Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
tipoatti2010-12-31 12:58:46 // 15652
De ha egyszer úgy néz ki ( a Delta IS ), hogy abszolút nem érzek vágyat rá, hogy beleüljek, kipróbáljam... Ez a gáz részemről, tőlem mehet akárhogyan. A MiTo-t próbáltam utoljára, bőven elég is volt az új Fiat-palettáról. :)
GEORGE2010-12-31 12:49:06 // 15651
Megint csak azt tudom írni, hogy mindenkinek más tetszik...
Deltát nem csak kívülről kéne nézni, hanem belülről és ki is kéne próbálni.
Szerintem nagyon rendben van.
De ebben ti nem értetek egyet, mint ahogy abban sem értünk egyet, hogy a 166-os mennyire nem bejövős nekem.
Deltát nem csak kívülről kéne nézni, hanem belülről és ki is kéne próbálni.
Szerintem nagyon rendben van.
De ebben ti nem értetek egyet, mint ahogy abban sem értünk egyet, hogy a 166-os mennyire nem bejövős nekem.
tipoatti2010-12-31 12:44:51 // 15650
Túlfújt lufi. Perfect, pont ezt a hasonlatot akartam írni egy GEORGE-nak szánt válasz hsz.-ben az imént, de inkább nem küldtem el - visszaolvastam.
Piritu - 1.000.0002010-12-31 09:28:23 // 15649
Hááát, a Pók előző életében ugyan németeknél mászkált, de arrafelé is qv@ jók az utak mégis cserélve volt az egyik első (csak alsó van) lengőkar, a két hátsó első-alsó és az egyik hátsó-alsó az utolsó 4 évben, 132e km-el vettem :-((
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-31 08:58:37 // 15648
kint nem nagyon cserélgetnek lengőkarokat az biztos....
Poló2010-12-31 01:11:24 // 15647
Értem én, hogy te hogy értetted a ritka szart :)
De az első hsz-edben úgy írtad, hogy az egész 156-on csak 2 db szilent lett cserélve, a következő hsz-edben meg már úgy írod, hogy a hátsó futóműben lett csak 2 szilent cserélve, az eleje párszor kapott új lengőkarokat.
És Wickey azért csodálkozott, hogy szinte gyári a 156-od futóműve (2 szilentet kivéve), mert ott még úgy írtad, hogy az egész autóban lett csak 2 szilent cserélve, későbbi hsz-edből kiderül, hogy az csak a hátsó futóműre vonatkozik. Azért a hátsó rész, az nem olyan kényes, mint az eleje, gyári első futóművel nem mész el 250e km-t. Kíváncsi lennék, hogy mondjuk svájci cartársak milyen gyakran költenek futóműre 156 esetében.
De az első hsz-edben úgy írtad, hogy az egész 156-on csak 2 db szilent lett cserélve, a következő hsz-edben meg már úgy írod, hogy a hátsó futóműben lett csak 2 szilent cserélve, az eleje párszor kapott új lengőkarokat.
És Wickey azért csodálkozott, hogy szinte gyári a 156-od futóműve (2 szilentet kivéve), mert ott még úgy írtad, hogy az egész autóban lett csak 2 szilent cserélve, későbbi hsz-edből kiderül, hogy az csak a hátsó futóműre vonatkozik. Azért a hátsó rész, az nem olyan kényes, mint az eleje, gyári első futóművel nem mész el 250e km-t. Kíváncsi lennék, hogy mondjuk svájci cartársak milyen gyakran költenek futóműre 156 esetében.
GEORGE2010-12-31 01:06:06 // 15646
bakker Peti.
A különbség azért van, mert kiragadtál egy egy mondatot más más szövegkörnyezetből.
A ritka szart meg nem úgy írtam, hogy tényleg szar. Érted? :-)
De leírom neked még1szer.
A 250ezer km alatt a hátsó futóműben összesen 2db kis szilent lett cserélve.
ezek a szilentek a hátsó csonkállvány alján a stábrud csatlakozásánál lévő szilentek.
ezen kívül semmi más nem volt cserélve hátul, még gátló sem.
A műszakin 78% volt a hátsó gátló.
elöl a megvásárlás óta a 2. felső lengőkart cseréltem, és egyszer cseréltem az alsókat.
A különbség azért van, mert kiragadtál egy egy mondatot más más szövegkörnyezetből.
A ritka szart meg nem úgy írtam, hogy tényleg szar. Érted? :-)
De leírom neked még1szer.
A 250ezer km alatt a hátsó futóműben összesen 2db kis szilent lett cserélve.
ezek a szilentek a hátsó csonkállvány alján a stábrud csatlakozásánál lévő szilentek.
ezen kívül semmi más nem volt cserélve hátul, még gátló sem.
A műszakin 78% volt a hátsó gátló.
elöl a megvásárlás óta a 2. felső lengőkart cseréltem, és egyszer cseréltem az alsókat.
Poló2010-12-31 00:55:25 // 15645
15617. hsz:
"A ritka szar futómű a 156-ban 2db apró szilenten kivül GYÁRI!!!"
15644. hsz:
"Hidd el, hogy nem lett a két kis szilenten kívül kicserélve a hátsó futóműben semmi se!"
Már így is van egy kis különbség a két mondat között, de ez meg eldönt mindent:
"Elöl mióta nálam van a 2. felső lengőkar van benne és egyszer cseréltem az alsókat."
Wickey ezért csodálkozott. Így már hihetőbb.
"A ritka szar futómű a 156-ban 2db apró szilenten kivül GYÁRI!!!"
15644. hsz:
"Hidd el, hogy nem lett a két kis szilenten kívül kicserélve a hátsó futóműben semmi se!"
Már így is van egy kis különbség a két mondat között, de ez meg eldönt mindent:
"Elöl mióta nálam van a 2. felső lengőkar van benne és egyszer cseréltem az alsókat."
Wickey ezért csodálkozott. Így már hihetőbb.
GEORGE2010-12-31 00:42:06 // 15644
Sajnos csak a szavamnak hihetsz meg a szemednek, márha ránézéssel megmondható, hogy gyáriak a futómű dolgai. Hidd el, hogy nem lett a két kis szilenten kívül kicserélve a hátsó futóműben semmi se! Idén Egom után műszakizott és nem volt gond futóművel.
Elöl mióta nálam van a 2. felső lengőkar van benne és egyszer cseréltem az alsókat. A múltkori feslőlengőkar cserekor, cseréltem a kormányösszekötőket, bár Csöri szerint nem kellett volna még. De ha már megvettem berakattam.
Eddig 15-ös télikerékkel és 17-es nyárival járok, idén téltől 16-os a téli.
Mielőtt megvettem 15-ös téli és 16-os nyárin volt használva az autó 118e km keresztül.
Elöl mióta nálam van a 2. felső lengőkar van benne és egyszer cseréltem az alsókat. A múltkori feslőlengőkar cserekor, cseréltem a kormányösszekötőket, bár Csöri szerint nem kellett volna még. De ha már megvettem berakattam.
Eddig 15-ös télikerékkel és 17-es nyárival járok, idén téltől 16-os a téli.
Mielőtt megvettem 15-ös téli és 16-os nyárin volt használva az autó 118e km keresztül.
GEORGE2010-12-31 00:36:13 // 15643
nincs biztos verda, de az olaszok rendesen feljöttek és sok esetben előrébb is járnak több OFF-tól.
Miért van az, hogy akik hivatalból audikkal járnak, azok nem vennének maguknak saját használatra? :-)
Miért van az, hogy akik hivatalból audikkal járnak, azok nem vennének maguknak saját használatra? :-)
GEORGE2010-12-31 00:33:52 // 15642
erre mondják, hogy izlések és pofonok.
ha nem haragszol nekem annyira nem jön be a 166 fekete lemezfelnivel, meg úgy általában sem, hogy ne merjem egy napon említeni egy Giuliettával.
Ez nem bántás, hanem az én véleményem a két autóról.
ha nem haragszol nekem annyira nem jön be a 166 fekete lemezfelnivel, meg úgy általában sem, hogy ne merjem egy napon említeni egy Giuliettával.
Ez nem bántás, hanem az én véleményem a két autóról.
Wickey2010-12-30 23:56:14 // 15641
Nekem is az kéne, de ugyanvajon mégis mi. Se Lanciából se Alfából nincs semmi értelmes ami nem egy úgy néz ki mint egy túlfújt lufi (ezek a buszlimuzinféle szarok, mint a Bravo, Croma meg Delta vonulat ez rohadtul nem tetszik, nekem decens kombiforma kell. Lehet mégis bepróbálok egy E61-et a 25d-vel... még meglátom.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:52:54 // 15640
az 525d a legmegbízhatóbb BMW konstrukció ...lebutított 530 ugyan azzal az automata váltóval ...de nem az én világom :) Nekem Alfa kell...
Piritu - 1.000.0002010-12-30 23:47:13 // 15639
Látod ezért nem lettem se alkatrész kereskedő, se szerelő :-DD
Wickey2010-12-30 23:47:01 // 15638
haver is rugdossa a 2éves 525xd-t hidegen melegen nem izgatja fel magát sokmindenen 100+k km van benne, és egy tüsszentés nemsok annyit se...
Fene tudja mennyire számít, de régebben szarabb anyagok szarabb technológia, nagyobb tűrések, mostanában hájtek meg mikronos tűrések, oszt kérdés melyik a jobb vagy kiszámíthatóbb? Ha megadtál neki mindent, olajcsere, karbantartás, minimális mértékben odafigyeltél a bemelegítésre lehűtésre akkor melyik térdelt le hamarabb vagy váratlanul, a régi vagy a modern? Úgy dereng, régen is voltak horror sztorik, meg poltergeistek. Nem is kevés. Pedig számosságában akkor még eleve kevesebbet futottak és kevesebb autó.
Fene tudja mennyire számít, de régebben szarabb anyagok szarabb technológia, nagyobb tűrések, mostanában hájtek meg mikronos tűrések, oszt kérdés melyik a jobb vagy kiszámíthatóbb? Ha megadtál neki mindent, olajcsere, karbantartás, minimális mértékben odafigyeltél a bemelegítésre lehűtésre akkor melyik térdelt le hamarabb vagy váratlanul, a régi vagy a modern? Úgy dereng, régen is voltak horror sztorik, meg poltergeistek. Nem is kevés. Pedig számosságában akkor még eleve kevesebbet futottak és kevesebb autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:46:10 // 15637
amit látok nap mint nap s az alapján kéne ítélnem akkor lovaskocsit vennék :)
Piritu - 1.000.0002010-12-30 23:44:43 // 15636
Az alapján ítélek, amit látok. 6-ból 4 maradt fekve + kényelmetlenek mint a Trabant. Vezettem őket, utaztam bennük. Ennyi.
Ja és persze millákkal kerülnek többe, mint a 156-om :-))
Ja és persze millákkal kerülnek többe, mint a 156-om :-))
tipoatti2010-12-30 23:42:59 // 15635
Az új Delta a másik, amitől a szőr fel tud állni a hátamon, de ezt beszéltük is tán a Gorenjén... Tényleg egy fullosabb Bravo kéne nekem helyette ( ha megtehetném ), de a Juliska helyett is. :(
Wickey2010-12-30 23:42:58 // 15634
Lehet, nem vitatom, akinek tetszik, hadd tetszen. Az én életemből a faceliftesek mondjuk kimaradtak, amikor autókat nézegettem nem az volt az árkategóriám sem 2000-ben (300k), sem 2006-ban (3M). Engem maximálisan nem mozgat meg sem a sima sem a faceliftes.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:42:53 // 15633
mi a menő gyártmány? nem tudok olyat ...tegnap hívott fel egy 56-os tulaj hogy mindegy mit adok csak TRW-t ne mert 20e km alatt beszart ....pedig annál jobb nincs :(
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:40:29 // 15632
bocsi sor hat :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:40:04 // 15631
vannak ellenpéldák is pl Francesco 535d-ben lassan 200e km és semmi baja pedig kenivájsz :)
tipoatti2010-12-30 23:39:58 // 15630
Szerintem sokkal SZEBB és feltűnőbb látvány, és tényleg nem azért, mert nekem is olyan van...
Poló2010-12-30 23:38:32 // 15629
Úgy tudtam a Bmw nem csinál V6-os motorokat.
Wickey2010-12-30 23:38:27 // 15628
Az hogy tök új konstrukció, még nem jelenti azt, hogy jó is.
Azt meg megtekinteném amúgy hogy a getvába mászkáltál el 250ezret úgy, hogy hozzá se kellett nyúlni a futóművedhez. Mondjuk használatfüggő, kinek a nyúl, kinek a futómű meg a fékek. Nekem már a harmadik alsó és a harmadik felső lengőkar van az autómban (lassan ugrik bele a negyedik felső, Erhard, mi most a menő gyártmány?)
Mondjuk Budapesten mászkálok vele és már három éve leszoktam arról, hogy a szaros utak miatt lassítgassak. Ez mondjuk eddig három felnimbe és négy gumimba került. Tény, hogy a hasonló iramban használt Lybrához is kellett már ez-az, de messze nem volt olyan stresszes fenntartani azt, mint ezt. Ott a féltengellyel volt issue, azt azokat zabálta :-)
Tipo vs. ti: NYOMTÁVBAN. Elől és hátul is. Keresgéltem de csak nem találtam fényképeket a tiporól megvételkor (csumpi futómű, acélfelni) plusz a "nézzmábazmegezdobfékes, állat olasz versenygép nem lehet dobfékes, hozd ki hátulról a ti futóművet" mutatvány után, pedig elhiheted, nem kicsit volt látványos a változás.
Azt meg megtekinteném amúgy hogy a getvába mászkáltál el 250ezret úgy, hogy hozzá se kellett nyúlni a futóművedhez. Mondjuk használatfüggő, kinek a nyúl, kinek a futómű meg a fékek. Nekem már a harmadik alsó és a harmadik felső lengőkar van az autómban (lassan ugrik bele a negyedik felső, Erhard, mi most a menő gyártmány?)
Mondjuk Budapesten mászkálok vele és már három éve leszoktam arról, hogy a szaros utak miatt lassítgassak. Ez mondjuk eddig három felnimbe és négy gumimba került. Tény, hogy a hasonló iramban használt Lybrához is kellett már ez-az, de messze nem volt olyan stresszes fenntartani azt, mint ezt. Ott a féltengellyel volt issue, azt azokat zabálta :-)
Tipo vs. ti: NYOMTÁVBAN. Elől és hátul is. Keresgéltem de csak nem találtam fényképeket a tiporól megvételkor (csumpi futómű, acélfelni) plusz a "nézzmábazmegezdobfékes, állat olasz versenygép nem lehet dobfékes, hozd ki hátulról a ti futóművet" mutatvány után, pedig elhiheted, nem kicsit volt látványos a változás.
tipoatti2010-12-30 23:38:15 // 15627
Na, azért egy szép állapotú faceliftes 155 szvsz. nagyon szép autó volt anno is, és a mai napig is az. UFF.
Piritu - 1.000.0002010-12-30 23:37:54 // 15626
Inkább ne legyen, ha 15.000eurós a számla egy útközbeni javításáért :-)
Amúgy 3 motor van, válogathatsz: 136-163-170LE-vel. Tudod, mint a bömbinél, ahol az x18D és az x20D is ugyan az a motor :-DD
Amúgy nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, tényleg szegényes a kínálat :-(((
Amúgy 3 motor van, válogathatsz: 136-163-170LE-vel. Tudod, mint a bömbinél, ahol az x18D és az x20D is ugyan az a motor :-DD
Amúgy nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, tényleg szegényes a kínálat :-(((
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:37:44 // 15625
George mondj nekem egy biztos verdát ami megfizethető :) mindenhol vannak problémák :(
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:35:33 // 15624
őszintén? nem egy nagy pukkanás sajnos :( inkább GT ....
GEORGE2010-12-30 23:35:27 // 15623
Így igaz van választási lehetőség, még ha nem a legbiztosabb verdák is a béemvék.
GEORGE2010-12-30 23:34:39 // 15622
egy koszos 166-os fekete lemezfelnivel az mennyivel szebb látvány???
Most tényleg ilyen sz@r a Giulietta???? ne má gyerekek.....
Most tényleg ilyen sz@r a Giulietta???? ne má gyerekek.....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:32:34 // 15621
de legalább van 5-ös BMW 3.0V6-tal meg két turbóval ....meg mellette sok más modell ami itt nincs...nincs választék ...jah 59-ben van egy dejzel....végül is nem kell válogatni mert nem lehet :)
GEORGE2010-12-30 23:32:17 // 15620
én sem örülök a mostani Alfa kínálatnak, de ha megfutja magát a 156-om le kell cserélnem, és ha Alfázni akarok, akkor a jelenlegi kínálatból kell választanom. A Giulietta azért messze nem olyan rossz, hogy emiatt opelt vegyek :-) vagy Lancia Deltázom majd: -)
tipoatti2010-12-30 23:30:24 // 15619
Tegnap láttam egy Juliskát forgalomban, a téli dzsuvával, fekete lemezfelnikkel... Nem egy felemelő látvány, az égvilágon semmiben sem különbözött különösebben a forgalom többi résztvevőjétől... Talán a kivilágított hátsó lámpa adott neki valamennyi karaktert, de ez szerintem is qrva kevés. :S
Piritu - 1.000.0002010-12-30 23:29:30 // 15618
...ha már felhoztad, dobott igen. Ismerős alig 3 éves 535D-jében most cseréltek komplett motort, az 5 céges 118D-ből 3 maradt fekve az első fél évében :-))
GEORGE2010-12-30 23:28:37 // 15617
Szóval a 156 tök új alapokra épített Alfa :-)
Amúgy én is úgy tudtam, hogy nem egyezik más Fiat alaplemezzel :-)
A ritka szar futómű a 156-ban 2db apró szilenten kivül GYÁRI!!! majd 250e km-el a háta mögött!
Ha te 50ezerenként cseréled akkor nálad más gond van.
A Tipo első futóműve miben különbözik a 146ti-től????
Most akkor Tipo 1,7D vagy 2,4 Jtd 20V? :-)
Sokadik váltó probléma miatt lett cserélve a céges Insigna. Csak egy tulaj használja Abszolút nem nyírja!
Sőt ha lehetne visszakérné az előd Vectráját.
Amúgy én is úgy tudtam, hogy nem egyezik más Fiat alaplemezzel :-)
A ritka szar futómű a 156-ban 2db apró szilenten kivül GYÁRI!!! majd 250e km-el a háta mögött!
Ha te 50ezerenként cseréled akkor nálad más gond van.
A Tipo első futóműve miben különbözik a 146ti-től????
Most akkor Tipo 1,7D vagy 2,4 Jtd 20V? :-)
Sokadik váltó probléma miatt lett cserélve a céges Insigna. Csak egy tulaj használja Abszolút nem nyírja!
Sőt ha lehetne visszakérné az előd Vectráját.
Wickey2010-12-30 23:28:21 // 15616
semmi gond, annyi kevésbé lusta gyártó van a világon akik nem dolcsevítázták át a kétezres éveket...
Wickey2010-12-30 23:26:48 // 15615
kemény dolog ez a piacgazdaság, egy emblémából nem lehet manapság megélni, ezt nagyon helyesen látta pl. a bmw amikor a 10 évvel ezelőtti mélyponton tudott és mert dobni két kockával.
tipoatti2010-12-30 23:26:26 // 15614
:) Őőőrült vagy! :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:25:41 // 15613
felháborító is hogy a Fiat nem gondol arra az x 100e 166 tulajra vagy 59 tulajra akik nem fognak beülni egy Mito-ba vagy Juliskába ... helyette Off....végül is faxa szemlélet
Wickey2010-12-30 23:22:48 // 15612
attól aztán sem a kuplung sem a kéttömegű nem kopik, ha elrugdosod neki néha. Ha nincs falábad, márpedig nincs, mert attól hogy hülyeségeket beszélsz néha, még nem vagy egy tökéletesen reménytelen az autózáshoz, nekem is elment 220 körül a gyári kuplung (igaz hogy utána a Valeo meg 80 alatt szétesett, de félre is tettem nehezebb időkre, csak egy új kinyomócsapágy kell bele és jó lesz az még). A magasabb fordulaton űzés meg kifejezetten a kéttömegű lendkerék mellett szól, hacsak nem rugdosod a gázt hülyegyerek módjára (padló, elvesz, padló, elvesz, na ezt nem szokta kultiválni a kéttömegű).
GEORGE2010-12-30 23:21:07 // 15611
169-es amit kábé két éve be kellett volna mutatniuk ahhoz hogy én megvehessem 2011-2012-ben 3-4 évesen használtan KP-re????
felháborító, hogy az Alfa gyár nem egyeztettet veled, és nem igazította a te anyagi lehetőségedhez az esetleges 169-es megjelenését. :-)
Szerintem ezentúl hagyd is a picsába az Alfákat, nem érdemel a gyár annyit, hogy vegyél egy bármilyen 3-4 éves Alfát.:-)
ott a jó kis Insigna :-)
felháborító, hogy az Alfa gyár nem egyeztettet veled, és nem igazította a te anyagi lehetőségedhez az esetleges 169-es megjelenését. :-)
Szerintem ezentúl hagyd is a picsába az Alfákat, nem érdemel a gyár annyit, hogy vegyél egy bármilyen 3-4 éves Alfát.:-)
ott a jó kis Insigna :-)
Wickey2010-12-30 23:18:27 // 15610
A 155 volt 1:1 tipo alapú, a 156 meg annak az utódja feleslegesen túlbonyolítva, az egyik legelbaszottabb konstrukció a hulladék kettős keresztlengőkaros futóművével meg hátul a multilinkkel. Szar úton ötvenezrenként kidobhatod, jó úton meg amúgy se fogja jobban az utat, mint mondjuk egy lényegesen strapabíróbb és egyszerűbb konstrukciójú Lybra.
Mellesleg ki ne találd már, hogy unikális darab, amikor elég sok minden megegyezik rajta még a Tipoval is, csak kicsit reszelgetve lett itt-ott, nehogy véletlenül be tudjak tenni egy 2.4 20V mjetet egy Tipoba olyan könnyedén. Pedig az lenne ám az ultimate csotrogány. Egy 1.7 szívódízel tipo 146ti futóművel és egy 2.4 20V mjettel. Eszetlenül szénné csipelve. Szerinted milyet néznének az egybenyakú parasztok a kúhétből? :-P
A 155-ről nem nyitok vitát, szerintem meg a te szépérzékedet minősíti hogy a korának legfantáziátlanabb autója tetszik neked, hát hajrá, még a 164 is klasszisokkal jobban néz ki nála.
Amúgy mindent szét lehet baszni csak akarni kell, meséltem már az első ötös golfomról? 8ezer km után úgy vitték el hogy az önindító se bírta átforgatni a motorját...
Az mondjuk kurvaélet, hogyha visszamehetnék négy évet az időben tarkón csapnám saját magam és egy 2.4-es Lybrát vettem volna így második nekifutásra.
Mellesleg ki ne találd már, hogy unikális darab, amikor elég sok minden megegyezik rajta még a Tipoval is, csak kicsit reszelgetve lett itt-ott, nehogy véletlenül be tudjak tenni egy 2.4 20V mjetet egy Tipoba olyan könnyedén. Pedig az lenne ám az ultimate csotrogány. Egy 1.7 szívódízel tipo 146ti futóművel és egy 2.4 20V mjettel. Eszetlenül szénné csipelve. Szerinted milyet néznének az egybenyakú parasztok a kúhétből? :-P
A 155-ről nem nyitok vitát, szerintem meg a te szépérzékedet minősíti hogy a korának legfantáziátlanabb autója tetszik neked, hát hajrá, még a 164 is klasszisokkal jobban néz ki nála.
Amúgy mindent szét lehet baszni csak akarni kell, meséltem már az első ötös golfomról? 8ezer km után úgy vitték el hogy az önindító se bírta átforgatni a motorját...
Az mondjuk kurvaélet, hogyha visszamehetnék négy évet az időben tarkón csapnám saját magam és egy 2.4-es Lybrát vettem volna így második nekifutásra.
GEORGE2010-12-30 23:18:10 // 15609
Kicsit elszámoltam magam :-)
Szerintem még így is elöbb volt 155-ös mint Toledo.
Továbbá egy Toledo sosem ért fel egy 155-el más kategória a kettő.
Szerintem még így is elöbb volt 155-ös mint Toledo.
Továbbá egy Toledo sosem ért fel egy 155-el más kategória a kettő.
GEORGE2010-12-30 23:16:16 // 15608
bocsi kifelejtettem a Tipo /Temprát, hidd el Qrva sok közös a Marea/Bravo/Brava alapban.
GEORGE2010-12-30 23:15:06 // 15607
lassan 250 lesz a gépbe eredeti kettős-tömegűvel, eredeti kuplunggal.....és bizony sose gondolkodtam, ha nekieresztettem a lovakat.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:14:47 // 15606
szerintem a futóműre gondolt....
Poló2010-12-30 23:13:31 // 15605
OFF
Volt már Toledo 92-ben is.
ON
A 156-osban meg vannak Fiat megoldások. Pl. az 1,8 HGT motor nagyon hasonlít a TS motorokra.
Az előző hsz-edben egymáshoz hasonlítottad a Dedrát, Deltát, 145/146-ot, 155-öt, Bravot, Bravát. Utóbbi kettő helyett jobban illene a Tipo-Tempra páros.
Volt már Toledo 92-ben is.
ON
A 156-osban meg vannak Fiat megoldások. Pl. az 1,8 HGT motor nagyon hasonlít a TS motorokra.
Az előző hsz-edben egymáshoz hasonlítottad a Dedrát, Deltát, 145/146-ot, 155-öt, Bravot, Bravát. Utóbbi kettő helyett jobban illene a Tipo-Tempra páros.
GEORGE2010-12-30 23:10:49 // 15604
Akkor nem QV, de attól még benn volt a 145-ben az 1,7 16V boxi
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-30 23:08:37 // 15603
az insignia sem jobb mint az 59 no para :) de vehetsz egyet ....a Mito + Gulietta szerintem is vicc Alfa szinten ...ha az utóbbi inkább Bravo...
Én is azt hittem jövőre már tudok venni egy 3 éves 169-et még pár éve :(((
Én is azt hittem jövőre már tudok venni egy 3 éves 169-et még pár éve :(((