Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-01 18:59:20 // 858
jaja ez Brembo sport tárcsa....kell is az 500 ló alá :)))
BeeGee2015-07-01 18:54:12 // 857
Dömpi segítek:

Valami hasonlóra számíthatsz a Ghibliből kiindulva. Van itt minden, fejtámla, őv, isofix. Nem hiszem hogy ezeket kihagynák a Giuliából. Bár kényelmes tuti nem lesz :)
GTVili2015-07-01 18:53:22 // 856
Mér' a Ferkára vagy a Maserra olcsó.....? ;-)
Halesz2015-07-01 18:46:53 // 855
Majdnem :)

245/35 R19 (az első kerekeken) és 285/30 R19 (a hátsókon). Nem lesz olcsó rá a gumi se...
Dömpi (il dottore)2015-07-01 18:33:07 // 854
jól látom a gumiméret 235/30 ZR19?
GTVili2015-07-01 18:14:34 // 853
A második képen látszik,hogy teljesen le van burkolva....
Halesz2015-07-01 18:12:34 // 852
Arról nem, nem igazán lehetett jól befotózni alá.
GTPeti2015-07-01 18:10:14 // 851
"A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék."
Mint az egyettalálhattokmelyik típusnál... :)

Az aljáról nem készült kép?
Halesz2015-07-01 18:06:40 // 850
Feltöltöttünk egy részletgazdag galériát az Alfa Amore Facebook-oldalára. Itt találjátok!

Egy képet kiemelnék:



Ez itt a hátsó kerék féktárcsája.

A hátsó fékeknél egy kiegészítő nyereg is van, úgy tudjuk, hogy ez az elektromos rögzítőfék.

Az autó karbon-kerámia féktárcsákkal is kapható lesz! Szerintünk a bemutatott autókon ilyen karbon féktárcsák voltak.

A fékek egyébként a Brembotól érkeznek majd.
Haddel2015-07-01 17:21:02 // 849
A múzeumot felvettem a bakancslistámra,ha idén ,nem is,jövőre tuti megnézem.
Halesz2015-07-01 17:12:38 // 848
Szosza:

Igyekeztünk nagyon, hogy első kézből és a leggyorsabban értesüljetek mindenről :)
Továbbra is ezen dolgozunk!
Köszi a bizalmat :)
GTVili2015-07-01 17:09:45 // 847
Szerintem az egyik (ha nem a legjobb) kisdízel. A feleségem a negyedik M-jet-jét gyűri.....Panda,Fiorino,két Corsa......mindegyiket bőven 100e fölé hajtotta,állandó kapcsolóüzemben.....vagy alapjárat,vagy padlógáz.....;-)

Én is Doblót hajtottam két évig (kb 80e km) ....gyakorlatilag egy, a motorhoz kapcsolódó hibával.
mesa2015-07-01 16:37:50 // 846
Az a nagy piros visszapillantó tükör a feljáró az emeletre és a tükörlapon állva kívülről fotózhatod az ismerőseidet? :)

Első lámpa Alfa Romeo kalligráfiával
Tedi2015-07-01 16:27:38 // 845
Az igazsaghoz hozza tartozik, hogy 30 óra talponlét után írtuk a cikket, még aznap éjjel ki szerettük volna tenni, hogy mihamarabb lássátok a képeinket és meg tudjuk osztani veletek a gondolatainkat. Azt mi is ereztuk, hogy nem kerek, de be fogjuk potolni a dolgot. Asap. Hogy milyen formaban, azt meg nem tudom :))
Halesz2015-07-01 16:12:11 // 844
A kiállított autóban 4 hely volt, nem volt középső biztonsági öv. :S

A középső része az ülésnek kicsit magasabb volt, de attól még rá lehet ülni (nem úgy, mint például a 4-személyes Audi A7-ben, ahol hátul a középső helyen pohártartó van), bár a kardánalagút miatt biztos nem kényelmes :)
Sajna hátul ki sem nyitották, így csak az ablakon tudunk belesni, így meg nehezen tudom megítélni, hogy mennyire könnyű elférni ott a lábakkal.

Annyit megtudtunk a belső anyagokról, hogy bőr és alcantara borítású ülések lesznek benne, karbon betétekkel (!), és külön opcióként lesz rendelhetőek a Sparco ülések.
Dömpi (il dottore)2015-07-01 15:25:07 // 843
Halesz, Tedi! Engem nem hagy nyugodni a Giulia-ban ez a hátsó üléssor.
Amit láttatok, az annyit jelent, hogy hátul 2 kényelmes üléskialakítás van de attól ülhet középen egy harmadik fő (elfér, van neki bizt.öv stb), vagy hivatalosan 4 főre van engedélyezve az autó, és tilos középen ülni egy ötödig főnek.
Milyen a lábtér kialakítás hátul? Olyan mint a 159-ben? Ott is magas az alagút, de a két láb közé lehet venni simán, vagy a Giu-ban még ennél is durvább?

Részleteket please!!!
Halesz2015-07-01 15:17:22 // 842
Hali :)

Fogunk még az autóról és a múzeumról is írni :)

Amúgy épp most szúrtam be egy rövid videót a cikkbe a múzeumról :)
dyRo2015-07-01 13:53:54 // 841
Tedi, Halesz!

Ne már, tényleg élőben láttátok a Giulia-t és ezt az össz-vissz néhány sort írtátok? Ömlengjetek már egy kicsit azokon az "arány, vonalak, összhatás" részeken, amik nem jönnek át a képeken! :D

Ugyanez a múzeumról. Tök jó képeket készítettetek az autókról, amik gondolom ugyanazok mint eddig, de magáról a múzeumról szinte semmit. Szövegesen is kevés info van az épületről magáról, kivéve talán a régi alfákról készült bemutatót, ami bizonyára dúrván interaktív, mivel háromszor is szerepel a mondatban, meg a 4D moziról. De pl hogy néz ki kívülről, ugyanott maradt-e, nyitvatartás, webcím, meg egyáltalán az érzet amikor belép valaki...
mex862015-07-01 13:38:24 // 840
marha sok cadillac-et adtak el 1.9jtdm-el...
kb mint 320d-böl 1hét alatt...

am itt opelböl is igen gagyi a darabszäm meg a többi felsoroltból is szal nem lennék én annyira biztos hogy a darabszäm ugyanaz...
a német nem kis piacon van olyna honap hogy több A4est adnak el mint Corsät pl...
mesa2015-07-01 12:41:38 // 839
Mindegyik "dobozos" kivitel, illetve 100k alatt volt már panoráma kiviteles családi is. Sajnos a rövid táv, sok kuplungolás, elindulás, megállás miatt hamar nyíródnak. Nincs túl jó hírük kishaszon-járműves körökben.
Ami azért is gáz, mert az eladott jármű árából vesznek egy idősebb használt Seat Inca-t/VW Caddy-t és azok még mindig megbízhatóan teljesítenek, ezért szeretik őket
De ez itt OFF, reméljük Giuliába nem kerül a kis Multijet tubódízel soha!
GTPeti2015-07-01 12:13:26 // 838
Kérdés: Vannak-e a fenéklemezen műanyag burkolatok, ahogy az manapság megszokott?
.......................2015-07-01 11:51:48 // 837
Köszönjük a Giuliáról a gyors ,pontos tájékoztatást,
Halesz ,Tedi,és az egész csapatnak köszi!
.......................2015-07-01 11:42:39 // 836
azért 300k egy jtdm em ben is jó,nemhogy a TS ben
a tulaj nagyon sokat tud tenni a motor tönkretételében!
Piritu - 1.000.0002015-07-01 10:54:42 // 834
0-140 egyertelmuen ott van, 160 felett fogynak el tapasztalatom szerint
.......................2015-07-01 09:53:59 // 833
ez olyan mint a TS motor, a Piritué elment 200 ezret gond nélkül
és még talán most is megy

nagyon userfüggö
Liquid2015-07-01 09:35:26 // 832
Van és volt pár a látókörömben, némelyik kimondottan nem dízelnek való "munkakörben", mégse hallottam sehonnan hogy naponta omlanának be.
De a nagy számok törvénye, és a kishaszonokban jellemzően sok km. miatt simán lehet hogy hullik a férgese.
mesa2015-07-01 09:13:45 // 831
Pedig az. A Doblókból talicskával borítják az összeszakadt 1.3 mjeteket.
Giuntini2015-07-01 09:02:08 // 830
Cadillacot kifelejtetted!
Giuntini2015-07-01 09:00:53 // 829
Nem neked! Véletlenül a tiédre nyomtam a választ.
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-01 08:38:34 // 828
Ez így jó, hogy 320d-k, de azok közt is van pár verzió :-) Az e90-es 163 lovas az kb velem versenyez. A vége több, mert hosszabb a váltója. Az újabb, 184 lovas azért nem megy rosszul, 7.5 alatt van 100-on. Ezt gyárilag egyik 159 se tudja, persze nem tudom mit tud a valóságban. A 2.0 jtdm-et papírforma szerint fognia kell. A 2.4 meg gyári állapotban is erősebb, kérdés mennyivel nehezebb.150 kg?
csokagm2015-07-01 06:23:45 // 827
Ezt én is alátámasztom. Nem olyan rég voltam vezérlés+ hosszbordás cserén, nagyon sokan nem értették minek az, és néztek rám hogy ,,akkor tönkre ment az alfa?"
Piritu - 1.000.0002015-07-01 02:09:25 // 826
Tényleg furcsa. Most hazafelé is simán lemaradtak 180 felett, pedig csak 2,0 a Párduc.
.......................2015-06-30 22:40:13 // 825
Ez baromság ez a lista
Hol lenne szar motor az 1.3multijet?
kamu az egész
Balázs156SW2015-06-30 22:15:19 // 824
Tudom, hogy nem idevaló, de kapcsolódik a témához. a "német minőség" itt nyomon követhető...(annak aki tud számolni) http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
Kazes☻2015-06-30 21:59:26 // 823
Asszem 1300-tól 2000-ig, mert jól mentek azok úgy is, izom autónak az Alfa nem való... nem is értem ezeket az igényeket... nem idevaló.
ASR162015-06-30 21:48:45 // 822
az n47-es motor volt a láncszakítós, bár nem álltak az udvaron tömegével az összeborult motorok (akkor még :D).. vezérműtengely törésekre nem emlékszem, arra igen, hogy a gyár nem nagyon akarta elismerni a láncnyúlást tipushibának, mégis volt hozzá egy párezer forintos javító kit, onnantól nem volt gond..

befejeztem tényleg, #giulia, így már kompatibilis voltam..:D
Liquid2015-06-30 21:42:35 // 821
hát nem így van! Max. mi szerintünk.. ha én szerelőhöz megyek mondjuk olajcserére, akkor már megint mi a baj az olasszal? stb. kérdések. Meg az olyanok, hogy szép de hát a haveromnak is van és állandóan szerelőnél van. Az hogy a 320 dezső letérdelt Horvátországban és haza kellett trélerezni, az nem baj, hát megesik ilyen... Ha ugyanezt egy Alfa produkálja, akkor már fel akarja gyújtani.
Liquid2015-06-30 21:38:54 // 820
ezt gondolom nem nekem szántad :)
Amúgy az én cimbim is megkergette a gépet, még akkoriban mikor hozzámkerült és mondta, hogy a céges Superb 2.5TDI sehol sincs ehhez :)
Jimmi T.2015-06-30 20:43:00 // 819
asszem ebben csak nem tom milyen motorok voltak
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-30 20:23:55 // 818
pedig ha a wallisnál voltál akkor tudod kéne a típushibákról, mint a szakadó vezérműlánc, főtengely törések stb, stb....a BMW 2.0-ás dejzelét csak a BMW-be rakták az 1.9-es dejzelt Alfa, Fiat, Saab, Opel, Suzuki szóval ez így szerintem kicsit több, mint 2,6mill...
GTPeti2015-06-30 20:01:08 // 817
Na, ha valami, akkor ez tényleg ON. :D
Jimmi T.2015-06-30 19:57:11 // 816
Nem jött be Ciprasz trükkje, Merkel nem hajlandó tárgyalni a görögökkel a népszavazásig

Angela Merkel német kancellár megerősítette, hogy Berlin nem tárgyal egy harmadik mentőcsomagról - amit a görög kormányfő feltehetően az időhúzás miatt dobhatott be - a vasárnapi népszavazásig.
ASR162015-06-30 19:26:32 // 815
némi objektivitást próbálok csempészni az összehasonlításba, aztán nem offolok tovább.. a bmw az e90-es 3asból 2005 és 2012 között 2,6M felett adott el, nem számítva a kabriót és a coupét.. az Alfa a 159-ből 2005 és 2014 között 227,593-at.. innentől a "melyikből mennyi a turbó/befecskendező/egyéb hibás" összehasonlítás szerintem tévút..;) valamint imádom a jtd-t, egyelőre csak azzal vennék Alfát, de a bmw 2.0ás diesel-eit millió számra szerelik évente a különböző tipusokba, szerintem nem véletlenül, jó kis cucc az..
négy évet dolgoztam a wallis-nál, volt 1esem, 3asom, nem ülnék vissza egyikbe se' az alfák után, csak gondoltam ez is egy nézőpont..;)

a giulianak meg mindene meglesz hozzá, hogy vevőket pattintson el a bajoroktól, kulcskérdés lesz szerintem az USA, ott azért kuriózum az alfa és talán kevésbé kukacosak a vevők..
Haddel2015-06-30 19:11:48 // 814
Igen arra😃 a Bécs elkerülő. Ott jól lehet tesztelni ,van-e kraft a verdában 😃
GTPeti2015-06-30 18:33:05 // 813
Arra gondolsz, amelyik pl. Linz->Bp-felé útba esik Bécs előtt?
Ott engem sem szokott senki megelőzni. Vagy csak nem futottam össze eddig 320 dékkel?
Haddel2015-06-30 18:27:49 // 812
Nálam is elszoktak fogyni a bécsi nagy emelkedőnél a 320d-k .😃
.......................2015-06-30 18:21:10 // 811
én pont fordítva látom,
ha az Alfa elromlik az nem szar ,csak "hisztis"
megbocsátok neki mert olyan szép..

(ismert a 320 d turbó gondok,a 330d injektor gondok ,swirl pillangók törése,stb.)

amúgy nekem is volt elég sok baja ,föleg a DPF EGR szívósor,Rail szabszelep
GTPeti2015-06-30 18:12:04 // 810
Állítólag a kettő közül még a BMW a jobb (minőségben). Szerintem folytassuk az offosban, mielőtt kikapunk. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.