Fórum >> Típusok >> Giulia

Halesz2019-09-26 13:11:43 // 11379
:)))))))))))))))))))))))))
Halesz2019-09-26 13:10:46 // 11378
Azt már észrevettétek, hogy az Apple Carplay frissítés jelentős újítása, hogy miközben megy mondjuk a Waze a Giulia kijelzőjén, és a telefonon mást csinálsz (mondjuk félre állva elolvasol egy üzenetet), nem veszi el a kijelzőről a térképet.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-26 12:36:16 // 11377
én nem vagyok egy hobbit de én sem érem el a kijelzőt szóval nem is hiányzik :DDD
tdemeter2019-09-26 12:07:58 // 11376
Épp most vezetik be az érintőképernyőt, mások meg már kidobják :)) Egyszerűen az Alfa mindig le van maradva egy lépéssel :))
TtK2019-09-26 11:54:35 // 11375
Erről az infóról egy link, vagy egy lista a kompatibilis telókról? Grazie :)
Piritu - 1.000.0002019-09-26 10:48:29 // 11374
Jut eszembe utánanéztem hogy a navi rádió/média hallgatésa közben miért nem mondja végig a navigációs utasításokat. A telóval van a gond, mert az android autó csak kb 8-10 készülékkel kompatibilis. Az enyémmel nem...
Azóta Podcastot hallgatok a telóról és így minden naviutasítás “átjön” :-)
Piritu - 1.000.0002019-09-26 10:44:53 // 11373
A TC balesetet előadásában a fickó direkt kiemelte a képernyő nyomkodást mint nagyon jó figyelemelterelés.
Örülök hogy hallgattam azokra akik a képernyőtükrözést javasolták, a hangfelismerés a navinál tényleg használható. Még gépelni se kell, max a felajánlottak közül kell kiválasztani a jót.
VV62019-09-25 16:45:46 // 11372
szóval mégis az oroszoknak volt igazuk... most még visszaállíthatnánk a kiselejtezett Mig 29-eket is, ami nem esik le, ha elromlik a computer.
tdemeter2019-09-25 15:50:45 // 11370
Én azért nem feltétlen tartanám rossznak a touchscreent az autóban, csak azt gondolom, hogy vannak dolgok, amiben jobb a gomb.
Hiába tünt el minden gomb a telefonokról, azért a PC-ken még mindig nem érintőképernyőn gépel mindenki... Mondjuk úgy, hogy "nem lenne hatékony"...:)
TtK2019-09-25 15:43:45 // 11369
off (egy kicsit)
voltam egyszer egy reptéri toronyban, ahol volt egy hiper-szuper érintőképernyős vezérlő a gurulóút- és pályafényekhez. Félredobva a sarokba. Az irányítók meg az ősrégi fizikai gombokkal rendelkező vezérlővel dolgoztak. Mert azt nem kell nézni, hogy kezelni tudd..
Szóval nem biztos, hogy mindig a touchscreen a jó válasz.. Főleg, hogy egy autóban is jobb kinézni az ablakon, mint a műszerfalat babrálni.
tdemeter2019-09-25 15:35:23 // 11368
Valószínű megszokás, de én konkrétan fejből tudom, hogy hányat kell tekerni és mit kell nyomni az adott menüpontok eléréséhez.
Biztosan velem van a baj, de amikor vége lett a fullqwerty telefonok korszakának én nagyon sajnáltam. Valszeg a batár ujjaim miatt, de ma sem tudok normálisan írni érintőképernyőn.... Én ma is visszasírom, holott ugye az már elavult...
G-MANN🍀2019-09-25 14:27:30 // 11367
ez így van! :-) "Én jobban örülnék egy olajszint-pálcának :)"
TtK2019-09-25 14:19:59 // 11366
Én is elérem a kijelzőt az ülésből. Lehet egy távoli ősöm gibbon volt :))))
Egyébként nekem igazából nem hiányzik. A tekerentyűvel teljesen jól lehet kezelni, ha "megtanulja" a kezed. Az érintőképernyő csak a naviba a cím beírásához igazán fontos. De az is megoldható máshogy, nem létszükséglet.
Én jobban örülnék egy olajszint-pálcának :)
Lev2019-09-25 13:57:37 // 11365
Igen, kicsit érthetetlen néhány dolog. Mondjuk én jelen pillanatban úgy vagyok vele, hogy nem fog hiányozni semmi, csak vehessem már át :) Nem mondom, hogy gyorsan telik ez a pár hónap.
Halesz2019-09-25 13:16:00 // 11364
Jaja, szerintem is nagyon hiányzik belőle... főleg, hogy én nagyon szeretem a bőrt, de izzadós a hátam :)
De ezek szerint a MY2020-ban sem lesz :(
Halesz2019-09-25 13:14:24 // 11363
Nem tudom, Ti hogy ültök, nekem a Stelvióban és a Giuliában is pont kézre esne, ha nyomogatni tudnám... :)
Rohodi Mihály2019-09-25 12:06:27 // 11362
"Szolgálati közlemény":
"Ezúton értesítjük Önöket, hogy a Giulia és Stelvio 0-ás szériája október 11-ig rendelhető. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az új 1-es széria felszereltségi szintjei nagy mértékben megváltoznak így amíg az 1-es széria elérhetővé nem válik (árlista megjelenés és rendelhetőség megnyitás) kizárólag készletről van lehetőség autót értékesíteni."
R33Z2019-09-25 10:38:07 // 11361
1,5-2k km/hó. Télen nem fogom használom, max. járatás száraz időben, ilyen 12-15k közt lesz / év. Esős időben sem szerettem volna kivinni, de kétszer kapott el menetközben felhőszakadás. Tél előtt majd kibányászom az alsó burkolatból a dzsuvát.

Gumik kb. élettartam felénél. Arra számítottam, hogy 10k és kuka lesz, de még van benne bőven. Hozzátartozik az igazsághoz, 2x sikerült idén a mátrában "tiszta" úton élményautózni, pályanap nem volt. Trip B 10k: 12,1 Élvezem, de vigyázok is rá.
RomeoOne2019-09-25 08:27:50 // 11360
Ez akkor 2ezer/hónap, ha jól számolom. Az abroncsok hogy bírják? Kopnak a Corsa-k?
Hardy2019-09-25 08:09:06 // 11359
Kérdés milyen lesz. Audi Skoda Suzuki stb förtelmes. Tele ujlenyomattal a használat során. Iszonyatos csúnya. Engem kimondottan idegesít. A Jeep é viszont valami szuper. Akármilyen zsíros kézzel nyomkodom semmit nem hagy a kijelzőn.
Hardy2019-09-25 08:02:21 // 11358
Ez mit csinál? Tényleg kikapcsol mindent? Motor karakterisztikáján van változás ? Írtál róla esetleg blogot mit hogyan?
Golyszi2019-09-25 07:39:39 // 11357
New feature on board!
😉
Lev2019-09-25 00:08:07 // 11356
Ha jól emlékszem, Halesz már többször sérelmezte ezt a hiányosságot
R33Z2019-09-24 23:22:57 // 11355
10k 🍀
Piritu - 1.000.0002019-09-24 22:35:44 // 11354
Ültem LED-es "prémium" autóban, azon kívül hogy el lehetett mondani hogy LED-es nem nagyon láttam előnyét a Giulia 35W-os xenonjához képet. A kitakargatós "automata" meg inkább játék mint hasznos. Az ember azt figyeli hogy hogyan dolgozik ahelyett hogy a forgalommal törődne.
A szellőztetés más téma. A cégünk kb. 20 éve gyárt hozzá ventilátorokat és vezérlést. Kilóra lehetne venni. (Bár az is igaz hogy inkább a Spiderbe szoktam beleizzadni :-)
RomeoOne2019-09-24 22:30:01 // 11353
A Giulia kialakítását figyelembe véve én sem gondolom, hogy ez váltaná meg a világot. Bár ha ugyanúgy a tárcsával is irányítható marad, akkor plusz funkció, amit fel lehet sorolni a potenciális vevőknek.

Elhangzott egyébként pár dolog, ami hiányzik a kocsiból, pl. hogy 2020-ban még mindig csak xenon lámpája van, holott egy LED már alap lenne.
De most egy ismerősöm olyan feature-t mondott, ami eddig nekem eszembe sem jutott (mástól sem láttam említeni).
Szellőztetett ülés (főleg a bőr). Még egy Passatban is rendelhető extra és enélkül egy üzleti céllal vásárló vevőnek, aki egész nyáron ingben van, meg tárgyalásokra járkál, egy hűtött szellőztetett ülés nélkül folyton leizzadva érkezik meg. Szerinte ennek a hiánya is kizár egy fontos vásárlói kört.
Piritu - 1.000.0002019-09-24 22:16:10 // 11352
"Touch screen" :-))
Megmértem, ha rendesen ülök, kb. 5 - 7 cm van az ujjam vége és a kijelző közt. Esélyem se lenne megérinteni :-DDD
RomeoOne2019-09-24 18:19:20 // 11351
Akkor összefoglalom:

-Updatelt belső anyaghasználat: középkonzol, váltókar, kormány és tekerő. Minden prémium lesz, nem lehet rinya az olcsó műanyagra.
-8.8"-os kijelző lesz az alap, a kis 6.5"-os el lehet felejteni
-Touch screen
-Stelvio-n új külső elemek
-2 új szín: Anodized Blue (ez vmi lilás-kék, ha jól tudom) és Lunar White (vmi fehér, ezek szerint nem a zöld jött)
-Level 2 autonomy
-fejlesztett hangszigetelés a prémiumabb érzésért

Kb. ennyi
Halesz2019-09-24 17:46:41 // 11350
Itt a korábbi hírek megerősítése, az amerikai kereskedőknek kiadott doksi a MY2020 újdonságairól.

https://www.alfaamore.hu/files/editor/Image/hirek/2019/0911_MY2020/amcsigiulia-doc.jpg
RomeoOne2019-09-24 15:19:17 // 11349
RomeoOne2019-09-23 21:30:18 // 11348
Jobb láb a gázpedálon, bal meg a jobbon :D
G-MANN🍀2019-09-23 20:50:46 // 11347
😂😂 közlekedni:-):-)
G-MANN🍀2019-09-23 20:50:20 // 11346
😂😂👍 na így nehéz lehet következtetni :-) "sosem megyek senki mögött"
Hardy2019-09-23 18:10:58 // 11344
Ez igaz. Még inkább segítenek csak ne vinnyogjon már.
Piritu - 1.000.0002019-09-23 15:40:47 // 11342
Szerinted hányan figyelnek egy vinnyogó autóra? No annyit ér a riasztó :-)
Hardy2019-09-23 15:35:53 // 11340
Tényleg jó! Annyi hogy ilyenkor nem riasztja be, de egye fene. Azt a pár alkalmat kibírja riasztó nélkül.
AlfaWatch2019-09-23 15:05:39 // 11339
Amikor mi atvettuk gondolkoztam a lokos, kuszob es a motorhazteto felet lefoliaztatni, majd kb 3 honaposan kapott egy kavicsot, ami alapozoig ment, hozzateszem pirosnal alltam es ugy repult egy kavics az orrara, a bal sarhanyonal a lampa ala. Majd 2 hetre ra Ausztriaban szuk volt az ut, es csak ugy fertem el,h kicsit a tukor a kamion oldalahoz hozzaert, tukor oldalan egy 3mm atmeroben lejott a fenyezes es az alapozo latszik. Na ekkor letettem a foliarol😁.
RomeoOne2019-09-23 14:48:24 // 11338
Jó nektek. Én a fényezés után mentem vagy 40ezret, mégis tiszta pötty már a motorháztető. Pedig sosem megyek senki mögött, pont emiatt. Mondjuk a gyárihoz képest ez a fényezés sztem nem annyira strapabíró.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-23 14:34:12 // 11337
30e km-nél kb 3 pötty van... na ezért biztos nem fogok fóliázni, majd veszek javítószínt és meg lesz pöttyözve ... ráadásul nem is tud rohadni mivel alumíneum :DDD
Liquid2019-09-23 13:45:33 // 11336
kezded túltolni kicsit :D
A fehér pettyek minimum 100e km autópályázás , vagy 10km sódert szállító teherautó mögött 3 méteren belül vitorlázás után jönnek :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-23 13:36:24 // 11335
Kavics felverődéssel foglalkozni egy új autónál? Soká van az, hogy bármit kelljen csinálni vele. Nagyrészt pályán autóztam a 146 jtd-vel is (200e km-t), a 159-et is inkább ott használom, nem kellett nekem sosem emiatt fényeztetnem semmit. Ennyi idő/km alatt pár pötty keletkezik, azt pont ki lehet javító stiftezni. A 159-en alig van pár pötty az orrán (164e km-nél), ezért le nem fényeztetném, mert onnantól eladáskor már töröttnek számít. Így meg van rajta pár kijavított pötty amit könnyen meg sem találsz. Mondjuk lehet az a titok, hogy ne menj mások mögött. Inkább előtt XD
Szóval ha én vennék egy új autót... használnám és kész, mert pont ez a lényege.
RomeoOne2019-09-23 13:00:50 // 11334
Mert rosszul vagyok attól, hogy a 159-nek is tele van az eleje kőfelverődéssel. Pedig már egyszer újrafújattam, mióta megvan. Ezekben a bevonatokban nem nagy bizalmam van, max olyan helyen, ami nincs kőfelverődésnek kitéve, de egy átlátszó fólia mindenképp kell rá, hogy ne legyen 1-2 éven belül pöttyös az orra.

Úgy néztem még, hogy a kilincs kialakításánál fogva, a kilincs mögé is kell majd. A régi családi fókának is ilyen a kilincse (meg sok más autónak is) és hiába nem nagy műkörmökkel fogdossa senki, tiszta függőleges karmolás az egész mögötte. Nyilván ahogy odanyúl az ember, végigszalad a fényezésen a körme elég idővel sok kicsi sokra megy.
Piritu - 1.000.0002019-09-23 12:54:07 // 11333
A fő kérdés hogy minek fóliázni?
Vedd meg azzal a festéssel ami tetszik aztán használd! Ha a nagyon sok elköltendő pénzed van akkor kerámiát rá, oszt jól van.
A fólia is fog sérülni a kavicstól, azt is kell mosni, az se lesz örök. Ráadásul ha kinyitott az ajtót rögtön üvölt hogy belül nem olyan színű az autó.
RomeoOne2019-09-23 12:10:12 // 11332
Csak azon gondolkozok, hogy ha vesz az ember egy új giuliát, akkor érdemes valami szép színnel rendelni, aztán még sok plusz pénzért átlátszó fóliát rakatni rá a fényezés érdekében? Vagy ha van olyan színes fólia, ami tetszik, akkor egy felár nélküli fényezéssel rendelni és egyből lefóliáztatni? Ez utóbbi még olcsó lenne. Csak nem tudom mennyire kéne szétoperálni hozzá a kocsit. Mert ha leszedegetik az elemeket, hogy az illesztéseknél is szépen el tudják dolgozni a fóliát, akkor mindig benne van, hogy nem rakják össze olyan szépen, meg kimarad egy marék csavar, megjelennek a hülye zajok, stb. Mondjuk, ha szétszedik az átlátszó fóliához is, akkor egyre megy...
Piritu - 1.000.0002019-09-23 12:04:17 // 11331
Hát a fene tudja...
Nekem alapvetően problémám van a matt felülettel, ez meg ráadásul eltünteti a kocsi vonalait is.
Mondhatnám azt is hogy így képről ronda.
RomeoOne2019-09-23 12:03:41 // 11330
A konfigurátorból miért tűntek el a mopar-os kiegészítők? Már nem rendelhetők a kocsikhoz?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.