-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.
-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát

-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.
-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
