Fórum >> Típusok >> Giulia

droberto2016-09-18 16:16:49 // 2205
Nem értem, hogy miért nem fér bele, hogy letakarítsák a ragacsot. Nem kell hozzá csak egy matricaradír vagy 8 csepp oldószer meg egy rongy. :)
Buksi2016-09-18 11:47:05 // 2204
Így sem tudnak! :-DDD
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Buksi2016-09-18 11:45:59 // 2203
Sztem ez már nem az eredeti garnitúra, mert a súlyok is máshová kerültek. :-)
Buksi2016-09-18 11:42:50 // 2202
Nem-nem. Nem én voltam,én csak fotóztam. :-))
Buksi2016-09-18 11:42:18 // 2201
Most már legalább tudom kié a 159-es a conti parkolóban. :-))))
Rolee462016-09-17 21:07:43 // 2200
Az Amore Rap utan mindig ez a kovetkezo👍👍👍
Rolee462016-09-17 21:02:04 // 2199
Hat Buksi,ha a nevedre kerul egy ilyen gyonyoruseg biztos sekni nem tud majd nektek elenallni😃😉.Kek szinbe nem tetszik😕.
RomeoOne2016-09-17 09:04:46 // 2198
Wow, a QV-n nem P ZERO van, hanem Vredestein Ultrac Vorti :OOOO
RomeoOne2016-09-17 09:03:54 // 2197
Az könnyen lehet :)
Zsoltikj ૐ2016-09-17 00:57:57 // 2196
egy tervezővel terveztetik a kormányokat?
Tozo2016-09-16 22:44:01 // 2195
Meg van a bűnös!!!! A motorburkolatot Te szedted le a dízelről és raktad az autó mellé!!! Nem volt szép dolog!! Ejnye bejnye!!
Tozo2016-09-16 22:37:55 // 2194
Lám lám, ebben az én kezem is benne volt :)
És nálunk készül bele az MK C1 vezérlője!
Haddel2016-09-16 22:16:49 // 2193
Buksi2016-09-16 21:09:30 // 2192
Én is úgy látom, hogy ezt az autót nekem teremtették. :-DDD
Bitang jól néz ki élőben, majdnem elájultam. Már sokadszorra is. :-DD
Haddel2016-09-16 20:49:17 // 2191
Jol áll neked😃 Imádom ezt a felnit. A Qv nagyon ott van!
Buksi2016-09-16 20:16:51 // 2190
Ma Quality nap volt a budapesti Continental Kft-nél, és lám Alfák is voltak. Nem is akármilyenek. ;-)))




BCS2016-09-16 18:36:23 // 2189
Fabio Francia ment vele, aki asszem Giorgio Francia egykori DTM versenyző és Alfa gyári tesztpilóta fia.
Shadin2016-09-16 14:36:15 // 2188
Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, valószínűleg nem értem meg egy igazi (hátul kaparós) autóra, de esküszöm kerestem azt a pontot, hogy mitől jó nekem ez a hátsókerék hajtás, hogy hol jelentkezik vezetési élményben. És ha csak ott, hogy az ingázások közepette az infópark kanyart kilinccsel előre be tudom venni mint BMW-s kollégám, akkor annyira nem érdekel. Már sajnos inkább érdekel az automata váltó :-D Hiába na! Öregszem!
Shadin2016-09-16 14:31:39 // 2187
Ez jó hír :-)
Tedi2016-09-16 13:47:24 // 2186
Szerencsére tévedsz, mindegyik típusnak 50:50 százalék a súlyelosztása. Ezt a tök frankó abban, hogy először a QV-t csinálták meg, mert nagyon sok műszaki megoldás megmaradt a hétköznapibb változatokban is.
Kazes☻2016-09-16 12:58:10 // 2185
Akkor még jobb! :)
Kazes☻2016-09-16 12:57:52 // 2184
Yesss... aza Ci! ;)
pettinke2016-09-16 12:25:38 // 2183
igen, az lesz.
http://totalcar.hu/tesztek/2016/05/23/bemutato_alfa_romeo_giulia_2016/

"valamennyi változat habkönnyű és szupererős, szénszálas kardántengellyel hajt."
droberto2016-09-16 12:05:03 // 2182
Én úgy emlékszem, hogy az karbon marad az alap verzióban is.
pettinke2016-09-16 11:50:59 // 2181
dehát könyörgök, éppen ez az élmény benne, hogy teszi a farát! ez nem azt jelenti, hogy rosszul fekszi az utat.

nagyon szép, kényelmes és kezes bárány a 159, de pont ez hiányzik belőle.

aki nem szokott az élményhez, hogy nemhogy kanyarban, de gázadásra, vagy durva motorfékre becsóvál a popija, annak ez nyilván valami problémaként jelentkezik.
Liquid2016-09-16 11:13:42 // 2180
A Júliát nem vezettem, de azért tegyük hozzá a dologhoz azt is, hogy a 159Ti futóműve azért magasra teszi a lécet...
Ez pl. lehet magyarázat arra hogy a CarTársaknak nem maradt a padlón az álla :)
Kazes☻2016-09-16 11:10:17 // 2179
Ok... elnézzük... most az egyszer... :D

Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
CseBali2016-09-16 10:39:03 // 2178
Sziasztok,

Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Kazes☻2016-09-16 10:13:46 // 2177
Amúgy egyetértek veled, bár nekem csak egy 1.8 Giuliettam van és jelenleg egy 146-al rohangászok... de ez unalmasabb is... :)
Kazes☻2016-09-16 10:11:35 // 2176
Várjuk a beszámolód! :)
quasimoto2016-09-16 10:05:38 // 2175
Szerintem ezek a tesztek amit csináltok, attól a ponttól kezdve, hogy "nem vezettem még hátsókerekes autót" szinte értelmezhetetlenek. Nem vezettem a kocsit, sok magyar alfistával ellentétben súlyosan unalmasnak érzem a formát, de azt, hogy a Ghibli padlólemezen az Alfa rosszabb kocsit alkotott volna mint pl. a 159, na ezt nem hiszem. Elvileg én is megyek tesztkörre, nagyon kíváncsi vagyok ( szinte kizárólag erős hátsókerekes autóim vannak/voltak ) milyennek találom a gépet.
Shadin2016-09-16 08:21:16 // 2174
Úgy tűnik mintha fikáznám, elnézést ezért egy Giulia topikban.
Nem fikázom. Nagyon tetszik a design, az anyaghasználat az utastérben, a menetkomfort, a vezetési ergonómia, az entertainment. Modern, szép, tele technikával, de senki ne keverje a QV-vel a 9,5 millás polgári autót. Itt nem hinném, hogy igaz az 50:50 btw.
Szerintem hiba volt felizgatni a kedélyeket a QV-vel, kicsit olyan mintha Mila Kunist mutogatnák és Björköt kapnád, mert arra lesz csak pénzed :-)

Ezektől eltekintve ez lesz a következő autóm 4 év múlva, benzines automata konstrukcióban.
Haddel2016-09-15 22:52:34 // 2173
Ez király😃😃
Kazes☻2016-09-15 22:25:06 // 2172
Így a jóóó...! ;)
Shadin2016-09-15 22:10:34 // 2170
Hogy tudjon hátul kaparni ahhoz kell erő nem? Ezzel most csak úgy gondolom nem tudnék kiállni hóban a parkolóból ami bizony kiakasztana. QV nem munkába járós autó. Nem rossz az a 159. Nem volt hiba megcsinálni.
droberto2016-09-15 21:28:35 // 2169
Nagyon jó futóműve van a 159-nek, az előbb pl. az enyém gyönyörűen elrakta a fenekét egy 90-os kanyarban. És még csak a gázt se kellet elvenni ehhez.
Azt viszom nem hiszem, hogy szarabbul fordul a Giulia. Szerintem inkább arról van szó, hogy nem vagytok hozzá szokva a hátulkaparóshoz. Ezeket teljesen más vezetni. Elvileg jóval jobban fordul az ilyen és nagyobb az élményfaktor. Nekem sincs hátulkaparós tapasztalatom (csak a kispolszki ha az játszik :)), de pont ezért kíváncsian várom a randevút.
A másik meg, hogy mind a hárman a 200+ packerájhoz vagytok szokva. :)
Liquid2016-09-15 21:11:38 // 2168
sima Júliát még nem láttam közelről, de a QV ütős volt, bár ugye azzal nem mehettem :)
Haddel2016-09-15 20:41:57 // 2167
Én annyira nem bánom ,igy legalább nem kell az autót lecserélnem ,tudok venmi vmi fasza Ducatit jövöre😃😃
Shadin2016-09-15 19:18:51 // 2166
Én nem mertem ezt leírni, de már harmadiknak megteszem. Nem volt egyáltalán akkora szerelem első látásra érzés mint amire számítottam és jó volt visszaülni a sajátomba...

Ugyan én csak a gyengébb dízelt vezettem, de nem igazán volt benne bugi :-(

Bocsánat :-(
Haddel2016-09-15 15:13:19 // 2165
Hehe,ugyan igy voltam én ,is ,hogy tesztkör után ,saját kocsimat vezetve arra a megállapításra jutottam,hogy baromi jó kocsi ez még mindig,A próbaút elött féltem is ,hogy nagyon beleszeretek Giuliába,és azonnal becserélem a Bocit. De nem.
Liquid2016-09-15 15:00:11 // 2164
ezt a részét értem, inkább az fura, hogy nem kötött senki bele a régi kisméretű matricarendszámba, amit már nem gyártottak akkor mikor az autó elkészült
enká2016-09-15 14:51:25 // 2163
Én pedig a véleményedre. És mások véleményére. Szerintem jelentkezz egy tesztkörre és írd meg te is a tapasztalatod. Ettől jó egy topic.
droberto2016-09-15 14:50:22 // 2162
Ja, úgy lehet, de akkor is csoda, hogy maradhatott a régi D típusú.
enká2016-09-15 14:49:40 // 2161
hm. azt hittem, egyértelmű az utalásom: ez egy saját, vásárolt rendszám. 2004-ben mókás lett volna az nks. A nevem pedig N. Kiss. A vásárolt rendszám pedig úgy működik, hogy leveszed az előző autódról és átrakod az újra. persze ezt megelőzi némi papírmunka, de azt erre szakosodott ügyintézők intézik. legutóbb pl. az alfa hivatalos kméti márkakereskedése. amúgy nem egy rendőr látta már. egészségükre.
droberto2016-09-15 14:40:48 // 2160
Csak a rendőr ne lássa meg. :)
droberto2016-09-15 14:40:45 // 2159
Érdekes a véleményed. Biztos vagyok, hogy másnak pont ettől fog tetszeni. Köszönjük, hogy leírtad. Nagyon kíváncsi lennék most már én is egy Giura. :)
Liquid2016-09-15 14:36:24 // 2158
áthoztad a régi rendszámot a 156-ról?
enká2016-09-15 14:30:59 // 2157
köszi :). és nagyon hasonlít a 2004-es alfám rendszámára:
alfa156
Liquid2016-09-15 12:27:22 // 2156
érdekes a rendszámod :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.