Kócosw2015-09-02 10:07:53 // 1157
igy van csak idö kerdese :)
SD2015-09-02 10:05:40 // 1156
vzsiros2015-09-02 07:58:40 // 1155
kell az SW, ha később is... A 159emet sem vehettem volna meg, ha nem lett volna SW belőle. Asszony nem bólintott volna rá, mikor már a gyerekre hajtottunk...
Reméljük, hogy kicsit később, de tényleg lesz SW.
Reméljük, hogy kicsit később, de tényleg lesz SW.
Ferko2015-09-01 22:42:37 // 1154
Érdekes ez. Mi két gyerekkel kétszer mentünk le Görögországba, többször a Balatonra. Mindig eltértünk, tető box nélkül persze. :-)
Ferko2015-09-01 22:38:19 // 1153
1997-ben megjelent a 156. 2001-ben, 4 évvel később jött csak az SW. Nem is akárhogy sikerült.
Hátha mégis csak kivárnak, ha nem is 4 évet. Én bízom benne, hogy lesz SW.
Hátha mégis csak kivárnak, ha nem is 4 évet. Én bízom benne, hogy lesz SW.
Kazes☻2015-09-01 21:34:43 // 1152
Naháterrőlvanittnagybaszókérem...! :D
VKG231!!! (156+75)2015-09-01 21:29:49 // 1151
Az hagyján, de ha lenne 75 3.0 V6 QV SW, életem végéig el lenne döntve milyen autóm van... :D
Kazes☻2015-09-01 21:29:03 // 1150
Miért, végülis azon kívül, hogy szép, sok értelme nincs... ezt már sokan elmondták itt is, sőt páran olyannyira kinyilatkoztatták, hogy normál családdal is inkább átültek egy citroenba, vagy Cmaxba és a többi... Tudom, nem mi vagyunk a fő csapásirány, de Európa lakossága is öregszik... ha így döntenek, hát így döntenek. A Giuliettaból, 155-ből is hiányzott... nekünk, fanoknak. :)
Na, nem mintha védeni akarnám őket, csak morfondírozgattam itt a hsz.-eket olvasgatva. :)
Na, nem mintha védeni akarnám őket, csak morfondírozgattam itt a hsz.-eket olvasgatva. :)
SzJanos2015-09-01 21:15:32 // 1149
Végül is európai autógyár, miért ne csak az európai igényeinkre szarna nagy ívben?
VKG231!!! (156+75)2015-09-01 21:04:03 // 1148
Te aljas. Igazmondó pedig! :D
Tedi2015-09-01 19:48:31 // 1147
Hm. Érdekes. Nem mintha csípőből nem hinnék Marchionnénak, de ez a személyes tapasztalat azért árulkodó...
vm2015-09-01 19:29:44 // 1146
A 90% egyezőség sok ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-01 19:23:59 // 1145
Annyit tudok személyes megfigyelésként hozzá tenni, hogy Kínában 0 darab kombit láttam. Na jó egyet, egy régi kocka Volvot, ami nem tudom hogy keveredett oda. A VW polo is sedan kasztnis, olyan mint egy töppesztett Passat. A Peugeot 307 is 4 ajtósban létezik (Citroen jellel) és a Corsa is. Nincs hatchback, nincs sw. Sedan, SUV és nagy egyterűek. A családi autó egyértelműen japán egyterű (pl Toyota Wish) , ez Taiwanon még inkább így van.
Kazes☻2015-09-01 16:14:21 // 1144
Vagy, hogy 597-en bánták meg jobban az sw-t, mert a berlina tulajok még tartják, talán elégedettebbek... Én bírom mindkettőt! :)
Tedi2015-09-01 14:45:24 // 1143
Nem mondom, hogy tetszik amerre változik az autóipar, de nem csodálkozom, hogy data driven módba kapcsolt a Fiat.
Hát...eddig emotion driven mode volt, nem nagyon jött be :)
Hát...eddig emotion driven mode volt, nem nagyon jött be :)
Liquid2015-09-01 14:05:15 // 1142
nem lesz morcos :) már a 159-nél is beleegyeztem volna az automata SW-be ha nincs más :)
ribipeti2015-09-01 13:57:28 // 1141
Szerintem ez syntax error simán.
Mobile.de-n 876db 159-et árulnak, ebből 597 Sportwagon.
Ebből (nekem) az jön ki, hogy SW-t többen vettek, mint berlinat.
Akkor inkább gyártsanak csak SW-t, ne 4ajtóst. Max Liquid morcos lesz. :P
Mobile.de-n 876db 159-et árulnak, ebből 597 Sportwagon.
Ebből (nekem) az jön ki, hogy SW-t többen vettek, mint berlinat.
Akkor inkább gyártsanak csak SW-t, ne 4ajtóst. Max Liquid morcos lesz. :P
BeeGee2015-09-01 13:39:26 // 1140
A light truckot ki ne hagyd! :)
Erhard, nem értek hozzá, de gyanítom, hogy a költségekbe nem csak a fejlesztési költséget kell beleszámolni, hanem az előállítás és fenntartás költségét is. Gyártó sor upgrade kombihoz, alkatrész infrastruktúra, szervizek felkészítése, stb. Nyilván ezek kisebb költségek, mint egy SUV fejlesztése.
Viszont ha a felmérések alapján az jött ki, hogy 100 vásárlóból 5 venne kombit, 30 meg SUVot, akkor a kombi gyártása kevésbé lesz kifizetődő. Az ott megspórolt összeget meg befektethetik egy jövedelmezőbbnek ígérkező szegmensbe.
Nem mondom, hogy tetszik amerre változik az autóipar, de nem csodálkozom, hogy data driven módba kapcsolt a Fiat.
Erhard, nem értek hozzá, de gyanítom, hogy a költségekbe nem csak a fejlesztési költséget kell beleszámolni, hanem az előállítás és fenntartás költségét is. Gyártó sor upgrade kombihoz, alkatrész infrastruktúra, szervizek felkészítése, stb. Nyilván ezek kisebb költségek, mint egy SUV fejlesztése.
Viszont ha a felmérések alapján az jött ki, hogy 100 vásárlóból 5 venne kombit, 30 meg SUVot, akkor a kombi gyártása kevésbé lesz kifizetődő. Az ott megspórolt összeget meg befektethetik egy jövedelmezőbbnek ígérkező szegmensbe.
Nem mondom, hogy tetszik amerre változik az autóipar, de nem csodálkozom, hogy data driven módba kapcsolt a Fiat.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 12:21:05 // 1139
nem lesz sok...most olvastam mennyi új modellt dobnak piacra, jön spider, cupe, suv stb....na végre lesz kínálat :)
vm2015-09-01 12:10:04 // 1138
Sok lesz az... ;-)
.......................2015-09-01 10:25:36 // 1137
Ha a középkategória is csak fele annyi autót adnak el,
Akkor minek a Gulia egyáltalán?
Bemelegítő gyakorlat?
ha lehet hinni a diagrammak akkor ha az én pénzem lenne a cégben akkor a Guliát nem engedném gyártani a 4C 8C ket sem
Kizárólag SUV ot,és Crossovert gyártanék
Akkor minek a Gulia egyáltalán?
Bemelegítő gyakorlat?
ha lehet hinni a diagrammak akkor ha az én pénzem lenne a cégben akkor a Guliát nem engedném gyártani a 4C 8C ket sem
Kizárólag SUV ot,és Crossovert gyártanék
.......................2015-09-01 10:14:57 // 1136
Szóval az alfa akkor tömeg SUV gyártó akar lenni akkor?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 09:43:32 // 1135
nem hinném, hogy akkora többletköltség lenne egy SW az 59-nél is 90%-ban megegyezik a két modell csak a csomagtartó tér el egymástól....
ez egy ballépés a gyár részéről, azt hittem lesz a 4 ajtós modell mellett SW meg Cupe is
ez egy ballépés a gyár részéről, azt hittem lesz a 4 ajtós modell mellett SW meg Cupe is
BeeGee2015-09-01 09:06:18 // 1134
Ez jogos, de nekik van miből próbálkozni. Azt el tudom képzelni, hogy a felmérések szerint nem ütötte meg a kombira vágyók (potenciális vásárlók, nem a fanok) aránya a gazdaságos szintet. Ezen nem csodálkozom, mert kb mindenhol valamilyen SUVot keresnek.
EU:
USA:
Azt is megkockáztatom, hogy ha annak idején a Kamallal kijöttek volna 2004-2005 körül, ma sokkal jobban menne az Alfának.
EU:
USA:
Azt is megkockáztatom, hogy ha annak idején a Kamallal kijöttek volna 2004-2005 körül, ma sokkal jobban menne az Alfának.
Haddel2015-09-01 06:01:30 // 1133
Tedi2015-08-31 23:36:45 // 1132
Tudni kéne, hogy amire Marchionne hivatkozik (csak Európában van piaca) igaz-e. Kíváncsi lennék, hogy az amcsiknál, meg Kínában hogyan állnak a kombikkal, az eladások hány százalékát teszik ki. Addig vaktában kurvaanyázunk...
GTPeti2015-08-31 23:23:25 // 1131
Ha már sziluettre csináltak egy 3-as BMW-t, akkor tovább is lapozhatnának a prospektusban és meglátnák, hogy létezik belőle Touring.
GTPeti2015-08-31 23:21:40 // 1130
Nekem az idióták szó ugrott be először... Nem normálisak, ha így lesz.
Fater (Norbi)2015-08-31 20:47:55 // 1129
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
A konkurencia (BMW, VW, Audi) a hasonló kategóriájú autóinak 50-70%-át kombi karosszériával adja el. A 156-os és a 159-es kombit is a kategóriájában a legszebb autónak minősítették, sőt divatot teremtett...
A kombi kifejlesztése már nem kerülne sokba szerintem és többet hoz a konyhára. Sok az olyan fiatal családos ember, akinek igénye van nagyobb csomagtérre, de nem akar behódolni a SUV-oknak.
Aki mediterrán hangulatú kombit keres, csak a SEAT-nál találja meg (igaz nagyon gagyi a műszerfala).
A konkurencia (BMW, VW, Audi) a hasonló kategóriájú autóinak 50-70%-át kombi karosszériával adja el. A 156-os és a 159-es kombit is a kategóriájában a legszebb autónak minősítették, sőt divatot teremtett...
A kombi kifejlesztése már nem kerülne sokba szerintem és többet hoz a konyhára. Sok az olyan fiatal családos ember, akinek igénye van nagyobb csomagtérre, de nem akar behódolni a SUV-oknak.
Aki mediterrán hangulatú kombit keres, csak a SEAT-nál találja meg (igaz nagyon gagyi a műszerfala).
VKG231!!! (156+75)2015-08-31 20:31:35 // 1128
Há ezek hülyék.
Tedi2015-08-31 20:01:04 // 1127
Hogy őszinte legyek én sem értem a dolgot, pont azért, amit Ystuc írt. Annyiban mondjuk "hibádzik" a dolog, hogy a BMW mindenféle rétegfost csinál, mert megteheti. Kis túlzással, ha egy seprűnyélre rátennék a BMW logót, vennék, mint a cukrot. Az Alfának azért nem ekkora a játszótere, értem, ha óvatosak. Egyelőre. Aztán ki tudja?! Ha jól mennek az eladások, lehet, hogy átgondolják a dolgot. A kérdés, hogy lesz-e rá lovetta. Az 5 milliárdból kettőt már eltapsoltak a Giuliára meg az új motorpalettára, a többiből ki kell hozni hat új modellt.
W.2015-08-31 19:57:21 // 1126
Aki a Giulia mellé megvesz egy SUV-ot, annak jól megy! 😉
W.2015-08-31 19:56:16 // 1125
Öreg hiba..... Pedig elkezdtem spórolni... 😕
ystuc2015-08-31 19:47:59 // 1124
Audi, Merci, VW és BMW hasonló kategóriájában van kombi. Ott ez nem probléma? Csalódott vagyok.
BeeGee2015-08-31 17:57:35 // 1123
Kár, mert jól néz ki. Mondjuk két SUV mellé tényleg felesleges lenne a palettában.
Kazes☻2015-08-31 17:43:07 // 1122
Kááár... nekem nagyon tetszenek, és több más típusból kifejezetten hiányzik is... most ilyen lesz ez is. :(
De természetesen a berlinának továbbra is örülök és szurkolok, hogy hozza amit elvárnak tőle Milánóban. Annak meg mégjobban örülnék, ha hozzám is ideérne egy... :)
De természetesen a berlinának továbbra is örülök és szurkolok, hogy hozza amit elvárnak tőle Milánóban. Annak meg mégjobban örülnék, ha hozzám is ideérne egy... :)
Tedi2015-08-31 14:44:36 // 1121
VKG231!!! (156+75)2015-08-28 15:04:21 // 1120
Zuzu Pétals kutya fasza! :D
.......................2015-08-28 12:23:27 // 1119
http://www.google.es/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCQQFjACahUKEwiMhJ7ewsvHAhXBsxQKHZ-dDG4&url=http%3A%2F%2Fkefoportal.kefo.hu%2Fimages%2Fdownload%2Fjarmuipar%2Fprezentaciok%2Fsze_eload_6_kefo.pdf&rct=j&q=gumiabroncs%20tapad%C3%A1sa%20pdf&ei=hzHgVcykNcHnUp-7svAG&usg=AFQjCNFynnLMJtDJNSjhGfaY5WMUzep62Q&sig2=WNcgqnSVRgmp13dzCV8MIw
Versenyautó technika
Versenyautó technika
Kócosw2015-08-28 07:54:04 // 1118
Volt mar a Nordschleife-s vid?
G-MANN🍀2015-08-27 10:19:47 // 1117
159 SW Ti futómű az eddigi legjobb amivel én autózhatam :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-27 09:43:06 // 1116
És különösen jó is az a futómű. SW bódéval, 1.9 dezsővel, Ti úthenger kerekekkel vezettem, tökéletes. :-) Nem érződött orrnehéznek, határon autózva picit indult a fara. Az orrát nem túrta egyszer sem. Lehet egy 2.4 plusz súlya ront rajta, de amúgy is 1.8 TBi-vel lehet a legjobb az az autó :-) Már majdnem olyan élvezetes mint a 146, csak sokkal kényelmesebb :-P És gyorsabb is....persze :-)
Liquid2015-08-27 09:40:09 // 1115
ahol az összkerekes az árokban van, ott az orrtolós is :)
Egyzser tényleg kéne csapatnunk egyet mondjuk a Bakonyban...
Egyzser tényleg kéne csapatnunk egyet mondjuk a Bakonyban...
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-27 09:37:19 // 1114
Le a kalappal..:-)
mizooo2015-08-27 04:58:29 // 1113
Hagyjátok már a francba a Mito-t ki a francot érdekel ebben a topicban de komolyan......
.......................2015-08-27 01:02:25 // 1112
Tudod mit ,gondold úgy ahogy akarod
Bizonyára tök hülye aki 7 éve hajt Mitot,
De a Winkler meg a többi firkász megmondja a frankót
Bizonyára tök hülye aki 7 éve hajt Mitot,
De a Winkler meg a többi firkász megmondja a frankót
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 19:19:42 // 1111
Már bocs, de én valamiért a gyári beállítások alapján hasonlítom össze az autókat. Ha a gyár úgy állította be, ahogy, annak egészen biztosan van oka...
Ez alapján tekergesd el össze-vissza egy wtcc autó futóművét, rakj be alá 135/75-ös 1962-es évjáratú semperit gumikat, aztán csodálkozz rajta, hogy szar...
Ez alapján tekergesd el össze-vissza egy wtcc autó futóművét, rakj be alá 135/75-ös 1962-es évjáratú semperit gumikat, aztán csodálkozz rajta, hogy szar...
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 19:16:47 // 1110
A lényeg, hogy mindenki hülye, csak az nem, aki helikopter ugye...?
Nekem aztán mindegy amúgy, de ne mondjuk már azt, hogy egy mcpherson-csatolt lengőkar jobb futómű (akármilyen szinten is) egy akármilyen elöl-hátul KKL-nál... Nem hogy a kategória legjobb elsőkerekes futóművénél... Ugyan már. Ráadásul napi szinten vezetem a két konstrukciót és a KKL sírva röhögi körbe a mcpherson-csatolt lengőkart kanyarban és döccenőkön is. Lehet ezt akármeddig reszelni, nem lesz egy szinten.
Főleg azon tény ismeretében vicces amit mondasz, mert motorverziótól függően minimum a súly 63 (!!!) %-a jut az első kerekekre, ami még viccnek is kicsit durva... (A jtd-nél még több)
Nem azt mondom, hogy kizárólag az 50-50% a lényeg (hiszen a tömegközépponton is múlik a precizitás), de a Mito igencsak messze van a tökéletestől.
Nekem aztán mindegy amúgy, de ne mondjuk már azt, hogy egy mcpherson-csatolt lengőkar jobb futómű (akármilyen szinten is) egy akármilyen elöl-hátul KKL-nál... Nem hogy a kategória legjobb elsőkerekes futóművénél... Ugyan már. Ráadásul napi szinten vezetem a két konstrukciót és a KKL sírva röhögi körbe a mcpherson-csatolt lengőkart kanyarban és döccenőkön is. Lehet ezt akármeddig reszelni, nem lesz egy szinten.
Főleg azon tény ismeretében vicces amit mondasz, mert motorverziótól függően minimum a súly 63 (!!!) %-a jut az első kerekekre, ami még viccnek is kicsit durva... (A jtd-nél még több)
Nem azt mondom, hogy kizárólag az 50-50% a lényeg (hiszen a tömegközépponton is múlik a precizitás), de a Mito igencsak messze van a tökéletestől.
.......................2015-08-26 19:07:13 // 1109
Azokon szar gyárilag a kerékösszetartás,
Rendes értékre állíutva nagyon precíz a Mito kormányzás,sokkal precízebb mint a Brera
Rendes értékre állíutva nagyon precíz a Mito kormányzás,sokkal precízebb mint a Brera
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.