Fórum >> Típusok >> Giulia

Kócosw2021-03-13 14:57:10 // 19474
jovan sztem tartsd neg 🤔😁
Giuntini2021-03-13 14:13:41 // 19473
Igen! A Genesisnél fő helyen van! A váltókar mellett! Még annál is fontosabb! Három márka koppintását vélem felfedezni:Lexus, Audi és Jaguar.. .
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-13 13:49:28 // 19472
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-13 13:49:04 // 19471
Jah pl Kia Stinger van még?:)))
carver2021-03-13 13:47:59 // 19470
😁😁😁 a pohártartók száma és mérete! 😁😁😁
Giuntini2021-03-13 13:38:50 // 19469
Nem vitatkozom, de azt is látni kell, hogy ez egy amerikai teszt! Ugye a pohártartók száma ott nagyon nagy kritérium!
Biztos hogy jó autó a Genesis, de azt is látni kell, egy egyéni gondolat sincs benne! Példul Lexus vonalak!
Ebben a kategóriában nem minden a használati érték! Valahogy olyan, mintha sportcipőben akarná valaki berúgni a Scala ajtaját! Ez Amerikában nem gond, viszont Európában meg ennyire nincsenek lent az értékek!
carver2021-03-13 13:19:55 // 19468
3-as sorozat akart lenni, csak nem lehet posztot szerkeszteni...
carver2021-03-13 13:18:31 // 19467
Genesis G70,vs BMW 2 vs Veloce

A tegnapi beszélgetést alátámasztandó... Őket például valószínűleg meg lehetett volna győzni pár olyan apró módosítással amiről beszéltünk. 3 éve még az Alfát hozták ki győztesnek (igaz az M3 vs QV teszt volt).

Lehet fikázni a koreaiakat, de ha ilyen ütemben fejlődnek el fogják szipkázni a potenciális új vásárlók egy részét. Lehet hogy nincs heritage de dolgoznak rajta lásd Michelisz Norbi...
Kazes☻2021-03-13 13:03:50 // 19466
Khm... hát persze...
leopop32021-03-13 11:14:01 // 19465
Tökéletesen foglaltad össsze! 10/10
leopop32021-03-13 11:06:05 // 19464
Igen ez igaz de ha nem ilyen autót csinál amihez nem kell hozzányúlni akkor meg az lenne a baj.
Sajnos szerintem túl sok igényt kell kielégíteni.
leopop32021-03-13 11:02:29 // 19463
Ez pontosan így van a kínaiak hibája, mint ahogy a vírus is. Személy szerint kicsit nagyon elegem van belőlük.
leopop32021-03-13 10:56:43 // 19462
Amire te gondolsz Emil ez az érzelmi faktor amit igen jól tud az Alfa, szerintem ezt itt a fórumon mindenki megerősítheti. 😁
leopop32021-03-13 10:44:17 // 19461
Ezt Steve Jobs nagyon jól tudta konkrétan neki ez volt a célja amit leírtál.
leopop32021-03-13 10:38:36 // 19460
Teljesen igazad van Emil! 😁🤝
Kócosw2021-03-13 10:32:35 // 19459
mindent is aláirtam már 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 10:26:49 // 19458
Van még bárkinek illúziója? :-)
Kócosw2021-03-13 10:20:33 // 19457
nem nyilatkozok... 🤔
RomeoOne2021-03-13 10:16:19 // 19456
Eloszlatod itt az illúziókat a prémiumságról :DDD
Kócosw2021-03-12 22:40:10 // 19455
énmeg szépen csendben maradok ami a premium témákat erinti... 😬
Giuntini2021-03-12 19:39:38 // 19454
Én is csatlakozom, mert imádom a régi autókat, nálam a 164 a non plus ultra, pedig az már fronthajtású volt, de az is tény, hogy eladható autókat (is) kell gyártani.
Én úgy látom hogy most az Alfás tábor két részre szakadt. Vannak akik szükségesnek érzik (és részben igazuk van), hogy tele kell nyomni eladhatóság szempontjából az autókat a legmodernebb elektronikai újításokkal, és kell állni abba a versenybe, amit a német gyártók diktálnak. És vannak a régi vágásúak, akik mindezt vakításnak, feleslegesnek érzik. Mindkét tábornak igaza van, mert mindkettő a szeretett márka továbbélését akarja.
Én csak annyit fűznék ehhez, hogy ezeket a túlbonyolított autókat 10 éves korukban ki fogja megjavítani, mikor a márkaszervizek már most elküldik a komolyabb hibával jelentkező 8-10 éves autókat....?
Érdemes megnézni Vályi Pista új videóját a Használtteszt rovatban, a 2017-es C180 Mercedesről. Én ennyi visszahívást még nem hallottam. Egy vadiúj típus kütyükkel való telepakolása a megbízhatóság rovására megy! Nincs idő a fejlesztésekre, mert a tisztelt vevő mindent akar. És most itt a kérdés! Jól tette az Alfa, hogy a Giuliába nem pakolta be az összes bonyolult rendszert? Szerintem igen, mert egy teljesen kiforrott konstrukciót modernizáltak, ami emeli az autó megbízhatóságát.
VKG699!!! (4x156+75)2021-03-12 19:37:26 // 19453
Csak Trombi mellé :)))) Ma is meg kellett fordulni...

RomeoOne2021-03-12 19:28:53 // 19452
Jó lesz neked egy új Giulia is, annál közelebb úgy sem lesz új autó a vezetési élményhez már :))
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-12 19:25:24 // 19451
Sajnos így van... az új Alfáknál max a futómű, kasztni, váltó, fék és a forma prémium...
VKG699!!! (4x156+75)2021-03-12 19:19:29 // 19450
Ha már ketten vagyunk, lehet petíciót indítani. Az fca-t úgyis érdekli, hogy mit gondolnak a vevők... pffff :DDDD
Kazes☻2021-03-12 19:17:19 // 19449
Már miért lennél pont ebben egyedül...?! 😄
VKG699!!! (4x156+75)2021-03-12 19:10:33 // 19448
Még egy vicces dolog jutott eszembe: Ha láttál ilyet valaha "működés közben", akkor tudod, hogy ennél jobb infotainment nincsen :D


Minden hideg reggelen másik ledek villogtatásával üdvözöl. (Habár a kormányszervo visszajelzője tök gyakran ég. Lehet, hogy azért, mert sose volt benne szervo?! :D)

Na bekussoltam, értem amit mondasz, de én ezt az őskövület harmincas évekbeli versenyautót úgy élvezem, mintha vattaúj emhárom lenne gesztusvezérléssel meg öccázezermilliárd lóerővel, és tudom, hogy kb egyedül vagyok ezzel a világon, de ha gyártanák újban, simán megvenném :)))
Giuntini2021-03-12 17:32:23 // 19447
Ezt tudja a Pilot Sport 4S
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-12 16:32:53 // 19446
A beltérre idézzem, a kedvenc lakberendezőm szavait, vagy ne borzoljam a kedélyeket? XD Külön mappa van már a telefonomban a Giulia belsők variációiról, és ezen a ponton nem tudunk túl jutni.
De ez is generációs dolog lehet, nekünk az otthonos környezetre van szükségünk, a valódi célközönségnek a kütyükre. A környezetnek meg tuti jobb, ha a végén egyben mehet a sárga kukába :-)
Kócosw2021-03-12 15:53:31 // 19445
lesz itt még komoly baj ha kína magára ébred teljesen.
carver2021-03-12 15:32:34 // 19444
15-e ünnepnap, zárva lesznek a hipermarketek, üresek lesznek a parkolók ;)
carver2021-03-12 15:31:31 // 19443
Nagyon jól néz ki a felni, jobb mint gondoltam! 😍😍😍
carver2021-03-12 15:29:09 // 19442
Visszatérve a topic témájára...

szerintem azt rontotta el az Alfa hogy, csinált egy olyan autót amihez műszakilag nem kell hozzányúlni 6-8 évig és nem használta fel ezt az időt arra, hogy a belteret, elektronikát felhozza a német prémiumok szintjére...

Ebben jók a németek, hogy 2 évente kapsz valami pluszt. Persze lesz benne üveggolyó meg cukorka (=haszontalan fejlesztés), de sok minden más is ezért lehet hogy benézel a kereskedőhöz, hogy hogy néz ki az új, megnézed a youtube teszteket és nem csak annak örülsz hogy a 2016-os konstrukció még mindig jól megy bár már látszik rajta hogy nem mai darab...

Új vásárlót ez biztos bevonz, de megkockáztatom, többen közülünk is (pl fiatal) használtat vennének inkább - még akkor is ha lenne pénze újra - ha azt látnák hogy nincs különbség az új meg a 2-4-6 éves között...
Piritu - 1.000.0002021-03-12 15:19:45 // 19441
Visszaterelném a Giulia vonalra a dolgot :-)
Félelmetesek ezek az új gumik. Hazafelé bedöngettem egy körforgalomba hogy megcsúsztassam a seggét. Nem sikerült, betapadtak a 255-ös gumik. ...és csak 16 fok volt. Azt hiszem hogy sose merek majd annyival bemenni hogy megcsússzon :-)
carver2021-03-12 15:09:50 // 19440
a második: Global Export Market Share in Labor Intensive Goods

amiben Magyarország is próbálkozott/zik...
carver2021-03-12 15:05:37 // 19439
nem kell ehhez Kína?



Kazes☻2021-03-12 14:50:04 // 19438
Nem kell ehhez Kína... nélkülük is hihetetlen túltermelés van és, hogy fenntartsák e remek fogyasztói társadalmi rendet, nem hozzák a korábban megszokott minőséget, sőt...
Nekünk az alig több, mint mégy éves mosógépünk egyik oldala sincs meg rozsda nélkül... remekül működik, de hamarosan le kell majd cserélnünk, ha nem akarjuk az egyre rozsdásabb felületeit nézni. Mert amúgy cserélni vagy nem lehet, vagy igen borsos áron... de leginkább nem lehet.
Kócosw2021-03-12 14:39:08 // 19437
hogy te miket nem mondasz... 😂
carver2021-03-12 14:37:21 // 19436
Ez jogos mindjárt utána is néztem. Itt például azt írja, hogy Amerikában 1959-ben egy mosógép szárítógépért 4,5 hetet kellett dolgozni egy átlagbérrel, 2012-ben 4 napot.

Viszont ez alapján még kevésbé értem miért lettek gyengébb minőségűek a termékek.

Ebben a cikkben van pár érdekesség, hogy mi mennyibe került 1947-ben és 2007-ben (megintcsak USA). Viszont ez alapján egy hűtőgép inflációval ugyanannyiba került 75 éve mint most. Cserébe sokkal többen tudják megvenni. Akkor miért kell csökkenteni a minőséget?

A kapzsiságon túl csak egy dolgot tudok elképzelni: A kínai, ázsiai dömping. Az hogy hirtelen belépett Kína és elárasztotta a nyugati világot olcsó de gyenge minőségű árúval. És azt hittük hogy ez jó lesz nekünk, megveszem feleáron, ha kétszer kidobom még akkor is olcsóbban kijövök.... Innentől nem tud mit csinálni a többi gyártó sem.
RomeoOne2021-03-12 14:26:07 // 19435
Elvileg ez nem csak a mosógépre igaz. Még az autó is olcsóbb lett relatíve:
Tényleg drágább ma az autó, mint régen?
samu1262021-03-12 14:18:14 // 19434
Pár kütyünek van azért haszna, előre hátra parkolás segéd nélkül már tuti mennyiségi kedvezményt kapnék a karosszériástól. Bármi olyan fejlődés kütyü téren ami a biztonságot növeli, abból mindig a legjobbat várnám el egy közép-felső kategóriás autótól.

(legyen a közép a fapados Giulia, felső a QV)
Liquid2021-03-12 14:05:24 // 19433
Azt is vegyük hozzá, hogy egy mosógép nem több havi fizetésbe kerül mint mondjuk 40 éve. És ez kb. mindenre igaz. Elérhető lett mindenki számára minden, cserébe nem 40 évre tervezik, de nincs is rá szükség, mert sokkal-sokkal hamarabb avul el, és lesz kisebb energia igényű, szebb ,jobb, halkabb, szagosabb, akármilyen és garanciás, mert az emberi munka viszont nem lett olcsóbb...
Ebben van rossz is és jó is, mert pl. hogy a mosógép kevesebb vízzel és árammal, gyorsabb és halkabb az jó, de ha az indokolja csak a cserét, hogy okostelefonról nézegethető legyen az meg nem jó :) Az autók már igen régen eljutottak oda, hogy kvázi mindent tudnak, azóta csak mondhatni felesleges cuccok kerülnek beléjük, valós vagy mondvacsinált (generált) igényekre válaszolva.
carver2021-03-12 13:40:11 // 19432
sajnos ebben teljesen igazad van. Én informatikában utazom (ehhez képes mondjuk fura de nem hoz lázba az autóban az egérmozi), Gordon Moore az Intel egyik alapítója 1965-ben (leegyszerűsítve) azt mondta hogy kétévente duplázódni fog a processzorok sebessége, teljesítménye és ez azóta is működik. Tehát bármilyen kütyünél két év múlva lesz szebb, jobb 4 év múlva már érzüdik rajta hogy nem mai darab 6 év múlva azt modod rá, elavult.

Emellett az egész fogyasztói piac megváltozott, ha megnézel egy mosogatógépet, fűnyírót, bármit azt látod hogy olcsóbb rosszabb minőségű, hamarabb kukába kerülő dolgokat kapsz. Az értékállóság sajnos egyszerűen nem szempont ma a termékek túlnyomó többségénél.

De a legnagyobb baj az hogy a Zemberek sem hajlandók megfizetni... Ez viszont azt jelenti hogy az a termék amelynek ez a legnagyobb erénye nem lesz kelendő főleg ha ezért felárat kell fizetni...

Kis jó hír azért, hogy ha megnézed az Alfák értékvesztését akkor - a versenytársakhoz képes egyáltalán nem áll rosszul - főleg úgy hogy tudjuk milyen tévhitek övezik a márka megbízhatóságát...

P.S.: most akarok feltenni egy képet a facsebookra, nemsokára 25 éves lesz a Hanwag túracipőm és a patinán kívül semmi baja, pedig látott egyet s mást...
Giuntini2021-03-12 13:22:03 // 19431
Minden érv mellett szól valami, mindenben van igazság! Csak egyetlen érv teljesen kimaradt a prémiumság fogalmából, és az az értékállóság, az értékek megtartása és továbbadása. Miért a régi Alfák tudják leginkább lázba hozni az autózást szeretőket? Miért lehet lelkesedni egy Alfa 75-ért, miért van akkora nimbusza, pedig már születésekor sem volt korszerű? Egy korabeli Audi 80 viszont hidegen hagyja az embereket, pedig mindkettő "prémium".
Valamit tud az Alfa, amit más nem!

Ha megnézzük a hanghordozókat, a Vynil lemezek reneszánszukat élik, az újonnan kiadott lemezek is 3x többet érnek a CD-nél. Ugye? Értékállóság!
Ma azt mondják, nem kell CD lejátszó az autóban! Nekem meg arra van szükségem, mert imádom hallgatni a CD-ket vezetés közben. Akkor az én igényeimet nem szolgálják ki, mert azt mondják, maradi vagyok! Mert ezt olyanok mondják, akinek fogalma sincs a zenéről, meg a gyüjtési szenvedélyről, de az egyéni igényekről. Azt mondják, töltsed le i-pod-ra. De én a CD-t akarom hallgatni, és nem akarok a kezemmel kalimpalni fél óráig mint egy idióta! És be akarom kapcsolni a fűtést egyetlen gombbal, es nem végigléptetni egy egész menürendszert míg megtalálom a hőfokállítást....
RomeoOne2021-03-12 13:16:11 // 19430
Ne érts félre, én nem vagyok kütyümániás. Bár sok minden tetszik a kütyükből, de elvagyok nélkülük. De nem nézek értetlenkedve azokra sem, akik meg "kütyübolondok", mert látom, hogy megvan annak az előnye is.
Amit mondani akartam, az pusztán az, hogy ha egy autógyártó meg akar élni és autókat akar eladni, akkor neki elsősorban arra kell fókuszálnia, hogy a célközönség, aki meg tudja venni az autót, azokban mitől fog birtoklási vágyat ébreszteni a termék.
Sajnos a vezetési élmény mára már extra és nem alap dolog. A kütyük meg egyre inkább alapok. És ha vérbeli, vezetési élményt adó Alfát akarnak a jövőben is gyártani, akkor bele kell rakni a kütyüket, amiktől azok is megveszik, akik nem a vezetési élményt keresik. Aztán az is lehet, hogy miután megtapasztalják, a vezetési élmény is alapvető igényük lesz.
De egyébként - sajnos - messze nem ez az egyetlen dolog, ami miatt gyengék az eladások, félreértés ne esék. De ez is egy fontos faktor.
carver2021-03-12 12:59:16 // 19429
a "prémiumságnak" meg van egy valós meg egy képzelt/generált oldala és az Alfának mindkét oldalon van bepótolnivalója.

Egy prémium autóban az anyaghasználat nem korlátozódhat a szemvonalon felüli dolgokra. Az ajtózsebek műanyagjának is prémiumnak kell lennie, a légterelőnek ne csak az alakja de az anyaga is prémium kell hogy legyen, a gombok mindegyike prámium kell hogy legyen, stb.

A másik oldalon meg mindegy hogy szeretem-e vagy nem (egyébként nem szeretem és szerintem is rossz hatása van) hogy a gyerekeim is rá vannak kattanva az okostelefonokra, ha már a legkisebb lányom is azt kérdezi mikor lesz mozi (=tolatókamera) meg kacsaautó (=waze) az autóban akkor el kell fogadni, hogy ennek a korosztálynak ez számít. És bele kell rakni.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-12 12:48:55 // 19428
szerintem meg nem, a prémium a csúcs minőséget jelenti ... autóiparban ez már nincs főleg a köznépnek szóval kamu az egész...
carver2021-03-12 12:48:23 // 19427
pont ezért van igaza Ferinek (kivéve abban hogy az Alfának csak erre kéne koncentrálni). Azt hagyjátok figyelmen kívül hogy az AR nem az autóvásárlók pszichológusa hanem egy eladásokból élő cég. Nem nekünk kell eladni az Alfát akiknek már van is meg lesz is, és elsősorban a vezetési élmény miatt veszik. Akik elsősorban a vezetési élményt keresik (mint pl én) azok meg fogják találni az Alfát akkor is ha előtte nem azt vezettek.

Azokat kell behúzni akiknek a vezetési élmény egy szempont a sok közül. Az Alfa meg kell hogy maradjon az az autó amit a legélvezetesebb vezetni, de muszáj belerakni azokat a kütyüket, valódi vagy képzelt prémium cuccokat ami bevonzza azokat akik előtte elmentek egy BMW, Audi kereskedésbe, és miután beült a Giuliába, Stelvioba azt mondja hogy b@sszus ebben nem csak egérmozi van hanem megy is!
Giuntini2021-03-12 12:48:14 // 19426
Bocs Feri, én igazat adok neked, mert te így látod! Ha neked ez okoz örömet, akkor ezt el kell fogadni, mert te ebben látod azt, amitől jól érzed magad, örömet okoznak ezek a technikai vívmányok és ez jó!
Viszont vannak olyanok, akik más szempontok szerint díjaznak egy autót, szemükben nem növeli egy autó prémiumságát, a magától kitolató autó, a sokszor öncélú és nem a kényelmet, hanem az elkényelmesedést magával hozó újítások. Azok meg legyenek boldogok egy Alfa 75 vadságával purista vezetési élményével.
Ez a Vonzás törvénye! Mindenki legyen azzal boldog, amit elképzelt magának, jól használja fel életében! Mert ezeket a technikai újításokat is jól lehet használni, ami működik, és rosszul is mint az okostelefonokat!
RomeoOne2021-03-12 12:28:15 // 19425
Én most nem ezek mellett a dolgok mellett szónokolok, még ha úgy is tűnik, csak meg szeretném világítani ezt az aspektust. Olyan értetlenkedés megy itt néha a mainstream-mel szemben, hogy néha már felmerül bennem, hogy nem hiszem el, hogy ennyire nem értik ezt itt sokan...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.