Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-06 16:26:23 // 5888
Ha már nevek Alfa Romeo Hard :DDDD
Piritu - 1.000.0002018-09-06 16:20:06 // 5887
Alfa Romeo Erhardino :-)
RomeoOne2018-09-06 16:10:32 // 5886
*féknyereg nem kéknyereg :D
RomeoOne2018-09-06 16:09:48 // 5885
Mondjuk még a belső kevésbé problémás, mert azt nem látod annyira együtt a külsejével, főleg, ha adsz még neki egy jó kis fóliázást is az üvegre. De a piros kék nyereg ezzel a kékkel, ettől kifolyik a szemem. Mint ettől:
RomeoOne2018-09-06 16:06:53 // 5884
Kiégtem :DDDDDDDD
G-MANN🍀2018-09-06 16:06:38 // 5883
a fotón lévő kék Giulia Veloce (mustár) barna belsős volt :-)
'''''2018-09-06 16:05:26 // 5882
Háát,nem igazán olaszos! :-)))
Liquid2018-09-06 16:04:45 // 5881
vagy át is térhettek volna a férfi nevekre, mondjuk Alfa Romeo Erhard :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-06 15:54:59 // 5880
Lehetett volna Alfa 242 :DDD
Piritu - 1.000.0002018-09-06 15:42:51 // 5879
Számomra is furcsa. A Stelvio egy híres hágó, csodaszép tájjal.
Egy SUV nem szerpentinfaló még ha tudja is falni. Egy könnyű sportkocsihoz sokkal jobban illene a név.
RomeoOne2018-09-06 15:16:57 // 5878
Nagy kedvencem a Misano kék, de a pirossal nagyon disszonáns. Ahhoz nem megy a piros bőr belső meg a piros féknyereg. Ahhoz sárga kell. Belsőnek is vmi bézs/barna. Ezért, ha választhatnék, valószínűleg feketében rendelném vagy lipari szürkében (annak nagyon tetszik a színváltós jellege), azokhoz mehet a piros féknyereg meg a piros belső.
zgi5212018-09-06 10:35:13 // 5877
van olyan aki nem lát különbséget dísztárcsás/acélfelni és könnyűfém felni között.

kerék, kerék!

nem akarom nevesíteni. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-06 10:31:58 // 5876
Öreganyám még élne és azt mondanám van belőle kúvééé, azt mondaná ne káromkodjak :DDD
'''''2018-09-06 10:30:09 // 5875
Az a 159 topikban volt de ismerem a sztorit. Lehet! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-06 10:28:31 // 5874
az azt hiszi oldalról BMW :DDDD
'''''2018-09-06 10:22:24 // 5873
Belekeveredem néha a Giulia és Giulietta nevekbe.Mi lehet egy laikusnál aki még a márkát sem ismeri.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-06 09:47:12 // 5872
jobba örültem volna neki maradnak a számozások.... ez a Stelvio név is áhhhh
zgi5212018-09-06 09:16:37 // 5871
január.. akkor nem az :(
Kazes☻2018-09-06 08:48:57 // 5870
Fogd rá a telefonra, vagy a nyuszira...! :-D
'''''2018-09-06 08:44:39 // 5869
És tényleg! Faszom ezekbe a hülye hasonló nevekbe! Már keverem őket! :-)
Kazes☻2018-09-06 08:38:13 // 5868
Te írtad! :-D
'''''2018-09-06 07:25:59 // 5867
Pappasnál voltam januárban,ott állt.Ültem is benne! :-)
'''''2018-09-06 07:25:23 // 5866
Az egy másik topik lenne! :-)
Szabolcs 1592018-09-06 06:34:10 // 5865
jó reggelt
zgi5212018-09-06 05:19:06 // 5864
Probald ki mindkettot, ugy valassz!!
zgi5212018-09-06 05:16:39 // 5863
Jè,ezt hol talaltad? A lipari az en autom mèg a szalonban..;-)
Bar nem itt vettem at..
Haddel2018-09-05 21:38:41 // 5862
Én teljesen azonosulni tudok a problémáddal. Én is azt akarom ,hogy a használós autóm menjen mindig amikor kell.Hobbi autónál tök mindegy ,ha épp szervízre vár ,de a járós autó ,legyen mindig kéznél ha kell. Én idén már legalább ötször nem tudtam a Bocival kimenni melózni. Sőt úgy néz ki,most hétvégén is a tartalék kisteherrel kell kimennem :(
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 21:34:00 // 5861
Lehet. :-) Vagyis ha nekik van feleségük, akkor valójában pár nő irányítja a világot :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 21:32:00 // 5860
A jobboldali tetszik színre, felnire :-) Belül egy bézs bőr ülés, bőr műszerfal, tölgyfabetét kombó, q2 difi (így hívják épp?) és jöhet is. :-) Attól tartok nem két fillér volna :-D
Kazes☻2018-09-05 21:29:27 // 5859
De ez egyik sem Giulietta! :)))
Haddel2018-09-05 21:27:50 // 5858
Főleg a 200 lovas benzinest keresném ,de a 180 lovas dízel is esélyes.
'''''2018-09-05 21:24:18 // 5857
Na,hogy legyen már valami Giulietta is. :-)
Most találtam pár régi képet.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 21:21:03 // 5856
Én ennél tovább mennék szerintem pár ember irányít mindent célzottan.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 21:15:47 // 5855
Sokmindent látunk másképp, ami nem baj egyébként. A valóságot nyilván egyikőnk sem tudhatja :-) Szerintem az olaj lobby nem egy külön fogalom. Egy kézben van (vagy lehet) az olaj, és a villanyautózás gerjesztése. És az egész dízelbotrányos, Eu normás bohóckodás egy ügyes színjáték. Óriási pénzek forognak egy új technológia fejlesztésekor. Mellesleg a pénz is igen más mint rég. Az arany fedezet korának nagyjából vége. Ettől az aranyra továbbra is fedezetként tekintenek, vásárolja is fel aki bírja (pl. Kína). Viszont maga a pénz virtuális adattá vált. Nem véletlen, hogy az "adat" bekerült a legértékesebb dolgok listájára. ÉS nem véletlen, hogy Rólad, rólam is adatot gyűjtenek. A telefonod, a kedvenc weboldalad, a szolgáltatód, mindenki. Kicsit elkanyarodtam, de én úgy gondolom, hogy ezek nagyon összefüggnek. Kínában az emberek meg vannak győződve pl arról, hogy a kormány plusz pénzt rak a rendszerbe időnként valódi fedezet nélkül. Nem vagyok gazdasági szakember, de elképzelhetőnek tartom azok alapján amit ott látok, hallok. Sokat el lehetne ezen beszélgetni, érdekes téma. Az egész gazdasági rendszer ha úgy nézzük pénzestől mindenestől egy fikció. Ha valaki ennek a már önszerveződő rendszernek olyan pontján van, ahol bele tud szólni a működésébe, az szabályon kívüli tud lenni, be tud fektetni nem létező összeget, mozgatni tud folyamatokat.
És most épp úgy gondolom, hogy jobb ez így. Lehet háborúval is gerjeszteni, éleszgetni a gazdaság nevű kitalációt. Legyen inkább kamu környezetvédelem, villanyutó, új technológiák, csendes területfoglalás. Olcsóbban megússzuk :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 19:10:30 // 5854
Én másképp látom, sajnos van olaj lobby mivel az arany után az a második legértékesebb dolog a világon, nem hiába nevezik fekete aranynak...
Elektromos autózás, igaz nekünk csak Amperánk van ami hibrid de el kell, hogy oszlassak néhány tévhitet, ingyenes parkolás csak részben igaz azaz egyenlőre 50 városban lehet ezt kihasználni na de meddig, nincs cégautóadó de meddig, már lassan kezdik emelni a hatótávokat ami alapján ez ingyenes, ingyenes töltés de meddig a MOL-nál már fizetős lesz és nem KW alapon ha nem minden megkezdet töltés után kell fizetni nálunk egyenlőre olcsóbb benzinnel tölteni, mint konnektorról náluk és nem kell órákat várni, akku költség nem teljesen igaz mivel lehet cellánként is javítani ráadásul nagyon ritka a meghibásodás, invertert megint lehet töredék áron javítani (villámos, esős töltést nem bírják), a töltő előbb megy tönkre mint ezek, tölteni csak akkor ingyenes ha van szolárrendszer... szerintem én már nem fogom megélni az E autó uralmat nagyon lassú a fejlődés, ráadásul ez a mostani Li technika véges ....
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 18:40:21 // 5853
Egyelőre én is ezt teszem, ha előkerül a TD, akkor duplán. Ilyen antiszociális vagyok :-)
'''''2018-09-05 18:16:51 // 5852
Én maradok a szembehuggyozásnál és előhozom a spidert akkor! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 17:19:31 // 5851
Az olaj lobby jó duma. :-) Kizárt, hogy annak a befektetői körnek csak az olaj lenne a kezében. Nincs már ilyen, hogy olaj lobby. Vajon kik erőltetik a villanyautózást? Ugyanazok a befektetők :-) Mi meg vagy nekiállunk széllel szemben hugyozni, vagy villany autózni fogunk ha környezetkímélő, ha nem. Számomra kétséges amúgy... Lokálisan jó megoldás, globálisan egyelőre elég rossz. Ennek ellenére az excelemben van egy villanyautós alternatíva is :-D Csak, mert most azt annyira nyomják, hogy másfél milla leugrik a listaárból, nincs cégautóadó, nincs telj. adó. és oda parkolok ahova akarok. Ha még töltő is lenne a környéken, az is ingyér' volna. A villanyautózásba aki az elején száll be, annak még jó lesz, aztán jönnek majd arra is a sarcok. Akksi oldalról lehet hogy pont fordított lesz a helyzet. Aki most száll be, számoljon egy kb 3 millás akksi költséggel 150e-200e km felett. Egy inverterrel is kalkuláljon, ami 800e Ft körül van most átlagban. Ettől még per pillanat van benne fantázia a sok kedvezmény miatt.
Az olaj lobbyról még annyit, hogy Kínában durván szaporodnak a villany autók. A robogók pedig döbbenetesen gyorsan lecserélődtek. Pár éve még zümmögött az utca a sok robogótól. Most síri csend. A gyár ahol nemrég voltam, idén ruházott be buszokra. 12db buszt vettek a munkások szállítására. Mind full elektromos. Nem hibrid kis gyösz megoldások, fullos turistabusz villannyal. Döbbenetes. Ez nem kétséges, hogy villanyautózás lesz.
zgi5212018-09-05 15:59:08 // 5850
értem én , hogy az aksipakk drága, legalábbis azt mondják.. :)

de az, hogy a hagyományos autóban levő többezer alkatrésszel szemben töredéke
van egy "e" autóban, mi kerül olyan sokba a gyártásilag? a villanymotor/ok? na, ne :)

egyszer? kb. az évszázad felére
Liquid2018-09-05 15:51:37 // 5849
a fenét....
A villanyautó nem túlárazott, hanem egyszerűen ennyibe kerül előállítani , drága az aksi, és nincs nagy volumen.
A 3-4x-es ár túlmutat a túlárazás fogalmán, még a kormányzati támogatásokkal is messze van. És amint elkezd terjedni, majd jövedéki termék lesz a villany és fizetni kell érte...:)
Gazdag, magukat rettenetesen zöldnek mutatni akaró emberek játékszere a villanyautó, és az is marad amíg nem lehet hasonló idő alatt megtankolni, hasonló hatótávra mint a belsőégésűt. Arról nem is beszélve, hogy a villany se zöld... max Norvégiában.
Majd egyszer megfelelő alternatíva lesz...
zgi5212018-09-05 15:14:19 // 5848
jól látod, a MOL elkezdte a töltőtelepítéseket..

de továbbra is azt gondolom, az ember gyarló, amíg az utolsó csepp olajat eltudja adni..

az 'e' járművek meg túlárazottak, nem véletlen.

azt csodálom, hogy E. Musk még él... (nemrég olvastam az életrjazi könyvét)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 14:52:42 // 5847
10 év és minden veterán lesz :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 14:51:40 // 5846
jah csak olvastam :))) meg annyira pedzegetik az e autókat...
RomeoOne2018-09-05 14:51:40 // 5845
Nem az olaj lobby nem engedi, hanem nem versenyképes más. Ha más versenyképes lenne, akkor megszakadhatna az olajlobby, akkor is lenyomnák. Sőt, az olajosoknak, ha van egy kis eszük, akkor bevásárolják magukat az új technológiába és azután nem az olaj hozza nekik a pénzt, hanem az új tech. De nincs ilyen alternatíva. A villany arra jó, hogy elvigye az asszony a gyereket az óvodába :DDD
zgi5212018-09-05 14:46:40 // 5844
Ez most hogy jött? Az olaj lobby úgy sem engedi, míg van foszilis energia. :)

Az Euro6B még sokáig kitart.. :) Legalábbis reméljük :P
'''''2018-09-05 14:43:32 // 5843
Akkor veteránt is el kéne adjam? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-05 13:31:59 // 5842
3,8M autó van forgalomban kis hazánkban az átlag életkoruk 14,2 év... de majd 2025-30ra kitiltanak minden belső égésű gépjárművet :DDD
Chabbi2018-09-05 11:37:50 // 5841
Ha nem is vadonat ujba, de mindenképpen garis legyen az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 10:56:41 // 5840
Végre :-) Ez a pár nap már hamar eltelik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-05 10:54:53 // 5839
Ez másik Pappas (Debrecen), hátha itt falun barátságosabb a helyzet :-)
Nyíregyen kifejezetten jól álltak hozzá, csak autójuk nem volt. Egy QV amúgy más játék, ott meg tudom érteni, hogy bárhova elviszed, csak értsenek hozzá. :-)
Nálam fordul a dolog. Ha időt kell szánnom erre is pluszban, újra nem vagyok előrébb. Tudom, hogy nincs gondozásmentes autó, de igazából a szerelők várólistái terelnek egyre az újabb felé. Egy minimális hibával állt most 5 napot az autóm. Nekem kellett volna kitalálni mi a gond, nem is sikerült jól diagnosztizálni. Nem a kidobott 20e Ft-ot sajnálom jobban, hanem a rengeteg időmet.. :-) Persze lehet az is hiú ábránd, hogy egy újba beülök és annak semmi baja nem lesz hosszú évekig. Passz, majd lesz valahogy :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.