Sziasztok!
Voltam fényezőnél, első lökhárítót csinálta. Azóta az ablakmosó csöpög, szvsz a lámpamosó csatlakozásnál, mert a lökös alatt van tócsa. Ha csak vmi csatlakozást nem rakott vissza jól, mennyi meló levenni és megigazítani? Remélem, a mosókat nem kell cserélni...
vmisi12023-06-24 18:27:53 // 31319
SD2023-06-24 09:30:18 // 31318
Én egyszer jártam kondiban, de ott tömött bajszú zömök pasikat láttam csak:D
Lehet változott ez?:D
Lehet változott ez?:D
SD2023-06-24 09:27:39 // 31317
Szép kompozíció:)
Florida?:D
Florida?:D
SD2023-06-24 09:26:07 // 31316
Amúgy elég jól nézett ki:)))
De most kivételesen elkerültem a körforgalmat:D
Nem akartam egyenként szedegetni belőle a kavicsokat:D
De most kivételesen elkerültem a körforgalmat:D
Nem akartam egyenként szedegetni belőle a kavicsokat:D
Kócosw2023-06-24 09:12:49 // 31315
ez is egy modja az ültetésnek 😁
SD2023-06-24 08:47:18 // 31314
zgi5212023-06-24 08:24:17 // 31313
Kelet-Pest tudja..
Gondolhatod, h nem ő fabrikál!😀👊🏼
Gondolhatod, h nem ő fabrikál!😀👊🏼
RomeoOne2023-06-24 07:13:57 // 31312
Nekem sikerült reprodukálni. De csak a Corsa optimális paramétertartományától messze.
RomeoOne2023-06-24 07:12:21 // 31311
Persze, beszéltük is ezt. Igazából 1 alkalmat leszámítva engem sem vegzáltak. Nem olyan rég még kozmetikáztam az első rendszámot, hogy tökéletes helyre kerüljön, mikor leszedtem, akkor vettem észre, hogy nincs ragasztóm. Aztán hetekig úgy jártam vele újra, nem siettem el a beszerzést.
De bármikor jöhet egy olyan rendőr, aki nem jófej és annak hiába integet meg kacsintgat az ember. Találkoztam én is olyan rosszindulatúakkal, hogy azoknak nem lehetett semmit megmagyarázni. Ráadásul az én esetemben nem csak bírság, hanem feljelentés is van, ha í]y megállítanak, aztán hiányzik ez a fenének....
De bármikor jöhet egy olyan rendőr, aki nem jófej és annak hiába integet meg kacsintgat az ember. Találkoztam én is olyan rosszindulatúakkal, hogy azoknak nem lehetett semmit megmagyarázni. Ráadásul az én esetemben nem csak bírság, hanem feljelentés is van, ha í]y megállítanak, aztán hiányzik ez a fenének....
carver2023-06-23 20:31:47 // 31310
nagyon valószínű hogy így van, már a brake - ja nem - throttle-by-wire sem engedi hirtelen leejteni a fordulatot, de ha netán mégis történne valami akkor azonnal közbelép az ESP...
Max talán a QV-nál race módban lehetne ezt reprodukálni
Max talán a QV-nál race módban lehetne ezt reprodukálni
RomeoOne2023-06-23 20:14:55 // 31309
Na de kérem, mi ez a toxikus maszkulinitás? Megmondani egy nőnek, hogy mit vehet fel? Nem túl haladó gondolat😂😂
Szóval az olajos szakik láttak vègre olyat, amit eddig csak a mühely falàn a naptáron? 🤣🤣
Én azt mondom, hogy inkább élek veszélyesen és nem szólok bele a hölgyek öltózködésébe... De gondolj bele, nekem mit kell átélnem itt a konditeremben. Itt a lányok nagyon is meg akarják mutatni, hogy miért dolgoznak olyan keményen és itt nem átlagos-jó nők vannak, hanem modell kategória... Néha azt fontolgatom, hogy szemkötőt teszek fel, mint a lovaknak, hogy tudjak koncentrálni az edzésre.
Bár lett most egy biotikus szemkötőm, mert csajszim is elkezdett lejárni velem és jobban monitorozza a szemmozgásom, mint egy éberségfigyelő a kocsiban 😅 Úgyhogy adieu fitnesz modell meg kertész lányok😂
Szóval az olajos szakik láttak vègre olyat, amit eddig csak a mühely falàn a naptáron? 🤣🤣
Én azt mondom, hogy inkább élek veszélyesen és nem szólok bele a hölgyek öltózködésébe... De gondolj bele, nekem mit kell átélnem itt a konditeremben. Itt a lányok nagyon is meg akarják mutatni, hogy miért dolgoznak olyan keményen és itt nem átlagos-jó nők vannak, hanem modell kategória... Néha azt fontolgatom, hogy szemkötőt teszek fel, mint a lovaknak, hogy tudjak koncentrálni az edzésre.
Bár lett most egy biotikus szemkötőm, mert csajszim is elkezdett lejárni velem és jobban monitorozza a szemmozgásom, mint egy éberségfigyelő a kocsiban 😅 Úgyhogy adieu fitnesz modell meg kertész lányok😂
G-MANN🍀2023-06-23 20:04:35 // 31308
Szerintem is méltatlan, hogy izgulni kelljen miatta, ezért elengedtem, már nem izgulok. Összenézünk, bólintunk, fél szavakból is értjük egymást, ugyan arra gondolunk, majd udvariasan elköszönünk gondolatban. Egyre ritkábban igényli bárki. Köszönet érte. Így maradt a ritka adrenalin, de álom orr. B esetre megvan a B rendszám. Amerre én járok, szerencsére nincs most rá igény. 😉
SD2023-06-23 19:19:34 // 31307
őőő a hely nem volt tú lromantikus, pár olajos fószerrel néztünk egymásra tanácstalanul hogy a hölgy mégis mire gondolt:D
Szeritnem ő a GLS-t választja legközelebb:D De csak ha felvett volna egy szoknyát legalább, akár ugyan erre a gatyára:D
Félelmetes világban élünk:D
Szeritnem ő a GLS-t választja legközelebb:D De csak ha felvett volna egy szoknyát legalább, akár ugyan erre a gatyára:D
Félelmetes világban élünk:D
RomeoOne2023-06-23 17:01:40 // 31306
Ha ennyire felizgatott a hölgy, akkor jobban jártál volna, ha elvonulsz a mellékhelyiségbe, ahelyett, hogy 3 órán át kocsikázol :DDD
SD2023-06-23 16:37:17 // 31305
Flood ma estére nem dugtam rá a töltőre a Giu-t mert azt mondják retek idő lesz:) Majd holnap:)
SD2023-06-23 16:36:18 // 31304
jelenetm. kipufogó túl halk, ha motor működik:D a hűtő ventillátort életében először hallottam működni:D mennyi sok szar út van Budapesten és mennyi AMG merci:D
Avagy mennyi xar amg és menny út:D
Avagy mennyi xar amg és menny út:D
SD2023-06-23 16:30:40 // 31303
Vááá smucig módon nem rendeltem házhoz az egy db. 550ft patentot:D:D:D
Aztán a fiat alkatrészeknél egy igen jó adottságokkal megáldott Mito girl állt előttem a sorban, azonnal jelentkezzen:D Felnőtt nő nyilvános helyen ilyen nacit nem, vehet fel!!!:D
A nyugalom megzavarására alkalmas idomokkal:D
Szóval innen már röpke 3 óra alatt kétszer körbe kocsikáztam Budapestet elköltöttem szerintem olyan 15ezret benzinre:D de megspóroltam a GLS-t 1000-ért :D :D
De megvan a lökös patent, nem néztem meg ha hazáig nem esett akkor újra 100% a gép:D
Aztán a fiat alkatrészeknél egy igen jó adottságokkal megáldott Mito girl állt előttem a sorban, azonnal jelentkezzen:D Felnőtt nő nyilvános helyen ilyen nacit nem, vehet fel!!!:D
A nyugalom megzavarására alkalmas idomokkal:D
Szóval innen már röpke 3 óra alatt kétszer körbe kocsikáztam Budapestet elköltöttem szerintem olyan 15ezret benzinre:D de megspóroltam a GLS-t 1000-ért :D :D
De megvan a lökös patent, nem néztem meg ha hazáig nem esett akkor újra 100% a gép:D
RomeoOne2023-06-23 14:56:34 // 31302
Pár hónapig nyomtam én is így, de aztán meguntam, hogy folyton azt kelljen lesni, hogy van-e valahol rendőr, milyen menekülőutak vannak, mit kamuzzak stb. Méltatlannak éreztem, hogy egy ilyen top kocsival úgy kell izgulnom, mint ha valami forgalmi nélküli bontószökevénnyel járkálnék. A "B" rendszámmal viszont majdnem teljesen elégedett vagyok. Ennél csak a kis formátumú hosszú rendszám lenne jobb, ami pl. az olaszoknál van EU-s verzióban is, nálunk viszont csak EU előtt volt. Érthetetlen, hogy miért...
G-MANN🍀2023-06-23 14:35:19 // 31301
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-23 13:54:18 // 31300
Szerintem a Giulia (2.0) motorfékje kevés, az esp-je sok ahhoz, hogy ez megtörténjen.
RomeoOne2023-06-23 11:39:54 // 31299
Lebeszélitek ti is a meccset, tiétek lett volna a bemelegítő bunyó a Musk - Zuckerberg viadal előtt :DDD
SD2023-06-23 10:36:31 // 31298
Bevallom megfordult a fejemben hogy a következő kanyarban lepadkázta a gépet vagy mit művelhetett, de most megállok aztán meg nekem esik a saját hülyesége miatt?:D
carver2023-06-23 09:59:37 // 31297
A pontosítás kedvéért, finom gázelvétel valóban nem kell hogy pördülést okozzon, durva gázelvétel már vezethez ehhez. Távolról és közelről sem vagyok tapasztalt driftelő, beszéljen az aki érti is:
how to start drifting
bár a kettő között szoros az összefüggés de nem elsősorban az számít hogy első- vagy hátsókerékhajtásról beszlünk hanem hogy alul- vagy túlkormányozott helyzetben vagyunk és a kettő nem automatikusan jár együtt. Nekem is ment már el a Giulia eleje, pl amikor elkezd szemerkélni az eső és a nyálkás porhoz hozzáadunk még egy fehér aszfaltot akkor dupla elővigyázatosság dukál.
Ha az eleje ment el:
"Because the front tires' contact patches are overwhelmed when they plow, carefully letting off the gas or brake, while simultaneously unwinding the wheel, will shift the vehicle's weight back aft and more center, and relieve them of some burden" A kérdés ugye ahogy ő is írja, hogy maradt-e erre elég hely az úton. A bátrabbak ilyenkor próbákozhatnak drifttel...
Ha a háta csúszott meg:
Aggressively lifting off the throttle or stabbing the brake pedal will upset the car's weight balance too much, almost always resulting in a complete loss of control.
how to start drifting
bár a kettő között szoros az összefüggés de nem elsősorban az számít hogy első- vagy hátsókerékhajtásról beszlünk hanem hogy alul- vagy túlkormányozott helyzetben vagyunk és a kettő nem automatikusan jár együtt. Nekem is ment már el a Giulia eleje, pl amikor elkezd szemerkélni az eső és a nyálkás porhoz hozzáadunk még egy fehér aszfaltot akkor dupla elővigyázatosság dukál.
Ha az eleje ment el:
"Because the front tires' contact patches are overwhelmed when they plow, carefully letting off the gas or brake, while simultaneously unwinding the wheel, will shift the vehicle's weight back aft and more center, and relieve them of some burden" A kérdés ugye ahogy ő is írja, hogy maradt-e erre elég hely az úton. A bátrabbak ilyenkor próbákozhatnak drifttel...
Ha a háta csúszott meg:
Aggressively lifting off the throttle or stabbing the brake pedal will upset the car's weight balance too much, almost always resulting in a complete loss of control.
RomeoOne2023-06-23 09:15:13 // 31296
És nem álltál meg? Elbeszélgethettetek volna a hátsó kerekes platformon szerzett tapasztalataitokról :D
SD2023-06-23 09:07:05 // 31295
Júj de kellemetlen, 6-os úton jött a terelés mögöttem egy BMW hogy most akkor majd letol:P
A módban gyorsítottam épp 50-ről tempomattal:D Átkerült D-be a kapcsoló végül is nehogy már útban legyek neki:))
Akkor meg nem ért útól...
De olyan mérges lett hogy én aztán a feltorlódott forgalomban visszalassítottam, nyilván hogy elkezdett cikázni..
Erre két lámpával később látom ott áll villogóbal a leállósávban és integet nekem hogy álljak meg??? Mondom barátkoznál?:D
A módban gyorsítottam épp 50-ről tempomattal:D Átkerült D-be a kapcsoló végül is nehogy már útban legyek neki:))
Akkor meg nem ért útól...
De olyan mérges lett hogy én aztán a feltorlódott forgalomban visszalassítottam, nyilván hogy elkezdett cikázni..
Erre két lámpával később látom ott áll villogóbal a leállósávban és integet nekem hogy álljak meg??? Mondom barátkoznál?:D
RomeoOne2023-06-23 08:51:13 // 31294
Várkonyi Gábor is ismeri az életérzést :) És tudja hogy kell felrakni egy első rendszámot egy Alfára!
SD2023-06-22 15:08:32 // 31293
Szóval te a szőröstökű júliára vágysz, vannak olyan országok ahol ez elérhető :D
Hát ez meg ilyen borotvált európai :P
Hát ez meg ilyen borotvált európai :P
RomeoOne2023-06-22 14:07:17 // 31292
A semminél egy hajszállal többet, de nem ütöd a fejed a kormányba, mikor lelépsz a gázról.
Pedig azt hittem majd nekem is lesz ilyen élményem :)
Pedig azt hittem majd nekem is lesz ilyen élményem :)
SD2023-06-22 13:43:37 // 31291
Nem tudom a Q milyen motorféket produkál a 2.0 szinte semmit.
RomeoOne2023-06-22 13:29:39 // 31290
Igen, de ilyen súlypont áttevődés ugyanúgy van a hátsó kerék hajtásnál, annak is könnyül a hátulja, ha nem tol. Plusz, mivel az hajtott kerék és nem szabadonfutó, ez még egy fékező erővel is párosul, ami tovább csökkenti az oldalirányú stabilitást. A Q-nál még ott a TV diffi is, ami gázelvételre kimondottan fékezi az ívbelső kereket.
De mondom, ideális körülmények között nem lesz gázelvételes keresztbeállás. A Corsa tapadni fog.
De mondom, ideális körülmények között nem lesz gázelvételes keresztbeállás. A Corsa tapadni fog.
SD2023-06-22 13:19:48 // 31289
vagy karácsony? szóval mostanában..
denil12023-06-22 13:12:15 // 31287
Mondjuk azt nézem,h Unixnál a brembo fékbetétek előre 80k. Nem semmi.
denil12023-06-22 13:08:28 // 31286
A 3000km jó régen lehetett, mert 3 hónapja egy normál időszakos szervízre 170k-s ajánlatot adtam nekik. Ugyanezt a Fiat Szabó Érd megcsinálta 100k-ból.
Ugyanígy a Szabósok adták a 94k-s fékbetétcserét is. Alapvetően meg vagyok velük elégedve, éveken át odavittem a Bravot, sosem volt velük bajom, csak most ez az árajánlat kissé fáj, tekintve a munka mennyiségét.
Ugyanígy a Szabósok adták a 94k-s fékbetétcserét is. Alapvetően meg vagyok velük elégedve, éveken át odavittem a Bravot, sosem volt velük bajom, csak most ez az árajánlat kissé fáj, tekintve a munka mennyiségét.
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-22 12:25:37 // 31285
Szerintem is inkább elsőkerekeseknél jellemző, hogy a hátulját gázelvétellel utána lehet lendíteni. Azért van így, mert általában az első tapadás attól megy el, hogy az első kerék kipörög, a súlypont hátra van tolódva, ami még elveszi elöl a tapadást. Gázelvételre visszatapad az eleje, elkönnyül a hátulja, így a kormányzott kerék irányában elindul az eleje, és lendül a fara. A nagyon orrnehéz autók sem csinálják ezt jól.
Hátsókerekessel sok előéletem nincs, a Giulia nem nagyon mozgatja a farát gázelvételre.
Ezen meg szoktam agyalni, hogy amikor feelingből autózok, honnan tudom, hogy mennyivel kanyarodjak? :-) Nyilván senki nem a mérőórát figyeli, hogy ez 60-as kanyar, ez 80-as. Valahogy az ember ráérez. Gondolatban előtte mindig óvatos vagyok, aztán amikor oda kerül a sor, megyek mint egy eszeveszett hülye. Utólag meg azon gondolkozo, hogy vajon ezt hogy csináltam? XD És hogy vajon sikerülne e újra? :-)
Hátsókerekessel sok előéletem nincs, a Giulia nem nagyon mozgatja a farát gázelvételre.
Ezen meg szoktam agyalni, hogy amikor feelingből autózok, honnan tudom, hogy mennyivel kanyarodjak? :-) Nyilván senki nem a mérőórát figyeli, hogy ez 60-as kanyar, ez 80-as. Valahogy az ember ráérez. Gondolatban előtte mindig óvatos vagyok, aztán amikor oda kerül a sor, megyek mint egy eszeveszett hülye. Utólag meg azon gondolkozo, hogy vajon ezt hogy csináltam? XD És hogy vajon sikerülne e újra? :-)
SD2023-06-22 11:43:02 // 31284
Carnet Budaörs jónak mondják, nekem 100k körül volt az olajcsere, 3000Km-nél
Van még egy budaörsi Fiat szervíz is valak iírta az lehet mondjuk akkor 90k:)
De azt a tizest úgy is pacsi a szerelőnek ha rendesen bánik a géppel nincs nagy varázslat.
Kérj ajánlatot.
Van még egy budaörsi Fiat szervíz is valak iírta az lehet mondjuk akkor 90k:)
De azt a tizest úgy is pacsi a szerelőnek ha rendesen bánik a géppel nincs nagy varázslat.
Kérj ajánlatot.
denil12023-06-22 11:31:39 // 31283
Sajna más szervizt nem tudok, akivel éveken át dolgoztam bezárt, elege volt az olajos környezetből :))
A múltkor próbáltam keresni más szakit dél-pest, Bp. környékén de nem igazán tudtak ajánlani megbízhatót.
A múltkor próbáltam keresni más szakit dél-pest, Bp. környékén de nem igazán tudtak ajánlani megbízhatót.
SD2023-06-22 10:16:09 // 31282
ki lehet cserélni otthon, de elviheted más szervízbe is.. annak is megvan a módja hogy elfogadják a gari miatt..
ha otthon cseréled, szoftverrel kell boldogulnod mert le fogja tiltani azt a fékkört amihez hozzányúlsz ez nem csak annyi hogy visszanyomod és kész.
egyépként most néztem a fékpofa szett 180k..
egy 300Le autón szerintem ez nem egetverő ár, mondnuk amikor ki kell fizetni akkor persze nem jó...
200le Giulia is a 300le alkatrészeiből van FYI
ha otthon cseréled, szoftverrel kell boldogulnod mert le fogja tiltani azt a fékkört amihez hozzányúlsz ez nem csak annyi hogy visszanyomod és kész.
egyépként most néztem a fékpofa szett 180k..
egy 300Le autón szerintem ez nem egetverő ár, mondnuk amikor ki kell fizetni akkor persze nem jó...
200le Giulia is a 300le alkatrészeiből van FYI
denil12023-06-22 10:00:39 // 31281
Sziasztok!
Első fékbetétek cseréjére kaptam egy 94k-s ajánlatot márkaszervízben.
Kinek milyen infói vannak mostanság? Értem én,h nem olcsó autó, de ezen azért én most lehidaltam. Komplett időszakos szervízt csináltak meg ennyiért 3 hónapja.
Nagy eretnekség ha kicserélném magamnak? ( csináltam már mindkét korábbi olasz autómon ) Igazából csak a pecsét hiánya fájna nekem.
Első fékbetétek cseréjére kaptam egy 94k-s ajánlatot márkaszervízben.
Kinek milyen infói vannak mostanság? Értem én,h nem olcsó autó, de ezen azért én most lehidaltam. Komplett időszakos szervízt csináltak meg ennyiért 3 hónapja.
Nagy eretnekség ha kicserélném magamnak? ( csináltam már mindkét korábbi olasz autómon ) Igazából csak a pecsét hiánya fájna nekem.
RomeoOne2023-06-22 09:08:37 // 31280
Az iszonyat jól tapadó Corsa-k nagyon sok mindent elmaszkolnak az autó mozgásából, 20 fok felett sztem sosem fogja eldobni gázelvételre a farát. Csak annyit tapasztal az ember, hogy megy az autó, mint ha sínen lenne. Meg, csak R-ben várható ez, még D-ben is elég agresszívan közbelép, ha kezdene az egyenes vagy ív irányától eltérni az autó.
Ezt gázelvételre keresztbeállást én is csak az M-Ring-en tapasztaltam meg R-ben, amit lentebb leírtam. Ugye ott jó, ha volt 10 fok, meg nem is mentünk olyan nagyokat, hogy bemelegedjen a gumi.
A kifejezés, amit SD keres, az a degresszív fékezés, sztem :D Középmotorosoknál kell jobban figyelni arra, hogy rá kell terhelni az elejére, mert különben eltolja az orrát. Ott a kanyarban gázadásnál is figyelni kell, mert a várakozásokkal ellentétben orrtolós lehet tőle.
Ezt gázelvételre keresztbeállást én is csak az M-Ring-en tapasztaltam meg R-ben, amit lentebb leírtam. Ugye ott jó, ha volt 10 fok, meg nem is mentünk olyan nagyokat, hogy bemelegedjen a gumi.
A kifejezés, amit SD keres, az a degresszív fékezés, sztem :D Középmotorosoknál kell jobban figyelni arra, hogy rá kell terhelni az elejére, mert különben eltolja az orrát. Ott a kanyarban gázadásnál is figyelni kell, mert a várakozásokkal ellentétben orrtolós lehet tőle.
aranytl2023-06-21 23:36:08 // 31279
Rég volt már a rutin vizsgám, de volt ott egy feladat: gyorsítasz majd fékezel és a vonalnál megállsz. Aki ezt jól tudja gyakorlatban, mert ismeri az autóját, észleli és igazodik a körülményekhez, az tudja alkalmazni ezt a kanyar előtti lassításnál is. Az alapja a távolság helyes becslése. A belátható útból, a kanyarulatból, netán sebességkorlátozásból meg tudod saccolni milyen sebességgel vehető a kanyar. Így ismeretlen úton is lehet tempózni. Nem kell fullba nyomni, 80% is elég nagy élményt ad. Aztán ha már ismered a nyomvonalat, lehet feltornászni a százalékot.
Bükk, Felsőtárkánytól van pár kanyar. Jelentkezzen aki mindet ismeri sorrenben. Figyelni kell, néha jön egy trükkös, elég azt megjegyezni.
Versenypálya más szabályok, más izgalom. Ott nem kell sávban maradni, használhatsz ideális íveket, aztán mehetsz fék és gumicserére :D
Szerintem gázelvételre nem indul el a hátulja, hacsak nem a kéziféket rántod be egyúttal.
Elsőkerekes gázra tolja az orrát, motorfékre visszateszi az ívre. Hátsókerekes fordítva.
Bükk, Felsőtárkánytól van pár kanyar. Jelentkezzen aki mindet ismeri sorrenben. Figyelni kell, néha jön egy trükkös, elég azt megjegyezni.
Versenypálya más szabályok, más izgalom. Ott nem kell sávban maradni, használhatsz ideális íveket, aztán mehetsz fék és gumicserére :D
Szerintem gázelvételre nem indul el a hátulja, hacsak nem a kéziféket rántod be egyúttal.
Elsőkerekes gázra tolja az orrát, motorfékre visszateszi az ívre. Hátsókerekes fordítva.
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-21 23:18:09 // 31278
Ő lehetett :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-21 23:16:06 // 31277
Nem, de tudom, van egy klónja az autómnak.Bp-n :-)
carver2023-06-21 22:52:40 // 31276
Gyuri nem jártál egész véletlenül 18:00 körül Budapesten a Bajcsyn?
carver2023-06-21 22:48:53 // 31275
hát a satuféktől nagyon eltanácsolnék mindenkit kanyarban, az a totalcarhoz vezető egyenes - pontosabban körkörös - út. És nem a hírportálhoz. Ahogy mondtátok határon már gázelvételre is pördül az autó, satufékkel teljesen kiszámíthatatlanná válik.
Első kerékre régebben ugye egy dolog maradt, az üres, most már az sincs, úgyhogy marad a tojáshéjon vissza a sebességet tapadásig és közben hogy múljon az idő számolgatni hogy hány centiméter maradt még a szalagkorlátig.
Ezt például lehet fokozni úgy hogy mégis vak az nem bátor! felkiáltással zuhogó esőben hegyen lefelé kanyar előtt eszünkbe jut hogy vajon mi az hogy aquaplaning, ráfékezünk, és amikor rájövünk hogy mi az az aquaplaning na akkor kezdjük számolni a centimétereket a szalagkorlátig. Na az ilyeneknek kellett volna 5 évvel később jogsit adni :D
Első kerékre régebben ugye egy dolog maradt, az üres, most már az sincs, úgyhogy marad a tojáshéjon vissza a sebességet tapadásig és közben hogy múljon az idő számolgatni hogy hány centiméter maradt még a szalagkorlátig.
Ezt például lehet fokozni úgy hogy mégis vak az nem bátor! felkiáltással zuhogó esőben hegyen lefelé kanyar előtt eszünkbe jut hogy vajon mi az hogy aquaplaning, ráfékezünk, és amikor rájövünk hogy mi az az aquaplaning na akkor kezdjük számolni a centimétereket a szalagkorlátig. Na az ilyeneknek kellett volna 5 évvel később jogsit adni :D
SD2023-06-21 18:49:10 // 31274
jobb ma egy túknyak holnap két flood nyaknyál:D
SD2023-06-21 18:48:31 // 31273
meg a körforgalom fukaroknak:D
SD2023-06-21 18:48:12 // 31272
erre jó a versenypálya, ezért lehet köralakú:D
hogy soxor el lehessen ott menni:D
hogy soxor el lehessen ott menni:D
SD2023-06-21 18:07:54 // 31271
Versenyzők tapadás nyerésre még a kanyar előtti egyenesben agresszív fékezéssel ráterhelnek az első tengelyre és úgy indítják meg a kanyart:)
Csak ott szabadna extrém sebességet vállalni ahol az ember tisztában van minden környezeti tényezővel nem, hogy még azt sem tudja milyen lesz a kanyar vége, hogy pl szűkül.
Mátraszentistván fele van egy ilyen szűkülő végű kanyar, oda egyszer beesett egy 147essel is egy cartárs, aki azt nem ismeri az meglepődik. Az a kanyar rendszeresen szedi az áldozatokat.
Még ha ismered a pályát is lehet váratlan por, jég bármi.
Minden a biztonságos közlekedést segítő szabályt mikor áthág az ember akkor azt a puffert csökkenti ami a váratlan helyzetek elkerülésére van a rendszerben.
Egy szintig ez élményfokzó főleg ha azt érzi az ember hogy ezt még mindig bírja a gép:D
Egy idő után inkább szerencsejáték:D
A nagy igazság hogy a kanyar előtt kell fékezni, és annyira amennyivel tudod hogy el tudsz fordulni, ahhoz meg el kell ott menni 10x 100x hogy lásd mit tud valóban ott a gép:)
Csak ott szabadna extrém sebességet vállalni ahol az ember tisztában van minden környezeti tényezővel nem, hogy még azt sem tudja milyen lesz a kanyar vége, hogy pl szűkül.
Mátraszentistván fele van egy ilyen szűkülő végű kanyar, oda egyszer beesett egy 147essel is egy cartárs, aki azt nem ismeri az meglepődik. Az a kanyar rendszeresen szedi az áldozatokat.
Még ha ismered a pályát is lehet váratlan por, jég bármi.
Minden a biztonságos közlekedést segítő szabályt mikor áthág az ember akkor azt a puffert csökkenti ami a váratlan helyzetek elkerülésére van a rendszerben.
Egy szintig ez élményfokzó főleg ha azt érzi az ember hogy ezt még mindig bírja a gép:D
Egy idő után inkább szerencsejáték:D
A nagy igazság hogy a kanyar előtt kell fékezni, és annyira amennyivel tudod hogy el tudsz fordulni, ahhoz meg el kell ott menni 10x 100x hogy lásd mit tud valóban ott a gép:)
RomeoOne2023-06-21 17:42:56 // 31270
Valóban, revideálnám magam. Az elejével érdemes minél gyorsabban visszaszerezni a tapadást, hogy a tapadási súrlódási erőt használhassuk az irányításhoz a csúszási helyett, mert az előbbi nagyobb. Nyilván a gázelvételes farkidobás a célszerűbb. És/vagy a kormányszöget csökkenteni, hogy visszaszerezze a tapadást és úgy próbálni újra befordítani.
Nehogy aztán az kerüljön a helyszínelő rendőr jegyzőkönyvébe, hogy "Azé repűltem az árokba, mer a RómeóVán azt írta a fórumon, hogy nyomjam a gázt, ha csúszik az eleje"
:DDD
Nehogy aztán az kerüljön a helyszínelő rendőr jegyzőkönyvébe, hogy "Azé repűltem az árokba, mer a RómeóVán azt írta a fórumon, hogy nyomjam a gázt, ha csúszik az eleje"
:DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.