Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2018-09-17 12:41:06 // 6003
Google translate-be bedobod, nem fordítja le úgy, hogy kibogarászható legyen? Nyilván nem magyarra, de németre mondjuk (ha jól láttam, ott élsz, szóval azt biztos megérted)
Szabolcs 1592018-09-17 12:40:57 // 6002
Szabolcs 1592018-09-17 12:39:26 // 6001
valaki olaszul tud, 2,2 dizel motor
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-17 09:51:17 // 6000
ilyen kipuff véget néztem egy a gáz vele a külső átmérő 114mm, a gyári meg 130 :(
RomeoOne2018-09-17 08:57:03 // 5999
Ez nagyon taxi sárga. Inkább valami ezekhez hasonlóban tudnám elképzelni:
kép1
kép2
Zolibácsi2018-09-16 07:31:45 // 5998
Pont minap mondtam páromnak hogy hiányzik egy sárga szín a palettarol.
Chabbi2018-09-15 23:36:18 // 5997
Ebben 😀
Chabbi2018-09-15 23:26:07 // 5996
Nem lenne rossz ebben a szinben sem....
GT Ɨ|ѯ2018-09-15 09:36:28 // 5994
Meg elég sokáig nem lesz még előtte...:-(
Haddel2018-09-14 22:44:57 // 5993
Ez jól hangzik! Köszi az infót!
R33Z2018-09-14 22:22:50 // 5992
Igy 25000 km tapasztalataval azt mondom talan tudnek programozni jobb konfigot. Valszeg ezt meg is csinaljak pl. Pogea racing. D es N max telj es nyomatek egyebkent ugyanaz, de eltero karakterisztika. D ben magasabban van a teljesitmenycsucs, es kesobb epul fel a max nyomatek. Kicsit hegyesebb a D, viszont a valtoprogram eg es fold, D-ben nagysagrendekkel jobb. Szerintem a tokeletes a ketto kozott lenne, a D valtoprogramjaval. Egyszeruen tokeletes a dynamic valtoprogramozasa, ertem ezalatt a valtasi sebesseget, extra ficsoroket (kuplung imitacio, heel toe). En emiatt eleg sokat kapcsolgatom a manettinot. Az N mar lassunak tunik, de itt a merce a Giulia lett, es ez egesz mas nagysegrendre tette a lecet. Mas aut valto meg a N mode-ot sem kozeliti. Mas kerdes, hogy ez az extra elvezet amit Dben ad, a valtonak mennyire lehet fajdalmasabb. Tudnak ezek az Olaszok na, csakis az erzekszervekre hatnak.
VKG699!!! (4x156+75)2018-09-14 21:16:59 // 5991
Nyugi, nekem is megvolt :D
Haddel2018-09-14 21:08:35 // 5990
Igen,bontok is egy sört az egészségedre!😃
VKG699!!! (4x156+75)2018-09-14 20:03:28 // 5989
:DDD bibibí én nyertem :DDD
Haddel2018-09-14 19:57:51 // 5988
Haladós d-ben?
Haddel2018-09-14 19:56:49 // 5987
Bakker ,pont most akartam én is belinkelni a képet😃😃
VKG699!!! (4x156+75)2018-09-14 19:46:30 // 5986
Megbízhatatlanszar.

'''''2018-09-14 19:14:26 // 5985
Szép! És milyen jól mutatott a garázsod előtt! :-)
GT Ɨ|ѯ2018-09-14 15:41:18 // 5984
Giulia teszt, 2.0 Q2

Le a kalappal, nagyon tetszett, D-ben / is / teljesen meggyőző, útfekvése és minden porcikája, aki ebbe az autóba beleköt az konkrétan nem normális.
Az automata váltó az pedig fenomenális, kéziben is kipróbáltam de az automata az mindent visz:-)


'''''2018-09-14 11:11:23 // 5983
Nincs is ilyen benne,ne keresd.
RomeoOne2018-09-14 11:09:52 // 5982
Mondjuk azt nem értem, hogy mik azok a függőleges fémek a Giulia kipuffjaiban. Ez vmi tuning lehet, mert nem láttam ilyet még az eddigieken.
Kazes☻2018-09-14 11:06:23 // 5981
Innen is látszik, hogy ezért hiába vették meg az Italdesign. :)
Kazes☻2018-09-14 11:03:38 // 5980
Nekem ezen így egyáltalán nem hiányzik az SW. :)
RomeoOne2018-09-14 10:59:31 // 5979
Meg egy kis összehasonlítás :)

RomeoOne2018-09-14 10:56:56 // 5978
Giulia SW :)

vzsiros2018-09-14 08:37:37 // 5977
2 fokos volt a levegő, írták, itt extrém sokat számít már, h 4 kereket hajt a böszme batár :)
'''''2018-09-14 08:25:42 // 5976
Volt már itt is fent ez a vidi.Ez csak azért sem lehet igaz mert a két autó gyorsulási adata megegyezik.Ekkora különbség nincs köztük.Remélem kiderül kul-on. :-)
RomeoOne2018-09-13 21:31:40 // 5974
Ha nagyon unod, szívesen leveszem a válladról ezt a terhet :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-13 20:57:21 // 5973
Sajnos itthon azt kell nézni, Stelvioval nem nagyon :))
'''''2018-09-13 20:55:02 // 5972
Néha már unom,hogy állandóan az útburkolatot nézem.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-13 20:52:59 // 5971
Nekem bejön pedig nem is 510 nyiha... nagyon kényelmes
'''''2018-09-13 20:49:03 // 5970
Mármint talán az utód.Azért kettő kicsit sok lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-13 20:47:11 // 5969
Akár, s lesz egy olyan is :))))
'''''2018-09-13 20:43:33 // 5968
Még akár el is csábulhatok! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-13 20:42:22 // 5967
Kuncsorogj, csak beengednek :)))
'''''2018-09-13 20:41:29 // 5966
Bekéredzkednék azért egybe.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-13 20:38:07 // 5965
Mivel nehezebb biztos szarabbul... max jobban indul a q4 miatt
'''''2018-09-13 20:19:25 // 5964
Remélem kihoznak egy Stelvio qv-t is.Érdekelne,hogy gyorsul.
'''''2018-09-13 20:18:44 // 5963
Akkor igyekszem majd! :-)))
Csabi2018-09-13 20:17:35 // 5962
Csak ki kéne, hogy tudjuk, nem másért :))
'''''2018-09-13 20:13:43 // 5961
Kiderítjük? :-)))
Csabi2018-09-13 20:09:28 // 5960
Anno a 2,4el 5gyorsulás után majdnem 20l volt az átlagom
600m egyébként a pálya , a QV gondolom ott már tudja 200at :)
'''''2018-09-13 20:01:11 // 5959
Nem,mert már teszteltük itt városban.24,gyorsulgatva a fogyi.Igaz,városban csak 120-ig szoktam nyomni. :-)
Zolibácsi2018-09-13 19:58:06 // 5958
500 kört?
Csabi2018-09-13 19:57:07 // 5957
Padlógázon szerintem eszik 50-et is :D
'''''2018-09-13 19:51:12 // 5956
58 literes ha jól tudom.
Namost,ha 24 litert simán megeszik mikor hajtom,akkor hány kört mehetek ha a pálya hossza kb 400 méter?
Matek feladvány! :-)))
Csabi2018-09-13 19:46:40 // 5955
A QV-nek is ötven-valahány literes a tankja? Mert az elég hamar elfogy, mondjuk egy KUL alkalmával :D
'''''2018-09-13 19:36:14 // 5954
Verda kipucolva kívül-belül.Szombati KUL-ra indulásig a garázsban pihen. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.