SD2025-03-31 09:35:46 //
38778
Az N amúgy gyilkos, ma már elképzelhetetlennek tartom hogy úgy használjam.
Nagyon sokat elrejt a technika de a motor küszködik 2000 és főleg 1500 RMP alatt...
Ennek több jele is van, bemelegítés üzemmódban majd meg fogsz figyelni egy kellemetlen kávédaráló hangot, ami a turbo szelep westgate nemtommi.. elég lazán val illesztve.
És a motorra pedig úgy van rátéve a turbo hogy ebben a fordulat tartományban szétrázza és kikopik a tengely is.
Ugyan ilyen távol van a MA. egység a főtengelytől, ami szintén szétveri magát ezen fordulatszámon használva.
Megfigyeltem hogy nem bemelegedett motorral D-ben is finoman vált, tehát ha nem nyomod neki nem fog kárt tenni az autóban, Én nekem úgy alakult ki hogy amikor felvillan a második olajhőfok led, baloldalt a műszerfalon akkor teszem D-be és ugyan úgy kímélőüzemben melegítem tovább. Ilyenkor már gyorsabban vált, de a váltó még halott, sőtt ha alacsony fordulaton kézzel visszaváltasz meg is rántja az egész autót, szépet kaphat ilyenkor a hajtáslánc.
A MA csak normális hőfokon képes szerintem gyors gázpedál állás változásokat lekövetni, kifejezetten utálhatja a hidegen röfögtetést, ezért is lehet kiírva belőle szoftveresen.
Tehát saját szintén megfigyelésem hogy melegítés üzemmódban úgy kéne használni az autót hogy az MA szinte vezérlés nélkül alap mechanikai jellemzői szerint működjön.
Ehhez pedig pontosan az a fajta vezetési stílus passzol amit igazából csak manual váltóval tudsz elérni, vagy D-ben. 2000-3000 közt váltasz kis gázpedállállással és visszafele pedig hagyod hogy automatán gangoljon.
Aztán később lehet érezni hogy már megmelegedett a váltó is, akkor már lehet szépen tetszés szerint:)
Nem mondom hogy nem eresztem 1500-ra néha le a fordulatot de max terhelés nélkül, ugyan úgy mint anno a kéziváltóval.
Annyi hogy a gyári rendszerrel egyszerűen nem lehet hallani az autó hangját így nem is tudod ezeket a finom jeleket megérezni. Pedig a hátsó dob-ig szinte egy egyenes csövön meg hátra a gáz.
Nem tudom nekem ezek a már-már vallásosan követett elveim hoznak-e valamit valaha, vagy csak szivatom magam a 100-as benzinnel meg az óvatoskodással:D
Egy biztos erre az autóra nem úgy kell vigyázni mint egy toyotára:D
Inkább úgy mint egy nőre, óvatosan indítani, de ha utána nem kened el a száját, akkor nem lesz hosszú a boldogság:D:D:D elhatárolódok magamtól:D
B3WiN2025-03-31 09:18:48 //
38777
Hát ja... Most tettem be először D-be, eddig csak N-ben használtam figyelve a gépkönyvi ajánlott bejáratásra.
SD2025-03-31 08:48:22 //
38776
Én bemenekítettem a melóhelyre a vasat, mert lomtalanítás volt a környéken, és se csavart nem akarok a kerékbe.. se a színesfémgyűjtők ingereit izgatni:D
Igaz felraktam 4 kamerát a házra az utcába sem mertek bejönni:D
De egy mókus jött hogy van-e akkumulátor, mondom egy fél tonna talán:D
SD2025-03-31 08:45:53 //
38775
Nagyon helyes addig leadod nálam a kulcsot és szépen megvár itt a gép:D
Most meg az időjárás igényel extra türelmet tőlem. Pedig már nagyon mentem volna a hétvégén is, de ilyen esős időben...
Jövőhéten meg nyaralás, Kanári-szigetek. Jó kis kanyargós utak vannak ott a vulkánon, elgondolkoztam, hogy a kocsival kéne menni, aztán megtekerni ott. Utána kiszámoltam ez mennyiben lenne... Csak az üzemanyag költség és a komp díja többe kerülne, mint így en bloc repülőstől, szállással az egész nyaralás 2 személyre :DDD
SD2025-03-31 08:16:34 //
38773
Jó neked extra türelmet igényelt, de azóta meg jó:)
SD2025-03-31 08:12:58 //
38772
Ahha 1000 km alatt szétrúgtad?:)
B3WiN2025-03-30 21:58:40 //
38771
Nagy eséllyel mi voltunk azok 😅 De ahogy a szlogen is mondja "La macchina delle emozioni"... csak arról nem volt szó, hogy az lehet negatív is 😅😅😅

Akkor téged láttalak, akkor húztak fel a trélerre a pihenőből, majd a következő pihenőből láttam ahogy már viszik. De ahogy mondani szokás, tréleren is jól mutat :D
Ráérsz még az elkeseredéssel, ha majd hetek múlva sem találják a problémát. Lehet meglesz hamar a gond és gyorsan el is lehet felejteni. Az új autó nem azt jelenti, hogy jó és nincs vele gond, csak azt, hogy nem kell fizetned a szervizért :D
B3WiN2025-03-30 15:53:05 //
38768
Sajnos most nem volt nálam semmilyen diag, hogy ki tudjam olvasni, így nem tudom mire problémázott. Annyit tudok, hogy 600km környékén eltárolt már egy lambda szonda hibakódot, viszont arra hibalámpát nem kapcsolt. Ezt is csak 900km-nel vettem észre, mikor kíváncsiságból rádugtam a MES-t, de úgy voltam vele, hogy biztos vmi újkori hiszti.
B3WiN2025-03-30 15:48:20 //
38767
Hát így most még jobban elkeseredtem. 😭 Szabad tudni melyik volt ez a csodálatos szerviz? Mi most a Pappasba vittük, nem tudom jó döntés volt-e.
B3WiN2025-03-30 15:46:39 //
38766
Igen, 1 hónapja hoztam el a szalonból. Pont 1111 km-nél pedig bedobta a hiba lámpát. Felvittük a Pappas-ba, mi pedig csere autóval haza jöttünk. Elviekben holnap hívnak a Pappas-tól, hogy mi a helyzet.
Kitartás, az még egész jó futás. Az enyém
5 km után dobta és belement majdnem 10k mire jó lett :D
Shadin2025-03-30 12:28:39 //
38764
Sajnálattal hallom :-(
És ez egy új autó?
Nem vágom hogy fordulhat elő ilyen :-(
B3WiN2025-03-30 11:24:06 //
38763
Hát sajnos nem tartott sokáig. 1000km után most lerobantunk az M3-n. Sárgatengeralattjáró megjelent, erő van benne, de gázadásra beremeg. Az Assistantot kihívtuk, jön a trailer, nem tudom meddig kell majd rá várni...
Shadin2025-03-29 17:08:45 //
38762
Én csak a szellemi részét adtam a forrásssal, Dávid gürizett vele, de rendben működik, sztem visszaellenőrzi a feltöltött állományt és utána...
Shadin2025-03-29 16:17:02 //
38760
Eszméletlen király! :-) A megosztásra javaslok egy talit. Kicsit jobb időben, napsütésben, kézben egy pendrive-val, vagy külső HDD-vel.
SD2025-03-28 21:31:05 //
38758
Na további kutatások eredményeként:
a titkos image file-ok bekerültek a helyükre a html rész működik
400 ezer db. html, 842 db. kapcsolási rajz, 4000 jpeg 100+ pdf 😛 10gb áááá
A megosztással problémáim vannak:D:D:D

SD2025-03-26 19:31:23 //
38757
küldjük inkább facen, ne itt kompromittáljuk az Amore-t:D
SD2025-03-26 19:29:54 //
38756
nem szedtem le:D
Shadin2025-03-26 18:20:11 //
38755
Egy Isten vagy, felteszed megint? :-D
SD2025-03-26 16:09:46 //
38754
ja és kintebb tettem egy könyvtárral ha úgy is manuálisan kell
SD2025-03-26 14:59:29 //
38753
a pont image-ket kiszedtem helyette ott vannak az SVG-k, de azokat nem hívja be a linkről, ha csak nem meghekkeled a HTML-t:)
SD2025-03-26 14:58:53 //
38752
jaigen:)
Shadin2025-03-26 10:03:37 //
38751
Vagy még megy felfelé vagy megszakadt, érvénytelen (és kicsi) a zip :-(
Shadin2025-03-26 10:01:25 //
38750
Köcce! Csomagolva csak 3.3 GB-nek írja.
SD2025-03-26 06:37:19 //
38749
majd valamikor leszedem mert tetemes méretű:) 11Gb
SD2025-03-26 06:36:37 //
38748
Sziasztok
2021es Giuliához keresnék 156135664 cikkszámú jobb oldali külsö visszapillantó tükröt. A kábelek 9-2 osztásban vannak, összesen 11. (Nem füthetö, nem holttér-figyelös) Köszönöm
SD2025-03-25 18:13:03 //
38746
Bizonyos linkek hiányoznak, de valamiféle rendszer van benne, leginkább ilyen rakjuk össze jelleggel, így sikerült:D
Shadin2025-03-25 17:42:33 //
38745
ez valami béta cucc, nem az éles...
Minden típusra IS lejött minden IS?
SD2025-03-25 13:13:02 //
38744
Perszefel:)
Minnyá:D 2 nap és felmegy:D:D:D
vagy becsomagoljam?
Aztán visszaküldjük a fiat-nak a linket hogy már itt is fent van:D
Egyébként hogy mekkora amatőr egy weboldal ez:D:DD
Pedig mennyi munkaóra és tudás van benne..
Olasz:P
Shadin2025-03-25 10:36:15 //
38743
Király vagy! Felteszed valahova? :-)
Húú de király vagy. Akkor nálad meg lesz minden offline?
Én konkrétan így használom, nem piszkálom a választókart, csak a hátramenethez és a P-hez. :-)
SD2025-03-25 09:17:26 //
38740
75 db. pdf
4174 db. jpeg
841 db. .image rajz
487.231 letöltött fájl
321.437 hiba
11.93Gb
Maga a HTML verzió működőképes kattintható.
A kapcsolási rajzok turkálósak mert a .image fájlt nem fogja megnyitni semmi, hanem az azonos számó svg-t kell megkeresni.
Átkonvertáltam..
Van sok autóra vetített kapcsolási rajz és van sok csak 1-1 csatlakozó helyét mutató.

SD2025-03-24 20:15:53 //
38739
szerintem lehalt a gép indexelési szolgáltatása semmit nem találok azóta a fájlrednszerben:D:D:D 320 ezer új fájl:D lehet kikacspcsolom az indexelést nem is rossz ötlet:D:D:D
SD2025-03-24 20:14:15 //
38738
elvileg excludoltam feles linkeket de mivel java at egész oldal lehet hogy kb. leszarja.. 8 mélységig tölt.. kezdem elveszettnek érezni magam:D
SD2025-03-24 20:13:28 //
38737
ráeresztettem a sitesucker nevü programot a fiat rendszerre, 320 ezer letöltött fájlnál tart egész nap megy, már kezd megmakkani egy M1max gép 64GB rammal:P:D:D:D
Lehet letöltni mellé a google-t is?:D
Meddig tart ez, 6.8Gb jelenleg..:D
SD2025-03-24 20:11:25 //
38736
ezt átírogatom és lesz sávtartom?:D
meg a kúszás funkció érdelelne még ezt valami driver assist + csomagnak árulták, de elvileg minden benne van az enyémben is hozzá...
Kérdés hogy a kormányban van-e érzékelő hogy fogod vagy a kormány mozdításokat vizsgálja az autó... ?
Ha enablelném.... max vissza kell írni?
Kb amúgy nem is kell, de mégis jó buli lenne.
A 300 lovat hol kell beleírni?:D
Azt is megsasolnám:)
B3WiN2025-03-24 19:53:19 //
38735
Igen ez alapján néztem. Pontosabban az alábbi pdf szerint:
Proxi tábla
Bár találtam már benne érdekességet, mert a sávtartó esetében a 166 byte 4,5 bit helyen nálam xx10xxxx érték szerepel, ami a leírás szerint LKA, viszont nálam tuttira ALM van, mert az infotainment is így nevezi, illetve a használati útmutató (mondjuk ebbe ne menjünk bele, mekkora kagyvasz, főleg a magyar fordítással...) leírása szerint is ALM van jelen az én esetemben.
Shadin2025-03-24 19:24:54 //
38734
Enable EU Paddle Shifters Logic
- Body → CAN Setup (ctrl+alt+c)
- byte 156, bits 4-5:
xx00xxxx - (EU version - shift from P/R to D with [+] paddle, [-] together with [+] shifts to N)
xx01xxxx - (US version)
- PROXI alignment needed
Ez alapján nézted te is?
B3WiN2025-03-24 17:57:45 //
38733
Eddig még csak álló autónál próbáltam, de majd megnézem menetközben is, bár a proxi kód alapján disabled az értéke. Részemről annyi lenne a gyakorlati haszna, hogy piros lámpánál ne a féken állva kelljen várakozni a mögöttem lévőt kivakítva, hanem mikor már gurulok a lámpához kiveszem üresebe, majd ha sárgára vált akkor mehet is D-be. Persze a váltókarral is el lehetne ugyanezt játszani, de ez valjuk be egyszerűbb és menőbb lenne ;)
SD2025-03-24 17:01:48 //
38732
az egész kormányváltó haszna most az hogy a sprokipuff elhangolta az autót és én most kormányváltóval hangolom számomra kedves módozatúra, illetve mondjuk úgy hogy így már hallom mi történik a motorban és be tudok avatkozni, mert a gyári rendszerrel városban nem is hallottam mit csinál az autó, ergo beavatkozni sem tudtam volnA:D
SD2025-03-24 17:00:24 //
38731
menet közben nem tudod vagy álltában a két füllel üresbe tenni? és utána egy húzással visszatenni? :O mondjuk én is vagy 2x kipróbáltam aztán gyakorlati haszna nincs is:D
B3WiN2025-03-24 15:46:23 //
38730
Na akkor majd jobban szemügyre veszem a lábtérnél lévőt, hátha megúszom ennyivel. A kormányváltos N-be és D-be rakós móka nem működik nálam és proxy szerint valóban nincs engedélyezve, pedig úgy tudtam, hogy ez csak a NAFTA verzióknál van letiltva.
SD2025-03-24 14:01:00 //
38729
Tényleg azon is kell.. ááááá
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.