Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-03-06 15:13:54 // 29673
Giuliával bár elektronikával, de lehet úgy fordulni hogy állsz a gázon és 4 kerékkel oldalra csúszik az autó. Persze innen egy kis perdület és kész a baj, de szintén ellenőrzött körülmények közt ez teljesen kivitelezhető.
SD2023-03-06 15:12:36 // 29672
igazából a Giuliánál eddigi ismereteim szerint a rettenetesen okos futómű és a kvázi kis súly az az összhang amit nagyon ki lehet autózni, és ezért tűnik határtalannak a gép, mert aki közel került a határaihoz az már az árokban van:D

Én a vezetéstechnikai körpályán vizes műgyantán próbálgattam és arról sikerült párszor lecsúsznom 50km-es sebesség környékén befordított kerékkel és akkor negyon intenzív erőhatások érték szegény autót, innen látszik mekkora erő kell hogy rendesen elkezdje tolni az orrát. Akkor az egész autó berezonál még a tükrök is remegnek..

Ezt normál közlekedési körülmények közt szinte lehetetlen elérni mert olyankor már nem fordul csak radírozva repü,l azt meg senki nem akarja megtapasztalni, még teljesen ellenörzőtt körülmények közti is dúrva.

Az orkerekes 155-nél megvolt ez az élmény ahogy elveszti a fonalat és elkezdi túrni az orrát, egyszerűen volt egy ilyen határ és erre még ráduplázott a könnyű hátulja, ami ha egy pillanatra elvetted a gázt kitört:)
Morfiusz Cédula2023-03-06 14:59:00 // 29671
"a 159 2,4. A 2,4 egy tank! Menni, menni és menni" - Igen, ezt jól megfogalmaztad.
Kanyarodni meg jól lehet vele, de egy határon túl elkezdi tolni az elejét kifele.
Egyébként a mai napig imádom, nem csak a kinézetét, de vezetni is. Giulia ide v oda, még mindig nem tudtam rászánni magam, hogy eladjam.
SD2023-03-06 14:36:39 // 29670
árajánlatot márkaszervízben kérhetsz az már kiindulási alap, a munkaórák és alkarész ár arányában

sajnálom hogy nem oldotta meg a relé csere, de amúgy a régi fajta reléid voltak, tehát a csere amúgy jogos volt?

a hibakódot nem felejti el azonnal az autó, 5 indítás után ha még benne van akkor tekinthető maradónak

egy lájtosabb kört meg egy pár indítás én megnéznék, legalább egy 5 ki-be kapcs
SD2023-03-06 14:25:54 // 29669
Baromi jók a fotók megint, na most kezdem sajnálni hogy nem voltam:D
SD2023-03-06 14:20:44 // 29668
Erről nekem az a feltevlsem ha 10k olajcsere be van tartva, akkor a seleniában 20k-nál több "egy atomban" sem lehet mert azalatt már 2x cserélődik a maradék meg bekeveredik.

Már most 6k felé járva megfordult a fejemben hogy másodszor is le kéne dobni az olajat, ha pénz nem számítana:D mint a ferrarikban:))))

Ha az a feltevés hogy 15k-mál már üszkös, akkor nem szabad megvárni...
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-06 13:16:33 // 29667
Igen, ez így érv a másik mellett, bár az igazi nyilván az lenne, ha egy Giuliát látnánk gyári olaj vs másik összehasonlításban.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-06 13:09:37 // 29666
Ó de jó! És húú de milyen zöldnek néz ki a zöld :-) Ezentúl nem fotózom az autómat, hanem megyek tréningezni :-)
Piritu - 1.000.0002023-03-06 13:03:54 // 29665
Saját tapasztalat más motorral. Szelenia után olajsár, kosz a motorban a másikkal tiszta minden, még a korábban benne hagyott is eltakarítva. Innen eldönthető a kérdés
tbeni772023-03-06 12:37:17 // 29664
Reléket megrendeltem múlt héten, megérkeztek, ki is lettek cserélve, de sajnos nem oldotta meg a problémát.

Valakinek van tippje, hogy az olajnyomás szenzor cseréje mekkora munka, és mi a reális ár, amit a szerelő kérjen érte?
Halesz2023-03-06 12:29:12 // 29663
Egy kis ízelítő a Tempón készült hivatalos fotókból :)

Alfa Amore Tempo - Highlights

SD2023-03-06 11:07:12 // 29662
ne is mond veztech előtt nem is tudtam mi baj lehet a standard üléssel, most meg pálya lehajtón csúszkálok le róla:D hogy milyet is kéne majd venni:D?

Pedig ezt volt asszony nagy hangon.. mikor vettük a gépet és mondtam nekem jó lesz a sima szövetes nekem, hogy "jó de ő nem szeretne itthon láttni cserélt üléseket" :D:D:D

Hát így van ez, de jó az jó lesz még, jó sokáig:))) Amíg elfelejti hogy ezt mondta:D
SD2023-03-06 11:02:34 // 29661
"Valódi kicsúszás asszem nem történt"
na ezt a mondatot nagyon vártam, akkor senki nem bontott se falat se autót:)))
Ha az az instruktőr volt aki a Grupamán a szlalomnál, ő szereti is heccelni a sofőrt:D
Eskü élvezi ahogy küzdenek az emberek, de közben tényleg jókat is mond:)

Én nekem a nagy sebességgel randalirozás kicsit elvette a kedvem, meg hogy már a veztech-re is bent voltam akkor, ezt már nehéz lett volna magyarázni:)
De azt nagyon nem bántam meg, az most nekem pont elég volt, így is nagyságrendekkel lépett előre a tudásom is és az autó megtapasztalása is:)
Azóta nem félek kicsit morzsolni a kanyarban a kereket:D
És így már lehet tanulni a terhelésváltásokat, ésszel:)
RomeoOne2023-03-06 10:57:40 // 29660
Én is nagyon élveztem. Kiváló pálya volt a határok tesztelésére. Széles aszfaltcsík, és tágas bukótér mellette. Nem voltunk frusztrálva pályához közeli korlátokkal/védőelemekkel. Nyugodtan lehetett végig R-ben nyomni. A virágágyásra én is kinéztem, volt egy alattomos kanyar, aminek a végének nőtt meg a görbülete.

Nagyon jó volt a hátsókerekes tulajdonságokat is tesztelgetni kockázat nélkül. Durván működött az elmélet, hogy gázt nem szabad elvenni. Beleestem a kanyarba kicsit nagy sebességgel, gázt elvettem, a fara egyből kiment, úgy kellett összeszedni. Ha ugyanazon a tempon kitartottam a gázt, akkor fogta az ívet.

Külön tanulság a kívülről/sofőr szemszögből látvány közti különbség. Bent sokkal drámaibbnak tűnik az egész, mint ahogy az kívülről látszik.

Igen, nagyon szolidan fogalmaztad meg. Hogy annak is világos legyen, aki nem olvas jól a sorok között: Belülről olyan volt az élmény, mint ha a Cobra11-et forgatnátok és te vagy Semir Gerkhan, adrenalindús akció, stb.
Mikor kívülről megláttam videón, akkor meg: Mi ez a langyibangyi gurulgatás?? Biztos rossz felvételt küldtek át, összekeverték egy másik tréninggel ,ahol votl Giulia... De basszus, hát látom magam, ott ülök benne :O
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-06 10:23:03 // 29659
Nem fotóztam, gumit pusztítottam :-) Ha már adott volt a lehetőség, kihasználtam, és minden szituációban megpróbáltam "elmenni a falig", amire buzdították is a résztvevőket. Nagyon megérte, még egy félig megölt gumi árán is. Nem sajnáltam se gumit, se bóját, akartam tudni, hogy mit tudunk együtt a Giuliával. A tréning remekül volt felépítve, nagyon sokat adott. Egy kettes memórián eltárolt normális üléspozíciót pl XD Elsőre a pályabejáráskor ez a hangvilla gyakorlat rendesen félelmetesnek tűnt, nagyon szűk helyen kellett viszonylag gyorsan sávot váltani. Ahogy szoktuk a dolgot, úgy nehezedtek a feladatok, és lényegében mindenki meg is tudta oldani őket, szóval nagyon jól az átlag sofőr tudsának a határa körül feszegettük a dolgokat. Néha repült a bólya, néha nem, tényleg lehetett ízlelgetni, hogy meddig lehet elmenni. Külön tanulság a kívülről/sofőr szemszögből látvány közti különbség. Bent sokkal drámaibbnak tűnik az egész, mint ahogy az kívülről látszik.
A mi csapatunkban volt 4C, Giulietta QV, 166, GIulia Q4/Super és Stelvio is. Mindegyik volt olyan erős és jó, hogy kb. a gumin és a sofőrön múlt a legtöbb. És szerintem mire oda kerültünk, hogy körözzünk párat a versenypályán, kb egy szintre is hozták a feladatokkal a csapatot, élmény volt nézni a többieket, látszott, hogy ami a gumiból kifér, azt mindenki próbálta elkérni az autójától. Néha kicsit többet is XD Fel is hangzott többször a rádióban, hogy "tiszteljük meg azt a téli gumit!". Nos ez nekem sem sikerült, lényegében vagy az eleje, vagy a hátulja állandóan úszott az autónak, de hát gyerekek ez a Giulia elképesztően jó... A "virágágyást" érintőlegesen meglátogattuk többen is :-) Valódi kicsúszás asszem nem történt.
A végén a pályán körözést nagyon élveztem. Sajnos egy kört elvett az autóm színe, mert ép feketének látta az instruktor és összekevert a valóban fekete Q4-gyel, úgyhogy egyel hamarabb levezényelt a pályáról. Mindegy, legalább valami maradt az első gumikból. Kegyetlenül dolgozott az eleje az autónak. Külön élmény volt, hogy a harmadik körben már kicsit tanulva a pályát , az elnyújtott kanyarba úgy tudtam 100 fölötti tempóról beérkezni, hogy fékre dobta a farát, és gázra befeküdt a kanyarba, pont rázókőtől rázókőig befért. Annyira jól összejött, hú de élveztem. :-)
Mindezek ellenére ez az autó egyébként nem erre való, ahhoz puha, szóval csúcs köridőt biztos nem menne, és a gumi az kegyetlenül kevés volt. A kontroll és az élmény viszont tükéletes, nekem ez az autó továbbra is a "megérkeztem" élmény. Legközelebb megpróbálok végre nem évszaknak, hanem tréningnek megfelelő gumival érkezni, ez eddig egyik tréningen sem jött össze :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-06 09:44:17 // 29658
Ez teljesen logikusan illeszkedik a teóriához. A Selénia olaj alapvetően jó teljesítményű és megfelel a multair rendszernek. Viszont gyorsabban telítődik, mint az a másik olaj. A kérdés a következő. A másik olaj szumma több koromszemcsét képes megkötni, lebegésben tartani és az olajszűrőbe szállítani, ezért "bírja tovább", vagy időegység alatt kevesebbet, vagyis tovább tart míg telítődik, ellenben többet hagy a rendszerben keringeni? Na ez nem fogjuk soha megtudni :-) Szóval Én alapvetően a gyakori olajcsere mellett tenném le a voksot, legyen az Selénia vagy más olaj. És még ez sem garancia semmire, pl egy hibás gyártási sorozatra. A Giuliettában van olajpálca, és hétvégente meg is nézem, megszagolom, hogy érzésre hogy áll a helyzet. Selénia KPE van benne, a gyári előírt. Olajcsere óta 4e km-t ment, zömmel városban. Amint beüt a nyáriszünet dobni kell lefelé, sötétedik a színe, koszolódik, szépen kezd benzin szaga lenni. A szint nem csökken, tehát ami fogyott, annyit hígult, legyünk reálisak. 4e alatt, egy szívócső befecskendezős motorban, aminél a koromképződés még nem probléma simán lehasználódik az olaj, az se lenne korai, ha ma lecserélném. Csak nyilván az embernek valami értelmes kompromisszumot be kell lőni, ez nálunk a 8e km nagyrészt városi használat mellett. 16e-renként multiair szűrő cserével. Én biztosnak látom, hogy full városi nyúzásban egy direkt befecskendezős motor 8e km alatt végletesen elhasználja az olajat..
Giuntini2023-03-06 09:41:19 // 29657
Szándékosan megnéztem az AutoScout olaszországi használt árait. A 2,2d-ket néztem, mert össze akartam hasinlítani a 10 évvel ezelőtti 159 2,4 árakkal. Most már 6 éves darabok is vannak a Giuliából, én is 6 évesen vettem az 59-emet.
Nem igazán vannak a 2016-17 évjératban 18 ezer € alatti darabok, de inkább 20 ezer környékén indul. 10 évvel ezelőtt a 159-es árai általában ugyanennyi idősen 8-10-12 ezer körül mozogtak. Az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy már akkor sok 159-ben 200 ezer feletti futásteljesítmény volt, a mostani Giulia kínálatban elvétve találni 150 ezres futásteljesítményűt, azok vannak 18 ezee€ környékén, átlagban 80-100 ezres futásteljesítménnyel vannak.
Elgondolkoztatott, hogy ennyivel jobban tartja a Giulia az árát, vagy ennyit romlott a pénz és ennyit emelkedett a használtak ára?
Ami a futásteljesítményt illeti, a dízel felhasználók is szerintem megváltoztak, régen símán beletettek 50-60 ezer km-t évente, most szerintem felülnek a Freccia Rossa-ra, fele idő alatt lent vannek Milanóból Rómaban, az üzleti tárgyalásra.
SD2023-03-06 08:06:21 // 29656
Nézd megharapta a cica:D
Bicolore:))) Képeket!!! :D
SD2023-03-06 05:06:48 // 29655
Egy kis cukiság:)

Szembe szomszéd egy Mazda 6-ost hajt, és tegnap nagy hangon mondja a gyerekeinek, na ha akartok látni egy szép autót ezt nézzétek meg:))) azért ilyenkor látni hogy vannak nem irígy típusú emberek is.

Ezt nagyon jó tudni, hogy létezik aki veled tud örülni, és neki sem pénz hijján van épp régi autója csak nem jutott még oda hogy cserélni akarja. Még egy sztorit is megosztott hogy 1 éve valami alkatrészt megevett az autója, szóval meg vannak számlálva a napjai, de megy teszi a dolgát. Na ilyenkor van az hogy engedem a kölköket, had másszák körbe az autót;)

És kívánom neki hogy majd vágya szerint választhasson ha oda jut;) amilyent szeretne:)

Tényleg öröm ilyen kiegyensúlyozott emberrel találkozni!
SD2023-03-06 04:55:00 // 29654
Más: pimp ügyben fél siker:D család kiidegel:D még nem sikerült értékelhetően felragasztanom a küszöb védő fóliát, a csomitartó éd látszó helyekről letettem, max idény szerűen… de próbálkozok.

Benzin: 1/4 tankot sikerült elherdálnom a lutóbbis szerencsétlennek vélt VP100 tankolásom óta most rátöltöttem, és megjött a hangja az autónak, pedig csak keverve van még:)
Eltünt a halk leforgás, a turbósziazegés, kényszerű én próbálok tölteni de nincs mi elégjen… ha menés van akkor hang van:))) de hogy akkor mina szart adhattak el nekem legutóbb.. ui.. azóta az a kút felújítás miatt bezárt… hopp… szóval egyre nagyobb a gyanúm hogy sikerült VP árban fuelsafe-t tankolni… és csak bízok benne hogy nem a lőrét a tartály ajjáról:D

Na milyen volt az Amor Tempo, képek?;)
SD2023-03-06 04:48:44 // 29653
Szerintemazt próbáljuk tisztába tenni hogy mennyi autó jut ilyen sorsra?
Giuliából már futnak 7 éves darabok, namost egy 300le turbós autónál azért tudnak költségek lenni. Ha nyomod, benzin/fék, ha nem nyomod tegyük fel hogy azt kevésbé tolerálja, akkor MA/akku, vagy sűrű olajcsere… ha állítod is.

Szóval olcsó semmiképp nem lesz, persze belenyulni a malacperselybe nyilván fájdalmas, de ha eladott autószámra ez nagy százalékot érint akkor az vagy gyártási meo, vagy tervezési hibára vezethető vissza vagy olyan mint a szíjas vezérlés, csere.

De ugy giulietták, fiat 500-ak sok ilyen egység fur. 200-300k nál meg azért bármi jöhet egy turbo stb.

Szóval ne legyünk igazságtalanok eladott és % ezt nézzük ne azt hogy itt is van 10ember mondjuk akinek cserés bár szomorú. De ezt meo kategóriába sorolnám.

Szintén most szellőztette meg valaki fb-n hogy 4,5 évesen 50kkörnyékén komplett motor csere lett HF fal repedés miatt, aminek nem is volt előjele 14k $ állítólag az alfa nem is cserél amúgy sem HF tömítést sem, csak komplett motort. Ebben az esetben a felét kellett a tulajnak fizetni. És előkerült még 2-3 eset amikor az olaj hőcserélő fosta el magát vagy hasonlók.

De ezt is úgy vegyük hogy én a világ összes Giulia csoportjába beregisztráltam még Dél-Afrikába is:D

És így nézve a sipákolások 80~90% akku probléma
Kb. 20% TK-ra veri egy kereszteződésben vagy árokban.
És a maradék 0,0… % a horror sztorik, ami nem jó persze, hogy van.

De mondjuk a duster klub nem fog így tudni világ szerte minden szétesett DCi motorról vagy akár a bimmeresek is mennyi 20d gyulladt ki?

De érdekel a véleményetek ezért vagyunk itt;)
Giuntini2023-03-05 20:28:39 // 29652
Ebben igazad van, gondoljunk csak a 159 2,4 hengerfej hibára. Ott előjött a kárörvendő szólás, háromféle 2,4 van, amelyik volt hengerfejes, amelyik lesz, és amelyik jelenleg hengerfejes. Erről a hibáról semmit nem tudtak, hiszen 200 ezer km-nél jöttek elő, az enyém volt az egyik első, addig senki sem tudott erről igazán semmit. Ez is olyan "típushiba" ami használat miatt jött ki nagyrészt, olyan motoroknál, amelyek hideg üzemben terhelve voltak. Az tény volt, hogy az FL előtti hengerfejek gyengébb anyagból készültek. Aztán leszedték a keresztvizet az összes 2.4-ről.
A magyar piac különösen érzékeny az ilyen mendemondákra, hiszen itt mindenki autószakértő. Érdekes, a BMW nem igazán vesztett a nimbuszából a 3 literes dízelek szívósor lapátkáinak beszívása miatt, és a motorkárok miatt.
De szerintem a Giuliánál nem lesz ilyen mendemonda, a Giuliettánál sem igazán érezhető az árakon a Multiair egység problémája.
Piritu - 1.000.0002023-03-05 19:59:05 // 29651
Kétféle "dadogás" van.
Az egyik a MA miatt, a másik a "kissé elöregedett" olaj miatt. A 15ezres ciklus végén szinte előre jelzi a csere szükségességét. Erhard véleménye szerint ez utóbbi az "ára" a Selenia olajnak. Miután áttért másra (most szándékosan nem írom le hogy mire) ez eltűnt.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-05 16:38:18 // 29650
A mai nap margójára. Keményen megdolgoztam ezért:

😄
Shadin2023-03-05 12:29:07 // 29649
Bakancslistán van, előbb utóbb lesz egy, de ez még sajna várat magára :-(
carver2023-03-05 10:17:47 // 29648
nem szoktam renderekkel foglalkozni, de ebben látok fantáziát. Annak ellenére hogy a kerékjáratok fölötti részek nincsenek jól (sőt elöl kaotikusan van) megcsinálva, elölről hátulról nagyon jól mutatja hogy a szűk lámpasorral milyen bitang dizájnt lehetne csinálni.

És a kupé forma meg barmonira kiadja, egy ilyenre spórolnék az biztos. Meg gondolkodnék itthon hogyan tudnám elmagyarázni...
carver2023-03-05 10:11:48 // 29647
ugyanez a helyzet nálam is, cégautó, én is el akartam tenni, hát most figyelek árgus szemekkel. A dadogás nekem egyébként megvolt korábban de elmúlt. Hátha ezzel kipipáltam...
G-MANN🍀2023-03-05 00:17:18 // 29646
Jaaa, hogy ez most van..., elaludtam picit😄
Peti16V2023-03-04 23:09:53 // 29645
Nekem ez cégautó, 5 éves korában lesz cserélve, de az volt a tervem, hogy megveszem és elrakom az igazi autógyártás mementójaként. Ez a MA hiba kicsit kezdi elvenni ettől a kedvem.
Peti16V2023-03-04 23:01:29 // 29644
A már eladott autókra szóló megoldásra gondoltam, mert azok jó vagy rosszhíre alapozza meg majd a jövőbeni modellek eladási sikerét, és eddig egész jól bizonyított a Giulia/Stelvio, de ha ez a hiba ennyire általánossá válik, akkor annak hamar híre megy. Ismerjük, hogy egy olasz típusnak elég egy kicsit hibáznia, és már tele a sajtó a kárörvendő hírekkel…
Lev2023-03-04 22:44:52 // 29643
Kevés dolog nyugtatna meg jobban,mint egy jó villanyautó,azt hiszem itt sokan vagyunk ezzel így:D Sztem csak idő kérdése,hogy ne komplett modult kelljen cserélni,egyre több a nem garis csere,így egyre több a ,,vizsgálható,, modul is.
Piritu - 1.000.0002023-03-04 22:18:40 // 29642
...erről szól a történet. Az átlag nyugati user 3-4 év után autót cserél, addig kibírja. Utána meg legyen a következő tulaj gondja mint sok minden más is.
Piritu - 1.000.0002023-03-04 22:17:15 // 29641
Gyanítom a "megnyugtató megoldás" a villanyautó lesz.
Én inkább abban reménykedem hogy előbb-utóbb lesz megoldás arra hogy ne a komplett modult kelljen cserélni.
Peti16V2023-03-04 22:01:54 // 29640
Az enyém most lesz 2 éves, és 39.000 van benne, tehát kb. egyszerre fog kifutni a gariból a kora és a megtett út miatt.
Peti16V2023-03-04 22:00:00 // 29639
Ha ez a hiba ennyire gyakori ill. elkerülhetetlenül minden egyes autót utolér, akkor az Alfa előállhatna vmi megnyugtató megoldással, mint pl. egy visszahívási akció vagy egy módosított tartósabb verzió. Ellenkező esetben megint betesz az egyébként az utóbbi években emelkedő márkamegítélésnek.
Piritu - 1.000.0002023-03-04 21:51:33 // 29638
Van itt Cartárs akinek szintén nemrég dobta (12valahányezernél), ő a jövő héten viszi cserére :-(
Szerintem lassan bebizonyosodik hogy minden 2.0 tulaj rendszerbe illeszthet egy malacperselyt. Aki hajtja rendesen az 120-130e között, aki kevésbé az 100e felett....

Szóval ha valakinek a gariidőben jön elő az maga a lottóötös :-)
Lev2023-03-04 21:28:46 // 29637
Igen,én is így vagyok vele,nagyon sajnáltam Piritu esetét! Nálam a km még messze,viszont idén már 4 éves lesz
Peti16V2023-03-04 21:17:50 // 29636
Én is remélem! Dadogás nálam nincs, uh remélem nem MA-hiba, bár inkább most jöjjön elő, mint majd 101e-nél, mint Piritunál.
Lev2023-03-04 21:09:59 // 29635
Nálam ezt a jelzést dobja, mindig amikor nyűgje van,legyen az bármi is. Trafó, gyertya, vagy éppen multiair. Valószínűleg mindig az utóbbi miatt jelzett,de ehhez dadogás is társult az esetemben(általában reggeli 1. indításnál.)Hétfőn viszem cserére. Remélem ezzel nem dobtam le egy bombát itt a topicban:)
Peti16V2023-03-04 20:59:32 // 29634
Olvastam és csodálom a türelmedet, én megkergültem volna 😀

Az ablakfűtést nem próbáltam, de a DNA inaktív…
Peti16V2023-03-04 20:55:02 // 29633
Ma kicsit ápoltam a lelkét, lemostam meg kicseréltem a csomagtérfedélen a törött elakadásjelző-tartó műanyagot, és ezután eltűnt a hiba. Megörültem neki, hogy csak pillanatnyi hiszti volt, amit a törődés miatt elengedett, de sajnos azóta megint írja, uh jövő héten megy a szervizbe.
Lev2023-03-04 20:47:16 // 29632
Elvileg igen,bár nekem is ezt írta,mégis működött az ablakfűtés és nem az akksinak volt baja
RomeoOne2023-03-04 20:46:21 // 29631
Most nézem én is hülyén fogalmaztam :D

Nyilván nem azért kell megnézetni, mert én még nem hallottam ilyenről, mert ne mvagyok én mindenttudó, hogy ha nem hallottam róla, akkor olyan nincs is :DDD Úgy értettem, hogy sztem ez elég gyanús, hogy nem egy egyszerű akksi gond
Lev2023-03-04 20:43:12 // 29630
Rosszul is írtam, mert nem az a kérdés,hogy van-e tárolt hiba,hanem az,hogy mi a tárolt hiba.
RomeoOne2023-03-04 20:39:35 // 29629
Én olyanról még nem hallottam, hogy alacsony akkutöltés miatt check engine-t dobna, szóval mindenképp ki kell olvastatni.

2021 márciusi az autó, az akku se lehet sokkal öregebb. Nekem ez kicsit korai, nem számítottam ilyen hamar csekkendzsinre…

Az enyém 2021 július és 5 km-rel azután dobta, hogy kigurultam vele a szalonból. Én is korainak éreztem, de hát ez nem függ ettől, sajnos :)
SD2023-03-04 20:36:13 // 29628
Az akku ha megnyekkent akkor az ablakfűtés sem megy azt is tiltja elvileg.
Lev2023-03-04 20:27:56 // 29627
Az 5. indításnál valószínűleg el fog tűnni,de szerintem mindenképpen nézd meg,hogy van-e tárolt hibád. Az akku ennyi idő után nem hiszem, hogy megadta magát. Az alapjáratod nem ingadozik hidegen?
G-MANN🍀2023-03-04 19:56:43 // 29625
Milyen program lesz holnap? 🙂
RomeoOne2023-03-04 16:36:21 // 29624
Uh, végre! Nagyon jól néz ki. Készülsz már a holnapra, makulátlan legyen az autó? Én is kisuvickoltam 😁
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.