Giuntini2016-10-11 21:30:52 // 2445
Szerintem is a fekete a Giuliában nem olyan ütős mint a 159-ben. Valahogy nem illik annyira hozzá. Szerintem a rosso competizione az igazi, de a Veloce kékje is jól áll neki a képeken. Mindig hiányoltuk a rosso 159-eseket, de az igazság az, hogy nem véletlenül van kevés belőle. A 159 formája túl fajsúlyos a piros színhez. A Giulia sokkal játékosabb formájú, hozzá nagyon passzol az igazi Alfa Rosso.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-11 20:23:15 // 2444
talán a stromboli vagy a silverstone szürkét élőben megnézném, fehér nekem nem jáccós már
Haddel2016-10-11 20:11:02 // 2443
Nekem fétisem a napfénytető, de jó kis ára,van 550e ft,aztaaaa
droberto2016-10-11 20:02:48 // 2442
A lipari szürke nem volt rossz a KUL-on, a Monte Carlo kék necces. Elvileg a Stromoboli szürke is jó lehet, legalábbis azon ritka 159-eken amin az van, szép.
Igen, a Veloce Misano kékje rejtély, bár előbe látni kéne.
Nekem a Competicione Rosso és a Torfeo fehér tetszik.
Igen, a Veloce Misano kékje rejtély, bár előbe látni kéne.
Nekem a Competicione Rosso és a Torfeo fehér tetszik.
droberto2016-10-11 19:57:00 // 2441
Majd javítják. Viszont, már tolhatnák a reklámot a sok Suzuki és Toyota kakától már megőrülök. :) Nem értem, hogy a béndzsa reklámaitól, hogy tudják megkívánni őket. Viszont, ha ezt a videót így leadnák, akkor sok családfő nyálcsorgatva lefordulna a székről. :)))
Csak mikor már???
Tegnap egy kollágám, kérdezte, hogy milyen vas ez. Még nem is hallott róla....
Csak mikor már???
Tegnap egy kollágám, kérdezte, hogy milyen vas ez. Még nem is hallott róla....
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-11 19:55:41 // 2440
nézegetem a színeket, komolyan nem tudom melyik áll neki a legjobban nagyon erőltetik a kéket de abban nekem nem tetszik, feketében eltűnnek a vonalak élőben hm... lehet rosso lesz a nyerő
Stef2016-10-11 19:52:42 // 2439
Szerintem van egy kis bibi ezzel a Veloce videoval. A belső képen egy tizedmásodpercre feltűnik a fordulatszámmérő, ami 4500-nál piros. Bele se merek gondolni, hogy egy dízel Giulia alá tettek egy QV hangot... :(
Shadin2016-10-11 19:43:13 // 2438
Alulról a harmadiknál, Veloce 2.2 210 ló, elrontották az üzemanyagot :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-11 19:39:08 // 2437
ez már így azért egészen jó ár akkor meg s van mi lesz pár év múlva
Shadin2016-10-11 19:35:57 // 2436
Na erre már ráizgultam. Ez nem lesz annyira elérhetetlen számomra mint a QV :-)
droberto2016-10-11 19:18:46 // 2434
Alfa Romeo Giulia Veloce - videó
jó kis hangja van. :)))
jó kis hangja van. :)))
Azurherceg2016-10-11 18:40:24 // 2433
Remelem, igazad lesz! Ha ez most nem sikerul az Alfanak, akkor meg a Lancia utan :-(
Azurherceg2016-10-11 18:26:07 // 2432
Koszonom! Elkezdek gyujteni.
Halesz2016-10-11 18:12:30 // 2431
Valóban nem rossz, de telepakoltam pár olyan extrával, ami kéne, ha már veszek egy ilyet, és 17,8 körül van a listaára így...
Giuntini2016-10-11 18:08:14 // 2430
Ez csak 46 ezer€. Elképzelhető, hogy felszereltségben van különbség.
Halesz2016-10-11 18:06:07 // 2429
Csabi2016-10-11 18:03:08 // 2428
Szerencsére ez elég távol van a 61.000€ -s ártól...Várjuk a 3-4 éves darabokat..:)
Halesz2016-10-11 17:29:23 // 2427
Van már hivatalos magyar árlista:
13 750 000-től indul a benzines Veloce.
13 300 000-tól pedig a dízel Veloce.
13 750 000-től indul a benzines Veloce.
13 300 000-tól pedig a dízel Veloce.
Giuntini2016-10-11 15:03:37 // 2426
Bármilyen rosszul is hangzik felénk, de szerintem igen. Ha félénk árképzést hajtanak végre, akkor pont alápozicionálják a BMW alá, és ebben a szegmensben már nem csak az ár számít. Ezzel nyíltan vállalják, hogy van olyan jó az új Giulia mint a konkurencia. Az USÁ-ban a Giulia ára még bátrabb. Ott nincs forgalmi adó, és jóval olcsóbbak az autók. A QV ára 70 ezer dollár fölött van, a C63 AMG, és az M3 ára nem éri el a hetvenet. Az USÁ-ban az Alfa Romeo még mindig egy mítosz. Nem ismerik, hiszen rég kivonultak az Egyesült Államokból. Az Alfa igazából a Maserati felé van pozicionálva. Nem véletlen a modellkínálat. Giulia és 4C. Ha ehhez még hozzájön a Stelvio, és reklámként odatesznek egy 8C imagét, akkor a sznob amcsikat hamar meg lehet fogni. Nem is kezdik a nulláról, hiszen a kiépített Jeep kereskedéseket fogják használni. Szerintem most nagyon jól csinálja az Alfa, és remélem pár év múlva lesz egy olyan modellkínálatuk, amiben lesz egy nagy Alfa, egy igazi elérhető kupé. és egy karakteres spider.
trxAlfa2016-10-11 14:45:38 // 2425
Félve kérdezem, de ezeket az árakat jól lőhették be? Kurvasoknak tűnnek nekem, nem csak mint kukacos leendő vásárló, aki szeretne minél olcsóbban álmai autójához jutni (de egy kicsit mégiscsak.. :D), hanem a konkurenciához képest is erős. Én elhiszem, hogy a német trió is tud képezni meredek árcédulákat, viszont ennél nagyobb és magasabbra pozicionált modelleket is lehet kapni ennyiért.
Kócosw2016-10-11 14:44:21 // 2424
azt fölextrazod hoppa ötven vege hatvan eleje..nem keves... :(
Giuntini2016-10-11 14:04:06 // 2423
A 210 lovas dízel Veloce indul Olaszországban 50500€-tól.
Azurherceg2016-10-11 13:06:59 // 2422
Az auto.it is 50k koruli arat saccolt. Draga na :-(
Kócosw2016-10-11 13:01:11 // 2421
az nem de a kulcs belefer :)
Haddel2016-10-11 12:29:19 // 2420
Én mikor bent voltam a kereskedésben , már volt plakátolva a benzines 52e euroért.
Haddel2016-10-11 12:27:10 // 2419
Hasitasi nem kér kódot😃😃
DonPimpa2016-10-11 12:12:10 // 2418
Nyilván lesz ez ennél jóval olcsóbban is - szerintem a "kedves" törökgermán kereskedő próbál meg extra hasznot húzni abból hogy még kevés elérhető belőle...
Azurherceg2016-10-11 11:21:31 // 2417
koszonom szepen. Az 510 le-s QV ismereteben ez elegge magas szerintem is. Bar a teljesitmenye is remek, legalabbis olasz oldalakon 4.9-es 0-100-at irnak. Plusz osszkerekes.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-11 11:11:07 // 2416
uhh...majdnem annyi mint a csúcs modell... :(((
DonPimpa2016-10-11 11:09:47 // 2415
Nos, mobile.de-n egy német kereskedő már hirdeti, ott 61.290 EUR-t írnak.
Azurherceg2016-10-11 11:00:31 // 2414
Sziasztok! Publikus mar a 280 Le- valtozat ara? Lehet, hogy irtatok, csak figyelmetlen voltam :-(
Kócosw2016-10-11 10:56:22 // 2413
en egy övtaskat is vallanek erte :)
DonPimpa2016-10-11 10:54:58 // 2412
Hm, inkább veszek egy nagy zsebes nadrágot, csak legyen benne egy Giulia kulcsa, és tartozzon hozzá egy autó is, ami az enyém...;)
Kócosw2016-10-11 10:46:02 // 2411
vicces sracok vannak ott a kommentelök között, sztem 80% uk vmi lerugott nemet premiummal büszkelkedik odahaza,es a szomszed Jozsitol hallotta hogy a vejenek a huganak az öccsenek volt egy haverja akinek szar volt a 87. kezböl vett gazdatlan lerugott alfaja.
Meghat ugye soha senki nem vesz egymas utan 2 olasz autot,ezt is megtanulhatok, uh en ismet megtudtam az okosoktol hogy egy senki vagyok, nekem most 2 all otthon ,es a 159 a 4. olasz...
Dehat ilyen senkinel nem fordulhat elö mint a fiatalember emlitette...
Meghat ugye soha senki nem vesz egymas utan 2 olasz autot,ezt is megtanulhatok, uh en ismet megtudtam az okosoktol hogy egy senki vagyok, nekem most 2 all otthon ,es a 159 a 4. olasz...
Dehat ilyen senkinel nem fordulhat elö mint a fiatalember emlitette...
Shadin2016-10-11 09:17:41 // 2410
A TC cikkhez szóltál hozzá...
Liquid2016-10-10 21:41:27 // 2408
Időnkét előfordul, hogy kommentelek valamit :)
Haddel2016-10-10 21:29:58 // 2407
Szerintem a kommentedre értette,amit Tökösnek írtál😃
Giuntini2016-10-10 21:06:46 // 2405
Nem felesleges, mert ezzel próbálják megint lerontani az ázsiót. A minőség nagyon fontos! A 3-as BMW minősége egyáltalán nem az, mint ahogy lefestik. Most elkezdik a kvalitásokat dicsérni, de még mindig a minőséggel van bajuk. Ez már a 159 esetében nem állta meg a helyét, a Giuliánál meg semmiképpen. Mikor a BMW bőrnek adja el a műbőrt, ez gusztustalan!
RomeoOne2016-10-10 21:02:38 // 2404
Csak hogy alátámasszam, hogy nem a levegőbe beszélek, nemrég ez a poszt jelent meg az FB oldalukon. Nincs itt semmilyen német részrehajlás. Sőt, inkább a németek kezdhetnének el háborogni :D
Rohodi Mihály2016-10-10 20:37:57 // 2402
RomeoOne2016-10-10 20:26:37 // 2401
Nyugi, nem kell mindenre egyből visszatámadni. Szerintem kimondottan jó véleményt fogalmazott meg a Giuiliáról, csak ők ezt nem áradozva, hanem ilyen stílusban teszik.
[...] tényleg zseniális. A kormányzás, a futómű, az olyan, de olyan...
[...] csak hát az olaszok egy dolgot nem felejtettek el: a vezetés élményét. És így már semmi sem fáj, [...]
Lássam csak, mitől ájult el mindenki. Hát ettől:
És belinkelve a videó, amin a hangja hallható, megerősítve, amit már eddig is mindenki kiemelt, hogy magasan a legjobb hangja van a versenytársak között.
És a vége:
Jó látni, hogy az Alfába visszatért az élet. De még hogy.
Ezek adják itt a lényeget, a többi csak felesleges körítés. Nem kell vele foglalkozni :)
[...] tényleg zseniális. A kormányzás, a futómű, az olyan, de olyan...
[...] csak hát az olaszok egy dolgot nem felejtettek el: a vezetés élményét. És így már semmi sem fáj, [...]
Lássam csak, mitől ájult el mindenki. Hát ettől:
És belinkelve a videó, amin a hangja hallható, megerősítve, amit már eddig is mindenki kiemelt, hogy magasan a legjobb hangja van a versenytársak között.
És a vége:
Jó látni, hogy az Alfába visszatért az élet. De még hogy.
Ezek adják itt a lényeget, a többi csak felesleges körítés. Nem kell vele foglalkozni :)
Rohodi Mihály2016-10-10 20:23:20 // 2400
Slusszkulcs evolúció :-) (egy offos kulccsal)
Bár a Mito/Giulietta/4C kulcsot eggyel jobbra kellett volna tennem. Az utolsó pedig egy standard Fiat Freemont/Lancia Voyager, Thema kulcs, ami szintén aktív, tehát nem kell kivenni a zsebből az ajtónyitáshoz és indításhoz.
Nagyon jó formájú a Giulia kulcsa, de sajnos irgalmatlan nagy, visszalépés a 159/Brera/Spider kulcsához képest.. Akkora mint egy laptop utazós egér, így feleslegesen nagy méretű.
A képek nem adják vissza, mennyire vastag sajnos. Kár érte.
Bár a Mito/Giulietta/4C kulcsot eggyel jobbra kellett volna tennem. Az utolsó pedig egy standard Fiat Freemont/Lancia Voyager, Thema kulcs, ami szintén aktív, tehát nem kell kivenni a zsebből az ajtónyitáshoz és indításhoz.
Nagyon jó formájú a Giulia kulcsa, de sajnos irgalmatlan nagy, visszalépés a 159/Brera/Spider kulcsához képest.. Akkora mint egy laptop utazós egér, így feleslegesen nagy méretű.
A képek nem adják vissza, mennyire vastag sajnos. Kár érte.
RomeoOne2016-10-10 20:19:14 // 2399
Eleve 50-60 km-es hatótáv alatt már nem is számol, csak kiírja, hogy limited cruising range. Én egyszer úgy indultam Paksról BP-re, hogy 90 km-t írt a comp és 100 km-re van kb az érdi olcsó MOL kút, ahol mindig tankolok. Pályán, fogyasztáskímélő 110-es tempóban valahol 25 km-re a kúttól jött az üzenet és vette át a számok helyét a diszkrét vízszintes csík. Mondom sebaj, majd az üzemanyag szint jelzőn látom, hogy mennyi van még. Hát nem, kb. abban a pillanatban az is lekoppant 0-ra. Az első 10 km-t egész jól bítam, de aztán nagyon elkezdtem izzadni. Fél kilométerenként rápillantottam a GPS-re, hogy ott vagyunk már??
Akkor sikerült először 7-es számjeggyel kezdődőt tankolni :D
(70,09 L)
Akkor sikerült először 7-es számjeggyel kezdődőt tankolni :D
(70,09 L)
Giuntini2016-10-10 19:13:58 // 2398
Most már nagyon elegem van a "szakértőkből". Most már túlzásba viszik a hasonlítgatást. Nem értem, a BMW 320d anyagminőségben, kialakításban alacsonyabb szinten van mint a Giulia. Ott az anyagok csak látszanak valaminek. A Giulia könyöklő alatti része puha műanyag és a térdnél is. A 159-nél is ott kemény. A BMW mindenhol gyengébb anyaghasználattal rendelkezik. Most már nevetséges, egyre jobban próbálnak fogást találni az autón, de nem megy. Ha meg valaki üres tankkal elindul egy 510 lovas autóval tesztelni, az magára vessen.
Shadin2016-10-10 16:18:08 // 2397
Liquid!
Elpattant valami???
Elpattant valami???
noobi322016-10-10 16:16:03 // 2396
Mutassanak egy márkát amely kilométerre pontosan kiszámolja a hatótávot.
Legközelebb mibe kötnek bele? Hogy odahaza Kisgalamboskótyaházán nem lehet a Xenon izzókat okosba cserélni?
Legközelebb mibe kötnek bele? Hogy odahaza Kisgalamboskótyaházán nem lehet a Xenon izzókat okosba cserélni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.