2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Putyesz2017-12-04 11:54:10 // 3557
Selenia digi-tec-et mondott nekem egy qv tulaj!!!!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jani552017-12-03 23:18:06 // 3555
De igen, komolyan gondolom! Pont én! Ha egy 25M-es autót veszek... (képzeld megtettem a 7,5M-ás autóval 2003-ban is, mert kb az akkori 7,5 M az akkori átlagfizetésekhez képest húzósabb volt, mint most a 25M... de nem ezt szeretném mondani)
Épp, hogy nem bíznám rájuk a 25M-es autót és el nem viselném a hezitálásukat, menne a levél az Alfához, a gyártóhoz.
Pont, hogy elegem van a "márkaszervizek" lehúzásaiból, az el nem végzett munkák, vagy trehányul elvégzett munkák kiszámlázásából. És én szoktam észrevételezni, hogy a "márkaszervizben" az egyik állásban a nyitott motorháztető belső feléről, a mellette lévő álláson flexszelték az akármit a karosszérián és a szikracsóva éppen beverődik, visszaverődik a nyitott motorba... Igen, a hengerfej le volt szerelve a 147-esen. És engem dobtak ki, mert hogy ne magyarázzak, ők tudják, mit csinálnak! Csak azt nem fogták fel, hogy mekkora kárt okoztak evvel a kocsi tulajdonosának, ami hiba majd ebből kifolyólag természetesen később fog jelentkezni...
Természetesen azt is észrevettem számlázás után, de még a telephely udvaráról kiállás előtt, hogy a barátom kocsijában nem cserélték ki a 8db gyertyát, csak felszámlázták... Ugye +100eFt! Volt ám balhé: először kértem a használt gyertyákat, nem tudták/akarták előadni, aztán megnéztük együtt, tényleg nem cserélték ki... Na, volt ám elnézést, meg összekevertük, meg akármi... Felajánlották a következő szervizt ingyen... persze nem kellett! Kellenek ám idegek ehhez és milyen botrányos a szerviznek, mikor kiderül az igazság.
Vagy, nekem külön kell szólnom, megbontás előtt alapos mosást csináljanak, hogy a retek ne potyogjon már bele a kényes belső részekbe... mert már éppen nekiálltak, én meg szinte véletlenül vettem észre... hogy lehet megbízni ezekben a hozzá nem értő kutyaütőkben?
(Helyek, dátumok, rendszámok nálam)
Szóval, ha hezitálnak, ha nem, akkor is leellenőrzöm őket. És majd eldöntöm, hogy itt, vagy a "Bécsi út másik végén" végeztetünk bizonyos munkákat. Majd ott tudják.
Végképp nem ide tartozik, de a mai napig tele a t...m az olaszautókházával, mikor is határozott szándékkal, pénzzel a zsebemben vittem az akkor 10éves (akkor 50ekm-t futott) hibátlan 156-osom, hogy átülnék új alfába... Megmondták látatlanban xFt, kijött a nagyon hozzáértő, ránézett (kb időben is ennyi, amíg leírtam), vissza a géphez: összehasonlította az akármilyen 250-300ekm-es, javított, többnyire lepusztult kocsikkal, majd visszavett még egy százezret. Még ezt is lenyeltem volna... de akkor jött a következő mondásuk: és, mivel itt nem lehet használt gumikkal kitenni a használt kocsit, vegyek rá újszerűt, de legjobb, ha újat, akkor biztosan jobban elmegy. Észhez térítettek!!! Azóta is használom a 156-ost, semmi indoka a cserének... Köszönöm nekik (spóroltak nekem egy csomó pénzt, ugrott nekik az üzlet, egy autóval kevesebb kelt el, köszönhetően az ilyen kereskedői szemléletnek). Ugyanitt a nyáron Stelvio próbavezetés: gyönyörű kocsi, méltó szalon, udvarias kiszolgálás,... körbe nézve az udvaron, kinézve a szalon ablakán: derékig érő gazban állnak az új autók... De biztosan az én elvárásaim túlzottan nagyok.
Épp, hogy nem bíznám rájuk a 25M-es autót és el nem viselném a hezitálásukat, menne a levél az Alfához, a gyártóhoz.
Pont, hogy elegem van a "márkaszervizek" lehúzásaiból, az el nem végzett munkák, vagy trehányul elvégzett munkák kiszámlázásából. És én szoktam észrevételezni, hogy a "márkaszervizben" az egyik állásban a nyitott motorháztető belső feléről, a mellette lévő álláson flexszelték az akármit a karosszérián és a szikracsóva éppen beverődik, visszaverődik a nyitott motorba... Igen, a hengerfej le volt szerelve a 147-esen. És engem dobtak ki, mert hogy ne magyarázzak, ők tudják, mit csinálnak! Csak azt nem fogták fel, hogy mekkora kárt okoztak evvel a kocsi tulajdonosának, ami hiba majd ebből kifolyólag természetesen később fog jelentkezni...
Természetesen azt is észrevettem számlázás után, de még a telephely udvaráról kiállás előtt, hogy a barátom kocsijában nem cserélték ki a 8db gyertyát, csak felszámlázták... Ugye +100eFt! Volt ám balhé: először kértem a használt gyertyákat, nem tudták/akarták előadni, aztán megnéztük együtt, tényleg nem cserélték ki... Na, volt ám elnézést, meg összekevertük, meg akármi... Felajánlották a következő szervizt ingyen... persze nem kellett! Kellenek ám idegek ehhez és milyen botrányos a szerviznek, mikor kiderül az igazság.
Vagy, nekem külön kell szólnom, megbontás előtt alapos mosást csináljanak, hogy a retek ne potyogjon már bele a kényes belső részekbe... mert már éppen nekiálltak, én meg szinte véletlenül vettem észre... hogy lehet megbízni ezekben a hozzá nem értő kutyaütőkben?
(Helyek, dátumok, rendszámok nálam)
Szóval, ha hezitálnak, ha nem, akkor is leellenőrzöm őket. És majd eldöntöm, hogy itt, vagy a "Bécsi út másik végén" végeztetünk bizonyos munkákat. Majd ott tudják.
Végképp nem ide tartozik, de a mai napig tele a t...m az olaszautókházával, mikor is határozott szándékkal, pénzzel a zsebemben vittem az akkor 10éves (akkor 50ekm-t futott) hibátlan 156-osom, hogy átülnék új alfába... Megmondták látatlanban xFt, kijött a nagyon hozzáértő, ránézett (kb időben is ennyi, amíg leírtam), vissza a géphez: összehasonlította az akármilyen 250-300ekm-es, javított, többnyire lepusztult kocsikkal, majd visszavett még egy százezret. Még ezt is lenyeltem volna... de akkor jött a következő mondásuk: és, mivel itt nem lehet használt gumikkal kitenni a használt kocsit, vegyek rá újszerűt, de legjobb, ha újat, akkor biztosan jobban elmegy. Észhez térítettek!!! Azóta is használom a 156-ost, semmi indoka a cserének... Köszönöm nekik (spóroltak nekem egy csomó pénzt, ugrott nekik az üzlet, egy autóval kevesebb kelt el, köszönhetően az ilyen kereskedői szemléletnek). Ugyanitt a nyáron Stelvio próbavezetés: gyönyörű kocsi, méltó szalon, udvarias kiszolgálás,... körbe nézve az udvaron, kinézve a szalon ablakán: derékig érő gazban állnak az új autók... De biztosan az én elvárásaim túlzottan nagyok.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jani552017-12-03 19:18:58 // 3553
Milyen olaj való bele? Gépkönyv, matrica a motortérben, de, ha semmi támpont nincs, az Alfánál, a Ferrarinál csak tudnak valamit... Az internet világában nem probléma a gyártót utolérni...
Ez inkább olyan műbalhé szerintem.
Ez inkább olyan műbalhé szerintem.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jani552017-12-03 13:48:58 // 3550
Urak! Nagyon sok márka, sok típusa kapható alapból félezer Le teljesítménysávban, bátran ki lehet próbálni, nem fog történni semmi különös! Ezek a csodaszerek nagyon ritkán és kivételes esetekben tudják leadni ezt a maximális teljesítményt, (és általában rövid időtartamra), meg a különféle forgalmi helyzetekben nincs is rá szükség. A különféle hárombetűs elektronikák felügyelik és visszaszabályozzák a teljesítményt, ha pl. elforogna valamelyik kerék, stb. Természetesen egy-egy előzéskor, elinduláskor jó, ha van teljesítmény bőven, de ez tényleg másodperceknyi időtartam. A teljes hajtáslánc úgy van méretezve, ha a félezer Le rázúdulna a hajtott kerekekre, akkor sem történne semmi, mert elforognak a kerekek, tapadásvesztés miatt visszaszabályoz a rendszer/elveszed a gázt, a másik véglet, mikor kiváló tapadás van a kerekeknél, a motorfordulathoz tartozó max nyomatéknál lévő teljesítményt adja a motor, ahol pedig a nyomatékmaximum van, az általában kevesebb, mint a motor névleges legnagyobb teljesítménye (benzinesek leginkább). Ebből is következik, szinte soha nem fog max teljesítményen működni a motor. Másfelől: ha valóban működne félezer Le körül, akkor 20-25-35 literes fogyasztással sem érné be... Ugye, ennyit nem fogyaszt egyik kocsika sem (mert tudjuk, hogy nem), tehát kb 200-300Le-ig sem használjuk.
RomeoOne2017-12-03 13:12:16 // 3549
Sztem meg nagyon nem hihető. Ez így is egy durván kihegyezett motor. 660 lóerő az pedig 30%-al több, mint a gyári. Meg hát abszolút értékben is sok. Nem egy leszabályozott dízel ez, hogy átépítés nélkül ennyit fel lehessen szabadítani benne. Ha ennyi tartalékot raknának bele, akkor elég sokat pazarolnának. Többet bíró alkatrészek, amik növelik a súlyt és drágábbak is. Mi értelme lenne? Azért, hogy lehessen boxot belerakni 100 euróért, amikor ilyen pluszért még elkérhetnének 20ezer eurót?
Sokszor mégy sz@ros kábelekből is a legrövidebbet rakják be, nehogy azon a néhány gramm rézen költségük legyen. Ha valahogy ki is lehet ebből hozni 660-at egy sima box-szal, akkor biztos vagyok benne, hogy nem lesz az autó hosszú életű.
Sokszor mégy sz@ros kábelekből is a legrövidebbet rakják be, nehogy azon a néhány gramm rézen költségük legyen. Ha valahogy ki is lehet ebből hozni 660-at egy sima box-szal, akkor biztos vagyok benne, hogy nem lesz az autó hosszú életű.
Jani552017-12-03 13:00:34 // 3548
96-ban és 2003-ban vettem új alfákat magyarországon. Mindkettőnek a gépkönyvében benne van, egyértelműen olvasható a vezérlécsere intervalluma: 60ekm, vagy 8-10, ill. 10 év. Értelemszerűen, amelyik előbb bekövetkezik, akkor az lesz aktuális. (ha igaz volt ez a 146-ra és a 156-ra, akkor bármelyik másik alfára is biztosan igaz) Hogy ezt nem tudják megmondani egyik kereskedésben sem, az eléggé necces... szinte el sem hiszem. Talán, mert nem a szervizeseket kérdezted.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Haddel2017-12-02 21:10:53 // 3545
Csak hülyülök,én is csak tollpihével merném simogatni a gázpedált. Azért egy ilyen erős autóhoz komoly vezetői tudás kell szerintem.
Chianti2017-12-02 19:19:03 // 3544
Elhiheted, hogy kipróbáltam volna nagyon szívesen, de ez az autó azért nem egy játékszer... Talán majd legközelebb, ha arra járok és meg lesz még... :o)
BCS2017-12-02 19:03:51 // 3543
A 600 LE körüli teljesítmény motorfejlesztői szemmel még abszolút reálisnak tűnik számomra.
Azon felül szerintem már, hogy hozza a megfelelő élettartamot, jópár dolgot át kellene rajta tervezni, kezdve a hengerfejjel, forgattyús mechanizmussal, vezérléssel, hűtéssel.
Nyilván egy komolyabb futúmű sem árt, az ilyen teljesítményekhez.
Mit kínál hozzá, amúgy a Novitec, azt nem tudod? Turbó, kipufrendszer, szoftver?
Azon felül szerintem már, hogy hozza a megfelelő élettartamot, jópár dolgot át kellene rajta tervezni, kezdve a hengerfejjel, forgattyús mechanizmussal, vezérléssel, hűtéssel.
Nyilván egy komolyabb futúmű sem árt, az ilyen teljesítményekhez.
Mit kínál hozzá, amúgy a Novitec, azt nem tudod? Turbó, kipufrendszer, szoftver?
Haddel2017-12-02 18:22:46 // 3542
Miért nem dobtál bele egy kis zsetont a perselyükbe ,és kihozni kicsit veretni,?😃😃
RomeoOne2017-12-02 17:01:10 // 3541
De baszki, az nagyon sok. Meddig bírja azt a teljesítményt a többi alkatrész? Nem hiszem el, hogy ekkora tartalékkal tervezték meg az erőátviteli rendszert.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
BCS2017-12-02 11:22:07 // 3539
Na igen, ez egy clubsport Jag inkább, becsövezve és pályanapra építve. Olyan, mint egy M4 GTS.
Ilymód az összehasonlítás teljesen életképtelen és irreleváns. A Giulia Q egy széria, (nem limitált) hétköznaponként is használható autó, ami 5 személyt is elvisz hosszútávon.
Az Alfa is építhetne egy ilyen clubsport változatot, csak minek...egészen biztos vagyok benne,hogy a 2.9 V6-ot is fel lehet húzni 600 ló környékére, meg becsövezni, versenyfutóművet alátolni, és akkor megint ütné a Jag-et.
Pár tuner már el is kezdte építgetni a Giulia Q-t, asszem most olyan 580 LE körül járnak vele.
Ilymód az összehasonlítás teljesen életképtelen és irreleváns. A Giulia Q egy széria, (nem limitált) hétköznaponként is használható autó, ami 5 személyt is elvisz hosszútávon.
Az Alfa is építhetne egy ilyen clubsport változatot, csak minek...egészen biztos vagyok benne,hogy a 2.9 V6-ot is fel lehet húzni 600 ló környékére, meg becsövezni, versenyfutóművet alátolni, és akkor megint ütné a Jag-et.
Pár tuner már el is kezdte építgetni a Giulia Q-t, asszem most olyan 580 LE körül járnak vele.
Liquid2017-11-29 20:21:45 // 3538
semmi extra nincs benne, írták is a "cikk"-ben, hogy nagyon nem utcai autó a Jag, építettek gyorsan vala,mit, amivel az övék lehet a cím egy darabig.
Giuntini2017-11-29 19:31:09 // 3537
De könyörgöm hová? Már a QV 510 lóereje is közútra túlzás. A Veloce 280 lóereje minden igényt kielégít. Azt meg nem hiszem el, hogy a Jag futóműben lenyomta a QV-t. Egyszerűen nem elég a Nurburgringen a motor, oda meg futómű is kell! Már azon is nagyon elcsodálkoztam, hogy a QV lenyomta a Lambo Aventadort!
gradvolttomi2017-11-29 16:20:23 // 3536
Chianti2017-11-28 19:17:23 // 3535
El lehetett volna vinni ezt is egy tesztkörre, csak le kellett volna tenni egy kis zsetont... Hogy mennyit, azt nem kérdeztem... :o)
Chianti2017-11-28 19:13:53 // 3534
Giuntini2017-11-28 15:37:24 // 3533
Fekete mint az atom!!!
RomeoOne2017-11-28 15:19:53 // 3532
Ez fekete vagy sötétkék?
Giuntini2017-11-28 15:06:53 // 3531
RomeoOne2017-11-28 11:29:55 // 3530
Ez jó cikk, berakom linkbe, hátha valaki lusta lesz másolgatni az URL-t.
link
link
BCS2017-11-27 16:13:44 // 3529
http://www.enginetechnologyinternational.com/exclusive_articles.php?ArticleID=2240
Béci Ɨ|ѯ2017-11-27 10:41:25 // 3528
PBali2017-11-24 15:55:34 // 3527
Ha a Giulia QV az alap, akkor valóban, de nekem így is tetszik, bár oldalról a hátsó fertály totál 3-as coupe BMW. De az is egy szép autó...szerintem. Én nem gondolom, hogy sok mindenben más lesz, mert nem éri még a gyártás során, de majd kiderül, nyilván ez csak "koncepció". Amúgy fura, hogy a Giulia kombitól elzárkóznak, coupe meg lesz, de ők tudják. Mindenesetre várom a végső formát és megoldásokat.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tedi2017-11-24 15:24:14 // 3525
Pont ennyi változtatás történt, szóval ezért ezt senki ne vegye alapul :))
RomeoOne2017-11-24 15:16:27 // 3524
Én mondjuk nem is látom a különbséget, leszámítva, hogy kivették a hátsó két ajtót és meghosszabbították az elsőket.
PBali2017-11-24 14:33:54 // 3523
Béci Ɨ|ѯ2017-11-24 11:48:44 // 3522
Megbízhatósági lista 2017. . Az Alfa az 5 helyen. Akkor annyira mégse lehet rossz...
gradvolttomi2017-11-21 10:54:44 // 3521
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2017-11-16 22:39:22 // 3519
trxAlfa2017-11-15 02:33:35 // 3518
Na ez az igazi elismerés! Teljesen laikusként, úgy hogy jóformán nem is vársz sokat a technikától, és ilyen mértékű a pozitív meglepetés. Szerintem ez is mutatja, hogy a sok újságíró mennyire irreleváns követelményeket támaszt a modell irányába, és a felesleges hiányosságoknál leragadnak és észre sem veszik az autó valódi erényeit. Eddig egyetlen ember tollából láttam viszont hasonló véleményt, és az Csikós Zsolt tavalyi év autója tesztje volt. Van hozzá egy videóteszt is, és szinte szóról szóra elmondja, amit te is. 200 lovas "alap" benzines szintén, és nem győzi magasztalni.
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
R33Z2017-11-14 22:28:45 // 3516
Ha lehet hinni az eddig fellelhető méréseknek, lényegesen erősebbek a MAir motorok a katalógus adatoktól. 2.0t 230hp@380Nm / Veloce 310hp@460Nm (Nissannál is csináltak ilyet az R34 GT-R idejében). Az én buttdyno-m is alátámasztja ezt, többet kaptam, mint vártam, de ezt elmondhatom minden egyéb területen az autóról.
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Abarai2017-11-14 18:16:35 // 3515
Már a bemutatón (vagy kicsivel utána?) is emlegettek 300 ló fölötti változatot. A meglepetés csak az, hogy azóta se felejtették el. :)
RomeoOne2017-11-14 14:47:14 // 3514
Haddel2017-11-13 18:43:21 // 3513
Ohh ,ez igaz ,hogy lesz 350 lovas Veloce?? :0
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Chianti2017-11-13 18:05:48 // 3512
Egy kis olvasnivaló ...
GT Ɨ|ѯ2017-10-31 07:46:37 // 3511
Ez jó:-)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
Ollah2017-10-30 15:53:00 // 3510
Én találtam egy listát arról, mi az öt leggyakrabban előforduló hiba a Giuliával már új korától kezdődően:
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
623
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10