak valamelyiket 50 ezrenként kell pucolni, valamelyiket meg 150-200 ezrenként. Az olajcsere kitolása inkább a vezérlés környékét, a turbó kenését, az olajpumpát és az olajteknő iszaposodását veszélyezteti. Az én esetemben amúgy nem ez volt a gond, hanem az olajpumpa, amit a gyár azóta már újabb cikkszámon tart, jelezve, hogy történt valami fejlesztés - ezek szerint nem volt tökéletes korábban.
Zoli672018-02-14 12:53:04 // 9593
Köszönöm a részletes leírást. Ebből is látszik hogy az olajat gyakrabban kell cserélni az előírtnál, csak ezt nem minden gazda végzi el ...sajnos. Én 7500 km/3hó cserélem. Csak Selénia Sport Power-t használok.lehet hogy ez a másik véglet,de hosszú távon megéri szerintem.
A QV nem ésszerű választás, de fantasztikus élményt tud nyújtani ha éppen úgy érzi az ember!
A QV nem ésszerű választás, de fantasztikus élményt tud nyújtani ha éppen úgy érzi az ember!
AdiArsenal2018-02-14 05:09:17 // 9592
Azért a multiairnek és tbi-nek is vannak bajai, nyílván nem olyan súlyos, hogy egyből cserés legyen, viszont opelból 10szer annyit eladnak, szóval a hibák száma is ezzel arányosan több. Tjet az ami nagyjából problémamentes.
poteka2018-02-13 22:11:47 // 9591
Hibajelenseg nem volt, 100e km volt a motorban es tudtam, hogy betartottak rajta a 35e km-es szervizperiodust, ami nekem eleve ok az aggodalomra ;)
Az olajnyomasproblema viszont hibakoddal es reszelos napi elso hideginditassal jott, ami december kozepen a hidegebb reggeleken egyre rosszabb lett. Kivittem olajnyomas-meresre es nehany napnyi teszteles utan (minden reggel egyszer van ra lehetoseg) kiderult, hogy az olajpumpa nem szallit eleget. Aztan a megbontasnal kiderult, hogy ha mar lent az olajtekno es a pumpa, akkor esszeru kicserelni a csapagyakat is alul. Nem volt menthetetlen, de latszott, hogy megviselte oket az olajhiany, ertelmetlen lett volna benne hagyni. Foleg, hogy nem nagy pluszkoltseg, es igy biztosan rendben lesz minden.
Az olajnyomasproblema viszont hibakoddal es reszelos napi elso hideginditassal jott, ami december kozepen a hidegebb reggeleken egyre rosszabb lett. Kivittem olajnyomas-meresre es nehany napnyi teszteles utan (minden reggel egyszer van ra lehetoseg) kiderult, hogy az olajpumpa nem szallit eleget. Aztan a megbontasnal kiderult, hogy ha mar lent az olajtekno es a pumpa, akkor esszeru kicserelni a csapagyakat is alul. Nem volt menthetetlen, de latszott, hogy megviselte oket az olajhiany, ertelmetlen lett volna benne hagyni. Foleg, hogy nem nagy pluszkoltseg, es igy biztosan rendben lesz minden.
Zoli672018-02-13 20:05:21 // 9590
Volt valami hibajelenség, vagy csak preventív célzattal fuvattad meg? Mennyi km volt a motorban?
Most mi történt a kenőrendszerrel hogy minden csapágy megadta magát....
Most mi történt a kenőrendszerrel hogy minden csapágy megadta magát....
István0022018-02-13 20:02:51 // 9589
Ahogy a hasitasi ez sem kér kódot. :-) Érdekes, hogy a beállítások nem törlődtek, viszont észheztért a rádió. Radio navnál ha hosszan nyomod az ESC gombot az is resetel. Nálad ez talán a vissza nyíl lehet?
poteka2018-02-13 19:42:39 // 9588
A TBi az kozvetlen befecskendezesu. En mar megdiohejaztattam Novoth Tibinel a nyaron, volt koksz a szivocsatornaban es a szelepek szaran is. Nem volt veszes, de jobban ment utana erzesre es nyugodtabb is vagyok. Mas kerdes, hogy most olajpumpa- es tam- es nyugvocsapagy-cserere varok...
AdiArsenal2018-02-13 19:19:51 // 9587
Én úgy tudom, hogy az 1.75 az közvetlen befecskendezésű, érdekes hangja is van alapjáraton, az 1.4tjet az nem közvetlen a multiairt nem tudom.
gargapitic2018-02-13 18:18:01 // 9586
Lehet tévedek, javítsatok ki ha igen:)
otci2018-02-13 18:15:39 // 9585
Az 1,4 multiair-nél biztos voltam, hogy nem közvetlen befecskendezésű, de az 1,4TB 120Ps-t és 1,8TB-t nem ismertem.
Az oldalon a Típusoknál rákeresve amúgy mindegyiknél a közvetlen befecskendezést írja, ez kicsit megtévesztő....
Az oldalon a Típusoknál rákeresve amúgy mindegyiknél a közvetlen befecskendezést írja, ez kicsit megtévesztő....
gargapitic2018-02-13 18:02:42 // 9584
A Giulietta benzinesei nem direkt befecskendezésűek, hanem indirekt, a szívócsőbe fecskendez be, úgyhogy a kokszosodás nem téma ezeknél:)). High five!
Chianti2018-02-13 17:38:56 // 9583
Ez a 15 perc elég soknak tűnik... Ilyenkor nem kér kódot, vagy nincs semmi egyéb komplikáció? Megmondom őszintén, nekem eddig még soha nem volt ilyen beavatkozásra szükségem. A 159-nél legalábbis. :o) Akkor negatív saru le, aztán várakozás... majd vissza. Gondolom ilyenkor minden beállítás törlődik, amit eddig beállítottam. Nem szeretnék semmit elkúrni, mivel az autó még garanciás, lehet beviszem inkább a szervizbe. Azért köszi a választ... :o)
Zoli672018-02-13 17:33:07 // 9582
Az egyik cikkben említik a közvetlen befecskendezésű benzinmotorok szívó oldali kokszosodását.Ezzel volt már valakinek gondja?
István0022018-02-13 17:19:40 // 9581
Radionav meghülyülésnél bejött, hátha is itt. Akkusaru levesz 15 percre, majd vissza.
otci2018-02-13 17:14:47 // 9580
Köszi az infót.
Nem tudtam, hogy létezik Giuliettára is hasonló, rákerestem és meg is jött a kedvem a cseréhez :)
Nem tudtam, hogy létezik Giuliettára is hasonló, rákerestem és meg is jött a kedvem a cseréhez :)
Chianti2018-02-13 17:07:26 // 9579
Szevasztok kedves Cartársak! Nos, nem kellet sokat várnom az első hibára. :o) Bár igazság szerint nem az első, de ezt most hagyjuk. Megadta magát a központi kijelzőm:
Indítás után el akartam tüntetni az üdvözlő szöveget, aztán ez a felirat fogadott. Persze próbáltam a szövegnek megfelelően újraindítani a motort, de semmi változás. A rádió ugyan működik , de az érintőképernyőt nem tudom így használni, sőt az alsó gombsorra sem reagál. Egyedül a ki-be kapcsolás megy, meg a jobb gombbal a keresés a frekvenciák között , de ugye nem látod, hogy mit találsz meg, mert a képernyőről nem tűnik el a sötét ablak. Természetesen én nem rádiót szoktam hallgatni, hanem USB-ről zenéket. Annyit már korábban észrevettem, hogy ha megy a zene USB-ről és leállítom a motort, legközelebbi indításnál van hogy elég sokára találja meg hol is tartott, de eddig nem volt vele különösebb gondom. Szóval, valaki találkozott már hasonlóval, és ha igen hogy sikerült megoldani a problémát? Vagy ilyen esetben is meg lehet próbálkozni az akkusaru levesz-vár pár másodpercet- majd visszatesz kombóval?
Indítás után el akartam tüntetni az üdvözlő szöveget, aztán ez a felirat fogadott. Persze próbáltam a szövegnek megfelelően újraindítani a motort, de semmi változás. A rádió ugyan működik , de az érintőképernyőt nem tudom így használni, sőt az alsó gombsorra sem reagál. Egyedül a ki-be kapcsolás megy, meg a jobb gombbal a keresés a frekvenciák között , de ugye nem látod, hogy mit találsz meg, mert a képernyőről nem tűnik el a sötét ablak. Természetesen én nem rádiót szoktam hallgatni, hanem USB-ről zenéket. Annyit már korábban észrevettem, hogy ha megy a zene USB-ről és leállítom a motort, legközelebbi indításnál van hogy elég sokára találja meg hol is tartott, de eddig nem volt vele különösebb gondom. Szóval, valaki találkozott már hasonlóval, és ha igen hogy sikerült megoldani a problémát? Vagy ilyen esetben is meg lehet próbálkozni az akkusaru levesz-vár pár másodpercet- majd visszatesz kombóval?
gargapitic2018-02-13 14:26:38 // 9578
gargapitic2018-02-13 14:24:02 // 9577
Nekem nem baj, ha a józan ésszel van rajta makula, hiszen használt autó. De osztom a véleményed btw.
Keresünk tovább :)
Keresünk tovább :)
gargapitic2018-02-13 14:19:50 // 9576
Már ha megvan a vásárlás utáni szervíz meg az új gumi, felni, kötelező, casco, gépjárműadó kiskutyám izéje. A bérlet egyszerűbb, csak nincs a busz elejin kígyó mög kereszt :))
AdiArsenal2018-02-13 14:10:03 // 9575
Ami makulátlan autó az kint is drága, csak sérültet érdemes behozni vagy az áfával játszani tudóknak éri meg a külföldi autó.
Zolibácsi2018-02-13 13:59:41 // 9574
Hát igen.... Kicsit lutri használt autót venni... Főleg ha az ember laikus, de még ha kicsit hozzá értő, akkor is kell 300 ezer tartalekba, ha bármi hirtelen jönne
gargapitic2018-02-13 13:23:44 // 9573
Sziasztok!
No, végül nem mentem el megnézni a macchinát, elég érdekes dolgok derültek ki.
Valóban osztrák, a magyarintás benne van az árban.
Alvázszám alapján 2x volt törve (biztosítás terhére javították 1500-2500 eur/alkalom). Az, hogy mi volt ez illetve h szakszerűen, gyári technológiával lett-e javítva, továbbá h van-e vezetett szervízkönyve megkérdeztem az egyébként nagyon szimpatikus és udvarias értékesítőtől. Azóta valahogy elhalt a levelezésünk.
Azt hiszem keresek tovább.
No, végül nem mentem el megnézni a macchinát, elég érdekes dolgok derültek ki.
Valóban osztrák, a magyarintás benne van az árban.
Alvázszám alapján 2x volt törve (biztosítás terhére javították 1500-2500 eur/alkalom). Az, hogy mi volt ez illetve h szakszerűen, gyári technológiával lett-e javítva, továbbá h van-e vezetett szervízkönyve megkérdeztem az egyébként nagyon szimpatikus és udvarias értékesítőtől. Azóta valahogy elhalt a levelezésünk.
Azt hiszem keresek tovább.
avvocato2018-02-12 21:16:54 // 9572
Én az offos autók rovatba írtam a totalcaros népítélet merítésről. Elképesztő, hogy egy turbo benzines insigniában 100e km alatt két motorcsere volt! És utánaolvastam a többi insigniában is rendszeresek a motorcserék. Egy turbo benzina alfa ezerszer megbízhatóbb. Hátha végre rájönnek az emberek, hogy az alfa elképesztően jó autó!
Chianti2018-02-12 16:22:49 // 9571
Na persze, ez nem is kérdés! Csak néha jó olyan cikkeket olvasni, ahol történetesen egy árva olasz autó sem szerepel... :o) Viszont a köztudottan "megbízható" márkák közül szinte mind.
gargapitic2018-02-12 15:38:07 // 9570
Aki szarolaszozik az úgysincs itt, nem :)?
Chianti2018-02-12 15:24:59 // 9569
Ha valaki úgy érzi tényleg sikerült belenyúlnia, és van valami a szarolaszozásban, annak itt egy kis olvasnivaló. Érdemes végigolvasni mindet, utána garantáltan megváltozik a véleményed...:o)
G-MANN🍀2018-02-12 09:53:19 // 9568
Van ilyen ezüst keretes scudetto giuliettara is, de ez a ritkább veloce scudetto direkt fényes grafit színnel, mint az én tükörházam, kilincsem, ködlámpa keretem gyárilag:-)
petbalog2018-02-12 09:13:54 // 9567
Megtörtént az olajcsere szűrőkkel, de a tünetek egyre rosszabbak igazából. Mostmár hidegindítás után egyre tovább jár csúnyán, menetközben is többször előjön, átlag 2 naponta check engine, ami majd el is múlik pár újraindítás után.
Megcseréltük a hármas és négyes henger trafóját, hogy azt ki tudjuk zárni esetleg, ugyanarra a hengerre dobta a hibakódot, tehát P1064. Emellett már P1061 is volt, majd megint P1064. Egyre gyanúsabb így a multiair modul, nem nagyon vannak már ötleteim, hogy mi más okozhatná a problémákat.
Valakinek esetleg további ötlet? Márkaszervizek mennyire kompetensek? Itt keleten csak az Autóméry van, róluk sok jót nem hallottam eddig, érdemes akár egy független szervizt is felkeresni ennek a cseréjével?
Megcseréltük a hármas és négyes henger trafóját, hogy azt ki tudjuk zárni esetleg, ugyanarra a hengerre dobta a hibakódot, tehát P1064. Emellett már P1061 is volt, majd megint P1064. Egyre gyanúsabb így a multiair modul, nem nagyon vannak már ötleteim, hogy mi más okozhatná a problémákat.
Valakinek esetleg további ötlet? Márkaszervizek mennyire kompetensek? Itt keleten csak az Autóméry van, róluk sok jót nem hallottam eddig, érdemes akár egy független szervizt is felkeresni ennek a cseréjével?
Gegee2018-02-12 09:12:30 // 9566
Lehet a fények miatt, de mintha sötétebb lenne a felső képen. Egyébként jó lett, remélem majd látom élőben is! :) Vagy kedvet kapok hozzá vagy nem. :)
Jimmi T.2018-02-12 08:46:37 // 9565
nem kell kimérni a szakadást , ki kell cserélni a fűtőszálat. sorba vannak kötve .
kb 11-12 K .az anyag
kb 11-12 K .az anyag
osee_selespeed2018-02-11 21:55:03 // 9564
Sziasztok! Nem működik a vezetőoldali ülésfűtés. A kapcsolója világít. Van esetleg valami ismert hibája vagy elkezdhetem kimérni, hol a szakadás? Az az érdekes, hogy egyik része sem működik. Esetleg sorba lennének kötve? Az ülő- még hátlap?
Csöri2018-02-11 18:16:28 // 9563
Én kicserélem az összes emblémát, kerekeken is.
A légzsákon egyelőre marad a régi.
A légzsákon egyelőre marad a régi.
Csöri2018-02-11 18:14:30 // 9562
Azt nem, maradt az eredeti.
gargapitic2018-02-11 14:53:02 // 9561
Nagyon köszönöm, Zolibácsi, akkor holnap kirándulok:))