Fórum >> Típusok >> Giulia

Wickey2019-09-12 19:03:47 // 11130
ZF fasság ez is. Örülj neki, hogy csak üresbe, igaz gondolom emellé hónaljig tépi a kéziféket is.
Az én régi, 6HP ZF-em egyből P-be vágja magát ilyenkor, a hajtáslánc legnagyobb örömére. A krézifék ebben még mánuell, gondolom ezért teszi, hiába van távolságtartós tempomat tehát akár üzemi fékkel fékezni is tudna, az nem alapfelszereltség volt.
Piritu - 1.000.0002019-09-12 17:37:47 // 11129
Mikori az autó? Lehet hogy akkoriban még nem is volt 0W.
AlfaWatch2019-09-12 15:32:16 // 11128
1,4 tb 5w40, szoval erdekes....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 13:51:28 // 11127
nálam szerencsére pont csak az a 70 rugó :DDD
Piritu - 1.000.0002019-09-12 13:29:34 // 11126
Fogalmam sincs, de az biztos hogy a 159 2.0 gyári olaja 5W volt. Az ugyan ilyen motoros, startstoppos Giuliettáé 0W.
AlfaWatch2019-09-12 13:26:44 // 11125
Ezt tudom, de nekem a felig offosban 5w van. Szoval ezeknel mi a helyzet?
RomeoOne2019-09-12 13:22:08 // 11124
Vagy gyorsan bemelegszik :)

A Mazdaban tuti van olyan, hogy mikor elindítod, az elején tolhatod a padlógázt, akkor sem adja le a teljesítményt. Gyakorlatilag nem lehet üvegelni. Hülyebiztosra van csinálva.
zgi5212019-09-12 13:21:04 // 11123
annyi mindent említ a user manual, (motor hőm, kabin hőm., aksi állapot stb) mégsem aszerint teszi. októberben elindulok majd 100m után első lámpa és leáll. (pedig dízel, annak még több idő kellene emlegedni :))
G-MANN🍀2019-09-12 13:19:53 // 11122
Ha csak a ló kell, akkor igen😎 ha a Veloce komplett extrasor és q4 is, akkor nem lesz elég a 70 ezer 😉👍
Piritu - 1.000.0002019-09-12 13:15:35 // 11121
A garázsból kiáll a simén leállítja a motort a sarkon, ami 100 méter sincs. Szarik a hideg motorra.
Piritu - 1.000.0002019-09-12 13:14:39 // 11120
Az egyik Égéstér adásban volt a MOL olaj szakija, ő mondta hogy a 0W16-30 olajnak a startstop miatt kellenek igazából. Így van gyakorlatilag azonnal olajozás a rendszerben.
RomeoOne2019-09-12 13:14:32 // 11119
Biztos, hogy ilyeneket végiggondoltak. Legalábbis többnyire. Ugyanúgy, ahogy hidegen nem használja a start-stop-ot, gondolom intenzív pályázás után sem, amíg valamennyit vissza nem hűl. Persze prioritások vannak (emisszió), meg véges fejlesztési költség, szóval nem garantált, hogy tökéletesre van csiszolva, hogy a legkisebb kárt se okozhassa a szerkezetben, de azért valószínűleg jóval okosabban csinálja, mint sokan feltételeznék.
G-MANN🍀2019-09-12 13:09:18 // 11118
Ez így van :-)😎
AlfaWatch2019-09-12 12:22:58 // 11117
Nekem az is kerdes meg, hogy az olajkeringes mennyi ido utan all be, vagyis egy lampanal gyors startkor megfelelo a kenes vagy sem.
zgi5212019-09-12 12:17:55 // 11116
el nem tudom képzelni mérnöki szemmel, hogy támasztják alá, hogy 100méterenként leállítva mit okozunk a hajtásláncnak, egyebeknek. főleg, ha pályáról beérve izzó turbóval áll le. :(
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:36:54 // 11115
Felénk nem sok lámpa van, inkább az zavar ha a stop-nál megállok akkor is leállítja a motort. Innentől a gyors kiugrás nem mindig jöhet szóba.
TtK2019-09-12 11:33:02 // 11114
Én is kikapcsolgattam egy ideig, de mostanában hagyom, mert főleg városban járok vele és itt (Köln) iszonyú hosszúak a lámpaváltások, minimum kétszer annyi ideig piros, mint Bp-en. Érezhetően csökkenti a (városi) fogyasztást.
TtK2019-09-12 11:31:02 // 11113
Tiszta haszon, nem ég le nyáron, nem fázik télen..;))))
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:21:36 // 11112
A tied már meg lett reszelve?
Vagy tudsz valakit aki már megcsinálta?
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:20:34 // 11111
Szerintem is nagyon kulturáltan teszi a dolgát. Más kérdés hogy miért kell minden indítás után kikapcsolni. A Giuliettánál egyszer kikapcsolták aztán úgy volt végig :-)
A diesel kerregést meg megoldottuk mésként :-DD
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:18:24 // 11110
Nincs fülem :-D
zgi5212019-09-12 10:59:06 // 11109
azért az egy elég komplex folyamat, amikor a start-stop le(be)kapcsol és állsz a féken. majd lelépsz róla és vált, majd indul. sok tesztelő fikázza, pedig elég simán történik.
persze továbbra sem liblingem a s&s, de ügyes mindenesetre.
ráadásul a dízel kerregést sem hallod.. :P
zgi5212019-09-12 10:55:15 // 11108
..majd pár FCW AI beavatkozás után is lesz majd kérdés :)
TtK2019-09-12 10:41:42 // 11107
Azt már próbáltad, hogy a váltókart manualba húzod, aztán a fülekkel üresbe váltasz?
Vagy menet közben húzod üresbe a fülekkel?
:)
TtK2019-09-12 10:34:01 // 11106
Ezt a ZF váltó magától megteszi, azaz nem terheled azzal se ha hagyod D-ben:

https://www.zf.com/products/en/cars/products_29289.html

Hogyaszongya:
Automatic idle shift system at vehicle standstill and engaged service break (stand-by control)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 10:19:54 // 11105
szerintem tök felesleges, reteszel a váltó...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 10:19:41 // 11104
Az eGolf visszatáplálós féke után fel se tűnt :-DD
Piritu - 1.000.0002019-09-12 10:18:14 // 11103
Ez a szolgáltatás pl tetszik, nem kell vele foglalkozni.
A hagyományosan is mindig használom.
'''''2019-09-12 10:03:21 // 11102
Féket már megszoktad?
zgi5212019-09-12 09:08:25 // 11101
sőt, ha jár a motor, kikapcsolod magad mert tolatni szeretnél és miközben kinyitod az ajtót (mert fihgyelnéd a padkát pl.) kidobja üresbe. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 09:02:01 // 11100
a kéziféket kikapcsoltam idegesített....
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:58:24 // 11099
A múltkor nem hagyott kijárna a garázsból (ki akartam tolatni). Egyszerűen nem indult el.
Aztán rájöttem hogy ha nincs bekötve az öv az automata kézifék nem enged ki. Kézzel kiengedte simán megy.
Nagyon unom már ezeket a biztonságtechnikai izéket...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:54:19 // 11098
Hmmmm....
Még nem tűnt fel, majd figyelem.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 08:46:32 // 11097
nem, kirakja magát d-ben is pár mp múlva...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:37:28 // 11096
Ki szoktátok tenni a váltót üres be a lámpánál? A start stop eleve ki van kapcsolva, így folyamatosan terheli a váltót. A TC-T-t ki szoktam tenni.
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:28:46 // 11095
“Optimalizálni” :-DD
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:27:37 // 11094
Az első 156-ösöm is egy 20ezer km-és bemutatóautó volt, amit vissza tekertek 12ezerre. Csak sok bosszantó apróság volt vele...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:26:02 // 11092
Igen is meg nem is :-DD
Bő fél milla gázolajozás után elsőre természetes volt hogy azt keresek. Aztán az árak alapján elérhetők lett a benzines így az lett.
Elvégre a személyautó üzemanyaga a benzin, a traktoré meg a gázolaj :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 08:16:22 // 11091
maximalizálni :)))
Kazes☻2019-09-12 08:15:08 // 11090
augmentálni... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 07:50:55 // 11089
Akinek nem elég a 200 ló 70 rugó fejében 280-310-re lehet redukálni...
sas-1592019-09-12 07:15:15 // 11088
Javaslatom, hogy aki 200 lovas benzineset akar venni, az ki se próbálja a Veloce-t. Bennem legalábbis hiányérzet maradt volna ha végül "csak" azt veszem, miután mindkettőt próbáltam.
Igaz én elsőre Veloce-t próbáltam és utána Supert. Szóval nem volt jó a sorrend. Lentről kell felfelé haladni vagy könnyen elveszel.
A QV-ról meg nem is beszélve.
G-MANN🍀2019-09-11 23:24:42 // 11087
Zsoltiiiiii, majd viszlek egy kört, hamar rájössz, hogy mit szeretnél😂😂😎😎👍👍
Halesz2019-09-11 21:59:35 // 11086
Ott volt AlfaCityben :)
Lev2019-09-11 21:29:22 // 11085
Ezt én is néztem, valóban jól tartják az árukat eddig, mondjuk ez újkorában sem lehetett olcsó
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 21:22:18 // 11084
Én nem bántok senkit, simán vettem volna használt Stelviot csak nem volt...
Norby2019-09-11 21:16:22 // 11082
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2_0_super_automata_vaj_bor_qv_szarny_38100km_el_ulesek-14758781' target='_blank'>Giulia 2.0

Azt nézegetem, de sok még.
Anno 3 évesen 120 lovas jtd 159est vettem 67000 km el kevesebb mint az új ár feléért.
Ehhez képest most jobban tartják az árukat a Giuliak.
Dévid2019-09-11 21:12:33 // 11081
Kb. 10-15 év múlva én is szeretnék egy ilyen pirosat venni, talán addigra már lemegy annyira az áruk, hogy jut rá. :D Vonz a hátul hajtós technika, munkahelyi ártalom. :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.