Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002021-03-22 11:15:52 // 19577
Nem volt még eddig update, da ha most lenne akkor nem fogom hagyni :-)

Amint bemelegedett elhagyta, úgyhogy el merek indulni vele Győrbe.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-22 10:48:12 // 19576
sosem kértem a szoftver módosítást meg ugye már nem is fogom :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-22 10:29:33 // 19575
Volt szoftver uptade mostanában? Az amcsi Giulia forum-on páran ki vannak borulva emiatt. Sw update óta nem tudják nekik megoldani. Hidegen gyújtáskimaradás, rángatás, P0300 kódok. Csereautó és fejvakarás a megoldás az Alfa részéről. Plusz alkatrészek összevissza cserélgetése. Csak egy a sok fórum topic közül ami erről szól. :-(
Ha egy tippem lehet. Tedd rá C-tekre az akksit, és nézd meg úgy, hogy rángat e. A 2.4-nél is szinte "normális" hogy hidegindításkor rándul párat. No nekem nagyon régóta nem csinálja már, mert mindig fel van töltve az akksim.
tdemeter2021-03-22 10:16:11 // 19574
Nekem meg az a kék, elektromos kéne, akkor is ha robbanomotoros lenne. Az annyira baromi szép, úgy kéne ötvözni a jövőt a múlttal az Alfánál, baromi sokat el lehetne adni szerintem belőle....
tdemeter2021-03-22 10:08:42 // 19573
Darabos a benya
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-22 09:51:52 // 19572
nah mi a tök? nekem még ilyen ilyen nem volt ... ne is legyen
Piritu - 1.000.0002021-03-22 09:11:13 // 19571
Apa kezdődik! :-((
Ma reggel, indulás után Júlia elkezdett rángatni és megjött sárga tengeralattjáró. Aztán ahogy bemelegedett elhagyta a rángatást de a lámpa maradt. 14-re megyek a szervizbe.
Tegnap bő 400 km-t mentünk gond nélkül.
G-MANN🍀2021-03-20 22:22:33 // 19570
Álom, jöhet egy nekem is 👍🍀
carver2021-03-20 18:58:54 // 19569
Alfaholics GTA-R Restomod. Nem érdekel, hogy nem igazi oldtimer, kéne. Nagyon.
Lev2021-03-19 22:23:58 // 19568
Itt is, csak hülye vagyok :)
carver2021-03-19 21:08:42 // 19567
"just a sunday drive".. miközben a haja vizszintesen áll előre :)
Kazes☻2021-03-19 21:08:26 // 19566
Jaaa... ok! :D
Kazes☻2021-03-19 21:08:01 // 19565
Alfa 6-nál is. :)
carver2021-03-19 21:06:52 // 19564
a csaj miatt választottam :D
Giuntini2021-03-19 21:02:23 // 19563
Ez attól függ... Kéziváltós sportautóknál volt régen így, pl. Mercedes SL-nél. Vagy a Testarossánál is lent volt az egyes.
carver2021-03-19 20:57:41 // 19562
hát ha a 150 fok is bő 90 akkor igen :) egyébként jogos főleg ha pályaautóval mész, utcai kocsival (főleg ha nem Alfa) már többet kell tekergetni...
Piritu - 1.000.0002021-03-19 20:57:21 // 19561
Cserébe egy dupla Y-os megfordulásnál izgalmas lesz az előre-hátra fogalma :-DD
Kazes☻2021-03-19 20:54:49 // 19560
Gondolom azért, mert az autó indul el előre, te meg hátra, bele a zülésbe... mikor fékezel, akkor meg előre indulsz... így nem kell ellene dolgoznod! :)
Kazes☻2021-03-19 20:52:24 // 19559
Valami rendes versenyzőt is találhattál volna... van pár! :P
:)
RomeoOne2021-03-19 20:48:50 // 19558
Amúgy sport/versenyautókban a hátrahúzással váltasz fel, és az előretolással le. A Mazdákban is így van. Egyik ismerősöm kérdezte, hogy az Alfában hogy van, azért érdeklődtem.
carver2021-03-19 20:42:29 // 19557
talán mert az egyik első automata váltót angolok csinálták és ők mindent IS fordítva csinálnak?
RomeoOne2021-03-19 20:29:16 // 19556
Hát, ebben a videóban bő 90 foknál nem kellett egyszer sem jobban eltekerni a kormányt, úgy felesleges is lenne átfogni. Meg ez amúgy csak bohóckodás, nem gyorsan menés.

Egy barátom egyébként úgy fogalmazta meg, hogy egy versenypályán egyébként sem kell annyira eltekerned a kormányt, hogy át kelljen fogni. Ha át kell fogni, az már szlalompálya :DDD
Blade2021-03-19 20:26:43 // 19555
Persze, brahiból vezet, de ha tétje lenne akkor is valószínűleg így vezetne az F1 miatt.
Piritu - 1.000.0002021-03-19 20:19:01 // 19553
Ha már automata...
Évek óta töröm a fejem hogy ha előre akarok elindulni akkor miért hátrafelé kell húzni a kart (A hátramenethez meg előre.)
Ki volt az az idióta aki ezt így találta ki?
carver2021-03-19 19:53:20 // 19552
hát a legtöbb helyen már nem ezt látod, hanem a keresztbefogós technikát, itt pl Lewis Hamilton előadásában...
Lev2021-03-19 19:24:02 // 19551
Előretolva vált fel
RomeoOne2021-03-19 16:58:48 // 19550
Az automatánál, ha az előváltókarral történik a manuál váltás, akkor melyik irányba vált fel és le? Előretolva felfele vált vagy le?
RomeoOne2021-03-19 16:29:35 // 19549
Vályi Pista is tanulhatna, mert az is csomót körne a karjaira, ha tudna :DDD
Blade2021-03-19 16:18:37 // 19548
Tökéletesek ezek a váltófülek, csak meg kell(ene) tanulni a kormánykezelést. Előrefogunk, ahogy Walter Csabi csinálja itt (főleg a sikánnál jól látni), nem pedig erőltetjük ezt a kitekerős technikát. Ez a team amatőr, csak egy látványos videót szerettek volna szerintem.
Kazes☻2021-03-19 14:50:01 // 19547
👍😍 csodás gép! :)
Giuntini2021-03-19 12:47:33 // 19546
Nem!!! Kimondottan romagna-i módon ejti a szavakat (egyébkent a pálya is Modenában van), ha napolyi nyelven beszélne, akkor semmit nem lehetne belőle érteni. Olaszul beszél, csak hallani hogy Emilia-Romagna-ban született és él.
carver2021-03-19 12:36:56 // 19545
háromszor kellett elengednie, abból 1 valóban azért volt mert alacsony fokozatban ment be, és rájött hogy kitör a fara gázra.

Mondjuk azért a srác nem egy Stig, a Q pl ledadogott a startnál. Cserébe kevesebbet kellett váltogatni, azért az a + lóerő meg nyomaték mégiscsak számít :) Viszont tényleg téligumi van rajta ez elsőre fel sem tűnt, küzdött is szegény csávó hogy ne törjön ki a QV :D
Hg - FittSport2021-03-19 11:23:43 // 19544
Neki stílusosabb a ruházata és mint bizonyítja a nagy fekete így is tud örömet okozni. https://youtu.be/p2rHb7vIvtA
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-19 10:35:49 // 19543
szép ez a szín :) csávó jó kis déli tájszólásban tolja igazi nápolyi dialekt :DDD
G-MANN🍀2021-03-19 10:30:27 // 19542
és mindezt téli gumikkal :-)
Zolibácsi2021-03-19 06:01:39 // 19541
kedvenc színem ez az ocra, de ilyen mocskos overálba bele ülni az autókba.....
leopop32021-03-18 21:53:37 // 19540
Same here
leopop32021-03-18 21:52:44 // 19539
+1 csak ugye az 59 et nálam a Brera helyettesíti be
RomeoOne2021-03-18 21:13:54 // 19538
Nem a fix váltófüllel van a baj, hanem azzal, hogy nem tud úgy vezetni, hogy kanyar bejáraton már olyan fokozatban legyen, amivel kihúzza a kijáratig úgy, hogy amíg a kormány túlságosan ki van tekerve a váltófülezéshez, ne kelljen váltani :DDD

(Szép hosszú összetett mondat lett :D )
Liquid2021-03-18 21:12:06 // 19537
Ez így teljesen korrekt, kell nekem is :) Nekem jó lesz az automata is :)
carver2021-03-18 21:06:32 // 19536
nézegessetek arany ocra gt junior színű Veloce-t, idétlen olaszokat, és hogy mennyire jól megy a Veloce a pályán 230-cal kevesebb lóerővel (és hogy miért nem jó a fix váltófül pályán...).
carver2021-03-18 19:52:27 // 19534
így van, külön opció (volt?) a sperr, gondolkoztam is rajta a téli autózás miatt. Eddig nem kellett, de ha cserélődne egyszer a DNA - RDNA-ra akkor viszont kéne :)
Piritu - 1.000.0002021-03-18 17:03:29 // 19533
Riegler Győr :-)
Most is egy Júlia áll a sarokban ahol az enyém is állt :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 16:56:44 // 19532
Ez nem rally, de ha már hátsókerekes, nem vesztessz semmit, ha néha a magad szórakoztatásásra kikapcsolhatod a menetstabilizátort. Egy sportos autó erről szól. A vezetés öröméről. A 280 lovas program gyári. Tehát lényegében egy Veloce programot felteszel a computerre, ami D módban elő tudsz csalogatni. A különbség egész biztosan drasztikus. Ha nem kell, érthető, mert a 200 ló szerintem is mindenre elég, de a Giuliettában a 170-et sem keveslem. Ha az autó jó összhangban van, nem a ménes a lényeg. XD

Amit leírsz, azzal körbeírtad a amit a 159-ről gondolok. Egy Giuliában pont azt a pluszt keresném, ami hiányzik a 159-ből.. Az egyensúlyt, a jól összehangolt műszaki tartalmat, érzékenységet. Hogy kanyarokban ne egy ügyes szerkezet vigyen, hanem össze legyek nőve vele, és érezzem ami történik. Egy utólagos race mód sem arról szól, hogy fánkokat kell rajzolni szerte a városban, csak annyiról (részemről), hogy ne piszkáljon bele abba, amit csinálok. Persze, egy ilyen kategóriájú, árú autónál jobban meggondolja az ember, hogy mennyire huligánkodik. De egy jó Alfa pont akkor jó, ha felül tudja ezt írni. Mire elkezdenél ilyeneken gondolkozni, már tolod neki XD
A Giulietta jó Alfa. Minden egyes alkalommal úgy ülök bele, hogy a feleségem autója, vigyázok rá, inkább türelmesen, óvatosan gurulgatunk. És úgy szállok ki, hogy ááá azta rohadt de mekkorát megy ez, de qvajól kanyarodik, fúú de pörög... XDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 16:26:52 // 19531
Riegler, Győr, ha jól látom.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-18 16:24:35 // 19530
100% hogy nincs. Csak a Q2 verziókban, amihez berendelték a performance pack-ot. Ezekben állítható keménységű futómű is van.
leopop32021-03-18 16:06:34 // 19529
Pont ezeket akarom majd megcsináltatni a 2.0 turbóson ha egyszer Giuliához jutok 😁😁👌
tdemeter2021-03-18 15:51:05 // 19528
Ott nincsenek. Szerintem pedig a konszern így találta ki a portfóliót. Itt szétnézve minden kategóriában van autó. Ha el tudod engedni, hogy ezek eltérő brandekkel vannak felcímkézve, akkor szerintem egy szavad se lehet a kínálatra.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.