Béci Ɨ|ѯ2016-10-10 14:39:50 // 2395
Giuntini2016-10-09 13:46:04 // 2394
Szerintem is brutál jó az eleje. A 159 lámpasorának megismétlése önismétlés lenne. Az egyszeri és megismételhetetlen volt. Szerintem a Giulia eleje is nagyon karakteres, igazi Alfa Romeo!
Rohodi Mihály2016-10-09 13:41:26 // 2393
Ja, es a palyan 130-nal is mindenki sorol a kulso savba, jo lett ez az elso lampa, meg az orr is eleg morcos a tukorben meglatva :-)
Rohodi Mihály2016-10-09 13:39:28 // 2392
En emlekszem arra, hogy a 159/Brera/Spider megjelenesekor az is elhangzott negativumkent, hogy miert nincs beburkolva az elso lampatest, mert igy befejezetlennek tunik, illetve remes lesz a bogareltavolitas/mosas szempontjabol.
Aztan most meg az a felvetes a Giulianal, hogy "nem lett eleg karakteres a lampa", meg "a 159-e sokkal brutalisabb es szebb lampa volt". Kinek a pap, kinek a papne :-) Egy biztos, a 900valahany kilometerbol, ami a tesztautonkban van, es amibe tegnap szerencsere sokan be is ultetek, 600valamennyi km-t en autoztam, es nekem jonnek szembe a pozitiv elmenyek, ez egy ujabb igazi Alfa Romeo :-) A Giulia egy szuper auto. (Az arakrol most ne ejtsunk szot, nem bogarasztam vetelytars modell ajanlatokat, es a reklam kerdeserol se) En vennek, bar csak napfenytetovel, es automata valtoval. A tesztauto atlagfogyija este 7,2 volt, pedig az M7esen jottem 140-200 kozott, es ez a motor azert meg nyersnek mondhato.
Aztan most meg az a felvetes a Giulianal, hogy "nem lett eleg karakteres a lampa", meg "a 159-e sokkal brutalisabb es szebb lampa volt". Kinek a pap, kinek a papne :-) Egy biztos, a 900valahany kilometerbol, ami a tesztautonkban van, es amibe tegnap szerencsere sokan be is ultetek, 600valamennyi km-t en autoztam, es nekem jonnek szembe a pozitiv elmenyek, ez egy ujabb igazi Alfa Romeo :-) A Giulia egy szuper auto. (Az arakrol most ne ejtsunk szot, nem bogarasztam vetelytars modell ajanlatokat, es a reklam kerdeserol se) En vennek, bar csak napfenytetovel, es automata valtoval. A tesztauto atlagfogyija este 7,2 volt, pedig az M7esen jottem 140-200 kozott, es ez a motor azert meg nyersnek mondhato.
Giuntini2016-10-09 11:13:13 // 2390
A kaposújlaki találkozó után, egy kicsit megváltozott a véleményem a Giuliáról. Pénteken, hogy vezettem körülbelül egy 10 kilométert, az nem igazán volt egy közeli kapcsolat, inkább csak ismerkedés. Most ismét beleültem, és csak néztem, és hosszabban elmerültem a részletekben, amit lehet, hogy nem jól láttam vezetése közben. Sok minden más mint a 159-ben, de ez egyáltalán nem baj. Kritizáltam, a két nagy műszer mellett lévő két csíkot, ami a hűtővíz, és a üzemanyagszint jelzője. Rájöttem, ez volt a legjobb megoldás, amit a mérnökök választottak. Így megmaradt a 156, 159 vonal, a két nagy óra csőben elhelyezve. Nem bontja meg az egységet két idegen műszer, így hamisíthatatlanul Alfás maradt. Ha odabiggyesztettek volna két oda nem illő kis műszert, elvesztette volna a 156, 159 örökségét, és mindenki kezdte volna ezt is Audihoz hasonlítani. Nagyon megtartott ez az autó mindent, ami Alfa Romeo örökség, mellette a legmodernebb technológiával leöntve. A dízel kerregését is felülbírálom, mert lehet hogy a 2.4-es motor a legszebben szóló dízelmotor, de városi fogyasztását nézve egyáltalán nem baráti. Ez a 2.2-es motor lehet hogy sokkal dízelesebb hanggal festi alá a produkcióját, de a fogyasztását ha hozza városban ami 5.5 liter, de a valóságban legyen 7, akkor is üzemanyagtakarékosság szempontjából óriási előrelépés. A 320d-nek ennél sokkal bántóbb a hangja, mégis veszik mint a cukrot, mert annyira keveset fogyaszt. Lehet, hogy ez a jellegzetes dízeles négyhengeres hang a szupertakarékosság következménye. És akkor megbocsátható, mert a dízelnél nem a hang nyom a legtöbbet a latba, hanem a gazdaságosság. A Giulia formáját tekintve részleteiben egy nagyon jól megtervezett autó, ami sokkal szebb, és kimunkáltabb stílusú mint a hasonló németek, még ha nem is fordulnak utána úgy az utcán, mint egy 159-es Alfa után bemutatása utáni időkben, de még akár napjainkban is. Ez az autó el akar venni vásárlókat a német prémium modellektől, és nem kizárólag az Alfa imádókra pályázik. Szerintem sikerülni fog...
droberto2016-10-08 23:26:57 // 2389
Miért nincs még tévés reklám? Az Skrossz már a TV-m lábán csöpög ki. :(
Giuntini2016-10-08 09:04:38 // 2388
Most fején találtad a szeget, ez jutott nekem is a teszt után eszembe, nem kapcsolhattam át a DNA-t. Biztos, akkor megváltozik a karakterisztikája. Nyálkas volt az út, és ezért. Kazesnak igaza van, valóban én is túl sokat dicsőítettem a 159-et, de egyszerűen imádom. Én is jobbnak tartom a hátsókerékhajtást, de nem minden helyzetben. Sőt, hétköznapi használatra biztonságosabb is. A hátsókerékhajtás a menetstabilizálóktól lett biztonságosabb. A Giulia fantasztikus autó! Megkockáztatom, hogy az Alfa történetének legjobb autója. Ezt úgy értem, hogy gond nélkül állja az összehasonlítást a konkurenciával. Én csak annyit jegyeztem meg, hogy kevésbé egyéni. De ez legyen a legnagyobb baja, ha viszik! Sajnos nálunk nem viszik, mert az értékesítő ismerősöm azt mondja, hogy főleg a német autósok próbálják ki, és utána meggyőzik magukat, hogy mégsem. Tudják, hogy jobb mint a 3-as, és kitalalnak valamit. Ár és a használt eladhatóság. Így nehéz lesz...
droberto2016-10-08 06:55:01 // 2387
Ezt nemm hallotam még, hogy az elsőkerekesekat magasztalták volna. Ennek egy előnye van, hogy olcsó.
Egyébként meg minden sport és élménykocsi hátul kapar. Szerintem ez elvitathatatlan. Simán lehet a gázpedállal fordítani az autót. Itt most ne feltétlenül arra gondolj hogy pörgő füstölő kerekekkel ordító motorral fordulat be a benzinkútra. Gondolj csak az MX5-re. :) Kicsi, könnyű és jó a súlyelosztása.
Kormány: Atkapcsoltad a DNA-t Dinamicba? Mert ott elvileg minimális a rásegítés.
Asszem tényleg ki kéne próbáljak egyet... :)
Egyébként meg minden sport és élménykocsi hátul kapar. Szerintem ez elvitathatatlan. Simán lehet a gázpedállal fordítani az autót. Itt most ne feltétlenül arra gondolj hogy pörgő füstölő kerekekkel ordító motorral fordulat be a benzinkútra. Gondolj csak az MX5-re. :) Kicsi, könnyű és jó a súlyelosztása.
Kormány: Atkapcsoltad a DNA-t Dinamicba? Mert ott elvileg minimális a rásegítés.
Asszem tényleg ki kéne próbáljak egyet... :)
Kazes☻2016-10-07 23:47:46 // 2386
Én anno még Lada ezerhátason tanultam vezetni, majd pár évig volt is ilyen autóm, és ugye a jó öreg Giulietta... nem igazán volt velük gond, vagy csak én nem jártam olyan problémás helyeken... :)
Viszont azért van pár hely ahol lehet egy kis plusszal használni, az egyik ilyen az Éles sarok, ahol aztán szinte kötelezően bródszájdolva haladhat az ember... nyilván nem a csúcsforgalmi dugóban.
Különben nagyon jól leírjátok, hogy milyen frankó kis autó az '59 (ami Breraként született), de azt hiszem ezt senki sem vitatja/vitatta. Ellenben ez a Giulia topic! Mint írtam, kezd egy kicsit '66-osra hajazni a túlpörgésetek! ;)
Viszont azért van pár hely ahol lehet egy kis plusszal használni, az egyik ilyen az Éles sarok, ahol aztán szinte kötelezően bródszájdolva haladhat az ember... nyilván nem a csúcsforgalmi dugóban.
Különben nagyon jól leírjátok, hogy milyen frankó kis autó az '59 (ami Breraként született), de azt hiszem ezt senki sem vitatja/vitatta. Ellenben ez a Giulia topic! Mint írtam, kezd egy kicsit '66-osra hajazni a túlpörgésetek! ;)
Giuntini2016-10-07 23:13:43 // 2385
Meg király akkor is, mikor a hóban nem tudsz elindulni a hátsókerékhajtásoddal, akármilyen téli van rajta. Anno az elsőkereket magasztalták agyon, most ismét a hátsót. Mindegyiknek meg van az előnye, és a hátránya. Normál helyzetben nem érzel valami nagy különbséget, mert nem hiszem, hogy a városban, vagy a közúton bródszájdolva kanyarodsz. A Giuliánál annyit érzel, hogy jóval könnyebb a kormány, és hiába nagyon közvetlen, és fordulékony az autó, de a kormányzása jóval érzéketlenebb mint a 159-é. A 159 előnye a többi elsőkerékhajtású autóval szemben, hogy nem igazán lehet érezni hajtási befolyást. Ezt a futóműves haverom mondta, aki kipróbálta, mellesleg Mercedes őrült.
A 156 egy hatalmas siker volt, a 159 mindenben jobb volt, és ezzel lehet vitatkozni, de még szebb volt, futóműve, összeszerelési minősége több szinttel feljebb volt a 156-hoz viszonyítva. A Giulia meg a 159-nél is jobb autó, hiszen tíz év eltelt, és ebben az autóban a legmodernebb fejlesztések vannak. Formája nem annyira egyedi mint a 159-es formája, hiszen a 159 frontrészénél szebbet nem lehet csinálni, fittyet hány a cw értéknek, mert ez így egyedi, és így szép. De az az érzés, hogy még a mai napig is megállnak az autóm mellett, vagy hallom, "hogy hű de gyönyörű ez az autó", nem tudom, hogy a Giulia tíz éves korában képes lesz-e ezeket a reakciókat kihozni az emberekből.
A 156 egy hatalmas siker volt, a 159 mindenben jobb volt, és ezzel lehet vitatkozni, de még szebb volt, futóműve, összeszerelési minősége több szinttel feljebb volt a 156-hoz viszonyítva. A Giulia meg a 159-nél is jobb autó, hiszen tíz év eltelt, és ebben az autóban a legmodernebb fejlesztések vannak. Formája nem annyira egyedi mint a 159-es formája, hiszen a 159 frontrészénél szebbet nem lehet csinálni, fittyet hány a cw értéknek, mert ez így egyedi, és így szép. De az az érzés, hogy még a mai napig is megállnak az autóm mellett, vagy hallom, "hogy hű de gyönyörű ez az autó", nem tudom, hogy a Giulia tíz éves korában képes lesz-e ezeket a reakciókat kihozni az emberekből.
Chianti2016-10-07 22:40:48 // 2384
Megvolt az első randim Giuliával...
Sajnos közelebbi kapcsolatba most nem tudtunk kerülni, de még ebben a hónapban elviszem egy körre. Annyit tudok róla, hogy 180 paci, és manuál váltó. Szép a gép, bár ebben a színben annyira nem lenyűgöző, de bízom benne, hogy a tesztvezetés után megváltozik a véleményem... Továbbiak a tesztkör után. Ja, még annyit, hogy kérdeztem milyen távra, esetleg mennyi időre vihetem el, azt mondták akár Innsbruck felé az autópályán, vagy ha nem lesz hó, akkor itt a közeli hegyekben nyugodtan kipróbálhatom... Remélem az időjárás velem lesz! Kíváncsian várom, a tapasztalatokról pedig később beszámolok.
Sajnos közelebbi kapcsolatba most nem tudtunk kerülni, de még ebben a hónapban elviszem egy körre. Annyit tudok róla, hogy 180 paci, és manuál váltó. Szép a gép, bár ebben a színben annyira nem lenyűgöző, de bízom benne, hogy a tesztvezetés után megváltozik a véleményem... Továbbiak a tesztkör után. Ja, még annyit, hogy kérdeztem milyen távra, esetleg mennyi időre vihetem el, azt mondták akár Innsbruck felé az autópályán, vagy ha nem lesz hó, akkor itt a közeli hegyekben nyugodtan kipróbálhatom... Remélem az időjárás velem lesz! Kíváncsian várom, a tapasztalatokról pedig később beszámolok.
Shadin2016-10-07 22:06:49 // 2383
más hibáról nem tudok...
az ablak is csak az előzőben szakadt le 😉
az ablak is csak az előzőben szakadt le 😉
Kazes☻2016-10-07 22:01:37 // 2382
Jaaaaaaaaa... hááát peeerszeeeeeeee...
is! ;)
is! ;)
Kazes☻2016-10-07 22:00:53 // 2381
Még jó, hisz kétszer annyi idősek is... :) És figyelembe is van véve, bár 156 azért talán még több van. ;)
Shadin2016-10-07 21:59:25 // 2380
Jaaaaaa! a francos bal hátsó ablakemelőre gondolsz 😐
droberto2016-10-07 21:54:20 // 2379
Én értem, hogy hogy gondoltad, de azt azért azt is vedd figyelembe, hogy a MO-i Afás km-ek 70%-át 59-ek futják. Ehhez képest egy 145, 155 hobbiautó.
Kazes☻2016-10-07 21:53:33 // 2378
Igen és ugyanúgy is kapar... hát pont ezért király ez a Giulia! :)
droberto2016-10-07 21:49:47 // 2377
Pont ugyanúgy agyonveri a sportos és a polgári kivitel egyaránt szinte minden paraméterében a konkurenciát mint a 75-ös. Ez az elődökről nem mondható el. Tele van egyedi és zseniális megoldásokkal.
Kazes☻2016-10-07 21:46:04 // 2376
Na, aaaz bizony ott volt! :) De nyilván csak azért jön az így ki, mert a 75 után volt a 155, az után a 156 és vegyesen a 159, majd most ez a csodamasina. :)
droberto2016-10-07 21:42:53 // 2375
Azért Audira, mert nem hullik szét a futóműve 80k után? Vagy mert jobban fordul mint egy 3-as BMW? Vagy mert sportautókkal vetekedő kanyarsebességet lehet a ti-vel elérni? Sokkal kiforrottabb a KKL + multilink rendszere mint az 56-nak. Meg mint autó is jóval fejlettebb. Egy viszont elvitathatatlan: a busso v6-nak nincs párja. Egyébként, hogy befejezzem az OFF-ot, szerintem a Giu nem az 59 és még csak nem is az 56 utódja, hanem a 75-é. :)
A 75 műszakilag anno b@szottul ott volt.
A 75 műszakilag anno b@szottul ott volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 21:41:14 // 2374
Vezettem már elég sok audit is de nem tudnám semmihez sem hasonlítani... ha jössz kaposra menj az enyémmel egyet kerek alfásvigyorral fogsz kiszálni ;)
Kazes☻2016-10-07 21:32:35 // 2373
Csak az állandókra gondoltam, amikkel sokszor tele van a topicja... ;)
yani🍀2016-10-07 21:25:54 // 2371
A 159 sem problémásabb, mint a kortársai.
Shadin2016-10-07 21:25:06 // 2370
Hihi 😂 Mi is az a probléma?
Kazes☻2016-10-07 21:18:20 // 2369
Ha nem lesz neked, akkor nem is...! ;) Ezzel szemben amennyiben kevésbé lesz problémás, már megérte! :)
Kazes☻2016-10-07 21:15:42 // 2368
Azt én is láttam már! :)
yani🍀2016-10-07 20:42:26 // 2367
A 159-et még 11 évvel a megjelenése után is úgy megnézik, ha megállok valahol, mint egy új autót. Szép a Julis, de nem vagyok benne biztos, hogy 11 év múlva ugyanezt írhatom majd róla.
Abarai2016-10-07 20:21:28 // 2366
off
Direkt nem kilókról írtam, hanem az élményről, ráadásul nem győztem hangsúlyozni, hogy szubjektíven. Engem a 159 vezetése egy Audiéra emlékeztetett, ráadásul sose voltam dízelpárti. A 156 egy játékautó hozzá képest, elmebeteg V6-tal. Autónak nagyon jó a 159, csak nem az én világom.
/off
Direkt nem kilókról írtam, hanem az élményről, ráadásul nem győztem hangsúlyozni, hogy szubjektíven. Engem a 159 vezetése egy Audiéra emlékeztetett, ráadásul sose voltam dízelpárti. A 156 egy játékautó hozzá képest, elmebeteg V6-tal. Autónak nagyon jó a 159, csak nem az én világom.
/off
GTVili2016-10-07 19:21:52 // 2365
Az M1-M7 kivezetőn is van egy rohadt nagy óriás plakát.....
Kazes☻2016-10-07 17:14:09 // 2364
Csakis irigységből...! ;)
Giuntini2016-10-07 17:11:26 // 2363
Abban egyetértünk hogy a Julis mem csak egy remek Alfa, hanem egy temek autó. Aki lepassatozta a a 159-et, az menjen, és vizsgáltassa meg magát. A 159-re nem mondtak soha más autót, mert teljesen egyedi. A Julist már lebéemvézték, vagy lejaguározták.
Kazes☻2016-10-07 16:25:41 // 2362
Ok. Retro? Ezt sosem hallottam rá... szvsz semmi köze hozzá. Azt viszont hallottam, olvasta, hogy passatozták... De mindegy is. A Giulia egy remek Alfa Romeo! :)
Személyes megjegyzésként mondom, hogy azért vigyázzatok, az '59-et ne toljátok túl, mint pl. páran a '66-ot! ;)
Személyes megjegyzésként mondom, hogy azért vigyázzatok, az '59-et ne toljátok túl, mint pl. páran a '66-ot! ;)
Shadin2016-10-07 14:30:17 // 2361
Semmi bajom a Julis súlyával, jó az persze.
A 159 fl-re gondoltam...
A 159 fl-re gondoltam...
misike762016-10-07 14:25:32 // 2360
Ti láttatok már Giulia reklámot/plakátot, vagy bármit amivel győzködnék a népet, hogy vegyék?
Tedi2016-10-07 14:23:33 // 2359
Ehhez képest a Julis 1375 kiló. Jobb ez így...
Vicces egyébkét, amikor a 159 kijött azért visított mindenki, mert nehéz. A Giuliával meg az a baj, hogy nem elég nehéz?! Jajmár :)
Vicces egyébkét, amikor a 159 kijött azért visított mindenki, mert nehéz. A Giuliával meg az a baj, hogy nem elég nehéz?! Jajmár :)
Shadin2016-10-07 13:47:57 // 2358
legjobb esetben 70 kiló volt az kb. nem oszt nem szoroz :-(
Shadin2016-10-07 13:47:26 // 2357
hál' istennek :-)
Liquid2016-10-07 13:33:52 // 2356
a facelift után már rendben van súly is
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 12:56:00 // 2355
mivel az 59 a legnagyobb hibája volt a cégnek :)))
Giuntini2016-10-07 12:44:25 // 2354
Azért a súly kritikában van némi igazság. A 2,4 sw automata váltóval, 1710 kg üresen. Súlyosabb egyéniség mint a konkurencia. Viszont ettől ennyire merev. Ennek köszönhetően meg a zajszigetelésnek, a 159-ben nem érződik a sebesség.
Giuntini2016-10-07 12:40:29 // 2353
Teljességgel osztom. Az anyaghasználat meg a Giuliában példás!
Shadin2016-10-07 12:26:00 // 2352
Szerintem is a Giulia a 156-os "utódja"
Giuntini2016-10-07 12:23:28 // 2351
Én viszont ebben nem értek egyet! A 159-re én is azt mondom, hogy egy nehézbombázó, de hogy minden ízében továbblépés volt a 156-hoz viszonyítva, azt nem lehet tagadni. Formatervben is!!! Ezt formatevező művész is mondta. A 159 minden apró részletében remekmű! A belső hiába sokkalsúlyosabb, mégis sokkal egyénibb. Én a konnyedséget nem azonosítom az egyéniséggel. A Giulia sokkal inkább hasonlít egy Bmw-re mint egy 159. Ezzel azt mondom, hogy a belső minden autósnak akar tetszeni. A 159 kapott kritikat a retro feeling miatt. Nekem meg ez jön be!
Liquid2016-10-07 12:23:25 // 2350
A 159-ben is megvan a "hülyegyerek és a lazaság", csak megfelelő motor kell hozzá :)
Minden méretben megfelelő kortársa hasonló súlyban van, csak ez valahogy mindig kimaradt a tesztekből...
De az tény, hogy kisebb súlyhoz, mindenből kisebb kell.
Minden méretben megfelelő kortársa hasonló súlyban van, csak ez valahogy mindig kimaradt a tesztekből...
De az tény, hogy kisebb súlyhoz, mindenből kisebb kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 12:17:19 // 2349
ha az a könnyedség ára, mint az 56-nál hogy csáposon megemelve nem csukódik az ajtó, mert tekeredik a kaszni akkor bizony jobb a tank feeling már csak biztonsági szempontokból is... de mindenki a súlyokkal jön egy A4 benya 1400kg, a BMW-is, meg C Merga is 1500... a benyás 59-es is ennyi szóval nem értem...
A Gyula meg egy új korszak, új anyagokkal mindig kell az előre lépés és ebben jobb az 59-nél
A Gyula meg egy új korszak, új anyagokkal mindig kell az előre lépés és ebben jobb az 59-nél
Kazes☻2016-10-07 11:39:09 // 2348
Úgy van! Én ezzel teljesen egyetértek. :)
Abarai2016-10-07 11:34:08 // 2347
"De úgy érzem a Giulia nagyon jó lépés volt, sokkal kevésbé megosztó mint a 159. A Giulia a német autó izlésűeknek is akar tetszeni."
Értem, hogy mit akarsz mondani, nem is vitatkozom vele, inkább csak másfelől világítom meg. Szerintem a 159 ment el a németek irányába. Egy olasz tank érkezett a teuton panzerek közé. Előtte sokkal inkább a könnyedség volt jellemző az Alfákra, amihez most visszatértek. Nekem nagyon tetszik, hogy a 156-ban megvan a hülyegyerek és a lazaság (ennek minden pozitív és negatív hozadékával együtt), a 159 viszont nagyon nem nekem készült. Szerintem a Giulia visszatalált a jó útra.
Értem, hogy mit akarsz mondani, nem is vitatkozom vele, inkább csak másfelől világítom meg. Szerintem a 159 ment el a németek irányába. Egy olasz tank érkezett a teuton panzerek közé. Előtte sokkal inkább a könnyedség volt jellemző az Alfákra, amihez most visszatértek. Nekem nagyon tetszik, hogy a 156-ban megvan a hülyegyerek és a lazaság (ennek minden pozitív és negatív hozadékával együtt), a 159 viszont nagyon nem nekem készült. Szerintem a Giulia visszatalált a jó útra.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 09:39:04 // 2346
nézd a dízelnek is van életere ahogy nőnek az üzemanyag árak úgy hajlik a mérleg nyelve ezen irányba, szerintem lesz meglepetés dízel fronton a Gyulában vagy egy 6 henger vagy egy dupla turbós 4 henger...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.