Fórum >> Típusok >> Giulia

osee_selespeed2016-01-19 21:38:47 // 1619
Én is ezt remélem, hogy nem végleges dolgok.
Kócosw2016-01-19 08:06:51 // 1618
Ezek az elemek meg lehet nem szeriaanyagbol keszültek.A gyartok az elsö egyedekben nem mindig a szeriaanyagokat hasznaljak fel.
De ez csak egy gondolat tölem aminek lehet semmi köze a valosaghoz...
Liquid2016-01-19 08:06:37 // 1617
akkor viszont igen sok hülye él a világban, vagy mind gyári alkalmazott
osee_selespeed2016-01-19 07:51:54 // 1616
Nem az anyagok használatával van baj a motortérben, hanem a műanyagok texturájával/ kidolgozottságával. Olyan mintha valami Mahindra-ból származnának.
osee_selespeed2016-01-19 07:47:35 // 1615
Bocs! Telefonról töltöttem föl és az én böngészőm helyre forgatja, ha megnyitom.
Vinnie2016-01-19 02:51:14 // 1614
Ez a te véleményed....
Mondjuk nem tudom miért fikázod folyamatosan itt az Alfákat...de nem is érdekel. :)

Csak halkan jegyzem meg, Ausztriában előre eladták a féléves kontingenst. Ja, és igen, kérdeztem.
Biztos mind hülye, aki megrendelte, vagy csak a gyárban dolgozik. :)
.......................2016-01-18 22:40:23 // 1613
A konkurencia is baromi drága,cirka dupla annyi mint amit ér
Liquid2016-01-18 20:35:12 // 1612
teljesítményben, és műszaki tartalomban hasonlót a konkurencia se méri olcsóbban, ergo szerintem lesz vásárlótábora...majd meglátjuk :)
.......................2016-01-18 19:59:11 // 1611
ahhoz hogy legyen QV használt el kellene adni újban is
de kétlem hogy bárki ilyen drágán megveszi,hacsak nem lesz gyári dolgozói atom nagy kedvezmény
'''''2016-01-18 19:43:51 // 1610
Engem a qv érdekelne másfél-két évesen.Remélem addig kicsit mérséklődik az ára.
Vinnie2016-01-18 15:14:45 // 1609
Nagyon megörültem itt a bécsi autoshow-n, hogy láthatom a Mustangot is élőben. Régi kedvenc a Cobra, meg a Vipera mellett. De....
Mikor beültem, teljes ledöbbenés.. Igénytelen anyaghasználat, kivitelezés...olyan olcsó feelingje volt számomra. Igaz, hogy 45ezer Euró az induló ár, de akkor is. Ezzel szemben a Giulia QV szerintem túl igényes, ahhoz képest, hogy nem luxus autónak (mint a MASERATI) szánták, hanem kemény sport gépnek, ami akár 4 felnőttnek is kényelmes. Az adatok magukért beszélnek. Minden részében a sportosságot, gyorsaságot sugallja a GIULIA QV.
Valaki írta, hogy szerinte igénytelen a motortér... Miért, milyen anyagokat kellett volna használni? Faberakást? :) Alumínium, műanyag, karbon. Ennyi.
.......................2016-01-18 11:16:58 // 1608
Ez csak marketing duma hogy a Ferrari motor a V6 biturbo
A cyslernél öntik ,bajorországban forgácsolják,és a maserati szereli össze
Giuntini2016-01-18 10:38:49 // 1607
Nem azért, hanem mert amerikai autó. Hiàba szép formàjú, de a minőség nagyon gagyi. Nem lehet összehasonlítani a Mustang motorjàt egy Ferrari szàrmazékkal. A Camaro pl gyönyörű formàjú de minőségileg nem összevethető egy európaival. A Chrysler majdnem becsődőlt a FIAT vitt bele minőséget.
.......................2016-01-18 09:00:23 // 1606
gyorsan átszámoltam az 27..30 milla magyarországon,
szép summa
csak azt nem tudom mitől lesz ez ennyi ?
egy Ford Mustang 2015 fele ennyi,45ezer euro és full V8 ,19 kerekekel
biztos azért mert coupe :)
Vinnie2016-01-18 00:27:03 // 1605
Van ára. Persze, csak a QV-nek. Ausztriában 85900 Eurótól indul. Ebben még nincs benne a kerámia fék.
Kérdeztem, lehet-e tudni valamit majd a szélesebb közönségnek szánt verziókról, de semmi infó...
Vinnie2016-01-18 00:24:14 // 1604
Igen. Sőt! Giulietta is volt. :D
Gondoltam, ezeket már mindenki ismeri, látta élőben. :)
Kazes☻2016-01-17 20:10:43 // 1603
Képeket azért beforgathattad volna...
Chianti2016-01-17 19:05:05 // 1602
Mindig is drágább volt, most is az. Viszont az olaszok a karbotechnikát már több mint 20 éve nyomják, a japánoknak meg a mai napig nincs pl. karbon hajtóművük. De nem akarom szét offolni a topicot, ha érdekel a téma, írj a falamra.
Viszont a Giuliára visszatérve, lehet kihagytam volna a karbon kardántengelyt, de a belső, meg a motortér anyagait jobban megválogattam volna. Persze értem a koncepciót (súlycsökkentés), de ez az autó igazán megérdemelt volna egy Maserati szintű belteret . Már csak azért is, mert ugye ez a csúcsmodell. Akkor milyenek lesznek a "polgári" verziók?
Huracan0072016-01-17 12:53:00 // 1601
Egy ilyen kaliberű autónál ezeket a hibákat nem értem, főleg annak tudatában, hogy mekkora a tét. Ha egy 3 milliós suzuki ról lenne szó rendben, de ez egy 20+ milliós autó...
.......................2016-01-17 11:05:11 // 1600
árban hogy viszonyul a Campagnolo a Shimano hoz?
Chianti2016-01-17 09:16:53 // 1599
Nos igen... ezért nem ismeri a világ "az olasz precizitás" kifejezést. Sajnos ez nem csak az autók terén van jelen.
OFF
Több mint 10 éves olasz országúti versenygépem van, full Campagnolo szettel. Imádom, mert gyönyörű az alkatrészek felületkezelése, formavilága, a működése nekem etalon. A váltás pl. hűen tükrözi az olasz mentalitást. Recsegős ropogós, izomból kell nyomni a váltókarokat, viszont cserébe gyors, pontos, van visszajelzésed, hogy megtörtént a váltás, mert odabassza a láncot a fogaskerékre. Vagy pl. a racsni hangja olyan, hogy már messziről meghallod ha egy versenygép Campa kerekeken gurul, mert úgy kerepel, hogy nincs szükség csengőre, ha pl. az erdőben lefelé gurulsz egy lejtőn. Minden állat és ember fejvesztve menekül! :o) Na meg a szerelhetőség. A mai napig minden alkatrész elérhető és rendelhető, és pofonegyszerű még a fékváltókarok javítása is! Tudom mert már többször csináltam. És végül a tartósság. Egy Campagnolo lánc elmegy 15-20.000 km-t minden gond nélkül, a fogaskerekek ennek a dupláját is simán tudják. A kerékagyak csapágyazása pedig megfelelő karbantartás mellett az atomtámadást is túléli!
Na ezek azok a dolgok, amiket pl. egy Shimano soha nem fog tudni!
ON
Szóval ezért ismeri a világ inkább az "olasz design", "olasz stílus" és "olasz életérzés" kifejezéseket.
Mindazonáltal az autó gyönyörű és biztos vagyok benne, hogy a menettulajdonságai legalább olyan lenyűgözőek mint a formavilága. Nagyon kíváncsi vagyok a "polgári" verziókra.
Chianti2016-01-17 08:46:09 // 1598
Irigyellek! Ha Alfacityben tényleg ott lesz, biztos vagyok benne, hogy ismét rekordot dönt majd a látogatók száma. Bár azt kétlem, hogy ott is bele lehet majd ülni.
osee_selespeed2016-01-16 21:51:53 // 1597
Nem, csak ez a kettő. Azt biztos valami nagyobb szabású showra viszik majd.
Liquid2016-01-16 21:50:55 // 1596
csak a "szokásos" 2 QV
.......................2016-01-16 21:48:59 // 1595
a diesel Gulia nem volt kint ugye?
osee_selespeed2016-01-16 21:40:17 // 1594
Néhány részlet:
Öklömnyi kipuffok

Dícséretes méretű csomagtér

Gagyin lakkozott szénszálas borítás

Elégséges fej és lábtér hátul (193cm-vel mondom ezt)

Kígyós szelepsapka

Jó vezetési pizició

Szép kormány, amit eddig is tudtunk

Könyöklő alatti rekesz (Talán töltő funkcióval?)

Gyenge minőségű lábtér

Alacsony minőségű motortéri anyagok

Mindemellett nagyon tetszett, olyan amilyennek fotók alapján képzeltem. Viszont, ha ezek a dolgok így maradnak, félek, hogy nem érik el az általa várt sikereket.
Liquid2016-01-16 21:13:59 // 1593
Meglátogattuk mi is a ViennaAutoShow-t.
Reméltük, hogy nem lesz kordon a Giulia körül, és nem hogy nem volt, de be is lehetett ülni a rossba! Hááát ütős élőben is. Nagyon jó anyagok, igényes belső, irdaltlanul alcsonyan ül, hatalmas karbon fékeken. A hátsó diffúzor is állat. Beültem előre és hátra is. A karbon ülés mögött van hely még úgy is hogy szinte koppig hátul volt az első ülés, a fejtér már más kérdés, én elfértem a 182 centimmel, de a fejem felett kb 2-3 centi volt csak. De ki nem sz@rja le! :)
Ja és ami még fontos: a egész kiállításon a legszebb hostess csaj, a legszebb ruhában a Giulia mellett állt természetesen! :)
.......................2016-01-16 10:31:46 // 1592
a képről úgy tűnik hogy sok benne a hely
'''''2016-01-16 07:02:23 // 1591
Árat kiírtak?
pityke2016-01-16 02:22:48 // 1590
Mito is volt! :)
Vinnie2016-01-16 00:39:22 // 1589
Most van autókiállítás Bécsben. Kettő GIULIA QV is van kiállítva. Egy fehér, meg egy Rosso Competezione. A rossoba be is lehet ülni. :)



Meg van 4C Spider is, ebbe is bele lehet ülni.
Kazes☻2016-01-15 20:43:13 // 1588

Guszti... :)
Zagato2016-01-01 21:14:00 // 1587
Azért én legjobban a V6 2,9 literes Ferrari motoros 510 Le változatra leszek kiváncsi.... Az azért arcpirító lesz....ebben az új "D" kategóriában...
deportivo2015-12-22 19:07:38 // 1586
Jó lenne már élőben látni egyet!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-22 15:11:17 // 1585
no akkor 2-3 év és .... :)
Liquid2015-12-22 14:33:28 // 1584
nagyon bíztató :)
kíváncsi vagyok fogy fognak alakulni az árak
GT Ɨ|ѯ2015-12-18 07:00:36 // 1582
Felüdülés:-)

Kazes☻2015-12-17 19:25:49 // 1581
:)
.......................2015-12-16 12:56:34 // 1580
Pont nem látszik rendesen a csonk a dpf en,az a lila vezeték az
Ami érdekes lenne ,hogyan oldották meg a nyomásszabályzott olajszivattyút
(Reméljük nem úgy mint a TDI legendásan szar hexagon tengelye)
És hogy marad e a régi swirl szívósor ,vagy változik azis?
Liquid2015-12-16 11:14:59 // 1579
így jobban hangzik
.......................2015-12-16 09:05:34 // 1577
A DPF után köti le a kipufogógáz t ,így nincs korom benne
Ez a kisnyomású kipuff gáz visszavezetés
Kell lenni még egy pillangószelepnek a kipuffban is hátrafelé
Egy folytás Hogy alapjáraton (mikor a turbo nem szív)is kellő térfogatáram menjen vissza
Giuntini2015-12-16 08:55:31 // 1576
Úgy tudom, a BMW-nél is így van.
Liquid2015-12-16 08:53:05 // 1575
nem vagyok meggyőződve arról hogy a kormot ráküldeni a turbora jó ötlet, de biztosan van megfelelő érv mellette
.......................2015-12-16 04:32:13 // 1574
Az új 2.2 jtdm
450 Nm 200 lóerő
Euro 6 ! Add Blue nélkül!
2000 Bar befecskendezési nyomás
Solenoid injektorokkal (ez nagyon jó hír)
Tulajdonképpen a jól bevált 2.0jtdm továbbfejlesztése
Öntöttvas blokk marad(hálistennek)
Nagyobb furat
Nagyobb löket
Kiegyensúlyozó tengelyek et is kap
Érdekesség még a kifugogógáz visszavezetés a turbo elé történik


És végre eltűnt a nagy "mumus"az egr müanyag fedele
Kazes☻2015-12-15 20:29:34 // 1573
Van bőven megoldandó probléma, mert a sötétek sajna mindenhol igen sötétek... : /
.......................2015-12-15 11:43:25 // 1572
nem zavarja ,sőt
parndorfnál figyeltem ,játszanak a madarak azzal ki tud átrepülni a lapát között
komolyan ,ez nem vicc
Jimmi T.2015-12-15 11:37:08 // 1571
hogy legyen már valami témába vágó is
Piritu - 1.000.0002015-12-13 20:10:13 // 1570
Vagy tizenöt éve az egyik munkatársammal Herbolzheimben tudományosan megvizsgáltuk a kérdést.
Akkor telepítettek az ottani Shell kúthoz egy hatalmas turbinát és a szálloda teraszáról jól rá lehetett látni.
Egy délutánt, estét és bő egy rekesz sört áldoztunk fel a megfigyelésre. Egy madarat se láttunk nekirepülni a rotoroknak, meg egyet se láttunk amelyik össze vissza röpködött volna zavarában. Sz@rtak a rotorra a madarak, élték a világukat tovább :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.