Fórum >> Típusok >> Giulietta

samu1262020-12-08 20:11:43 // 12364
Egyedül a manuál váltó amit nehezen engedek el, de manuális 1.8 TBI meg legújabb 2014, de inkább 13. Ki kell próbálnom milyen a TCT mert maximum 4-5 éves darabot vennék, de az se lenne baj ha még garis lenne.

Hátul kaparósban csak egyszer ültem, nekem az még inkább ijesztő mint sem menő :D
Botond12222020-12-08 15:50:40 // 12363
Az Giulietta QV (feleségemé) nagyon megy.. A masik kocsink egy 280LE Stelvio de szerintem leveri a QV.. Erzesre, hangra mindkeppen. Minosegben azert latszik a tobb ev kulonbseg a Stelcio (es gondolom Giulia is) javara de persze arban is van kulonbseg. Ha eladjuk a QVt akkor a kivetkezo vagy ue vagy egy Giulia 280 lesz.. Talan ami legjibban zavar a QVben a TCT es hogy elso kerekes... Nehez kezeli az elso kerek ezt a teljesitnennyt..
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-08 15:47:54 // 12362
Nem nehéz eldönteni, ha tudod mit szeretnél :-))
Mármint ha a 159 nagy, akkor a Giulia is nagy lesz, mert még nagyobb is valamivel.
Papíron kb egyformán mennek, ebben nagy különbség nem hiszem hogy van. Érzésre sem biztos, de a Giuliettát tippelném intenzívebb élménynek.
Ha szépségben egy szinten van, tedd fel magadnak a kérdést, hogy a kézi váltó fő élményfaktor e neked? Giuliettát TCT-vel nem vennék, és nem azért mert rossz, de akkor már inkább kézi váltó, lehet tipegni a pedálokon, pakolni a fokozatokat, nekem ez pl egy élmény faktor. Ha automata kell, akkor Giulia, annak a ZF váltója más kategória, más értelemben élmény.
Aztán kell e a hátulkaparós érzés, jelent e élményben is valamit, azon kívül hogy divat azt mondani, hogy "jó oldalon hajt"? :-D
A többit majd kifejti akinek több tapasztalata van mindkét típussal. XDD
Nasuto2020-12-08 13:28:14 // 12361
Van. ;) Sajnos Giuliát még nem vezettem, így viszonyítási alapom sincs. De G-Mann (tőle vettem a QV-t) szerintem segít. Igaz neki Giuliából Veloce van, nem a 200 pacis.
samu1262020-12-08 10:23:51 // 12360
Nehéz eldönteni hogy mi lenne a jobb, egy Giulia vagy Giulietta, de ha az utóbbi, akkor van itt 1750 tulaj?

https://www.autoscout24.hu/ajanlat/alfa-romeo-giulietta-1750-turbo-tct-veloce-benzin-kek-fbdbb3b1-e126-ff2d-e053-0100007fbb61?cldtidx=17&cldtsrc=listPage

Egy ilyen például gyorsulásban, vezetési élményben mennyire vetekszik mondjuk egy 2.0 benzines Giuliával? Szépségben nekem mind a kettő egy szinten van, csak a 159 amiben ülök még mindig túl nagy :)
Szabolcs 1592020-12-08 04:15:39 // 12359
Köszönöm szépen, 1,4 tb 120 le
Kau2020-12-07 20:57:30 // 12358
Szép! Gratula! :)
Nekem is ilyen a tervezet. 235 lóval. :)
Már 2 éve :))))
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-07 20:34:21 // 12357
Nagyon szép, gratula! :-)
Szabolcs 1592020-12-07 20:19:02 // 12356
Hétvégén sikerült szert tenni erre a gyönyörűségre
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-05 15:06:07 // 12355
Kazes szerint erős, hegyes, és piros XD

Zolibácsi2020-12-05 09:32:46 // 12354
DZ-re kérdezz rá, de ott sem lesz olcsó, mert maga az anyag a drága.
Bazsika8982020-12-05 08:59:08 // 12353
Sziasztok,

Budapesten keresek olyan szakit aki meg tudná kuplungozni a Giut sajnos beesett a pedál és már két hónapja pihen szegény. Illetve hozzávetőleg ,milyen ár reális mert kaptam 2 olyan ajánlatot ,hogy a hajam égnek állt. :) köszi a segìtséget
poteka2020-11-29 20:12:44 // 12352
Rég nincs meg a QV, de úgy emlékszem, a jobb visszapillantó az volt, ami jobbra volt, ha benne ültem :).

Amúgy lehet a kábel is, az ajtóátvezető gumitücsökben megy az is a többi kábelel, és mint ilyen, meg tud törni.
Jimmi T.2020-11-29 20:08:52 // 12351
Jó , holnap meg kell néznem , mert valszeg cserés lett .
Kazes☻2020-11-29 19:03:34 // 12350
Vagy inkább a másik jobb?! ;)
Jimmi T.2020-11-29 18:43:54 // 12349
az a menetirány szerinti bal ? :-)
poteka2020-11-29 18:26:16 // 12348
Én úgy tudom, a jobb visszapillantóban van.
Jimmi T.2020-11-29 16:29:25 // 12347
Hali . valaki tudja ( persze hogy tudja ) hogy a külső hőmérséklet érzékelő merre van a Giu-ban ?
bega19862020-11-23 09:38:49 // 12346
Nem hangzik jól. Nekem eddig 25ezer km alatt 2x fordult elő, hogy szintén hidegben, hidegindulás után 1-esből 2-esbe váltáskor rántott egy picit. De nem igazán volt rángatás, csak éreztem a váltást, egyébként meg nem szoktam érezni. Majd írd meg a fejleményeket, remélhetőleg nincs nagy baja.
Botond12222020-11-23 00:06:09 // 12345
2 es 4 fokozat reggel hidegen rángatva vált.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-22 22:23:54 // 12344
Köszi Gyuri, azon lehet segíteni ha nem elég :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-22 22:22:35 // 12343
Szia Gerorge! Akkor ezek szerint csak fejegység cserével megoldható... mondjuk nem tudom minek az asszonynak én sosem nézem elég a csipogás...
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-22 21:50:48 // 12342
Tudtommal egyiken sincs GPF, mivel szívócső befecskendezéses, nem kormol. És tényleg nem, csillog villog a kipufogó :-) Lehet ezért lett ilyen 'elavult' konstrukció, az olaszok frappánsan megoldották a kormolás témát XD A faceliftesek szoftvere vissza van véve, a 120 ló az tényleg 'csak' annyi.
GEORGE2020-11-22 21:44:03 // 12341
Szia Erhard. Én ezt fogom megrendelni.

https://www.car-interface.com/vendita/en/interfaces-a-v-video-alfa-romeo/263-video-interface-for-alfa-romeo-giulietta-radionav.html

A te évjáratodhoz való is van.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-22 19:16:02 // 12340
Üdv érdeklődnék, hogy a 2016-17-től lévő 1.4TB 120 lovasnál az EU6-nál már van részecske szűrő vagy nélküle tudja és a gyári navis fejegységhez lehet e tolatókamerát aplikálni?
bega19862020-11-21 12:38:43 // 12339
Csak kíváncsiságból kérdezem, baj van vele?
GEORGE2020-11-18 14:46:06 // 12338
Sziasztok!

Ma a Lurdyban volt kerék cserén az MHR-898 (a számban nem vagyok biztos) fehér Giulietta-s cartárs. Esetleg itt van köztünk?
Kérdezni szeretnék tőle.
Botond12222020-11-17 21:00:19 // 12337
Sziasztok tudtok ajánlani egy jó TCT váltó szakembert? Lehetőleg Budapesten vagy környékén...Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-17 12:10:13 // 12335
Húú gyerekek... ez a Giulietta, ez kész.. Megvolt az első kedvenc útvonalon haza autózás. Körben az erdőn keresztül, 10p kerülő. Ez milyen tíz perc volt :-) A kis hullámos, hepehupás úton olyan magabiztosan ment, nem rázott, nem döccent, rendesen kisimította az utat. Sokkal jobbnak érződött az út, mint eddig bármikor. Ugrik bele a kanyarokba és menne , de nagyon. Kéri a gázt, harap, és súlytalanul kanyarodik. Orrtolás.. az mi? XD Nagyon jó érzés vele gyorsan menni.. Az utolsó kanyarnál lenéztem mennyivel megyünk.. hát azta. Kicsit meglepett hol jár a mutató. Az pedig nagyon, hogy ez a futómű mennyire jól dolgozik egyenetlen úton. :-))
Jimmi T.2020-11-15 18:39:17 // 12334
Ez a Giulietta hála a Romeo Ferraris csapatnak , a WTCR összetett versenyében bronz érmes lett . Öröm volt nézne az év folyamán azt ahogyan ment :-)
bega19862020-11-14 13:18:21 // 12333
A tükörremegéshez:
Ki lett cserélve a jobb oldali motortartó bak és megszűnt. Olyan szépen jár mostmár, hogy szinte észre se veszem hogy jár a motor. Érdekesség, hogy mint kiderült létezik megerősített motortartó, valószínűleg az eredeti gyengére sikerült. Az eredeti kör alakú, ez kocka. Hosszabb csavar is kell hozzá. Remélem ez már tartósabb lesz.
Kazes☻2020-11-01 10:24:51 // 12332
Hipp - hipp, hurrá! :)
Jimmi T.2020-11-01 10:04:36 // 12331
és felcsendült az olasz himnusz Aragonban .
a Giulietta és a Romeo ferraris tiszteletére :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-31 18:45:43 // 12330
Jimmi T.2020-10-31 18:25:44 // 12328

Aragonban megnyerte az időmérőt a Giulietta
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-24 20:06:39 // 12327
Én már rendesen irigylem az asszony Giuliettáját XD Szuper kis autó, olyan igazi vidám olasz. 😀
Zolibácsi2020-10-24 19:28:45 // 12326
Ma mentünk egy laza 400 km-t asszony giuliettajaval. Azon kívül hogy az ülés pozíciót nem tudom beallitani rendesen, mindig meglep hogy milyen jó kisautó. Olyan vígan viszi a 180-200 at. Stabil az úton. És a legtöbben lehuzodnak előle :) persze volt egy két próbálkozó aki kíváncsi volt 200 felett is. Üdv minden alfasnak akikkel találkoztunk ma
Josh.812020-10-19 15:30:15 // 12325
Sziasztok!
Próbáltam visszakeresgélni és olvasni, de meggyőző választ nem találtam,ezért infót kérnék..;
-A 18"-os 235/40 méretű gumi elfér 'kényelmesen' a Giuliettán, a szélessége miatt ET41-s felnivel?
Aki használ ilyen méretet, legyen kedves megírni, hogy használható-e a 225/40 R18 helyett..
'És akinek ilyen van, milyen széles felnin használja egyébként ezt a 235-ös méretet; 7,5-8J?'
Előre is köszönöm a válaszokat,sziasztok
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-15 14:05:55 // 12324
Hát lehet a 2.4 orra bazi nehéz, de engem nem motivál. Próbáltam már sokszor és mindenhogy, tolja az orrát és lustán szedi össze a farát. Viszont bekacsolt VDC-vel szépen rajzol fánkot, ha jókor húzok bele kézifékkel :-) Egyébként a vezetéstechnikai tréningen is hasonlót tapasztaltam. Simán a vizes körforgóban szépen lehetett orrtolásból keresztbe csúszás felé billenteni, jól kontrollálható a határtartományban, semmi hirtelen mozdulatot nem tesz :-) Ahogy csúszósabb lesz a szitu, úgy jön előtérbe az orrtolás, és nekem egyszerűen szokatlanul lassú ahogy a farát aztán nagy nehezen utána lehet billenteni. A rántópadon is ez jött ki, másodpercekig megy keresztbe, full alászedett kormánnyal, mire nagy nehezen átbillen a súlypont. Az egyik próbálkozáskor gázzal inzultáltam keresztbecsúszás közben, hogy végre mozduljon már meg visszafelé. Rám is szóltak :-)
A 146 ehhez képest adrenalin bomba volt, azzal konkrétan körberajzoltam a körforgalmat havon, és ha elmértem a tempót, soha nem orral akart belfúródni az út szélébe, hanem az oldalával sordódott le. És meglepő módon a TD volt jobb, nem kicsivel, gondolom a könnyebb motor/váltó miatt. A Giuliettát még nem tudom, nagyot kanyarodni lehet vele, a határait nem feszegettem még igazán. Viszont az orra annyira pihe könnyű.. nagyon vágytam már erre :-)
szelod92020-10-15 13:16:43 // 12323
Persze, kompromisszum. Nem ez a fő szempont az autóvásárlásnál :D

159-ben párszor kinyomtam teljesen, télen és esőben. Olyan íveket lehetett rajzolni vele, hogy a BMW-sek megirigyelnék. Meglepően jól el lehetett tenni keresztbe, aztán ellenkormányzás és gázzal kiszedni. A Giulietta pont akkor fogja meg, amikor el kellene kezdeni összeszedni. Szóval ilyen szempontból jól van hangolva a D mód. A-ban pedig sosem használtam és valószínűleg nem is lesz rá szükség.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-14 16:58:20 // 12322
Akkor helyes :-) Értem az igényed, nekem ez már apró komprimisszumnak tűnik. A 159-ben kikapcsolható.. csak minek XD
Kazes☻2020-10-14 16:49:39 // 12321
Ilyen Ződikéshez igen hasonlító esetem nekem is volt mostanság, kettő is... majd, ha lesz újabb verda, akkor majd hasonlítom ahhoz is! :D
szelod92020-10-14 16:36:23 // 12320
Voltam a februári tréningen, és élveztem is. Rájöttem, hogy az autó határai mit engednek és hogy mennyivel sokkal többre képes, mint azt a hétköznapokban ki lehet autózni ésszerű keretek között.

A 146-os esettel kapcsolatban pedig csak annyit, hogy nyílván nem mindig járnék kikapcsolt elektronikával, mert jól tud jönni, sőt. De van az a helyzet, pillanat, körülmény amikor jól esne ha ki lehetne nyomni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-14 15:16:43 // 12319
Majd legközelebb gyere el a vezetéstechnikai tréningre :-) Tanulságos. Jól van az úgy. A 146-ban nem volt semmi elektronika, nagyon érezhetők voltak a határok, de volt olyan szitu, amikor azért megizzadtam, hajszálon múlt, hogy megoldottam, lényegében hagynom kellett kipörögni az autót, hogy ne legyen baleset. És gyorsan sem mentem, nem rallyztam, csak simán rászaladtam egy vizes szakaszra 40-nel kanyarban, és váratlanul ott állt előttem a sor. Ahol soha nem áll sor, de most épp valamiért igen. Fékre farolt, volt vagy egy ezred másodpercem kitalálni, hogy mi legyen. Ha taposom a féket, rossz irányban farol ki, telibe verem a szélsősávban a sort. Ha leszállok a fékről, telibe verem a sort a belsőben. Így lett az hogy leléptem a fékről, átlendült a fara, aztán beleléptem a fékbe, így kifordult az autó az üres szembe sávba. Ezt egy VDC megoldja, és inkább legyen.. :-)
szelod92020-10-14 11:47:10 // 12318
Nekem hiányzik a teljesen kikapcsolható elektronika. Pont amikor kezdődne a bugi, akkor nyúl bele mindig. Amikor már egy kicsit kellene ellenkormányozni, vagy igazán uralni akkor belefog. Nyílván a biztonságos autózás volt a fő szempont, de nem bántam volna, ha ki lehetne kapcsolni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-14 11:45:10 // 12317
Nekem a várakozásaimat messze felülmúlta :-) Pont a sok kis finomság miatt egy egész más kategória mint amire számítottam. Egy viszonylag modern, összerakott, használható autóba becsomagoltak egy rakat igazi olaszautóságot. Vagy hagyományos autóságot. :-) És érződnek a mérnöki munkaórák is rajta, ki van találva, jó műszaki összhangban van mindene.
forrasr2020-10-14 09:38:08 // 12316
Ár-érték arányban egy igazán jól "megkomponált" kis autó a Giulietta, van benne élményfaktor is annak aki értékeli az ilyen kis finomságokat.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-13 17:10:14 // 12315
Aha.. megnéztem a manualban. :-)
D mód" VDC és ASR: olyan beavatkozsi határértékek, melyek lehetővé tesznek egy szórakoztatóbb és sportosabb vezetési módot..."
Hát akkor ezt is baromi jól csinálja, mert úgy érezni, hogy elektronika beleszólása nélkül vezetek. De ha baj van, akkor azért ott figyel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak