BeeGee2015-11-24 13:17:12 // 1445
Ja, azt az apró különbséget el is felejtettem, hogy az európai shown Bocelli és Marchionne biztos szépeket mondott, de olaszul bakker. Értem hogy hazaszeretet, de könyörgöm, angolul nem kicsit többen beszélnek.
BeeGee2015-11-24 13:12:02 // 1444
1) Maximum kanadai. Mentalitásban Kanada nem= USA.
2) Attól hogy a cég elnöke, nem színpadra való. Beszéljen ő a részvényesek tájékoztatóján, de egy kedvcsináló shown.
3) Lehet hogy hitelesebb mint az amcsi, de nekem azt adta át hitelesen, hogy "na már megint egy napi teendőmet végzem el, tök unom, mennék haza, menjetek ti is, amúgy ez itt az új autónk"
Az amcsi bemutató alatt büszkeséget éreztem attól ahogy beszélt az Alfáról, az európait meg untam. Ez van.
Attól mert Te lenézed az amcsikat, nagyobb a piac, több a lecsó, a cégek is nagyobbra nőnek, mint Európában. Ennek a rész az is, hogy tudják hogy lehet kedvet csinálni valamihez. Nem tartana semmiből amerikai marketingeseket áthozni Európába, hogy rendbe tegyék a Fiat háza táját..
2) Attól hogy a cég elnöke, nem színpadra való. Beszéljen ő a részvényesek tájékoztatóján, de egy kedvcsináló shown.
3) Lehet hogy hitelesebb mint az amcsi, de nekem azt adta át hitelesen, hogy "na már megint egy napi teendőmet végzem el, tök unom, mennék haza, menjetek ti is, amúgy ez itt az új autónk"
Az amcsi bemutató alatt büszkeséget éreztem attól ahogy beszélt az Alfáról, az európait meg untam. Ez van.
Attól mert Te lenézed az amcsikat, nagyobb a piac, több a lecsó, a cégek is nagyobbra nőnek, mint Európában. Ennek a rész az is, hogy tudják hogy lehet kedvet csinálni valamihez. Nem tartana semmiből amerikai marketingeseket áthozni Európába, hogy rendbe tegyék a Fiat háza táját..
BeeGee2015-11-24 13:01:26 // 1443
Na, lassan ráébredsz hogy milyen a neked való autó :D
Miért ne tudnád megvenni, szürke importból megoldod.
Miért ne tudnád megvenni, szürke importból megoldod.
.......................2015-11-24 12:58:15 // 1442
az a Lincoln MKS pont jó lenn nekem
ja hogy nem tudod megvenni a germánautólobbi nem engedi,
mi ez ha nem elnyomás
ja hogy nem tudod megvenni a germánautólobbi nem engedi,
mi ez ha nem elnyomás
.......................2015-11-24 12:56:37 // 1441
pont ez a bajom a bmw 5 össel,meg az összes prémium autóval
baromira nem kell az osztrák autópályára hiper feszes futómű ,inkább az hintó
meg baromira nem kell mindenféle über technika ,inkább lenne olcsóbb
leszarom az anyagminőséget ,egy olyan autó kellene ami igásló ,nagy ,kényemes,és olcsó,és olcsó fenntartani
tele a hócipőm az európai autógyártással,hogy kényelmes autót csak S klasse szinten gyártanak,az meg aranyból van mert túltömik mindenféle high tec cuccal
baromira nem kell az osztrák autópályára hiper feszes futómű ,inkább az hintó
meg baromira nem kell mindenféle über technika ,inkább lenne olcsóbb
leszarom az anyagminőséget ,egy olyan autó kellene ami igásló ,nagy ,kényemes,és olcsó,és olcsó fenntartani
tele a hócipőm az európai autógyártással,hogy kényelmes autót csak S klasse szinten gyártanak,az meg aranyból van mert túltömik mindenféle high tec cuccal
Giuntini2015-11-24 12:26:21 // 1440
Azt még hozzátenném, hogy Marchione a FIAT első embere. Akármilyen nem fotogén, vagy csodálatos hangorgánumú, de ő egy világviszonylatban is elsők között álló cég elnöke. Még szép, hogy ő mutatja be a várva várt modellt! Ez hivatalos volt. A felvezetés Boccelli érdeme volt! Ilyen meghatóan, még sohasem mutattak be egy új autót. Gyerekkori emlékképeiből idézett, minden este izgalommal várta apját, és amikor hallotta az Alfa motorjának csodálatos hangját, izgalommal futott apja elé. A Giuliát egy csodálatos nőhöz hasonlította négy keréken, és hogy ebbe az autóba valóban bele lehet szeretni. Mindezek után a Nessun dorma. Mondjuk ezt senki sem várná el az amerikaiaktól. Marchione azért hitelesebb, mint az edzőteremből előhúzott, dagadó izmú, beszoláriumozott fószer, aki valójában azt sem tudja miről beszél, csak egy betanult szöveget mond el.
Giuntini2015-11-24 12:07:48 // 1439
Marchione amerikai!!!!!!
Giuntini2015-11-24 12:07:06 // 1438
Nem erről beszélek! Kiforgatod a szavaimat! A Corvette-t hasonlítsuk össze a Porsche-val, vagy a BMW M6-al. Ferrariról, Maseratiról szándékosan nem beszélek, mert más kaszt. Én nem egy amerikai (új) autót vezettem. Normál autóiknak nincs futóműve (imbolyog), minősége gagyi. Hasonlíts össze egy amerikai limuzint egy 5-ös BMW-vel! Egyszerűen minden anyag, minden gagyi, ízléstelen, nem véletlen, hogy ilyen olcsó. Egy Lincoln MKS új ára 35ezer dollártól indul. V6 turbó, 350 Le-vel. Nehogy azt próbáld megmagyarázni, hogy a gyártás ott annyival olcsóbb! Olcsóbb, mert minden anyagminőség egyszerűen nem európai szinten van. Az amerikai nem is igényli! Aki meg igényli, és van rá pénze, vesz európait. Nem véletlen, hogy az amerikaiak, így mutatják be a Giuliát. Elegancia, kifinomultság, ami az ő autóikból végképp hiányzik. És most ne gyere a Cadillac-el! A Cadillacot ha összehasonlítjuk egy európai nemes autóval, a béka feneke alatt nincs. Nézd meg az amerikai átlag házakat. Több emeletesek, nagyok, és egy hét alatt felépíthetők. Kis hazánkban akinek saját háza van, az anyagból épül fel, és nem az első szélvihar viszi el. De ezeket nem lehet összehasonlítani! Más világ, más emberek, más igények! És ugyanez vonatkozik az autókra is!
BeeGee2015-11-24 11:56:55 // 1437
Bocelli ide vagy oda, unalmas volt az európai bemutató. Sok mindenben igénytelenek, mások, mint az európaiak, de reklámban, showban konkrétan jobbak. A csávó sokkal lelkesebben és profibban adta elő a történetet, mint Marchione (aki konkrétan olyan volt, mintha a vasárnapi ebéd menüjét olvasná fel). Nem beszélt itt senki műszerfalakról :)
.......................2015-11-24 11:44:56 // 1436
Én olyan szívesen beülnék egy gagyi Corvette Sting Ray be
Vagy egy Jeep grand csirke HEMI be
Szerintem pont fordítva van,
Az európai kis fos 4hengeres betonykemény futóműves sportosnak tiuláltak a gagyik
Vagy egy Jeep grand csirke HEMI be
Szerintem pont fordítva van,
Az európai kis fos 4hengeres betonykemény futóműves sportosnak tiuláltak a gagyik
Giuntini2015-11-24 10:16:00 // 1435
Nem tudom, lagymatagnak e lehet nevezni, egy olyan bemutatót, ahol Andrea Boccelli, a legnagyobb tenor énekével van felvezetve a leleplezés. Az amerikaiak nagyon sokat adnak a külsőségekre, viszont nem biztos hogy ez ér annyit, mint egy világon egyedülálló énekes felvezetője. Vonagló táncosokból milliókat lehet találni, Boccelli meg egy van. Mint a Giulia különlegessége! Az amcsi autók mindenben a külsőségekre mennek, belső értékük meg egyenlő a nullával. Minden részletében gagyi minőségek. Még a Corvette is. Vagy a Camaro. Nagyon jól néznek ki, és beülsz, olyan a műszerfal, és a részletmegoldások, hogy egy európai kisautónak a szégyenére válna. Tehát hagyjuk, mit kéne tanulni az amcsiktól.
BeeGee2015-11-24 09:09:55 // 1434
Nem lépett feljebb, a bemutatón is a két nagyobbik AMG-vel hasonlítják össze.
Amúgy az amerikai bemutató nagyon fasza volt, ezt el kéne tanulni Európában is, azok nagyon lagymatagok..
A komment télleg jogos, felizgatják a népet, aztán közlik h várjál még egy évet. Ez gáz.. :(
Amúgy az amerikai bemutató nagyon fasza volt, ezt el kéne tanulni Európában is, azok nagyon lagymatagok..
A komment télleg jogos, felizgatják a népet, aztán közlik h várjál még egy évet. Ez gáz.. :(
Giuntini2015-11-23 21:20:29 // 1433
Nem hiszem, hogy pillanatok alatt lereagálnák, hiszen az M4 még elég új modell. Ezek a gépek annyira a csúcson vannak, hogy nűansznyi különbségek vannak. A Giulia műszerfala határozottan szép, míg az M4-é valójában egy hármas, az pedig nem egy nagy szám. Ami biztos, hogy a Giulia felé billenti a serpenyőt, a kinézet, a motorhang, és a brutalitása. De várjunk a megjelenéséig!
vm2015-11-23 21:09:19 // 1432
M4 gts lefilézett pályaautó. Hogy jön ide?
panza2015-11-23 20:49:26 // 1431
Bocsika, de egy osztályt feljebb léptél, talán ha ezt hasonlítottad volna össze a giuliaval akkor Te is látnád, hogy egy "picit" meglépett a konkurenciától, de még talán a nyolc hengeres AMG-t is veri. Persze az a tuti, amikor teljes valójában kézzelfogható lesz a QV. Abban sajnos igazat kell, hogy adjak Neked, ha már sorba mutogatják össze-vissza a csúcs modellt, akkor ne fogják már a kínaiakra, hogy miattuk "csúszik" a bevezetés! No, hát ezt nevezem én "beetetésnek", megint csak megy a hablaty!!! És igaza van az amerikai hozzászólónak, hogy minden oké az autóval, de a 2017-es (usa) bevezetés elszomorítja.
Huracan0072015-11-23 19:49:13 // 1430
Nem mondtam, hogy jobb, de dizájn szempontjából azért ez igencsak ott van,
minőség, teljesítmény ugyan az:
De azért mondok egyet: váltó
http://www.mercedes-amg.com/c63.php#vehicle_overview_section
minőség, teljesítmény ugyan az:
De azért mondok egyet: váltó
http://www.mercedes-amg.com/c63.php#vehicle_overview_section
panza2015-11-23 19:05:29 // 1429
Megöl a kíváncsiság, hogy mikre gondoltál! Csak egy példányt mondj légyszi a "konkurenciától", mely kategóriájában jobb, mint a Giulia!
Huracan0072015-11-23 18:35:11 // 1428
Sziasztok.
Rég olvasgatom ezt a topicot. Csak pár dolgot szeretnék hozzáfűzni a Giuliához.
Az a baj véleményem szerint, hogy húzzák a gyártást és nincsenek konkrétumok. A nagy német gyártók mint pl. Merci, BMW pillanatok alatt lereagálják és csinálnak egy ugyanolyan autót mint a Giulia. C63 AMG-ből is kijött egy javított verzió és BMW M4-ből is egy GTS változat, amiket szinte azonnal lehet kapni.
Így nem fog labdába rúgni az Alfa, csinálhat akármilyen reklámot.
A polgári verziókról pedig ne is beszéljünk, sehol sincsenek...
Rég olvasgatom ezt a topicot. Csak pár dolgot szeretnék hozzáfűzni a Giuliához.
Az a baj véleményem szerint, hogy húzzák a gyártást és nincsenek konkrétumok. A nagy német gyártók mint pl. Merci, BMW pillanatok alatt lereagálják és csinálnak egy ugyanolyan autót mint a Giulia. C63 AMG-ből is kijött egy javított verzió és BMW M4-ből is egy GTS változat, amiket szinte azonnal lehet kapni.
Így nem fog labdába rúgni az Alfa, csinálhat akármilyen reklámot.
A polgári verziókról pedig ne is beszéljünk, sehol sincsenek...
Putyesz2015-11-23 15:59:01 // 1427
lehet,pedig azt mondták jövőre jön...mindegy....
De már vagy 10 éve erre várunk hogy ujra betörjön a márka az USA-ba...és végre ARRIVED!!!! :D
és mondta hogy a 270 lovas 40ezer dollár lesz...ez a 2.0 turbo benzines???mert a motorra nem tért ki!
és még a németeknek is odaszúrnak :D
De már vagy 10 éve erre várunk hogy ujra betörjön a márka az USA-ba...és végre ARRIVED!!!! :D
és mondta hogy a 270 lovas 40ezer dollár lesz...ez a 2.0 turbo benzines???mert a motorra nem tért ki!
és még a németeknek is odaszúrnak :D
.......................2015-11-23 15:27:00 // 1426
érdekes mit írnak a videó alá
2017 relase is dissapionting
ha bemutatnak valamit akkor holnap már vennék sokan
korai ez még itt bármit is mutogatni
2017 relase is dissapionting
ha bemutatnak valamit akkor holnap már vennék sokan
korai ez még itt bármit is mutogatni
Putyesz2015-11-23 14:53:41 // 1425
The Alfa Romeo is here!!!!.....and the Giulia has arrived!!!!
Hatásos :D
Hatásos :D
Putyesz2015-11-23 14:43:12 // 1424
Putyesz2015-11-23 14:24:23 // 1423
panza2015-11-23 12:58:37 // 1422
GT Ɨ|ѯ2015-11-20 16:36:47 // 1421
hopp, bocsi ....-etta rovatba szerttem volna:-)
GT Ɨ|ѯ2015-11-20 16:35:36 // 1420
Polizia e Carabinieri: 1.500 Alfa Romeo in Arrivo
GTPeti2015-11-17 15:42:48 // 1419
Muszáj ilyen kijelentéseket ilyen korán eszközölni?
Minden amit ma tudunk, hivatalos helyről NEM megerősített információ...
Minden amit ma tudunk, hivatalos helyről NEM megerősített információ...
GIRInd2015-11-17 15:23:35 // 1418
A 14-18-as üzleti terv szerint kettő kis köbcentis benzines motorméret lesz az FCA-n belül sok teljesítményszinttel. Nem lesz többé csak az Alfának dedikált motor, viszont feltételezem hogy eleve úgy fejlesztik ezeket, hogy több fajta igénynek (Alfa, Dodge) meg tudjanak felelni a moduláris felépítüknek köszönhetően. Legalább már nem egy kész GM motort kell farigcsálni, mint régebben...
.......................2015-11-17 14:32:39 // 1417
Netán Chyrsler blokk lesz Alfában?
Megint nem lesz egy rendes blokk a dieselen kívül
Megint nem lesz egy rendes blokk a dieselen kívül
GTPeti2015-11-17 14:28:22 // 1416
Lehet, hogy tőlünk szedték a táblázatot, amiből cikket írtak a "nem-fanatikusoknak". :)
yani🍀2015-11-17 14:22:53 // 1415
GTPeti2015-11-17 12:55:14 // 1414
Nekem nagyon bejön az XE. Látszik rajta, hogy mindent beleadtak a tervezéskor.
Szerintem a 159-ről diplomatikusan egyszerűen nem kellett volna ennyit beszélni. Az egy lezárt fejezet. (Nem mellesleg klassz autó volt és az még ma is.)
Ami a Giu dizájnját illeti: Én azt olvasom ki a sorok között, hogy ők is érzik: Szép-szép és mindenki nagyon várta, de azért nem jött össze egy akkora dobás, mint a 156, 159, stb. modelleknél. Ezért magyarázkodnak. Csak egy vélemény. (Nekem is kéne, SW-ként, ha viszont nem gyártanak majd olyat, akkor magukra vessenek...)
Szerintem a 159-ről diplomatikusan egyszerűen nem kellett volna ennyit beszélni. Az egy lezárt fejezet. (Nem mellesleg klassz autó volt és az még ma is.)
Ami a Giu dizájnját illeti: Én azt olvasom ki a sorok között, hogy ők is érzik: Szép-szép és mindenki nagyon várta, de azért nem jött össze egy akkora dobás, mint a 156, 159, stb. modelleknél. Ezért magyarázkodnak. Csak egy vélemény. (Nekem is kéne, SW-ként, ha viszont nem gyártanak majd olyat, akkor magukra vessenek...)
Giuntini2015-11-17 10:04:51 // 1413
Egy autót, a részleteiben kell nézni, és nem egy fotó alapján rámondani, hogy BMW-s! Ha megnézzük az új Jaguar XE-t dettó. Nagyon kíváncsi vagyok rá élőben, de a videókon ill. a frankfurti szalon videói, bemutatói után ez nem mondható el. Nekem nem tűnik BMW-snek, egy olyan autó, ami méltán sikerre számíthat. Nagyon szép, nagyon minőségi, de az igazsághoz tartozik, hogy kevésbé egyedi mint a 156-159. Ez a reakció nekem nagyon előremenekülésnek tűnik, nem tudják most már semmissé tenni a 159-ről elhangzottakat. Sajnos nagyon rossz volt a tálalás! Nekik azt kellett volna kommunikálni, hogy az Alfa jövője a legfontosabb, és ezért a formatervezésnél is kompromisszumot kellett kötniük. Le kellett volna szögezniük, hogy a 159 formaterve gyönyörű volt, mégis csomó mindenben a használhatóság rovására ment (hátsó térkínálat, hátralátás, SW korlátozott csomagtartó), ez nem egy szoborszerű műremek, hanem egy olyan autó, amit a német prémium modellek imádói is díjazni fognak.
Giuntini2015-11-17 09:48:42 // 1412
Jön a VM nagymotor is, V6 dízel, csak valamivel később a 2.2 után.
BeeGee2015-11-17 08:47:27 // 1411
Lehet, hogy tudnak valamit a dízel botrány jövőjéről és lehúztak párat :)
BeeGee2015-11-17 08:45:27 // 1410
A benzin motorok impozánsak. a 2.0 / 280 Le már már túlzásnak tűnik..
Stef2015-11-16 22:45:45 // 1409
És benzinest csak automatával lehet venni?!
redbull902015-11-16 13:57:23 // 1408
Hát nagyon remélem!
Tedi2015-11-15 14:11:47 // 1407
Szerintem nem teljes a lista...egy darab dízelmotorral ezt nem úszhatják meg.
GTPeti2015-11-15 12:36:35 // 1406
Ha így lesz...
A korábbi hibák megismétlése tökéletesen megy már nekik. Ebben nagy tapasztalatra tettek szert... 8|
Egy pletyka:
Aut. váltó terén volt egy kis olaszos kavarás... Már minden le volt zsírozva a ZF-fel, mikor meggondolták magukat. (Az eddigi prototípusokban is minden bizonnyal ZF váltó van.) Mindent cancel-eztek, merthogy "találtak vmi jobbat". Aztán kiderült, hogy mégsem jobb. Most van rá 1 évük, hogy szinte nulláról újrakezdjék a projektet. Vagyis ebből egy módosított BMW váltó lesz, ami állítólag akkora, hogy a motor+váltó kivételben sokak nagy rutinra fognak szert tenni. :(
Errefelé leglábbis ezt pletykálják...
A korábbi hibák megismétlése tökéletesen megy már nekik. Ebben nagy tapasztalatra tettek szert... 8|
Egy pletyka:
Aut. váltó terén volt egy kis olaszos kavarás... Már minden le volt zsírozva a ZF-fel, mikor meggondolták magukat. (Az eddigi prototípusokban is minden bizonnyal ZF váltó van.) Mindent cancel-eztek, merthogy "találtak vmi jobbat". Aztán kiderült, hogy mégsem jobb. Most van rá 1 évük, hogy szinte nulláról újrakezdjék a projektet. Vagyis ebből egy módosított BMW váltó lesz, ami állítólag akkora, hogy a motor+váltó kivételben sokak nagy rutinra fognak szert tenni. :(
Errefelé leglábbis ezt pletykálják...
redbull902015-11-15 12:28:09 // 1405
Akkor ezek szerint nem lesz 3.0 V6 Dízel :/
Tedi2015-11-15 12:21:19 // 1404
Egy kis magyarázat a kódokhoz, ha valaki lemaradt volna róla:
ATX: 8 gangos automata
MTX: hatgangos manuál
DCT: 7 gangos dupla kuplungos
GME: Global Medium Engine (benzinmotor)
ATX: 8 gangos automata
MTX: hatgangos manuál
DCT: 7 gangos dupla kuplungos
GME: Global Medium Engine (benzinmotor)
GTPeti2015-11-15 12:14:46 // 1403
Piritu - 1.000.0002015-11-11 19:43:45 // 1401
Béci Ɨ|ѯ2015-11-10 10:24:16 // 1400
Pont ma sétáltam el egy új Clio mellett. Annak is rejtett kilincse van a hátsó ajtókon, arra nem vonatkozott az előírás?
Én továbbra is sajnálom, hogy nem vették át a 156-ból. Főleg, ha már azt írják, hogy a 156 inspirálta a Giuliát.
Én továbbra is sajnálom, hogy nem vették át a 156-ból. Főleg, ha már azt írják, hogy a 156 inspirálta a Giuliát.
Kócosw2015-11-09 19:14:31 // 1399
GT Ɨ|ѯ2015-11-09 17:45:27 // 1398
megyeget szépen...a záróvonal az szép volt a végén...:-)
( gondolom észrevette, hogy veszik..)
( gondolom észrevette, hogy veszik..)
pityke2015-11-04 22:54:37 // 1396
most olvastam olasz oldalon hogy késni fog a SUV 2016 helyett 17 a giulia egyszerübb változatok pedig csak 16 végén jönnek.. :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.