Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-10-09 13:21:22 // 32369
Én most komolyan elgondolkoztam egy chiptuningon, mert a váltó N-ben használhatatalan, talán az eurocompulsion vagy melyiknél olvastam hogy a váltó vezérlőre N-ben is ráírják a D váltási határait és így nem ugrál a gép de nem 1300-on röfögteti a motort.

Ez a D-ben közlekedés városon kívül 7-8 literrel jó de városban 13 litert csináld:D
SD2023-10-09 13:18:35 // 32368
És legalább műértők voltak:)))
SD2023-10-09 13:18:05 // 32367
Nem tudom már kimondta de a tempomat mellett rásimítani a gázra hogy ne lassítson ez tökre működik, és tökről visszafele is:D
RomeoOne2023-10-09 12:38:31 // 32366
Segít valamennyit az index, de nem eleget xDDD
aranytl2023-10-09 12:10:29 // 32365
A kormányra kellene rakni.
Sokszor az irányjelző használata megengedőbbé teszi az FCW-t. Van hogy mozgó akadályok között szlalomozva sem szól közbe. Mesélték.
RomeoOne2023-10-09 09:43:28 // 32364
Én arra jöttem rá, hogy ergonómiai hiányossága van az autónak. Az FCW kikapcsolására kéne egy dedikált gomb középre, nem a menüben kéne elrejteni. Vagyis hát van, az igaz, úgy hívják, hogy RACE, de az olyanokat is kikapcsol, amit nem feltétlenül akarok kikapcsolni :DDD

Amikor pl. a gyökér bent tanyázik a belső sávban miközben viszonylag szellősebben vannak a külsőben, akkor jó lenne egy gyors FCW off gomb. Mert amikor 5 autónyi helyen kell jobbról elmenni mellette, akkor nem segít, hogy az FCW még a fékre is képes rárúgni, mielőtt visszatérek a belsőbe. Idegesen reagál rá, ha egyre gyorsulva közeledek az előttem komótosan haladó felé.
RACE-be meg ehhez nem akarom áttenni, mert forgalomban jobb, ha ott a védőháló, ha megúszik a segge 180-nál.
Kazes☻2023-10-09 09:18:13 // 32363
Egy bizonyos helyen... ez kimaradt. :D
Kazes☻2023-10-09 09:17:23 // 32362
Vasárnap jól megbámulták, egyszerre négyen is! ;)
SD2023-10-09 05:58:37 // 32361
Biztos van benne beképzelés is de csak tegnap legalább 3-4 majom biztos sasolta:D
Ketten gondolták újra a besorolástelém:D index ki, tükór ja bocs index vissza:D:D

Emlékszem erre még a 155-böl ez egy plusz figyelmet igányel mert nem csak kózlekedsz hanem folyamatoasn kontrollálni mell a környezetet, hogy na melyik ökörnek van bizonyításik kényszere:D és mivel rukkol elö:D pedig nekem van:D:D

Ez néha jópofa, néha kicsot fárasztó. A muris az volt mikor egy másik Giuliával egymás mellé érkezve a lámpánál, előttünk két pohos 20+ béjembé, azok kilőnek mi meg csak szépen előkelőén á hagyjad, 60-as táblánál, terelésnél streetfighterkedni:D

Egyszer elléptem azutcánkban a Vasat… mit látok másnap.. ugyan ott ilyen 150-es gumi burnout nyom:D vagy az autó kereskedő, vagy a szereleő hallhatta az esetet, és ott kellett hogy hagyja valami csetresszel a kézjegyét::D neeem szabad állatkodni:))) mindig mantrázom a Giu színháza nekem szól nem a népet kell okítani azok úgy is hülyék, nem
lesznek okosabbak, ami neke okés az rendben, de csak “majdénmegmutat” na ez tilos :D jó ritkán :D nem állandóan :D

Kétszéles: most hogy megint kevés a nyomás a kerekemben érzem ezt a kéne hátra egy kis plusz tartás dolgot:) jól van na.. igazatok lehet:) 2,3-2,4 kórül tóbbször old le a seggmentő relé is:D

Fogyasztás: monnyon le, most lassan sikerült miautózni városban 13L-es átlaggal egy tank benyát úgy hogy nem is vadultam csak ahol lehet:D inkább a város monnyon le!

Töltő: érdekes, mikor megérkezek, rárakom, mindig nagyáramú töltéssel kezdi, és vagy 1-2 órát de lehet többet is tölti, utána hamar átszalad full feltöltöttbe, tehát a Giu alapból 50km alatt nem tölti 100%-ra magát.

Versenytechnika: figyeltem a vizet ha városban tötyögök jóval magasabbra ereszti minthe nyomom neki.. ha nyomom megvan 90fok körül ha lötyögök fentebb ereszti.

Fék: a szűkölő kutyahangot 1 napra sikerült eltüntetni egy csapatós kórrel, örömmel konstatáltam hogy alfás közlekedés mellett kiszállhat a fékpor mert nem karistol..
1-nap család cipelés után, visszajött:D most nem tudom két naponta féket mossak, vagy két naponta el kell menni csapatni:D az drága lesz:D vagy kell vegyek valami magasnyomású fufukát féket kifújni és ez lesz a rutin hogy hazaérve féktisztítás:D nemá:D
Vagy csak szar a gyári betét:/ fogni fog… de ez a hang..

Minekírokennyit:D
aranytl2023-10-08 23:10:57 // 32360
Igazad lehet. Nem a tekinteteket figyelem, hanem az utat :)
Egyszer volt alkalmam tekinteteket látni a monacoi dugóban, még fotóztak is.
Jobb is hogy csúcsforgalom volt, mert ott rossz szemmel nézik a randalírozást. Kipörgő kerék, netán megcsúszó far és ugrik a kocsi pár napra.
RomeoOne2023-10-08 21:45:47 // 32359
Nekem az a benyomásom, hogy az enyémet nem nagyon veszik észre.

Ezt nem hiszem, az az arany (vagy te minek hívod? az olaszt direktben fordítva okkersárgát jelent :D ) is nagyon feltűnő szín, meg eleve a hangos is a Q, inkább csak nem erre van ráállva a szemed, hogy téged néznek-e :D
Mondjuk egy piros féknyereggel biztos még jobban vonzaná a tekintetet. Sztem az enyémben sem csak a zöldet veszik észre. Bár az is elég feltűnő magában, de az, hogy a kerékben ott van elöl és hátul is 1-1 nagy piros tömb, az még jobban vonzza a tekintetet.
RomeoOne2023-10-08 21:21:56 // 32358
Uhh, az szar lett volna. Egyik csoportban láttam, új M3/M4 (G80/G82), már nem emlékszem pontosan, de ugyanez a Verde Montreal szín, mint az enyém (vagy Isle of Man green, ahogy a lopás után elnevezték a bajorok xd)
A srác vagy egy évet várt a rendelt új autójára. Még nem volt benne 1000 km, egy ilyen vaksi öregasszony nem adta meg az elsőbbséget, és oldalról telibeverte az első ajtó előtt az A oszlopnál. Ránézésre nem is volt annyira rossz, de a biztosító egyből TK-ra vette. 1 évet várt a kocsira, aztán egy balf.sz miatt gyorsan vége is lett.

Meg is találtam egy képet róla:
aranytl2023-10-08 18:02:48 // 32357
A csudába, az első mondatnál azt hittem Neked mentek.
Nekem az a benyomásom, hogy az enyémet nem nagyon veszik észre.
Egy meleg helyzet volt Bátonyterenyén. Körforgalom épül, lámpás terelés. Állok a sorban másodikként, balra egy utca. Érkezik egy néni a 30 éves puntoval, mossa a szerintem tiszta szélvédőt. Gondoltam ez vaksi. Vált a lámpa indulunk. Erre a nyanya gázt ad és fordul balra, mintha ott sem lennék. Ez tényleg vaksi bazdmeg. Nyomom a dudát és közben kilövök amennyire lehet, mert ez telibever. Megúsztam.
farki2023-10-07 23:34:17 // 32356
Abszurdisztánban csak az ovisok nem váltók…
denil12023-10-07 22:56:03 // 32355
Ez noi hasonlat egeszen jo:)
Valoban en is tapasztalom,h rendszeresen nezik az autot, akar a szembejovo akar aki mellettem all meg a lampanal vagy siman a gyalogos a jardan. Mondjuk az en egom ilyenkor furdik a boldogsagban, szoval nezzek nyugodtan :D

Egyebkent engem is amulatba ejt az auto sziluettje mai napig. Cseppnyi megszokottsag sincs bennem a vonalait illetoen.

Es a supersprint minden egyes beinditaskor es gazfroccsre gyonyoru hangot ad. Aldom az eszem,h megvettem.
RomeoOne2023-10-07 21:08:23 // 32354
Attól félek, hogy ma szépséges Júliám tekintetet vonzó kinézete balesetet okozott Gödöllőn :/

Álltam elsőként a piros lámpánál a Dózsa György úton, vártam a zöldre váltást, amikor csattanást hallottam oldalról. Odanézek, akkor látom, hogy a szemből jövőknél, akiket engedett a lámpa, megállt a sor, de a kb. velem egy vonalban lévő ezt későn vehette észre és belerongyolt az előtte lévőbe. Amikor odanéztem, az utolérő autóban ülő kb. 50es fazon már az arcát fogta. (Inkább ilyen "de barom vagyok" arcfogásnak nézett ki, nem olyannak, mint ha a kormányt fejelte volna le). Nagy tragédia nem történt, max 15 km/h lehetett a sebesség különbség, de arra pont elég volt, hogy az autó tulajok hétvégéjét elrontsa.

Azon morfondíroztam, hogy hogy nézhette ezt be, és akkor esett le, hogy emberünk valószínűleg azért nem nézett előre, mert épp oldalra bámulva a Júliát vizslatta... Erre nincs bizonyítékom, mert nem oda néztem előtte, de gyakori tapasztalatom, hogy a szembejövők gyakran fordítják a fejüket a kocsi után... vagy legalábbis felé, amíg el nem haladnak mellettem, utána visszapillantó. Szóval nem biztos, hogy tényleg mi voltunk az elbambulás oka, de azért erős a gyanúm.

Sokrétű ez az autó, milliónyi tapasztalatot ad. Pl. átélhetem nemváltó műtét nélkül is, hogy milyen jó egy jó nőnek, aki után folyton megfordulnak a férfiak :DDD

Szóval SD, denil1, ezzel tudok hozzájárulni a lentebb kezdett, "bámulják az autót" sztorikhoz :'D
zgi5212023-10-06 19:00:28 // 32353
1 hetnel?
en tenyleg nem ertem mit nyertek ezzel..
mindegy is, sztem sikerult ezt tuldemzionalni😀
Piritu - 1.000.0002023-10-06 13:46:40 // 32352
Holnap kiderül :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-06 11:27:05 // 32351
Az a kábelkivezetés 5 perc volt, és nyitva hagyom a fedelet, kit zavar? Kinek mi kényelmesebb :-) Mondjuk én napközben szoktam feltölteni, aztán nem lógatom rajta.
RomeoOne2023-10-06 10:12:30 // 32350
Én is felteszem a töltőre, ha egy hétnél többet áll vagy ha egy hétvégén csak nagyon keveset megyek vele. de én nem kínlódok csomagtér nyitogatással, az akku takaró filc leszedésével vagy valami kábelkivezetéssel. Motortérből töltöm. A motorháztetőt is kényelmesen le lehet egy kattanásig csukni.
A csomagtartót viszont: a) tátva kell tartani; b) valami nehezet rá kell tenni a csomagtér ajtóra, hogy lennt tartsa; c) oda kell csukni a kábelt, ami azt is nyomja, me a kédert is.
RomeoOne2023-10-06 10:08:57 // 32349
Zámbó Tibinek, a Zámbó fóliás fazonnak előbb volt Giulia Q-ja és utána vette a Spidert :D
RomeoOne2023-10-06 10:07:12 // 32348
Ez jó hír, ezek szerint nem csak a gyorshajtásra utaznak. Sőt, abból még egy nagyobb mértékű is az ingerküszöb alatt maradhat, ha nem állatkodsz mellé. Én az M6-oson 2x húztam el rendőrautók mellett 160-al. Én is siettem és nem értem rá beállni mögéjük 130-cal. Úgy voltam vele, hogy szedjenek ki, ha akarnak.

Ott vonatozott mögöttük vagy 10 autó, szépen beállva 130-ra, én meg 160-al el az összes mellett az alig feltűnő és nagyon halk zölddel :DDD

Néztem a visszapillantót, de nem kapcsolták fel a villogót, mondom akkor erről ennyit :D Még aznap visszafelé ugyanúgy összetalálkoztam egy rendőrfurgonnal. Akor már nem siettem annyira, de mondom, 1 mérés nem mérés. Teszteljük le megint. 160-al uzsgyi, de a reakció ugyanúgy elmaradt :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-06 09:26:12 // 32347
Nekem van a ctek gyorscsatlakozón visszajelző. Egyértelmű, hogy fullra töltés után akár álltában nagyon hamar a narancs led villan fel, aztán a piros. Lehet hagyni is békén, aztán bír amit bír. Nyilván megtervezték, hogy azt a három évet többnyire kihúzzák a lehető legolcsóbb gyárilag beépíthető akksival.
A Giuliettából tavaly vettem ki a 2011-es akksit. Az első tulajnak nyári autó volt, valószínűnek tartom, hogy télen töltőn volt. Nálam havonta, kéthavonta kapott egy töltést. Nem sokba kerül, nem egy nagy macera, szerintem ennyit megér. 11 évesen úgy köszönt el a gyári akksi a pirosban, hogy nem maradt ott az autó. Picit furán indult, ennyi volt a tünet. Én meg tudtam miért, mentem akksit venni.
Nekem ennyit megér, hogy kisebb eséllyel maradok ott egy kiránduláson az apartman előtt váratlanul meghalt akksival. Oké, nálam nem problémás nyitott csomagtartóval otthagyni egy napig is az autót töltőn. Megyek is a Giulia már megint pirosan villog, "kő tőteni" XD
Zselé2023-10-06 09:15:18 // 32346
Nem is a legtöbbje, szerintem mindneki... Van, akinek előbb volt Giulia, mint Spider?
SD2023-10-06 07:01:57 // 32345
Giulia lámpa szetszedés:
https://www.youtube.com/watch?v=u4sn7KpYr0s

Javíthatónak tűnik ha túllépünk a burkolat szétfeszegetésén:D
SD2023-10-06 07:00:37 // 32344
Ahham akkor lemaradtam:D
Piritu - 1.000.0002023-10-06 06:42:00 // 32343
Forditva, A Spider mellé vett a legtöbb Giuliát :-)
SD2023-10-06 06:34:42 // 32342
Nekem is azt mondta Pappas hogy hónapok óta állta az autó, és pöcc röff indult, ez egy jó kezdet, utána elég intenzíven használtam, akkor vettem a töltőt mikor mondtam magamnak hogy mostmár kevesebb városban rohangálás kéne az autónak, hagyjuk itthon:)

Ez olyan dolog hogy ártani nem használ, azt sem mondták hogy ne tegyem sebességbe míg nem vette le az "automata szivatót" .. meg hogy Dinamic-ban használjam.

De így adja magát, ha olyan helyen parkolna, hogy nincs kábel, vagy fogyasztási rekordokat akarnék dönteni biztos nem nyomkodnám a start-stop gombot se ki.

Mivel a régebbi giuliák hibajelzéseinek 80% az akkuval függ össze, vettem egyet.
Nem tudom hogy használják az emberek vagy mit tesznek vele, egy biztos én így:D
SD2023-10-06 06:28:11 // 32341
Hogy Giulia mellé Spider-t kell venni másodiknak?:)) Már többeteknél látom:)
A fűnyíró traktoron még gondolkozom:D
zgi5212023-10-05 22:20:46 // 32340
ott a pont!👍😀
zgi5212023-10-05 22:19:37 // 32339
nekem egyetlen egyszer jelzett az auto inditaskor hogy gyenge az akksi.. mikor elhoztam a a szalonbol masnap reggel.
akkor feltettem toltore , azota ok,

egyebkent szo nelkul csereltek volna mikor telefonon megemlitettem.
(Pappas)
Piritu - 1.000.0002023-10-05 22:18:40 // 32338
A Spidert igen, mert nincs napi használatban, Júlia minden nap megy azt nem.
Ja meg a fűnyíró traktort is szoktam, az is ritkán megy :-)
Piritu - 1.000.0002023-10-05 22:16:38 // 32337
Egyszer érdemes lenne megmérni hogy mennyi a "nyugalmi" áramfelvétele a kocsinak. A múltkor mértem a Doblo-t, ott 60-80 mA-t mértem.
zgi5212023-10-05 22:13:46 // 32336
Te csepptoltogetsz???
Liquid2023-10-05 22:10:55 // 32335
Egy régebbi autóban ami leállítva nem csekkolja a környezetét 0-24-ben ott igen, de egy modern gépnél ez már korántsem ennyire egyértelmű. Az jogos, hogy ha jó az aksi akkor jobban bírja, ha meg töltögetni kell hetente, akkor az csereérett, ezért írtam azt hogy ki lehet tolni a cserét. Nekem már 1 éve ilyen. Hamarosan venni fogok új aksit.
Piritu - 1.000.0002023-10-05 22:10:43 // 32334
"Sehol nem latom a user manualban, hogy helo lszi csepptoltogess.😀"
Az sincs benne hogy a váltóban olajat kéne cserélni, pedig a váltó gyártója előírja :-(
zgi5212023-10-05 22:04:19 // 32333
nem rendelem magam az auto ala bocs.
nem reszketek ezen mennyit bir az akksi.
sztem ki van talalva, okos olasz mernokok
megterveztek.
a valtot sem akarom felulbiralni, ugy jo ahogy van😀
zgi5212023-10-05 22:00:16 // 32332
sztem egy akksi 3 honapot is kibir. ha nem , ott mas a bibi es hiaba csepptoltogeted..
SD2023-10-05 21:56:14 // 32331
Nekem van egy olyan elméletem hogy a kevésbé extrázott Giuliák, kevésbé villany falánk népség. Nagyhifi, kis elektromotorok. A dízelnél még a gyújtás szelepvezérlés sem fogyaszt.
És igen a hosszú utak. Ott a pont, mindig rendesen felcseptöltöd az autót menetközben.


A Giu fedélzeti rendszere érzékeny a megkotlott akku-ra. Igazából ez szerintem a motiváció. Város alacsony fordulat, pár km, netán start-stop, na ez meg nem jó.

75W-ot eszik a töltő ha tölt, utána ilyen 2-4W a csepegtetés.

Énsem töltöttem soha ilyenekkel autókat.
A ferrarik par nap alat szárazra szívják az akksit.
Had csepegjen lehet ha nem kell töltsön a dinamó kobban harap a gép:D
Liquid2023-10-05 21:50:38 // 32330
Nem buzerálás, de ha otthagyod 2-3 hétre (sajnos mióta home-officozok, simán előfordul, hogy hetekig nem mozog, mert a kisautót nyúzzuk) és nem új az aksi akkor megeszi, minél öregebb annál nagyon valószínűséggel, ennyi :)
Amúgy ezzel az aksi cserét lehet kitolni, meg néha azért nem árt neki egy töltés.
zgi5212023-10-05 21:47:08 // 32329
volt olasz autom, amiben 3 ev utan megpukkant a gyari akksi. Marreli volt , csere es erre nincs gari.
volt nemet gep is, gyari akksi 9 evet birt (opel, nemtom mi volt a beszallito)

Giulia asszem a gyari most Varta.. de kb. nem erdekel.
Sehol nem latom a user manualban, hogy helo lszi csepptoltogess.😀
zgi5212023-10-05 21:34:04 // 32328
sztem nem szerencse kerdese. ahogy irtam ritkan hasznalom az autot, de teny h akkor hosszabb tavon. mivel dizel ezert kizart a par km es hasznalat, min. 60-100 km.

de soha egyik automat sem buzeraltam csepptoltogetessel. ez vicc sztem ha vki ezen rugozik.

4 auto van a csaladi flottaban, igazan vegyes hasznalatban
az akksi sosem volt problema.

ha lehal venni kell ujat, pont. de h folyton ezt buzeraljam?
nekem erre nincs idom, energiam😀
Liquid2023-10-05 21:19:45 // 32327
Akkor te nagyon szerencsés vagy :) Mármint azért mert a gyári aksi még fickós, persze attól is függ mennyit használod az autót. Ha naponta akkor nincs gond. Olyankor az enyém is rendben van, de ha otthagyom a garázsban, akkor 1 hét után már csak 12.1-12.3 van az aksiban.
zgi5212023-10-05 21:04:44 // 32326
ne dôlj be ennek, en ritkan hasznalom az autot, meg a gyari 2017 es akksi van benne.
nem b@szakszom vele, nulla problem.
Liquid2023-10-05 20:44:08 // 32325
+1 CTEK MXS 5, a motortérbe vagy hátra beépíted a csatlakozót és boldogság, öröm, kövérség :)
SD2023-10-05 20:18:52 // 32324

A kiskábel össze van kötve a fixel így nem vergődik ott mint hal a szatyorban:)
A gyorskötöző kitámasztja a fejét, a rongy miatt meg nem indulok el kábellel félálomban:D
Lehe kicsit elnyomja a csomitetőt hmm:) Rugalmas kibírja:) Vagy ferde és ezért fér be:D

15.000km
Elvittem ma egy körre a XII kerületben hegyen egy subaru-s kollégám, demózni a Giuliát neki:))) Ő is oltogatott, hogy meg kell venni ne fogom megbánni, nézegettünk is egyet:)
Ma meg is értette mit is ajnározunk, meg mindenki más aki már ült ilyenben.

"de jó hogy vannak még ilyen autók" és óriási mosoly:)))
- Körforgó, pont jókor vetted el:D
- Hegynek fel, hő ez meg sem érzi:)))
- Mennyire jó ez az ülés ez így kész tökéletes!
- Fapad? Nem érződik olcsónak, teljesen ok minden!
- Mennyire finoman rugózik!
- Milyen agilis a kormány:)))
- Pont elég a hangja:)
- És hátul bent a 3 römer:D

És gyorsan nem is mentünk csak játékosra vettem:D
SD2023-10-05 19:48:51 // 32323
C-tek nekem is, rá va téve fixen a kis kiegészítő kábel a csatival és azt úgy hajtom vissza hogy ne csapkolódjon össze vissza.

A C-tek kábelére simán rázárom a csomagtartót, egy aldi-s mikroszálas törlőkendőt félbehajtok a drótra, hogy ne pusztítsa el a kéder, nem szorul be túlzottan, pont ok.

Kimegyek lefotózom úgy is be kell állnom:)
denil12023-10-05 16:52:58 // 32322
A soroksárin mentünk, és amúgy is szar a munkájuk, most ha lehagyom őket, akkor meg még a napjuk is szar lesz :D

Amúgy halmoztam a büntit, gyorshajtás és buszsáv. Az a helyzet,h tényleg siettem de persze ez nem mentség.

Totál pozitív lett a vége amúgy. Kiszáltam és már mondtam,h mindent elismerek csak írják gyorsan a papírt és hadd menjek, mert rohadtul el vagyok késve.
20 percig töltötték a papírokat, azt hittem hülyét kapok tőlük. Már azon járt a fejem,h odamegyek hozzájuk és beszólok az ablakon,h segítsek kitölteni a papírokat drágáim?

Aztán a sunnyogás miatt is voltak elég sötét gondolataim, a fejemben már olyan 100k körül járt összeg, szóval úgy voltam vele,h ha kiszállnak akkor elmondom nekik,h befizetem a csekken az összeget de szívesebben fizetném a számlájukra,h vegyenek abból gerincet :D

Már rendesen felspanoltam magam, mondom ha már elkéstem legalább legyen egy jó balhé, erre kiszállnak és a következő hangzik el:

- Mivel maga normális volt, elengedjük a buszsáv dolgot és csak a gyorshajtásért kap egy büntit.

Köpni nyelni nem tudtam, annyira megleptek. Megköszöntem nekik és normálisan elismeretm a hibámat.

Azt mondták,h látták,h gyorsan megyek (94km/h) de nem akartak megállítani mert azokra mennek akik bőven 100-150 körül mennek de mivel bementem a buszsávba, így már "érdekes lettem" nekik :))

Szóval sum-sum, teljesen pozitívan csalódtam.
39k-val megúsztam.
WarbiRunner (Gyuri)2023-10-05 16:41:49 // 32321
A Ctek MXS 5.0 teljesen jó hozzá. Kapható hosszabbító kábel is, gumidugóval, vagy beépíthető csatlakozó panel. Nyilván faragni kell, ha semmit nem akarsz nyitvahagyni töltéskor.
PL így.
Nálam az akksiról a csomagtérbe van vezetve a GIulián egy visszajelzős gyorscsatlakozó, a Giuliettán pedig közvetlenül az akksin van. Így egyiknél sem kell csipeszelni.
TtK2023-10-05 16:32:38 // 32320
Régebben többen is írtátok, hogy csepptöltitek az autót. Én is elgondolkoztam ezen tekintve a connected servicest, nehogy leszívja az aksit (nemsoká elutazom pl. két hétre). A kérdés, hogy milyen töltőt használtok és hogy csatlakoztatjátok. Úgy szeretném, hogy ne legyen nyitva a csomitartó, vagy a motorháztető.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.